@dettol said in BMW i3:
Το εχει φιλος απο το 2016. Παρα πολυ ευχαριστημενος και προσφατα ειχε παει στην αντιπροσωπεια οπου του εκαναν μετρηση της μπαταριας. Degradation 8% μετα απο 8 χρονια. Γενικα, εχει πολυ καλο και ανθεκτικο battery pack, οποτε περιμεναμε καλο αποτελεσμα.
Τα αρνητικα τα εγραψε ο cirus στο "προοπτικη", οτι δηλαδη πρεπει οπωσδηποτε να παρεις μικτη. Προσωπικα επισης δεν μου αρεσουν (στο κομματι το πρακτικο) οι suicide doors που εχει. Επισης, επειδη ειναι σχετικα παλιο αμαξι, δεν εχει καλο infotainment. Αν πετυχεις καποια καλη εκδοση, ισως να εχει μαμα navi, αλλα android auto/carplay δεν εχει.
Απο εκει και περα, ευελικτο αμαξι, μικρες διαστασεις και σβελτο. Ιδανικο για πολη. Το σκεφτομουν και εγω σοβαρα για εισαγωγη απο γερμανια, αλλα το dolphin στα 20k με εχει ταραξει 
καλά το Infortainment είναι αδιαφορο τελείως. Παίρνεις ενα καινουργιο android infortainment από ali express για το συγκεκριμενο αμάξι και το κουυμπώνεις και τέρμα
ή ακομα πιο φτηνα μια βασούλα για το κινητό σου και τελος. Τα αυτοκινητα και ειδικα τα μεταχειρισμένα τα κρινουμε σαν αμάξια, οι οθονιτσες κτλ είναι μη σημαντικα
Οι suiside ports παλι δεν είναι τίποτα σημαντικο οταν μιλάμε για 2ο αμάξι πόλης . Το 90% των διαδρομών θα παει με 1 ή 2 άτομα οποτε και αυτο ψιλο αδιάφορο γιαυτο δεν αναφέρθηκαν
το κρίνω σαν 2ο αμάξι και ειναι εξαιρετικό
αν το εκρινα σαν μοναδικο θα έπερνε πολύ χαμηλη βαθμολογία λόγω της μικρης αυτονομίας. Αλλα σαν 2ο από μεταχειρισμένα ηλεκτρικα είναι μακράν το καλύτερο με πολύ μεγαλη απόσταση από το δευτερο