Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda CX-30
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda CX-30
    • 1
    • 2
    • 175
    • 176
    • 177
    • 178
    • 179
    • 223
    • 224
    • 177 / 224
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    153
    4465
    236159
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus @JimKL 0 last edited by

      @jimkl-0 said in Mazda CX-30:

      Δε νοείται εν έτει 2024 να έχει τόσο φτωχό infotainment να χειρίζεσαι την οθόνη με το trackpad

      Δεν υπάρχει μεγαλύτερη βλακεία από τις οθόνες αφής! Είναι απλά επικίνδυνες εν κινήσει! Για αυτό και σε μερικά Mazda, ενώ έχουν αφής, αυτή απενεργοποιείται όταν κινείται το αυτοκίνητο. Πολύ καλύτερο το χειριστήριο!

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 7
      • D
        dimsabas @realzeus last edited by dimsabas

        To MX-30 είχε απλώς το πιο επικίνδυνο infotainment που έχω δοκιμάσει.Screenshot_20240601_163552_Samsung Internet.jpg

        https://cartalk.gr/

        B 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by realzeus

          @dimsabas Δημήτρη μου, ποια η διαφορά στην επικινδυνότητα από το να κοιτάς μια οθόνη και να προσπαθείς να σκύβεις και να πατάς το πληκτρολόγιο αφής, εν κινήσει; Και τα δύο επικίνδυνα είναι, αλλά τουλάχιστον με τον περιστροφικό, μπορείς να κοιτάς τον δρόμο και με τα κλικ που θα κάνεις στο περιστροφικό, να ξέρεις σε ποιο γράμμα είσαι (π.χ. 5 κλικ = Ε). Κανονικά αυτά πρέπει να τα κάνεις εν στάσει όμως και εκεί όντως η αφής είναι ευκολότερη. Στην κίνηση όμως όχι!

          Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap last edited by

            Πλέον με την ΑΙ όλα αυτά θα τελειώσουν! Θα συζητάς με το αυτοκινητο σε άψογα ελληνικά και με ωραιο τρόπο και θα σου κάνει οτι του ζητήσεις!

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Μέχρι τώρα πάντως είναι πλήρης αποτυχία οι ηχητικές εντολές. Για να μην μιλήσουμε για το πόσο γελοίο είναι να μιλάς σε ένα μηχάνημα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lap last edited by lap

                Έχεις μείνει πίσω!
                Δες σε τι επίπεδο έχει φτάσει η συνομιλία με ΑΙ!

                Youtube Video

                Πολύ σύντομα προβλέπω να περνάει στα multimedia των αυτοκινήτων κσι φυσικά στα κινητά που θα συνδέονται με αυτά

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  bill_hsd @dimsabas last edited by

                  @dimsabas said in Mazda CX-30:

                  To MX-30 είχε απλώς το πιο επικίνδυνο infotainment που έχω δοκιμάσει.Screenshot_20240601_163552_Samsung Internet.jpg

                  Πλήρης αντιγραφή του iDrive 5 της BMW, αν θυμάμαι καλά.
                  Μέχρι και η γραμματοσειρά ίδια είναι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • piliourits
                    piliourits last edited by

                    Λαπ, δεν είναι ότι «έχεις άδικο» αλλά η υπεραισιοδοξία σου, σε κάνει να πανηγυρίζεις κάτι που δεν έχει ακόμη κυκλοφορήσει ευρέως, πόσο μάλλον ΌΟΟΟΟΤΤΑΑΝ θα φτάσει στα αυτοκίνητα...

                    Ακόμη είναι ανίκανες οι σημερινές συσκευές να αναγνωρίσουν επαρκώς φωνή, σε κανονικό περιβάλλον με θόρυβο κι όχι σε στούντιο, όπου κάνουν τα βιντεάκια.
                    ΘΑ έρθουν συσκευές που θα ενσωματώνουν επεξεργαστές Α.Ι. με ότι θα σημαίνει αυτό για το κόστος και την ευκολία διάθεσης και την εξάρτηση απ' την κάλυψη δικτύου.
                    Όοοταν αυτές οι συσκευές εδραιωθούν και ΑΠΟΔΕΙΧΤΟΥΝ οι θεωρητικές δυνατότητές τους που προσμένουμε, θα πάρει άλλο τόσο στους κατασκευαστές αυτοκινήτων να περάσουν μέρος αυτών των δυνατοτήτων στα αυτοκίνητα, με το πολλαπλάσιο κόστος βεβαίως. Δες πόσο διάστημα πήρε στους κατασκευαστές να περάσουν μέρος των δυνατοτήτων των smartphones στα αυτοκίνητα και πόσο το χρεώνουν αυτό το μικρό τμήμα δυνατοτήτων που χρεώνουν, και τί χάλι μαύρο είναι το καλύτερο infotainment σε σύγκριση με ένα κινητό των 300€

                    ...που ακόμη μας κάνει να αναρωτιούμαστε, γιατί δεν επικράτησε απλά μια διεπαφή του να κουμπώνει το κινητό μέσω USB-C στο audio-video-πλήκτρα του αυτοκινήτου, και να επικρατεί τελικά αυτός ο τραγέλαφος του Android Auto...

                    Εκτός ΤΕΣΛΑ, ίσως σε 5 με 10 χρόνια δούμε κάτι αξιόλογο στα αυτοκίνητα που θα αγοράσουμε τότε, όσον αφορά τα Α.Ι. ινφοτεηνμεντ, μάλλον όχι απ του Ιάπωνες και σίγουρα όχι απ τη Στελάντις, που μας βάζει να κάνουμε μισάωρα απντέητ σε όλόκληρο τον ευρωπαϊκό χάρτη που έχει διαθέσιμο, αλλά έχει γεωγραφικό κλείδωμα στην περιοχή και π.χ. στην Ελλάδα, δεν δέχεται καθόλου τη φωνητική εντολή για την πλοήγηση...

                    Mountains all around me, reaching out to heaven...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • Chrisk6
                      Chrisk6 @realzeus last edited by

                      @realzeus said in Mazda CX-30:

                      @dimsabas Δημήτρη μου, ποια η διαφορά στην επικινδυνότητα από το να κοιτάς μια οθόνη και να προσπαθείς να σκύβεις και να πατάς το πληκτρολόγιο αφής, εν κινήσει; Και τα δύο επικίνδυνα είναι, αλλά τουλάχιστον με τον περιστροφικό, μπορείς να κοιτάς τον δρόμο και με τα κλικ που θα κάνεις στο περιστροφικό, να ξέρεις σε ποιο γράμμα είσαι (π.χ. 5 κλικ = Ε). Κανονικά αυτά πρέπει να τα κάνεις εν στάσει όμως και εκεί όντως η αφής είναι ευκολότερη. Στην κίνηση όμως όχι!

                      Μετά από κοντά ένα χρόνο με το σύστημα του Mazda μπήκα σε ένα αυτοκίνητο και προσπάθησα να ψάξω κάτι στο touch infotainment και μου φάνηκε τρομερά δύσκολο να βλέπω που πρέπει να πατήσω με το δάχτυλο. Και εν κινήσει...ακόμα χειρότερα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • C
                        criuser last edited by

                        Ιδρυματισμός, ή και σύνδρομο της Στοκχόλμης...😊

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • gtsartsal
                          gtsartsal last edited by

                          Όντως η επιλογή διεύθυνσης στους χάρτες είναι δύσχρηστη. Βέβαια συνήθως πριν ξεκινήσω επιλέγω και μπορεί να καθυστερω ένα λεπτό σε σχέση με μια touch.
                          Σε οτιδήποτε όμως άλλο είναι απίστευτα βολική και την προτιμώ από οποιαδήποτε οθόνη αφής.
                          Και με την συνεχή χρήση, πολλές λειτουργίες τις έχω μάθει και δεν χρειάζεται να κοιτάω καν

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kostis20 last edited by

                            Εμένα το σύστημα μου φαίνετε μια χαρα αλλά δε
                            χρησιμοποιώ ποτε το εργοστασιακό navi.
                            Χρησιμοποιω το google maps μέσω ΑΑ και εκει είναι εμφανέστατη η απουσία της οθόνης αφής. Νομίζω πλέον όταν χρησιμοποιείς ΑΑ η οθόνη γίνετε αφής.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • babisstinson
                              babisstinson last edited by

                              Σωστά, το δείχνει κι εδώ, μπορείς να την χρησιμοποιείς και μέσω αφής:
                              Youtube Video – [34:56..]

                              2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                              2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                              M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                M3BP4SN @babisstinson last edited by

                                @babisstinson said in Mazda CX-30:

                                Σωστά, το δείχνει κι εδώ, μπορείς να την χρησιμοποιείς και μέσω αφής:
                                Youtube Video – [34:56..]

                                Απλά μόνο σε Android Auto και Apple CarPlay mode.
                                Δεν ξέρω αν επιτρέψουν με κάποια αναβάθμιση μελλοντικά να δουλεύει η αφή κ στα menu της Mazda. Προσωπικά συμφωνώ με τα παιδιά πως είναι επικίνδυνη η αφή εν κινήσει, ειδικά σε αμάξια σαν αυτά που έχουν την οθόνη μακριά. Αλλά μόνο για πληκτρολόγηση διευθύνσεων, δεν θα λεγα όχι να μας αφήσουν και στα menu της Mazda.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  JimKL 0 last edited by

                                  Δηλαδή όλες οι υπόλοιπες αυτοκινητο βιομηχανίες που εξοπλίζουν όλα τα αμάξια τους με οθόνες αφής δεν ξέρουν από UX και κανόνες ασφαλείας και ξέρουν μόνο οι Γιαπωνέζοι της Mazda? Σε 1-2 χρόνια που θα έχουν κ αυτοί οθόνες αφής θα έχει πάει περίπατο η ασφάλεια δηλαδη? Απλά το κάνουν από επιλογή και συντηρητισμό.

                                  realzeus babisstinson C 3 Replies Last reply Reply Quote 2
                                  • realzeus
                                    realzeus @JimKL 0 last edited by

                                    @jimkl-0 said in Mazda CX-30:

                                    Δηλαδή όλες οι υπόλοιπες αυτοκινητο βιομηχανίες που εξοπλίζουν όλα τα αμάξια τους με οθόνες αφής δεν ξέρουν από UX και κανόνες ασφαλείας και ξέρουν μόνο οι Γιαπωνέζοι της Mazda? Σε 1-2 χρόνια που θα έχουν κ αυτοί οθόνες αφής θα έχει πάει περίπατο η ασφάλεια δηλαδη? Απλά το κάνουν από επιλογή και συντηρητισμό.

                                    Όχι, δεν ξέρουν! Δες το link παρακάτω. Η Mazda έχει οθόνη αφής, την οποία απενεργοποιεί εν κινήσει, γιατί είναι επικίνδυνο να οδηγείς και να σκύβεις και να πατάς με το δάχτυλο σε μια οθόνη, αντί να κοιτάς τον δρόμο. Η BMW έχει αντίστοιχο σύστημα, με το περιστροφικό χειριστήριο του i-drive.

                                    https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/soyidiki-ereyna-ta-koympia-einai-pio-asfali-apo-tis-othones-afis/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • babisstinson
                                      babisstinson @JimKL 0 last edited by

                                      @jimkl-0 said in Mazda CX-30:

                                      Δηλαδή όλες οι υπόλοιπες αυτοκινητο βιομηχανίες που εξοπλίζουν όλα τα αμάξια τους με οθόνες αφής δεν ξέρουν από UX και κανόνες ασφαλείας και ξέρουν μόνο οι Γιαπωνέζοι της Mazda? Σε 1-2 χρόνια που θα έχουν κ αυτοί οθόνες αφής θα έχει πάει περίπατο η ασφάλεια δηλαδη? Απλά το κάνουν από επιλογή και συντηρητισμό.

                                      Δεν νομίζω ότι είναι συντηρητισμός. Είναι όντως καλύτερο/ασφαλέστερο να μην σε αφήνει να κάνεις υπερέκταση την ώρα που οδηγάς για να πατήσεις μια οθόνη.
                                      Σε 1-2 χρόνια μακάρι να κάνουν και οι υπόλοιποι ότι κάνει η Mazda, ιδανικά να μικρύνουν και τις οθόνες που βάζουν. Βλέπεις πχ κάτι laptop κανονικά 13-15" στο νέο Focus/Kuga και το Tiguan και σε πιάνει μια αηδία.
                                      Έχοντας δουλέψει το i-drive της BMW μόνο τα καλύτερα μπορώ να πω. Περιμένω και το Mazda σύντομα.

                                      2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                                      2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • Chrisk6
                                        Chrisk6 last edited by

                                        Η θεση οδηγησης στο CX-30 δεν εξυπηρετει χρηση της οθονης μεσω αφης.
                                        Μονο αν εισαι σταματημενος να κανεις κινηση μπροστα να επιλεξεις οτι ειναι αυτο που θελεις.
                                        Απαξ και το μαθεις το αφης φαινεται πιο δυσχρηστο.
                                        Βεβαια γουστα ειναι αυτα...αλλος θελει να βαραει με δαχτυλο.

                                        Το μονο που θα ηθελα ηταν να παιρναμε ενα update στο λογισμικο ωστε να να ''ερθουν'' οι οδηγιες του Gmaps στο HUD. Οπως κανει τωρα με το εργοστασιακο NAVI.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Πάντως σε ένα GLC ο περιστροφικός ήταν μία μαλακία και μισή.

                                          Δύο άνθρωποι προσπαθούσαμε να σταματήσουμε κάπου για να αλλάξουμε σταθμό ή να βρούμε το νάβι.

                                          Βέβαια η γερμανική εργονομία πληρώνει καλά τον ειδικό ρύπο και έτσι ακούει καλά λόγια...😊

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          Chrisk6 fanis75 piliourits 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                                          • Chrisk6
                                            Chrisk6 @criuser last edited by

                                            @criuser said in Mazda CX-30:

                                            Πάντως σε ένα GLC ο περιστροφικός ήταν μία μαλακία και μισή.

                                            Δύο άνθρωποι προσπαθούσαμε να σταματήσουμε κάπου για να αλλάξουμε σταθμό ή να βρούμε το νάβι.

                                            Βέβαια η γερμανική εργονομία πληρώνει καλά τον ειδικό ρύπο και έτσι ακούει καλά λόγια...😊

                                            Εχει και shortcuts για Navi/Radio.
                                            Αλλα ειναι πολυ ευκολο στο χειρισμο.
                                            Αστεια ευκολο θα ελεγα.
                                            Απαξ και το συνηθισεις το πατημα με το δακτυλο στην οθονη σου φαινεται επικινδυνο.

                                            Τωρα αν δεν το εχει και πολυ ο αλλος εεε δεν μπορουμε να κανουμε κατι σε αυτο. 😂

                                            C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 175
                                            • 176
                                            • 177
                                            • 178
                                            • 179
                                            • 223
                                            • 224
                                            • 177 / 224
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr