Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 655
    • 656
    • 657
    • 658
    • 659
    • 897
    • 898
    • 657 / 898
    Περί αυτοκίνησης
    162
    17959
    408362
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser @dettol last edited by

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @chrisk6 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Βέβαια cruiser παρέλειψες να αναφέρεις πως (?) θα ταξιδεύεις με ένα μεγάλο ηλεκτρικό (Μ3/Υ) στην εθνική με 130-140 και ακόμα θα καταναλώνει 2-3λτ/100 (αντίστοιχο κόστος βενζίνης) απ' ότι το υβριδικό που θα είναι τουλάχιστον 2λτ πάνω.

      Όποιος έχει δυνατότητα φόρτισης σπίτι (τουλάχιστον) προχωράει εύκολα σε αγορά ηλεκτρικου.

      Αυτό είναι παραμύθι γιατί ενώ κάνω πολλά χλμ σε εθνική δεν έχω δει κανένα, ή έχω δει 1-2 να πηγαίνουν με 140.

      Βασικά βλέπω λίγα στις εθνικές και όλα από την περιφερειακή όραση του δεξιού ματιού...😁

      μην ξεχασεις να αλλαξεις πλευρα την κασσετα οταν φτασει στο τελος.

      θα αλλάξω όταν δω από την περιφερειακή όραση του αριστερού ματιού...

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        criuser @dettol last edited by

        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Δηλαδη ενα φωτοβολταικο με κοστος 4500 ευρω (εστω με επιδοτηση) αρκει για να μην πληρωνεις τιποτα περαιτερω για το ρευμα που καταναλωνεις; Δηλαδη με επενδυση 4500 ευρω δεν ξαναπληρωνεις για ρευμα?

        Εξαρταται απο τις ενεργειακες αναγκες του σπιτιου και για αυτο μιλας με εγκαταστατη και σου κανει μελετη. Επισης, εξαρταται απο το σημειο που θα μπει αν εχει σκιαση καποιες ωρες (πχ δεντρα, διπλανο κτιριο, απεναντι βουνο κτλπ). Εγω εδωσα σχεδον τα τριπλασια απο τον cirus και ειμαι παλι πολυ οριακα. Πιστευω οτι θα πληρωνω ρευμα, απλα πολυ λιγοτερο.
        Τελος, το "δεν ξαναπληρωνεις ρευμα" ειναι πολυ σχετικο. Ρυθμιζομενες χρεωσεις θα πληρωνεις, τελη δημου θα πληρωνεις, ερτ θα πληρωνεις.
        Ρυθμιζομενες χρεωσεις ειναι το τελος που πληρωνεις στον δεδδιε για να μεταφερεις ενεργεια απο τα καλωδια τους.

        Οπα τώρα γίνεται ακόμα χειρότερο.

        Γιατί στον τελευταίο λογαρισμό για παράδειγμα με 475 κβω μέρα και 104 νύχτα, μου βγάζει ρεύμα 75,32 με το πάγιο και άλλες 36,21 ρυθμιζόμενες χρεώσεις.

        Και μιλάμε για εποχή που ο κλιματισμός δούλευε συνέχεια και τα 2 από τα 3 κλιματιστικά ένα 24άρι και ένα 12άρι είναι 20ετίας και μόνο το ένα 12άρι καινούργιο.

        Αρα πάμε για 600-700 τον χρόνο το πολύ για ρεύμα, οπότε απόσβεση του φωτοβολταϊκού, πόθεν ?

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dettol @criuser last edited by

          @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Για το φωτοβολταικό, δεν θα κάνω συζήτηση, γιατί όλα αυτά τα χρόνια έχουμε δει και έχουμε ακούσει πολλά, αφού η επένδυση έχει μακροχρόνια απόσβεση.

          σε ολα τα υπολοιπα δεν εχω κανενα προβλημα να εχεις τις (συχνα λανθασμενες) αποψεις σου περι ντηζελ/ηλεκτροκινησης κτλπ, αλλα στο συγκεκριμενο θεμα, το θεωρω αδιανοητο αποφοιτος του πολυτεχνειου να λεει τετοια πραγματα.
          Δεν μιλαμε για φωτοβολταϊκο παρκο που η επενδυση εξαρταται απο την τιμη που θα πουλησεις σε εναν και μοναδικο αγοραστη, αλλα στην απομειωση ή και (σχεδον) μηδενισμο των εξοδων ενεργειας σου!

          Αρχικά να ξεκαθαρίσω ότι με τα Η/Μ δεν ασχολούμαι καθόλου.

          Εχω εδώ και δεκαετίες συνεργάτες Η/Μ για μελέτες και για κατασκευές που τους εμπιστεύομαι και με βγάζουν ασπροπρόσωπο σε κάθε έργο, ακόμα και σε ξενοδοχεία και σε ΕΕΔΔ, που ειδικά όταν γίνονται σε υπάρχοντα κτίρια έχουν μεγάλες δυσκολίες και πολλές ιδιαιτερότητες, αφού μπορεί να γίνονται πάνω από ιδιοκτησίες που λειτουργούν.

          Τα φωτοβολταϊκά ξεκίνησαν πριν 20 χρόνια, με τιμές γύρω στα 40000 τα κβ και τότε όλοι έλεγαν ότι θα κονομήσουν γιατί η κυρία γυμνάστρια του Ηλιθίου, έδινε κάπου 20-30 λεπτά ή και παραπάνω για την αγορά του ρεύματος.

          Ετσι έπεσε παραμύθι, ότι θα τα αποσβέσεις σε 5 χρόνια, ότι 15 χρόνια θα κονομάς χοντρά μέχρι τα 20 τους και μετά μέχρι τα 25 τους θα πέσει η απόδοση τους.

          Με το που ακουγόταν αυτό, μπήκαν στην αγορά μεγάλες αλυσίδες Κωτσόβολος, eshop και πολλοί ακόμα, η αγορά έγινε σούπα, το τι ερχόταν από υλικά κανείς δεν ήξερε και μετά άλλαξαν οι κυβερνήσεις και άρχισε το κατέβασμα της τιμής,

          Τα 40000 της αρχικής επένδυσης είχαν ξεπεραστεί, μετά ξανακατέβηκαν, είδαμε "ομορφιές" πάνω σε ταράτσες και σκεπές και μετά φτάσαμε στο Μεγάλο Δούλεμα.

          Αυτό ήταν τα πάρκα, που κάποιοι παράτησαν τα χωράφια, μπήκαν στην διαδικασία, τους υπόσχονταν πολλά λεφτά και όταν άλλαξε η κυβέρνηση και προφανώς είχε κονομήσει ο γιος της γυμνάστριας όπως ακουγόταν τότε στην αγορά, η νέα κυβέρνηση λοιπόν τους έβαλε ένα φόρο 35 % στα λεφτά που έπαιρναν, με αποτέλεσμα η επένδυση που είχε γίνει και με δανεισμό να μην βγαίνει.

          Από Η/Μ λοιπόν δεν σκαμπάζω, αλλά από ακούσματα της αγοράς και μνήμη είμαι πολύ δυνατός.

          Προσωπικά με 500 κβω στο σπίτι τον μήνα δεν νομίζω ότι θα έμπαινα σε διαδικασία γιατί αν μιλάμε για 20 λεπτά, θέλουμε 1200 τον χρόνο.

          Βασικά μόλις κοίταξα τους λογαριασμούς του τελευταίου έτους στην εφαρμογή και είδα σύνολο κάπου 1400 ευρώ.

          Εχω όμως γύρω στα 500 ευρώ δημοτικά τέλη, ερτ κλπ, οπότε έχω 900 τον χρόνο. Θερμοσίφωνο δεν ανάβω σχεδόν ποτέ, γιατί έχω ηλιακό τριπλής. Με 900 τον χρόνο, ρεύμα πείτε μου ένα φωτοβολταϊκό που το έχετε ψάξει και τι απόσβεση θα κάνω και αν αξίζει ο κόπος να το κάνω ?

          Τώρα αν το όφελος είναι 5 μπουγάτσες τον μήνα δεν θα το συζητήσω να μπω στον κόπο.

          Τώρα ως προς τα αυτοκίνητα.

          Εχω αυτή την στιγμή 3 παλιά αυτοκίνητα.

          Ενα Πόνυ φόρντ ΦΙΧ 35 ετών, που θέλω να δω αν παίρνει ιστορικές πινακίδες που προς το παρόν δεν παίρνει και είτε το πουλάω, είτε το κάνω αγροτικό, αφού θέλω να κλείσω την ατομική, την ΧΑΝΤΙΑ που είναι 26 ετών και το C4 που είναι 19 ετών όλα έχουν κάπου 110000 χλμ και όλα είναι πρώτα χέρια.

          Με την πώληση των 3 θα είμαι κοντά στο να αγοράσω το θερμικό 3 ή το Πάντα, στις βασικές εκδόσεις και θα θέλω κάτι λίγα για τις μεσαίες, ή τις βασικές υβριδικές, αλλά και τις μεσαίες ηλεκτρικές μετά την επιδότηση.

          Το αιρκρος θα παραμείνει κυρίως για ταξίδια και το άλλο για λιγότερα χλμ και στις μικρές διαδρομές της πόλης και περιαστικά.

          Αρα τα ερωτήματα που βάζω δεν είναι τρολάρισμα.

          Δεν έχω όμως διάθεση να μπω σε μεμψιμοιρίες του τύπου 3 το λάδι, 3 το ξύδι και 6 το λαδόξυδο.

          Οπότε επειδή το δεύτερο θα κάνει κάτω από 10000 χλμ τον χρόνο και τις διαδρομές που είπα παραπάνω, είναι σημαντικό να ξέρω αν αξίζει να μπω στην διαδικασία του ηλεκτρικού, αφού ξέρουμε ότι έχουμε να κάνουμε με το πλήρως αναξιόπιστο δημόσιο, που όπως είδαμε με τον άλλο φίλο, δεν παίρνει την επιδότηση για το ΚΗ2.

          Προφανώς χωρίς την επιδότηση, δεν συμφέρει το ηλεκτρικό σε καμία περίπτωση.

          για μια ακομα φορα τα κανεις ολα αχταρμα, τα ονειρα σου κοκκινα, τα ονειρα μου ασπρα, ρουχα μαζι που πλυθηκαν και εχουνε γινει ροζ...
          Αλλο πραγματα τα παρκα που ειναι καλη ή κακη επενδυση και αλλο πραγμα η απομειωση του κοστους ενεργειας.
          Απο εκει και περα ομως, τωρα που μπαινεις στην λογικη να ψαξεις τους λογαριασμους σου, μπορει να γινει κουβεντα.
          Ναι με 500kwh τον μηνα και εγω δεν θα εμπαινα στη διαδικασια. Εγω ομως βρισκομαι μεταξυ 1200-1500kwh τον μηνα, οποτε ο,τι γλυτωσω καλο ειναι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • R
            red_monster @criuser last edited by red_monster

            @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Για το φωτοβολταικό, δεν θα κάνω συζήτηση, γιατί όλα αυτά τα χρόνια έχουμε δει και έχουμε ακούσει πολλά, αφού η επένδυση έχει μακροχρόνια απόσβεση.

            σε ολα τα υπολοιπα δεν εχω κανενα προβλημα να εχεις τις (συχνα λανθασμενες) αποψεις σου περι ντηζελ/ηλεκτροκινησης κτλπ, αλλα στο συγκεκριμενο θεμα, το θεωρω αδιανοητο αποφοιτος του πολυτεχνειου να λεει τετοια πραγματα.
            Δεν μιλαμε για φωτοβολταϊκο παρκο που η επενδυση εξαρταται απο την τιμη που θα πουλησεις σε εναν και μοναδικο αγοραστη, αλλα στην απομειωση ή και (σχεδον) μηδενισμο των εξοδων ενεργειας σου!

            Αρχικά να ξεκαθαρίσω ότι με τα Η/Μ δεν ασχολούμαι καθόλου.

            Εχω εδώ και δεκαετίες συνεργάτες Η/Μ για μελέτες και για κατασκευές που τους εμπιστεύομαι και με βγάζουν ασπροπρόσωπο σε κάθε έργο, ακόμα και σε ξενοδοχεία και σε ΕΕΔΔ, που ειδικά όταν γίνονται σε υπάρχοντα κτίρια έχουν μεγάλες δυσκολίες και πολλές ιδιαιτερότητες, αφού μπορεί να γίνονται πάνω από ιδιοκτησίες που λειτουργούν.

            Τα φωτοβολταϊκά ξεκίνησαν πριν 20 χρόνια, με τιμές γύρω στα 40000 τα κβ και τότε όλοι έλεγαν ότι θα κονομήσουν γιατί η κυρία γυμνάστρια του Ηλιθίου, έδινε κάπου 20-30 λεπτά ή και παραπάνω για την αγορά του ρεύματος.

            Ετσι έπεσε παραμύθι, ότι θα τα αποσβέσεις σε 5 χρόνια, ότι 15 χρόνια θα κονομάς χοντρά μέχρι τα 20 τους και μετά μέχρι τα 25 τους θα πέσει η απόδοση τους.

            Με το που ακουγόταν αυτό, μπήκαν στην αγορά μεγάλες αλυσίδες Κωτσόβολος, eshop και πολλοί ακόμα, η αγορά έγινε σούπα, το τι ερχόταν από υλικά κανείς δεν ήξερε και μετά άλλαξαν οι κυβερνήσεις και άρχισε το κατέβασμα της τιμής,

            Τα 40000 της αρχικής επένδυσης είχαν ξεπεραστεί, μετά ξανακατέβηκαν, είδαμε "ομορφιές" πάνω σε ταράτσες και σκεπές και μετά φτάσαμε στο Μεγάλο Δούλεμα.

            Αυτό ήταν τα πάρκα, που κάποιοι παράτησαν τα χωράφια, μπήκαν στην διαδικασία, τους υπόσχονταν πολλά λεφτά και όταν άλλαξε η κυβέρνηση και προφανώς είχε κονομήσει ο γιος της γυμνάστριας όπως ακουγόταν τότε στην αγορά, η νέα κυβέρνηση λοιπόν τους έβαλε ένα φόρο 35 % στα λεφτά που έπαιρναν, με αποτέλεσμα η επένδυση που είχε γίνει και με δανεισμό να μην βγαίνει.

            Από Η/Μ λοιπόν δεν σκαμπάζω, αλλά από ακούσματα της αγοράς και μνήμη είμαι πολύ δυνατός.

            Προσωπικά με 500 κβω στο σπίτι τον μήνα δεν νομίζω ότι θα έμπαινα σε διαδικασία γιατί αν μιλάμε για 20 λεπτά, θέλουμε 1200 τον χρόνο.

            Βασικά μόλις κοίταξα τους λογαριασμούς του τελευταίου έτους στην εφαρμογή και είδα σύνολο κάπου 1400 ευρώ.

            Εχω όμως γύρω στα 500 ευρώ δημοτικά τέλη, ερτ κλπ, οπότε έχω 900 τον χρόνο. Θερμοσίφωνο δεν ανάβω σχεδόν ποτέ, γιατί έχω ηλιακό τριπλής. Με 900 τον χρόνο, ρεύμα πείτε μου ένα φωτοβολταϊκό που το έχετε ψάξει και τι απόσβεση θα κάνω και αν αξίζει ο κόπος να το κάνω ?

            Τώρα αν το όφελος είναι 5 μπουγάτσες τον μήνα δεν θα το συζητήσω να μπω στον κόπο.

            Τώρα ως προς τα αυτοκίνητα.

            Εχω αυτή την στιγμή 3 παλιά αυτοκίνητα.

            Ενα Πόνυ φόρντ ΦΙΧ 35 ετών, που θέλω να δω αν παίρνει ιστορικές πινακίδες που προς το παρόν δεν παίρνει και είτε το πουλάω, είτε το κάνω αγροτικό, αφού θέλω να κλείσω την ατομική, την ΧΑΝΤΙΑ που είναι 26 ετών και το C4 που είναι 19 ετών όλα έχουν κάπου 110000 χλμ και όλα είναι πρώτα χέρια.

            Με την πώληση των 3 θα είμαι κοντά στο να αγοράσω το θερμικό 3 ή το Πάντα, στις βασικές εκδόσεις και θα θέλω κάτι λίγα για τις μεσαίες, ή τις βασικές υβριδικές, αλλά και τις μεσαίες ηλεκτρικές μετά την επιδότηση.

            Το αιρκρος θα παραμείνει κυρίως για ταξίδια και το άλλο για λιγότερα χλμ και στις μικρές διαδρομές της πόλης και περιαστικά.

            Αρα τα ερωτήματα που βάζω δεν είναι τρολάρισμα.

            Δεν έχω όμως διάθεση να μπω σε μεμψιμοιρίες του τύπου 3 το λάδι, 3 το ξύδι και 6 το λαδόξυδο.

            Οπότε επειδή το δεύτερο θα κάνει κάτω από 10000 χλμ τον χρόνο και τις διαδρομές που είπα παραπάνω, είναι σημαντικό να ξέρω αν αξίζει να μπω στην διαδικασία του ηλεκτρικού, αφού ξέρουμε ότι έχουμε να κάνουμε με το πλήρως αναξιόπιστο δημόσιο, που όπως είδαμε με τον άλλο φίλο, δεν παίρνει την επιδότηση για το ΚΗ2.

            Προφανώς χωρίς την επιδότηση, δεν συμφέρει το ηλεκτρικό σε καμία περίπτωση.

            Τι σχέση έχει το πάρκο με μια συστοιχία ταράτσας, ειδικά όταν μιλάμε με όρους επένδυσης

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              criuser last edited by criuser

              Και για τους δύο σας ισχύει ότι εμπιστεύεστε για μακροχόνιες επενδύσεις τους ξύστες των υπουργείων, που δεν δείχνει ότι το έχετε μελετήσει.

              Μόλις πιο πάνω ο Σάιρους έγραψε ότι με το πρόγραμμα που είχε υπογράψει έχει όφελος, γιατί μετά άλλαξε και δεν θα είχε το όφελος που υπολόγιζε.

              Και εσείς το περνάτε στο ντούκου.

              Οπως στο ντούκου περνάτε την ζημιά που έπαθαν αυτοί με τα πάρκα.

              Οπως στο ντούκου περνάτε ότι η δεη του 2010 - 2012 αγόραζε το ρεύμα από τα οικιακά φωτοβολταϊκά στα 40 λεπτά και μετά αυτά μας τελείωσαν.

              Για πείτε μου λοιπόν αυτοί που έδωσαν 40-45 ζεστά χιλιάρικα τότε, σήμερα που έχουν περάσει 14 χρόνια, μην ξεχνάμε ότι 20 χρόνια δουλεύουν και 5 χρόνια ακόμα πέφτουν μέχρι να τα πετάξεις που και αυτό έχει κόστος, για πείτε μου τι λεφτά έχουν πάρει πίσω ? Και αν μάλιστα επειδή τότε υπήρχε αυτή η κουλτούρα οι περισσότεροι έχουν πάρει το 50-60 % με δάνειο που το επιτόκιο έφαγε 5 μονάδες πάνω, τι απόσβεση έχουν κάνει ?

              Κανονικά θα έπρεπε σύμφωνα με αυτά που μας έλεγαν, να έβγαζε λέει 5-6000 τον χρόνο, ώστε στα 8 χρόνια να έκανε απόσβεση, 10 χρόνια να έβγαζε κέρδος και να απόσβεση των τόκων και στα 5 τελευταία να έπαιρνε χαρτζηλίκι, ουσιαστικά το κόστος απόσυρσης τους.

              Με τις τιμές που άλλαξε προς τα κάτω το κράτος, τι παίζει τώρα ?

              Την αγορά 40 χρόνια την ξέρω καλύτερα από πάρα πολλούς.

              Οπως και τις μαγκιές του ελληνικού κράτους.

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              L cirus R 3 Replies Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap last edited by lap

                Μα το προϊόν που σου παράγει το φωτοβολταϊκό τις 12 από τις 24 ώρες της ημέρας εσυ το χρειάζεσαι και τις 24 ώρες και αναγκάζεσαι να πληρώνεις ως κόστος ευκαιρίας κάποιον άλλο για να στο παρέχει σε υψηλή τιμή για να καλύψεις το σπίτι και το καύσιμο του αυτοκινήτου σου

                Δες το έτσι.

                Ποσα πληρώνεις το έτος σε καύσιμο και ΔΕΗ ;;;

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap @criuser last edited by lap

                  @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Και για τους δύο σας ισχύει ότι εμπιστεύεστε για μακροχόνιες επενδύσεις τους ξύστες των υπουργείων, που δεν δείχνει ότι το έχετε μελετήσει.

                  Μόλις πιο πάνω ο Σάιρους έγραψε ότι με το πρόγραμμα που είχε υπογράψει έχει όφελος, γιατί μετά άλλαξε και δεν θα είχε το όφελος που υπολόγιζε.

                  Και εσείς το περνάτε στο ντούκου.

                  Οπως στο ντούκου περνάτε την ζημιά που έπαθαν αυτοί με τα πάρκα.

                  **Οπως στο ντούκου περνάτε ότι η δεη του 2010 - 2012 αγόραζε το ρεύμα από τα οικιακά φωτοβολταϊκά στα 40 λεπτά και μετά αυτά μας τελείωσαν.

                  Για πείτε μου λοιπόν αυτοί που έδωσαν 40-45 ζεστά χιλιάρικα τότε, σήμερα που έχουν περάσει 14 χρόνια, μην ξεχνάμε ότι 20 χρόνια δουλεύουν και 5 χρόνια ακόμα πέφτουν μέχρι να τα πετάξεις που και αυτό έχει κόστος, για πείτε μου τι λεφτά έχουν πάρει πίσω ? Και αν μάλιστα επειδή τότε υπήρχε αυτή η κουλτούρα οι περισσότεροι έχουν πάρει το 50-60 % με δάνειο που το επιτόκιο έφαγε 5 μονάδες πάνω, τι απόσβεση έχουν κάνει ?**

                  Κανονικά θα έπρεπε σύμφωνα με αυτά που μας έλεγαν, να έβγαζε λέει 5-6000 τον χρόνο, ώστε στα 8 χρόνια να έκανε απόσβεση, 10 χρόνια να έβγαζε κέρδος και να απόσβεση των τόκων και στα 5 τελευταία να έπαιρνε χαρτζηλίκι, ουσιαστικά το κόστος απόσυρσης τους.

                  Με τις τιμές που άλλαξε προς τα κάτω το κράτος, τι παίζει τώρα ?

                  Την αγορά 40 χρόνια την ξέρω καλύτερα από πάρα πολλούς.

                  Οπως και τις μαγκιές του ελληνικού κράτους.

                  Έχω γνωστό που έκανε από τους τελευταίους. Ακόμα και σήμερα από ότι μου είπε συμψηφίζει με την ΔΕΗ στα 35-38 λεπτά την κιλοβατώρα. Σήμερα έχει κάνει την απόσβεση του μου είπε. Του κόστισαν 7-8K τότε από όσο θυμάμαι

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • cirus
                    cirus @criuser last edited by cirus

                    @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Και για τους δύο σας ισχύει ότι εμπιστεύεστε για μακροχόνιες επενδύσεις τους ξύστες των υπουργείων, που δεν δείχνει ότι το έχετε μελετήσει.

                    Μόλις πιο πάνω ο Σάιρους έγραψε ότι με το πρόγραμμα που είχε υπογράψει έχει όφελος, γιατί μετά άλλαξε και δεν θα είχε το όφελος που υπολόγιζε.

                    Και εσείς το περνάτε στο ντούκου.

                    Οπως στο ντούκου περνάτε την ζημιά που έπαθαν αυτοί με τα πάρκα.

                    Οπως στο ντούκου περνάτε ότι η δεη του 2010 - 2012 αγόραζε το ρεύμα από τα οικιακά φωτοβολταϊκά στα 40 λεπτά και μετά αυτά μας τελείωσαν.

                    Για πείτε μου λοιπόν αυτοί που έδωσαν 40-45 ζεστά χιλιάρικα τότε, σήμερα που έχουν περάσει 14 χρόνια, μην ξεχνάμε ότι 20 χρόνια δουλεύουν και 5 χρόνια ακόμα πέφτουν μέχρι να τα πετάξεις που και αυτό έχει κόστος, για πείτε μου τι λεφτά έχουν πάρει πίσω ? Και αν μάλιστα επειδή τότε υπήρχε αυτή η κουλτούρα οι περισσότεροι έχουν πάρει το 50-60 % με δάνειο που το επιτόκιο έφαγε 5 μονάδες πάνω, τι απόσβεση έχουν κάνει ?

                    Κανονικά θα έπρεπε σύμφωνα με αυτά που μας έλεγαν, να έβγαζε λέει 5-6000 τον χρόνο, ώστε στα 8 χρόνια να έκανε απόσβεση, 10 χρόνια να έβγαζε κέρδος και να απόσβεση των τόκων και στα 5 τελευταία να έπαιρνε χαρτζηλίκι, ουσιαστικά το κόστος απόσυρσης τους.

                    Με τις τιμές που άλλαξε προς τα κάτω το κράτος, τι παίζει τώρα ?

                    Την αγορά 40 χρόνια την ξέρω καλύτερα από πάρα πολλούς.

                    Οπως και τις μαγκιές του ελληνικού κράτους.

                    τα κάνεις τουρλου μιλας για 5 διαφορετικα πράγματα. Ειναι εντελώς αλλο πράγμα αυτό που έφτιαχνες παρκο για να βγαζεις χρήματα με το "φωτοβολταικα στη στεγη" που δεν βγάζεις χρηματα ποτε. Απλά κανεις εξοικονόμηση στα χρήματα που δίνεις για τις αναγκες του σπιτιού σου. Δεν βγαζεις χρήματα από αυτό

                    ακόμα και να ειχα net billing η επένδυση βγαίνει αλλα θα χρειαζόμουν περισσότερα panel αρα περισσότερα χρήματα και η επένδυση αντι για 4 χρόνια που τα έχω υπολογίσει τώρα να κάνει απόσβεση και μετά να είναι κέρδος θα ήταν παραπάνω (6-8 χρόνια χοντρικα αφού δεν το έχω υπολογίσει οπως με το προγραμμα που υπέγραψα)

                    εγω δεν συμβουλεψα κανεναν να κάνει ότι εγω. Εξαλου το net metering δεν υπάρχει πια

                    απλά εξηγησα τι έκανα εγω , με το προγραμμα που υπέγραψα εγώ και τα νούμερα που ξόδεψα ωστε να δεις ότι έχεις λάθος οταν λες ότι καλύτερα να τα έδινα σε ταξί........

                    το τι θα κάνει κάποιος αλλος δεν είναι δικό μου θέμα. Αν θελει να κάτσει να υπολογισει τι χρειάζεται στην περίπτωση του και να κρίνει μόνος του αν είναι συμφερον ή όχι. Απλά απάντησα στο : "καλυτερα να τα πληρώνατε σε ταξί"

                    Cirus the virus

                    C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • C
                      criuser @lap last edited by

                      @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Μα το προϊόν που σου παράγει το φωτοβολταϊκό τις 12 από τις 24 ώρες της ημέρας εσυ το χρειάζεσαι και τις 24 ώρες και αναγκάζεσαι να πληρώνεις ως κόστος ευκαιρίας κάποιον άλλο για να στο παρέχει σε υψηλή τιμή για να καλύψεις το σπίτι και το καύσιμο του αυτοκινήτου σου

                      Δες το έτσι.

                      Ποσα πληρώνεις το έτος σε καύσιμο και ΔΕΗ ;;;

                      Προς το παρόν η συζήτηση είναι για το φωτοβολταϊκό σε σχέση με το οικιακό ρεύμα.

                      Για μένα λοιπόν η απόσβεση δεν έρχεται ποτέ. Η σχεδόν ποτέ, αφού λογιστικά θα πρέπει να έλθει κάπου στα 15 χρόνια με 20, αλλά μέχρι τότε μπορεί κάποιες βλάβες και κάποιες συντηρήσεις να έχουν εξανεμίσει την απόσβεση.

                      Στο θέμα του αυτοκινήτου, πρώτα πρέπει να πεισθώ, ότι με συμφέρει να εκταμιεύσω 26000 για το αυτοκίνητο και 2000 για την φόρτιση, να μπω στην διαδικασία του ηλεκτρικού και να περιμένω να πάρω πίσω 6500 με την επιδότηση και του φορτιστή, σε σχέση με ένα θερμικό των 17000 ή ένα υβριδικό των 21000, όπου για τα 10000 τον χρόνο, το μέν θερμικό θα καίει 100 Χ 8 Χ 1,80 = 1440 και το υβριδικό 100 Χ 6,5 Χ 1,80 = 1170. Αν δεχτούμε λοιπόν ότι το ηλεκτρικό θα καίει 18 κβω στα 100 και τιμή 0,2 , για να κάνω το χατήρι των ηλεκτρόπληκτων, άρα 360 σύνολο, τότε θα έχω σύνολο 18440 για το θερμικό, 22170 για το υβριδικό και 21860 για το ηλεκτρικό μετά την επιδότηση και το όφελος του ηλεκτρικού, πηγαίνει στο όφελος από τα σέρβις σε σχέση με τα θερμικά, που μόνο στο υβριδικό δείχνει άμεσο όφελος, ενώ στο θερμικό η διαφορά αρχικής τιμής των 3000, σημαίνει ότι καλύπτει 3 χρόνια διαφορά καυσίμου.

                      Πρακτικά λοιπόν ξεκινάς ότι εμπιστεύεσαι το κράτος, ότι θα σου δώσει την επιδότηση.
                      Μετά θέλεις κάποια χρόνια για να λες ότι έχω όφελος και έχεις τους περιορισμούς του ηλεκτρικού.

                      Βαρέθηκα όμως να γυρίζουμε γύρω - γύρω, αλλά βαρέθηκα περισσότερο να μου λέτε την ψυχοθεραπεία που κάνετε μόνοι σας, με την τοποθέτηση όλων αυτών, ώστε να αισθάνεστε ότι είστε στην κορυφή της τεχνολογίας, ότι όλα αυτά αποτελούν επένδυση και μάλιστα ασφαλή.

                      Γιατί είδατε που ρώτησαν κάποιοι αν μετά τα φωτοβολταϊκά δεν ξαναπληρώνεις ρεύμα.

                      Μην τους πάρετε στο λαιμό σας επειδή έχετε λεφτά για ξόδεμα και είστε 40-50 και περνάτε την κρίση της μέσης ηλικίας.

                      Και εγώ τότε πήρα 2 πολύ ακριβά αμάξια.
                      Μετά μου πέρασε, είδα ότι κανένα δεν ενδιέφερε, τουλάχιστον από αυτούς που με ενδιέφεραν και πήγα στο επόμενο στάδιο.

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        criuser @cirus last edited by

                        @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        Και για τους δύο σας ισχύει ότι εμπιστεύεστε για μακροχόνιες επενδύσεις τους ξύστες των υπουργείων, που δεν δείχνει ότι το έχετε μελετήσει.

                        Μόλις πιο πάνω ο Σάιρους έγραψε ότι με το πρόγραμμα που είχε υπογράψει έχει όφελος, γιατί μετά άλλαξε και δεν θα είχε το όφελος που υπολόγιζε.

                        Και εσείς το περνάτε στο ντούκου.

                        Οπως στο ντούκου περνάτε την ζημιά που έπαθαν αυτοί με τα πάρκα.

                        Οπως στο ντούκου περνάτε ότι η δεη του 2010 - 2012 αγόραζε το ρεύμα από τα οικιακά φωτοβολταϊκά στα 40 λεπτά και μετά αυτά μας τελείωσαν.

                        Για πείτε μου λοιπόν αυτοί που έδωσαν 40-45 ζεστά χιλιάρικα τότε, σήμερα που έχουν περάσει 14 χρόνια, μην ξεχνάμε ότι 20 χρόνια δουλεύουν και 5 χρόνια ακόμα πέφτουν μέχρι να τα πετάξεις που και αυτό έχει κόστος, για πείτε μου τι λεφτά έχουν πάρει πίσω ? Και αν μάλιστα επειδή τότε υπήρχε αυτή η κουλτούρα οι περισσότεροι έχουν πάρει το 50-60 % με δάνειο που το επιτόκιο έφαγε 5 μονάδες πάνω, τι απόσβεση έχουν κάνει ?

                        Κανονικά θα έπρεπε σύμφωνα με αυτά που μας έλεγαν, να έβγαζε λέει 5-6000 τον χρόνο, ώστε στα 8 χρόνια να έκανε απόσβεση, 10 χρόνια να έβγαζε κέρδος και να απόσβεση των τόκων και στα 5 τελευταία να έπαιρνε χαρτζηλίκι, ουσιαστικά το κόστος απόσυρσης τους.

                        Με τις τιμές που άλλαξε προς τα κάτω το κράτος, τι παίζει τώρα ?

                        Την αγορά 40 χρόνια την ξέρω καλύτερα από πάρα πολλούς.

                        Οπως και τις μαγκιές του ελληνικού κράτους.

                        τα κάνεις τουρλου μιλας για 5 διαφορετικα πράγματα. Ειναι εντελώς αλλο πράγμα αυτό που έφτιαχνες παρκο για να βγαζεις χρήματα με το "φωτοβολταικα στη στεγη" που δεν βγάζεις χρηματα ποτε. Απλά κανεις εξοικονόμηση στα χρήματα που δίνεις για τις αναγκες του σπιτιού σου. Δεν βγαζεις χρήματα από αυτό

                        ακόμα και να ειχα net billing η επένδυση βγαίνει αλλα θα χρειαζόμουν περισσότερα panel αρα περισσότερα χρήματα και η επένδυση αντι για 4 χρόνια που τα έχω υπολογίσει τώρα να κάνει απόσβεση και μετά να είναι κέρδος θα ήταν παραπάνω (6-8 χρόνια χοντρικα αφού δεν το έχω υπολογίσει οπως με το προγραμμα που υπέγραψα)

                        εγω δεν συμβουλεψα κανεναν να κάνει ότι εγω. Εξαλου το net metering δεν υπάρχει πια

                        απλά εξηγησα τι έκανα εγω , με το προγραμμα που υπέγραψα εγώ και τα νούμερα που ξόδεψα ωστε να δεις ότι έχεις λάθος οταν λες ότι καλύτερα να τα έδινα σε ταξί........

                        το τι θα κάνει κάποιος αλλος δεν είναι δικό μου θέμα. Αν θελει να κάτσει να υπολογισει τι χρειάζεται στην περίπτωση του και να κρίνει μόνος του αν είναι συμφερον ή όχι. Απλά απάντησα στο : "καλυτερα να τα πληρώνατε σε ταξί"

                        Μα και εγώ απάντησα στο ότι είναι περίεργο που δεν ξέρω για τα Φ/Β και είπα το ιστορικό.

                        Οχι για σένα που το μελέτησες, αλλά για όσους θέλουν να το μελετήσουν.

                        Τέλος πάντων φεύγω για δουλειά τώρα, οπότε το βράδυ.

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap @criuser last edited by lap

                          @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
                          .

                          Και εγώ τότε πήρα 2 πολύ ακριβά αμάξια.
                          Μετά μου πέρασε, είδα ότι κανένα δεν ενδιέφερε, τουλάχιστον από αυτούς που με ενδιέφεραν και πήγα στο επόμενο στάδιο.

                          Κάτι δεν κολλάει στους υπολογισμούς σου. Έτσι μπακλιστικα που τους κανεις. Βάζετα σε λογιστικό φύλλο να καταλαβουμε τι λες.

                          Αλλά τεσπα, εσυ κάνε ότι θες. Εγώ μένω σε αυτό ..... πάνε όμως στο νήμα περί ανέμων και υδάτων.

                          Ποιον ήθελες να ενδιαφέρει;;;

                          Για αυτό μπαίνωω τςτοιςς ώρες το forum. Από τις 7:30 ξεκινώ αλλά μπαίνω μεσημέρι διότι με εσάς εδώ μέσα δουλειά δεν γίνεται.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • monman2
                            monman2 last edited by

                            Υπάρχει και η άποψη των γκαζιάρηδων που εχουν ταΐσει γενεές "βελτιωτών" και είπαν ΤΕΛΟΣ!

                            Τα ηλεκτρικά είναι το μάνα εκ των ουρανών η μεγαλύτερη εφεύρεση
                            τεκμήριο οχι
                            ΦΠ γιοκ
                            καυσιμα χα χα χα τα 100αρικα έγιναν δεκάρικα ...

                            Οταν μια cla 45 amg 10ετίας (χωρίς ΦΠ) κάνει 45-50 χιλιάρικα η τιμή ενος tesla M3 perfomance σε κανει να δακρύζεις οπως τότε αρχές '00 ... ωραίες εποχές που ξανάρθαν !

                            b768e524-5d15-472e-8ce0-e4ccf4fafb58-image.png

                            Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Ααα για αυτό είχαμε γεμίσει στα ΒΠ, διαφορα wrangler που πάρκαραν πάνω στα πεζοδρόμια και έβγαιναν κάτι κυριούλες να πάνε στο κομμωτήριο και για ψώνια. Ήταν το φθηνότερο.....

                              Με τραβούσαν να πιω καφέ στα ΒΠ τότε. Και παρκάραμε σαραβαλάκια δίπλα σε σουπερκαρς.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • monman2
                                monman2 @lap last edited by

                                @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Ήταν το φθηνότερο.....

                                ΧΩΡΙΣ ΤΕΚΜΗΡΙΟ λέμε😊

                                Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Χαχαχα.... εργολαβικές εποχες

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • babisstinson
                                    babisstinson @dettol last edited by

                                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    Δηλαδη ενα φωτοβολταικο με κοστος 4500 ευρω (εστω με επιδοτηση) αρκει για να μην πληρωνεις τιποτα περαιτερω για το ρευμα που καταναλωνεις; Δηλαδη με επενδυση 4500 ευρω δεν ξαναπληρωνεις για ρευμα?

                                    Εξαρταται απο τις ενεργειακες αναγκες του σπιτιου και για αυτο μιλας με εγκαταστατη και σου κανει μελετη. Επισης, εξαρταται απο το σημειο που θα μπει αν εχει σκιαση καποιες ωρες (πχ δεντρα, διπλανο κτιριο, απεναντι βουνο κτλπ). Εγω εδωσα σχεδον τα τριπλασια απο τον cirus και ειμαι παλι πολυ οριακα. Πιστευω οτι θα πληρωνω ρευμα, απλα πολυ λιγοτερο.
                                    Τελος, το "δεν ξαναπληρωνεις ρευμα" ειναι πολυ σχετικο. Ρυθμιζομενες χρεωσεις θα πληρωνεις, τελη δημου θα πληρωνεις, ερτ θα πληρωνεις.
                                    Ρυθμιζομενες χρεωσεις ειναι το τελος που πληρωνεις στον δεδδιε για να μεταφερεις ενεργεια απο τα καλωδια τους.

                                    Πολύ σωστά.

                                    Φυσικά υπάρχει και η πολύ extreme απόφαση αν αποφασίσεις να φύγεις εντελώς εκτός δικτύου. Αλλά εκεί θέλεις σίγουρα και αποθηκευτικά μέσα για τις δύσκολες μέρες κακοκαιρίας ή/και βενζινογεννήτρια για την πολύ δύσκολη ώρα.

                                    2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                                    2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      fiverg last edited by

                                      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      Πρακτικά λοιπόν ξεκινάς ότι εμπιστεύεσαι το κράτος, ότι θα σου δώσει την επιδότηση.
                                      Μετά θέλεις κάποια χρόνια για να λες ότι έχω όφελος και έχεις τους περιορισμούς του ηλεκτρικού.

                                      Καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις. Το (ελληνικό) κράτος μπορεί να κάνει τα πάντα για να μαζέψει χρήμα. Μπορεί να κόψει την επιδότηση ή να σου την επιστρέψει σε 360 δόσεις. Μπορεί να σου καθήσει έναν ωραίο φόρο αν τμ αν έχεις φωτοβολταϊκά στην ταράτσα με οποιαδήποτε δικαιολογία. Μπορεί βέβαια να σου αυξήσει και τον φόρο στα καύσιμα (αν και όσο λιγότερους ψηφοφόρους αγγίζει η όποια εισπρακτική πολιτική τόσο το καλύτερο και οι ηλεκτροβιοι προς το παρόν είναι λίγοι...).

                                      Οπότε δεν έχουν και πολύ νόημα οι αναλύσεις που κάνεις στο αν σε συμφέρει ή όχι μακροπρόθεσμα. Εγώ έχω καταλάβει ότι όσοι παίρνουν ηλεκτρικό το παίρνουν γιατί τους αρέσει, το ίδιο και για όσους βάζουν φωτοβολταϊκά. Το παίρνεις σήμερα, τα βάζεις σήμερα, γουστάρεις και ελπίζεις να κρατήσει... Το αν όντως θα "κάνεις απόσβεση" με το ελληνικό δοβλέτι είναι πάντα ερώτημα.

                                      cirus D C 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                                      • cirus
                                        cirus @babisstinson last edited by

                                        @babisstinson said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Δηλαδη ενα φωτοβολταικο με κοστος 4500 ευρω (εστω με επιδοτηση) αρκει για να μην πληρωνεις τιποτα περαιτερω για το ρευμα που καταναλωνεις; Δηλαδη με επενδυση 4500 ευρω δεν ξαναπληρωνεις για ρευμα?

                                        Εξαρταται απο τις ενεργειακες αναγκες του σπιτιου και για αυτο μιλας με εγκαταστατη και σου κανει μελετη. Επισης, εξαρταται απο το σημειο που θα μπει αν εχει σκιαση καποιες ωρες (πχ δεντρα, διπλανο κτιριο, απεναντι βουνο κτλπ). Εγω εδωσα σχεδον τα τριπλασια απο τον cirus και ειμαι παλι πολυ οριακα. Πιστευω οτι θα πληρωνω ρευμα, απλα πολυ λιγοτερο.
                                        Τελος, το "δεν ξαναπληρωνεις ρευμα" ειναι πολυ σχετικο. Ρυθμιζομενες χρεωσεις θα πληρωνεις, τελη δημου θα πληρωνεις, ερτ θα πληρωνεις.
                                        Ρυθμιζομενες χρεωσεις ειναι το τελος που πληρωνεις στον δεδδιε για να μεταφερεις ενεργεια απο τα καλωδια τους.

                                        Πολύ σωστά.

                                        Φυσικά υπάρχει και η πολύ extreme απόφαση αν αποφασίσεις να φύγεις εντελώς εκτός δικτύου. Αλλά εκεί θέλεις σίγουρα και αποθηκευτικά μέσα για τις δύσκολες μέρες κακοκαιρίας ή/και βενζινογεννήτρια για την πολύ δύσκολη ώρα.

                                        Εκεί δεν νομίζω οτι συμφέρει. Θα πρεπει να σχεδιάσεις κατι πάρα πολύ ακριβό για να ανταπεξέλθει και θα πρέπει να έχεις και μια μεγαλη γεννητρια diesel σαν αναγκης εκτος των μπαταριων.

                                        Εκει δεν θα πάρεις επίσης καμία επιδότηση (που στις μπαταρίες μάλιστα αγγιζει το 100%) .

                                        Γενικα δεν θα το συμβούλευα σε κανέναν αυτό. Κακή επιλογη

                                        εξαλου τα εξοδα του Δημου θα πρεπει να τα πληρώσεις και πάλι δεν εχουν σχεση με το αν εχεις ρευμα ή οχι, απλά θα τα εισπραξουν με αλλο τρόπο και όχι μεσω του παροχου ρευματος.

                                        Η μονη εξαιρεση είναι αν είσαι κάπου σε κανα νησι σε ύψωμα που δεν εχει κολωνες ΔΕΗ κοντά και μπορείς να στησεις και ανεμογεννητρια για να παραγεις ρεύμα τις υπόλοιπες ώρες που δεν παράγουν τα φωτοβολταικα. Γενικα μονο σε εξαιρετικά ελαχιστες περιπτωσεις θα πρότεινα κατι τέτοιο

                                        Cirus the virus

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • cirus
                                          cirus @fiverg last edited by

                                          @fiverg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          Πρακτικά λοιπόν ξεκινάς ότι εμπιστεύεσαι το κράτος, ότι θα σου δώσει την επιδότηση.
                                          Μετά θέλεις κάποια χρόνια για να λες ότι έχω όφελος και έχεις τους περιορισμούς του ηλεκτρικού.

                                          Καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις. Το (ελληνικό) κράτος μπορεί να κάνει τα πάντα για να μαζέψει χρήμα. Μπορεί να κόψει την επιδότηση ή να σου την επιστρέψει σε 360 δόσεις. Μπορεί να σου καθήσει έναν ωραίο φόρο αν τμ αν έχεις φωτοβολταϊκά στην ταράτσα με οποιαδήποτε δικαιολογία. Μπορεί βέβαια να σου αυξήσει και τον φόρο στα καύσιμα (αν και όσο λιγότερους ψηφοφόρους αγγίζει η όποια εισπρακτική πολιτική τόσο το καλύτερο και οι ηλεκτροβιοι προς το παρόν είναι λίγοι...).

                                          Οπότε δεν έχουν και πολύ νόημα οι αναλύσεις που κάνεις στο αν σε συμφέρει ή όχι μακροπρόθεσμα. Εγώ έχω καταλάβει ότι όσοι παίρνουν ηλεκτρικό το παίρνουν γιατί τους αρέσει, το ίδιο και για όσους βάζουν φωτοβολταϊκά. Το παίρνεις σήμερα, τα βάζεις σήμερα, γουστάρεις και ελπίζεις να κρατήσει... Το αν όντως θα "κάνεις απόσβεση" με το ελληνικό δοβλέτι είναι πάντα ερώτημα.

                                          αντε στο ηλεκτρικο αμαξι εχεις ενα δίκιο το πήραμε γιατι μας αρεσει (οχι μονο αλλα πες ετσι)

                                          το φωτοβολταικο πιος ο λογος να το βαλεις , δεν προσφερει τιποτα αλλο παρα οικονομία. Δεν το βαζεις γιατι σου αρεσει.

                                          Ρισκα υπάρχουν σε ολα τα πράγματα στην ζωη.

                                          Ομως χωριζονται σε ανεξελενγκτα και ελεγχομενα ρίσκα

                                          Ενα τετοιο ελεγχομενο ρισκο παίρνεις με την συνεργασία σου με το κράτος και αν το έχεις μελετήσει καλά οι πιθανότητες να βγεις κερδισμένος είναι ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΑ ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ.

                                          Από εκεί και πέρα οτι νομίζει ο καθένας παιδια. Αν θεωρειτε ότι είναι κακο ρίσκο μην βάλετε, δεκτό.

                                          Cirus the virus

                                          F C 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                          • babisstinson
                                            babisstinson last edited by

                                            Ναι δεν το πρότεινα, απλά ανέφερα ότι υπάρχει και αυτό το ενδεχόμενο, completely off the grid. 🙂

                                            2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                                            2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                                            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 655
                                            • 656
                                            • 657
                                            • 658
                                            • 659
                                            • 897
                                            • 898
                                            • 657 / 898
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr