Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 5008 (SUV)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 5008 (SUV)
    • 1
    • 2
    • 48
    • 49
    • 50
    • 51
    • 52
    • 56
    • 57
    • 50 / 57
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    63
    1125
    38249
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser @fanis75 last edited by

      @fanis75 said in Peugeot 5008 (SUV):

      @criuser said in Peugeot 5008 (SUV):

      Εδώ για ζημιά σε γαλλόχρεπο διαβάζαμε, αλλά προέκυψαν και όλα τα γερμανόχρεπα που είναι και ακριβογερμανόχρεπα...😊

      Κάποτε....έκτοτε έμαθαν και διορθώθηκαν, ενώ οι Γάλλοι ειναι αδιόρθωτοι.

      ΥΓ: Επιπλέον, στα Γερμανικά χαλάλι, γιατί παιρνεις αμαξάρα, όχι ημιάκαμπτο και μοτέρ του 1980.

      Σιγά μην διορθώθηκαν...

      Απλά έμαθαν να κλέβουν καλύτερα, αλλά οι αμερικάνοι τους έπιασαν...

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • fanis75
        fanis75 moderator @criuser last edited by

        @criuser said in Peugeot 5008 (SUV):

        Σιγά μην διορθώθηκαν...

        Απλά έμαθαν να κλέβουν καλύτερα, αλλά οι αμερικάνοι τους έπιασαν...

        Αααα εσύ δεν μιλάε για Γερμανικά, αλλά για βαγγέληδες...αυτά δεν ειναι αμάξια, δεν μετράνε στην κουβέντα. Γερμανικά = Porsche (άπιαστο όνειρο) bmw & mercedes, τέλος. Τα υπόλοιπα ειναι οδοντόκρεμες.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          criuser last edited by

          και η πόρσε βαγκέλης δεν είναι ?

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • B
            bill_hsd @criuser last edited by

            @criuser said in Peugeot 5008 (SUV):

            @bill_hsd said in Peugeot 5008 (SUV):

            @criuser said in Peugeot 5008 (SUV):

            Εδώ για ζημιά σε γαλλόχρεπο διαβάζαμε, αλλά προέκυψαν και όλα τα γερμανόχρεπα που είναι και ακριβογερμανόχρεπα...😊

            Μετά απορείτε γιατί γίναμε Toyotaκηδες...😂

            Εμείς από ακριβογερμανόχρεπα, πήγαμε σε σκέτα και άσπαστα γαλλικά...

            Για αυτό και επενδύσαμε σε αυτά και έχουμε και μεγάλα μερίσματα...

            Και από τις πωλήσεις των βανακίων της τογιότα τα παίρνουμε...

            Τα πιάσατε τα λεφτά σας κι εσείς...😂

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              criuser last edited by

              Σίγουρα, δεν είδες τα κέρδη και το μισθό που δίνουμε στο μεγάλο αφεντικό ?

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • fanis75
                fanis75 moderator @criuser last edited by

                @criuser said in Peugeot 5008 (SUV):

                και η πόρσε βαγκέλης δεν είναι ?

                Ναι και όχι. Ναι ιδιοκτησιακά (βασικά η Πόρσε τα έχει όλα!), αλλά όχι ως νοοτροπία και κατασκευή. Μιλάω για ορίτζιναλ πορσικά και όχι μασκαρεμένα φαου βε.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  chdi-5008 @bill_hsd last edited by chdi-5008

                  @bill_hsd said in Peugeot 5008 (SUV):

                  @criuser said in Peugeot 5008 (SUV):

                  Εδώ για ζημιά σε γαλλόχρεπο διαβάζαμε, αλλά προέκυψαν και όλα τα γερμανόχρεπα που είναι και ακριβογερμανόχρεπα...😊

                  Μετά απορείτε γιατί γίναμε Toyotaκηδες...😂

                  Μα τον ιδιο κινητηρα 1,5 diesel τον βαζει και η Toyota σε ενα βανακι της !!!! δεν θυμαιμαι το μοντελο.... νομιζω φτιαχνεται στην Γαλλια...!!!
                  Επεισης να επισημανω οτι η εγγυση της Toyota στα καινουργια αμαξια δεν καλυπτει ηλεκτρονικα και ηλεκτρικα συστηματα επαρκως...!!!

                  K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    chdi-5008 last edited by chdi-5008

                    Μπορει καποιος που γνωριζει απο μηχανολογικα να μου λυσει την απορια γιατι με την αλλαγη καπακιου,καδενας και εκκεντροφορων και βαλβιδων χρειαζεται να γινει ρεκτιφιε ?
                    Συγκεκριμενα οτι θα γινει ρεκτιφιε βαλβιδων ?...... εδρων βαλβιδων ?.....κατι τετοιο μου ειπαν.
                    Δεν ειναι τα ανταλλακτικα ετοιμα προσρμοσμενα να τοποθετηθουν στο κινητηρα χωρις αυτη την διαδικασια ?
                    Μου το ειπαν αυτο απο το σερβις μετα απο επικοινωνια για να δω σε τι σταδιο ειναι η επισκευη.
                    Δεν μου εχει τυχει ποτε κατι παρομοιο με τα προηγουμενα αμαξια μου και ποτε δεν ειχα φτασει στο σημειο να κανω ρεκτιφιε σε μηχανη γιατι απλα το πουλαγα πριν ακομα να αρχισει να "ζηταει".

                    D W 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      chdi-5008 @otso last edited by chdi-5008

                      @otso said in Peugeot 5008 (SUV):

                      @chdi-5008 said in Peugeot 5008 (SUV):

                      Να σας ενημερωσω με ενα τελευταιο μου post οτι με πηραν τηλ. να μου πουν τα ευχαριστα οτι το "μαλλι" θα κοστισει 800 ευρωπουλα...!!!! κι οτι τα ανταλλακτικα ( καπακια, εκκεντροφοροι, καδενα, τεντοτηρας, βαλβιδες) μου τα δικαιολογει η Peugeot....που δεν γνωριζω ποσο τα κοστολογει ...!!
                      Ηδη εχει ανοιχτει η μηχανη κι ελπιζω να το παρω πριν το Πασχα...!
                      Δλδ τα 800 ευναι ΜΟΝΟ τα εργατικα κι αν σας φαινονται πολλα οπως νομιζα κι εγω δεν ειναι ομως δυστυχως αφου πηρα τηλ. κι αλλα εξουσιοδοτημενα και μου ειπαν οτι ειναι νορμαλ για την δουλεια που εχει η επισκευη αυτη.
                      Τα συμπερασματα δικα σας .....
                      Χαιρετω ....κι ας ελπισουμε να πανε ολα καλα και να μην ξαναμεινω 1 μηνα χωρις αμαξι...!!!
                      Καλο Πασχα...!!!

                      Και τα εργατικα γιατι ; δικη σου ευθυνη ηταν;
                      Δεν πα να γαμη....

                      Δεν ξερω τι παιζεται με ολη αυτην την ιστορια γιατι δεν μου εχει ξανατυχει με τα προηγουμενα αμαξια που ειχα κατι παρομοιο.
                      Με ερωτηση που τους εκανα μου απαντησαν οτι το κοστος εφτανε τα 3000 ευρω για το 5008 και σαφως πιο λιγα για το 2008 (2000 ευρω).
                      Αυτο εχει να κανει με το μοντελο που οσο πιο ακριβο ειναι τοσο περισσοτερο σου κοστιζει και στα σερβις παρολο που το ιδιο ανταλλακτικο μπορεινα το μοιραζονται και τα 2 μοντελα και ειναι το ιδιο το κοστος κατασκευης απλα επειδη εσυ σαν πελατης επελεξες να αγορασεις το πιο ακριβο μοντελο της ιδιας μαρκας στο χρεωνουν παραπανω με την δικαιολογια οτι ειναι πιο ακριβα τα ανταλλακτικα στο ανωτερο μοντελο λογω prestige της εταιρειας.
                      Αυτο γινοταν απο παλια και ισχυει σε ολες τις μαρκες και το γνωριζω και απο γνωστους μου... π.χ ειχα εναν φιλο που ειχε παρει ενα Fiat Punto cabrio 1.6 και πληρωνε παραπανω στα σερβις αλλα και στα εργατικα απο εναν που ειχε το απλο Punto με τον ιδιο κινητηρα.
                      Απλα επειδη ηταν το cabrio το μοντελο αλλαζε και η χρεωση αφου κοστιζε σαν αμαξι αρκετα παραπανω χρηματα.
                      Κι αυτο δεν ειναι λογω ελληνικης νοοτροπιας αλλα καθεστως της μαρκας που ισχυε και στο εξωτερικο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        chdi-5008 @Chrisk6 last edited by

                        @chrisk6 said in Peugeot 5008 (SUV):

                        Δηλαδη αναγνωριζεται εν μερει ευθυνη της εταιριας?
                        Εμενα μου μυριζει εγγυηση απο την μαμα εταιρια και φαγωμα των εργατικων.
                        Αν εχει καλυφθει η βλαβη λογω εγγυησης θα επρεπε να μην πληρωσεις ουτε εργατικα.
                        Περιεργη φαση...

                        Να σου πω ακριβως τι μου ειπαν ....
                        Το κοστος επισκευης φτανει τα 3000 ευρω για το 5008 και η ιδια επισκευη για το 2008 εχει κοστος 2000 ευρω...!!!!
                        Τωρα αν τα 800 ευρω ειναι μονο τα εργατικα δεν μπορω να το γνωριζω και κατα ποσο αληθες ειναι κι αν περιλαμβανει κι ενα μερος των ανταλλκτικων...!!
                        Δεν μου εχει τυχει ποτε τετοιου ειδους επισκευη ξανα....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimitrioskosmas @chdi-5008 last edited by

                          @chdi-5008 said in Peugeot 5008 (SUV):

                          Μπορει καποιος που γνωριζει απο μηχανολογικα να μου λυσει την απορια γιατι με την αλλαγη καπακιου,καδενας και εκκεντροφορων και βαλβιδων χρειαζεται να γινει ρεκτιφιε ?
                          Συγκεκριμενα οτι θα γινει ρεκτιφιε βαλβιδων ?...... εδρων βαλβιδων ?.....κατι τετοιο μου ειπαν.
                          Δεν ειναι τα ανταλλακτικα ετοιμα προσρμοσμενα να τοποθετηθουν στο κινητηρα χωρις αυτη την διαδικασια ?
                          Μου το ειπαν αυτο απο το σερβις μετα απο επικοινωνια για να δω σε τι σταδιο ειναι η επισκευη.
                          Δεν μου εχει τυχει ποτε κατι παρομοιο με τα προηγουμενα αμαξια μου και ποτε δεν ειχα φτασει στο σημειο να κανω ρεκτιφιε σε μηχανη γιατι απλα το πουλαγα πριν ακομα να αρχισει να "ζηταει".

                          Ρεκτιφιε χρειάζεται αν η ζημιά έχει επεκταθεί στους κυλίνδρους και θα χρειαστούν οversized πιστόνια και ελατήρια. Εκτός αν εννοεί το πλανισμα στο καπάκι και καινούρια φλάντζα κεφαλής

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kostis20 last edited by

                            Πρέπει να ξεκαθαρίσουν τι ακριβώς εννοούν με τον όρο ρεκτιφιέ. Εννοούν μόνο τις βαλβίδες οι οποίες είναι πολύ πιθανό να στραβώσουν με τη βλάβη του ιμάντα ή εχει ακόμα μεγαλύτερο πρόβλημα ο κινητήρας και πρέπει να γίνει κανονικό ρεκτιφιέ σε κυλίνδρους και πιστόνια?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              otso last edited by

                              Υπηρχαν κινητηρες που με κοψιμο ιμαντα δεν παθαιναν τιποτα , απλα αλλαγη ιμαντα.

                              nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • nickthetrib
                                nickthetrib @otso last edited by

                                @otso said in Peugeot 5008 (SUV):

                                Υπηρχαν κινητηρες που με κοψιμο ιμαντα δεν παθαιναν τιποτα , απλα αλλαγη ιμαντα.

                                Έβαλες τον σωστό χρόνο στο ρήμα υπάρχω!!!
                                Υπήρχαν!!! Παρελθόν!!!
                                Τώρα αν κοπεί ιμάντας δεν γλιτώνεις χωρίς ζημιά σε βαλβίδες (το ελάχιστο)!!!

                                And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  chdi-5008 last edited by chdi-5008

                                  Δεν εχει κοπει ο ιμαντας και δεν ξερω αν κοπηκε και η καδενα η απλως ειχε χαλαρωσει η καδενα και "πηδησε" δοντι και χαθηκε ο χρονισμος.
                                  Δεν το επαθα εν κινησει απλα σε ρελαντι κατασταση.
                                  Ειχα κανει απο πριν καποια διαδρομη χωρις καποιο θορυβο περιεργο απο την μηχανη.
                                  Παρκαρα και εκλεισα την μηχανη κι ολα νορμαλ.
                                  Οταν πηγα να παρω το αμαξι και βαζοντας μπροστα ο κινητηρας πηρε κανονικα αλλα με ενα εντονο κροταλισμα. Αμεσως εκλεισα την μηχανη και ξαναπηγα να βαλω μπροστα ξανα γυριζε η μηχανη κανονικα απλα δεν επαιρνε μπροστα κανοντας απλα "σκασιματα" σαν να ειχε μεινει απο καυσιμο.
                                  Δεν μου ειπαν τιποτε για κυλινδρους που ρωτησα απλα μου ειπαν για ρεκτιφιε.
                                  Μαλλον θα εννουνε οπως ειπε καποιος φιλος παραπανω ρεκτιφιε στο καπακι και αλλαγη φλαντζας.
                                  Δλδ αν αλλαξεις καπακι μηχανης χρειαζεται ρεκτιφιε για να μπορει να εφαρμοσει καλα με το υπολοιπο μερος της μηχανης που ειναι πιο παλιο ?
                                  Νομιζα οτι επειδη αλλαζετε η φλαντζα δεν χρειαζοταν....δεν ξερω.
                                  Μενω Ερετρια και δεν μπορω να παω μια βολτα απο το σερβις να δω απο κοντα τι ακριβως εχει συμβει.
                                  Για να παω στον Χανιαδακη με το ΚΤΕΛ απο δω που ειμαι πρεπει να αλλαξω 2 λεωφορεια ΚΤΕΛ συν το ταξι για να παω στην Λ.Αθηνων..!!!......ειναι ταλαιπωρια...!!
                                  Μια αλλη φορα οταν ηταν ακομα στην εγγυηση το αμαξι και ειχε προβλημα η αντλια νερου που ειχε μια μικρη διαρροη και χανοταν το ψυκτικο υγρο και μου την αλλαξανε δωρεαν με πηγαν κατω στο συνεργειο για να μου δειξουν την βλαβη και μιλησα με τον μηχανικο ειδα οτι ειχαν λυσει το φτερο για να την αλλαξουν εκει που ητανε.
                                  Κανανε παντως καλη δουλεια γιατι δεν ειχα απο τοτε κανενα προβλημα.
                                  Και τοτε με ειχαν εξυπηρετησει με αμαξι αντικαταστασης διοτι επεφτε Σ/Κ και θα εμενε μεσα για 3 μερες το αμαξι.
                                  Τωρα δεν ειχαν να μου δωσουν αμαξι ασε που πιστευω για τοσο μεγαλο χρονικο διαστημα (1 μηνα +) δεν θα μπορουσαν να με εξυπηρετησουν.

                                  W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • W
                                    wantone @chdi-5008 last edited by

                                    @chdi-5008 said in Peugeot 5008 (SUV):

                                    Μπορει καποιος που γνωριζει απο μηχανολογικα να μου λυσει την απορια γιατι με την αλλαγη καπακιου,καδενας και εκκεντροφορων και βαλβιδων χρειαζεται να γινει ρεκτιφιε ?
                                    Συγκεκριμενα οτι θα γινει ρεκτιφιε βαλβιδων ?...... εδρων βαλβιδων ?.....κατι τετοιο μου ειπαν.
                                    Δεν ειναι τα ανταλλακτικα ετοιμα προσρμοσμενα να τοποθετηθουν στο κινητηρα χωρις αυτη την διαδικασια ?
                                    Μου το ειπαν αυτο απο το σερβις μετα απο επικοινωνια για να δω σε τι σταδιο ειναι η επισκευη.
                                    Δεν μου εχει τυχει ποτε κατι παρομοιο με τα προηγουμενα αμαξια μου και ποτε δεν ειχα φτασει στο σημειο να κανω ρεκτιφιε σε μηχανη γιατι απλα το πουλαγα πριν ακομα να αρχισει να "ζηταει".

                                    Aν θελεις να το ψαξεις πρεπει να σου δειξουν την ζημια. Σιγουρα στραβωσαν βαλβιδες αυτες τις αντικαθιστας. Τωρα αν υπαρχει εμφανη ζημια στους εκεντροφορους ή στο πανω μερος του κινητηρα, ή στο κατω μερος στα χιτωνια ή στα πιστονια. Αν υπαρχει εμφανη ζημια τοτε θα τους κανουν λιγο γυαλισμα δηλαδη ελαχιστη αφαιρεση υλικου. Αυτο λενε ρεκτιφιε. Πιστονια βαλβιδες και εκκεντροφοροι αν εχουν ζημια που δεν παιρνει επισκευη τα αλλαζεις ειδικα οι βαλβιδες αλλαζοντε γιατι ειναι μικρες δεν αξιζει να τις επεξεργαζεσαι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • W
                                      wantone @chdi-5008 last edited by

                                      @chdi-5008 said in Peugeot 5008 (SUV):

                                      Δεν εχει κοπει ο ιμαντας και δεν ξερω αν κοπηκε και η καδενα η απλως ειχε χαλαρωσει η καδενα και "πηδησε" δοντι και χαθηκε ο χρονισμος.
                                      Δεν το επαθα εν κινησει απλα σε ρελαντι κατασταση.
                                      Ειχα κανει απο πριν καποια διαδρομη χωρις καποιο θορυβο περιεργο απο την μηχανη.
                                      Παρκαρα και εκλεισα την μηχανη κι ολα νορμαλ.
                                      Οταν πηγα να παρω το αμαξι και βαζοντας μπροστα ο κινητηρας πηρε κανονικα αλλα με ενα εντονο κροταλισμα. Αμεσως εκλεισα την μηχανη και ξαναπηγα να βαλω μπροστα ξανα γυριζε η μηχανη κανονικα απλα δεν επαιρνε μπροστα κανοντας απλα "σκασιματα" σαν να ειχε μεινει απο καυσιμο.
                                      Δεν μου ειπαν τιποτε για κυλινδρους που ρωτησα απλα μου ειπαν για ρεκτιφιε.
                                      Μαλλον θα εννουνε οπως ειπε καποιος φιλος παραπανω ρεκτιφιε στο καπακι και αλλαγη φλαντζας.
                                      Δλδ αν αλλαξεις καπακι μηχανης χρειαζεται ρεκτιφιε για να μπορει να εφαρμοσει καλα με το υπολοιπο μερος της μηχανης που ειναι πιο παλιο ?
                                      Νομιζα οτι επειδη αλλαζετε η φλαντζα δεν χρειαζοταν....δεν ξερω.
                                      Μενω Ερετρια και δεν μπορω να παω μια βολτα απο το σερβις να δω απο κοντα τι ακριβως εχει συμβει.
                                      Για να παω στον Χανιαδακη με το ΚΤΕΛ απο δω που ειμαι πρεπει να αλλαξω 2 λεωφορεια ΚΤΕΛ συν το ταξι για να παω στην Λ.Αθηνων..!!!......ειναι ταλαιπωρια...!!
                                      Μια αλλη φορα οταν ηταν ακομα στην εγγυηση το αμαξι και ειχε προβλημα η αντλια νερου που ειχε μια μικρη διαρροη και χανοταν το ψυκτικο υγρο και μου την αλλαξανε δωρεαν με πηγαν κατω στο συνεργειο για να μου δειξουν την βλαβη και μιλησα με τον μηχανικο ειδα οτι ειχαν λυσει το φτερο για να την αλλαξουν εκει που ητανε.
                                      Κανανε παντως καλη δουλεια γιατι δεν ειχα απο τοτε κανενα προβλημα.
                                      Και τοτε με ειχαν εξυπηρετησει με αμαξι αντικαταστασης διοτι επεφτε Σ/Κ και θα εμενε μεσα για 3 μερες το αμαξι.
                                      Τωρα δεν ειχαν να μου δωσουν αμαξι ασε που πιστευω για τοσο μεγαλο χρονικο διαστημα (1 μηνα +) δεν θα μπορουσαν να με εξυπηρετησουν.

                                      Αν ειχε προβλημα η αλυσιδα που δινει κινηση στους εκκεντροφορους τοτε το συνηθες ειναι να χτυπησουν οι βαλβιδες στα πιστονια. Αν δεν ειχε τοσο θεμα στον χρονισμο τοτε την βγαζεις ποιο ευκολα με οχι σωστη λειτουργια δηλ κανει εκρηξεις σε λαθος χρονο (το κροταλισμα ισως που ακους). Οποτε πρεπει να ρωτησεις τι ακριβως ηταν η ζημια. Ακουμπησαν βαλβιδες στα πιστονια? Ο ιμαντας κινει την αλυσιδα, περιεργο συστημα εχουν επιλεξει παντως. Ειτε αποτυχει ο ιμαντας ειτε η αλυσιδα το ιδιο ειναι εχεις θεμα στον χρονισμο.

                                      A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        araxnis @wantone last edited by araxnis

                                        @wantone said in Peugeot 5008 (SUV):

                                        @chdi-5008 said in Peugeot 5008 (SUV):

                                        Δεν εχει κοπει ο ιμαντας και δεν ξερω αν κοπηκε και η καδενα η απλως ειχε χαλαρωσει η καδενα και "πηδησε" δοντι και χαθηκε ο χρονισμος.
                                        Δεν το επαθα εν κινησει απλα σε ρελαντι κατασταση.
                                        Ειχα κανει απο πριν καποια διαδρομη χωρις καποιο θορυβο περιεργο απο την μηχανη.
                                        Παρκαρα και εκλεισα την μηχανη κι ολα νορμαλ.
                                        Οταν πηγα να παρω το αμαξι και βαζοντας μπροστα ο κινητηρας πηρε κανονικα αλλα με ενα εντονο κροταλισμα. Αμεσως εκλεισα την μηχανη και ξαναπηγα να βαλω μπροστα ξανα γυριζε η μηχανη κανονικα απλα δεν επαιρνε μπροστα κανοντας απλα "σκασιματα" σαν να ειχε μεινει απο καυσιμο.
                                        Δεν μου ειπαν τιποτε για κυλινδρους που ρωτησα απλα μου ειπαν για ρεκτιφιε.
                                        Μαλλον θα εννουνε οπως ειπε καποιος φιλος παραπανω ρεκτιφιε στο καπακι και αλλαγη φλαντζας.
                                        Δλδ αν αλλαξεις καπακι μηχανης χρειαζεται ρεκτιφιε για να μπορει να εφαρμοσει καλα με το υπολοιπο μερος της μηχανης που ειναι πιο παλιο ?
                                        Νομιζα οτι επειδη αλλαζετε η φλαντζα δεν χρειαζοταν....δεν ξερω.
                                        Μενω Ερετρια και δεν μπορω να παω μια βολτα απο το σερβις να δω απο κοντα τι ακριβως εχει συμβει.
                                        Για να παω στον Χανιαδακη με το ΚΤΕΛ απο δω που ειμαι πρεπει να αλλαξω 2 λεωφορεια ΚΤΕΛ συν το ταξι για να παω στην Λ.Αθηνων..!!!......ειναι ταλαιπωρια...!!
                                        Μια αλλη φορα οταν ηταν ακομα στην εγγυηση το αμαξι και ειχε προβλημα η αντλια νερου που ειχε μια μικρη διαρροη και χανοταν το ψυκτικο υγρο και μου την αλλαξανε δωρεαν με πηγαν κατω στο συνεργειο για να μου δειξουν την βλαβη και μιλησα με τον μηχανικο ειδα οτι ειχαν λυσει το φτερο για να την αλλαξουν εκει που ητανε.
                                        Κανανε παντως καλη δουλεια γιατι δεν ειχα απο τοτε κανενα προβλημα.
                                        Και τοτε με ειχαν εξυπηρετησει με αμαξι αντικαταστασης διοτι επεφτε Σ/Κ και θα εμενε μεσα για 3 μερες το αμαξι.
                                        Τωρα δεν ειχαν να μου δωσουν αμαξι ασε που πιστευω για τοσο μεγαλο χρονικο διαστημα (1 μηνα +) δεν θα μπορουσαν να με εξυπηρετησουν.

                                        Αν ειχε προβλημα η αλυσιδα που δινει κινηση στους εκκεντροφορους τοτε το συνηθες ειναι να χτυπησουν οι βαλβιδες στα πιστονια. Αν δεν ειχε τοσο θεμα στον χρονισμο τοτε την βγαζεις ποιο ευκολα με οχι σωστη λειτουργια δηλ κανει εκρηξεις σε λαθος χρονο (το κροταλισμα ισως που ακους). Οποτε πρεπει να ρωτησεις τι ακριβως ηταν η ζημια. Ακουμπησαν βαλβιδες στα πιστονια? Ο ιμαντας κινει την αλυσιδα, περιεργο συστημα εχουν επιλεξει παντως. Ειτε αποτυχει ο ιμαντας ειτε η αλυσιδα το ιδιο ειναι εχεις θεμα στον χρονισμο.

                                        Επιλέχθηκε αυτή η υλοποίηση γιατί συνδυάζει την smooth λειτουργία του ιμάντα και την αντοχή της καδένας ..Βέβαια η θεωρία από την πράξη απέχει παρασάγγας..

                                        If in doubt...flat out!!

                                        gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • W
                                          wantone last edited by

                                          Smooth σε ντηζελ? Αφου εχεις τους θορυβους των ντηζελ. Η τσιγγουνια τους ειναι.

                                          A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • A
                                            araxnis @wantone last edited by araxnis

                                            @wantone said in Peugeot 5008 (SUV):

                                            Smooth σε ντηζελ? Αφου εχεις τους θορυβους των ντηζελ. Η τσιγγουνια τους ειναι.

                                            Ότι και να καίει, ο ιμάντας δίνει πιο ομαλή λειτουργία..Απλή φυσική είναι, μέταλλο με μέταλλο το ένα, ελαστικό υλικό με μέταλλο το άλλο...Και άλλο πράγμα ο θόρυβος και άλλο η τραχιά λειτουργία..

                                            If in doubt...flat out!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 50 / 57
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr