-
Εμένα με ψήνει αυτό
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/338367157-bmw-i3
πόσο φθηνότερο είναι κάτι αντίστοιχο, χρονολογία χλμ , στην Γερμανία;Στην Γερμανία τα αντιστοιχα τα βρίσκεις €6-7.000 πιο φτηνά. Άρα με μεταφορικά κλπ. περίπου €5.000 κέρδος με μπόνους το ταξίδι στην Γερμανία.
Για BMW i3 λογική τιμή είναι να δώσεις μεχρι 15 χιλιάρικα αντε 16 για κανενα αστερι με full εξτρα
παραπάνω δεν αξίζει με τιποτα οσο υπάρχει το dolfin καινουργιο στα 20
-
Εμένα με ψήνει αυτό
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/338367157-bmw-i3
πόσο φθηνότερο είναι κάτι αντίστοιχο, χρονολογία χλμ , στην Γερμανία;Στην Γερμανία τα αντλιστοιχα τα βρίσκεις €6-7.000 πιο φτηνά. Άρα με μεταφορικά κλπ. περίπου €5.000 κέρδος με μπόνους το ταξίδι στην Γερμανία
Ευκαιρία για ομαδική αγορά λοιπόν, να γνωριστούμε κιόλας αφού πανελλήνια δεν βλέπω να γίνεται...
-
Για BMW i3 λογική τιμή είναι να δώσεις μεχρι 15 χιλιάρικα αντε 16 για κανενα αστερι με full εξτρα
παραπάνω δεν αξίζει με τιποτα οσο υπάρχει το dolfin καινουργιο στα 20
Για αυτό λέω για γερμανία, που είναι στα 15-16.000. Η σύγκριση με το Δελφίνι ειναι αστεία, πολύ καλύτερο αμάξι η bmw. Απλά το δελφίνι ειναι καινούργιο, μόνο αυτό έχει ως θετικό.
-
Το εχει φιλος απο το 2016. Παρα πολυ ευχαριστημενος και προσφατα ειχε παει στην αντιπροσωπεια οπου του εκαναν μετρηση της μπαταριας. Degradation 8% μετα απο 8 χρονια. Γενικα, εχει πολυ καλο και ανθεκτικο battery pack, οποτε περιμεναμε καλο αποτελεσμα.
Τα αρνητικα τα εγραψε ο cirus στο "προοπτικη", οτι δηλαδη πρεπει οπωσδηποτε να παρεις μικτη. Προσωπικα επισης δεν μου αρεσουν (στο κομματι το πρακτικο) οι suicide doors που εχει. Επισης, επειδη ειναι σχετικα παλιο αμαξι, δεν εχει καλο infotainment. Αν πετυχεις καποια καλη εκδοση, ισως να εχει μαμα navi, αλλα android auto/carplay δεν εχει.Απο εκει και περα, ευελικτο αμαξι, μικρες διαστασεις και σβελτο. Ιδανικο για πολη. Το σκεφτομουν και εγω σοβαρα για εισαγωγη απο γερμανια, αλλα το dolphin στα 20k με εχει ταραξει
καλά το Infortainment είναι αδιαφορο τελείως. Παίρνεις ενα καινουργιο android infortainment από ali express για το συγκεκριμενο αμάξι και το κουυμπώνεις και τέρμα
σε ποιο? σε BMW? δεν γινεται κατι τετοιο,ειναι τα ποιο κλειστα αυτοκινητα απο πλευρας λογισμικου και συστηματων. μη εργοστασιακο συστημα θα δουλευει παραλληλα με το εργοστασιακο συνηθως με πολλα προβληματα, ξεκινας οτι δεν εχεις καθολου ηχο, μετα αν σε παρουν τηλεφωνο δεν δουλευει σωστα το ΒΤ
το μοναδικο δυσκολο είναι να πάρεις το σωστό το οποίο αντιστοιχει στην version της οθονης που είχε το bmw i3 που έχεις (είναι πολλες οι διαφορετικές εκδόσεις που βγηκε σε ΝΒΤ ή EVO)
απαξ βρεις πια εχεις είναι πανευκολο και παίζει κατευθείαν
τα ξέρω γιατι το έψαξα και αυτό αναλυτικα καθως σχεδον το είχα παρει απόφασει να το αγορασω
Δεν ξερω για αλλα BMW αλλα σε αυτό αν προσέξεις τι θα βάλεις παίζουν ΟΛΑ ΚΟΜΠΛΕ. Οποτε ασε τα δε γίνεται και γραψε δεν ξέρω
ΥΓ Αν παρεις λάθος οθονη τον πίνεις γιατι δεν θα είναι συμβατη, γιαυτο είναι πολύ σημαντικο να πάρεις την σωστή έκδοση
BMW εχω εδω και χρονια και εχω δει πολλους να βαζουν. Θα εχω υποψιν να σε ρωταω την επομενη φορα τι να γραψω, τελειως δημοκρατικα να παρω την εγκριση σου μην γραψω κατι λαθος.
Μην παρεξηγείσαι δεν το έγραψα να σε μειώσω
Μπορει σε άλλα μοντελα να έχεις δικιο
Αλλα μιλάμε για το BMW i3 μοντελο συγκεκριμένα και εκεί οντως δεν γνωριζεις. Απλά έγραψες από εμπειρία σου σε άλλα BMW
Ξαναλέω δεν ειχα σκοπο την αντιπαράθεση απλά μιλάω συγκεκριμένα για το συγκεκριμένο μοντέλο όχι για άλλα BMW
γιατι να παρεξηγηθω? δως μου οσες οδηγιες θελεις το ιδιο θα σου απαντησω. ο ανθρωπος δεν αλλαζει.
whatever φίλε wantone . δεν καταλαβαινω τι εννοεις στο ο ανθρωπος δεν αλλαζει
εγώ απλά εγραψα οτι δεν γνωριζεις το συγκεκριμενο μοντελο και εγραψες : "σε ποιο? σε BMW? δεν γινεται κατι τετοιο,ειναι τα ποιο κλειστα αυτοκινητα απο πλευρας λογισμικου και συστηματων."
Σε αυτό απάντησα οτι δεν γνωριζεις. Τωρα τα υπόλοιπα δεν εχουν νοημα, δεν έχω καμία όρεξη για αντιπαράθεση. Μπαινει κανονικα ευκολα και απλα στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο aftermarket συστημα αν και είναι ακριβουλι οπότε μπορει κάποιος απλά να πάρει μια βάση για κινητο και να εχει ευκολα google maps χωρις περιττα έξοδα
-
Για BMW i3 λογική τιμή είναι να δώσεις μεχρι 15 χιλιάρικα αντε 16 για κανενα αστερι με full εξτρα
παραπάνω δεν αξίζει με τιποτα οσο υπάρχει το dolfin καινουργιο στα 20
Για αυτό λέω για γερμανία, που είναι στα 15-16.000. Η σύγκριση με το Δελφίνι ειναι αστεία, πολύ καλύτερο αμάξι η bmw. Απλά το δελφίνι ειναι καινούργιο, μόνο αυτό έχει ως θετικό.
Απο ποιοτητα και τεχνολογια μπαταριων ποιο ειναι καλυτερο? (ψυξεις, λογισμικο κτλ)
Σκεφτομαι και εγω για αγορα i3 η να παω σε καινουργιο
-
Το εχει φιλος απο το 2016. Παρα πολυ ευχαριστημενος και προσφατα ειχε παει στην αντιπροσωπεια οπου του εκαναν μετρηση της μπαταριας. Degradation 8% μετα απο 8 χρονια. Γενικα, εχει πολυ καλο και ανθεκτικο battery pack, οποτε περιμεναμε καλο αποτελεσμα.
Τα αρνητικα τα εγραψε ο cirus στο "προοπτικη", οτι δηλαδη πρεπει οπωσδηποτε να παρεις μικτη. Προσωπικα επισης δεν μου αρεσουν (στο κομματι το πρακτικο) οι suicide doors που εχει. Επισης, επειδη ειναι σχετικα παλιο αμαξι, δεν εχει καλο infotainment. Αν πετυχεις καποια καλη εκδοση, ισως να εχει μαμα navi, αλλα android auto/carplay δεν εχει.Απο εκει και περα, ευελικτο αμαξι, μικρες διαστασεις και σβελτο. Ιδανικο για πολη. Το σκεφτομουν και εγω σοβαρα για εισαγωγη απο γερμανια, αλλα το dolphin στα 20k με εχει ταραξει
καλά το Infortainment είναι αδιαφορο τελείως. Παίρνεις ενα καινουργιο android infortainment από ali express για το συγκεκριμενο αμάξι και το κουυμπώνεις και τέρμα
σε ποιο? σε BMW? δεν γινεται κατι τετοιο,ειναι τα ποιο κλειστα αυτοκινητα απο πλευρας λογισμικου και συστηματων. μη εργοστασιακο συστημα θα δουλευει παραλληλα με το εργοστασιακο συνηθως με πολλα προβληματα, ξεκινας οτι δεν εχεις καθολου ηχο, μετα αν σε παρουν τηλεφωνο δεν δουλευει σωστα το ΒΤ
το μοναδικο δυσκολο είναι να πάρεις το σωστό το οποίο αντιστοιχει στην version της οθονης που είχε το bmw i3 που έχεις (είναι πολλες οι διαφορετικές εκδόσεις που βγηκε σε ΝΒΤ ή EVO)
απαξ βρεις πια εχεις είναι πανευκολο και παίζει κατευθείαν
τα ξέρω γιατι το έψαξα και αυτό αναλυτικα καθως σχεδον το είχα παρει απόφασει να το αγορασω
Δεν ξερω για αλλα BMW αλλα σε αυτό αν προσέξεις τι θα βάλεις παίζουν ΟΛΑ ΚΟΜΠΛΕ. Οποτε ασε τα δε γίνεται και γραψε δεν ξέρω
ΥΓ Αν παρεις λάθος οθονη τον πίνεις γιατι δεν θα είναι συμβατη, γιαυτο είναι πολύ σημαντικο να πάρεις την σωστή έκδοση
BMW εχω εδω και χρονια και εχω δει πολλους να βαζουν. Θα εχω υποψιν να σε ρωταω την επομενη φορα τι να γραψω, τελειως δημοκρατικα να παρω την εγκριση σου μην γραψω κατι λαθος.
Μην παρεξηγείσαι δεν το έγραψα να σε μειώσω
Μπορει σε άλλα μοντελα να έχεις δικιο
Αλλα μιλάμε για το BMW i3 μοντελο συγκεκριμένα και εκεί οντως δεν γνωριζεις. Απλά έγραψες από εμπειρία σου σε άλλα BMW
Ξαναλέω δεν ειχα σκοπο την αντιπαράθεση απλά μιλάω συγκεκριμένα για το συγκεκριμένο μοντέλο όχι για άλλα BMW
γιατι να παρεξηγηθω? δως μου οσες οδηγιες θελεις το ιδιο θα σου απαντησω. ο ανθρωπος δεν αλλαζει.
whatever φίλε wantone . δεν καταλαβαινω τι εννοεις στο ο ανθρωπος δεν αλλαζει
εγώ απλά εγραψα οτι δεν γνωριζεις το συγκεκριμενο μοντελο και εγραψες : "σε ποιο? σε BMW? δεν γινεται κατι τετοιο,ειναι τα ποιο κλειστα αυτοκινητα απο πλευρας λογισμικου και συστηματων."
Σε αυτό απάντησα οτι δεν γνωριζεις. Τωρα τα υπόλοιπα δεν εχουν νοημα, δεν έχω καμία όρεξη για αντιπαράθεση. Μπαινει κανονικα ευκολα και απλα στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο aftermarket συστημα αν και είναι ακριβουλι οπότε μπορει κάποιος απλά να πάρει μια βάση για κινητο και να εχει ευκολα google maps χωρις περιττα έξοδα
α τωρα το γυρισες στην βαση, χαχα. δεν το εχω ψαξει για το ι3 αλλα δεν βλεπω το λογο να ειναι διαφορετικο απο ολα τα αλλα. Ολα μα ολα το ιδιο συστημα εχουν αλλα αναλογα με την χρονια υπαρχουν διαφορετικες εκδοσεις. Το κλειδωμα ειναι πολιτικη της εταιρειας. Τωρα πως εσυ πιστευεις οτι θα ειναι ξεκλειδωτο με ξεπερναει.
-
-16.000. Η σύγκριση με το Δελφίνι ειναι αστεία, πολύ καλύτερο αμάξι η bmw. Απλά το δελφίνι ειναι καινούργιο, μόνο αυτό έχει ως θετικό.
Δεν είναι αλήθεια αυτό
το δελφινι λογω μπαταρίας και μονο χωρις να εξετάσω τίποτα άλλο είναι καλύτερο
Πολύ μεγαλύτερη αυτονομία με αλλη τεχνολογία μπαταρίας
το BMW καλό χρυσο, το καλύτερο για μεταχειρισμένο αλλα μεχρι εκεί. To δελφινι συνολικα είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ στα ίδια χρήματα και ολοκαίνουργιο να σου έδιναν ενα i3.
Αν κάποιος είναι να δωσει 20Κ ούτε να σκεφτει να πάρει το BMW οταν την ίδια στιγμη παίρνει κατι πιο συχρονο οπως το δελφίνι!!!!
Οταν μιλάμε για ηλεκτρικα το Α και το Ω είναι η μπαταρία. Τα υπόλοιπα τα συγκρινουμε μετά.
-
υπαρχουν και αλλες συνιστωσες οπως η φιρμα, η πολυτελεια, επισης αρκετος κοσμος θα του αρεσει που ειναι μικρο το ι3.
ιδανικα παντως για μικρο αμαξι αν εβγαζε η Τεσλα το 2 και να φτιαχνεται στο βερολινο.
-
υπαρχουν και αλλες συνιστωσες οπως η φιρμα, η πολυτελεια, επισης αρκετος κοσμος θα του αρεσει που ειναι μικρο το ι3.
ιδανικα παντως για μικρο αμαξι αν εβγαζε η Τεσλα το 2 και να φτιαχνεται στο βερολινο.
υπάρχουν αλλα είναι δευτερευοντες σε σχέση με την μπαταρια και την τεχνολογία της
αυτη είναι η γνώμη μου βεβαια
αν κάποιος κρινει πιο σημαντικο το σηματάκι BMW και το ωραίο εσωτερικο δικαίωμα του
-
Δεν είναι αλήθεια αυτό
Αλήθεια ειναι γιατί ειναι BMW!! φυρί φυρί για μπαν πας...
Πάμε τα βασικά μαθήματα, που είναι αξιώματα και άρα δεν επιδέχονται αμφισβήτησης και δεν χρειάζονται απόδειξη (τεκμηρίωση).
- Οι BMW ειναι τα καλύτερα αυτοκίνητα ευρείας παραγφωγής στον κόσμο.
- Τα Αουδι (και όλο το vag) ειναι για πέταμα.
Από αυτά τα 2 ξεκινάει κάθε βάση συζήτησης!
Το i3 πέρα από τα παραπάνω ειναι καλύτερο γιατί έχει αναρτησάρα, φοβερό κράτημα και πίσω κίνηση. Το μπυντ χάνει ως προσθιοκίνητο, δεν έχει πρόσφυση. Επίσης χάνει ως Κινεζιά. Τέλος, τα 200χλμ του i3 μια χαρά για πόλη και έχεικαι το ιδανικό μέγεθος. Για 1ο αμάξι δεν κάνει.
-
Δεν είναι αλήθεια αυτό
Αλήθεια ειναι γιατί ειναι BMW!! φυρί φυρί για μπαν πας...
Πάμε τα βασικά μαθήματα, που είναι αξιώματα και άρα δεν επιδέχονται αμφισβήτησης και δεν χρειάζονται απόδειξη (τεκμηρίωση).
- Οι BMW ειναι τα καλύτερα αυτοκίνητα ευρείας παραγφωγής στον κόσμο.
- Τα Αουδι (και όλο το vag) ειναι για πέταμα.
Από αυτά τα 2 ξεκινάει κάθε βάση συζήτησης!
Το i3 πέρα από τα παραπάνω ειναι καλύτερο γιατί έχει αναρτησάρα, φοβερό κράτημα και πίσω κίνηση. Το μπυντ χάνει ως προσθιοκίνητο, δεν έχει πρόσφυση. Επίσης χάνει ως Κινεζιά. Τέλος, τα 200χλμ του i3 μια χαρά για πόλη και έχεικαι το ιδανικό μέγεθος. Για 1ο αμάξι δεν κάνει.
πάω για μπανακι καρφωτός
χεστηκαμε για την αναρτηση για το σασι και για την πισω κίνηση λες και μας ενδιαφέρουν αυτά μεσα στην πόλη να είναι στριφτερο
το BYD εχει LFP μπαταρια με διπλάσια χωρητικότητα που φορτιζεις λιγότερες φορες την εβδομάδα και μπορεις να κρατας την μπαταρία σε καλύτερα ποσοστα για την καλύτερη της λειτουργια αφου η αυτονομία σε καλύπτει έτσι και αλλιώς ή σε κάτι έκτακτο κανεις περισσότερα χλμ και εχει πολύ μικροτερο degradation σαν μπαταρία
Η κινεζια σου δίνει όλα τα συχρονα συστήματα ασφαλείας, σου δινει ολα τα πράγματα που μπορεί να θες από ενα infortainment, live updates, σου δινει full εξτρα στην πρωτη εκδοση γενικα παιρνεις τα πάντα ολα στην τιμή.
Τι να συζητήσουμε τωρα? Για την εποχη του το BMW ήταν πολύ μπροστα, μεχρι εκεί
ειναι σαν να μου συγκρινεις ενα κινητο τηλέφωνο ναυαρχίδα πριν από 8 χρόνια με ενα συχρονο τηλέφωνο μεσαιας κατηγορίας του σήμερα
ΜΑΝΤΕΨΕ ειναι πολυ καλύτερο το συχρονο τηλεφωνο ασχετα αν είσαι συναισθηματικα δεμένος γιατι πριν 8 χρόνια ηταν το καλύτερο το παλιό και πήρες το τηλεφωνο της Σουλαρας γιατι την εντυπωσίασες
-
χεστηκαμε για την αναρτηση για το σασι και για την πισω κίνηση λες και μας ενδιαφέρουν αυτά μεσα στην πόλη να είναι στριφτερο
Δεν χεστήκαμε, γιατί με αυτά κινείσαι στον δρόμο. Τι να την κάνεις την μπαταρία εαν το αυτοκίνητο βγει εκτός δρόμου και διαλυθεί? Η πίσω κίνσηση ειναι σημαντική λόγω πρόσφυσης, όχι για σπορ οδήγηση.
το BYD εχει LFP μπαταρια με διπλάσια χωρητικότητα που φορτιζεις λιγότερες φορες την εβδομάδα και μπορεις να κρατας την μπαταρία σε καλύτερα ποσοστα για την καλύτερη της λειτουργια αφου η αυτονομία σε καλύπτει έτσι και αλλιώς ή σε κάτι έκτακτο κανεις περισσότερα χλμ και εχει πολύ μικροτερο degradation σαν μπαταρία
Αδιάφορα, για πόλη μιλάμε. Η μπαταρία της BMW (Samsung δηλαδή) ειναι εξαιρετική, δεν χαλάει, δεν φθίνει, ειναι η καλύτερη!
Η κινεζια σου δίνει όλα τα συχρονα συστήματα ασφαλείας, σου δινει ολα τα πράγματα που μπορεί να θες από ενα infortainment, live updates, σου δινει full εξτρα στην πρωτη εκδοση γενικα παιρνεις τα πάντα ολα στην τιμή.
Αδιάφορα τα γκάτζετς και οι οθόνες. Η BMW εχει πραγματική ασφάλεια με πλαίσο από ανθρακονήματα - αγωνιστικά πράγματα από Φ1!!
Γενικά καλός ο Κινέζος, αλλά BMW uber alles....τέλος!
-
χεστηκαμε για την αναρτηση για το σασι και για την πισω κίνηση λες και μας ενδιαφέρουν αυτά μεσα στην πόλη να είναι στριφτερο
Δεν χεστήκαμε, γιατί με αυτά κινείσαι στον δρόμο. Τι να την κάνεις την μπαταρία εαν το αυτοκίνητο βγει εκτός δρόμου και διαλυθεί? Η πίσω κίνσηση ειναι σημαντική λόγω πρόσφυσης, όχι για σπορ οδήγηση.
το BYD εχει LFP μπαταρια με διπλάσια χωρητικότητα που φορτιζεις λιγότερες φορες την εβδομάδα και μπορεις να κρατας την μπαταρία σε καλύτερα ποσοστα για την καλύτερη της λειτουργια αφου η αυτονομία σε καλύπτει έτσι και αλλιώς ή σε κάτι έκτακτο κανεις περισσότερα χλμ και εχει πολύ μικροτερο degradation σαν μπαταρία
Αδιάφορα, για πόλη μιλάμε. Η μπαταρία της BMW (Samsung δηλαδή) ειναι εξαιρετική, δεν χαλάει, δεν φθίνει, ειναι η καλύτερη!
Η κινεζια σου δίνει όλα τα συχρονα συστήματα ασφαλείας, σου δινει ολα τα πράγματα που μπορεί να θες από ενα infortainment, live updates, σου δινει full εξτρα στην πρωτη εκδοση γενικα παιρνεις τα πάντα ολα στην τιμή.
Αδιάφορα τα γκάτζετς και οι οθόνες. Η BMW εχει πραγματική ασφάλεια με πλαίσο από ανθρακονήματα - αγωνιστικά πράγματα από Φ1!!
Γενικά καλός ο Κινέζος, αλλά BMW uber alles....τέλος!
κινησαι στο δρομο με φυσιολογικες ταχυτητες στην πολη και σε καθε περιπτωση ειναι ακρως ασφαλές το κινεζικο και με μεγαλύτερο σκορ ασφαλειας στα τεστ προσκρουσης σαν πιο καινούργιο αμαξι
η μπαταρια και χαλάει και φθινει ασχετως μαρκας απλά λόγω υδροψυξης φθινει λιγότερο από ότι η ιδια εγκατεστημένη σε άλλο αμάξι χωρις υδροψυξη. Δεν μπορεις να ανατρεψεις την φυσική ομως ότι μαρκα και να είσαι. Ειναι ιοντων λιθιου και φθινει πολύ περισσότερο από την LFP του κινέζου. Ακομα και για πολη η ελευθερια που σου δινει μια μπαταρια με πολύ μεγαλύτερη αυτονομία και οτι γλιτωνεις ωρες φορτισης και κύκλους φόρτισης είναι ασυγκριτο πλεονεκτημα σε ένα ηλεκτρικο όσο και να προσπαθεις να το υποβιβάσεις για την αγάπη σου για την BMW.
αδιαφορα τα Live updates και τα πιο συχρονα συστηματα ασφαλείας???? δεν νομίζω, καθως και τα 2 αφορούν την ασφάλεια του αυτοκινητου που είναι Ν1 σημαντικο. (μπορουν να περάσουν και updates που αφορούν την ασφαλεια του αυτοκινητου)
τα πλαισια από ανθρακονήματα και τα αγωνιστικα πράγματα είναι ευπροσδεκτα αλλα δεν είναι κυριαρχα αλλα δευτερεύοντα σε ενα αυτοκίνητο πόλης
BMW ιζ δε παστ μάι φρεντ. Chinese ιζ δε φοιύτσερ λαικ ιτ ορ νοτ
-
εγω θα ελεγα οτι πολυ ωραια θα ηταν αν εβγαζε η bmw ενα καινουριο i3 (ας το ονομαζε οπως θελει) και σε τιμη κοντα στο volvo ex30. Νομιζω οτι θα πουλουσε αρκετα καλα. Μαλλον ομως σταματαει να ασχολειται με τα "φτηνα" αμαξια. Ισως να καταλαβαν οτι σε αυτο το market segment οι κινεζοι δεν παιζονται.
-
εγω θα ελεγα οτι πολυ ωραια θα ηταν αν εβγαζε η bmw ενα καινουριο i3 (ας το ονομαζε οπως θελει) και σε τιμη κοντα στο volvo ex30. Νομιζω οτι θα πουλουσε αρκετα καλα. Μαλλον ομως σταματαει να ασχολειται με τα "φτηνα" αμαξια. Ισως να καταλαβαν οτι σε αυτο το market segment οι κινεζοι δεν παιζονται.
ι3 και ι8 τα εχει εγκαταλειψει εδω και χρονια. πλαισιο απ ανθρακονημα-> πανακριβα στην κατασκευη.
Εχει ενα σωρο νεα μοντελα Μινι που φτιαχνοντε στην Κινα, οποτε δεν ισχυει τουλαχιστον για την ωρα. Πολυ φθηνα αμαξια δεν εχεις κερδη. Και η ΒΥΔ χωρις κερδη πουλαει τα φθηνα της.
-
Ίσως αυτό το χαρακτηριστικό (ανθρακονημάτινο πλαίσιο) να τα κατατάσσει αυτόματα στα future classic .
-
Ρε παιδιά αυτό είναι πολύ πολύ μπροστά
Youtube Videoγια το ανθρακονημάτινο πλαίσιο τι να πεις παραπάνω
ολο το αυτοκίνητο να πετάξεις και να κρατήσεις μόνο αυτό, κάποιος θα βρεθεί να δώσει μπόλικα €€€ για να φτιάξει κάτι αγωνιστικό, στο 25:50αλλα όλη η κατασκευή είναι far out κοιτάξτε βάρος ανα έκδοση
και κλάψτε με τους σημερινούς ιπποπόταμους (πλην tesla)Στο τέλος που περιγράφει τον ρότορα απο το ηλεκτρικό μοτερ
το 1/3 της ροπής βγαίνει μόνο απο την σχεδίαση χωρίς μαγνήτες !
10 χρόνια μετα αρχίσαν κάποιοι να φτιάχνουν παρόμοια. -
Άντε, καλορίζικο….
-
Πόσο κρίμα που δεν εξέλιξαν αυτό το εξαιρετικό αυτοκίνητο.
-
Ήταν κοντόφθαλμη πολιτική της BMW. Σκεφτείτε μόνο ότι το έβγαλαν σε περιορισμένη παραγωγή για επίδειξη τεχνολογίας, και τελικά πουλιώταν σταθερά για τόσα χρονια. Κάτι καλό θα είχαν πετύχει, αλλά δεν το κατάλαβαν.
Κι άλλοι την έπαθαν έτσι. Να θυμηθούμε το Opel Ampera, με τη γεννήτρια που οδηγούσε ηλεκτρικό μοτέρ; Ή το πρώτο εκεί ηλεκτρικό της Chevrolet (αν θυμάμαι καλά); Πού -όντως προβληματικό- αντί οι αμερικανοί να διορθώσουν τα προβλήματα, τα αγόρασαν όλα πίσω από τους ιδιοκτήτες και τα κατέστρεψαν. Από τις πιο σπάνιες αντίκες αυτή τη στιγμή.
Πάντως αν πας σε i3 μην ασχοληθείς μς το REX, ήταν κακή υλοποίηση.
BMW i3