Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 293
    • 294
    • 295
    • 296
    • 297
    • 504
    • 505
    • 295 / 505
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    142
    10091
    292130
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • piliourits
      piliourits @stefan147 last edited by

      @stefan147 said in TESLA FORUM:

      Προβοκατόρικη ερώτηση! 😁

      Το ΨΨ μια χαρά είναι. Έχει πολυ συγκεκριμένα μειονεκτήματα όπως και πλεονεκτήματα βέβαια. Εγώ αποφάσισα ότι μπορώ να το διώξω όταν έπιασα επανειλλημένα τον εαυτό μου να παίζει με τους διακόπτες των παραθύρων όντας στην εθνική γιατί ασυναίσθητα νόμιζα με τόση φασαρία ότι κάτι δεν εχει κλείσει σωστά (φυσικά δεν ήταν αυτό το πρόβλημα).

      Οπότε εφόσον μπορεί να μου χρηματοδοτήσει στο 90%(?) ένα ΠΟΛΥ καλύτερο αμάξι, γιατί όχι? Πολύ σημαντικό επίσης ότι έχω διαθέσιμη παροχή ρεύματος που πάει ανεκμετάλλευτη. Ένα οποιοδήποτε ηλεκτρικό δηλ θα μου κοστίζει μόνο την ασφάλειά του.

      Τα υπόλοιπα όπως range κτλ, θα φανούν στη χρήση. Σε 15 μήνες το ΨΨ έχει κάνει 25.000χλμ αλλά υπό ελαφρώς διαφορετικές συνθήκες. Το Tesla υπολογίζω δε θα κάνει πάνω από 10-12.000χλμ το χρόνο.

      Έχει πολύ μεγάλη σημασία από τι αμάξι πάει ο καθένας στο καινούριο...
      Πάντως πιο ήσυχο από Τέσλα ΔΕΝ θα βρεις.

      Η Ελλάδα είναι ένας γιδότοπος που τον κυβερνά μία μαφία, μπροστά στην οποία η μαφία της Κολομβίας είναι ένα μάτσο γατάκια

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dettol @ataim last edited by

        @ataim said in TESLA FORUM:

        @dettol said in TESLA FORUM:

        @red_monster said in TESLA FORUM:

        @dettol said in TESLA FORUM:

        @red_monster said in TESLA FORUM:

        @dettol said in TESLA FORUM:

        και ας επανερθουμε σε κατι πιο πρακτικο
        @red_monster αφησα το αμαξι κυριακη μεσημερι κατω απο νταλα ηλιο. Χτυπησε 48-50 εσωτερικη θερμοκρασια. 10' πριν επιστρεψουμε σε αυτοκινητο, ενεργοποιησα τον κλιματισμο. Οταν πηραμε το αμαξι ειχε πετυχει την επιθυμητη θερμοκρασια. Η ηλιοροφη (εσωτερικα) εκαιγε ακομα. Μετα απο 20' καναμε σταση για παγωτο, οποτε και ελεγξα παλι. Ειχε πεσει σε "χλιαρο" η θερμοκρασια της ηλιοροφης.
        Οδηγησα κατω απο νταλα ηλιο και δεν ενιωσα να με "καιει" ο ηλιος.
        Επομενως, προσωπικα τουλαχιστον, δεν θα ασχοληθω με σκιαστρο για την ηλιοροφη, απο τη στιγμη που α. δεν καιγομαι, β. μπορω να εχω ετοιμασει το αμαξι ωστε οταν μπω να ειναι δροσερο.

        Τσιμπησα sexy knob ομως, οποτε πιστευω οτι μεχρι το επομενο ΣΚ να σας μεταφερω τις προσωπικες μου εντυπωσεις.

        Δυστυχώς αυτή την Κυριακή που είχε καλό καιρό ήμουν εφεδρεία και δεν δοκιμάσαμε τα σκίαστρα, οψομεθα για το επόμενο. Ο πραγματικός λόγος αγορας ήταν ότι ενοχλούσε τον μικρο η αντηλια και τον είχαμε με κατεβασμένο αυγό σκιάχτρο.

        Θα μπω και εγώ sexy knob ή sexy buttons. Το παιδί στην Tesla μου είπε ότι δεν σχετίζονται με την εγγύηση και δεν έχει δει ποτέ θέμα, σε περίπτωση θέματος θα πρέπει να το αφαιρέσεις για να μπορούν να κάνουν σωστά τη διάγνωση. η τεσλα -λέει- δεν ψάχνει τρόπους να σε βγάλει εκτός εγγύησης (σερβις μόνο σε αυτούς κλπ κλπ), τουναντίον, αν δεν είναι κάποια εξόφθαλμη χοντράδα αλλάξουν το εξάρτημα no questions asked

        ναι, αλλωστε βγαινει ευκολα ο commander. Δεν εχω διαβασει να εχει δημιουργηθει ποτε προβλημα με αυτα τα προϊοντα οποτε δεν εχω ενδοιασμους.

        Μόνο για το drift mode θα το αγοράσω, τα αλλά μου είναι αδιάφορα 😄

        loooool. ουτε καν θα το βαλω ως επιλογη στο knob. Παντελως αδιαφορο 🙂

        Κάτι ακόμα που θέλω να δοκιμάσω είναι ένα νέο feature που εισήγαγαν προσφατα, την απενεργοποίηση ενός από τα δυο μοτέρ. Είμαι περίεργος αν το κάνω RWD πως θα επηρεάσει την κατανάλωση.

        Σε κάτι δοκιμές που έχω δει, όταν δεν πιεστεί χρησιμοποιεί αποκλειστικά τον πίσω κινητήρα αποδεσμεύοντας τον μπροστά, άρα πιθανώς δεν θα σου κάνει διαφορά στην κατανάλωση αφού το κάνει μόνο του έτσι και αλλιώς σε οδήγηση υπό "κανονικές" συνθήκες.

        αν μπορεις, ποσταρε το βιντεο. Καπου το εχω ξανα ακουσει και εγω αυτο, αλλα δεν εχω δει απο πουθενα επιβεβαιωση

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stefan147 last edited by

          Δεν ψάχνω το απόλυτο σε ησυχία, απλά σε συνδυασμό και με τα άλλα που προανέφερα, με τρελαίνει να χω σκάσει 40Κ και να ταξιδεύω και γενικά ν' ακούω θορύβους και φασαρίες που δεν έχει ούτε αμάξι μισής αξίας.

          N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            red_monster @dettol last edited by

            @dettol said in TESLA FORUM:

            @red_monster said in TESLA FORUM:

            @dettol said in TESLA FORUM:

            @red_monster said in TESLA FORUM:

            @dettol said in TESLA FORUM:

            και ας επανερθουμε σε κατι πιο πρακτικο
            @red_monster αφησα το αμαξι κυριακη μεσημερι κατω απο νταλα ηλιο. Χτυπησε 48-50 εσωτερικη θερμοκρασια. 10' πριν επιστρεψουμε σε αυτοκινητο, ενεργοποιησα τον κλιματισμο. Οταν πηραμε το αμαξι ειχε πετυχει την επιθυμητη θερμοκρασια. Η ηλιοροφη (εσωτερικα) εκαιγε ακομα. Μετα απο 20' καναμε σταση για παγωτο, οποτε και ελεγξα παλι. Ειχε πεσει σε "χλιαρο" η θερμοκρασια της ηλιοροφης.
            Οδηγησα κατω απο νταλα ηλιο και δεν ενιωσα να με "καιει" ο ηλιος.
            Επομενως, προσωπικα τουλαχιστον, δεν θα ασχοληθω με σκιαστρο για την ηλιοροφη, απο τη στιγμη που α. δεν καιγομαι, β. μπορω να εχω ετοιμασει το αμαξι ωστε οταν μπω να ειναι δροσερο.

            Τσιμπησα sexy knob ομως, οποτε πιστευω οτι μεχρι το επομενο ΣΚ να σας μεταφερω τις προσωπικες μου εντυπωσεις.

            Δυστυχώς αυτή την Κυριακή που είχε καλό καιρό ήμουν εφεδρεία και δεν δοκιμάσαμε τα σκίαστρα, οψομεθα για το επόμενο. Ο πραγματικός λόγος αγορας ήταν ότι ενοχλούσε τον μικρο η αντηλια και τον είχαμε με κατεβασμένο αυγό σκιάχτρο.

            Θα μπω και εγώ sexy knob ή sexy buttons. Το παιδί στην Tesla μου είπε ότι δεν σχετίζονται με την εγγύηση και δεν έχει δει ποτέ θέμα, σε περίπτωση θέματος θα πρέπει να το αφαιρέσεις για να μπορούν να κάνουν σωστά τη διάγνωση. η τεσλα -λέει- δεν ψάχνει τρόπους να σε βγάλει εκτός εγγύησης (σερβις μόνο σε αυτούς κλπ κλπ), τουναντίον, αν δεν είναι κάποια εξόφθαλμη χοντράδα αλλάξουν το εξάρτημα no questions asked

            ναι, αλλωστε βγαινει ευκολα ο commander. Δεν εχω διαβασει να εχει δημιουργηθει ποτε προβλημα με αυτα τα προϊοντα οποτε δεν εχω ενδοιασμους.

            Μόνο για το drift mode θα το αγοράσω, τα αλλά μου είναι αδιάφορα 😄

            loooool. ουτε καν θα το βαλω ως επιλογη στο knob. Παντελως αδιαφορο 🙂

            Κάτι ακόμα που θέλω να δοκιμάσω είναι ένα νέο feature που εισήγαγαν προσφατα, την απενεργοποίηση ενός από τα δυο μοτέρ. Είμαι περίεργος αν το κάνω RWD πως θα επηρεάσει την κατανάλωση.

            Δεν θα δουλεύει ούτε ως γεννήτρια ;

            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dettol @red_monster last edited by dettol

              @red_monster said in TESLA FORUM:

              @dettol said in TESLA FORUM:

              @red_monster said in TESLA FORUM:

              @dettol said in TESLA FORUM:

              @red_monster said in TESLA FORUM:

              @dettol said in TESLA FORUM:

              και ας επανερθουμε σε κατι πιο πρακτικο
              @red_monster αφησα το αμαξι κυριακη μεσημερι κατω απο νταλα ηλιο. Χτυπησε 48-50 εσωτερικη θερμοκρασια. 10' πριν επιστρεψουμε σε αυτοκινητο, ενεργοποιησα τον κλιματισμο. Οταν πηραμε το αμαξι ειχε πετυχει την επιθυμητη θερμοκρασια. Η ηλιοροφη (εσωτερικα) εκαιγε ακομα. Μετα απο 20' καναμε σταση για παγωτο, οποτε και ελεγξα παλι. Ειχε πεσει σε "χλιαρο" η θερμοκρασια της ηλιοροφης.
              Οδηγησα κατω απο νταλα ηλιο και δεν ενιωσα να με "καιει" ο ηλιος.
              Επομενως, προσωπικα τουλαχιστον, δεν θα ασχοληθω με σκιαστρο για την ηλιοροφη, απο τη στιγμη που α. δεν καιγομαι, β. μπορω να εχω ετοιμασει το αμαξι ωστε οταν μπω να ειναι δροσερο.

              Τσιμπησα sexy knob ομως, οποτε πιστευω οτι μεχρι το επομενο ΣΚ να σας μεταφερω τις προσωπικες μου εντυπωσεις.

              Δυστυχώς αυτή την Κυριακή που είχε καλό καιρό ήμουν εφεδρεία και δεν δοκιμάσαμε τα σκίαστρα, οψομεθα για το επόμενο. Ο πραγματικός λόγος αγορας ήταν ότι ενοχλούσε τον μικρο η αντηλια και τον είχαμε με κατεβασμένο αυγό σκιάχτρο.

              Θα μπω και εγώ sexy knob ή sexy buttons. Το παιδί στην Tesla μου είπε ότι δεν σχετίζονται με την εγγύηση και δεν έχει δει ποτέ θέμα, σε περίπτωση θέματος θα πρέπει να το αφαιρέσεις για να μπορούν να κάνουν σωστά τη διάγνωση. η τεσλα -λέει- δεν ψάχνει τρόπους να σε βγάλει εκτός εγγύησης (σερβις μόνο σε αυτούς κλπ κλπ), τουναντίον, αν δεν είναι κάποια εξόφθαλμη χοντράδα αλλάξουν το εξάρτημα no questions asked

              ναι, αλλωστε βγαινει ευκολα ο commander. Δεν εχω διαβασει να εχει δημιουργηθει ποτε προβλημα με αυτα τα προϊοντα οποτε δεν εχω ενδοιασμους.

              Μόνο για το drift mode θα το αγοράσω, τα αλλά μου είναι αδιάφορα 😄

              loooool. ουτε καν θα το βαλω ως επιλογη στο knob. Παντελως αδιαφορο 🙂

              Κάτι ακόμα που θέλω να δοκιμάσω είναι ένα νέο feature που εισήγαγαν προσφατα, την απενεργοποίηση ενός από τα δυο μοτέρ. Είμαι περίεργος αν το κάνω RWD πως θα επηρεάσει την κατανάλωση.

              Δεν θα δουλεύει ούτε ως γεννήτρια ;

              στο regen αναφερεσαι εσυ φανταζομαι. Δεν εχω ιδεα.

              Οι τυποι απο την enhance το εβαλαν αυτο το feature χωρις ομως να λενε τιποτα περα απο το "δοκιμαστε το και πειτε μας". Ε λεω να το δοκιμασω 🙂

              Εχω κανει αυτην κουβεντα και με αλλους και δεν εχουμε καταληξει καπου. Υπαρχει η πεποιθηση οτι η μειωμενη καταναλωση των rwd εκδοσεων οφειλονται περισσοτερο στα μειωμενα κιλα (σε σχεση με τις LR) παρα στην ελλειψη ηλεκτροκινητηρα. Το gut feeling μου παντως ειναι οτι θα εχει λιγο μειωμενη καταναλωση (αν απενεργοποιησεις τον εναν ηλεκτροκινητηρα) αλλα οχι σε επιπεδα RWD

              Youtube Video

              R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                netgeo @stefan147 last edited by

                @stefan147 said in TESLA FORUM:

                Δεν ψάχνω το απόλυτο σε ησυχία, απλά σε συνδυασμό και με τα άλλα που προανέφερα, με τρελαίνει να χω σκάσει 40Κ και να ταξιδεύω και γενικά ν' ακούω θορύβους και φασαρίες που δεν έχει ούτε αμάξι μισής αξίας.

                Βασικός λόγος που τελικά κατέληξα στο Tesla και ακύρωσα το ΨΨ.

                Απογοήτευση στην ηχομόνωση, δεν ξέρω αν ήταν μόνο στην έκδοση με την ηλιοροφή την lounge. Αλλά μαύρο χάλι...

                Όχι ότι το τεσλα δεν έχει φασαρία από το οδόστρωμα, αλλά δεν νιώθεις ότι οδηγείς αλουμινοχαρτο.

                S R 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                • N
                  netgeo @fanis75 last edited by

                  @fanis75 said in TESLA FORUM:

                  @stefan147 said in TESLA FORUM:

                  Το μεγαλύτερο από τα θέματα της Τέσλα είναι η δυνατότητα εξατομίκευσης. Εγώ πχ θα ήθελα διακαώς υφασμάτινα ή αλκαντάρα καθίσματα. Στην ελλάδα το δέρμα ή ότι είναι αυτό που βάζει η τέσλα απλά δεν παλεύεται.

                  Με τον αερισμό καθισμάτων ειναι μια χαρά, το δοκίμασα και είναι εξαιρετικό. Το δέρμα ή δερματίνη, χωρίς αεριζόμενα/θερμαινόμενα καθίσματα, απλά δεν αντέχεται!

                  Με μεμβράνες στο αμάξι και ΛΕΥΚΑ καθίσματα, χωρίς κάποια άλλα προστατευτικά, στον ήλιο για ώρες, μετά την απομακρυσμενη ενεργοποίηση του κλιματισμού, τα καθίσματα και το τιμόνι είναι δροσερά.

                  Προφανώς τα αεριζομενα είναι καλοδεχουμενα, αλλά έως τώρα δεν έχω αντιμετωπίσει θέμα.

                  Θέμα είναι η ηλιοροφή πάνω από τον οδηγό: είναι άχρηστη παντελώς.

                  Θα μπορούσε να είναι 10-15 εκατοστά πιο μικρή, εκεί μέχρι να πιάσει καλά ο κλιματισμός νιώθεις να τηγανίζουν αυγό πάνω από το κεφάλι σου.

                  Παρα την μεμβράνη (Xpel XR plus) το τζάμι ζεματάει όταν ο ήλιος χτυπάει ακριβώς στο σημείο...

                  D R 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    stefan147 @netgeo last edited by

                    @netgeo said in TESLA FORUM:

                    @stefan147 said in TESLA FORUM:

                    Δεν ψάχνω το απόλυτο σε ησυχία, απλά σε συνδυασμό και με τα άλλα που προανέφερα, με τρελαίνει να χω σκάσει 40Κ και να ταξιδεύω και γενικά ν' ακούω θορύβους και φασαρίες που δεν έχει ούτε αμάξι μισής αξίας.

                    Βασικός λόγος που τελικά κατέληξα στο Tesla και ακύρωσα το ΨΨ.

                    Απογοήτευση στην ηχομόνωση, δεν ξέρω αν ήταν μόνο στην έκδοση με την ηλιοροφή την lounge. Αλλά μαύρο χάλι...

                    Όχι ότι το τεσλα δεν έχει φασαρία από το οδόστρωμα, αλλά δεν νιώθεις ότι οδηγείς αλουμινοχαρτο.

                    Δεν είναι μόνο η ηχομόνωση, είναι γενικά η εμπειρία χρήσης πολύ μίζερη και φτωχή. Όλα πρωτογονα στο βωμό της οικονομίας. Συνειδητή επιλογή τότε αλλά υπό άλλες συνθήκες οπότε δεν υπάρχει λόγος να συμβιωνουμε με το ζόρι.

                    Καλώς ή κακώς τώρα το Τεσλα είναι μονόδρομος όπως και τότε το ΨΨ ήταν μονόδρομος. Σε κανα χρόνο προβλέπω να είναι τπτ αλλο μονόδρομος. Σε δουλειά να βρισκόμαστε.😜

                    R N 2 Replies Last reply Reply Quote 4
                    • D
                      dettol @netgeo last edited by

                      @netgeo said in TESLA FORUM:

                      @fanis75 said in TESLA FORUM:

                      @stefan147 said in TESLA FORUM:

                      Το μεγαλύτερο από τα θέματα της Τέσλα είναι η δυνατότητα εξατομίκευσης. Εγώ πχ θα ήθελα διακαώς υφασμάτινα ή αλκαντάρα καθίσματα. Στην ελλάδα το δέρμα ή ότι είναι αυτό που βάζει η τέσλα απλά δεν παλεύεται.

                      Με τον αερισμό καθισμάτων ειναι μια χαρά, το δοκίμασα και είναι εξαιρετικό. Το δέρμα ή δερματίνη, χωρίς αεριζόμενα/θερμαινόμενα καθίσματα, απλά δεν αντέχεται!

                      Με μεμβράνες στο αμάξι και ΛΕΥΚΑ καθίσματα, χωρίς κάποια άλλα προστατευτικά, στον ήλιο για ώρες, μετά την απομακρυσμενη ενεργοποίηση του κλιματισμού, τα καθίσματα και το τιμόνι είναι δροσερά.

                      Προφανώς τα αεριζομενα είναι καλοδεχουμενα, αλλά έως τώρα δεν έχω αντιμετωπίσει θέμα.

                      Θέμα είναι η ηλιοροφή πάνω από τον οδηγό: είναι άχρηστη παντελώς.

                      Θα μπορούσε να είναι 10-15 εκατοστά πιο μικρή, εκεί μέχρι να πιάσει καλά ο κλιματισμός νιώθεις να τηγανίζουν αυγό πάνω από το κεφάλι σου.

                      Παρα την μεμβράνη (Xpel XR plus) το τζάμι ζεματάει όταν ο ήλιος χτυπάει ακριβώς στο σημείο...

                      Ότι ζεματάει η οροφή, ισχύει. Αλλά φτάνει το κεφάλι σου τόσο κοντά της ώστε να σε ενοχλεί αυτή η θερμότητα που εκπέμπει;

                      N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        red_monster @netgeo last edited by

                        @netgeo said in TESLA FORUM:

                        @stefan147 said in TESLA FORUM:

                        Δεν ψάχνω το απόλυτο σε ησυχία, απλά σε συνδυασμό και με τα άλλα που προανέφερα, με τρελαίνει να χω σκάσει 40Κ και να ταξιδεύω και γενικά ν' ακούω θορύβους και φασαρίες που δεν έχει ούτε αμάξι μισής αξίας.

                        Βασικός λόγος που τελικά κατέληξα στο Tesla και ακύρωσα το ΨΨ.

                        Απογοήτευση στην ηχομόνωση, δεν ξέρω αν ήταν μόνο στην έκδοση με την ηλιοροφή την lounge. Αλλά μαύρο χάλι...

                        Όχι ότι το τεσλα δεν έχει φασαρία από το οδόστρωμα, αλλά δεν νιώθεις ότι οδηγείς αλουμινοχαρτο.

                        Το highland είναι βελτιωμένο σε πολύ μεγάλο βαθμό σε ηχομόνωση, απόσβεση ανάρτησης και καθίσματα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • R
                          red_monster @netgeo last edited by

                          @netgeo said in TESLA FORUM:

                          @fanis75 said in TESLA FORUM:

                          @stefan147 said in TESLA FORUM:

                          Το μεγαλύτερο από τα θέματα της Τέσλα είναι η δυνατότητα εξατομίκευσης. Εγώ πχ θα ήθελα διακαώς υφασμάτινα ή αλκαντάρα καθίσματα. Στην ελλάδα το δέρμα ή ότι είναι αυτό που βάζει η τέσλα απλά δεν παλεύεται.

                          Με τον αερισμό καθισμάτων ειναι μια χαρά, το δοκίμασα και είναι εξαιρετικό. Το δέρμα ή δερματίνη, χωρίς αεριζόμενα/θερμαινόμενα καθίσματα, απλά δεν αντέχεται!

                          Με μεμβράνες στο αμάξι και ΛΕΥΚΑ καθίσματα, χωρίς κάποια άλλα προστατευτικά, στον ήλιο για ώρες, μετά την απομακρυσμενη ενεργοποίηση του κλιματισμού, τα καθίσματα και το τιμόνι είναι δροσερά.

                          Προφανώς τα αεριζομενα είναι καλοδεχουμενα, αλλά έως τώρα δεν έχω αντιμετωπίσει θέμα.

                          Θέμα είναι η ηλιοροφή πάνω από τον οδηγό: είναι άχρηστη παντελώς.

                          Θα μπορούσε να είναι 10-15 εκατοστά πιο μικρή, εκεί μέχρι να πιάσει καλά ο κλιματισμός νιώθεις να τηγανίζουν αυγό πάνω από το κεφάλι σου.

                          Παρα την μεμβράνη (Xpel XR plus) το τζάμι ζεματάει όταν ο ήλιος χτυπάει ακριβώς στο σημείο...

                          Τα αεριζόμενα είναι φοβερά αλλά ο ανεμιστήρας τους είναι αρκετά θορυβώδης. Σε κάνα ΨΨ που κάνει σαν κουδουνίστρα δεν σε ενοχλεί, αλλά στο νέο model 3 γίνεται εύκολα αντιληπτό.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • R
                            red_monster @dettol last edited by

                            @dettol said in TESLA FORUM:

                            @red_monster said in TESLA FORUM:

                            @dettol said in TESLA FORUM:

                            @red_monster said in TESLA FORUM:

                            @dettol said in TESLA FORUM:

                            @red_monster said in TESLA FORUM:

                            @dettol said in TESLA FORUM:

                            και ας επανερθουμε σε κατι πιο πρακτικο
                            @red_monster αφησα το αμαξι κυριακη μεσημερι κατω απο νταλα ηλιο. Χτυπησε 48-50 εσωτερικη θερμοκρασια. 10' πριν επιστρεψουμε σε αυτοκινητο, ενεργοποιησα τον κλιματισμο. Οταν πηραμε το αμαξι ειχε πετυχει την επιθυμητη θερμοκρασια. Η ηλιοροφη (εσωτερικα) εκαιγε ακομα. Μετα απο 20' καναμε σταση για παγωτο, οποτε και ελεγξα παλι. Ειχε πεσει σε "χλιαρο" η θερμοκρασια της ηλιοροφης.
                            Οδηγησα κατω απο νταλα ηλιο και δεν ενιωσα να με "καιει" ο ηλιος.
                            Επομενως, προσωπικα τουλαχιστον, δεν θα ασχοληθω με σκιαστρο για την ηλιοροφη, απο τη στιγμη που α. δεν καιγομαι, β. μπορω να εχω ετοιμασει το αμαξι ωστε οταν μπω να ειναι δροσερο.

                            Τσιμπησα sexy knob ομως, οποτε πιστευω οτι μεχρι το επομενο ΣΚ να σας μεταφερω τις προσωπικες μου εντυπωσεις.

                            Δυστυχώς αυτή την Κυριακή που είχε καλό καιρό ήμουν εφεδρεία και δεν δοκιμάσαμε τα σκίαστρα, οψομεθα για το επόμενο. Ο πραγματικός λόγος αγορας ήταν ότι ενοχλούσε τον μικρο η αντηλια και τον είχαμε με κατεβασμένο αυγό σκιάχτρο.

                            Θα μπω και εγώ sexy knob ή sexy buttons. Το παιδί στην Tesla μου είπε ότι δεν σχετίζονται με την εγγύηση και δεν έχει δει ποτέ θέμα, σε περίπτωση θέματος θα πρέπει να το αφαιρέσεις για να μπορούν να κάνουν σωστά τη διάγνωση. η τεσλα -λέει- δεν ψάχνει τρόπους να σε βγάλει εκτός εγγύησης (σερβις μόνο σε αυτούς κλπ κλπ), τουναντίον, αν δεν είναι κάποια εξόφθαλμη χοντράδα αλλάξουν το εξάρτημα no questions asked

                            ναι, αλλωστε βγαινει ευκολα ο commander. Δεν εχω διαβασει να εχει δημιουργηθει ποτε προβλημα με αυτα τα προϊοντα οποτε δεν εχω ενδοιασμους.

                            Μόνο για το drift mode θα το αγοράσω, τα αλλά μου είναι αδιάφορα 😄

                            loooool. ουτε καν θα το βαλω ως επιλογη στο knob. Παντελως αδιαφορο 🙂

                            Κάτι ακόμα που θέλω να δοκιμάσω είναι ένα νέο feature που εισήγαγαν προσφατα, την απενεργοποίηση ενός από τα δυο μοτέρ. Είμαι περίεργος αν το κάνω RWD πως θα επηρεάσει την κατανάλωση.

                            Δεν θα δουλεύει ούτε ως γεννήτρια ;

                            στο regen αναφερεσαι εσυ φανταζομαι. Δεν εχω ιδεα.

                            Οι τυποι απο την enhance το εβαλαν αυτο το feature χωρις ομως να λενε τιποτα περα απο το "δοκιμαστε το και πειτε μας". Ε λεω να το δοκιμασω 🙂

                            Εχω κανει αυτην κουβεντα και με αλλους και δεν εχουμε καταληξει καπου. Υπαρχει η πεποιθηση οτι η μειωμενη καταναλωση των rwd εκδοσεων οφειλονται περισσοτερο στα μειωμενα κιλα (σε σχεση με τις LR) παρα στην ελλειψη ηλεκτροκινητηρα. Το gut feeling μου παντως ειναι οτι θα εχει λιγο μειωμενη καταναλωση (αν απενεργοποιησεις τον εναν ηλεκτροκινητηρα) αλλα οχι σε επιπεδα RWD

                            Youtube Video

                            Γιατί όχι sexy buttons ?

                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_monster @stefan147 last edited by

                              @stefan147 said in TESLA FORUM:

                              @netgeo said in TESLA FORUM:

                              @stefan147 said in TESLA FORUM:

                              Δεν ψάχνω το απόλυτο σε ησυχία, απλά σε συνδυασμό και με τα άλλα που προανέφερα, με τρελαίνει να χω σκάσει 40Κ και να ταξιδεύω και γενικά ν' ακούω θορύβους και φασαρίες που δεν έχει ούτε αμάξι μισής αξίας.

                              Βασικός λόγος που τελικά κατέληξα στο Tesla και ακύρωσα το ΨΨ.

                              Απογοήτευση στην ηχομόνωση, δεν ξέρω αν ήταν μόνο στην έκδοση με την ηλιοροφή την lounge. Αλλά μαύρο χάλι...

                              Όχι ότι το τεσλα δεν έχει φασαρία από το οδόστρωμα, αλλά δεν νιώθεις ότι οδηγείς αλουμινοχαρτο.

                              Δεν είναι μόνο η ηχομόνωση, είναι γενικά η εμπειρία χρήσης πολύ μίζερη και φτωχή. Όλα πρωτογονα στο βωμό της οικονομίας. Συνειδητή επιλογή τότε αλλά υπό άλλες συνθήκες οπότε δεν υπάρχει λόγος να συμβιωνουμε με το ζόρι.

                              Καλώς ή κακώς τώρα το Τεσλα είναι μονόδρομος όπως και τότε το ΨΨ ήταν μονόδρομος. Σε κανα χρόνο προβλέπω να είναι τπτ αλλο μονόδρομος. Σε δουλειά να βρισκόμαστε.😜

                              Περιμένουμε εντός έτους retrofit το πίσω μοτερ του model s, μην πω και το τρίτο 😀

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • D
                                dettol @red_monster last edited by

                                @red_monster said in TESLA FORUM:

                                @dettol said in TESLA FORUM:

                                @red_monster said in TESLA FORUM:

                                @dettol said in TESLA FORUM:

                                @red_monster said in TESLA FORUM:

                                @dettol said in TESLA FORUM:

                                @red_monster said in TESLA FORUM:

                                @dettol said in TESLA FORUM:

                                και ας επανερθουμε σε κατι πιο πρακτικο
                                @red_monster αφησα το αμαξι κυριακη μεσημερι κατω απο νταλα ηλιο. Χτυπησε 48-50 εσωτερικη θερμοκρασια. 10' πριν επιστρεψουμε σε αυτοκινητο, ενεργοποιησα τον κλιματισμο. Οταν πηραμε το αμαξι ειχε πετυχει την επιθυμητη θερμοκρασια. Η ηλιοροφη (εσωτερικα) εκαιγε ακομα. Μετα απο 20' καναμε σταση για παγωτο, οποτε και ελεγξα παλι. Ειχε πεσει σε "χλιαρο" η θερμοκρασια της ηλιοροφης.
                                Οδηγησα κατω απο νταλα ηλιο και δεν ενιωσα να με "καιει" ο ηλιος.
                                Επομενως, προσωπικα τουλαχιστον, δεν θα ασχοληθω με σκιαστρο για την ηλιοροφη, απο τη στιγμη που α. δεν καιγομαι, β. μπορω να εχω ετοιμασει το αμαξι ωστε οταν μπω να ειναι δροσερο.

                                Τσιμπησα sexy knob ομως, οποτε πιστευω οτι μεχρι το επομενο ΣΚ να σας μεταφερω τις προσωπικες μου εντυπωσεις.

                                Δυστυχώς αυτή την Κυριακή που είχε καλό καιρό ήμουν εφεδρεία και δεν δοκιμάσαμε τα σκίαστρα, οψομεθα για το επόμενο. Ο πραγματικός λόγος αγορας ήταν ότι ενοχλούσε τον μικρο η αντηλια και τον είχαμε με κατεβασμένο αυγό σκιάχτρο.

                                Θα μπω και εγώ sexy knob ή sexy buttons. Το παιδί στην Tesla μου είπε ότι δεν σχετίζονται με την εγγύηση και δεν έχει δει ποτέ θέμα, σε περίπτωση θέματος θα πρέπει να το αφαιρέσεις για να μπορούν να κάνουν σωστά τη διάγνωση. η τεσλα -λέει- δεν ψάχνει τρόπους να σε βγάλει εκτός εγγύησης (σερβις μόνο σε αυτούς κλπ κλπ), τουναντίον, αν δεν είναι κάποια εξόφθαλμη χοντράδα αλλάξουν το εξάρτημα no questions asked

                                ναι, αλλωστε βγαινει ευκολα ο commander. Δεν εχω διαβασει να εχει δημιουργηθει ποτε προβλημα με αυτα τα προϊοντα οποτε δεν εχω ενδοιασμους.

                                Μόνο για το drift mode θα το αγοράσω, τα αλλά μου είναι αδιάφορα 😄

                                loooool. ουτε καν θα το βαλω ως επιλογη στο knob. Παντελως αδιαφορο 🙂

                                Κάτι ακόμα που θέλω να δοκιμάσω είναι ένα νέο feature που εισήγαγαν προσφατα, την απενεργοποίηση ενός από τα δυο μοτέρ. Είμαι περίεργος αν το κάνω RWD πως θα επηρεάσει την κατανάλωση.

                                Δεν θα δουλεύει ούτε ως γεννήτρια ;

                                στο regen αναφερεσαι εσυ φανταζομαι. Δεν εχω ιδεα.

                                Οι τυποι απο την enhance το εβαλαν αυτο το feature χωρις ομως να λενε τιποτα περα απο το "δοκιμαστε το και πειτε μας". Ε λεω να το δοκιμασω 🙂

                                Εχω κανει αυτην κουβεντα και με αλλους και δεν εχουμε καταληξει καπου. Υπαρχει η πεποιθηση οτι η μειωμενη καταναλωση των rwd εκδοσεων οφειλονται περισσοτερο στα μειωμενα κιλα (σε σχεση με τις LR) παρα στην ελλειψη ηλεκτροκινητηρα. Το gut feeling μου παντως ειναι οτι θα εχει λιγο μειωμενη καταναλωση (αν απενεργοποιησεις τον εναν ηλεκτροκινητηρα) αλλα οχι σε επιπεδα RWD

                                Youtube Video

                                Γιατί όχι sexy buttons ?

                                Θεωρω ότι αισθητικά είναι πιο ωραίο το knob, ενώ είναι και πιο λειτουργικό προσφέροντας μεγαλύτερο αριθμό εντόκων. Άσε που με την οθόνη του προσφέρει λειτουργίες που δεν έχεις με τα buttons, πχ βλέπεις τη θερμοκρασία της μπαταρίας όταν κανείς precondition

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • N
                                  netgeo @dettol last edited by

                                  @dettol said in TESLA FORUM:

                                  Ότι ζεματάει η οροφή, ισχύει. Αλλά φτάνει το κεφάλι σου τόσο κοντά της ώστε να σε ενοχλεί αυτή η θερμότητα που εκπέμπει;

                                  Είμαι 1.73, αλλά ναι με ενοχλεί, δεν θυμάμαι αν το Y έχει πιο πολύ αέρα πάνω, στο 3 πάντως είναι θέμα.

                                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dettol @netgeo last edited by

                                    @netgeo said in TESLA FORUM:

                                    @dettol said in TESLA FORUM:

                                    Ότι ζεματάει η οροφή, ισχύει. Αλλά φτάνει το κεφάλι σου τόσο κοντά της ώστε να σε ενοχλεί αυτή η θερμότητα που εκπέμπει;

                                    Είμαι 1.73, αλλά ναι με ενοχλεί, δεν θυμάμαι αν το Y έχει πιο πολύ αέρα πάνω, στο 3 πάντως είναι θέμα.

                                    Στο Υ πρέπει να έχω τουλάχιστον 15 πόντους απόσταση από την ηλιοροφή. 1.78 και έχω ανεβάσει και λίγο το κάθισμα ώστε να βλέπω καλύτερα τα μπροστινά ορια του αυτοκινήτου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • N
                                      netgeo @stefan147 last edited by

                                      @stefan147 said in TESLA FORUM:

                                      @netgeo said in TESLA FORUM:

                                      @stefan147 said in TESLA FORUM:

                                      Δεν ψάχνω το απόλυτο σε ησυχία, απλά σε συνδυασμό και με τα άλλα που προανέφερα, με τρελαίνει να χω σκάσει 40Κ και να ταξιδεύω και γενικά ν' ακούω θορύβους και φασαρίες που δεν έχει ούτε αμάξι μισής αξίας.

                                      Βασικός λόγος που τελικά κατέληξα στο Tesla και ακύρωσα το ΨΨ.

                                      Απογοήτευση στην ηχομόνωση, δεν ξέρω αν ήταν μόνο στην έκδοση με την ηλιοροφή την lounge. Αλλά μαύρο χάλι...

                                      Όχι ότι το τεσλα δεν έχει φασαρία από το οδόστρωμα, αλλά δεν νιώθεις ότι οδηγείς αλουμινοχαρτο.

                                      Δεν είναι μόνο η ηχομόνωση, είναι γενικά η εμπειρία χρήσης πολύ μίζερη και φτωχή. Όλα πρωτογονα στο βωμό της οικονομίας. Συνειδητή επιλογή τότε αλλά υπό άλλες συνθήκες οπότε δεν υπάρχει λόγος να συμβιωνουμε με το ζόρι.

                                      Καλώς ή κακώς τώρα το Τεσλα είναι μονόδρομος όπως και τότε το ΨΨ ήταν μονόδρομος. Σε κανα χρόνο προβλέπω να είναι τπτ αλλο μονόδρομος. Σε δουλειά να βρισκόμαστε.😜

                                      Ναι συμφωνώ απόλυτα, αντε με το καλό το Τέσλα.

                                      Να ξεκινήσεις και εκεί τις μοντες να μάθουμε τίποτα 😀

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • T
                                        teo-mak last edited by teo-mak

                                        Σήμερα μου έβγαλε το πρώτο καπρίτσιο.
                                        Εβγαλα το αυτοκίνητο από το γκαράζ και το άφησα έξω στον δρόμο παρκαρισμένο για ολόκληρη την μέρα . Πριν λίγο πήρα να το βάλω μέσα και η οθόνη δεν άναψε. Νεκρή .
                                        Έκανα restart και η οθόνη επανήλθε.
                                        Εικάζω ότι ο ήλιος «έψησε» για τα καλά την καμπίνα και ο υπολογιστής έπαθε κοκομπλοκο.
                                        Την επόμενη φορά θα ενεργοποιήσω την προστασία υπερθέρμανσης καμπίνας .

                                        fanis75 D piliourits 3 Replies Last reply Reply Quote 3
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @teo-mak last edited by

                                          @teo-mak said in TESLA FORUM:

                                          Την επόμενη φορά θα ενεργοποιήσω την προστασία υπερθέρμανσης καμπίνας .

                                          Εχετι τέτοια feature? Ουάο!!

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dettol @teo-mak last edited by

                                            @teo-mak said in TESLA FORUM:

                                            Σήμερα μου έβγαλε το πρώτο καπρίτσιο.
                                            Εβγαλα το αυτοκίνητο από το γκαράζ και το άφησα έξω στον δρόμο παρκαρισμένο για ολόκληρη την μέρα . Πριν λίγο πήρα να το βάλω μέσα και η οθόνη δεν άναψε. Νεκρή .
                                            Έκανα restart και η οθόνη επανήλθε.
                                            Εικάζω ότι ο ήλιος «έψησε» για τα καλά την καμπίνα και ο υπολογιστής έπαθε κοκομπλοκο.
                                            Την επόμενη φορά θα ενεργοποιήσω την προστασία υπερθέρμανσης καμπίνας .

                                            Είδες αν σου άναψαν τίποτα errors - notifications? Έχουν σήμα ένα καμπανάκι

                                            T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 293
                                            • 294
                                            • 295
                                            • 296
                                            • 297
                                            • 504
                                            • 505
                                            • 295 / 505
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr