Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 310
    • 311
    • 312
    • 313
    • 314
    • 484
    • 485
    • 312 / 485
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    141
    9684
    279581
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spi_duster last edited by

      Δε μίλησα γενικά. Για τον συγκεκριμένο έγραψα.

      ....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dettol last edited by

        Η taycan δεν είναι supercar, μια χαρά καθημερινό αυτοκίνητο. Το γεγονός ότι είναι πέρα από τις οικονομικές δυνατότητες των περισσότερων μας, δεν την καθιστά supercar

        R 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • bassstarlet
          bassstarlet last edited by

          Γιατί δεν έχει κόφτη στα 180 όπως κάποια άλλα;
          Θέλουν να καταστρέψουν το περιβάλλον;

          «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            red_monster @dettol last edited by

            @dettol said in TESLA FORUM:

            Η taycan δεν είναι supercar, μια χαρά καθημερινό αυτοκίνητο. Το γεγονός ότι είναι πέρα από τις οικονομικές δυνατότητες των περισσότερων μας, δεν την καθιστά supercar

            Το προηγούμενο τουλάχιστον δεν ήταν αποτρεπτικό σαν τιμή κτήσης αν συμπεριλάβεις τα κίνητρα υπέρ της αγοράς ηλεκτρικών .

            Ότι είναι καταπληκτικό αυτοκίνητο με καταπληκτικό ντιζάιν δεν νομίζω ότι το αμφισβητεί κανείς.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ataim
              ataim last edited by

              Αυτό που με ανησυχεί στο performance είναι ότι οι μπαταρίες πρέπει να τροφοδοτήσουν πολύ ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες, αυτό μπορεί πιθανώς να σημαίνει σημαντικό degradation.

              D ntinaras 2 Replies Last reply Reply Quote 0
              • D
                dettol @ataim last edited by

                @ataim said in TESLA FORUM:

                Αυτό που με ανησυχεί στο performance είναι ότι οι μπαταρίες πρέπει να τροφοδοτήσουν πολύ ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες, αυτό μπορεί πιθανώς να σημαίνει σημαντικό degradation.

                Δεν έχει αναφερθεί πουθενά κάτι τέτοιο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ntinaras
                  ntinaras @ataim last edited by

                  @ataim said in TESLA FORUM:

                  Αυτό που με ανησυχεί στο performance είναι ότι οι μπαταρίες πρέπει να τροφοδοτήσουν πολύ ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες, αυτό μπορεί πιθανώς να σημαίνει σημαντικό degradation.

                  Αν το λιωνεις καθε μερα ισως εχει παραπανω φθορα απο το μεσο ορο.
                  Αλλα αν παρεις συμβατικο και το λιωνεις καθε μερα τι νομιζεις θα γινει?

                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    dimsabas @ntinaras last edited by

                    Κάποιος ρωτούσε κάποτε πόσο καίνε τα ηλεκτρικά στην κόντρα. Το νέο Performance καταναλώνει 2% μπαταρία στο 400άρι.

                    Youtube Video

                    https://cartalk.gr/

                    monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • monman2
                      monman2 @dimsabas last edited by

                      @dimsabas said in TESLA FORUM:

                      Κάποιος ρωτούσε κάποτε πόσο καίνε τα ηλεκτρικά στην κόντρα. Το νέο Performance καταναλώνει 2% μπαταρία στο 400άρι.

                      9:00 pm ξεκινάει με 96% το 400αρι
                      τελειώνει με 95% για λίγο 94% αλλα η ανάκτηση ενέργειας κάνει θαύματα!
                      1%

                      9:14 pm ξεκινάει την δεύτερη προσπάθεια με 93%
                      τελειώνει με 92%
                      1%

                      Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dimsabas @monman2 last edited by

                        @monman2 said in TESLA FORUM:

                        @dimsabas said in TESLA FORUM:

                        Κάποιος ρωτούσε κάποτε πόσο καίνε τα ηλεκτρικά στην κόντρα. Το νέο Performance καταναλώνει 2% μπαταρία στο 400άρι.

                        9:00 pm ξεκινάει με 96% το 400αρι
                        τελειώνει με 95% για λίγο 94% αλλα η ανάκτηση ενέργειας κάνει θαύματα!
                        1%

                        9:14 pm ξεκινάει την δεύτερη προσπάθεια με 93%
                        τελειώνει με 92%
                        1%

                        Εκείνος βέβαια το ανέφερε σχετικά με την επιβάρυνση που έχει στο ταξίδι αν ξεκινάς σε κάθε διόδιο τερμα γκάζι.

                        https://cartalk.gr/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • ataim
                          ataim last edited by ataim

                          Η διαφορά με τα θερμικά είναι η εξής, ας πούμε ότι σε ιδανικές συνθήκες το θερμικό έχει απόδοση 40% όταν πιεστεί (drag race) η απόδοσή του θα πέσει κάτω από 20% Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι το 80% της ενέργειας του καυσίμου δεν μετατρέπεται τελικά σε κινητική ενέργεια, αλλά σε θερμική.

                          Ένα ηλεκτρικό που έχει σε ιδανικές συνθήκες απόδοση 96% στην πίεση θα πέσει στο 90% παραμένει δηλαδή πολύ αποδοτικό με ένα μόλις 10% της ενέργειας της μπαταρίας να μετατρέπεται σε θερμότητα.
                          Συνεπώς το πόσο της κατανάλωσης ενέργειας (μπαταρίας ή καυσίμου) προκύπτει από την ιπποδύναμη των συστημάτων κίνησης και από την αποδοτικότητα αυτών υπό πίεση, που στην περίπτωση των ev είναι πολύ υψηλή.

                          W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimsabas last edited by

                            Το σχόλιο είχε γίνει στην περίπτωση που κάποιος θέλει να ταξιδέψει και επειδή θα είναι σκασμένος που πηγαίνει συνέχεια με νορμάλ ταχύτητα, πχ 120, θα ξεκινάει τέζα στα διόδια. Και έψαχνε να βρει τι επίπτωση θα έχει αυτό στην μπαταρία.

                            https://cartalk.gr/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • W
                              wantone @ataim last edited by

                              @ataim said in TESLA FORUM:

                              Η διαφορά με τα θερμικά είναι η εξής, ας πούμε ότι σε ιδανικές συνθήκες το θερμικό έχει απόδοση 40% όταν πιεστεί (drag race) η απόδοσή του θα πέσει κάτω από 20% Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι το 80% της ενέργειας του καυσίμου δεν μετατρέπεται τελικά σε κινητική ενέργεια, αλλά σε θερμική.

                              Ένα ηλεκτρικό που έχει σε ιδανικές συνθήκες απόδοση 96% στην πίεση θα πέσει στο 90% παραμένει δηλαδή πολύ αποδοτικό με ένα μόλις 10% της ενέργειας της μπαταρίας να μετατρέπεται σε θερμότητα.
                              Συνεπώς το πόσο της κατανάλωσης ενέργειας (μπαταρίας ή καυσίμου) προκύπτει από την ιπποδύναμη των συστημάτων κίνησης και από την αποδοτικότητα αυτών υπό πίεση, που στην περίπτωση των ev είναι πολύ υψηλή.

                              γιατι θα πεσει στο 20%? ιδια αποδοση θα εχει αφου ειναι χαρακτηριστικο του κινητηρα ειτε πηγαινει γρηγορα ειτε αργα μειον κατι λιγα απο αυξημενες τριβες.

                              I S 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                ilias-a @wantone last edited by

                                @wantone said in TESLA FORUM:

                                γιατι θα πεσει στο 20%? ιδια αποδοση θα εχει αφου ειναι χαρακτηριστικο του κινητηρα ειτε πηγαινει γρηγορα ειτε αργα μειον κατι λιγα απο αυξημενες τριβες.

                                Ο κινητηρας στη λειτουργια ανοικτου βρογχου χρησιμοποιει περισσιο καυσιμο για ψυξη και οχι για την αποδοση εργου, η διαφορα βεβαια δε νομιζω να ειναι αυτη αλλα υπαρχει.

                                W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  wantone @ilias-a last edited by

                                  @ilias-a said in TESLA FORUM:

                                  @wantone said in TESLA FORUM:

                                  γιατι θα πεσει στο 20%? ιδια αποδοση θα εχει αφου ειναι χαρακτηριστικο του κινητηρα ειτε πηγαινει γρηγορα ειτε αργα μειον κατι λιγα απο αυξημενες τριβες.

                                  Ο κινητηρας στη λειτουργια ανοικτου βρογχου χρησιμοποιει περισσιο καυσιμο για ψυξη και οχι για την αποδοση εργου, η διαφορα βεβαια δε νομιζω να ειναι αυτη αλλα υπαρχει.

                                  αυτο ειναι για να κατεβασεις την θερμοκρασια στον θαλαμο καυσης για να αποφυγεις προαναφλεξεις το δικο μου και γενικα τα τουρμπο το κανουν οποτε πατας βαθια το γκαζι. ενα αμαξι που κανει ντραγστερ θα εχει βενζινη με 100 οκτανια οποτε δεν θα εχει κινδυνο προαναφλεξεις.

                                  I R 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    ilias-a @wantone last edited by

                                    @wantone said in TESLA FORUM:

                                    αυτο ειναι για να κατεβασεις την θερμοκρασια στον θαλαμο καυσης για να αποφυγεις προαναφλεξεις το δικο μου και γενικα τα τουρμπο το κανουν οποτε πατας βαθια το γκαζι. ενα αμαξι που κανει ντραγστερ θα εχει βενζινη με 100 οκτανια οποτε δεν θα εχει κινδυνο προαναφλεξεις.

                                    Ουτε αυτα δουλευουν παντου με το στοιχειομετρικο 14,7/1, μπορει να μην το ανεβαζουν στο 8-8,5/1 αλλα εμπλουτισμο κανουν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster @wantone last edited by

                                      @wantone said in TESLA FORUM:

                                      @ilias-a said in TESLA FORUM:

                                      @wantone said in TESLA FORUM:

                                      γιατι θα πεσει στο 20%? ιδια αποδοση θα εχει αφου ειναι χαρακτηριστικο του κινητηρα ειτε πηγαινει γρηγορα ειτε αργα μειον κατι λιγα απο αυξημενες τριβες.

                                      Ο κινητηρας στη λειτουργια ανοικτου βρογχου χρησιμοποιει περισσιο καυσιμο για ψυξη και οχι για την αποδοση εργου, η διαφορα βεβαια δε νομιζω να ειναι αυτη αλλα υπαρχει.

                                      αυτο ειναι για να κατεβασεις την θερμοκρασια στον θαλαμο καυσης για να αποφυγεις προαναφλεξεις το δικο μου και γενικα τα τουρμπο το κανουν οποτε πατας βαθια το γκαζι. ενα αμαξι που κανει ντραγστερ θα εχει βενζινη με 100 οκτανια οποτε δεν θα εχει κινδυνο προαναφλεξεις.

                                      Τι σχέση έχει η προ ανάφλεξη με την περίσσεια καυσίμου στο μίγμα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        ilias-a last edited by

                                        Οι 2 λογοι προαναφλεξης ειναι υψηλη θερμοκρασια στον θαλαμο καυσεως και λαθος αβανς. Τη θερμοκρασια την ριχνεις με εμπλουτισμο βενζινης, η ενθαλπια που ελεγα χθες.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster last edited by

                                          Αυτά τα γράφεις εμπειρικά ή έχεις κάποιο σχετικό υπόβαθρο ;

                                          I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            super-t @wantone last edited by super-t

                                            @wantone said in TESLA FORUM:

                                            @ataim said in TESLA FORUM:

                                            Η διαφορά με τα θερμικά είναι η εξής, ας πούμε ότι σε ιδανικές συνθήκες το θερμικό έχει απόδοση 40% όταν πιεστεί (drag race) η απόδοσή του θα πέσει κάτω από 20% Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι το 80% της ενέργειας του καυσίμου δεν μετατρέπεται τελικά σε κινητική ενέργεια, αλλά σε θερμική.

                                            Ένα ηλεκτρικό που έχει σε ιδανικές συνθήκες απόδοση 96% στην πίεση θα πέσει στο 90% παραμένει δηλαδή πολύ αποδοτικό με ένα μόλις 10% της ενέργειας της μπαταρίας να μετατρέπεται σε θερμότητα.
                                            Συνεπώς το πόσο της κατανάλωσης ενέργειας (μπαταρίας ή καυσίμου) προκύπτει από την ιπποδύναμη των συστημάτων κίνησης και από την αποδοτικότητα αυτών υπό πίεση, που στην περίπτωση των ev είναι πολύ υψηλή.

                                            γιατι θα πεσει στο 20%? ιδια αποδοση θα εχει αφου ειναι χαρακτηριστικο του κινητηρα ειτε πηγαινει γρηγορα ειτε αργα μειον κατι λιγα απο αυξημενες τριβες.

                                            Που βλέπεις να είναι ίδιο το μέγιστο παντού;
                                            Όσο πιο μικρό το νούμερο, τόσο πιο μεγάλο το efficiency, το 230 είναι κάτι σαν 37 %, το ας πούμε 260 στην μέγιστη ισχύ είναι κάτι σαν 32 %

                                            alt text

                                            που και αυτό το διάγραμμα είναι λάθος για αυτό που συζητάτε γιατί είναι σε σταθερές συνθήκες λειτουργίας.

                                            W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 310
                                            • 311
                                            • 312
                                            • 313
                                            • 314
                                            • 484
                                            • 485
                                            • 312 / 485
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr