Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROËN FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROËN FORUM
    • 1
    • 2
    • 1060
    • 1061
    • 1062
    • 1063
    • 1064
    • 1081
    • 1082
    • 1062 / 1082
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    81
    21639
    201590
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser @teo-mak last edited by

      @teo-mak said in CITROËN FORUM:

      @lap said in CITROËN FORUM:

      Που είναι ο μέτοχος.;;

      Ποσο θα βγει το hybrid c3;

      Γραψε πασοκ και θα εμφανιστει.
      😆

      Δεν χρειάζεται γράφει Λαπ και είναι το ίδιο.. 😊

      @nickthetrib said in CITROËN FORUM:

      @teo-mak said in CITROËN FORUM:

      @lap said in CITROËN FORUM:

      Που είναι ο μέτοχος.;;

      Ποσο θα βγει το hybrid c3;

      Γραψε πασοκ και θα εμφανιστει.
      😆

      Και για ΔΥ

      Και αυτοί πασοκ είναι, άρα με το λαπ καλύπτομαι...

      Τώρα για το υβριδικό 3 , που είναι και αυτόματο, σύμφωνα με ιταλικές πηγές το περιμένουν να ξεκινάει στα 17000. Δηλαδή 2000 πάνω από το απλό.

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        teo-mak @criuser last edited by

        @criuser said in CITROËN FORUM:

        @teo-mak said in CITROËN FORUM:

        @lap said in CITROËN FORUM:

        Που είναι ο μέτοχος.;;

        Ποσο θα βγει το hybrid c3;

        Γραψε πασοκ και θα εμφανιστει.
        😆

        Δεν χρειάζεται γράφει Λαπ και είναι το ίδιο.. 😊

        @nickthetrib said in CITROËN FORUM:

        @teo-mak said in CITROËN FORUM:

        @lap said in CITROËN FORUM:

        Που είναι ο μέτοχος.;;

        Ποσο θα βγει το hybrid c3;

        Γραψε πασοκ και θα εμφανιστει.
        😆

        Και για ΔΥ

        Και αυτοί πασοκ είναι, άρα με το λαπ καλύπτομαι...

        Τώρα για το υβριδικό 3 , που είναι και αυτόματο, σύμφωνα με ιταλικές πηγές το περιμένουν να ξεκινάει στα 17000. Δηλαδή 2000 πάνω από το απλό.

        Εχουμε πληροφοριες για το υβριδικο συνολο;

        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          criuser last edited by

          Οτι φοράει το Αβέντζερ.

          100 άλογα.

          https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/ayto-einai-to-neo-jeep-avenger-e-hybrid/

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • fanis75
            fanis75 moderator @teo-mak last edited by

            @teo-mak said in CITROËN FORUM:

            Εχουμε πληροφοριες για το υβριδικο συνολο;

            Ναι θα χαλάει πιο συχνά από τον πιουρκραπ! 😁

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lap last edited by lap

              Παρατηρώντας το μου μπαινουν ιδέες πως είναι καλούτσικου.

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                teo-mak last edited by teo-mak

                Με «χαλαει» το διπλοσυμπλεκτο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • L
                  lap last edited by

                  Θέλω να μάθω περισσότερα για αυτό. Κατά τα αλλα εάν περάσεις τη φοβία αυτή είναι εκπληκτικό πακετάκι.

                  Έβλεπα δοκιμή του που έλεγε πως η άνεση με τα υδραυλικά στόπερς είναι επική. Νομίζεις ότι οδηγείς δυο κατηγορίες πάνω όχημα

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  K gtsartsal 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kkostask @lap last edited by

                    @lap said in CITROËN FORUM:

                    Θέλω να μάθω περισσότερα για αυτό. Κατά τα αλλα εάν περάσεις τη φοβία αυτή είναι εκπληκτικό πακετάκι.

                    Έβλεπα δοκιμή του που έλεγε πως η άνεση με τα υδραυλικά στόπερς είναι επική. Νομίζεις ότι οδηγείς δυο κατηγορίες πάνω όχημα

                    Ότι οδήγησα με αυτά τα υδραυλικά ήταν απίστευτα άνετο…πλησιάζει λίγο την υδροπνευματική….ότι πιο κοντινό σε αυτή.

                    L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • gtsartsal
                      gtsartsal @lap last edited by

                      @lap said in CITROËN FORUM:

                      Θέλω να μάθω περισσότερα για αυτό. Κατά τα αλλα εάν περάσεις τη φοβία αυτή είναι εκπληκτικό πακετάκι.

                      Έβλεπα δοκιμή του που έλεγε πως η άνεση με τα υδραυλικά στόπερς είναι επική. Νομίζεις ότι οδηγείς δυο κατηγορίες πάνω όχημα

                      Απο σουζουκι σε Σιτροέν μαιλντ χαιμπριντ και διπλοσυμπλεκτο.
                      Προκαλείς
                      Θα φτιάξω νήμα lap - cruiser love for ever 😉

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • K
                        kkostask last edited by

                        Τι πακέτο μετοχών να του έταξε ο cruiser άραγε? 😁

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • L
                          lap last edited by

                          Οι εργολάβοι είναι φίλοι μας 😷

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            lap @kkostask last edited by

                            @kkostask said in CITROËN FORUM:

                            @lap said in CITROËN FORUM:

                            Θέλω να μάθω περισσότερα για αυτό. Κατά τα αλλα εάν περάσεις τη φοβία αυτή είναι εκπληκτικό πακετάκι.

                            Έβλεπα δοκιμή του που έλεγε πως η άνεση με τα υδραυλικά στόπερς είναι επική. Νομίζεις ότι οδηγείς δυο κατηγορίες πάνω όχημα

                            Ότι οδήγησα με αυτά τα υδραυλικά ήταν απίστευτα άνετο…πλησιάζει λίγο την υδροπνευματική….ότι πιο κοντινό σε αυτή.

                            Ποιο οδήγησες;; Για περιέγραψε το λιγάκι

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kkostask last edited by

                              Και το fl του Κάκτου και το pre fl του c3 aircross. Δεν θυμάμαι αν το τελευταίο είχε αυτή την ανάρτηση αλλά το δοκίμασα στα πλακόστρωτα του Παρισιού και ήταν άψογη. Έκανα 2300 χλμ και δεν κατάλαβα τίποτα.Ο δε Κάκτος ισοπέδωνε τα πάντα και χωρίς να γέρνει ιδιαίτερα στις στροφές.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                criuser last edited by

                                O Κάκτος το είχε αλλά ήταν σε αρχική μορφή.
                                Το 3 αιρκρός δεν το έχει. Το νέο θα το έχει.
                                Το 5 αιρκρός το έχει, όπως και το 4.

                                Οντως είναι ωραία. Στο τέστ ντράιβ του 4 όταν είχε πρωτοέρθει στην παραλιακή εκεί που μπαίνουν οι γραμμές του τράμ στο πρώην αεροδρόμιο, μου λέει πριν ο πωλήτης πάτα γκάζι, πρέπει να πέρασα με 70-80 χαλαρά και δεν ένιωσα άκουσα τίποτα...

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • C
                                  chris__7 @treasure last edited by

                                  @treasure said in CITROËN FORUM:

                                  Kαλημέρα σας.

                                  Πρόσφατα αγόρασα Citroen C3 1.6 BlueHdi 99ps, 5άρι χειροκίνητο, με 100.000χλμ. του 2016.

                                  Από την αρχή ήταν σκληρός ο συμπλέκτης. Άλλαξα σε εξειδικευμένο συνεργείο σετ συμπλέκτη/πλατώ (μονής μάζας ως προβλέπεται), δίχαλο, χωνί, βαλβολίνες, και κάτω τρόμπα συμπλέκτη (γιατί υπήρχε υπόνοια ότι θα χάλαγε εντός ολίγου) της LUK αυτά που έβαζε/βάζει και η Citroen. Ενώ την πρώτη μέρα ο συμπλέκτης ήταν αισθητά πιο μαλακός, από τη δεύτερη μέρα κι έπειτα στην οδήγηση πάλι απαιτεί σημαντική δύναμη για να σπρώξεις το πεντάλ μέχρι τέρμα, και με την ίδια δύναμη σου σπρώχνει το πόδι έξω. Στην αρχή, στο 1/5 της διαδρομής είναι σχετικά μαλακός, κι έπειτα απαιτεί σημαντική δύναμη για να πιέσεις τον συμπλέκτη.

                                  Πήγα έπειτα σε άλλο εξειδικευμένο συνεργείο για να δει τον συμπλέκτη, καθώς και σε κατάστημα του δικτύου Citroen για την ίδια δουλειά, και αμφότεροι μου είπαν ότι είναι ΟΚ μαλακός ο συμπλέκτης για τον τύπο του αυτοκινήτου, και ότι και να άλλαζα εκ νέου δίσκο/πλατώ, πάλι έτσι θα ήταν.

                                  Εμένα, παρόλα αυτά δεν μου φαίνεται φυσιολογικό ένας άνθρωπος 1,90, 100+ κιλά να πονάει το πέλμα του από τη σύμπλεξη.

                                  Οποιαδήποτε γνώση και συμβουλή θα εκτιμηθεί.

                                  Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

                                  ΥΓ. Γνωρίζω ότι υπάρχει και επάνω τρόμπα συμπλέκτη, αυτή που φαίνεται κάτω από το πεντάλ. Υπάρχει περίπτωση αυτή να χρειάζεται αλλαγή?

                                  Καλά πόσα πλήρωσες για όλα αυτά?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @criuser last edited by

                                    @criuser said in CITROËN FORUM:

                                    Οντως είναι ωραία. Στο τέστ ντράιβ του 4 όταν είχε πρωτοέρθει στην παραλιακή εκεί που μπαίνουν οι γραμμές του τράμ στο πρώην αεροδρόμιο, μου λέει πριν ο πωλήτης πάτα γκάζι, πρέπει να πέρασα με 70-80 χαλαρά και δεν ένιωσα άκουσα τίποτα...

                                    Με τέτοια ταχύτητα με κανένα αμάξι δεν θα κατλαάβεις κάτι, στις χαμηλές ειναι που συντονίζει και κοπανάει. Δοκίμασε και στο δικό σου να πάς σε χωματόδρομο με 15χαω και με 60χαω, να δεις την διαφορά.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • C
                                      civil357 last edited by

                                      Σύγκριση με υδρο-(υγρο, όπως θέλεις πες το)πνευματική πάντως δεν υπάρχει.

                                      Ο.κ. είναι πολύ άνετα αυτοκίνητα, ενισχύεται αυτό και από τα πολύ καλά καθίσματα, αλλά όταν ,ιδίως, σε αστική περιοχή , η μία ρόδα πέσει μέσα σε λακούβα - καπάκι φρεατίου, εκεί κάθε σύγκριση τελειώνει. Το αυτοκίνητο αντιδρά ξερά , όπως κάθε ημιάκαμπτος πίσω. Σε εγκάρσιες ανωμαλίες το διαχειρίζεται καλύτερα το θέμα, αλλά και πάλι κάτι θα νιώσεις λόγω της πίσω διάταξης , δεν είναι μαγικό χαλί, καλύτερα βέβαια από το να μην είχε το σύστημα προφανώς.

                                      Όλα αυτά σε προ φλ C5 , δε ξέρω αν βελτιώθηκε. Επίσης βουτάει αρκετά στα φρένα και σουζάρει στην επιτάχυνση. Αλλά δεν παίρνει κλίσεις στις στροφές ανάλογες της άνεσης που προσφέρει, σημαντικό αυτό.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator last edited by

                                        Πλεον μένουν παντου…ακομα και στα 3 μετρα της ραμπας!!!

                                        https://www.iefimerida.gr/ellada/andros-synelifthi-o-kapetanios-ploioy?amp&fbclid=IwY2xjawEsJk5leHRuA2FlbQIxMQABHf1ZVDdMEU5xoypVRGzgNoFAEtwPQBLueQGvmNdM4VjT3CdHpyehL9_7lg_aem_Hxgl7rWSEc5F6snhA3Kqvw&sfnsn=mo

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          dettol @fanis75 last edited by

                                          @fanis75 said in CITROËN FORUM:

                                          Πλεον μένουν παντου…ακομα και στα 3 μετρα της ραμπας!!!

                                          https://www.iefimerida.gr/ellada/andros-synelifthi-o-kapetanios-ploioy?amp&fbclid=IwY2xjawEsJk5leHRuA2FlbQIxMQABHf1ZVDdMEU5xoypVRGzgNoFAEtwPQBLueQGvmNdM4VjT3CdHpyehL9_7lg_aem_Hxgl7rWSEc5F6snhA3Kqvw&sfnsn=mo

                                          και τρεχει ο κοσμος να τα διωξει μακρια του! 🙂 🙂 🙂

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kkostask last edited by

                                            Βέβαια το ότι το χτύπησε η ράμπα του πλοίου από κάτω και του έκανε ζημιά μάλλον δεν παίζει ρόλο. Η ιδιοκτήτρια του αυτοκινήτου είναι αυτή που έκανε την μήνυση και συνέλαβαν τον καπετάνιο.

                                            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1060
                                            • 1061
                                            • 1062
                                            • 1063
                                            • 1064
                                            • 1081
                                            • 1082
                                            • 1062 / 1082
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr