-
Ρε παιδες παλι μπερδευεται ανομοια πραγματα. Μπορει στην Αμερική να εχεις λιγο καλυτερη εγγυηση αλλα την πληρωνεις πολλαπλα σε αλλα πραγματα. Δεν μπορεις να διαλέγεις ότι σου αρεσει τι συμβαινει στην Αμερική και να προσπαθεις να το επιβαλεις στην Ελλαδα χωρες με διαφορετικο τροπο ζωης και σχεδιασμο.
Πιστευω ότι αυτό που λεω είναι λογικο...τα επιχειρηματα που εχει οσο λογικα και αν είναι θα επρεπε να τον αποτρεψουν από το να κανει την εγκατασταση. Από την στιγμη που την εκανε δεν μπορει να τα χρησιμοποιησει.
-
Ο χρήστης kostserb έγραψε:
Εδω εχει σημασια να σημειωσω οτι (κατοπιν εορτης) το service του Σπανου που οντως εδειξε ενδιαφερον και κατανοηση στο προβλημα μου, αναγνωρισε οτι γνωριζουν οτι η θεωρητικα απλη συνδεση του νεου τερματικου με την παροχη του σπιτιου κρυβει μια παγιδα που οδηγει στη λαθος τοποθετηση και οτι πιστευουν οτι θα βγει νεο αναλυτικο manual που θα προειδοποιει για το λαθος.Αυτό εδώ είναι το κλειδί της υπόθεσης.
Αυτό μπορείς να το έχεις γραπτώς?
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Ρε παιδες παλι μπερδευεται ανομοια πραγματα. Μπορει στην Αμερική να εχεις λιγο καλυτερη εγγυηση αλλα την πληρωνεις πολλαπλα σε αλλα πραγματα.Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς Άγη? Μιλάμε για καταναλωτικά αγαθά, καταναλωτική συνείδηση και αντιμετώπιση από τις εταιρείες. Στην Αμερική έχουμε:
- Καλύτερη εγγύηση
- Πολύ χαμηλότερη τιμή προϊόντος (μιλάω για σύγκριση με Ευρώπη και όχι με την Ελλάδα λόγω φόρων)
- Πολύ καλύτερη αντιμετώπιση από το customer care & after sales
- Φτηνότερα ανταλλακτικά
- Φτηνότερα καύσιμα
- Ανακλήσεις που στην Ευρώπη είναι ανύπαρκτες
- Καταναλωτικό δίκαιο που σε καλύπτει και σε προστατεύει σχεδόν στα πάντα
- Δυνατότητα reverse της πώλησης εάν το προϊόν δεν είναι εντός των διαφημιζομένων προδιαγραφών
- Εκθέσεις αυτοκινήτων που είναι πραγματικά premium
....και πολλές ακόμα τέτοιες λεπτομέρειες.
Που ακριβώς την πληρώνεις πολλαπλά? Μιλάμε πάντα για το αυτοκίνητο ή άλλα καταναλωτικά αγαθά. Εκτός, εάν χάνω κάτι?
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Παράδειγμα, στην Αμερική αλλάζουν την τρόμπα υψηλής πίεσης βενζίνης στα ΜιΝΙ, σε πλαίσιο εγγύησης, ως και 10 χρόνια μετά την αγορά του οχήματος, ανεξαρτήτων πλήθος ιδιοκτητών. Αναρωτιέμαι στην Ευρώπη γιατί η νομοθεσία δεν είναι τόσο σκληρή ως προς τον τελικό κατ/τή.
Και όχι μόνο Ηλία. Πολλά τα παραδείγματα με τις BMW, όπου π.χ. η ανάκληση των Μ3 (ε92) ίσχυσε στην Αμερική αλλά όχι στην Ευρώπη, το ίδιο και για Μ5 και πολλά άλλα.
Η απάντηση είναι ότι στην Αμερική οι καταναλωτές έχουν τεράστια καταναλωτική παιδεία και συνείδηση ενώ στην Ευρώπη όχι. Στην Αμερική δεν πα να λέγεσαι BMW, Mercedes, Porsche κλπ. δεν θα πουλήσεις τίποτα (το brand name δεν αρκεί από μόνο σου), εάν δεν σέβεσαι τον καταναλωτή. Στην Ευρώπη ισχύει - σχεδόν - το αντίθετο!!
ΥΓ: Πριν 4 χρόνια η γυναίκα μου είχε αγοράσει ένα Kindle από το Amazon Αμερικής. Μετά από 1 χρόνο περίπου έσπασε και κεντρικό πλήκτρο και έστειλα email για το που μπορώ να βρώ ανταλλακτικό ή που μπορώ να το επισκευάσω στην Ελλάδα. Σε 24 μου απάντησαν ότι μου έστειλαν **ΝΕΟ **Kindle χωρίς καμία δικιά μου επιβάρυνση (ούτε μεταφορικά) και δεν ζήτησαν καν πίσω το παλιό!!! Παράδειγμα Customer Service.
Στην Αμερική απλά είναι δικομανείς και οι νόμοι πολλές φορές ευννούν κάτι τέτοιο. Παράδειγμα ο μακαρίτης ο Preston Henn ο οποίο μήνυσε την Ferrari επειδή δεν του πούλησε LaFerrari Aperta ενώ ήταν καλός πελάτης με συλλογή πολλών Ferrari και μάλιστα με κλειστή LaFerrari. Και την δίκη έχασε (βασικά την απέσυρε) και πέθανε μετά από μερικούς μήνες...
Δε νομίζω ότι οι Άγγλοι και οι Γερμανοί οι οποίοι είχαν βιομηχανία και αγορές πριν τους Αμερικάνους ότι έχουν μικρότερη καταναλωτική συνείδηση.
-
Αλέξανδρε, η μικρή μου εμπειρία (αλλά και τα όποια στοιχεία διαβάζω) μου λένε ότι την καταναλωτική συνείδηση που έχει ο μέσος Αμερικάνος δεν την έχεις κανένα άλλος πολίτης του δυτικού κόσμου. Οι άνθρωποι είναι 'αλλού' με κάθε θετική και αρνητική επίπτωση.
ΥΓ: Είναι δικομανείς γιατί έχουν νόμους που τους προστατεύουν...όχι σαν το δικό μας μπου...λο!! Όντως βέβαια, μερικές φορές καταντάνε γραφικοί και αστείοι με μερικούς νόμους οι δίκες που έχουν κερδιθεί, γιατί πάνε στο άλλο άκρο και προστατεύουν ακόμα και τον ηλίθιο (ναι ρε φίλε εάν είσαι τόσο βλάκας που προσπαθείς να σταματήσεις την προπέλα της εξωλέμβιας με το χέρι σου, σου αξίζει να το χάσεις!).
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Ρε παιδες παλι μπερδευεται ανομοια πραγματα. Μπορει στην Αμερική να εχεις λιγο καλυτερη εγγυηση αλλα την πληρωνεις πολλαπλα σε αλλα πραγματα.
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς Άγη? Μιλάμε για καταναλωτικά αγαθά, καταναλωτική συνείδηση και αντιμετώπιση από τις εταιρείες. Στην Αμερική έχουμε:
- Καλύτερη εγγύηση
- Πολύ χαμηλότερη τιμή προϊόντος (μιλάω για σύγκριση με Ευρώπη και όχι με την Ελλάδα λόγω φόρων)
- Πολύ καλύτερη αντιμετώπιση από το customer care & after sales
- Φτηνότερα ανταλλακτικά
- Φτηνότερα καύσιμα
- Ανακλήσεις που στην Ευρώπη είναι ανύπαρκτες
- Καταναλωτικό δίκαιο που σε καλύπτει και σε προστατεύει σχεδόν στα πάντα
- Δυνατότητα reverse της πώλησης εάν το προϊόν δεν είναι εντός των διαφημιζομένων προδιαγραφών
- Εκθέσεις αυτοκινήτων που είναι πραγματικά premium
....και πολλές ακόμα τέτοιες λεπτομέρειες.
Που ακριβώς την πληρώνεις πολλαπλά? Μιλάμε πάντα για το αυτοκίνητο ή άλλα καταναλωτικά αγαθά. Εκτός, εάν χάνω κάτι?
Με ολο το σεβασμο αλλα αγνοεις πολλα. Η εγγυηση και οι ανακλησεις εχουν σχεση με την κουλτουρα των οδηγων εκει που δεν θελει εξοδα συντηρησης και την δικομανια που μυνηουν για το παραμικρο. Και επηδει εχουν χρηματα και ειναι μεγαλη αγορα γιαυτο τους καλυπτουν. Ομως αν ζεις εκει εχεις αλλα εξοδα. Πχ αν σου κανουν μυνηση μπορει να καταΣτραφεις οικονομικα με δικηγορους κλπ ευκολα 200 χιλ εξοδα. Αρα κερδιζεις στα καταναλωτικα προιοντα και χανει big time αλλου. Επισης εχει χαμηλους φορους στις αγορες προιντων και δεν υπαρχει ΦΠΑ γιατι δεν εχουν ασφαλεια υγειας. Αν αρρωστησεις μπορει να χασεις τα παντα, σπιτι αυτοκινητο κλπ.
Σημειο αναφορας πρεπει να ειναι η Γερμανια και αλλες ευρωπαικες χωρες που βεβαια λιγο πολυ ειναι το ιδιο στην Ελλαδα.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Με ολο το σεβασμο αλλα αγνοεις πολλα. Η εγγυηση και οι ανακλησεις εχουν σχεση με την κουλτουρα των οδηγων εκει που δεν θελει εξοδα συντηρησης και την δικομανια που μυνηουν για το παραμικρο. Και επηδει εχουν χρηματα και ειναι μεγαλη αγορα γιαυτο τους καλυπτουν. Ομως αν ζεις εκει εχεις αλλα εξοδα. Πχ αν σου κανουν μυνηση μπορει να καταΣτραφεις οικονομικα με δικηγορους κλπ ευκολα 200 χιλ εξοδα. Αρα κερδιζεις στα καταναλωτικα προιοντα και χανει big time αλλου. Επισης εχει χαμηλους φορους στις αγορες προιντων και δεν υπαρχει ΦΠΑ γιατι δεν εχουν ασφαλεια υγειας. Αν αρρωστησεις μπορει να χασεις τα παντα, σπιτι αυτοκινητο κλπ.Σημειο αναφορας πρεπει να ειναι η Γερμανια και αλλες ευρωπαικες χωρες που βεβαια λιγο πολυ ειναι το ιδιο στην Ελλαδα.
- Καταρχήν δεν παρεξηγούμαι, οπότε δεν χρειάζεται η 1η πρόταση.
- Δεν αγνοώ και τόσα πολλά, 30 χρόνια έχει κλείσει ο ξάδερφός μου στην Αμερική.
- Μίλησα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για καταναλωτικά αγαθά, δεν έβαλα στην κουβέντα αρνητικά όσων αφορά την υγεία, παιδεία κλπ.
- Η ιδιωτική ασφάλεια υγείας (που έχουν ΟΛΟΙ οι εργαζόμενοι) καλύπτει τα πάντα, σε αντίθεση με εδώ που δεν καλύπτει σχεδόν τίποτα η υποχρεωτική ασφάλιση και αναγκαζόμαστε να κάνουμε και ιδιωτική.
- Δεν διαφωνώ ότι ίσως χάνεις αλλού, αλλά αυτό είναι μεγάλη συζήτηση και εκτός θέματος. Προσωπικά πιστεύω ότι χάνεις μόνο στην διατροφή (μεταλλαγμένα, ορμόνες κλπ.) και πουθενά αλλού. Έχω πάρα πολλούς φίλους που έφυγαν για Αμερική (μόνιμα) και όλοι τους είναι κατενθουσιασμένοι και μόνο θετικά έχουν να μου πούν.
-
Φανη δεν παιζει αυτο. Οπως και σε καθε χωρα μπορω να σου δειξω παρα πολλους που εφυγαν γιατι δεν τους καθησε/αρεσε και αλλους τοσους που πηγαν και ειναι ενθουσιασμενοι.
Και στην Αμερικη αν σου χαλασει κατι εξω απο την εγγυηση πρωτα θα σου που οχι σε οτι τους ζητησεις. Αν υπαρχει κρισημη μαζα και φοβηθουν μυνησεις τοτε αρχιζουν να πληρωνουν. Ομως αυτο ενεργει αρνητικα γιατι αναλογα με την δραστηριοτητα σου μπορεις να φας μυνησεις και οχι μονο σε διαζυγιο που μπορει να χασεις τα παντα αλλα και αν εχεις οικονομικη δραστηριοτητα σαν μικρος contractor etc.
Τεσπα δεν εχω χρονο να ανοιγω τετοιο τοπικ. Διαβασε λιγο γουικιπεντια. Πχ για την ιδιωτικη ασφαλεια που παρεχει η δουλεια σαφως δεν καλυπτει τα παντα και παιζει απο εταιρεια σε εταιρεια αναλογα ποσο καλο πλαν εχει τι θα σε καλυψει. ΕΠισης αν αρρωστησεις δεν μπορεις να αλλαξεις δουλεια γιατι ΔΕΝ σε θα ξανακαλυψει καμμια ασφαλεια αν αρχισεις αλλη δουλεια. Το ιδιο και αν σε απολυσουν. Και αλλα πολλα που το γεγονος οτι θα πληρωσεις εναν φορτιστη θα σου φανει ασημαντο.
Απλα τελικα να πω οτι ειναι διαφορετικο συστημα με τα πλην και τα συν.
-
Επειδή βλέπω οτι θα μας κράξουν στην "Προοπτική ..." μιας και το μοντέλο είναι παρελθόν αφου καταργήθηκε
γράψτε εδώ μερικά πιο καινούργια για το αυτοκίνητο .Δείχνει ενδιαφέρον και το σκέπτομαι για να αντικαταστήσω το yaris diesel που εχω κάποια στιγμή στο μέλλον .
-
To εχω σκεφτεί και εγώ στο παρλεθόν και πλέον με την πτώση των τιμών (Γερμανία, όχι Ελλάδα), το σκέφτομαι πιο σοβαρά, αλλά για το 120αρι. Το είχα οδηγήσει 1 φορές - την μια φορά το είχα για 2 ημέρες - και μου είχε αφήσει πολύ θετικές εντυπώσεις.
-
To εχω σκεφτεί και εγώ στο παρλεθόν και πλέον με την πτώση των τιμών (Γερμανία, όχι Ελλάδα), το σκέφτομαι πιο σοβαρά, αλλά για το 120αρι. Το είχα οδηγήσει 1 φορές - την μια φορά το είχα για 2 ημέρες - και μου είχε αφήσει πολύ θετικές εντυπώσεις.
Εμένα με ψήνει αυτό
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/338367157-bmw-i3
πόσο φθηνότερο είναι κάτι αντίστοιχο, χρονολογία χλμ , στην Γερμανία; -
Το εχει φιλος απο το 2016. Παρα πολυ ευχαριστημενος και προσφατα ειχε παει στην αντιπροσωπεια οπου του εκαναν μετρηση της μπαταριας. Degradation 8% μετα απο 8 χρονια. Γενικα, εχει πολυ καλο και ανθεκτικο battery pack, οποτε περιμεναμε καλο αποτελεσμα.
Τα αρνητικα τα εγραψε ο cirus στο "προοπτικη", οτι δηλαδη πρεπει οπωσδηποτε να παρεις μικτη. Προσωπικα επισης δεν μου αρεσουν (στο κομματι το πρακτικο) οι suicide doors που εχει. Επισης, επειδη ειναι σχετικα παλιο αμαξι, δεν εχει καλο infotainment. Αν πετυχεις καποια καλη εκδοση, ισως να εχει μαμα navi, αλλα android auto/carplay δεν εχει.Απο εκει και περα, ευελικτο αμαξι, μικρες διαστασεις και σβελτο. Ιδανικο για πολη. Το σκεφτομουν και εγω σοβαρα για εισαγωγη απο γερμανια, αλλα το dolphin στα 20k με εχει ταραξει
-
Το εχει φιλος απο το 2016. Παρα πολυ ευχαριστημενος και προσφατα ειχε παει στην αντιπροσωπεια οπου του εκαναν μετρηση της μπαταριας. Degradation 8% μετα απο 8 χρονια. Γενικα, εχει πολυ καλο και ανθεκτικο battery pack, οποτε περιμεναμε καλο αποτελεσμα.
Τα αρνητικα τα εγραψε ο cirus στο "προοπτικη", οτι δηλαδη πρεπει οπωσδηποτε να παρεις μικτη. Προσωπικα επισης δεν μου αρεσουν (στο κομματι το πρακτικο) οι suicide doors που εχει. Επισης, επειδη ειναι σχετικα παλιο αμαξι, δεν εχει καλο infotainment. Αν πετυχεις καποια καλη εκδοση, ισως να εχει μαμα navi, αλλα android auto/carplay δεν εχει.Απο εκει και περα, ευελικτο αμαξι, μικρες διαστασεις και σβελτο. Ιδανικο για πολη. Το σκεφτομουν και εγω σοβαρα για εισαγωγη απο γερμανια, αλλα το dolphin στα 20k με εχει ταραξει
καλά το Infortainment είναι αδιαφορο τελείως. Παίρνεις ενα καινουργιο android infortainment από ali express για το συγκεκριμενο αμάξι και το κουυμπώνεις και τέρμα
ή ακομα πιο φτηνα μια βασούλα για το κινητό σου και τελος. Τα αυτοκινητα και ειδικα τα μεταχειρισμένα τα κρινουμε σαν αμάξια, οι οθονιτσες κτλ είναι μη σημαντικα
Οι suiside ports παλι δεν είναι τίποτα σημαντικο οταν μιλάμε για 2ο αμάξι πόλης . Το 90% των διαδρομών θα παει με 1 ή 2 άτομα οποτε και αυτο ψιλο αδιάφορο γιαυτο δεν αναφέρθηκαν
το κρίνω σαν 2ο αμάξι και ειναι εξαιρετικό
αν το εκρινα σαν μοναδικο θα έπερνε πολύ χαμηλη βαθμολογία λόγω της μικρης αυτονομίας. Αλλα σαν 2ο από μεταχειρισμένα ηλεκτρικα είναι μακράν το καλύτερο με πολύ μεγαλη απόσταση από το δευτερο
-
Το εχει φιλος απο το 2016. Παρα πολυ ευχαριστημενος και προσφατα ειχε παει στην αντιπροσωπεια οπου του εκαναν μετρηση της μπαταριας. Degradation 8% μετα απο 8 χρονια. Γενικα, εχει πολυ καλο και ανθεκτικο battery pack, οποτε περιμεναμε καλο αποτελεσμα.
Τα αρνητικα τα εγραψε ο cirus στο "προοπτικη", οτι δηλαδη πρεπει οπωσδηποτε να παρεις μικτη. Προσωπικα επισης δεν μου αρεσουν (στο κομματι το πρακτικο) οι suicide doors που εχει. Επισης, επειδη ειναι σχετικα παλιο αμαξι, δεν εχει καλο infotainment. Αν πετυχεις καποια καλη εκδοση, ισως να εχει μαμα navi, αλλα android auto/carplay δεν εχει.Απο εκει και περα, ευελικτο αμαξι, μικρες διαστασεις και σβελτο. Ιδανικο για πολη. Το σκεφτομουν και εγω σοβαρα για εισαγωγη απο γερμανια, αλλα το dolphin στα 20k με εχει ταραξει
καλά το Infortainment είναι αδιαφορο τελείως. Παίρνεις ενα καινουργιο android infortainment από ali express για το συγκεκριμενο αμάξι και το κουυμπώνεις και τέρμα
σε ποιο? σε BMW? δεν γινεται κατι τετοιο,ειναι τα ποιο κλειστα αυτοκινητα απο πλευρας λογισμικου και συστηματων. μη εργοστασιακο συστημα θα δουλευει παραλληλα με το εργοστασιακο συνηθως με πολλα προβληματα, ξεκινας οτι δεν εχεις καθολου ηχο, μετα αν σε παρουν τηλεφωνο δεν δουλευει σωστα το ΒΤ
-
Το εχει φιλος απο το 2016. Παρα πολυ ευχαριστημενος και προσφατα ειχε παει στην αντιπροσωπεια οπου του εκαναν μετρηση της μπαταριας. Degradation 8% μετα απο 8 χρονια. Γενικα, εχει πολυ καλο και ανθεκτικο battery pack, οποτε περιμεναμε καλο αποτελεσμα.
Τα αρνητικα τα εγραψε ο cirus στο "προοπτικη", οτι δηλαδη πρεπει οπωσδηποτε να παρεις μικτη. Προσωπικα επισης δεν μου αρεσουν (στο κομματι το πρακτικο) οι suicide doors που εχει. Επισης, επειδη ειναι σχετικα παλιο αμαξι, δεν εχει καλο infotainment. Αν πετυχεις καποια καλη εκδοση, ισως να εχει μαμα navi, αλλα android auto/carplay δεν εχει.Απο εκει και περα, ευελικτο αμαξι, μικρες διαστασεις και σβελτο. Ιδανικο για πολη. Το σκεφτομουν και εγω σοβαρα για εισαγωγη απο γερμανια, αλλα το dolphin στα 20k με εχει ταραξει
καλά το Infortainment είναι αδιαφορο τελείως. Παίρνεις ενα καινουργιο android infortainment από ali express για το συγκεκριμενο αμάξι και το κουυμπώνεις και τέρμα
σε ποιο? σε BMW? δεν γινεται κατι τετοιο,ειναι τα ποιο κλειστα αυτοκινητα απο πλευρας λογισμικου και συστηματων. μη εργοστασιακο συστημα θα δουλευει παραλληλα με το εργοστασιακο συνηθως με πολλα προβληματα, ξεκινας οτι δεν εχεις καθολου ηχο, μετα αν σε παρουν τηλεφωνο δεν δουλευει σωστα το ΒΤ
το μοναδικο δυσκολο είναι να πάρεις το σωστό το οποίο αντιστοιχει στην version της οθονης που είχε το bmw i3 που έχεις (είναι πολλες οι διαφορετικές εκδόσεις που βγηκε σε ΝΒΤ ή EVO)
απαξ βρεις πια εχεις είναι πανευκολο και παίζει κατευθείαν
τα ξέρω γιατι το έψαξα και αυτό αναλυτικα καθως σχεδον το είχα παρει απόφασει να το αγορασω
Δεν ξερω για αλλα BMW αλλα σε αυτό αν προσέξεις τι θα βάλεις παίζουν ΟΛΑ ΚΟΜΠΛΕ. Οποτε ασε τα δε γίνεται και γραψε δεν ξέρω
ΥΓ Αν παρεις λάθος οθονη τον πίνεις γιατι δεν θα είναι συμβατη, γιαυτο είναι πολύ σημαντικο να πάρεις την σωστή έκδοση
-
Για μένα οι αντίθετα ανοιγόμενες πόρτες πίσω είναι κορυφαίο χαρακτηριστικό ασφαλείας για τα μικρά παιδιά παρόλο που μοιάζουν αρχικά για παιδεμα .
Σε υποχρεώνουν να κατέβεις να δέσεις και ξεδέσεις ζώνες επομένως θα σταματήσεις σε ασφαλές μέρος και θα είσαι συγκεντρωμένος σε ότι κάνεις.
Φταίει βέβαια σε αυτό ότι συνάδελφος πριν χρόνια έχασε μικρό παιδί όταν αυτό άνοιξε και κατέβηκε από την λάθος πλευρά,️
-
Το εχει φιλος απο το 2016. Παρα πολυ ευχαριστημενος και προσφατα ειχε παει στην αντιπροσωπεια οπου του εκαναν μετρηση της μπαταριας. Degradation 8% μετα απο 8 χρονια. Γενικα, εχει πολυ καλο και ανθεκτικο battery pack, οποτε περιμεναμε καλο αποτελεσμα.
Τα αρνητικα τα εγραψε ο cirus στο "προοπτικη", οτι δηλαδη πρεπει οπωσδηποτε να παρεις μικτη. Προσωπικα επισης δεν μου αρεσουν (στο κομματι το πρακτικο) οι suicide doors που εχει. Επισης, επειδη ειναι σχετικα παλιο αμαξι, δεν εχει καλο infotainment. Αν πετυχεις καποια καλη εκδοση, ισως να εχει μαμα navi, αλλα android auto/carplay δεν εχει.Απο εκει και περα, ευελικτο αμαξι, μικρες διαστασεις και σβελτο. Ιδανικο για πολη. Το σκεφτομουν και εγω σοβαρα για εισαγωγη απο γερμανια, αλλα το dolphin στα 20k με εχει ταραξει
καλά το Infortainment είναι αδιαφορο τελείως. Παίρνεις ενα καινουργιο android infortainment από ali express για το συγκεκριμενο αμάξι και το κουυμπώνεις και τέρμα
σε ποιο? σε BMW? δεν γινεται κατι τετοιο,ειναι τα ποιο κλειστα αυτοκινητα απο πλευρας λογισμικου και συστηματων. μη εργοστασιακο συστημα θα δουλευει παραλληλα με το εργοστασιακο συνηθως με πολλα προβληματα, ξεκινας οτι δεν εχεις καθολου ηχο, μετα αν σε παρουν τηλεφωνο δεν δουλευει σωστα το ΒΤ
το μοναδικο δυσκολο είναι να πάρεις το σωστό το οποίο αντιστοιχει στην version της οθονης που είχε το bmw i3 που έχεις (είναι πολλες οι διαφορετικές εκδόσεις που βγηκε σε ΝΒΤ ή EVO)
απαξ βρεις πια εχεις είναι πανευκολο και παίζει κατευθείαν
τα ξέρω γιατι το έψαξα και αυτό αναλυτικα καθως σχεδον το είχα παρει απόφασει να το αγορασω
Δεν ξερω για αλλα BMW αλλα σε αυτό αν προσέξεις τι θα βάλεις παίζουν ΟΛΑ ΚΟΜΠΛΕ. Οποτε ασε τα δε γίνεται και γραψε δεν ξέρω
ΥΓ Αν παρεις λάθος οθονη τον πίνεις γιατι δεν θα είναι συμβατη, γιαυτο είναι πολύ σημαντικο να πάρεις την σωστή έκδοση
BMW εχω εδω και χρονια και εχω δει πολλους να βαζουν. Θα εχω υποψιν να σε ρωταω την επομενη φορα τι να γραψω, τελειως δημοκρατικα να παρω την εγκριση σου μην γραψω κατι λαθος.
-
Το εχει φιλος απο το 2016. Παρα πολυ ευχαριστημενος και προσφατα ειχε παει στην αντιπροσωπεια οπου του εκαναν μετρηση της μπαταριας. Degradation 8% μετα απο 8 χρονια. Γενικα, εχει πολυ καλο και ανθεκτικο battery pack, οποτε περιμεναμε καλο αποτελεσμα.
Τα αρνητικα τα εγραψε ο cirus στο "προοπτικη", οτι δηλαδη πρεπει οπωσδηποτε να παρεις μικτη. Προσωπικα επισης δεν μου αρεσουν (στο κομματι το πρακτικο) οι suicide doors που εχει. Επισης, επειδη ειναι σχετικα παλιο αμαξι, δεν εχει καλο infotainment. Αν πετυχεις καποια καλη εκδοση, ισως να εχει μαμα navi, αλλα android auto/carplay δεν εχει.Απο εκει και περα, ευελικτο αμαξι, μικρες διαστασεις και σβελτο. Ιδανικο για πολη. Το σκεφτομουν και εγω σοβαρα για εισαγωγη απο γερμανια, αλλα το dolphin στα 20k με εχει ταραξει
καλά το Infortainment είναι αδιαφορο τελείως. Παίρνεις ενα καινουργιο android infortainment από ali express για το συγκεκριμενο αμάξι και το κουυμπώνεις και τέρμα
σε ποιο? σε BMW? δεν γινεται κατι τετοιο,ειναι τα ποιο κλειστα αυτοκινητα απο πλευρας λογισμικου και συστηματων. μη εργοστασιακο συστημα θα δουλευει παραλληλα με το εργοστασιακο συνηθως με πολλα προβληματα, ξεκινας οτι δεν εχεις καθολου ηχο, μετα αν σε παρουν τηλεφωνο δεν δουλευει σωστα το ΒΤ
το μοναδικο δυσκολο είναι να πάρεις το σωστό το οποίο αντιστοιχει στην version της οθονης που είχε το bmw i3 που έχεις (είναι πολλες οι διαφορετικές εκδόσεις που βγηκε σε ΝΒΤ ή EVO)
απαξ βρεις πια εχεις είναι πανευκολο και παίζει κατευθείαν
τα ξέρω γιατι το έψαξα και αυτό αναλυτικα καθως σχεδον το είχα παρει απόφασει να το αγορασω
Δεν ξερω για αλλα BMW αλλα σε αυτό αν προσέξεις τι θα βάλεις παίζουν ΟΛΑ ΚΟΜΠΛΕ. Οποτε ασε τα δε γίνεται και γραψε δεν ξέρω
ΥΓ Αν παρεις λάθος οθονη τον πίνεις γιατι δεν θα είναι συμβατη, γιαυτο είναι πολύ σημαντικο να πάρεις την σωστή έκδοση
BMW εχω εδω και χρονια και εχω δει πολλους να βαζουν. Θα εχω υποψιν να σε ρωταω την επομενη φορα τι να γραψω, τελειως δημοκρατικα να παρω την εγκριση σου μην γραψω κατι λαθος.
Μην παρεξηγείσαι δεν το έγραψα να σε μειώσω
Μπορει σε άλλα μοντελα να έχεις δικιο
Αλλα μιλάμε για το BMW i3 μοντελο συγκεκριμένα και εκεί οντως δεν γνωριζεις. Απλά έγραψες από εμπειρία σου σε άλλα BMW
Ξαναλέω δεν ειχα σκοπο την αντιπαράθεση απλά μιλάω συγκεκριμένα για το συγκεκριμένο μοντέλο όχι για άλλα BMW
-
Εμένα με ψήνει αυτό
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/338367157-bmw-i3
πόσο φθηνότερο είναι κάτι αντίστοιχο, χρονολογία χλμ , στην Γερμανία;Στην Γερμανία τα αντιστοιχα τα βρίσκεις €6-7.000 πιο φτηνά. Άρα με μεταφορικά κλπ. περίπου €5.000 κέρδος με μπόνους το ταξίδι στην Γερμανία.
-
Το εχει φιλος απο το 2016. Παρα πολυ ευχαριστημενος και προσφατα ειχε παει στην αντιπροσωπεια οπου του εκαναν μετρηση της μπαταριας. Degradation 8% μετα απο 8 χρονια. Γενικα, εχει πολυ καλο και ανθεκτικο battery pack, οποτε περιμεναμε καλο αποτελεσμα.
Τα αρνητικα τα εγραψε ο cirus στο "προοπτικη", οτι δηλαδη πρεπει οπωσδηποτε να παρεις μικτη. Προσωπικα επισης δεν μου αρεσουν (στο κομματι το πρακτικο) οι suicide doors που εχει. Επισης, επειδη ειναι σχετικα παλιο αμαξι, δεν εχει καλο infotainment. Αν πετυχεις καποια καλη εκδοση, ισως να εχει μαμα navi, αλλα android auto/carplay δεν εχει.Απο εκει και περα, ευελικτο αμαξι, μικρες διαστασεις και σβελτο. Ιδανικο για πολη. Το σκεφτομουν και εγω σοβαρα για εισαγωγη απο γερμανια, αλλα το dolphin στα 20k με εχει ταραξει
καλά το Infortainment είναι αδιαφορο τελείως. Παίρνεις ενα καινουργιο android infortainment από ali express για το συγκεκριμενο αμάξι και το κουυμπώνεις και τέρμα
σε ποιο? σε BMW? δεν γινεται κατι τετοιο,ειναι τα ποιο κλειστα αυτοκινητα απο πλευρας λογισμικου και συστηματων. μη εργοστασιακο συστημα θα δουλευει παραλληλα με το εργοστασιακο συνηθως με πολλα προβληματα, ξεκινας οτι δεν εχεις καθολου ηχο, μετα αν σε παρουν τηλεφωνο δεν δουλευει σωστα το ΒΤ
το μοναδικο δυσκολο είναι να πάρεις το σωστό το οποίο αντιστοιχει στην version της οθονης που είχε το bmw i3 που έχεις (είναι πολλες οι διαφορετικές εκδόσεις που βγηκε σε ΝΒΤ ή EVO)
απαξ βρεις πια εχεις είναι πανευκολο και παίζει κατευθείαν
τα ξέρω γιατι το έψαξα και αυτό αναλυτικα καθως σχεδον το είχα παρει απόφασει να το αγορασω
Δεν ξερω για αλλα BMW αλλα σε αυτό αν προσέξεις τι θα βάλεις παίζουν ΟΛΑ ΚΟΜΠΛΕ. Οποτε ασε τα δε γίνεται και γραψε δεν ξέρω
ΥΓ Αν παρεις λάθος οθονη τον πίνεις γιατι δεν θα είναι συμβατη, γιαυτο είναι πολύ σημαντικο να πάρεις την σωστή έκδοση
BMW εχω εδω και χρονια και εχω δει πολλους να βαζουν. Θα εχω υποψιν να σε ρωταω την επομενη φορα τι να γραψω, τελειως δημοκρατικα να παρω την εγκριση σου μην γραψω κατι λαθος.
Μην παρεξηγείσαι δεν το έγραψα να σε μειώσω
Μπορει σε άλλα μοντελα να έχεις δικιο
Αλλα μιλάμε για το BMW i3 μοντελο συγκεκριμένα και εκεί οντως δεν γνωριζεις. Απλά έγραψες από εμπειρία σου σε άλλα BMW
Ξαναλέω δεν ειχα σκοπο την αντιπαράθεση απλά μιλάω συγκεκριμένα για το συγκεκριμένο μοντέλο όχι για άλλα BMW
γιατι να παρεξηγηθω? δως μου οσες διαταγες θελεις το ιδιο θα σου απαντησω. ο ανθρωπος δεν αλλαζει.
BMW i3