-
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αυτο δεν ειναι το δικαιο;
Στην Ελλαδα της μαυριλας, οχι.
-
Διαβάζω δηλώσεις υπουργού ότι το νέο πρόγραμμα θα έχει μεγαλύτερη επιδότηση αλλά περίπου τα ίδια χρήματα ( μάλλον εννοεί τον συνολικό προϋπολογισμό του προγράμματος ).
Πως θα γίνει αυτό; Δε βγαίνουν εύκολα τα μαθηματικά.
Προσωπικά θεωρώ ότι δε θα βάλει εισοδηματικά κριτήρια , εδώ κατάργησε το όριο που υπήρχε στην λιανική τιμή. Άρα υποπτεύομαι ότι το ύψος της επιδότησης θα μεγαλώνει αναλογικά με τη τιμή της λιανικής τιμής , όσο πιο ακριβό τόσο μεγαλύτερη επιδότηση. Ή θα δώσει κανένα επιπλέον κίνητρο απόσυρσης ρυπογόνου, κάτι άλλο δε μπορώ να σκεφτώ...
-
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Άρα υποπτεύομαι ότι το ύψος της επιδότησης θα μεγαλώνει αναλογικά με τη τιμή της λιανικής τιμής , όσο πιο ακριβό τόσο μεγαλύτερη επιδότηση
αυτο υπαρχει ηδη
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Άρα υποπτεύομαι ότι το ύψος της επιδότησης θα μεγαλώνει αναλογικά με τη τιμή της λιανικής τιμής , όσο πιο ακριβό τόσο μεγαλύτερη επιδότηση
αυτο υπαρχει ηδη
Εννοούσα ότι θα αυξήσει το ποσό ....
-
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Διαβάζω δηλώσεις υπουργού ότι το νέο πρόγραμμα θα έχει μεγαλύτερη επιδότηση αλλά περίπου τα ίδια χρήματα ( μάλλον εννοεί τον συνολικό προϋπολογισμό του προγράμματος ).
Πως θα γίνει αυτό; Δε βγαίνουν εύκολα τα μαθηματικά.
Προσωπικά θεωρώ ότι δε θα βάλει εισοδηματικά κριτήρια , εδώ κατάργησε το όριο που υπήρχε στην λιανική τιμή. Άρα υποπτεύομαι ότι το ύψος της επιδότησης θα μεγαλώνει αναλογικά με τη τιμή της λιανικής τιμής , όσο πιο ακριβό τόσο μεγαλύτερη επιδότηση. Ή θα δώσει κανένα επιπλέον κίνητρο απόσυρσης ρυπογόνου, κάτι άλλο δε μπορώ να σκεφτώ...
Αν μπουν εισοδηματικα κριτηρια, θα μπορουν λιγοτεροι να παρουν ιχ με επιδοτηση.
Επισης πολλοι εχουν παρει ηδη.
Αρα θα εχουμε λιγοτερα ιχ, με μεγαλυτερη επιδοτηση (?) -
κανετε ενα μεγαλο λαθος. Δεχεστε τοις μετρητοις τα λογια ενος πολιτικου
Το "περισσοτερα" μπορει ανετα να κανει κωλοτουμπα και να γινει με εναν ευφανταστο τροπο "λιγοτερα", αλλα να εξακολουθουν να μας το πλασαρουν ως "περισσοτερα" -
Μα θεωρητικά αναφέρει ότι θέλουμε με κάθε τρόπο να τονώσουμε τη συγκεκριμένη αγορά, κοινώς υποθέτω στόχος του προγράμματος είναι οι περισσότεροι δικαιούχοι....
-
Η ιστορία έχει δείξει ότι λεφτά στα τυφλά (χωρίς εισοδηματικά κριτήρια) μοιράζουν μόνο στους πρώτους γύρους.
-
Η ιστορία έχει δείξει ότι λεφτά πάνε στα λεφτά.
-
-
Η ιστορία έχει δείξει ότι , κατάργησε το όριο της ανώτατης λιανικής π.χ. στο ΙΙ . Επίσης παρόμοια προγράμματα όπως τα εξοικονομώ μείωσε τους συντελεστές επιδότησης στα κατώτατα εισοδήματα , προκειμένου να αυξηθούν στα ανώτερα.
Άρα;;;;
Όπως και να έχει , ποτέ δε ξέρεις , αναμονή ....
Δε τα γράφω ως πολιτική αναφορά , απλά για την κουβέντα.....
-
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η ιστορία έχει δείξει ότι , κατάργησε το όριο της ανώτατης λιανικής π.χ. στο ΙΙ . Επίσης παρόμοια προγράμματα όπως τα εξοικονομώ μείωσε τους συντελεστές επιδότησης στα κατώτατα εισοδήματα , προκειμένου να αυξηθούν στα ανώτερα.
Άρα;;;;
Όπως και να έχει , ποτέ δε ξέρεις , αναμονή ....
Δε τα γράφω ως πολιτική αναφορά , απλά για την κουβέντα.....
Δεν καταλαβαίνω την πρώτη σου πρόταση
-
Μακάρι να κάνουν το εύλογο, και να δίνουν την επιδότηση κατευθείαν με την αγοραπωλησία, χωρίς πολλά πολλά, μόνο με το τιμολόγιο αγοράς, δεν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο;
-
@ataim said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μακάρι να κάνουν το εύλογο, και να δίνουν την επιδότηση κατευθείαν με την αγοραπωλησία, χωρίς πολλά πολλά, μόνο με το τιμολόγιο αγοράς, δεν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο;
ηδη θεωρητικα μπορει να γινει αυτο. Να κανεις εκχωρηση του δικαιωματος της επιδοτησης στην εταιρεια. Μαντεψε ποια εταιρεια θελει να μπλεξει με το δημοσιο; σωστα! ΚΑΜΜΙΑ!!
-
Παιδιά ξέρετε μήπως από τη στιγμή που θα φτάσει Ελλάδα το αμάξι πόσες μέρες θέλει για να γίνει η χαρτούρα και να παραλάβει ο πελάτης;
Μιλάω για τωρινά δεδομένα, όχι πριν Χ χρόνια.
Περιμένω το MG4. -
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Παιδιά ξέρετε μήπως από τη στιγμή που θα φτάσει Ελλάδα το αμάξι πόσες μέρες θέλει για να γίνει η χαρτούρα και να παραλάβει ο πελάτης;
Μιλάω για τωρινά δεδομένα, όχι πριν Χ χρόνια.
Περιμένω το MG4.πρωτα απο ολα με το καλο να παραλαβεις και καλοταξιδο!
Ας πουνε και αλλοι τις εμπειριες τους, αλλα δεν νομιζω οτι υπαρχει στανταρ απαντηση. Επισης εξαρταται τι σημαινει "φτασει το αμαξι στην ελλαδα". απο τη στιγμη που ξεφορτωσει το πλοιο;
Το τιγκουαν το παρελαβα 3 εβδομαδες μετα που το εξοφλησα (οταν με ειδοποιησαν οτι "εφτασε", οτι και αν σημαινει αυτο). Το τεσλα πρεπει να το πηρα 1-1.5 μηνα μετα, διοτι οι τυποι ηταν απλα τραγικοιΠεριμενουμε αναλυτικη παρουσιαση!
-
Έχω πληρώσει, έχει αφιχθεί μου είπαν, αναμένεται η προετοιμασία του από την εισαγωγική (leasing το παίρνω). Από ότι λες θα πάρει χρόνο...
-
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Έχω πληρώσει, έχει αφιχθεί μου είπαν, αναμένεται η προετοιμασία του από την εισαγωγική (leasing το παίρνω). Από ότι λες θα πάρει χρόνο...
ευχομαι να μην καθυστερησεις περισσοτερο λογω του ληζινγκ. Ελπιζω να μην ξεπερασεις τον μηνα απο τη στιγμη που εξοφλησες.
-
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Όλα εύκολα τα βρίσκεις ρε συ Φανη!!
Δεν τα βρίσκω εύκολα...είναι εύκολα. Δεν χρειάζεται να πνιγόμαστε σε μια κουταλία νερό, ειδικά όταν υπάρχουν άνθρωποι που το έχουν ώς επάγγελμα και έχουν κάνει 100δες εγκαταστάσεις. Γιατί να παιδεύομαι εγώ και να μην το αναθέσω στον ειδικό?
όσο για το διαμέσρισμα, δεν έχει σχέση, παίρνουν από το ρολόι κατευθείαν στο γκαράζ.
-
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Έχω πληρώσει, έχει αφιχθεί μου είπαν, αναμένεται η προετοιμασία του από την εισαγωγική (leasing το παίρνω). Από ότι λες θα πάρει χρόνο...
Και ότι διαβάζω σε πολλά γκρουπς πρέπει να έχουν τιγκαρει η ξανά τα τελωνεία.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης