-
Κρουζερ έχει Παβλοφικα ανακλαστικά σε οτιδήποτε δεν μπορεί να καταλάβει.
Προχωράμε !
-
Όχι, όντως, θα είναι και αυτό σαν κάτι άλλα, που με 400 άλογα, θα έχουν κόφτη στα 180;
Δηλαδή στην ΕΟ θα του ανάβει φώτα και ένα 1.6 20ετίας;
Γελοιότητες... -
@bassstarlet said in BYD forum:
Όχι, όντως, θα είναι και αυτό σαν κάτι άλλα, που με 400 άλογα, θα έχουν κόφτη στα 180;
Δηλαδή στην ΕΟ θα του ανάβει φώτα και ένα 1.6 20ετίας;
Γελοιότητες...Δηλαδή έχεις σκοπό να πηγαίνεις με παραπάνω από 180 km/h;
-
Γιατί όχι;
Ειδικά όταν επιτυγχάνονται πολύ πιο γρήγορα από τα «κανονικά» αυτοκίνητα, θα είναι σίγουρα και πιο ασφαλές.
Αλλά ακόμα και αν δεν είχα την πρόθεση, και μόνο που θα είχα αυτό τον περιορισμό, θα ήταν deal breaker.Άσχετο, θυμάστε το evo makinen edition με κόφτη στα 160?
-
180 είχει το Makkinen, όπως όλα τα JDM. Όμως στην Ευρώπη έβγαινε ο κόφτης, αλλά και πάλι είχαν χαμηλή τελική, λόγω κοντού κιβωτίου. Το Impresa 22Β είχε 250+!!!
-
@bassstarlet said in BYD forum:
Κανά super mini θα βγάλουν;
Έχουν το seagul, στα 10κ, ιδανικό όχημα πόλης
-
Τόσο έχει στο Ελλαδιστάν;
-
Στην Ιταλία με προσφορά και επιδότηση τους βγαίνει 29Κ, εδώ αγοράζουμε με τα ίδια λεφτά yaris. Αν έρθει και εδώ με κάποιο αρχικό bonus από τον Σφακιανάκη θα ξεπουλήσει.
-
Εντάξει, μπόνους και σφακιανάκης δε μπάνε πολύ μαζί.
-
@antonakis said in BYD forum:
Εντάξει, μπόνους και σφακιανάκης δε μπάνε πολύ μαζί.
Μπορεί να το "επιβάλει" η BYD, γιατί δίνουν σίγουρα σε Ισπανία και Ιταλία. Αλλιώς ναι, ξέρω.
-
Βέβαια στην Ιταλία ως τώρα για το 2024, 16500 πωλήσεις ηλεκτρικών, στην Ισπανία 15000, στην Ελλάδα 2100..
-
@antonakis said in BYD forum:
Εντάξει, μπόνους και σφακιανάκης δε μπάνε πολύ μαζί.
Μπορεί να το "επιβάλει" η BYD, γιατί δίνουν σίγουρα σε Ισπανία και Ιταλία. Αλλιώς ναι, ξέρω.
για να πάει 29Κ αν μιλάμε για την Design εκδοση θα πρέπει να υπάρξει εκπτωση 10Κ αφου αφαιρεθεί η επιδότηση...ενταξει καταλαβαίνετε αυτα δεν γινονται στην ελλαδα...
-
@antonakis said in BYD forum:
Εντάξει, μπόνους και σφακιανάκης δε μπάνε πολύ μαζί.
Μπορεί να το "επιβάλει" η BYD, γιατί δίνουν σίγουρα σε Ισπανία και Ιταλία. Αλλιώς ναι, ξέρω.
για να πάει 29Κ αν μιλάμε για την Design εκδοση θα πρέπει να υπάρξει εκπτωση 10Κ αφου αφαιρεθεί η επιδότηση...ενταξει καταλαβαίνετε αυτα δεν γινονται στην ελλαδα...
Στην Ιταλία έχω την εντύπωση ότι δίνουν επιδότηση 9Κ για τα ev και 6Κ για τα phev, άρα από τα 38,5Κ που έχει κανονικά, πάει στα 35Κ με bonus από την BYD και στα 29Κ με την ιταλική επιδότηση, δεν περιμένω να πάει τόσο εδώ, απλά βλέπω πόσο φθηνά αγοράζουν τελικά στην διπλανή χώρα.
-
@antonakis said in BYD forum:
Εντάξει, μπόνους και σφακιανάκης δε μπάνε πολύ μαζί.
Μπορεί να το "επιβάλει" η BYD, γιατί δίνουν σίγουρα σε Ισπανία και Ιταλία. Αλλιώς ναι, ξέρω.
για να πάει 29Κ αν μιλάμε για την Design εκδοση θα πρέπει να υπάρξει εκπτωση 10Κ αφου αφαιρεθεί η επιδότηση...ενταξει καταλαβαίνετε αυτα δεν γινονται στην ελλαδα...
Στην Ιταλία έχω την εντύπωση ότι δίνουν επιδότηση 9Κ για τα ev και 6Κ για τα phev, άρα από τα 38,5Κ που έχει κανονικά, πάει στα 35Κ με bonus από την BYD και στα 29Κ με την ιταλική επιδότηση, δεν περιμένω να πάει τόσο εδώ, απλά βλέπω πόσο φθηνά αγοράζουν τελικά στην διπλανή χώρα.
ενταξει οι ιταλοι ειναι φτωχοι δεν εχουν την δικη μας... αναπτυξη, εμεις κεδράμε...οποτε δουλευουμε φουλ τιμη...
-
Βέβαια στην Ιταλία ως τώρα για το 2024, 16500 πωλήσεις ηλεκτρικών, στην Ισπανία 15000, στην Ελλάδα 2100..
Είμαστε όμως περίπου και το 1/6 και 1/5 Ιταλών κι Ισπανών,οπότε αν το καλοσκεφθείς δεν πάνε κι άσχημα τα EV εδώ.
Περίμενα χειρότερα νούμερα με βάση την περιγραφόμενη οικονομική μας κατάσταση. -
Πραγματικά, δεν είμαστε τόσο πίσώ από αυτούς
-
-
@panormus772 said in BYD forum:
Βέβαια στην Ιταλία ως τώρα για το 2024, 16500 πωλήσεις ηλεκτρικών, στην Ισπανία 15000, στην Ελλάδα 2100..
Είμαστε όμως περίπου και το 1/6 και 1/5 Ιταλών κι Ισπανών,οπότε αν το καλοσκεφθείς δεν πάνε κι άσχημα τα EV εδώ.
Περίμενα χειρότερα νούμερα με βάση την περιγραφόμενη οικονομική μας κατάσταση.Σύμφωνοι ότι είναι παρόμοια σε πωλήσεις/πληθυσμό αλλά σαν εταιρία που θέλεις να πουλήσεις, που θα επικεντρωθείς και με τις προσφορές, στην Ιταλία των 66000 ηλεκτρικών και 1,5 εκατομμύριο συνολικά νέων οχημάτων (3η μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης), ή στην Ελλάδα των 6400/134000 ;
-
@panormus772 said in BYD forum:
Βέβαια στην Ιταλία ως τώρα για το 2024, 16500 πωλήσεις ηλεκτρικών, στην Ισπανία 15000, στην Ελλάδα 2100..
Είμαστε όμως περίπου και το 1/6 και 1/5 Ιταλών κι Ισπανών,οπότε αν το καλοσκεφθείς δεν πάνε κι άσχημα τα EV εδώ.
Περίμενα χειρότερα νούμερα με βάση την περιγραφόμενη οικονομική μας κατάσταση.Σύμφωνοι ότι είναι παρόμοια σε πωλήσεις/πληθυσμό αλλά σαν εταιρία που θέλεις να πουλήσεις, που θα επικεντρωθείς και με τις προσφορές, στην Ιταλία των 66000 ηλεκτρικών και 1,5 εκατομμύριο συνολικά νέων οχημάτων (3η μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης), ή στην Ελλάδα των 6400/134000 ;
Ναι,έτσι είναι.
Αλλά αυτό ισχύει από ανέκαθεν για μας και για άλλα μικρότερα πληθυσμιακά ευρωπαϊκά κράτη.
Απλά,διαπιστώνω ακόμη και με τα μικρότερα οικονομικά κίνητρα και με πιθανή χειρότερη οικονομική κατάσταση των πολιτών από τις μεγάλες ευρωπ. χώρες, η αγορά των EV εδώ πάει -αναλογικά με τ'άλλα κράτη- μια χαρά.. -
Αν βγει κανα μικροποσό στο κη3 για phev θα τρίβει τα χέρια του σφακ.
BYD forum