Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    LEXUS LBX
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. LEXUS LBX
    • 1
    • 2
    • 32
    • 33
    • 34
    • 35
    • 36
    • 79
    • 80
    • 34 / 80
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    99
    1589
    71991
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • alex-mix
      alex-mix last edited by

      Παντως εγω αν επαιρνα ηλεκτρικο αναμεσα απο tesla 3 και BYD SEAL μου αρεσει περισσοτερο το BYD απο χαρακτηριστικα δε ξερω αλλα σαν εικονα 😁😁😁😁.
      Και μαυρο @fanis75 ολα τα λεφτα
      Black humor 😜😜😜😜

      B 1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • npapanik
        npapanik @cirus last edited by

        @cirus said in LEXUS LBX:

        @npapanik said in LEXUS LBX:

        @cirus said in LEXUS LBX:

        @kkostask said in LEXUS LBX:

        Πως δεν έβαλες ένα kei car στην τσέπη γυρνώντας? 😁

        αμα μπορουσα θα το έκανα. lol

        Μπορώ να κάνω μια παραγγελία;

        efe0929a-c138-4400-a66d-20779619d541-image.png

        Αν όχι το καλύτερο σίγουρα στο τοπ 3 κατευθείαν πήγες με το Honda

        Το Daihatsu cuore Cabrio είχε έρθει και Ελλάδα . Και αυτό kei car είναι

        Βλέπω ένα συχνά να κυκλοφορεί στα ΒΠ.

        Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
        Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • B
          bill_hsd @alex-mix last edited by

          @alex-mix said in LEXUS LBX:

          Παντως εγω αν επαιρνα ηλεκτρικο αναμεσα απο tesla 3 και BYD SEAL μου αρεσει περισσοτερο το BYD απο χαρακτηριστικα δε ξερω αλλα σαν εικονα 😁😁😁😁.
          Και μαυρο @fanis75 ολα τα λεφτα
          Black humor 😜😜😜😜

          Αμαξάρα το BYD Seal μέσα-έξω.
          Κι εγώ θα το προτιμούσα σε σχεση με τα Tesla που έχουν γίνει σούπα, μόνο και μόνο λόγω διαφορετικοτητας.

          cirus I 2 Replies Last reply Reply Quote 2
          • bathan
            bathan last edited by

            Ρε σεις οι τελευταίες 2-3 σελίδες τι σχέση έχουν με το θέμα του LBX ;
            Σταματήστε το SPAM και γυρίστε στο θέμα !

            Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • cirus
              cirus @bathan last edited by

              @bathan said in LEXUS LBX:

              Ρε σεις οι τελευταίες 2-3 σελίδες τι σχέση έχουν με το θέμα του LBX ;
              Σταματήστε το SPAM και γυρίστε στο θέμα !

              σημεία των καιρών , όλα τα αυτοκίνητα συγκρινονται πλέον και με τα ηλεκτρικα

              δεν λέμε οτι το LBX είναι κακό αμαξάκι.

              Και στις 2-3 τελευταίες σελίδες έχουμε αναφέρει και το LBX και έχει και μια πολύ ομορφη φώτο του LBX σε κοκκινάκι οπότε δεν ισχύει ότι δεν μιλάμε καθόλου για αυτό και την toyota Που είναι το νημα

              αν δεις σε άλλα νηματα εχουν ξεφύγει οι συζητήσεις πολύ περισσότερο

              Cirus the virus

              I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • cirus
                cirus @bill_hsd last edited by

                @bill_hsd said in LEXUS LBX:

                @alex-mix said in LEXUS LBX:

                Παντως εγω αν επαιρνα ηλεκτρικο αναμεσα απο tesla 3 και BYD SEAL μου αρεσει περισσοτερο το BYD απο χαρακτηριστικα δε ξερω αλλα σαν εικονα 😁😁😁😁.
                Και μαυρο @fanis75 ολα τα λεφτα
                Black humor 😜😜😜😜

                Αμαξάρα το BYD Seal μέσα-έξω.
                Κι εγώ θα το προτιμούσα σε σχεση με τα Tesla που έχουν γίνει σούπα, μόνο και μόνο λόγω διαφορετικοτητας.

                και γω νομιζω (χωρις να είμαι βεβαιος) γιατι είναι και πολύ ομορφότερο με ομορφότερο εσωτερικό

                αλλα από την άλλη στα specs το αναθεματισμένο το Tesla είναι καλύτερο συνολικά νομίζω

                δυσκολη επιλογή , πολύ δύσκολη

                Cirus the virus

                D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  dettol @cirus last edited by

                  @cirus said in LEXUS LBX:

                  @bill_hsd said in LEXUS LBX:

                  @alex-mix said in LEXUS LBX:

                  Παντως εγω αν επαιρνα ηλεκτρικο αναμεσα απο tesla 3 και BYD SEAL μου αρεσει περισσοτερο το BYD απο χαρακτηριστικα δε ξερω αλλα σαν εικονα 😁😁😁😁.
                  Και μαυρο @fanis75 ολα τα λεφτα
                  Black humor 😜😜😜😜

                  Αμαξάρα το BYD Seal μέσα-έξω.
                  Κι εγώ θα το προτιμούσα σε σχεση με τα Tesla που έχουν γίνει σούπα, μόνο και μόνο λόγω διαφορετικοτητας.

                  και γω νομιζω (χωρις να είμαι βεβαιος) γιατι είναι και πολύ ομορφότερο με ομορφότερο εσωτερικό

                  αλλα από την άλλη στα specs το αναθεματισμένο το Tesla είναι καλύτερο συνολικά νομίζω

                  δυσκολη επιλογή , πολύ δύσκολη

                  μπα θα ελεγα οτι ειναι πολυ ευκολη επιλογη, διοτι εκτος απο το γεγονος οτι ειναι δυο ηλεκτρικα σενταν σε πανω-κατω την ιδια τιμη, ειναι αρκετα διαφορετικα. Θεωρω και εγω, πολυ ομορφοτοερο το seal. Εχει πιο "κλασσικο" εσωτερικο στο θεμα καντραν κτλπ (δεν το εχω δει απο κοντα το σαλονι, αλλα ειμαι σιγουρος οτι θα ειναι ποιοτικο) που ειναι κατι που αρεσει σε πολυ κοσμο που του "ξενιζει" η οθονη των τεσλα. Απο την αλλη εχεις το Μ3 με συνεχη update και προσβαση σε supercharger.
                  Θεωρω οτι καλυπτουν λιγο διαφορετικες αναγκες και γουστα.

                  cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • I
                    iceman7 @bill_hsd last edited by

                    @bill_hsd said in LEXUS LBX:

                    @alex-mix said in LEXUS LBX:

                    Παντως εγω αν επαιρνα ηλεκτρικο αναμεσα απο tesla 3 και BYD SEAL μου αρεσει περισσοτερο το BYD απο χαρακτηριστικα δε ξερω αλλα σαν εικονα 😁😁😁😁.
                    Και μαυρο @fanis75 ολα τα λεφτα
                    Black humor 😜😜😜😜

                    Αμαξάρα το BYD Seal μέσα-έξω.
                    Κι εγώ θα το προτιμούσα σε σχεση με τα Tesla που έχουν γίνει σούπα, μόνο και μόνο λόγω διαφορετικοτητας.

                    Δεν θα το προτιμούσες στην πράξη αν πραγματικα κοίταζες για ηλεκτρικό. Γιατί είναι μεγαλύτερο σε μηκος με μικρότερους χώρους και δη αποσκευών, αρκετά μεγαλύτερη κατανάλωση καθως και χρονους φόρτισης, υποτυπώδες one pedal, υποχρεωτικά σερβις κλπ.
                    Ωραια είναι τα BYD και καλη εναλλακτικη, ισως η μοναδική σοβαρή σε κάποια segments, αλλά σε απευθείας σύγκριση με το αντίστοιχο τεσλα, αν πραγματικά θες ηλεκτρικό, θα πας (ακόμα) στο τεσλα.

                    D B 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                    • cirus
                      cirus @dettol last edited by cirus

                      @dettol said in LEXUS LBX:

                      @cirus said in LEXUS LBX:

                      @bill_hsd said in LEXUS LBX:

                      @alex-mix said in LEXUS LBX:

                      Παντως εγω αν επαιρνα ηλεκτρικο αναμεσα απο tesla 3 και BYD SEAL μου αρεσει περισσοτερο το BYD απο χαρακτηριστικα δε ξερω αλλα σαν εικονα 😁😁😁😁.
                      Και μαυρο @fanis75 ολα τα λεφτα
                      Black humor 😜😜😜😜

                      Αμαξάρα το BYD Seal μέσα-έξω.
                      Κι εγώ θα το προτιμούσα σε σχεση με τα Tesla που έχουν γίνει σούπα, μόνο και μόνο λόγω διαφορετικοτητας.

                      και γω νομιζω (χωρις να είμαι βεβαιος) γιατι είναι και πολύ ομορφότερο με ομορφότερο εσωτερικό

                      αλλα από την άλλη στα specs το αναθεματισμένο το Tesla είναι καλύτερο συνολικά νομίζω

                      δυσκολη επιλογή , πολύ δύσκολη

                      μπα θα ελεγα οτι ειναι πολυ ευκολη επιλογη, διοτι εκτος απο το γεγονος οτι ειναι δυο ηλεκτρικα σενταν σε πανω-κατω την ιδια τιμη, ειναι αρκετα διαφορετικα. Θεωρω και εγω, πολυ ομορφοτοερο το seal. Εχει πιο "κλασσικο" εσωτερικο στο θεμα καντραν κτλπ (δεν το εχω δει απο κοντα το σαλονι, αλλα ειμαι σιγουρος οτι θα ειναι ποιοτικο) που ειναι κατι που αρεσει σε πολυ κοσμο που του "ξενιζει" η οθονη των τεσλα. Απο την αλλη εχεις το Μ3 με συνεχη update και προσβαση σε supercharger.
                      Θεωρω οτι καλυπτουν λιγο διαφορετικες αναγκες και γουστα.

                      Εγώ προσωπικα θα δυσκολευομουν πολύ να διαλέξω και διαφωνω μαζι σου, ιδιο target group έχουν.

                      ε καπου κερδιζει το ένα κάπου το άλλο οπως λες και συ

                      ετσι αν με βαλεις να διαλέξω μαλλον στο seal θα πήγαινα αλλα σε πραγματική απόφαση/αγορα θα δυσκολευομουν πολύ να διαλέξω

                      Cirus the virus

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dettol @iceman7 last edited by

                        @iceman7 said in LEXUS LBX:

                        υποτυπώδες one pedal, υποχρεωτικά σερβις κλπ.

                        αυτα που εσυ (και εγω, το ξερεις οτι συμφωνω μαζι σου) για καποιους ειναι μειονεκτηματα. Καποιοι δεν γουσταρουν καθολου το one pedal και το "υποχρεωτικο σερβις" ειναι μεν οικονομικο βαρος, αλλα απο την αλλη ειμαι σιγουρος οτι byd θα ανοιξουν αντιπροσωπειες στην επαρχια, πιο συντομα απο οτι αντιπροσωπειες τεσλα.
                        Καποιοι αγοραζουν ηλεκτρικα vag επειδη εχουν κοντα τους αντιπροσωπεια να τα πανε, αν κατι παει στραβα, και ειναι κατι που το κατανοώ απολυτα,

                        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • I
                          iceman7 @cirus last edited by

                          @cirus said in LEXUS LBX:

                          @bathan said in LEXUS LBX:

                          Ρε σεις οι τελευταίες 2-3 σελίδες τι σχέση έχουν με το θέμα του LBX ;
                          Σταματήστε το SPAM και γυρίστε στο θέμα !

                          σημεία των καιρών , όλα τα αυτοκίνητα συγκρινονται πλέον και με τα ηλεκτρικα

                          δεν λέμε οτι το LBX είναι κακό αμαξάκι.

                          Και στις 2-3 τελευταίες σελίδες έχουμε αναφέρει και το LBX και έχει και μια πολύ ομορφη φώτο του LBX σε κοκκινάκι οπότε δεν ισχύει ότι δεν μιλάμε καθόλου για αυτό και την toyota Που είναι το νημα

                          αν δεις σε άλλα νηματα εχουν ξεφύγει οι συζητήσεις πολύ περισσότερο

                          Σε όλα τα νήματα η συζήτηση πάει στα ηλεκτρικα. Και αυτό δείχνει κάτι

                          Το lbx είναι τέλειο αν θες οπωσδήποτε bsuv με ποιότητα κατασκευης. Αλλά η εμμονή στις κατάμαυρες ταπετσαρίες χωρίς την επικογη ηλιοροφης το καταδικάζει σε ένα μουντό ψυχοπλακωτικο εσωτερικό που το σώζουν κάποιες ανοιχτόχρωμες επιλογές σαλονιού που έχει.
                          Έφτασα στο παρα 1 από παραγγελία αλλά το καλό κομμάτι με το ανοιχτό σαλόνι το έχασα για μια μέρα.
                          Βέβαια γλυτωσα από την κοροϊδία της παράδοσης μετά από 2 μήνες + που προέκυψε λόγω της άθλιας logistics που είχαν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • cirus
                            cirus @dettol last edited by cirus

                            @dettol said in LEXUS LBX:

                            @iceman7 said in LEXUS LBX:

                            υποτυπώδες one pedal, υποχρεωτικά σερβις κλπ.

                            αυτα που εσυ (και εγω, το ξερεις οτι συμφωνω μαζι σου) για καποιους ειναι μειονεκτηματα. Καποιοι δεν γουσταρουν καθολου το one pedal και το "υποχρεωτικο σερβις" ειναι μεν οικονομικο βαρος, αλλα απο την αλλη ειμαι σιγουρος οτι byd θα ανοιξουν αντιπροσωπειες στην επαρχια, πιο συντομα απο οτι αντιπροσωπειες τεσλα.
                            Καποιοι αγοραζουν ηλεκτρικα vag επειδη εχουν κοντα τους αντιπροσωπεια να τα πανε, αν κατι παει στραβα, και ειναι κατι που το κατανοώ απολυτα,

                            τα είπες όλα. Είπαμε στην ζυγαρια εχουν και τα 2 τα συν και τα μειον τους

                            σε κάθε περιπτωση πιστεύω ομως οτι και τα 2 θα ικανοποιήσουν τον αγοραστη τους.

                            Το μεγαλύτερο μειον του τεσλα είναι ότι έχει μονο στην Αθηνα κάτι να πας σε μεγαλο πρόβλημα. Στην BYD δεν νομίζω ότι θα εχεις το ίδιο πρόβλημα , θα μπορείς να το πάς σε πολλα συμβεβλημένα

                            το LBX είναι ένα πολυ καλό αμαξάκι και αν δεν έχεις φορτιστή σπίτι ή δεν μπορεις να βάλεις έχει το target group του δικαίως συν ότι για lexus είναι από τα λίγα που είναι και όμορφα

                            Cirus the virus

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              bill_hsd @iceman7 last edited by

                              @iceman7 said in LEXUS LBX:

                              @bill_hsd said in LEXUS LBX:

                              @alex-mix said in LEXUS LBX:

                              Παντως εγω αν επαιρνα ηλεκτρικο αναμεσα απο tesla 3 και BYD SEAL μου αρεσει περισσοτερο το BYD απο χαρακτηριστικα δε ξερω αλλα σαν εικονα 😁😁😁😁.
                              Και μαυρο @fanis75 ολα τα λεφτα
                              Black humor 😜😜😜😜

                              Αμαξάρα το BYD Seal μέσα-έξω.
                              Κι εγώ θα το προτιμούσα σε σχεση με τα Tesla που έχουν γίνει σούπα, μόνο και μόνο λόγω διαφορετικοτητας.

                              Δεν θα το προτιμούσες στην πράξη αν πραγματικα κοίταζες για ηλεκτρικό. Γιατί είναι μεγαλύτερο σε μηκος με μικρότερους χώρους και δη αποσκευών, αρκετά μεγαλύτερη κατανάλωση καθως και χρονους φόρτισης, υποτυπώδες one pedal, υποχρεωτικά σερβις κλπ.
                              Ωραια είναι τα BYD και καλη εναλλακτικη, ισως η μοναδική σοβαρή σε κάποια segments, αλλά σε απευθείας σύγκριση με το αντίστοιχο τεσλα, αν πραγματικά θες ηλεκτρικό, θα πας (ακόμα) στο τεσλα.

                              Τo show off του εξωτερικού και εσωτερικού σχεδιασμού του Seal είναι απίστευτο και για μένα ο σχεδιασμός ομολογώ οτι είναι ένα από τα βασικά κριτήρια αγοράς.
                              Συν τοις άλλοις, το 3.8 είναι πιστόλι και με εξαιρετική ανάρτηση.
                              Γενικά, μου κάνει περισσότερο κλικ σε σχέση με ένα Tesla, που έχει γίνει πλέον κοινό θέαμα (όχι άδικα).
                              Σε κάθε περίπτωση, διατηρώ τις επιφυλάξεις μου για την ολική επικράτηση της ηλεκτροκίνησης έναντι των υβριδικών, τουλάχιστον στην Ελλάδα.

                              D cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                              • D
                                dettol @bill_hsd last edited by

                                @bill_hsd said in LEXUS LBX:

                                @iceman7 said in LEXUS LBX:

                                @bill_hsd said in LEXUS LBX:

                                @alex-mix said in LEXUS LBX:

                                Παντως εγω αν επαιρνα ηλεκτρικο αναμεσα απο tesla 3 και BYD SEAL μου αρεσει περισσοτερο το BYD απο χαρακτηριστικα δε ξερω αλλα σαν εικονα 😁😁😁😁.
                                Και μαυρο @fanis75 ολα τα λεφτα
                                Black humor 😜😜😜😜

                                Αμαξάρα το BYD Seal μέσα-έξω.
                                Κι εγώ θα το προτιμούσα σε σχεση με τα Tesla που έχουν γίνει σούπα, μόνο και μόνο λόγω διαφορετικοτητας.

                                Δεν θα το προτιμούσες στην πράξη αν πραγματικα κοίταζες για ηλεκτρικό. Γιατί είναι μεγαλύτερο σε μηκος με μικρότερους χώρους και δη αποσκευών, αρκετά μεγαλύτερη κατανάλωση καθως και χρονους φόρτισης, υποτυπώδες one pedal, υποχρεωτικά σερβις κλπ.
                                Ωραια είναι τα BYD και καλη εναλλακτικη, ισως η μοναδική σοβαρή σε κάποια segments, αλλά σε απευθείας σύγκριση με το αντίστοιχο τεσλα, αν πραγματικά θες ηλεκτρικό, θα πας (ακόμα) στο τεσλα.

                                Τo show off του εξωτερικού και εσωτερικού σχεδιασμού του Seal είναι απίστευτο και για μένα ο σχεδιασμός ομολογώ οτι είναι ένα από τα βασικά κριτήρια αγοράς.
                                Συν τοις άλλοις, το 3.8 είναι πιστόλι και με εξαιρετική ανάρτηση.
                                Γενικά, μου κάνει περισσότερο κλικ σε σχέση με ένα Tesla, που έχει γίνει πλέον κοινό θέαμα (όχι άδικα).
                                Σε κάθε περίπτωση, διατηρώ τις επιφυλάξεις μου για την ολική επικράτηση της ηλεκτροκίνησης έναντι των υβριδικών, τουλάχιστον στην Ελλάδα.

                                ολικη επικρατηση δεν θα υπαρξει, τουλαχιστον την επομενη 20ετια. Απλα τα ποσοστα των EVs θα ανεβαινουν συνεχως μεχρι να φτασουν σε καποιο plateau. Ποσο θα ειναι αυτο; 20%;30%;40%; θα δειξει

                                S 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • cirus
                                  cirus @bill_hsd last edited by cirus

                                  @bill_hsd said in LEXUS LBX:

                                  @iceman7 said in LEXUS LBX:

                                  @bill_hsd said in LEXUS LBX:

                                  @alex-mix said in LEXUS LBX:

                                  Παντως εγω αν επαιρνα ηλεκτρικο αναμεσα απο tesla 3 και BYD SEAL μου αρεσει περισσοτερο το BYD απο χαρακτηριστικα δε ξερω αλλα σαν εικονα 😁😁😁😁.
                                  Και μαυρο @fanis75 ολα τα λεφτα
                                  Black humor 😜😜😜😜

                                  Αμαξάρα το BYD Seal μέσα-έξω.
                                  Κι εγώ θα το προτιμούσα σε σχεση με τα Tesla που έχουν γίνει σούπα, μόνο και μόνο λόγω διαφορετικοτητας.

                                  Δεν θα το προτιμούσες στην πράξη αν πραγματικα κοίταζες για ηλεκτρικό. Γιατί είναι μεγαλύτερο σε μηκος με μικρότερους χώρους και δη αποσκευών, αρκετά μεγαλύτερη κατανάλωση καθως και χρονους φόρτισης, υποτυπώδες one pedal, υποχρεωτικά σερβις κλπ.
                                  Ωραια είναι τα BYD και καλη εναλλακτικη, ισως η μοναδική σοβαρή σε κάποια segments, αλλά σε απευθείας σύγκριση με το αντίστοιχο τεσλα, αν πραγματικά θες ηλεκτρικό, θα πας (ακόμα) στο τεσλα.

                                  Τo show off του εξωτερικού και εσωτερικού σχεδιασμού του Seal είναι απίστευτο και για μένα ο σχεδιασμός ομολογώ οτι είναι ένα από τα βασικά κριτήρια αγοράς.
                                  Συν τοις άλλοις, το 3.8 είναι πιστόλι και με εξαιρετική ανάρτηση.
                                  Γενικά, μου κάνει περισσότερο κλικ σε σχέση με ένα Tesla, που έχει γίνει πλέον κοινό θέαμα (όχι άδικα).
                                  Σε κάθε περίπτωση, διατηρώ τις επιφυλάξεις μου για την ολική επικράτηση της ηλεκτροκίνησης έναντι των υβριδικών, τουλάχιστον στην Ελλάδα.

                                  Αυτό το τελευταιο νομίζω ότι συμφωνούμε όλοι.

                                  Ολική επικράτηση είναι πολύ δυσκολο να συμβει όταν δεν μπορει κάθε σπίτι και ιδιοκτήτης να έχει τον δικό του φορτιστή

                                  Σε αυτές τις περιπτώσεις είναι καλύτερο ενα υβριδικο

                                  Επικρατηση ομως θα υπάρξει όταν υπάρχουν φορτιστες παντού. Απλά δεν θα είναι ολικη οπως νομιζω σωστα επισημαίνεις.

                                  Σε πόσα χρόνια θα συμβει στην Ελλάδα? πάλι άγνωστο

                                  Αλλα θεωρω ότι αν έχεις φορτιστή σπίτι και αν το δικτυο στην Ελλαδα αναπτυχθει (σε κάποια χρόνια από τώρα, δεν μιλαω φυσικά για την τωρινη κατάσταση), ενα ηλεκτρικο θα είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ όχημα να έχεις από ένα υβριδικό. Πολύ καλύτερο ομως!!!! Και το υβριδικό θα είναι απλά η αναγκαστική επιλογη για κάποιους που θα ήθελαν καλύτερο αυτοκίνητο αλλα δεν μπορούν λόγω μη υπαρξης φορτιστη και σταθμευσης σπίτι

                                  και τα κόστη στις μπαταρίες και η χωρητικότητα τους ολο και γίνεται καλύτερη........

                                  σε 5 χρόνια που το Puma μου θα είναι στο τέλος της εγγυησης του πιστεύω θα το εξετάσω στο οχημα που θα το αντικαταστήσει

                                  Cirus the virus

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • S
                                    super-t @dettol last edited by

                                    @dettol said in LEXUS LBX:

                                    @bill_hsd said in LEXUS LBX:

                                    @iceman7 said in LEXUS LBX:

                                    @bill_hsd said in LEXUS LBX:

                                    @alex-mix said in LEXUS LBX:

                                    Παντως εγω αν επαιρνα ηλεκτρικο αναμεσα απο tesla 3 και BYD SEAL μου αρεσει περισσοτερο το BYD απο χαρακτηριστικα δε ξερω αλλα σαν εικονα 😁😁😁😁.
                                    Και μαυρο @fanis75 ολα τα λεφτα
                                    Black humor 😜😜😜😜

                                    Αμαξάρα το BYD Seal μέσα-έξω.
                                    Κι εγώ θα το προτιμούσα σε σχεση με τα Tesla που έχουν γίνει σούπα, μόνο και μόνο λόγω διαφορετικοτητας.

                                    Δεν θα το προτιμούσες στην πράξη αν πραγματικα κοίταζες για ηλεκτρικό. Γιατί είναι μεγαλύτερο σε μηκος με μικρότερους χώρους και δη αποσκευών, αρκετά μεγαλύτερη κατανάλωση καθως και χρονους φόρτισης, υποτυπώδες one pedal, υποχρεωτικά σερβις κλπ.
                                    Ωραια είναι τα BYD και καλη εναλλακτικη, ισως η μοναδική σοβαρή σε κάποια segments, αλλά σε απευθείας σύγκριση με το αντίστοιχο τεσλα, αν πραγματικά θες ηλεκτρικό, θα πας (ακόμα) στο τεσλα.

                                    Τo show off του εξωτερικού και εσωτερικού σχεδιασμού του Seal είναι απίστευτο και για μένα ο σχεδιασμός ομολογώ οτι είναι ένα από τα βασικά κριτήρια αγοράς.
                                    Συν τοις άλλοις, το 3.8 είναι πιστόλι και με εξαιρετική ανάρτηση.
                                    Γενικά, μου κάνει περισσότερο κλικ σε σχέση με ένα Tesla, που έχει γίνει πλέον κοινό θέαμα (όχι άδικα).
                                    Σε κάθε περίπτωση, διατηρώ τις επιφυλάξεις μου για την ολική επικράτηση της ηλεκτροκίνησης έναντι των υβριδικών, τουλάχιστον στην Ελλάδα.

                                    ολικη επικρατηση δεν θα υπαρξει, τουλαχιστον την επομενη 20ετια. Απλα τα ποσοστα των EVs θα ανεβαινουν συνεχως μεχρι να φτασουν σε καποιο plateau. Ποσο θα ειναι αυτο; 20%;30%;40%; θα δειξει

                                    Αφού οι κινητήρες τελειώνουν από το 2030* και κανονικά από το 2035, δεν θα είναι σε 20 θα είναι σε 30-35 χρόνια.
                                    Αν και σίγουρα θα διαβάσουμε ακόμα για καλή πρόταση μεταχειρισμένου starlet ή Yaris πρώτης γενιάς.

                                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • cirus
                                      cirus @super-t last edited by cirus

                                      @super-t said in LEXUS LBX:

                                      @dettol said in LEXUS LBX:

                                      @bill_hsd said in LEXUS LBX:

                                      @iceman7 said in LEXUS LBX:

                                      @bill_hsd said in LEXUS LBX:

                                      @alex-mix said in LEXUS LBX:

                                      Παντως εγω αν επαιρνα ηλεκτρικο αναμεσα απο tesla 3 και BYD SEAL μου αρεσει περισσοτερο το BYD απο χαρακτηριστικα δε ξερω αλλα σαν εικονα 😁😁😁😁.
                                      Και μαυρο @fanis75 ολα τα λεφτα
                                      Black humor 😜😜😜😜

                                      Αμαξάρα το BYD Seal μέσα-έξω.
                                      Κι εγώ θα το προτιμούσα σε σχεση με τα Tesla που έχουν γίνει σούπα, μόνο και μόνο λόγω διαφορετικοτητας.

                                      Δεν θα το προτιμούσες στην πράξη αν πραγματικα κοίταζες για ηλεκτρικό. Γιατί είναι μεγαλύτερο σε μηκος με μικρότερους χώρους και δη αποσκευών, αρκετά μεγαλύτερη κατανάλωση καθως και χρονους φόρτισης, υποτυπώδες one pedal, υποχρεωτικά σερβις κλπ.
                                      Ωραια είναι τα BYD και καλη εναλλακτικη, ισως η μοναδική σοβαρή σε κάποια segments, αλλά σε απευθείας σύγκριση με το αντίστοιχο τεσλα, αν πραγματικά θες ηλεκτρικό, θα πας (ακόμα) στο τεσλα.

                                      Τo show off του εξωτερικού και εσωτερικού σχεδιασμού του Seal είναι απίστευτο και για μένα ο σχεδιασμός ομολογώ οτι είναι ένα από τα βασικά κριτήρια αγοράς.
                                      Συν τοις άλλοις, το 3.8 είναι πιστόλι και με εξαιρετική ανάρτηση.
                                      Γενικά, μου κάνει περισσότερο κλικ σε σχέση με ένα Tesla, που έχει γίνει πλέον κοινό θέαμα (όχι άδικα).
                                      Σε κάθε περίπτωση, διατηρώ τις επιφυλάξεις μου για την ολική επικράτηση της ηλεκτροκίνησης έναντι των υβριδικών, τουλάχιστον στην Ελλάδα.

                                      ολικη επικρατηση δεν θα υπαρξει, τουλαχιστον την επομενη 20ετια. Απλα τα ποσοστα των EVs θα ανεβαινουν συνεχως μεχρι να φτασουν σε καποιο plateau. Ποσο θα ειναι αυτο; 20%;30%;40%; θα δειξει

                                      Αφού οι κινητήρες τελειώνουν από το 2030* και κανονικά από το 2035, δεν θα είναι σε 20 θα είναι σε 30-35 χρόνια.
                                      Αν και σίγουρα θα διαβάσουμε ακόμα για καλή πρόταση μεταχειρισμένου starlet ή Yaris πρώτης γενιάς.

                                      Σιγα που θα τελιώσουν το 2030 ή το 2035. Θα δώσουν παρατάσεις, θα το επανεξετάσουν, ισως να πουν οτι θα επιτρέπονται μονο παράλληλα με μπαταριες (full hybrid) παντως να μείνει έτσι αποκλείεται, δεν προλαβαίνουν

                                      απλά με ανουσια deadline προδιαθετουν τον κόσμο να μην τα προτιμάει

                                      Cirus the virus

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • S
                                        super-t last edited by

                                        Με ότι ξέρουμε ΣΗΜΕΡΑ και τα full hybrids τελειώνουν το 2030. Το όριο στο CO2 πάει στα 49,5 g/km. Μόνο phev και ηλεκτρικά για τους απλούς κατασκευαστές

                                        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • cirus
                                          cirus @super-t last edited by cirus

                                          @super-t said in LEXUS LBX:

                                          Με ότι ξέρουμε ΣΗΜΕΡΑ και τα full hybrids τελειώνουν το 2030. Το όριο στο CO2 πάει στα 49,5 g/km. Μόνο phev και ηλεκτρικά για τους απλούς κατασκευαστές

                                          Δεν σου λέω ότι λες κάτι λάθος

                                          απλά είναι χαζες οι ημερομηνίες και δεν βγαίνουν οπότε ενας σκεπτομενος καταλαβαίνει μια χαρά οτι δεν πρόκειται να ισχύσουν.

                                          είναι σαν τις ανακοινώσεις που βγάζουν τα κόμματα για να τους ψηφίσεις πριν γίνουν κυβέρνηση αλλα μετά κάτι χαλάει, παραλαμβάνουν Χαος και κάνουν τροποποιησεις γιατι ήθελαν αλλα δεν βγαινουν τα νουμερα λογώ κακοδιαχείρισης των προηγούμενων οπως λένε

                                          Cirus the virus

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • T
                                            tolisk20 last edited by

                                            https://www.4troxoi.gr/dokimes/sygkritikes-dokimes/sygkrinoyme-ds-3-1-5d-130-ps-eat8-lexus-lbx-hybrid/

                                            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 79
                                            • 80
                                            • 34 / 80
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr