-
Παντως εγω αν επαιρνα ηλεκτρικο αναμεσα απο tesla 3 και BYD SEAL μου αρεσει περισσοτερο το BYD απο χαρακτηριστικα δε ξερω αλλα σαν εικονα .
Και μαυρο @fanis75 ολα τα λεφτα
Black humor -
Πως δεν έβαλες ένα kei car στην τσέπη γυρνώντας?
αμα μπορουσα θα το έκανα. lol
Μπορώ να κάνω μια παραγγελία;
Αν όχι το καλύτερο σίγουρα στο τοπ 3 κατευθείαν πήγες με το Honda
Το Daihatsu cuore Cabrio είχε έρθει και Ελλάδα . Και αυτό kei car είναι
Βλέπω ένα συχνά να κυκλοφορεί στα ΒΠ.
-
Παντως εγω αν επαιρνα ηλεκτρικο αναμεσα απο tesla 3 και BYD SEAL μου αρεσει περισσοτερο το BYD απο χαρακτηριστικα δε ξερω αλλα σαν εικονα .
Και μαυρο @fanis75 ολα τα λεφτα
Black humorΑμαξάρα το BYD Seal μέσα-έξω.
Κι εγώ θα το προτιμούσα σε σχεση με τα Tesla που έχουν γίνει σούπα, μόνο και μόνο λόγω διαφορετικοτητας. -
Ρε σεις οι τελευταίες 2-3 σελίδες τι σχέση έχουν με το θέμα του LBX ;
Σταματήστε το SPAM και γυρίστε στο θέμα ! -
Ρε σεις οι τελευταίες 2-3 σελίδες τι σχέση έχουν με το θέμα του LBX ;
Σταματήστε το SPAM και γυρίστε στο θέμα !σημεία των καιρών , όλα τα αυτοκίνητα συγκρινονται πλέον και με τα ηλεκτρικα
δεν λέμε οτι το LBX είναι κακό αμαξάκι.
Και στις 2-3 τελευταίες σελίδες έχουμε αναφέρει και το LBX και έχει και μια πολύ ομορφη φώτο του LBX σε κοκκινάκι οπότε δεν ισχύει ότι δεν μιλάμε καθόλου για αυτό και την toyota Που είναι το νημα
αν δεις σε άλλα νηματα εχουν ξεφύγει οι συζητήσεις πολύ περισσότερο
-
Παντως εγω αν επαιρνα ηλεκτρικο αναμεσα απο tesla 3 και BYD SEAL μου αρεσει περισσοτερο το BYD απο χαρακτηριστικα δε ξερω αλλα σαν εικονα .
Και μαυρο @fanis75 ολα τα λεφτα
Black humorΑμαξάρα το BYD Seal μέσα-έξω.
Κι εγώ θα το προτιμούσα σε σχεση με τα Tesla που έχουν γίνει σούπα, μόνο και μόνο λόγω διαφορετικοτητας.και γω νομιζω (χωρις να είμαι βεβαιος) γιατι είναι και πολύ ομορφότερο με ομορφότερο εσωτερικό
αλλα από την άλλη στα specs το αναθεματισμένο το Tesla είναι καλύτερο συνολικά νομίζω
δυσκολη επιλογή , πολύ δύσκολη
-
Παντως εγω αν επαιρνα ηλεκτρικο αναμεσα απο tesla 3 και BYD SEAL μου αρεσει περισσοτερο το BYD απο χαρακτηριστικα δε ξερω αλλα σαν εικονα .
Και μαυρο @fanis75 ολα τα λεφτα
Black humorΑμαξάρα το BYD Seal μέσα-έξω.
Κι εγώ θα το προτιμούσα σε σχεση με τα Tesla που έχουν γίνει σούπα, μόνο και μόνο λόγω διαφορετικοτητας.και γω νομιζω (χωρις να είμαι βεβαιος) γιατι είναι και πολύ ομορφότερο με ομορφότερο εσωτερικό
αλλα από την άλλη στα specs το αναθεματισμένο το Tesla είναι καλύτερο συνολικά νομίζω
δυσκολη επιλογή , πολύ δύσκολη
μπα θα ελεγα οτι ειναι πολυ ευκολη επιλογη, διοτι εκτος απο το γεγονος οτι ειναι δυο ηλεκτρικα σενταν σε πανω-κατω την ιδια τιμη, ειναι αρκετα διαφορετικα. Θεωρω και εγω, πολυ ομορφοτοερο το seal. Εχει πιο "κλασσικο" εσωτερικο στο θεμα καντραν κτλπ (δεν το εχω δει απο κοντα το σαλονι, αλλα ειμαι σιγουρος οτι θα ειναι ποιοτικο) που ειναι κατι που αρεσει σε πολυ κοσμο που του "ξενιζει" η οθονη των τεσλα. Απο την αλλη εχεις το Μ3 με συνεχη update και προσβαση σε supercharger.
Θεωρω οτι καλυπτουν λιγο διαφορετικες αναγκες και γουστα. -
Παντως εγω αν επαιρνα ηλεκτρικο αναμεσα απο tesla 3 και BYD SEAL μου αρεσει περισσοτερο το BYD απο χαρακτηριστικα δε ξερω αλλα σαν εικονα .
Και μαυρο @fanis75 ολα τα λεφτα
Black humorΑμαξάρα το BYD Seal μέσα-έξω.
Κι εγώ θα το προτιμούσα σε σχεση με τα Tesla που έχουν γίνει σούπα, μόνο και μόνο λόγω διαφορετικοτητας.Δεν θα το προτιμούσες στην πράξη αν πραγματικα κοίταζες για ηλεκτρικό. Γιατί είναι μεγαλύτερο σε μηκος με μικρότερους χώρους και δη αποσκευών, αρκετά μεγαλύτερη κατανάλωση καθως και χρονους φόρτισης, υποτυπώδες one pedal, υποχρεωτικά σερβις κλπ.
Ωραια είναι τα BYD και καλη εναλλακτικη, ισως η μοναδική σοβαρή σε κάποια segments, αλλά σε απευθείας σύγκριση με το αντίστοιχο τεσλα, αν πραγματικά θες ηλεκτρικό, θα πας (ακόμα) στο τεσλα. -
Παντως εγω αν επαιρνα ηλεκτρικο αναμεσα απο tesla 3 και BYD SEAL μου αρεσει περισσοτερο το BYD απο χαρακτηριστικα δε ξερω αλλα σαν εικονα .
Και μαυρο @fanis75 ολα τα λεφτα
Black humorΑμαξάρα το BYD Seal μέσα-έξω.
Κι εγώ θα το προτιμούσα σε σχεση με τα Tesla που έχουν γίνει σούπα, μόνο και μόνο λόγω διαφορετικοτητας.και γω νομιζω (χωρις να είμαι βεβαιος) γιατι είναι και πολύ ομορφότερο με ομορφότερο εσωτερικό
αλλα από την άλλη στα specs το αναθεματισμένο το Tesla είναι καλύτερο συνολικά νομίζω
δυσκολη επιλογή , πολύ δύσκολη
μπα θα ελεγα οτι ειναι πολυ ευκολη επιλογη, διοτι εκτος απο το γεγονος οτι ειναι δυο ηλεκτρικα σενταν σε πανω-κατω την ιδια τιμη, ειναι αρκετα διαφορετικα. Θεωρω και εγω, πολυ ομορφοτοερο το seal. Εχει πιο "κλασσικο" εσωτερικο στο θεμα καντραν κτλπ (δεν το εχω δει απο κοντα το σαλονι, αλλα ειμαι σιγουρος οτι θα ειναι ποιοτικο) που ειναι κατι που αρεσει σε πολυ κοσμο που του "ξενιζει" η οθονη των τεσλα. Απο την αλλη εχεις το Μ3 με συνεχη update και προσβαση σε supercharger.
Θεωρω οτι καλυπτουν λιγο διαφορετικες αναγκες και γουστα.Εγώ προσωπικα θα δυσκολευομουν πολύ να διαλέξω και διαφωνω μαζι σου, ιδιο target group έχουν.
ε καπου κερδιζει το ένα κάπου το άλλο οπως λες και συ
ετσι αν με βαλεις να διαλέξω μαλλον στο seal θα πήγαινα αλλα σε πραγματική απόφαση/αγορα θα δυσκολευομουν πολύ να διαλέξω
-
υποτυπώδες one pedal, υποχρεωτικά σερβις κλπ.
αυτα που εσυ (και εγω, το ξερεις οτι συμφωνω μαζι σου) για καποιους ειναι μειονεκτηματα. Καποιοι δεν γουσταρουν καθολου το one pedal και το "υποχρεωτικο σερβις" ειναι μεν οικονομικο βαρος, αλλα απο την αλλη ειμαι σιγουρος οτι byd θα ανοιξουν αντιπροσωπειες στην επαρχια, πιο συντομα απο οτι αντιπροσωπειες τεσλα.
Καποιοι αγοραζουν ηλεκτρικα vag επειδη εχουν κοντα τους αντιπροσωπεια να τα πανε, αν κατι παει στραβα, και ειναι κατι που το κατανοώ απολυτα, -
Ρε σεις οι τελευταίες 2-3 σελίδες τι σχέση έχουν με το θέμα του LBX ;
Σταματήστε το SPAM και γυρίστε στο θέμα !σημεία των καιρών , όλα τα αυτοκίνητα συγκρινονται πλέον και με τα ηλεκτρικα
δεν λέμε οτι το LBX είναι κακό αμαξάκι.
Και στις 2-3 τελευταίες σελίδες έχουμε αναφέρει και το LBX και έχει και μια πολύ ομορφη φώτο του LBX σε κοκκινάκι οπότε δεν ισχύει ότι δεν μιλάμε καθόλου για αυτό και την toyota Που είναι το νημα
αν δεις σε άλλα νηματα εχουν ξεφύγει οι συζητήσεις πολύ περισσότερο
Σε όλα τα νήματα η συζήτηση πάει στα ηλεκτρικα. Και αυτό δείχνει κάτι
Το lbx είναι τέλειο αν θες οπωσδήποτε bsuv με ποιότητα κατασκευης. Αλλά η εμμονή στις κατάμαυρες ταπετσαρίες χωρίς την επικογη ηλιοροφης το καταδικάζει σε ένα μουντό ψυχοπλακωτικο εσωτερικό που το σώζουν κάποιες ανοιχτόχρωμες επιλογές σαλονιού που έχει.
Έφτασα στο παρα 1 από παραγγελία αλλά το καλό κομμάτι με το ανοιχτό σαλόνι το έχασα για μια μέρα.
Βέβαια γλυτωσα από την κοροϊδία της παράδοσης μετά από 2 μήνες + που προέκυψε λόγω της άθλιας logistics που είχαν. -
υποτυπώδες one pedal, υποχρεωτικά σερβις κλπ.
αυτα που εσυ (και εγω, το ξερεις οτι συμφωνω μαζι σου) για καποιους ειναι μειονεκτηματα. Καποιοι δεν γουσταρουν καθολου το one pedal και το "υποχρεωτικο σερβις" ειναι μεν οικονομικο βαρος, αλλα απο την αλλη ειμαι σιγουρος οτι byd θα ανοιξουν αντιπροσωπειες στην επαρχια, πιο συντομα απο οτι αντιπροσωπειες τεσλα.
Καποιοι αγοραζουν ηλεκτρικα vag επειδη εχουν κοντα τους αντιπροσωπεια να τα πανε, αν κατι παει στραβα, και ειναι κατι που το κατανοώ απολυτα,τα είπες όλα. Είπαμε στην ζυγαρια εχουν και τα 2 τα συν και τα μειον τους
σε κάθε περιπτωση πιστεύω ομως οτι και τα 2 θα ικανοποιήσουν τον αγοραστη τους.
Το μεγαλύτερο μειον του τεσλα είναι ότι έχει μονο στην Αθηνα κάτι να πας σε μεγαλο πρόβλημα. Στην BYD δεν νομίζω ότι θα εχεις το ίδιο πρόβλημα , θα μπορείς να το πάς σε πολλα συμβεβλημένα
το LBX είναι ένα πολυ καλό αμαξάκι και αν δεν έχεις φορτιστή σπίτι ή δεν μπορεις να βάλεις έχει το target group του δικαίως συν ότι για lexus είναι από τα λίγα που είναι και όμορφα
-
Παντως εγω αν επαιρνα ηλεκτρικο αναμεσα απο tesla 3 και BYD SEAL μου αρεσει περισσοτερο το BYD απο χαρακτηριστικα δε ξερω αλλα σαν εικονα .
Και μαυρο @fanis75 ολα τα λεφτα
Black humorΑμαξάρα το BYD Seal μέσα-έξω.
Κι εγώ θα το προτιμούσα σε σχεση με τα Tesla που έχουν γίνει σούπα, μόνο και μόνο λόγω διαφορετικοτητας.Δεν θα το προτιμούσες στην πράξη αν πραγματικα κοίταζες για ηλεκτρικό. Γιατί είναι μεγαλύτερο σε μηκος με μικρότερους χώρους και δη αποσκευών, αρκετά μεγαλύτερη κατανάλωση καθως και χρονους φόρτισης, υποτυπώδες one pedal, υποχρεωτικά σερβις κλπ.
Ωραια είναι τα BYD και καλη εναλλακτικη, ισως η μοναδική σοβαρή σε κάποια segments, αλλά σε απευθείας σύγκριση με το αντίστοιχο τεσλα, αν πραγματικά θες ηλεκτρικό, θα πας (ακόμα) στο τεσλα.Τo show off του εξωτερικού και εσωτερικού σχεδιασμού του Seal είναι απίστευτο και για μένα ο σχεδιασμός ομολογώ οτι είναι ένα από τα βασικά κριτήρια αγοράς.
Συν τοις άλλοις, το 3.8 είναι πιστόλι και με εξαιρετική ανάρτηση.
Γενικά, μου κάνει περισσότερο κλικ σε σχέση με ένα Tesla, που έχει γίνει πλέον κοινό θέαμα (όχι άδικα).
Σε κάθε περίπτωση, διατηρώ τις επιφυλάξεις μου για την ολική επικράτηση της ηλεκτροκίνησης έναντι των υβριδικών, τουλάχιστον στην Ελλάδα. -
Παντως εγω αν επαιρνα ηλεκτρικο αναμεσα απο tesla 3 και BYD SEAL μου αρεσει περισσοτερο το BYD απο χαρακτηριστικα δε ξερω αλλα σαν εικονα .
Και μαυρο @fanis75 ολα τα λεφτα
Black humorΑμαξάρα το BYD Seal μέσα-έξω.
Κι εγώ θα το προτιμούσα σε σχεση με τα Tesla που έχουν γίνει σούπα, μόνο και μόνο λόγω διαφορετικοτητας.Δεν θα το προτιμούσες στην πράξη αν πραγματικα κοίταζες για ηλεκτρικό. Γιατί είναι μεγαλύτερο σε μηκος με μικρότερους χώρους και δη αποσκευών, αρκετά μεγαλύτερη κατανάλωση καθως και χρονους φόρτισης, υποτυπώδες one pedal, υποχρεωτικά σερβις κλπ.
Ωραια είναι τα BYD και καλη εναλλακτικη, ισως η μοναδική σοβαρή σε κάποια segments, αλλά σε απευθείας σύγκριση με το αντίστοιχο τεσλα, αν πραγματικά θες ηλεκτρικό, θα πας (ακόμα) στο τεσλα.Τo show off του εξωτερικού και εσωτερικού σχεδιασμού του Seal είναι απίστευτο και για μένα ο σχεδιασμός ομολογώ οτι είναι ένα από τα βασικά κριτήρια αγοράς.
Συν τοις άλλοις, το 3.8 είναι πιστόλι και με εξαιρετική ανάρτηση.
Γενικά, μου κάνει περισσότερο κλικ σε σχέση με ένα Tesla, που έχει γίνει πλέον κοινό θέαμα (όχι άδικα).
Σε κάθε περίπτωση, διατηρώ τις επιφυλάξεις μου για την ολική επικράτηση της ηλεκτροκίνησης έναντι των υβριδικών, τουλάχιστον στην Ελλάδα.ολικη επικρατηση δεν θα υπαρξει, τουλαχιστον την επομενη 20ετια. Απλα τα ποσοστα των EVs θα ανεβαινουν συνεχως μεχρι να φτασουν σε καποιο plateau. Ποσο θα ειναι αυτο; 20%;30%;40%; θα δειξει
-
Παντως εγω αν επαιρνα ηλεκτρικο αναμεσα απο tesla 3 και BYD SEAL μου αρεσει περισσοτερο το BYD απο χαρακτηριστικα δε ξερω αλλα σαν εικονα .
Και μαυρο @fanis75 ολα τα λεφτα
Black humorΑμαξάρα το BYD Seal μέσα-έξω.
Κι εγώ θα το προτιμούσα σε σχεση με τα Tesla που έχουν γίνει σούπα, μόνο και μόνο λόγω διαφορετικοτητας.Δεν θα το προτιμούσες στην πράξη αν πραγματικα κοίταζες για ηλεκτρικό. Γιατί είναι μεγαλύτερο σε μηκος με μικρότερους χώρους και δη αποσκευών, αρκετά μεγαλύτερη κατανάλωση καθως και χρονους φόρτισης, υποτυπώδες one pedal, υποχρεωτικά σερβις κλπ.
Ωραια είναι τα BYD και καλη εναλλακτικη, ισως η μοναδική σοβαρή σε κάποια segments, αλλά σε απευθείας σύγκριση με το αντίστοιχο τεσλα, αν πραγματικά θες ηλεκτρικό, θα πας (ακόμα) στο τεσλα.Τo show off του εξωτερικού και εσωτερικού σχεδιασμού του Seal είναι απίστευτο και για μένα ο σχεδιασμός ομολογώ οτι είναι ένα από τα βασικά κριτήρια αγοράς.
Συν τοις άλλοις, το 3.8 είναι πιστόλι και με εξαιρετική ανάρτηση.
Γενικά, μου κάνει περισσότερο κλικ σε σχέση με ένα Tesla, που έχει γίνει πλέον κοινό θέαμα (όχι άδικα).
Σε κάθε περίπτωση, διατηρώ τις επιφυλάξεις μου για την ολική επικράτηση της ηλεκτροκίνησης έναντι των υβριδικών, τουλάχιστον στην Ελλάδα.Αυτό το τελευταιο νομίζω ότι συμφωνούμε όλοι.
Ολική επικράτηση είναι πολύ δυσκολο να συμβει όταν δεν μπορει κάθε σπίτι και ιδιοκτήτης να έχει τον δικό του φορτιστή
Σε αυτές τις περιπτώσεις είναι καλύτερο ενα υβριδικο
Επικρατηση ομως θα υπάρξει όταν υπάρχουν φορτιστες παντού. Απλά δεν θα είναι ολικη οπως νομιζω σωστα επισημαίνεις.
Σε πόσα χρόνια θα συμβει στην Ελλάδα? πάλι άγνωστο
Αλλα θεωρω ότι αν έχεις φορτιστή σπίτι και αν το δικτυο στην Ελλαδα αναπτυχθει (σε κάποια χρόνια από τώρα, δεν μιλαω φυσικά για την τωρινη κατάσταση), ενα ηλεκτρικο θα είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ όχημα να έχεις από ένα υβριδικό. Πολύ καλύτερο ομως!!!! Και το υβριδικό θα είναι απλά η αναγκαστική επιλογη για κάποιους που θα ήθελαν καλύτερο αυτοκίνητο αλλα δεν μπορούν λόγω μη υπαρξης φορτιστη και σταθμευσης σπίτι
και τα κόστη στις μπαταρίες και η χωρητικότητα τους ολο και γίνεται καλύτερη........
σε 5 χρόνια που το Puma μου θα είναι στο τέλος της εγγυησης του πιστεύω θα το εξετάσω στο οχημα που θα το αντικαταστήσει
-
Παντως εγω αν επαιρνα ηλεκτρικο αναμεσα απο tesla 3 και BYD SEAL μου αρεσει περισσοτερο το BYD απο χαρακτηριστικα δε ξερω αλλα σαν εικονα .
Και μαυρο @fanis75 ολα τα λεφτα
Black humorΑμαξάρα το BYD Seal μέσα-έξω.
Κι εγώ θα το προτιμούσα σε σχεση με τα Tesla που έχουν γίνει σούπα, μόνο και μόνο λόγω διαφορετικοτητας.Δεν θα το προτιμούσες στην πράξη αν πραγματικα κοίταζες για ηλεκτρικό. Γιατί είναι μεγαλύτερο σε μηκος με μικρότερους χώρους και δη αποσκευών, αρκετά μεγαλύτερη κατανάλωση καθως και χρονους φόρτισης, υποτυπώδες one pedal, υποχρεωτικά σερβις κλπ.
Ωραια είναι τα BYD και καλη εναλλακτικη, ισως η μοναδική σοβαρή σε κάποια segments, αλλά σε απευθείας σύγκριση με το αντίστοιχο τεσλα, αν πραγματικά θες ηλεκτρικό, θα πας (ακόμα) στο τεσλα.Τo show off του εξωτερικού και εσωτερικού σχεδιασμού του Seal είναι απίστευτο και για μένα ο σχεδιασμός ομολογώ οτι είναι ένα από τα βασικά κριτήρια αγοράς.
Συν τοις άλλοις, το 3.8 είναι πιστόλι και με εξαιρετική ανάρτηση.
Γενικά, μου κάνει περισσότερο κλικ σε σχέση με ένα Tesla, που έχει γίνει πλέον κοινό θέαμα (όχι άδικα).
Σε κάθε περίπτωση, διατηρώ τις επιφυλάξεις μου για την ολική επικράτηση της ηλεκτροκίνησης έναντι των υβριδικών, τουλάχιστον στην Ελλάδα.ολικη επικρατηση δεν θα υπαρξει, τουλαχιστον την επομενη 20ετια. Απλα τα ποσοστα των EVs θα ανεβαινουν συνεχως μεχρι να φτασουν σε καποιο plateau. Ποσο θα ειναι αυτο; 20%;30%;40%; θα δειξει
Αφού οι κινητήρες τελειώνουν από το 2030* και κανονικά από το 2035, δεν θα είναι σε 20 θα είναι σε 30-35 χρόνια.
Αν και σίγουρα θα διαβάσουμε ακόμα για καλή πρόταση μεταχειρισμένου starlet ή Yaris πρώτης γενιάς. -
Παντως εγω αν επαιρνα ηλεκτρικο αναμεσα απο tesla 3 και BYD SEAL μου αρεσει περισσοτερο το BYD απο χαρακτηριστικα δε ξερω αλλα σαν εικονα .
Και μαυρο @fanis75 ολα τα λεφτα
Black humorΑμαξάρα το BYD Seal μέσα-έξω.
Κι εγώ θα το προτιμούσα σε σχεση με τα Tesla που έχουν γίνει σούπα, μόνο και μόνο λόγω διαφορετικοτητας.Δεν θα το προτιμούσες στην πράξη αν πραγματικα κοίταζες για ηλεκτρικό. Γιατί είναι μεγαλύτερο σε μηκος με μικρότερους χώρους και δη αποσκευών, αρκετά μεγαλύτερη κατανάλωση καθως και χρονους φόρτισης, υποτυπώδες one pedal, υποχρεωτικά σερβις κλπ.
Ωραια είναι τα BYD και καλη εναλλακτικη, ισως η μοναδική σοβαρή σε κάποια segments, αλλά σε απευθείας σύγκριση με το αντίστοιχο τεσλα, αν πραγματικά θες ηλεκτρικό, θα πας (ακόμα) στο τεσλα.Τo show off του εξωτερικού και εσωτερικού σχεδιασμού του Seal είναι απίστευτο και για μένα ο σχεδιασμός ομολογώ οτι είναι ένα από τα βασικά κριτήρια αγοράς.
Συν τοις άλλοις, το 3.8 είναι πιστόλι και με εξαιρετική ανάρτηση.
Γενικά, μου κάνει περισσότερο κλικ σε σχέση με ένα Tesla, που έχει γίνει πλέον κοινό θέαμα (όχι άδικα).
Σε κάθε περίπτωση, διατηρώ τις επιφυλάξεις μου για την ολική επικράτηση της ηλεκτροκίνησης έναντι των υβριδικών, τουλάχιστον στην Ελλάδα.ολικη επικρατηση δεν θα υπαρξει, τουλαχιστον την επομενη 20ετια. Απλα τα ποσοστα των EVs θα ανεβαινουν συνεχως μεχρι να φτασουν σε καποιο plateau. Ποσο θα ειναι αυτο; 20%;30%;40%; θα δειξει
Αφού οι κινητήρες τελειώνουν από το 2030* και κανονικά από το 2035, δεν θα είναι σε 20 θα είναι σε 30-35 χρόνια.
Αν και σίγουρα θα διαβάσουμε ακόμα για καλή πρόταση μεταχειρισμένου starlet ή Yaris πρώτης γενιάς.Σιγα που θα τελιώσουν το 2030 ή το 2035. Θα δώσουν παρατάσεις, θα το επανεξετάσουν, ισως να πουν οτι θα επιτρέπονται μονο παράλληλα με μπαταριες (full hybrid) παντως να μείνει έτσι αποκλείεται, δεν προλαβαίνουν
απλά με ανουσια deadline προδιαθετουν τον κόσμο να μην τα προτιμάει
-
Με ότι ξέρουμε ΣΗΜΕΡΑ και τα full hybrids τελειώνουν το 2030. Το όριο στο CO2 πάει στα 49,5 g/km. Μόνο phev και ηλεκτρικά για τους απλούς κατασκευαστές
-
Με ότι ξέρουμε ΣΗΜΕΡΑ και τα full hybrids τελειώνουν το 2030. Το όριο στο CO2 πάει στα 49,5 g/km. Μόνο phev και ηλεκτρικά για τους απλούς κατασκευαστές
Δεν σου λέω ότι λες κάτι λάθος
απλά είναι χαζες οι ημερομηνίες και δεν βγαίνουν οπότε ενας σκεπτομενος καταλαβαίνει μια χαρά οτι δεν πρόκειται να ισχύσουν.
είναι σαν τις ανακοινώσεις που βγάζουν τα κόμματα για να τους ψηφίσεις πριν γίνουν κυβέρνηση αλλα μετά κάτι χαλάει, παραλαμβάνουν Χαος και κάνουν τροποποιησεις γιατι ήθελαν αλλα δεν βγαινουν τα νουμερα λογώ κακοδιαχείρισης των προηγούμενων οπως λένε
-
LEXUS LBX