Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 301
    • 302
    • 303
    • 304
    • 305
    • 508
    • 509
    • 303 / 509
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    142
    10178
    294041
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stefan147 last edited by

      To 3αρι προφανώς είναι ρυθμισμένο ώστε να δίνει ότι έχει από 0 έως 130-140χαω. Όχι ότι μετά ψοφάει αλλά σίγουρα δεν είναι το φόρτε του. Προφανέστατα και πάλι θα επιταχύνει πολύ καλύτερα από οποιοδήποτε θερμικό αυτής της αξίας.

      Στο dragy βλέπω ότι το προηγούμενο Performance έχει 100-200 γύρω στα 10,5-11". Το αντίστοιχο θερμικό με 500+ άλογα και 1500-1600 κιλά, κάνει την ίδια μέτρηση σε 8 με 9". Το κούπρα μου πχ είχε 100-200 σε 9,6" χωρίς να είναι πιεσμένο με custom πρόγραμμα κτλ και ζήτημα να ήταν 400 άλογα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • ataim
        ataim last edited by

        Το προηγούμενο perf είχε πάνω από 500 άλογα στα 100kph και κάτω από 300 όταν έφτανε την τελική του ταχύτητα. Θες carbon sleeves αλα Plaid για να μην λαχανιάζεις.

        R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          red_monster @ataim last edited by

          @ataim said in TESLA FORUM:

          Το προηγούμενο perf είχε πάνω από 500 άλογα στα 100kph και κάτω από 300 όταν έφτανε την τελική του ταχύτητα. Θες carbon sleeves αλα Plaid για να μην λαχανιάζεις.

          Για να δούμε, το νέο λένε ότι έχει 100-200 στο όριο των 9,5 χωρίς καρμπον υλικα, τρίτο μοτέρ ή gear box

          ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            super-t last edited by

            Πως βοηθάει το καρμπον στην διατήρηση της ισχύος;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ataim
              ataim last edited by

              Στο tesla forum το εξηγούν κάπως έτσι:

              Their innovative laminate and magnet structure along with carbon winding allows them to reduce the air gap between the rotor and stator. This increases torque at the same voltage. This is not free- this requires more current at the same voltage, but it means you can actually get that current instead of being limited by back EMF.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • ataim
                ataim @red_monster last edited by

                @red_monster said in TESLA FORUM:

                @ataim said in TESLA FORUM:

                Το προηγούμενο perf είχε πάνω από 500 άλογα στα 100kph και κάτω από 300 όταν έφτανε την τελική του ταχύτητα. Θες carbon sleeves αλα Plaid για να μην λαχανιάζεις.

                Για να δούμε, το νέο λένε ότι έχει 100-200 στο όριο των 9,5 χωρίς καρμπον υλικα, τρίτο μοτέρ ή gear box

                Youtube Video

                Κατά φωνή! Είναι πολύ γρήγορο το αμερικανικό. Έχει πλέον έξοδο 200kph στο τετρακοσαρι που το κάνει κάτω από 11, με 8sec το 100-200!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  red_monster last edited by

                  Οπλοπολυβόλο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Σίφουνας, αν και το Ευρωπαϊκό θα είναι πιο αργό, λόγω μειωμένης ισχύος. Βέβαια δεν νομίζω ότι χρειάζεται κάποιος κάτι ταχύτερο από αυτό του @red_monster, το οποίο είναι ήδη <<σφαίρα>>! Μόνο για την υψηλότερη τελική θα έπαιρνα το Performance.

                    R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      red_monster @realzeus last edited by

                      @realzeus said in TESLA FORUM:

                      Σίφουνας, αν και το Ευρωπαϊκό θα είναι πιο αργό, λόγω μειωμένης ισχύος. Βέβαια δεν νομίζω ότι χρειάζεται κάποιος κάτι ταχύτερο από αυτό του @red_monster, το οποίο είναι ήδη <<σφαίρα>>! Μόνο για την υψηλότερη τελική θα έπαιρνα το Performance.

                      Ποτέ δεν είναι αρκετά Αλεξ! Ειδικά αν έχουν τόσο κοντινή τιμολόγηση 😄

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ataim
                        ataim last edited by

                        Ενώ το παλιό λαχανιαζε ψηλά, το νέο πάει μέχρι τα 200 σαν θερμικό, οι χρόνοι του είναι ακριβώς αντίστοιχοι με αυτούς του GTR των 1800 κιλών/550 ίππων
                        Δυστυχώς το ευρωπαϊκό είναι πολύ πιο αργό, το μετράνε 3,3 όσο σχεδόν έκανε και το προηγούμενο.

                        W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          red_monster last edited by red_monster

                          Θα το χακαρουμε με το μουρικικο σοφτγουερ
                          Το ευρωπαϊκό το μετράνε 0-100 το αμερικανικό 0-60

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dettol @red_monster last edited by

                            @red_monster said in TESLA FORUM:

                            @realzeus said in TESLA FORUM:

                            Σίφουνας, αν και το Ευρωπαϊκό θα είναι πιο αργό, λόγω μειωμένης ισχύος. Βέβαια δεν νομίζω ότι χρειάζεται κάποιος κάτι ταχύτερο από αυτό του @red_monster, το οποίο είναι ήδη <<σφαίρα>>! Μόνο για την υψηλότερη τελική θα έπαιρνα το Performance.

                            Ποτέ δεν είναι αρκετά Αλεξ! Ειδικά αν έχουν τόσο κοντινή τιμολόγηση 😄

                            Παρε το acceleration boost αν θες και αλλά αλογατα

                            R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              wantone @ataim last edited by

                              @ataim said in TESLA FORUM:

                              Ενώ το παλιό λαχανιαζε ψηλά, το νέο πάει μέχρι τα 200 σαν θερμικό, οι χρόνοι του είναι ακριβώς αντίστοιχοι με αυτούς του GTR των 1800 κιλών/550 ίππων
                              Δυστυχώς το ευρωπαϊκό είναι πολύ πιο αργό, το μετράνε 3,3 όσο σχεδόν έκανε και το προηγούμενο.

                              τι διαφορες εχει και για ποιον λογο?

                              R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ataim
                                ataim last edited by

                                Έχει μικρότερη μπαταρία η οποία βγάζει λιγότερα άλογα. Fail.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  red_monster @wantone last edited by

                                  @wantone said in TESLA FORUM:

                                  @ataim said in TESLA FORUM:

                                  Ενώ το παλιό λαχανιαζε ψηλά, το νέο πάει μέχρι τα 200 σαν θερμικό, οι χρόνοι του είναι ακριβώς αντίστοιχοι με αυτούς του GTR των 1800 κιλών/550 ίππων
                                  Δυστυχώς το ευρωπαϊκό είναι πολύ πιο αργό, το μετράνε 3,3 όσο σχεδόν έκανε και το προηγούμενο.

                                  τι διαφορες εχει και για ποιον λογο?

                                  Είναι πιο εύκολο να ρωτήσεις απο το να γκουκλαρεις 30’’ ;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    red_monster @dettol last edited by

                                    @dettol said in TESLA FORUM:

                                    @red_monster said in TESLA FORUM:

                                    @realzeus said in TESLA FORUM:

                                    Σίφουνας, αν και το Ευρωπαϊκό θα είναι πιο αργό, λόγω μειωμένης ισχύος. Βέβαια δεν νομίζω ότι χρειάζεται κάποιος κάτι ταχύτερο από αυτό του @red_monster, το οποίο είναι ήδη <<σφαίρα>>! Μόνο για την υψηλότερη τελική θα έπαιρνα το Performance.

                                    Ποτέ δεν είναι αρκετά Αλεξ! Ειδικά αν έχουν τόσο κοντινή τιμολόγηση 😄

                                    Παρε το acceleration boost αν θες και αλλά αλογατα

                                    Δεν το βλέπω διαθέσιμο για τον χαιλαντ 😆

                                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dettol @red_monster last edited by

                                      @red_monster said in TESLA FORUM:

                                      @dettol said in TESLA FORUM:

                                      @red_monster said in TESLA FORUM:

                                      @realzeus said in TESLA FORUM:

                                      Σίφουνας, αν και το Ευρωπαϊκό θα είναι πιο αργό, λόγω μειωμένης ισχύος. Βέβαια δεν νομίζω ότι χρειάζεται κάποιος κάτι ταχύτερο από αυτό του @red_monster, το οποίο είναι ήδη <<σφαίρα>>! Μόνο για την υψηλότερη τελική θα έπαιρνα το Performance.

                                      Ποτέ δεν είναι αρκετά Αλεξ! Ειδικά αν έχουν τόσο κοντινή τιμολόγηση 😄

                                      Παρε το acceleration boost αν θες και αλλά αλογατα

                                      Δεν το βλέπω διαθέσιμο για τον χαιλαντ

                                      Δεν φαίνεται στο app,(ακόμα και αν υπάρχει διαθέσιμο) πρέπει να μιλήσεις με το service centre,

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • R
                                        red_monster last edited by

                                        Impact Report

                                        https://www.tesla.com/ns_videos/2023-tesla-impact-report.pdf

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • monman2
                                          monman2 last edited by monman2

                                          Έκανα test drive ένα lr hiland

                                          Προσαρμόστηκα στα πρώτα 500 μέτρα με τα διάφορα περίεργα ,εμπρός πίσω από την οθόνη χερούλια κάμερες με τα φλας στη δεύτερη χρήση τους όλα εύκολα σιγά τα περίεργα ...

                                          Τα άλογα ήταν όλα διαθέσιμα και απλά η τελική stop στα 140.

                                          Έκανα καμμιά δεκαριά 0-100 και συνέχεια ανοίγματα τα περνάει στο δρόμο ακόμα και σε τέρμα γυαλί άσφαλτο απλά θα κάνει μερικά τσαλιμια πάντα εντός της λωρίδας του .

                                          Όταν υπάρχει πρόσφυση (πράσινα φανάρια ) από το κόπάνημα του κεφαλιού στο προσκέφαλο βγάζω συμπέρασμα ότι αν ήταν δικό μου κάθε 10000 χλμ θα το πήγαινα για συσφίξεις είναι πολύ βίαιο ...

                                          Το one petal το συνήθισα σε μισή ώρα πολύ ωραίο αλλά κάθε 10000 θα θέλουν γρασαρισμα και τα φρένα

                                          32-34 βαθμούς η ηλιοροφή δεν μας ενόχλησε.

                                          Καταπληκτική τεχνολογία αλλά σαν εμφάνιση εσωτερικού corolla
                                          Το άσπρο εσωτερικό τελικά από κοντά είναι μάπα δεν αξίζει και το μαύρο είναι ανθρακί προς το γκρι ... αξίζει!

                                          Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                          Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                          fanis75 D N 3 Replies Last reply Reply Quote 4
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @monman2 last edited by

                                            @monman2 said in TESLA FORUM:

                                            Το άσπρο εσωτερικό τελικά από κοντά είναι μάπα δεν αξίζει και το μαύρο είναι ανθρακί προς το γκρι ... αξίζει!

                                            Εγώ ακριβώ το ανάποδο. Το μαύρο δεν μου αρέσει καθόλου σχεδόν και το λευκό το λατρεύω!

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 301
                                            • 302
                                            • 303
                                            • 304
                                            • 305
                                            • 508
                                            • 509
                                            • 303 / 509
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr