Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    LEXUS LBX
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. LEXUS LBX
    • 1
    • 2
    • 33
    • 34
    • 35
    • 36
    • 37
    • 79
    • 80
    • 35 / 80
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    99
    1589
    72095
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • fanis75
      fanis75 moderator @tolisk20 last edited by

      @tolisk20 said in LEXUS LBX:

      https://www.4troxoi.gr/dokimes/sygkritikes-dokimes/sygkrinoyme-ds-3-1-5d-130-ps-eat8-lexus-lbx-hybrid/

      Χαίρομαι που εντυπωσιάστηκαν από την φοβερή δουλειά που έχει γίνει στην ανάρτηση, ειδικά όσων αφορά την οδική συμπεριφορά. Γιατί την ίδια αίσθηση αποκόμισα και εγώ και το έγραψα. Έχει γίνει εξαιρετική δουλειά στο αυτοκίνητο, δεν έχει καμία σχέση με το Γιάρις Κρος.

      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • T
        tolisk20 last edited by tolisk20

        Το αμαξι ειναι fun to drive το ξαναλεω!! (ειδικα για κατηγορια hybrid)..το χα ξαναγραψει στο φιλο με το puma..δεν το λεω σαν μελλοντικος κατοχος καθως δεν με πολυνοιαζει πραγματικα αυτος ο τομεας..για αλλα πραγματα το επελεξα..η διαφορα ειναι μεγαλη με το yc και τελικα οι φημες για μεγαλη τροποποιηση στην υπαρχουσα πλατφορμα της toyota πρεπει να ισχυουν..

        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • V
          vagkirk last edited by

          Εντάξει τι άκυρη και νομίζω ιντριγκαδορικη σύγκριση επιχείρησαν στο συγκεκριμένο άρθρο οι 4Τ.

          Τον dieselοματρακα του 2016 παπατζοπριμιουμ με ένα φρέσκο και τεχνολογικά υπερσύγχρονο αυτοκίνητο που έχει φτιάξει ένα πριμιουμ όνομα εδώ και δεκαετίες!

          Και αν κατάλαβα καλά η παπατζοπριμιουμ ντιζελοτρατα έχει και ...37.000€ !!!!

          Το DS με το νέο ψευτο hybrid κινητήρα - κιβώτιο έχει 33-34 κ και θα ήταν πιο λογική ας πούμε σύγκριση.

          Πιο καλά θα μου καθόταν μια σύγκριση με το 2008 με το νέο κινητήρα που έχει κάποιο νόημα σε σχέση με την απάτη DS

          A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • A d P
            A d P moderator @vagkirk last edited by

            @vagkirk said in LEXUS LBX:

            Εντάξει τι άκυρη και νομίζω ιντριγκαδορικη σύγκριση επιχείρησαν στο συγκεκριμένο άρθρο οι 4Τ.

            Τον dieselοματρακα του 2016 παπατζοπριμιουμ με ένα φρέσκο και τεχνολογικά υπερσύγχρονο αυτοκίνητο που έχει φτιάξει ένα πριμιουμ όνομα εδώ και δεκαετίες!

            Και αν κατάλαβα καλά η παπατζοπριμιουμ ντιζελοτρατα έχει και ...37.000€ !!!!

            Το DS με το νέο ψευτο hybrid κινητήρα - κιβώτιο έχει 33-34 κ και θα ήταν πιο λογική ας πούμε σύγκριση.

            Πιο καλά θα μου καθόταν μια σύγκριση με το 2008 με το νέο κινητήρα που έχει κάποιο νόημα σε σχέση με την απάτη DS

            Το πιθανότερο να ήταν διαθέσιμο για δημοσιογραφικό το diesel μόνο.

            R-LINE

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              criuser last edited by

              To DS-3 έπρεπε να είχε σταματήσει να βγαίνει από καιρό.

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • bathan
                bathan last edited by

                Εντελώς άστοχη η σύγκριση και ξεκάθαρα αδικεί το DS3.
                Για μένα δεν θα έπρεπε να την κάνουν καθόλου ή να την κάνουν με τον σωστό αντίπαλο, το νέο DS 3 Hybrid που στα specs είναι ίδιο με το LBX

                Επίσης ποτέ δεν κατάλαβα γιατί στα τεστ δεν λένε ξεκάθαρα την άποψή τους αλλά το πάνε γύρω γύρω και ότι καταλάβει ο καθένας

                Πχ "Αν τώρα θελήσεις να ανεβάσεις ρυθμό, τότε απλώς ύστερα από λίγο κατεβαίνεις από το όχημα, για να βεβαιωθείς ότι όντως οδηγείς κάτι με αυξημένη απόσταση από το έδαφος."

                Τι σημαίνει αυτό ρε παληκάρι ;
                Εχει δύναμη και γκάζι το αμάξι ή όχι ;

                Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • fanis75
                  fanis75 moderator @bathan last edited by

                  @bathan said in LEXUS LBX:

                  Επίσης ποτέ δεν κατάλαβα γιατί στα τεστ δεν λένε ξεκάθαρα την άποψή τους αλλά το πάνε γύρω γύρω και ότι καταλάβει ο καθένας

                  Γιατί δεν θέλουν να σπάσουν αυγά και να δυσαρεστήσουν κανέναν!

                  @bathan said in LEXUS LBX:

                  Πχ "Αν τώρα θελήσεις να ανεβάσεις ρυθμό, τότε απλώς ύστερα από λίγο κατεβαίνεις από το όχημα, για να βεβαιωθείς ότι όντως οδηγείς κάτι με αυξημένη απόσταση από το έδαφος."

                  Τι σημαίνει αυτό ρε παληκάρι ;

                  Σημαίνει ότι στρίβει εξαιρετικά και δεν θυμίζει ψηλό αυτοκίνητο, αλλά χαμηλό, σε οδική συμπεριφορά.

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • cirus
                    cirus @tolisk20 last edited by cirus

                    @tolisk20 said in LEXUS LBX:

                    Το αμαξι ειναι fun to drive το ξαναλεω!! (ειδικα για κατηγορια hybrid)..το χα ξαναγραψει στο φιλο με το puma..δεν το λεω σαν μελλοντικος κατοχος καθως δεν με πολυνοιαζει πραγματικα αυτος ο τομεας..για αλλα πραγματα το επελεξα..η διαφορα ειναι μεγαλη με το yc και τελικα οι φημες για μεγαλη τροποποιηση στην υπαρχουσα πλατφορμα της toyota πρεπει να ισχυουν..

                    Όσες φορές και να το πεις και χωρίς καμία διάθεση να σε κοροϊδέψω γιατί σε σέβομαι το θεωρώ μόνο σαν αστείο το fun to drive όταν αποδίδετε σε οχήματα που όλο το concept τους είναι η οικονομία.

                    Οδήγησε ένα πραγματικό fun to drive όχημα να καταλάβεις την διαφορά.

                    Μην με παρεξηγείς , το θεωρώ πολύ καλό το αμαξάκι αυτό και όμορφο και πολλά άλλα. Να το πάρεις είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο για αυτά που θες στο έχω ξαναπει

                    Αλλά μόνος σου το αδικείς αν βάζεις όχημα που ο κινητήρας του δουλεύει πάντα σε στροφές για την μέγιστη οικονομία στην ζυγαριά με άλλα οχήματα που έχουν φτιαχτεί για επιδόσεις και fun. Είναι κάτι σαν ανέκδοτο να λέμε τέτοια πράγματα.

                    Μπορούμε να πούμε ότι πάει σβέλτα για οικονομικό αμαξάκι αν θες (που ούτε αυτό το πιστεύω αλλά τεσπά) .

                    Υγ ελπίζω να μην με παρεξηγείς , δεν γράφω για να μηδενίσω την άποψη σου απλά πιστεύω ότι στον συγκεκριμένο τομέα έχεις άδικο για το συγκεκριμένο αμαξι

                    Cirus the virus

                    T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kkostask last edited by

                      Να σε δω τι θα κάνεις όταν θα σου παίζει φώτα….😂

                      cirus A d P 2 Replies Last reply Reply Quote 5
                      • cirus
                        cirus @kkostask last edited by

                        @kkostask said in LEXUS LBX:

                        Να σε δω τι θα κάνεις όταν θα σου παίζει φώτα….😂

                        Στην άκρη να με περάσει χωρίς να πατάω γκάζι όπως κάνω για όλους.

                        Αφού περάσει με ασφαλεια και ξαναμπώ στην αριστερή θα πατήσω το γκάζι μέχρι την μέση και θα πιω μια γουλια καφέ ενώ το αφήνω κάτι χιλιόμετρα πίσω

                        Cirus the virus

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A d P
                          A d P moderator @kkostask last edited by

                          @kkostask said in LEXUS LBX:

                          Να σε δω τι θα κάνεις όταν θα σου παίζει φώτα….😂

                          Ο @cirus με το yudo?😁😁

                          R-LINE

                          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • fanis75
                            fanis75 moderator last edited by

                            Fun to drive δεν σημαίνει μόνο ταχύτητα, αλλά κυρίως (για εμένα) στριφτερό αμάξι που να το χαίρεσαι στις στροφές. Υπάρχουν αργά αμάξια που χαίρεσαι να τα στρίβεις και γρήγορα αμάξια που ειναι μόνο για ευθείες.

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • cirus
                              cirus @A d P last edited by cirus

                              @a-d-p said in LEXUS LBX:

                              @kkostask said in LEXUS LBX:

                              Να σε δω τι θα κάνεις όταν θα σου παίζει φώτα….😂

                              Ο @cirus με το yudo?😁😁

                              Με το yudo θα είμαι στην δεξιά λωριδα, τι φώτα να μου ανάψει 😂🤣. Που να πάω ? Στο χαντάκι να με περάσει ? 🤣

                              Cirus the virus

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • ektoras
                                ektoras last edited by

                                Είχα έναν συμμαθητή στο λύκειο με μεσογειακή αναιμία, ουσιαστικά παράλυτο στα κάτω άκρα.

                                Είχαν φέρει οι γονείς του ένα ειδικά διαμορφωμένο BMW αυτόματο, από την Ιταλία, με όλα τα πεντάλ ποδιού, να χειρίζονται από τα χέρια (γκάζι – φρένο).

                                Με αυτό πήγαινε στο πανεπιστήμιο και αργότερα εκεί που εργαζόταν.

                                Ήταν το πιο fun to drive όχημα στο οποίο έχω ανέβει, για τον πάντα χαμογελαστό φίλο.

                                Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                                cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • cirus
                                  cirus @ektoras last edited by cirus

                                  @ektoras said in LEXUS LBX:

                                  Είχα έναν συμμαθητή στο λύκειο με μεσογειακή αναιμία, ουσιαστικά παράλυτο στα κάτω άκρα.

                                  Είχαν φέρει οι γονείς του ένα ειδικά διαμορφωμένο BMW αυτόματο, από την Ιταλία, με όλα τα πεντάλ ποδιού, να χειρίζονται από τα χέρια (γκάζι – φρένο).

                                  Με αυτό πήγαινε στο πανεπιστήμιο και αργότερα εκεί που εργαζόταν.

                                  Ήταν το πιο fun to drive όχημα στο οποίο έχω ανέβει, για τον πάντα χαμογελαστό φίλο.

                                  Τα bmw είναι fun to drive τα περισσότερα ( δεν ειπες μοντέλο αλλά γενικά τα bmw και ιδιαίτερα τα περισσότερα που είχαν και πίσω κίνηση) είτε έχουν τα πεντάλ κανονικά είτε τα έχουν όπως λες στο τιμόνι για τον συμπαθή φίλο σου με ειδικές ανάγκες

                                  Cirus the virus

                                  ektoras 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ektoras
                                    ektoras @cirus last edited by

                                    @cirus said in LEXUS LBX:

                                    @ektoras said in LEXUS LBX:

                                    Είχα έναν συμμαθητή στο λύκειο με μεσογειακή αναιμία, ουσιαστικά παράλυτο στα κάτω άκρα.

                                    Είχαν φέρει οι γονείς του ένα ειδικά διαμορφωμένο BMW αυτόματο, από την Ιταλία, με όλα τα πεντάλ ποδιού, να χειρίζονται από τα χέρια (γκάζι – φρένο).

                                    Με αυτό πήγαινε στο πανεπιστήμιο και αργότερα εκεί που εργαζόταν.

                                    Ήταν το πιο fun to drive όχημα στο οποίο έχω ανέβει, για τον πάντα χαμογελαστό φίλο.

                                    Τα bmw είναι fun to drive τα περισσότερα ( δεν ειπες μοντέλο αλλά γενικά τα bmw και ιδιαίτερα τα περισσότερα που είχαν και πίσω κίνηση) είτε έχουν τα πεντάλ κανονικά είτε τα έχουν όπως λες στο τιμόνι για τον συμπαθή φίλο σου με ειδικές ανάγκες

                                    Μάλλον δεν έγινε κατανοητό, ότι ο συγκεκριμένος ήταν ευτυχισμένος γιατί μπορούσε να μετακινηθεί και όχι γιατί οδηγούσε BMW.

                                    Εαν το όχημα ήταν LADA, FIAT, ή BMW έχει πολύ μικρή σημασία.

                                    Το βασικό είναι να σε ικανοποιεί ότι αυτοκίνητο και αν οδηγείς, αν καλύπτει τις ανάγκες σου, (όποιες και αν είναι αυτές), γιατί ο καθένας θεωρεί πολύ διαφορετικά τον όρο χαρά κατά την οδήγηση.

                                    Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • cirus
                                      cirus @ektoras last edited by cirus

                                      @ektoras said in LEXUS LBX:

                                      @cirus said in LEXUS LBX:

                                      @ektoras said in LEXUS LBX:

                                      Είχα έναν συμμαθητή στο λύκειο με μεσογειακή αναιμία, ουσιαστικά παράλυτο στα κάτω άκρα.

                                      Είχαν φέρει οι γονείς του ένα ειδικά διαμορφωμένο BMW αυτόματο, από την Ιταλία, με όλα τα πεντάλ ποδιού, να χειρίζονται από τα χέρια (γκάζι – φρένο).

                                      Με αυτό πήγαινε στο πανεπιστήμιο και αργότερα εκεί που εργαζόταν.

                                      Ήταν το πιο fun to drive όχημα στο οποίο έχω ανέβει, για τον πάντα χαμογελαστό φίλο.

                                      Τα bmw είναι fun to drive τα περισσότερα ( δεν ειπες μοντέλο αλλά γενικά τα bmw και ιδιαίτερα τα περισσότερα που είχαν και πίσω κίνηση) είτε έχουν τα πεντάλ κανονικά είτε τα έχουν όπως λες στο τιμόνι για τον συμπαθή φίλο σου με ειδικές ανάγκες

                                      Μάλλον δεν έγινε κατανοητό, ότι ο συγκεκριμένος ήταν ευτυχισμένος γιατί μπορούσε να μετακινηθεί και όχι γιατί οδηγούσε BMW.

                                      Εαν το όχημα ήταν LADA, FIAT, ή BMW έχει πολύ μικρή σημασία.

                                      Το βασικό είναι να σε ικανοποιεί ότι αυτοκίνητο και αν οδηγείς, αν καλύπτει τις ανάγκες σου, (όποιες και αν είναι αυτές), γιατί ο καθένας θεωρεί πολύ διαφορετικά τον όρο χαρά κατά την οδήγηση.

                                      Βρε φίλε μου έτσι είναι όπως τα λες . Αλλά fun to drive χαρακτηρίζονται κάποια συγκεκριμένα οχήματα που δίνουν κάποια συγκεκριμένα χαρακτηριστικά .

                                      Τώρα αν δεν έχεις δει ποτέ στη ζωή σου αυτοκίνητο, ζεις στον Αμαζόνιο με 10 γυναίκες και είσαι κυνηγός και μπεις σε lada συνοδηγός θα πεις ότι είναι διαστημόπλοιο και το πιο fun που έχεις δει στη ζωή σου.

                                      Αλλά για αυτό μιλάγαμε?

                                      Αν είναι έτσι όλα τα αυτοκίνητα είναι fun to drive και όλα τα αυτοκίνητα είναι supercar και όλα τα αυτοκίνητα είναι οικονομικά και όλα τα αυτοκίνητα είναι off road σε σχέση με κάτι άλλο . Αν είναι να μην κάνουμε και καθόλου συζήτηση αφού όλα τα αυτοκίνητα είναι το ιδιο

                                      Cirus the virus

                                      ektoras 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tolisk20 @cirus last edited by

                                        @cirus said in LEXUS LBX:

                                        @tolisk20 said in LEXUS LBX:

                                        Το αμαξι ειναι fun to drive το ξαναλεω!! (ειδικα για κατηγορια hybrid)..το χα ξαναγραψει στο φιλο με το puma..δεν το λεω σαν μελλοντικος κατοχος καθως δεν με πολυνοιαζει πραγματικα αυτος ο τομεας..για αλλα πραγματα το επελεξα..η διαφορα ειναι μεγαλη με το yc και τελικα οι φημες για μεγαλη τροποποιηση στην υπαρχουσα πλατφορμα της toyota πρεπει να ισχυουν..

                                        Όσες φορές και να το πεις και χωρίς καμία διάθεση να σε κοροϊδέψω γιατί σε σέβομαι το θεωρώ μόνο σαν αστείο το fun to drive όταν αποδίδετε σε οχήματα που όλο το concept τους είναι η οικονομία.

                                        Οδήγησε ένα πραγματικό fun to drive όχημα να καταλάβεις την διαφορά.

                                        Μην με παρεξηγείς , το θεωρώ πολύ καλό το αμαξάκι αυτό και όμορφο και πολλά άλλα. Να το πάρεις είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο για αυτά που θες στο έχω ξαναπει

                                        Αλλά μόνος σου το αδικείς αν βάζεις όχημα που ο κινητήρας του δουλεύει πάντα σε στροφές για την μέγιστη οικονομία στην ζυγαριά με άλλα οχήματα που έχουν φτιαχτεί για επιδόσεις και fun. Είναι κάτι σαν ανέκδοτο να λέμε τέτοια πράγματα.

                                        Μπορούμε να πούμε ότι πάει σβέλτα για οικονομικό αμαξάκι αν θες (που ούτε αυτό το πιστεύω αλλά τεσπά) .

                                        Υγ ελπίζω να μην με παρεξηγείς , δεν γράφω για να μηδενίσω την άποψη σου απλά πιστεύω ότι στον συγκεκριμένο τομέα έχεις άδικο για το συγκεκριμένο αμαξι

                                        Καταρχην οποια και αν ειναι η γνωμη σου με τον τροπο που γραφεις ειναι δεκτη και κερδιζεις τον σεβασμο του αλλου..
                                        Το fun to drive του καθενος ειναι διαφορετικο..προφανως δεν ειναι ενα αμαξι επιδοσεων..Γνωριζοντας οτι ειναι ενα αδερφακι του yc και οχι μια porshe σιγουρα καταλαβαινεις οτι ειναι αυτο το αδερφακι που καποτε εκανε κοντρες και εστριβε στα λιμανακια..δεν υπαρχει συγκριση..στριβει απιστευτα καλα..φευγει στο φαναρι πολυ γρηγορα και λογω της δυνατης μπαταριας..εχει δυναμη παντου..οχι τρελη αλλα αυτη που χρειαζετε για να σ αρεσει η οδηγηση..οταν και αν ποτε ερθει το morizzo rr θα δουμε τι μπορει να κανει αυτη η πλατφορμα μ ενα πυραυλακι στο δικο σου στυλ (fun to drive)..αν και θα προτιμουσα να βγει ενα plug in κοντα στα αλογα σου..180-200
                                        Προσωπικα στα 36 και εχοντας περασει απο s2000, type-r ep3 στριφτερο..civic eg turbo 1000 κιλα 600 αλογα βρηκα στο lexus ενα ωραιο συνδυασμο ανεσης και sport hatch-ιλας αν και suv και λογω της χαμηλης θεσης οδηγησης..sport οχι gti..

                                        Με το καλο να ρθει και θα δουμε μηπως το βαλω και μεγαρα καποια στιγμη στο μελλον για πλακα..βλεπω και τα απο κατω ηδη και περνω ιδεες βελτιωσης
                                        😁 FB_IMG_1724242491259.jpg
                                        FB_IMG_1724242486354.jpg

                                        ataim cirus babisstinson 3 Replies Last reply Reply Quote 4
                                        • ataim
                                          ataim @tolisk20 last edited by ataim

                                          @tolisk20 said in LEXUS LBX:..

                                          Το fun to drive του καθενος ειναι.... να βγει ενα plug in κοντα στα αλογα σου..180-200
                                          Προσωπικα στα 36 και εχοντας περασει απο s2000, type-r ep3 στριφτερο..civic eg turbo 1000 κιλα 600 αλογα βρηκα στο lexus ενα ωραιο συνδυασμο ανεσης και sport hatch

                                          Έτσι, αυτοί που στα 20 είχαν S2k και μόντες 600 ίππων, στα 40 αγοράζουν lbx και το βαφτίζουν σπορ!
                                          Εσείς το λέτε σπορ εγώ το λέω γεράματα, μου έλεγαν οι φίλοι ότι κάποτε θα αφήσω τα roadster και θα ψωνίσω αυτόματο suv και θα γουστάρω και τους έλεγα είστε τρελοί τελείως, τώρα είμαι όλο έξω από την lexus και περιμένω κανένα από ακύρωση.

                                          Του λείπουν δύο πράγματα:
                                          ιπποδύναμη, τα 90 του θερμικού μαζί με τα 95 του mg2 έπρεπε να δίνουν με μια μεγαλύτερη μπαταρία 180,
                                          και δεύτερον ένας καλύτερος προγραμματισμός της μετάδοσης στη σπορ ρύθμιση.

                                          L 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • cirus
                                            cirus @tolisk20 last edited by

                                            @tolisk20 said in LEXUS LBX:

                                            @cirus said in LEXUS LBX:

                                            @tolisk20 said in LEXUS LBX:

                                            Το αμαξι ειναι fun to drive το ξαναλεω!! (ειδικα για κατηγορια hybrid)..το χα ξαναγραψει στο φιλο με το puma..δεν το λεω σαν μελλοντικος κατοχος καθως δεν με πολυνοιαζει πραγματικα αυτος ο τομεας..για αλλα πραγματα το επελεξα..η διαφορα ειναι μεγαλη με το yc και τελικα οι φημες για μεγαλη τροποποιηση στην υπαρχουσα πλατφορμα της toyota πρεπει να ισχυουν..

                                            Όσες φορές και να το πεις και χωρίς καμία διάθεση να σε κοροϊδέψω γιατί σε σέβομαι το θεωρώ μόνο σαν αστείο το fun to drive όταν αποδίδετε σε οχήματα που όλο το concept τους είναι η οικονομία.

                                            Οδήγησε ένα πραγματικό fun to drive όχημα να καταλάβεις την διαφορά.

                                            Μην με παρεξηγείς , το θεωρώ πολύ καλό το αμαξάκι αυτό και όμορφο και πολλά άλλα. Να το πάρεις είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο για αυτά που θες στο έχω ξαναπει

                                            Αλλά μόνος σου το αδικείς αν βάζεις όχημα που ο κινητήρας του δουλεύει πάντα σε στροφές για την μέγιστη οικονομία στην ζυγαριά με άλλα οχήματα που έχουν φτιαχτεί για επιδόσεις και fun. Είναι κάτι σαν ανέκδοτο να λέμε τέτοια πράγματα.

                                            Μπορούμε να πούμε ότι πάει σβέλτα για οικονομικό αμαξάκι αν θες (που ούτε αυτό το πιστεύω αλλά τεσπά) .

                                            Υγ ελπίζω να μην με παρεξηγείς , δεν γράφω για να μηδενίσω την άποψη σου απλά πιστεύω ότι στον συγκεκριμένο τομέα έχεις άδικο για το συγκεκριμένο αμαξι

                                            Καταρχην οποια και αν ειναι η γνωμη σου με τον τροπο που γραφεις ειναι δεκτη και κερδιζεις τον σεβασμο του αλλου..
                                            Το fun to drive του καθενος ειναι διαφορετικο..προφανως δεν ειναι ενα αμαξι επιδοσεων..Γνωριζοντας οτι ειναι ενα αδερφακι του yc και οχι μια porshe σιγουρα καταλαβαινεις οτι ειναι αυτο το αδερφακι που καποτε εκανε κοντρες και εστριβε στα λιμανακια..δεν υπαρχει συγκριση..στριβει απιστευτα καλα..φευγει στο φαναρι πολυ γρηγορα και λογω της δυνατης μπαταριας..εχει δυναμη παντου..οχι τρελη αλλα αυτη που χρειαζετε για να σ αρεσει η οδηγηση..οταν και αν ποτε ερθει το morizzo rr θα δουμε τι μπορει να κανει αυτη η πλατφορμα μ ενα πυραυλακι στο δικο σου στυλ (fun to drive)..αν και θα προτιμουσα να βγει ενα plug in κοντα στα αλογα σου..180-200
                                            Προσωπικα στα 36 και εχοντας περασει απο s2000, type-r ep3 στριφτερο..civic eg turbo 1000 κιλα 600 αλογα βρηκα στο lexus ενα ωραιο συνδυασμο ανεσης και sport hatch-ιλας αν και suv και λογω της χαμηλης θεσης οδηγησης..sport οχι gti..

                                            Με το καλο να ρθει και θα δουμε μηπως το βαλω και μεγαρα καποια στιγμη στο μελλον για πλακα..βλεπω και τα απο κατω ηδη και περνω ιδεες βελτιωσης
                                            😁 FB_IMG_1724242491259.jpg
                                            FB_IMG_1724242486354.jpg

                                            Πάντα είναι καλή ιδέα η πίστα με οποιωσδηπωτε αμάξι, βρίσκεις τα όρια του και περνάς όμορφα . Χρήματα για λάστιχα να έχεις 🤣🤣. Αφού μου ανέφερες αμαξαρες που πέρασαν από τα χέρια σου σε θεωρώ μέχρι και ιερόσυλο να λες fun to drive το κατά τα άλλα πολύ καλό αμαξάκι . Δεν μπορεί να το βάζεις ούτε κοντά σε αυτό το factor με ένα s2000 ή type r . Είσαι και hondaκιας παναθεμα σε που δεν μπορω να πω ούτε ένα κακο λόγο αφού είναι από τις αγαπημένες μου μάρκες και έχουν βγάλει αριστουργήματα σε κινητήρες και αυτοκίνητα και μηχανές .

                                            Όπως και να έχει με το καλό να το πάρεις. Αλλά όσο και να περιμένω να μας γράψεις εντυπώσεις στο fun to drive δεν θα συμφωνήσουμε . Μπορεί να τα βρούμε σε αλλά με μια μπύρα 🍺 η ένα καφέ κάποια στιγμή σε συνάντηση αλλά σε αυτό δεν θα συμφωνήσουμε 🤣🤣🤣 . Καλή καρδιά όμως

                                            Cirus the virus

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 79
                                            • 80
                                            • 35 / 80
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr