-
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
μουαγιε, αξονες, μπιλιοφοροι
τι ειναι αυτα?
η αναρτηση/αξονες/υποπλαισια κλπ ειναι αναλωσιμα να εχεις υποψιν , οχι κατι βεβαια που θα αλλαξεις στα 50 χιλ χμ αλλα στα 250 χιλ χμ και αναλογα που οδηγας και το βαρος. Υποπλαισια φυσικα δεν θα χρειαστει να αλλαξεις ποτε λογικα αλλα λεμε τωρα αν εχουν φθορα επισκευαζοντε ευκολα
το μειον στο τεσλα ειναι επισκευη στο αλουμηνιο ειναι σχετικα δυσκολη και ποιο ακριβη απο χαλυβα.
στο τεσλα ουσιαστικα τους κινητηρες εχεις και τις μπαταριες. ολα τα αλλα εξαρτηματα ειναι ελαχιστα σε σχεση με τα θερμικα.
και μακρια απο την αθηνα δεν νομιζω να εχεις θεμα
Λυπήσου μας
επιχειρηματα δυνατα
-
-
https://www.carandmotor.gr/themata/ayta-einai-ta-nea-posa-epidotisis-sto-kinoymai-ilektrika-3
Βάλτε 3.000€ σε όλα τα μηχανάκια (έως 30%) ρε #&€&@&#_€&€#
-
@johnny-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
πως την παταω καθε φορα και παταω τα λινκ αυτα; το newsauto το εχω μαθει, το autotriti ειχα ξεχασει τι λαλακιες γραφει. Το θυμηθηκα τωρα και το χαραζω στη μνημη μου
-
@johnny-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
και επειδη δεν μου αρεσει να αφηνω κατηγοριες στον αερα, θα σας εξηγησω τι ακριβως λαθος εχουν κανει αυτοι οι ανεγκεφαλοι (που ειναι ο πιο ευγενικος χαρακτηρισμος), οι οποιοι εκαναν λογικα σφαλματα και χωρις να σκεφτουν καθολου την μεθοδολογια τους, κατευθειαν τα δημοσιευσαν για να παρουν κλικ με τετοιου τυπου clickbait τιτλο.
Το αρθρο λοιπον, για να μην το διαβασετε σας τα λεω , ισχυριζεται οτι πληρωνεις μεγαλυτερο αριθμο kwh απο οσους μπαινουν στην μπαταρια. Αυτην την διαφορα, ο πανσοφος συγγραφες του autoτριτη την χαρακτηρισε "κλεψιμο" και την εξομοιωσε με το "κλεψιμο" του απατεωνα πρατηριουχου.
Λεει λοιπον ο πανσοφος συγγραφεας του αρθρου πως οταν φορτιζεις, πληρωνεις πχ 20kwh, αλλα στην μπαταρια σου φτανουν λιγοτερες και ακουσον ακουσον, εχουν παρατηρηθει μεχρι και 12% διαφορες. Δηλ αντι για 20kwh, φτανουν στην μπαταρια 17.6Αυτο ομως που δεν υπολογισε ο πανσοφος συγγραφεας ειναι οτι το αυτοκινητο συνεχιζει να εχει ενεργα τα συστηματα του οσο φορτιζεις. Μπορει να ειναι idle οποτε καιει ελαχιστο ρευμα, οποτε το efficiency χτυπαει 98+% (εχω δει και 100%) αλλα μπορει οι "απωλειες" να ειναι και διψηφιο νουμερο (προσωπικα εχω δει μεχρι 18% απωλειες ή 82% efficiency σε μια συγκεκριμενη φορτιση). Ανοιξα ολες μου τις φορτισεις σε dc στο tessie και απο περιεργεια τις χαζεψα.
Ποτε εχουμε μεγαλες "απωλειες"; Το βαζω σε εισαγωγικα διοτι ΔΕΝ ειναι απωλειες με την εννοια οτι οντως εχεις χρησιμοποιησει την ενεργεια, απλα δεν εφτασε στην μπαταρια.
α. αν δεν εχεις κανει precondition την μπαταρια και φτανεις στον dc φορτιστη, πρεπει να ανεβει η θερμοκρασια της μπαταριας, ωστε να δεχθεις μεγιστη ισχυ. Επομενως το αμαξι θερμαινει την μπαταρια και καταναλωνει για την θερμανση αυτη ενεργεια.
β. αν κανει κρυο ή εχει ζεστη και εσυ εχεις αραξει μεσα στο αμαξι, φορτιζεις και βλεπεις netflix. Το αυτοκινητο καταναλωνει ενεργεια για τον κλιματισμο του αμαξιου.
Συγκεκριμενα, η φορτιση με τις 18% απωλειες εγινε στα ιωαννινα (audi καψιοχας) σε 300αρη (150Χ2) φορτιστη της ΔΕΗ, οπου φτασαμε με μπαταρια που δεν ειχε κανει precondition (διοτι δυστυχως τα τεσλα δεν κανουν χειροκινητα precondition), η εξωτερικη θερμοκρασια ηταν 7C και μειναμε μεσα στο αυτοκινητο καθολη την διαρκεια της φορτισης (19')
-
Η μεταφορα της ηλεκτρικης ενεργειας εχει απωλειες, ειναι γνωστο αυτο. Η θερμοτητα δηλ πως προκυπτει?
-
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η μεταφορα της ηλεκτρικης ενεργειας εχει απωλειες, ειναι γνωστο αυτο. Η θερμοτητα δηλ πως προκυπτει?
το ac καταναλωνει ενεργεια ενω φορτιζεις. Δεν ειναι μεγαλα τα νουμερα, αλλα μαζι με την θερμανση της μπαταριας συσσωρευονται.
και εννοειται βεβαιως οτι υπαρχουν και καποιες μικρες απωλειες που γινονται θερμικη ενεργεια στα καλωδια, αλλα αυτες ειναι ελαχιστες, της ταξης του 1-2% -
-
Οχι απλά δεν καταργήθηκε η επιδότηση για ηλεκτρικά, ούτε μειώθηκε όπως έλεγαν, αλλά αυξήθηκε!! Πλέον στις €9.000 για ιδιώτες και επιπλέον €500 για φορτιστή. Με απόσυρση παλαιού οχήματος +€2.000 και €1.000 για κάθε παιδί στις πολύτεκνες οικογένειες!
Άρα ένας τρίτεκνος που έχει να αποσύρει ένα παλιό αυτοκίνητο μπορεί να λάβει συνολικά €14.000 επιδότηση!! Αυτά ειναι - Tesla SR με €27.000!!!
https://www.carandmotor.gr/themata/ayta-einai-ta-nea-posa-epidotisis-sto-kinoymai-ilektrika-3
-
Πω πω!!!!
Θα γεμίσουμε Τέσλα!
Κάτι για τα υβριδικά υπάρχει τίποτα;
-
Εγώ σκέφτομαι ηλεκτρικό σε τρίο ΜΑΧ με 14000 ή ΥΟU με 9-10000.
Ή το νέο 7θεσιο αιρκρος με 16000 με τα 156 άλογα.
-
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κάτι για τα υβριδικά υπάρχει τίποτα;
Μέχρι στιγμής όχι και δεν βλέπω να βγάζουν και κάτι.
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγώ σκέφτομαι ηλεκτρικό σε τρίο ΜΑΧ με 14000 ή ΥΟU με 9-10000.
Δεν περιμέναμε κάτι καλύτερο από εσένα...
Βέβαια τέτοιες τιμές δεν θα έχει εδώ, αλλά ΟΚ... -
Τέτοιες θα έχει εδώ η Στελλαντις μας βάζει στις 9 χώρες που θα φέρει την κινέζικη εταιρεία.
Μας προσέχει αφού ο Σ είναι και μέτοχος. -
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τέτοιες θα έχει εδώ η Στελλαντις μας βάζει στις 9 χώρες που θα φέρει την κινέζικη εταιρεία.
Μας προσέχει αφού ο Σ είναι και μέτοχος.Αααα το Κινέζικο θες να πάρεις!?!? Καλά θα πάει αυτό.....
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οχι απλά δεν καταργήθηκε η επιδότηση για ηλεκτρικά, ούτε μειώθηκε όπως έλεγαν, αλλά αυξήθηκε!! Πλέον στις €9.000 για ιδιώτες και επιπλέον €500 για φορτιστή. Με απόσυρση παλαιού οχήματος +€2.000 και €1.000 για κάθε παιδί στις πολύτεκνες οικογένειες!
Άρα ένας τρίτεκνος που έχει να αποσύρει ένα παλιό αυτοκίνητο μπορεί να λάβει συνολικά €14.000 επιδότηση!! Αυτά ειναι - Tesla SR με €27.000!!!
https://www.carandmotor.gr/themata/ayta-einai-ta-nea-posa-epidotisis-sto-kinoymai-ilektrika-3
το διαβασα και εγω αλλα ας κρατησουμε μικρο καλαθι μεχρι να δουμε επισημα τους ορους του προγραμματος. Το μονο ανησυχητικο ειναι το υψος του προυπολογισμου που ειναι 30 εκ. Συζητωντας με φιλο μου ανεφερε οτι το ΚΗ2 εχει 65εκ.
Εκοψαν λιγο απο την επιδοτηση των εταιρειων (και καλα εκαναν) αφου εχουν αλλωστε και τα φορο μπονους. -
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εκοψαν λιγο απο την επιδοτηση των εταιρειων (και καλα εκαναν) αφου εχουν αλλωστε και τα φορο μπονους.
Τελείως έπρεπε να έκοβαν την επιδότηση στις εταιρίες.
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εκοψαν λιγο απο την επιδοτηση των εταιρειων (και καλα εκαναν) αφου εχουν αλλωστε και τα φορο μπονους.
Τελείως έπρεπε να έκοβαν την επιδότηση στις εταιρίες.
καταλαβαινω τι θες να πεις, αλλα εξαρταται ως κυβερνηση τι θες να κανεις. Αν θελεις να προωθησεις την ηλεκτροκινηση για τα γνωστα της προτερηματα, δινεις οσα περισσοτερο πλεονεκτηματα μπορεις.
Ισως, για να γινει πιο δικαιο, να μπορουσαν να υπολογισουν το "κοστος" των φορομπονους, να αυξησουν την επιδοτηση σε ιδιωτες και να την κοψουν απο εταιρειες. Αλλα και παλι, ακομα και χωρις το μπονους, παλι συμφερει να περαστει ως εξοδο σε εταιρεια ακομα και αν ειναι "μονο" το 100% της αξιας (και οχι το 150% που ειναι τωρα).Τεσπα, ολα αυτα ειναι κουβεντες χωρις νοημα μεχρι να δουμε το επισημο κειμενο
-
Γραφει το παρακάτω:
"Όσον αφορά στη διαδικασία υποβολής των αιτήσεων, αυτή απλοποιείται και σύμφωνα με πληροφορίες του Carandmotor.gr ο αγοραστής του ηλεκτρικού οχήματος θα ολοκληρώνει όλη τη διαδικασία απόκτησής του και στη συνέχεια θα καταθέτει την αίτηση ηλεκτρονικά στην πλατφόρμα. Με αυτό τον τρόπο θα επισπεύδεται η πληρωμή των δικαιούχων, καθώς δεν θα χρειάζεται ο έλεγχος και ο επανέλεγχος των αιτήσεων."
Αν καταλαβα καλά πρώτα θα αγοράζεις και μετά θα κάνεις αίτηση? Και αν αποριφθει τι γίνεται???
Επισης δεν γραφει αν τελικά θα μπουν εισοδηματικά κριτηρια.
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γραφει το παρακάτω:
"Όσον αφορά στη διαδικασία υποβολής των αιτήσεων, αυτή απλοποιείται και σύμφωνα με πληροφορίες του Carandmotor.gr ο αγοραστής του ηλεκτρικού οχήματος θα ολοκληρώνει όλη τη διαδικασία απόκτησής του και στη συνέχεια θα καταθέτει την αίτηση ηλεκτρονικά στην πλατφόρμα. Με αυτό τον τρόπο θα επισπεύδεται η πληρωμή των δικαιούχων, καθώς δεν θα χρειάζεται ο έλεγχος και ο επανέλεγχος των αιτήσεων."
Αν καταλαβα καλά πρώτα θα αγοράζεις και μετά θα κάνεις αίτηση? Και αν αποριφθει τι γίνεται???
Επισης δεν γραφει αν τελικά θα μπουν εισοδηματικά κριτηρια.
κοιτα αυτο δεν ειναι αδικο, δηλαδη να προχωραει η αιτηση μετα την αγορα. Διοτι επαιρναν μια προσφορα απο αντιπροσωπεια και δεσμευαν κεφαλαιο απο τον προυπολογισμο χωρις τελικα να προβουν σε αγορα. Οποτε και καθυστερουσε η διαδικασια και γινοταν πολυπλοκη. ενω τωρα ο ελεγχος θα ειναι πιο ευκολος και η διαδικασια πιο απλη.
Επισης, δεν κοβοταν κανενας. Οι μονες περιπτωσεις που κοπηκαν ηταν ανθρωποι που τους ειχαν ζητηθει να αλλαξουν κατι στην αιτηση τους, ωστε να ειναι σωστοι, και ξεχασαν να το κανουν (εχεις περιθωριο μια εβδομαδα). Μονο τετοιες αιτησεις ξερω να απορριφθηκαν.
Προφανως το ιδανικο θα ηταν να πληρωνες μειον την επιδοτηση στο ταμειο κατευθειαν, αλλα αυτο δεν ειναι κατι που δεχτηκαν οι αντιπροσωπειες.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης