Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla 2019
    • 1
    • 2
    • 378
    • 379
    • 380
    • 381
    • 382
    • 390
    • 391
    • 380 / 391
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    202
    7820
    388438
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lexota last edited by lexota

      Πάντα παίρνουν έγκριση από Toyota Ελλάς για αντικατάσταση εντός εγγύησης. Αν έχεις κάνει τα service δεν έχεις λόγο ανησυχίας.

      A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        agpr @lexota last edited by

        @lexota said in Toyota Corolla 2019:

        Πάντα παίρνουν έγκριση από Toyota Ελλάς για αντικατάσταση εντός εγγύησης. Αν έχεις κάνει τα service δεν έχεις λόγο ανησυχίας.

        Τα έχω κάνει όλα στην ώρα τους και στην αντιπροσωπεία.

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • alex-mix
          alex-mix @lap last edited by

          @lap said in Toyota Corolla 2019:

          Για να δούμε.

          Καλα τα 6 έτη εγγύηση της toyota hellas ή να διαλέξουμε αυτοκίνητα με εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών;;;;

          Ααα και θα σε εξυπηρετησουν σιγουρα αυτοι με 7🤣🤣🤣.
          Ρωτα και κανα παλιο

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • A
            agpr last edited by

            Με ενημέρωσαν πως το ανταλλακτικό (κρεμαγιέρα) έχει ήδη έρθει και με καλύπτει πλήρως η εγγύηση. Η εργασία θα πάρει περίπου δύο ώρες. Στην περίπτωση μου επιβεβαίωσαν την καλή τους φήμη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 12
            • K
              kkostask last edited by

              Πολύ καλό αυτό, μπράβο τους.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • fanis75
                fanis75 moderator last edited by

                Σήμερα καταδρομική Χαλκίδα για ένα μνημόσυνο. 8:30 έφυγα από Αθήνα, 12:30 ήμουν πίσω, 2 άτομα στο πήγαινε, 3 στην επιστροφή. Σχετικά χαλαρά πήγα, με 120-130, γύρισα πιο γρήγορα στα 130-160 γιατί είχα μια άλλη υποχρεώση. Σχετικά αδειοι δρόμοι, με πέρασε μια Μ4, ένα Άουδι Ες κάτι και ένα XC60. Όλοι οι υπόλοιποι πήγαιναν με 100-110, μην κάψουν προφανώς (όχι Κρούζερ, δεν είδα ηλεκτρικό!!).

                4.6 στο πήγαινε, 5.2 στο έλα (με παράκαμψη από Βαθύ για μια γρήγορη αυτοψία).

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                W 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  160; Άρα ήσου κοντά στην τελική.

                  B fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                  • W
                    wantone @fanis75 last edited by

                    @fanis75 said in Toyota Corolla 2019:

                    Σήμερα καταδρομική Χαλκίδα για ένα μνημόσυνο. 8:30 έφυγα από Αθήνα, 12:30 ήμουν πίσω, 2 άτομα στο πήγαινε, 3 στην επιστροφή. Σχετικά χαλαρά πήγα, με 120-130, γύρισα πιο γρήγορα στα 130-160 γιατί είχα μια άλλη υποχρεώση. Σχετικά αδειοι δρόμοι, με πέρασε μια Μ4, ένα Άουδι Ες κάτι και ένα XC60. Όλοι οι υπόλοιποι πήγαιναν με 100-110, μην κάψουν προφανώς (όχι Κρούζερ, δεν είδα ηλεκτρικό!!).

                    4.6 στο πήγαινε, 5.2 στο έλα (με παράκαμψη από Βαθύ για μια γρήγορη αυτοψία).

                    Με τις αυξησεις ομως που εκανε η Τογιοτα δεν υπαρχει περιπτωση να γινει ποτε αποσβεση η διαφορα 2-3 λτ στα 100 με αντιστοιχο απλο θερμικο. Στις παλιες τιμες που αγορασες συμφωνω οτι εχεις πολλαπλα οφελη.

                    B 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • B
                      bill_hsd @wantone last edited by

                      @wantone said in Toyota Corolla 2019:

                      @fanis75 said in Toyota Corolla 2019:

                      Σήμερα καταδρομική Χαλκίδα για ένα μνημόσυνο. 8:30 έφυγα από Αθήνα, 12:30 ήμουν πίσω, 2 άτομα στο πήγαινε, 3 στην επιστροφή. Σχετικά χαλαρά πήγα, με 120-130, γύρισα πιο γρήγορα στα 130-160 γιατί είχα μια άλλη υποχρεώση. Σχετικά αδειοι δρόμοι, με πέρασε μια Μ4, ένα Άουδι Ες κάτι και ένα XC60. Όλοι οι υπόλοιποι πήγαιναν με 100-110, μην κάψουν προφανώς (όχι Κρούζερ, δεν είδα ηλεκτρικό!!).

                      4.6 στο πήγαινε, 5.2 στο έλα (με παράκαμψη από Βαθύ για μια γρήγορη αυτοψία).

                      Με τις αυξησεις ομως που εκανε η Τογιοτα δεν υπαρχει περιπτωση να γινει ποτε αποσβεση η διαφορα 2-3 λτ στα 100 με αντιστοιχο απλο θερμικο. Στις παλιες τιμες που αγορασες συμφωνω οτι εχεις πολλαπλα οφελη.

                      Η απόσβεση, περαν της οικονομίας χρήσης (βενζίνη, αναλώσιμα κλπ.), θα γίνει όταν έρθει η ώρα να το πουλήσει, όταν ένα αυτόματο υβριδικό θα έχει κρατήσει αρκετά μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία σε σχέση με ένα απλό θερμικό με συμβατικό κιβώτιο.
                      Μιλάω εκ πείρας, έχοντας πουλήσει ως ιδιώτης 3 υβριδικά Toyota.

                      K W 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                      • K
                        kozani76 @bill_hsd last edited by kozani76

                        @bill_hsd said in Toyota Corolla 2019:

                        @wantone said in Toyota Corolla 2019:

                        @fanis75 said in Toyota Corolla 2019:

                        Σήμερα καταδρομική Χαλκίδα για ένα μνημόσυνο. 8:30 έφυγα από Αθήνα, 12:30 ήμουν πίσω, 2 άτομα στο πήγαινε, 3 στην επιστροφή. Σχετικά χαλαρά πήγα, με 120-130, γύρισα πιο γρήγορα στα 130-160 γιατί είχα μια άλλη υποχρεώση. Σχετικά αδειοι δρόμοι, με πέρασε μια Μ4, ένα Άουδι Ες κάτι και ένα XC60. Όλοι οι υπόλοιποι πήγαιναν με 100-110, μην κάψουν προφανώς (όχι Κρούζερ, δεν είδα ηλεκτρικό!!).

                        4.6 στο πήγαινε, 5.2 στο έλα (με παράκαμψη από Βαθύ για μια γρήγορη αυτοψία).

                        Με τις αυξησεις ομως που εκανε η Τογιοτα δεν υπαρχει περιπτωση να γινει ποτε αποσβεση η διαφορα 2-3 λτ στα 100 με αντιστοιχο απλο θερμικο. Στις παλιες τιμες που αγορασες συμφωνω οτι εχεις πολλαπλα οφελη.

                        Η απόσβεση, περαν της οικονομίας χρήσης (βενζίνη, αναλώσιμα κλπ.), θα γίνει όταν έρθει η ώρα να το πουλήσει, όταν ένα αυτόματο υβριδικό θα έχει κρατήσει αρκετά μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία σε σχέση με ένα απλό θερμικό με συμβατικό κιβώτιο.
                        Μιλάω εκ πείρας, έχοντας πουλήσει ως ιδιώτης 3 υβριδικά Toyota.

                        Εδώ μιλάμε για τεράστιες διαφορές στις τιμές. Στα πόσα χρόνια τα πούλησες; Δε νομίζω να ισχύει αυτό που λες μακροπρόθεσμα.Για πώληση όταν είναι σχετικά καινούργιο, ναι. Δες πόσο καλά κρατάει τιμή το απλό corolla 1.2 turbo.

                        B 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          bill_hsd @realzeus last edited by

                          @realzeus said in Toyota Corolla 2019:

                          160; Άρα ήσου κοντά στην τελική.

                          Τα 160 κοντέρ είναι γύρω στα 145 πραγματικά (λόγω σφάλματος ταχυμέτρου).
                          Άρα μέχρι τα 180 πραγματικής τελικής είχε αρκετά ακόμα.
                          Στο δικό μου C-HR με 170 πραγματικής τελικής, έχω δει επανειλημμένα και ανεξαρτήτως συνθηκών (φορτίο-κλίση-θερμοκρασία) 186-187 κοντέρ.
                          Πάει κι άλλο, αλλά δεν το αφήνει (ο κόφτης είναι μόλις στις 5200 rpm), μάλλον για προστασία του υβριδικού συστήματος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • N
                            nmsm2 last edited by nmsm2

                            Οι διαφορές στην κατανάλωση είναι τόσο μεγάλες με ένα θερμικό σε αστική χρήση που η απόσβεση θα γίνει συντομότερα από ότι υπολόγιζα. Φίλος πήρε εταιρικό το q3, με μετακινήσεις εντός πόλης έχει κατανάλωση γύρω στα 10λ. Δεν προλαβαίνει να φουλάρει. Αντίστοιχα το cc που το κινώ σε ποσοστό 90% σε αστική χρήση, έχει μέση κατανάλωση 4,5-5λ. 5λίτρα διαφορά είναι -2.000 ευρώ ετησίως σε βενζίνες (20.000 χλμ. με τιμή βενζίνης 2 ευρώ). Σε μια πενταετία είναι 10.000 ευρώ σε σύγκριση με ένα θερμικό της ίδιας κατηγορίας. Μόνο ηλεκτρικό μπορεί να συναγωνισθεί ένα αποδοτικό full hybrid (δεν είναι όλα)

                            W 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • W
                              wantone @bill_hsd last edited by

                              @bill_hsd said in Toyota Corolla 2019:

                              @wantone said in Toyota Corolla 2019:

                              @fanis75 said in Toyota Corolla 2019:

                              Σήμερα καταδρομική Χαλκίδα για ένα μνημόσυνο. 8:30 έφυγα από Αθήνα, 12:30 ήμουν πίσω, 2 άτομα στο πήγαινε, 3 στην επιστροφή. Σχετικά χαλαρά πήγα, με 120-130, γύρισα πιο γρήγορα στα 130-160 γιατί είχα μια άλλη υποχρεώση. Σχετικά αδειοι δρόμοι, με πέρασε μια Μ4, ένα Άουδι Ες κάτι και ένα XC60. Όλοι οι υπόλοιποι πήγαιναν με 100-110, μην κάψουν προφανώς (όχι Κρούζερ, δεν είδα ηλεκτρικό!!).

                              4.6 στο πήγαινε, 5.2 στο έλα (με παράκαμψη από Βαθύ για μια γρήγορη αυτοψία).

                              Με τις αυξησεις ομως που εκανε η Τογιοτα δεν υπαρχει περιπτωση να γινει ποτε αποσβεση η διαφορα 2-3 λτ στα 100 με αντιστοιχο απλο θερμικο. Στις παλιες τιμες που αγορασες συμφωνω οτι εχεις πολλαπλα οφελη.

                              Η απόσβεση, περαν της οικονομίας χρήσης (βενζίνη, αναλώσιμα κλπ.), θα γίνει όταν έρθει η ώρα να το πουλήσει, όταν ένα αυτόματο υβριδικό θα έχει κρατήσει αρκετά μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία σε σχέση με ένα απλό θερμικό με συμβατικό κιβώτιο.
                              Μιλάω εκ πείρας, έχοντας πουλήσει ως ιδιώτης 3 υβριδικά Toyota.

                              Oλα τα αυτοκινητα εχουν παρει πανω σαν μεταχειρισμενα. Παντως οταν θα ερθουν τα υβριδικα MG θα δεις οτι οι τιμες των Τογιοτα μεταχειρισμενων θα πεσουν αφου θα απευθυνοντε στο ιδιο κοινο, η υποθεση που κανω. Στις τιμες που πουλαει τωρα η Τογιοτα ειναι φυκια για μεταξωτες κορδελες.

                              B 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • W
                                wantone @nmsm2 last edited by

                                @nmsm2 said in Toyota Corolla 2019:

                                Οι διαφορές στην κατανάλωση είναι τόσο μεγάλες με ένα θερμικό σε αστική χρήση που η απόσβεση θα γίνει συντομότερα από ότι υπολόγιζα. Φίλος πήρε εταιρικό το q3, με μετακινήσεις εντός πόλης έχει κατανάλωση γύρω στα 10λ. Δεν προλαβαίνει να φουλάρει. Αντίστοιχα το cc που το κινώ σε ποσοστό 90% σε αστική χρήση, έχει μέση κατανάλωση 4,5-5λ. 5λίτρα διαφορά είναι -2.000 ευρώ ετησίως σε βενζίνες (20.000 χλμ. με τιμή βενζίνης 2 ευρώ). Σε μια πενταετία είναι 10.000 ευρώ σε σύγκριση με ένα θερμικό της ίδιας κατηγορίας. Μόνο ηλεκτρικό μπορεί να συναγωνισθεί ένα αποδοτικό full hybrid (δεν είναι όλα)

                                Εχει σχεση και ο τροπος οδηγησης. Επισης δεν θα παρεις Q3 για να το εχεις μονο για πολη. Αν σου πληρωνουν βεβαια τις βεζινες δεν σε ενδιαφερει. Η μεση καταναλωση πρεπει να συγκριθει με τα οποα ταξιδια κανει καποιος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  bill_hsd @kozani76 last edited by bill_hsd

                                  @kozani76 said in Toyota Corolla 2019:

                                  @bill_hsd said in Toyota Corolla 2019:

                                  @wantone said in Toyota Corolla 2019:

                                  @fanis75 said in Toyota Corolla 2019:

                                  Σήμερα καταδρομική Χαλκίδα για ένα μνημόσυνο. 8:30 έφυγα από Αθήνα, 12:30 ήμουν πίσω, 2 άτομα στο πήγαινε, 3 στην επιστροφή. Σχετικά χαλαρά πήγα, με 120-130, γύρισα πιο γρήγορα στα 130-160 γιατί είχα μια άλλη υποχρεώση. Σχετικά αδειοι δρόμοι, με πέρασε μια Μ4, ένα Άουδι Ες κάτι και ένα XC60. Όλοι οι υπόλοιποι πήγαιναν με 100-110, μην κάψουν προφανώς (όχι Κρούζερ, δεν είδα ηλεκτρικό!!).

                                  4.6 στο πήγαινε, 5.2 στο έλα (με παράκαμψη από Βαθύ για μια γρήγορη αυτοψία).

                                  Με τις αυξησεις ομως που εκανε η Τογιοτα δεν υπαρχει περιπτωση να γινει ποτε αποσβεση η διαφορα 2-3 λτ στα 100 με αντιστοιχο απλο θερμικο. Στις παλιες τιμες που αγορασες συμφωνω οτι εχεις πολλαπλα οφελη.

                                  Η απόσβεση, περαν της οικονομίας χρήσης (βενζίνη, αναλώσιμα κλπ.), θα γίνει όταν έρθει η ώρα να το πουλήσει, όταν ένα αυτόματο υβριδικό θα έχει κρατήσει αρκετά μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία σε σχέση με ένα απλό θερμικό με συμβατικό κιβώτιο.
                                  Μιλάω εκ πείρας, έχοντας πουλήσει ως ιδιώτης 3 υβριδικά Toyota.

                                  Εδώ μιλάμε για τεράστιες διαφορές στις τιμές. Στα πόσα χρόνια τα πούλησες; Δε νομίζω να ισχύει αυτό που λες μακροπρόθεσμα.Για πώληση όταν είναι σχετικά καινούργιο, ναι. Δες πόσο καλά κρατάει τιμή το απλό corolla 1.2 turbo.

                                  Στα 1-2 χρόνια τα πούλησα, που ειναι και πιο δύσκολο γιατι υπάρχει η άμεση σύγκριση με την τιμή του καινούριου, και δεν έχασα καθόλου χρήματα.
                                  Με 50% full ηλεκτρική λειτουργία, ένα μτχ υβριδικό μοτερικά έχει ελάχιστη καταπόνηση και με σωστή συντήρηση, βγάζει τρελά χιλιόμετρα απροβλημάτιστα, ενώ με την 11ετή εγγύηση της υβριδικής μπαταρίας δεν έχει κάποιος να φοβηθεί κάτι ούτε για τη μπαταρια.
                                  Όλα τα μτχ Toyota κρατάνε καλή τιμή.
                                  Εν προκειμένω το 1.2T Corolla, όπως και το 1.2Τ C-HR που εχουν καταργθεί είναι λογικό να κρατάνε τιμή, για κάποιον που δεν ξέρει ή φοβάται (αδικαιολόγητα) τα υβριδικά Toyota.
                                  Το μόνο σίγουρο είναι ότι ένα υβριδικό Toyota είναι πληρέστερο αυτοκίνητο σε πολλούς τομείς από το αντίστοιχο θερμικό του, ανεξαρτήτως σεναρίου χρήσης.
                                  Δεν ειναι τυχαίο οτι η Toyota σιγά-σιγά καταργεί τα θερμικά από τη γκάμα μοντέλων της (βλ.C-HR, RAV4 κλπ.).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • N
                                    nmsm2 last edited by

                                    Σε αστική χρήση μόνιμα σε sport mode και γρήγορη οδήγηση ανεβαίνει βαριά μέχρι 5,5λ. Με οποιοδήποτε στυλ οδήγησης δεν έχω καταφέρει να το ανεβάσω πάνω από 5,5λ. σε οποιαδήποτε διαδρομή εντός Αθηνών (σε σύντομες των 700μ εννοείται ότι θα δείξει και 7λ. διότι μπαίνει και η προθέρμανση κινητήρα).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      bill_hsd @wantone last edited by

                                      @wantone said in Toyota Corolla 2019:

                                      @bill_hsd said in Toyota Corolla 2019:

                                      @wantone said in Toyota Corolla 2019:

                                      @fanis75 said in Toyota Corolla 2019:

                                      Σήμερα καταδρομική Χαλκίδα για ένα μνημόσυνο. 8:30 έφυγα από Αθήνα, 12:30 ήμουν πίσω, 2 άτομα στο πήγαινε, 3 στην επιστροφή. Σχετικά χαλαρά πήγα, με 120-130, γύρισα πιο γρήγορα στα 130-160 γιατί είχα μια άλλη υποχρεώση. Σχετικά αδειοι δρόμοι, με πέρασε μια Μ4, ένα Άουδι Ες κάτι και ένα XC60. Όλοι οι υπόλοιποι πήγαιναν με 100-110, μην κάψουν προφανώς (όχι Κρούζερ, δεν είδα ηλεκτρικό!!).

                                      4.6 στο πήγαινε, 5.2 στο έλα (με παράκαμψη από Βαθύ για μια γρήγορη αυτοψία).

                                      Με τις αυξησεις ομως που εκανε η Τογιοτα δεν υπαρχει περιπτωση να γινει ποτε αποσβεση η διαφορα 2-3 λτ στα 100 με αντιστοιχο απλο θερμικο. Στις παλιες τιμες που αγορασες συμφωνω οτι εχεις πολλαπλα οφελη.

                                      Η απόσβεση, περαν της οικονομίας χρήσης (βενζίνη, αναλώσιμα κλπ.), θα γίνει όταν έρθει η ώρα να το πουλήσει, όταν ένα αυτόματο υβριδικό θα έχει κρατήσει αρκετά μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία σε σχέση με ένα απλό θερμικό με συμβατικό κιβώτιο.
                                      Μιλάω εκ πείρας, έχοντας πουλήσει ως ιδιώτης 3 υβριδικά Toyota.

                                      Oλα τα αυτοκινητα εχουν παρει πανω σαν μεταχειρισμενα. Παντως οταν θα ερθουν τα υβριδικα MG θα δεις οτι οι τιμες των Τογιοτα μεταχειρισμενων θα πεσουν αφου θα απευθυνοντε στο ιδιο κοινο, η υποθεση που κανω. Στις τιμες που πουλαει τωρα η Τογιοτα ειναι φυκια για μεταξωτες κορδελες.

                                      Χωρίς να αντιλέγω οτι τα MG είναι τίμια για το πακέτο που προσφερουν, νομίζω ότι δεν εχει καμία σχέση το brand της Toyota με το brand της MG, όπως και το αγοραστικό κοινό τους.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nmsm2 last edited by

                                        Πλέον δύο λύσεις υπάρχουν κατά την αγορά είτε full hybrid είτε ηλεκτρικό εφόσον πληροί τις γνωστές προϋποθέσεις. Οτιδήποτε άλλο σε μια πενταετία θα απαξιωθεί τελείως ως αξία μεταπώλησης (εάν και όποιον τον ενδιαφέρει). Ακόμη και οι γερμανικές εταιρείες άρχισαν με καθυστέρηση να πλασάρουν το πλεονέκτημα της υβριδικής λειτουργίας στα αυτοκίνητα του. Η αγορά αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε ανοδική πορεία ως προς τα υβριδικά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • W
                                          wantone last edited by

                                          Υπερβολικο, παρε για παρδειγμα το Κορολλα με τον 1.5 ατμοσφαιρικο. Εχει σχεδον ιδια καταναλωση με το υβριδικο. Πολλα συγχρονα θερμικα εχουν εξισου χαμηλες καταναλωσεις με τα υβριδικα εκτος και μιλαμε σταματα ξεκινα σε μποτιλιαρισμα.

                                          T 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • georgemit
                                            georgemit last edited by

                                            Συμφωνώ, έβλεπα χτες τον γνωστο γκουρού των τουοτα στο yt και ανέφερε καταναλώσεις σε ταξίδια γύρω στο 5.8 (corolla fl 140), τόσο έχω κι εγώ με το δικό μου.
                                            Το καλό και προσεγμένο αυτοκίνητο πάντα πουλιέται καλύτερα δε χρειάζεται να είναι υβριδικό. Για πολλά χρόνια ακόμα θα υπάρχουν αρκετοί που θα ψάχνουν αποκλειστικά θερμικά.

                                            i30 160 N line!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 378
                                            • 379
                                            • 380
                                            • 381
                                            • 382
                                            • 390
                                            • 391
                                            • 380 / 391
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr