Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 3008 (2024)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 3008 (2024)
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 47
    • 48
    • 9 / 48
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    70
    942
    52868
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • fanis75
      fanis75 moderator @katafractos17 last edited by

      @katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):

      @fanis75 said in Peugeot 3008 (2024):

      Το ίδιο μοτέρ ειναι και απαράλαχτο.
      Ανάρτηση ίδια εδώ και 25 χρόνια.

      Μπορείς να μου βρεις που αναφέρεται αυτό;

      Για το μοτέρ ή την ανάρτηση? Δεν θέλει σκέψη, το μοτέρ ειναι ίδιο, δεν άλλαξαν κάτι απλά πρόσθεσαν το υβριδικό σύστημα/κιβώτιο (eDCT) της Punch Powetrain. Για τον ημιάκαμπτο τι να αναφέρουν? Το καταλαβαίνεις από την μη-αναφορά.

      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

      katafractos17 S 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • A d P
        A d P moderator @jamesd last edited by

        @jamesd said in Peugeot 3008 (2024):

        @a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):

        @fanis75 said in Peugeot 3008 (2024):

        @a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):

        Εμφάνιση - σύγχρονο design, εσωτερικό διαστημοπλοίου....

        Εμφάνιση διαστημοπλοίου με σωθικά και τεχνολογία κάρου όμως...είναι μόνο για όσους δεν ξέρουν και εντυπωσιάζονται από θρι ντι και χαυλιόδοντες.

        Για τον κινητήρα ελπίζω να έβαλαν αλυσίδα εκ/ων σωστής διάστασης 😁 αυτήν τη φορά. Από εμφάνιση, πάντως, υπερέχει του Tiguan more και είναι και 1000+ € φθηνότερο.

        Χωρίς αισθητήρες μπροστά, και νόμιζα ότι μόνο η Toyota και η Nissan τα κάνει αυτά...Tiguan με 150 άλογα ξεκάθαρα.

        Η VW κοιτάει την ουσία, παίρνεις από την βασική έκδοση life parktronic με μπρος-πισω αισθητήρες και αυτόματο φρενάρισμα, αεραγωγούς πίσω + 3ζωνικο !!! κλιματισμό, υποβραχιονια, συρόμενο πίσω κάθισμα με ρυθμιζόμενη κλίση και acc, με επιπλέον 500-700€ πηγαίνεις More και σου δίνει led plus, ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ, σκούρα ηχομονωτικά - θερμομονωτικά παράθυρα, keyless και συναγερμό.
        ... αλλά είναι μπαρματζόλικα αυτοκίνητα, για άτομα πλησίον σύνταξης, σαν του λόγου μου😁😁

        I EAT MILF AND COOKIES

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • A d P
          A d P moderator @katafractos17 last edited by

          @katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):

          @fanis75 said in Peugeot 3008 (2024):

          @katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):

          Έχουμε πει πολλές φορές ότι αυτό το αφήγημα δεν ισχύει.
          Μια χαρά τεχνολογία έχουν και τα σωθικά.
          Σύγχρονη και τελευταίας γενιάς.

          Φυσικά και ισχύει. Το ίδιο μοτέρ 10 χρόνια, ανάρτηση από το 2000 με ημιάκαμπτο και τίποτα καινούργιο. Η BMW σε κάθε γενιά έχει και νέους κινητήρες.

          Όχι δεν είναι το ίδιο μοτέρ στα καινούργια.
          Τα έχουμε ξανά πει.
          Είναι εξέλιξη του προηγούμενου, όπου επιπλέον έχει προστεθεί και η υβριδική τεχνολογία.
          Όλες οι άλλες εταιρείες δηλαδή όταν αλλάζουν μοντέλο σχεδιάζουν και ολοκαίνουργιους κινητήρες από λευκό χαρτί;
          Όχι βέβαια. Μη τρελαθούμε.
          Ημιάκαμπτο έχει μόνο το μοντέλο με τον 1,2.
          Τα PHEV και EV έχουν πολλαπλούς.
          Όπως και να έχει όμως ο ημιάκαμπτος δεν έχει δημιουργήσει κανένα πρόβλημα στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου και το λένε όλοι.

          Άλλωστε και του ανταγωνιστικού Tiguan εξέλιξη του προηγούμενου είναι με προσθήκη υβριδικής τεχνολογίας, εδώ που τα λέμε.

          I EAT MILF AND COOKIES

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • katafractos17
            katafractos17 @fanis75 last edited by katafractos17

            @fanis75 said in Peugeot 3008 (2024):

            @katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):

            @fanis75 said in Peugeot 3008 (2024):

            Το ίδιο μοτέρ ειναι και απαράλαχτο.
            Ανάρτηση ίδια εδώ και 25 χρόνια.

            Μπορείς να μου βρεις που αναφέρεται αυτό;

            Για το μοτέρ ή την ανάρτηση? Δεν θέλει σκέψη, το μοτέρ ειναι ίδιο, δεν άλλαξαν κάτι απλά πρόσθεσαν το υβριδικό σύστημα/κιβώτιο (eDCT) της Punch Powetrain. Για τον ημιάκαμπτο τι να αναφέρουν? Το καταλαβαίνεις από την μη-αναφορά.

            Παραθέτω:

            4Τροχοί - Νέο Peugeot 3008
            Και η νέα υβριδική μονάδα; Ουσιαστικά νέος ο 1.200άρης PureTech βενζινοκινητήρας των 136 ίππων, συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 29 ίππων και 55 Nm ροπής, που έχει ενσωματωθεί στο επίσης νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 6 σχέσεων, με την ηλεκτρική ενέργεια να αποθηκεύεται σε μία μικρή επαναφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 432 Wh, που έχει τοποθετηθεί κάτω από το κάθισμα του οδηγού.

            Το ηλεκτρικό μοτέρ επιτρέπει στο γαλλικό SUV να κινείται και αμιγώς ηλεκτρικά σε συνθήκες χαμηλού φορτίου λειτουργίας με μικρές ταχύτητες, ενώ υποβοηθά τον θερμικό κινητήρα κατά την εκκίνηση ή στο ταξίδι με σταθερή ταχύτητα. Κατά την επιβράδυνση ή το ρολάρισμα σε κατωφέρειες, ανακτά ενέργεια φορτίζοντας την μπαταρία. Μία μίζα ιμάντα, που τροφοδοτείται από το ενσωματωμένο σύστημα 48V, επιτρέπει στο βενζινοκινητήρα να ξεκινά γρήγορα και με άμεση απόκριση. Επιπλέον, χάρη σε έναν μετατροπέα τάσης, μέρος της ηλεκτρικής ενέργειας που παράγεται από το ηλεκτρικό σύστημα 48V μετατρέπεται σε ισχύ 12V για την τροφοδοσία του ενσωματωμένου εξοπλισμού του αυτοκινήτου. Με αυτό τον τρόπο, δύο ξεχωριστά ηλεκτρικά δίκτυα μπορούν να λειτουργούν παράλληλα.

            Δε βλέπω πουθενά σε όλο αυτό, τεχνολογία δεκαετίας ίδια και απαράλλακτη.

            Όσο για τον ημιάκαμπτο, όλα αυτά τα χρόνια οι περισσότερες δοκιμές από τόσους και τόσους, αναφέρουν πολύ καλή οδική συμπεριφορά.
            Δε βλέπω λοιπόν σε τι έχει επηρεαστεί η έκδοση με τον 1200άρη από τον ημιάκαμπτο.
            Θα μπορούσε να έχει πολλαπλούς και αυτή; Ναι.
            Θα ήταν καλύτερα; Ναι.
            Επηρεάζεται άσχημα το αυτοκίνητο από τον ημιάκαμπτο; Όχι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              super-t @fanis75 last edited by

              @fanis75 said in Peugeot 3008 (2024):

              @katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):

              @fanis75 said in Peugeot 3008 (2024):

              Το ίδιο μοτέρ ειναι και απαράλαχτο.
              Ανάρτηση ίδια εδώ και 25 χρόνια.

              Μπορείς να μου βρεις που αναφέρεται αυτό;

              Για το μοτέρ ή την ανάρτηση? Δεν θέλει σκέψη, το μοτέρ ειναι ίδιο, δεν άλλαξαν κάτι απλά πρόσθεσαν το υβριδικό σύστημα/κιβώτιο (eDCT) της Punch Powetrain. Για τον ημιάκαμπτο τι να αναφέρουν? Το καταλαβαίνεις από την μη-αναφορά.

              Για τον κινητήρα-κιβώτιο-υβριδικό σύστημα στην νέα BMW σειρά 1 τι μπορούμε να πούμε;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                criuser @fanis75 last edited by

                @fanis75 said in Peugeot 3008 (2024):

                @katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):

                Έχουμε πει πολλές φορές ότι αυτό το αφήγημα δεν ισχύει.
                Μια χαρά τεχνολογία έχουν και τα σωθικά.
                Σύγχρονη και τελευταίας γενιάς.

                Φυσικά και ισχύει. Το ίδιο μοτέρ 10 χρόνια, ανάρτηση από το 2000 με ημιάκαμπτο και τίποτα καινούργιο. Η BMW σε κάθε γενιά έχει και νέους κινητήρες.

                @katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):

                Επίσης έχουμε ξαναπεί ότι η συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου δεν έχει γνώσεις μηχανολόγου μηχανικού να ξέρει τι βρίσκεται κάτω από το καπό του κάθε αυτοκινήτου της οποίας εταιρείας και αν κάποια τεχνολογία της Χ εταιρείας είναι καλύτερη ή χειρότερη από κάποιας άλλης.

                Προφανώς και αυτό το ξέρει καλά η εταιρία και δίνει σημασία σε αυτά που πουλάνε, όχι σε αυτά που κάνουν ένα αυτοκίνητο καλό. και εγώ το ίδιο θα έκανα! Μάρκετινγκ άριστα, μηχανολογία μπιλοζήρι.

                Λογικό να έχει νέους κινητήρες και 2 χρόνια εγγύηση για να τους δοκιμάσουν οι κλειδολάγνοι...

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                Εμαθα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  civil357 @fanis75 last edited by

                  @fanis75 said in Peugeot 3008 (2024):

                  @katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):

                  Όχι δεν είναι το ίδιο μοτέρ στα καινούργια.
                  Τα έχουμε ξανά πει.
                  Είναι εξέλιξη του προηγούμενου, όπου επιπλέον έχει προστεθεί και η υβριδική τεχνολογία.

                  Το ίδιο μοτέρ ειναι και απαράλαχτο. Ο υβριδικό σύστημα δεν ειναι της πεζω, αλλά της εταιρίας που έφτιαξε το κιβώτιο. Δεν έκανε καν τον κόπο η πσα να εξελίξει δικός της υβριδικό σύστημα. Ημίμετρα για να περάσουν τα όρια CO2.

                  Γενικά το αυτοκίνητο έχει παλιακή τεχνολογία, δεν έχουν επενδύσει τίποτα σε αυτό τον τομέα. Ένα εξαιρετικό αυτόματο είχαν και το σταμάτησαν. Ανάρτηση ίδια εδώ και 25 χρόνια. Γενικά καμία καινοτομία, πέρα από την σχεδίαση. Μιλάω για τα απλά, όχι για τα phev.

                  Αλήθεια η Χ1 γιατί έχει πιο σύγχρονους κινητήρες από το 3008 ;

                  Άντε να δεχτώ ότι χάνει καμιά 35 άλογα στον βασικό το 3008 , από εκεί και πέρα το υβριδικό των Γάλλων είναι ένα μικρό σκαλί πάνω από το τελείως απλό της Χ1 ( στα χαρτιά ) και πλέον στη γκάμα του έχει και αυτό πλήρως ηλεκτροκίνητες εκδόσεις.

                  Ο βασικός 1.500αρης βενζίνης της Bmw, με το ίδιο σκεπτικό που "κατηγορείται" το 3008 , μάλλον είναι πιο "παλιός" από τον 1,2 των Γάλλων.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    super-t last edited by

                    Ο EB της Peugeot από 2012 πρώτη εμφάνιση, είναι ακριβώς ίδιος το 2024, μηδέν αλλαγές γιατί είναι κουλοί, ο B38 της BMW από 2013 πρώτη εμφάνιση δεν είναι ο ίδιος γιατί λόγοι, ή αν είναι ο ίδιος, βλέπαν μπροστά και τον φτιάξαν τέλειο από την αρχή.

                    Το υβριδικό σύστημα της Peugeot

                    δεν ειναι της πεζω, αλλά της εταιρίας που έφτιαξε το κιβώτιο. Δεν έκανε καν τον κόπο η πσα να εξελίξει δικός της υβριδικό σύστημα. Ημίμετρα για να περάσουν τα όρια CO2.

                    Το υβριδικό σύστημα της BMW στην νέα σειρά 1, δεν είναι της BMW, είναι της Magna, αλλά εκεί δεν είναι ότι δεν μπήκαν καν στον κόπο, ημίμετρα κτλ, εκεί θα πούμε ότι είναι στρατηγική επιλογή.

                    Γενικά το γραφικόμετρο χτυπάει κόκκινο εδώ μέσα.

                    fanis75 W 2 Replies Last reply Reply Quote 4
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @super-t last edited by

                      @super-t said in Peugeot 3008 (2024):

                      Γενικά το γραφικόμετρο χτυπάει κόκκινο εδώ μέσα.

                      Δεν είπα κάτι για την bmw, οπότε δεν ξέρω που κολλάει.

                      Σε κάθε περίπτωση, εαν δεν σου αρέσει μην διαβάζεις, δεν ειναι υποχρεωτικό.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • alexandros-k
                        alexandros-k @fanis75 last edited by alexandros-k

                        @fanis75 said in Peugeot 3008 (2024):

                        @super-t said in Peugeot 3008 (2024):

                        Γενικά το γραφικόμετρο χτυπάει κόκκινο εδώ μέσα.

                        Δεν είπα κάτι για την bmw, οπότε δεν ξέρω που κολλάει.

                        Σε κάθε περίπτωση, εαν δεν σου αρέσει μην διαβάζεις, δεν ειναι υποχρεωτικό.

                        @fanis75 said in Peugeot 3008 (2024):

                        Φυσικά και ισχύει. Το ίδιο μοτέρ 10 χρόνια, ανάρτηση από το 2000 με ημιάκαμπτο και τίποτα καινούργιο. Η BMW σε κάθε γενιά έχει και νέους κινητήρες.

                        😊

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • katafractos17
                          katafractos17 last edited by

                          Μπήκαν στον ελληνικό διαμορφωτή και τα δύο πρώτα μοντέλα.
                          Αυτό με τον 1200άρη και το ηλεκτρικό με τη μπαταρία των 73 kWh.

                          Peugeot Νέο Fastback SUV 3008

                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • V
                            vagkirk last edited by

                            Α , είναι και fastback SUV !

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              hountalas last edited by

                              Εντάξει μας πείσατε.
                              Πάμε να παραγγείλουμε yc και cc να γουστάρουμε!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @katafractos17 last edited by

                                @katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):

                                Μπήκαν στον ελληνικό διαμορφωτή και τα δύο πρώτα μοντέλα.
                                Αυτό με τον 1200άρη και το ηλεκτρικό με τη μπαταρία των 73 kWh.

                                Peugeot Νέο Fastback SUV 3008

                                Πολύ λίγα χρώματα και μόνο ένα της προκοπής, τα άλλα μουντά και αδιάφορα για τόσο όμορφο και ντηζαηνάτο σχέδιο.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  wantone @super-t last edited by

                                  @super-t said in Peugeot 3008 (2024):

                                  Ο EB της Peugeot από 2012 πρώτη εμφάνιση, είναι ακριβώς ίδιος το 2024, μηδέν αλλαγές γιατί είναι κουλοί, ο B38 της BMW από 2013 πρώτη εμφάνιση δεν είναι ο ίδιος γιατί λόγοι, ή αν είναι ο ίδιος, βλέπαν μπροστά και τον φτιάξαν τέλειο από την αρχή.

                                  Το υβριδικό σύστημα της Peugeot

                                  δεν ειναι της πεζω, αλλά της εταιρίας που έφτιαξε το κιβώτιο. Δεν έκανε καν τον κόπο η πσα να εξελίξει δικός της υβριδικό σύστημα. Ημίμετρα για να περάσουν τα όρια CO2.

                                  Το υβριδικό σύστημα της BMW στην νέα σειρά 1, δεν είναι της BMW, είναι της Magna, αλλά εκεί δεν είναι ότι δεν μπήκαν καν στον κόπο, ημίμετρα κτλ, εκεί θα πούμε ότι είναι στρατηγική επιλογή.

                                  Γενικά το γραφικόμετρο χτυπάει κόκκινο εδώ μέσα.

                                  o B38 to 2014 μπηκε στο Μινι, στην BMW μπηκε το καλοκαιρι 2015. Το 2013 νομιζω δεν ισχυει.

                                  Ο 1.6 ΤΗΡ της πεζω ειναι οντως μια τουρμπο εκδοση του κινητηρα που ειχαν απο τα 90ς. Ο 3κυλινδρος δεν ξερω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A d P
                                    A d P moderator @fanis75 last edited by

                                    @fanis75 said in Peugeot 3008 (2024):

                                    @katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):

                                    Μπήκαν στον ελληνικό διαμορφωτή και τα δύο πρώτα μοντέλα.
                                    Αυτό με τον 1200άρη και το ηλεκτρικό με τη μπαταρία των 73 kWh.

                                    Peugeot Νέο Fastback SUV 3008

                                    Πολύ λίγα χρώματα και μόνο ένα της προκοπής, τα άλλα μουντά και αδιάφορα για τόσο όμορφο και ντηζαηνάτο σχέδιο.

                                    Το τζαμπαταν είναι της προκοπής;

                                    I EAT MILF AND COOKIES

                                    katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • katafractos17
                                      katafractos17 @A d P last edited by

                                      @a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):

                                      @fanis75 said in Peugeot 3008 (2024):

                                      @katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):

                                      Μπήκαν στον ελληνικό διαμορφωτή και τα δύο πρώτα μοντέλα.
                                      Αυτό με τον 1200άρη και το ηλεκτρικό με τη μπαταρία των 73 kWh.

                                      Peugeot Νέο Fastback SUV 3008

                                      Πολύ λίγα χρώματα και μόνο ένα της προκοπής, τα άλλα μουντά και αδιάφορα για τόσο όμορφο και ντηζαηνάτο σχέδιο.

                                      Το τζαμπαταν είναι της προκοπής;

                                      alt text

                                      A d P fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                      • A d P
                                        A d P moderator @katafractos17 last edited by

                                        @katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):

                                        @a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):

                                        @fanis75 said in Peugeot 3008 (2024):

                                        @katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):

                                        Μπήκαν στον ελληνικό διαμορφωτή και τα δύο πρώτα μοντέλα.
                                        Αυτό με τον 1200άρη και το ηλεκτρικό με τη μπαταρία των 73 kWh.

                                        Peugeot Νέο Fastback SUV 3008

                                        Πολύ λίγα χρώματα και μόνο ένα της προκοπής, τα άλλα μουντά και αδιάφορα για τόσο όμορφο και ντηζαηνάτο σχέδιο.

                                        Το τζαμπαταν είναι της προκοπής;

                                        alt text

                                        👍😅Ωραίο είναι, τουλάχιστον στη φωτογραφία

                                        I EAT MILF AND COOKIES

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @katafractos17 last edited by

                                          @katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):

                                          alt text

                                          Μακράν και με διαφορά το πιο ωραίο χρώμα για το νέο 3008 - μέχρι να βγάλουν πάλι το κόκκινο, σκούρο μπλε και το πορτοκαλί.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • V
                                            v_a last edited by

                                            Ότι και να πιστεύετε για τη μάρκα, οφείλω να πω ότι το σχεδιαστικό τμήμα της Peugeot δίνει ρέστα...

                                            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 9 / 48
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr