-
@fanis75 said in C3 Diesel ή Yaris Hybrid ;:
Για αυτή τη χρήση προφανώς υβρίδιο, δεν υπάρχει σύγκριση. Επίσης το Σε Τριο αλλάζει σε μερικούς μήνες. Τέλος, κάτι εξαιρετικά σημαντικό: Σε Τριο ντήζελ μόνο κουτάλα = απαγορευτικό για την πόλη. Υβρίδιο αυτόματο = ό,τι καλύτερο για την πόλη.
@cirus said in C3 Diesel ή Yaris Hybrid ;:
το C3 ειναι πολύ καλύτερο αμάξι αν θες χωρους από το yaris. αν θες χωρο αποσκευων επίσης, αν θες οι πόρτες πίσω να ανοίγουν κανονικά και όχι ελάχιστα για να μπορεις να βάλεις ενα καθισματακι παιδικό επίσης. Επίσης δεν κάνει τον ηλίθιο θόρυβο του cvt και εχει νομίζω καλύτερη ηχομόνωση
Ναι, αλλά σε ανάρτηση και οδική συμπεριφορά το Γιάρις είναι πολύ καλύτερο και για πολλούς αυτά μετράνε περισσότερο από το πόσο ανοίγει η πόρτα. όπως ειναι καλύτερο και σε ποιότητα και σε αξιοπιστία και σε εγγύηση. Το C3 ειναι πανέμορφο (σε κόκκινο μόνο ή ασπρο με κόκκινο), πιο άνετο και με καλύτερους χώρους. Σε όλα τα υπόλοιπα υστερεί, και λογικό ειναι αφού έχει τελειώσει ως μοντέλο, ειναι 8 χρόνια στην αγορά.
καπου κερδιζει κάπου χάνει. Η ανάρτηση του c3 είναι κορυφη αλλά είναι για ανεση
επισης κερδιζει και σε τιμη.
τεσπα απλά με εκνευριζει που κοιταμε ΜΟΝΟ την καταναλωση δεν εχει να κάνει με την συγκεκριμενη συγκριση
Εξαλου για μένα το MG3 θα είναι καλύτερο και από τα 2. Ειναι και καλό σε κατανάλωση και έχει οσα λείπουν από το yaris!!!! πολύ πιο ωραιο εσωτερικο , καλύτερους χώρους κτλ. Γενικα βλεπω να γινεται best seller το Mg3
-
@cirus said in C3 Diesel ή Yaris Hybrid ;:
απλά με εκνευριζει που κοιταμε ΜΟΝΟ την καταναλωση...
Εξαλου για μένα το MG3 θα είναι καλύτερο και από τα 2. Ειναι και καλό σε κατανάλωση και έχει οσα λείπουν από το yaris!!!! πολύ πιο ωραιο εσωτερικο , καλύτερους χώρους κτλ. Γενικα βλεπω να γινεται best seller το Mg3
-
@monman2 said in C3 Diesel ή Yaris Hybrid ;:
@cirus said in C3 Diesel ή Yaris Hybrid ;:
απλά με εκνευριζει που κοιταμε ΜΟΝΟ την καταναλωση...
Εξαλου για μένα το MG3 θα είναι καλύτερο και από τα 2. Ειναι και καλό σε κατανάλωση και έχει οσα λείπουν από το yaris!!!! πολύ πιο ωραιο εσωτερικο , καλύτερους χώρους κτλ. Γενικα βλεπω να γινεται best seller το Mg3
ναι γιατι οι τουρκοι που κατασκευαζουν τα Toyota είναι φίλοι μας
-
Γιαυτό δεν αγοράζω C-HR αυτό είναι απο την Τουρκιά
Μόνο γαλλικά toyota απο τους συμμάχους -
@monman2 said in C3 Diesel ή Yaris Hybrid ;:
συμμάχους
αν αγοραζεις οποιωδήπωτε toyota ενισχύεις οικονομικα μια εταιρεία που κατασκευαζει εργοστάσια στην Τουρκια οπότε να λείπει το κύρυγμα και το κούνημα του δαχτυλου για τους βρετανοκινέζους
-
@cirus said in C3 Diesel ή Yaris Hybrid ;:
@monman2 said in C3 Diesel ή Yaris Hybrid ;:
συμμάχους
αν αγοραζεις οποιωδήπωτε toyota ενισχύεις οικονομικα μια εταιρεία που κατασκευαζει εργοστάσια στην Τουρκια οπότε να λείπει το κύρυγμα και το κούνημα του δαχτυλου για τους βρετανοκινέζους
Και Hyundai, ford, κλπ κλπ.
Δεν ευθύνεται η Τουρκία που στην Ελλάδα κυβερνάει ο κρατισμός! -
Σουηδία!
The main industries include motor vehicles, telecommunications, pharmaceuticals, industrial machines, precision equipment, chemical goods, home goods and appliances, forestry, iron, and steel.
The typical worker receives only 40% of their income after the tax wedge. The slowly declining overall taxation, 51% of GDP in 2007, is still nearly double of that in the United States or Ireland. Civil servants amount to a third of Swedish workforce, multiple times the proportion in many other countries. Overall, GDP growth has been fast since reforms in the early 1990s, especially in manufacturing.[49]
-
@vdx said in C3 Diesel ή Yaris Hybrid ;:
@cirus said in C3 Diesel ή Yaris Hybrid ;:
@monman2 said in C3 Diesel ή Yaris Hybrid ;:
συμμάχους
αν αγοραζεις οποιωδήπωτε toyota ενισχύεις οικονομικα μια εταιρεία που κατασκευαζει εργοστάσια στην Τουρκια οπότε να λείπει το κύρυγμα και το κούνημα του δαχτυλου για τους βρετανοκινέζους
Και Hyundai, ford, κλπ κλπ.
Δεν ευθύνεται η Τουρκία που στην Ελλάδα κυβερνάει ο κρατισμός!Δεν αντιλέγω . Εγώ το μόνο που απάντησα είναι να μην μου κουνάνε το δάχτυλο για το ότι θα αγόραζα Κινέζο
-
@cirus said in C3 Diesel ή Yaris Hybrid ;:
@vdx said in C3 Diesel ή Yaris Hybrid ;:
@cirus said in C3 Diesel ή Yaris Hybrid ;:
@monman2 said in C3 Diesel ή Yaris Hybrid ;:
συμμάχους
αν αγοραζεις οποιωδήπωτε toyota ενισχύεις οικονομικα μια εταιρεία που κατασκευαζει εργοστάσια στην Τουρκια οπότε να λείπει το κύρυγμα και το κούνημα του δαχτυλου για τους βρετανοκινέζους
Και Hyundai, ford, κλπ κλπ.
Δεν ευθύνεται η Τουρκία που στην Ελλάδα κυβερνάει ο κρατισμός!Δεν αντιλέγω . Εγώ το μόνο που απάντησα είναι να μην μου κουνάνε το δάχτυλο για το ότι θα αγόραζα Κινέζο
Σε έκανα quote επειδή συμφωνώ!
@lap said in C3 Diesel ή Yaris Hybrid ;:
Σουηδία!
The main industries include motor vehicles, telecommunications, pharmaceuticals, industrial machines, precision equipment, chemical goods, home goods and appliances, forestry, iron, and steel.
The typical worker receives only 40% of their income after the tax wedge. The slowly declining overall taxation, 51% of GDP in 2007, is still nearly double of that in the United States or Ireland. Civil servants amount to a third of Swedish workforce, multiple times the proportion in many other countries. Overall, GDP growth has been fast since reforms in the early 1990s, especially in manufacturing.[49]
Αρκεί βέβαια να μη συγκρίνουμε παροχές. Βέβαια πλέον και εκεί λόγω των λαθρο τα πράγματα δεν το ίδιο. Τεσπα ας μην βγούμε off!
Diesel μόνο για όσους κάνουν πλ χλμ σε ανοιχτό δρόμο ή leasing που ότι και να πάθει δεν σε αφορά!
-
Στην Τουρκία δεν υπάρχει κρατισμός, που τα πάντα ελέγχονται από τον σουλτάνο;
-
Επειδή το ντίζελ είναι φθηνότερο, θα σου έρθει μία η άλλη σε χρηματικό κόστος καυσίμου, όποιο κι αν πάρεις.
Για να τα συγκρίνεις σαν αγορά, υποθέτω πως και τα δύο είναι αυτόματα, με παρόμοια τιμή αγοράς;
Αν όχι, το κέρδος στο Γιαρις είναι η αυτοματη μετάδοση ιδανική για χρήση στη πόλη και ότι δεν έχεις να ασχοληθείς με αναγέννηση φίλτρου σωματιδίων ανά λίγες εκατοντάδες χιλιόμετρα και τη προσθήκη adblue μία δυο φορές το χρόνο, που σε βάθος χρόνου ίσως παρουσιάσουν θέματα αξιοπιστίας.Οπότε, επειδή λες 70-30%, θα κάνεις όντως πχ σε ένα έτος 7.000χλμ σταμάτα ξεκίνα στα φανάρια και μόνο 3.000χλμ σε ταξίδι εκτός πόλης;
Το Σιτροεν είναι λίγο περισσότερο αυτοκίνητο και θα ταξιδεύει αρκετά πιο άνετα, ειδικά το αυτόματο.Ίσως παίζει ρόλο και η τιμή και η χρηματοδότηση. Αν το κόστος είναι το ίδιο, ισως κι εγώ που έχω το μεγαλύτερο Σιτροεν ντίζελ αυτόματο, να διάλεγα το υβριδικό, εφόσον όντως θα κάνει περισσότερο πόλη.
Αν διαλέξεις υβριδικό ΤΟΥΟΤΑ, καλύτερα να πας στο κρος, θα κερδίσεις λίγο σε ύψος, ευκολία και αποσκευές, μικρή διαφορά τιμής πρέπει να χει. -
@piliourits said in C3 Diesel ή Yaris Hybrid ;:
Για να τα συγκρίνεις σαν αγορά, υποθέτω πως και τα δύο είναι αυτόματα, με παρόμοια τιμή αγοράς;
Δεν υπάρχει αυτόματο ντήζελ το C3. Οπότε εξ' ορισμού χάνει απο τα αποδυτήρια λόγω κιβωτίου.
-
Κι ας αναφέρει κάποιος ότι κάπου στη 10η-20η θέση των κριτηρίων θα έπρεπε να υπάρχει κι η προστασία του περιβάλλοντος. Να έχουμε λίγο στο νου μας και τι ρύπους αφήνουμε στους συνανθρώπους μας και στα παιδιά μας γύρω μας. Έστω ως υποψία, ως προβληματισμός, πρέπει να το σκεφτόμαστε κι αυτό λίγο.
-
@dimsabas said in C3 Diesel ή Yaris Hybrid ;:
Κι ας αναφέρει κάποιος ότι κάπου στη 10η-20η θέση των κριτηρίων θα έπρεπε να υπάρχει κι η προστασία του περιβάλλοντος. Να έχουμε λίγο στο νου μας και τι ρύπους αφήνουμε στους συνανθρώπους μας και στα παιδιά μας γύρω μας. Έστω ως υποψία, ως προβληματισμός, πρέπει να το σκεφτόμαστε κι αυτό λίγο.
Καλά τώρα βρήκες και εσύ...εαν ήταν έτσι κανείς δεν θα αγόραζε ντηζελ.
-
Αν ήταν έτσι πολλοί δεν θα κάναν πολλά, αλλά τελικά δεν είναι έτσι.
-
Σε ένα αμάξι που κινείται σε ημιαστικές διαδρομές και στον αυτοκινητόδρομο, το πετρέλαιο έχει πολύ νόημα. Αλλά αν κάποιος το θέλει για το καθημερινό μποτιλιάρισμα και πού και πού κάνα ταξιδάκι, πρέπει να έχει στο νου του ότι κάνει κακό στους γύρω του.
-
@dimsabas said in C3 Diesel ή Yaris Hybrid ;:
Σε ένα αμάξι που κινείται σε ημιαστικές διαδρομές και στον αυτοκινητόδρομο, το πετρέλαιο έχει πολύ νόημα.
Μόνο για οικονομία, όχι από άποψη περιβάλλοντος.
-
Σωστό, αλλά επειδή έτσι κι αλλιώς εκεί είναι ελάχιστη η επιβάρυνση, δεν υπάρχει ουσιαστικό πρόβλημα. Μες στην πόλη όμως δεν έχεις δικαιολογία.
-
Ρε παιδιά καινούριο μικρό ελαφρύ ντιζελακι euro6d λέει ο άνθρωπος με τα φίλτρα και όλα, οχι ντατσουν ταξι 20ετιας, το C3 diesel ειναι ίσως το πιο αποδοτικό που υπάρχει, που θα έχει όντως μεγιστο 5-5.5λτ στο μποτιλιάρισμα και σε χαλαρή επαρχιακή βόλτα θα δείχνει πραγματικά και 3.5λτ κατανάλωση αν οδηγείται όπως τα υβριδικά, εκπομπές καυσαερίων και διοξειδίου πρέπει να είναι απ τα κορυφαία, μην τον παρουσιάζετε σαν εν δυνάμει δολοφόνο και κοινωνικά ασυνείδητο όποιον το επιλέξει επειδή το τουοτα είναι λίγο παρακάτω, ενω χειροκροτάμε αλλες βενζινορουφήχτρες με 150-200+ άλογα που είναι ζμπορ...
-
@piliourits said in C3 Diesel ή Yaris Hybrid ;:
Ρε παιδιά καινούριο μικρό ελαφρύ ντιζελακι euro6d λέει ο άνθρωπος με τα φίλτρα και όλα, οχι ντατσουν ταξι 20ετιας, το C3 diesel ειναι ίσως το πιο αποδοτικό που υπάρχει, που θα έχει όντως μεγιστο 5-5.5λτ στο μποτιλιάρισμα και σε χαλαρή επαρχιακή βόλτα θα δείχνει πραγματικά και 3.5λτ κατανάλωση αν οδηγείται όπως τα υβριδικά, εκπομπές καυσαερίων και διοξειδίου πρέπει να είναι απ τα κορυφαία, μην τον παρουσιάζετε σαν εν δυνάμει δολοφόνο και κοινωνικά ασυνείδητο όποιον το επιλέξει επειδή το τουοτα είναι λίγο παρακάτω, ενω χειροκροτάμε αλλες βενζινορουφήχτρες με 150-200+ άλογα που είναι ζμπορ...
Επίσης γράφει στην αρχή 70 % χρήση πόλης. Πάρτι θα κάνει το dpf και το SCR.
C3 Diesel ή Yaris Hybrid ;