Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 338
    • 339
    • 340
    • 341
    • 342
    • 487
    • 488
    • 340 / 488
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    142
    9745
    283336
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Ωραίο τώρα θα έχουμε και κόντρες ηλεκτρικών που προφανώς θα γίνονται σε επίπεδο ντράγκστερ στο πάρκινγκ του ολυμπιακού σταδίου...

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dettol @jammamon last edited by

        @jammamon said in TESLA FORUM:

        Πηγα και οδηγησα το βασικο Μ3 σημερα. Καταλαβαινω γιατι οποιος ερχεται απο συμβατικο τον ενθουσιαζει, αλλα εχοντας οδηγησει καμια 10ρια ηλεκτρικα δε μπορω να πω οτι τρελαθηκα.
        Ενα καλο σενταν με αφθονο εξοπλισμο, σιγουρα αξιζει τα λεφτα, αλλα θα προτιμησω το MG4 που εχω και να κρατησω 11.000ε στην τσεπη.
        Το υποχρεωτικο OPD λειτουργει καλυτερα απο αλλα μοντελα, θα ηθελα ομως να μπορω να το κλεισω.
        Στα κουλα της ολης υποθεσης οτι το βασικο MG4 μου με 7,6" επιταχυνση το νιωθω οτι τα δινει πολυ πιο αμεσα με το πατημα του γκαζιου απο το Μ3 με τα 5,5". Ισως να ταν η ιδεα μου.
        Αυτα🙂

        11.000 στην τσέπη; Ποσο κοστίζει το mg4 προ επιδότησης; 29; Βάζω 40 το m3 rwd, αλλά δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι με τους δασμούς.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          red_monster last edited by

          Mg4 είναι αστειότητα σε σχέση με το Μ3 σε όλα πλην μήκους που είναι πιο βολικό.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • J
            jammamon last edited by

            Κάποιοι αδυνατούν επιμόνως να κατανοήσουν την απλή έννοια της αξίας. Δεν σου είπα ότι είναι καλύτερο αμάξι το MG4. Λέω ότι για τα λεφτά του αξίζει περίπου όσο και το Μ3 για τα δικά του λεφτά. Και τα δύο προσφέρουν υπεραξία με τον τρόπο τους.
            Με το MG4 παίρνεις μια θαυμάσια μπαταρία LFP και οδήγηση τύπου Γκολφ. Δεν είναι λίγο πράγμα για 24.000ε.
            Με το Μ3 παίρνεις όλα τα κλακοτσίμπανα του λογισμικού και τον υπέροχο εξοπλισμό. Δεν τα χρειάζονται όλοι όμως αυτά τα πράγματα.

            Πρέπει, όμως, να εκθειάσω την Τέσλα για μια σημαντική λεπτομέρεια: Το ISA απενεργοποιείται απλά με ένα άγγιγμα του εικονιδίου του ορίου ταχύτητας που φιγουράρει έτσι κι αλλιώς στην οθόνη φάτσα-κάρτα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όλοι οι άλλοι κατασκευαστές βάζουν τέτοιο αυτογκολ κρύβοντάς το μέσα σε πολλαπλά μενού (Τογιότα η χειρότερη όλων).

            I 1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • R
              red_monster last edited by

              Το μ3 έχει ένα Χαιεντ σασί με ένα ακόμα καλύτερο λογισμικό και μερικοί ασχολούνται αν κλείνει με μια εντολή ο βομβητης ταχύτητας. Τόση σοβαρότητα επιχειρημάτων !
              Όσο αφορά το κλάσμα ωφέλειας/κοστους, το μ3 με την μικρή μπαταρία δεν έχει αντίπαλο, όλα τα αλλά είναι ιστορίες για άγριους.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • I
                iceman7 @jammamon last edited by iceman7

                @jammamon said in TESLA FORUM:

                Κάποιοι αδυνατούν επιμόνως να κατανοήσουν την απλή έννοια της αξίας. Δεν σου είπα ότι είναι καλύτερο αμάξι το MG4. Λέω ότι για τα λεφτά του αξίζει περίπου όσο και το Μ3 για τα δικά του λεφτά. Και τα δύο προσφέρουν υπεραξία με τον τρόπο τους.
                Με το MG4 παίρνεις μια θαυμάσια μπαταρία LFP και οδήγηση τύπου Γκολφ. Δεν είναι λίγο πράγμα για 24.000ε.
                Με το Μ3 παίρνεις όλα τα κλακοτσίμπανα του λογισμικού και τον υπέροχο εξοπλισμό. Δεν τα χρειάζονται όλοι όμως αυτά τα πράγματα.

                Πρέπει, όμως, να εκθειάσω την Τέσλα για μια σημαντική λεπτομέρεια: Το ISA απενεργοποιείται απλά με ένα άγγιγμα του εικονιδίου του ορίου ταχύτητας που φιγουράρει έτσι κι αλλιώς στην οθόνη φάτσα-κάρτα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όλοι οι άλλοι κατασκευαστές βάζουν τέτοιο αυτογκολ κρύβοντάς το μέσα σε πολλαπλά μενού (Τογιότα η χειρότερη όλων).

                Κατανοητό αυτό που γραφεις. Μια χαρά κιολας σε διαστάσεις το mg. Και εφόσον κάνει 24 μετά την επιδότηση είναι μπομπα.

                Η απενεργοποιηση της ειδοποίησης του ορίου ταχύτητας είναι οντως αριστη εργονομικα με τα Τογιότα να παίρνουν κόκκινη κάρτα σχετικά

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • fanis75
                  fanis75 moderator @jammamon last edited by

                  @jammamon said in TESLA FORUM:

                  Παλλα θα προτιμησω το MG4 που εχω και να κρατησω 11.000ε στην τσεπη.

                  Νομίζω κάπου 5-6.000 ειναι η διαφορά. 26.500 μου ειχαν πει για το εμ τζι με επιδότηση και 32.000 για το Τέσλα.

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  R J 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                  • R
                    red_monster @fanis75 last edited by

                    @fanis75 said in TESLA FORUM:

                    @jammamon said in TESLA FORUM:

                    Παλλα θα προτιμησω το MG4 που εχω και να κρατησω 11.000ε στην τσεπη.

                    Νομίζω κάπου 5-6.000 ειναι η διαφορά. 26.500 μου ειχαν πει για το εμ τζι με επιδότηση και 32.000 για το Τέσλα.

                    Σωστά.
                    Αν εξαιρέσεις το μεγάλο μήκος του τεσλα, είναι η μέρα με τη νύχτα σε όλους τους επιμέρους τομείς.
                    Αν τώρα όλα αυτά αξίζουν τα 6k, προσωπικά θα έλεγα ότι είναι no brain επιλογή αλλά δεν έχουμε όλοι τις ίδιες ανάγκες

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • fanis75
                      fanis75 moderator last edited by

                      Είπαμε σήμερα ηλεκτρικό = Τεσλα. Άντε και Μπυντ για τα 20χιλ που είναι τσάμπα!!

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • realzeus
                        realzeus @fanis75 last edited by

                        @fanis75 said in TESLA FORUM:

                        Είπαμε σήμερα ηλεκτρικό = Τεσλα. Άντε και Μπυντ για τα 20χιλ που είναι τσάμπα!!

                        Άνετα θα προτιμούσα BMW, για πολλούς και διαφόρους λόγους. Άλλη τιμή βέβαια.

                        W I 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                        • W
                          wantone @realzeus last edited by

                          @realzeus said in TESLA FORUM:

                          @fanis75 said in TESLA FORUM:

                          Είπαμε σήμερα ηλεκτρικό = Τεσλα. Άντε και Μπυντ για τα 20χιλ που είναι τσάμπα!!

                          Άνετα θα προτιμούσα BMW, για πολλούς και διαφόρους λόγους. Άλλη τιμή βέβαια.

                          πολυ βαρυτερο περα απο οτι ειναι ακριβοτερο.

                          realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus @wantone last edited by realzeus

                            @wantone said in TESLA FORUM:

                            @realzeus said in TESLA FORUM:

                            @fanis75 said in TESLA FORUM:

                            Είπαμε σήμερα ηλεκτρικό = Τεσλα. Άντε και Μπυντ για τα 20χιλ που είναι τσάμπα!!

                            Άνετα θα προτιμούσα BMW, για πολλούς και διαφόρους λόγους. Άλλη τιμή βέβαια.

                            πολυ βαρυτερο περα απο οτι ειναι ακριβοτερο.

                            Το βάρος είναι απλά ένα νούμερο. Αυτό που μετράει είναι οι επιδόσεις και η αίσθηση στον δρόμο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • I
                              iceman7 @realzeus last edited by

                              @realzeus said in TESLA FORUM:

                              @fanis75 said in TESLA FORUM:

                              Είπαμε σήμερα ηλεκτρικό = Τεσλα. Άντε και Μπυντ για τα 20χιλ που είναι τσάμπα!!

                              Άνετα θα προτιμούσα BMW, για πολλούς και διαφόρους λόγους. Άλλη τιμή βέβαια.

                              Και εγώ ρε συ Δια αν είχα τόσα λεφτά i4 θα έπαιρνα να γουστάρω αλλά τα έχουν στο Θεό τα άτιμα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • I
                                iceman7 last edited by iceman7

                                Youtube Video

                                Και το 1000 km challenge

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  jammamon @fanis75 last edited by

                                  @fanis75 said in TESLA FORUM:

                                  @jammamon said in TESLA FORUM:

                                  Παλλα θα προτιμησω το MG4 που εχω και να κρατησω 11.000ε στην τσεπη.

                                  Νομίζω κάπου 5-6.000 ειναι η διαφορά. 26.500 μου ειχαν πει για το εμ τζι με επιδότηση και 32.000 για το Τέσλα.

                                  24.000 το βασικο mg4. Τοσο που λες εχει η πιο πανω βερζιον. Αν αλλαξουν τιμες λογω νεων δασμων παω πασο.
                                  Τα μαθατε οτι το topgear το εβαλε ψηλοτερα απο το Μ3 στη λιστα του ε😉

                                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dettol @jammamon last edited by dettol

                                    @jammamon said in TESLA FORUM:

                                    @fanis75 said in TESLA FORUM:

                                    @jammamon said in TESLA FORUM:

                                    Παλλα θα προτιμησω το MG4 που εχω και να κρατησω 11.000ε στην τσεπη.

                                    Νομίζω κάπου 5-6.000 ειναι η διαφορά. 26.500 μου ειχαν πει για το εμ τζι με επιδότηση και 32.000 για το Τέσλα.

                                    24.000 το βασικο mg4. Τοσο που λες εχει η πιο πανω βερζιον. Αν αλλαξουν τιμες λογω νεων δασμων παω πασο.
                                    Τα μαθατε οτι το topgear το εβαλε ψηλοτερα απο το Μ3 στη λιστα του ε😉

                                    Ναι γιατί βάσει των δεδομένων του έχουν 15.000 λίρες διαφορά, κάτι το οποίο δεν ισχύει στην Ελλάδα (και αμφιβάλλω κατά ποσο ισχύει και στην Αγγλία)

                                    Edit: όντως το m3 rwd κοστίζει 40000 λίρες στην Αγγλία!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • monman2
                                      monman2 last edited by monman2

                                      Μια ένδειξη για την κατανάλωση απο δρομολόγιο που έτυχε κοντά στην Θεσσαλονίκη.
                                      Ήταν έκτακτο οπότε το Perfomance ξεκίνησε με 45% μπαταρία.

                                      Μετα απο 4 ώρες και 110 χλμ γύρισε στην βάση του με 24%.
                                      Αν υπολογίσουμε 2 ώρες η διαδρομή ,1 ώρα που καθόμασταν μέσα με το a/c να δουλεύει περιμένοντας και μια ώρα που τρώγαμε σουβλάκια αλλα το sentry επιτηρούσε παίρνετε μια ιδέα για την κατανάλωση ενέργειας .

                                      Υπενθυμίζω οτι είναι το Ρ με τα φαρδιά λάστιχα -275 πίσω- είμασταν τρία άτομα και ΔΕΝ ξεφτιλίσαμε το σηματάκι πίσω😇
                                      στην επιστροφή ανεβαίναμε το Δερβένι με 150 , μόνο προσπερνάγαμε δεν μας προσπέρασε κανείς .

                                      Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • monman2
                                        monman2 last edited by

                                        Μερικές ακόμη παρατηρήσεις απο το πρόσφατο δρομολόγιο.

                                        Στην επιστροφή κάθισα πίσω δεξιά , ο μπροστά 1,80.
                                        Άφθονος χώρος για τα γόνατα αλλα δεν μπορείς να βάλεις τα πόδια κάτω απο το κάθισμα του συνοδηγού ... και ναι το σήκωσα αλλα πάλι δεν μπορείς !

                                        Κάποια στιγμή γύρισε ο ήλιος και πέρασε κάτω απο το φιμέ του πίσω κομματιού της ηλιοροφής , τότε ενοχλούσε , αλήθεια τα σκιάδια κατεβαίνουν χαμηλά στο πίσω παρμπρίζ;

                                        ΥΓ το ντουλαπάκι δουλεύει 😊

                                        Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                        D R 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                                        • D
                                          dettol @monman2 last edited by

                                          @monman2 said in TESLA FORUM:

                                          Μερικές ακόμη παρατηρήσεις απο το πρόσφατο δρομολόγιο.

                                          Στην επιστροφή κάθισα πίσω δεξιά , ο μπροστά 1,80.
                                          Άφθονος χώρος για τα γόνατα αλλα δεν μπορείς να βάλεις τα πόδια κάτω απο το κάθισμα του συνοδηγού ... και ναι το σήκωσα αλλα πάλι δεν μπορείς !

                                          Κάποια στιγμή γύρισε ο ήλιος και πέρασε κάτω απο το φιμέ του πίσω κομματιού της ηλιοροφής , τότε ενοχλούσε , αλήθεια τα σκιάδια κατεβαίνουν χαμηλά στο πίσω παρμπρίζ;

                                          ΥΓ το ντουλαπάκι δουλεύει 😊

                                          Αυτό με τα πόδια που δεν μπαίνουν κάτω από τα μπροστινά καθίσματα το έχω ξανά ακούσει όποτε δεν μου κάνει εντυπώση. Στο Υ μπαίνουν πάντως. Δεν νομιζω ότι είναι ιδιαίτερο πρόβλημα πάντως.

                                          Με το ντουλαπάκι τι έγινε και έφτιαξε;

                                          monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • monman2
                                            monman2 @dettol last edited by

                                            @dettol said in TESLA FORUM:

                                            @monman2 said in TESLA FORUM:

                                            Μερικές ακόμη παρατηρήσεις απο το πρόσφατο δρομολόγιο.

                                            Στην επιστροφή κάθισα πίσω δεξιά , ο μπροστά 1,80.
                                            Άφθονος χώρος για τα γόνατα αλλα δεν μπορείς να βάλεις τα πόδια κάτω απο το κάθισμα του συνοδηγού ... και ναι το σήκωσα αλλα πάλι δεν μπορείς !

                                            Κάποια στιγμή γύρισε ο ήλιος και πέρασε κάτω απο το φιμέ του πίσω κομματιού της ηλιοροφής , τότε ενοχλούσε , αλήθεια τα σκιάδια κατεβαίνουν χαμηλά στο πίσω παρμπρίζ;

                                            ΥΓ το ντουλαπάκι δουλεύει 😊

                                            Αυτό με τα πόδια που δεν μπαίνουν κάτω από τα μπροστινά καθίσματα το έχω ξανά ακούσει όποτε δεν μου κάνει εντυπώση. Στο Υ μπαίνουν πάντως. Δεν νομιζω ότι είναι ιδιαίτερο πρόβλημα πάντως.

                                            Με το ντουλαπάκι τι έγινε και έφτιαξε;

                                            Επανεκκίνηση (με τα δυο κουμπιά στο τιμόνι ) και μερικές απαλές φάπες😇

                                            Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 338
                                            • 339
                                            • 340
                                            • 341
                                            • 342
                                            • 487
                                            • 488
                                            • 340 / 488
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr