Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 566
    • 567
    • 568
    • 569
    • 570
    • 900
    • 901
    • 568 / 901
    Περί αυτοκίνησης
    161
    18012
    407925
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antoniokon @dettol last edited by

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      facebook post

      Χιουμοριστικη αναρτηση, η οποια παρουσιαζει το αγχος ενος υποτιθεμενου οδηγου ηλεκτρικου αυτοκινητου, το οποιο θελει να αλλαξει και να αγορασει θερμικο.
      Εχει ενδιαφερον διοτι παρουσιαζει με σαφη αλλα και διασκεδαστικο τροπο, τα επιχειρηματα της "ηλεκτρικης" πλευρας.

      Άστα αυτά...

      ΕΣΥ το έγραψες το σχόλιο στο facebook😊

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dettol @antoniokon last edited by

        @antoniokon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        facebook post

        Χιουμοριστικη αναρτηση, η οποια παρουσιαζει το αγχος ενος υποτιθεμενου οδηγου ηλεκτρικου αυτοκινητου, το οποιο θελει να αλλαξει και να αγορασει θερμικο.
        Εχει ενδιαφερον διοτι παρουσιαζει με σαφη αλλα και διασκεδαστικο τροπο, τα επιχειρηματα της "ηλεκτρικης" πλευρας.

        Άστα αυτά...

        ΕΣΥ το έγραψες το σχόλιο στο facebook😊

        δεν εχω τοση φαντασια 😛

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • piliourits
          piliourits last edited by

          Θα το αφήσω εδώ για να το κρίνει ο Λαπ:

          https://www.e-synews.gr/2024/03/08/ereyna-giati-ta-ilektrika-ochimata-einai-pio-rypogona-apo-ta-symvatika/

          https://www.emissionsanalytics.com/news/gaining-traction-losing-tread

          Mountains all around me, reaching out to heaven...

          ntinaras 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ntinaras
            ntinaras @piliourits last edited by

            @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Θα το αφήσω εδώ για να το κρίνει ο Λαπ:

            https://www.e-synews.gr/2024/03/08/ereyna-giati-ta-ilektrika-ochimata-einai-pio-rypogona-apo-ta-symvatika/

            https://www.emissionsanalytics.com/news/gaining-traction-losing-tread

            Ναι, τα φρενα των ev αμολανε σωματιδια
            τα φρενα των ev που δεν χρησιμοποιουνται ποτε.👶

            ερευνα απο τα lidl

            piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • piliourits
              piliourits @ntinaras last edited by

              @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Θα το αφήσω εδώ για να το κρίνει ο Λαπ:

              https://www.e-synews.gr/2024/03/08/ereyna-giati-ta-ilektrika-ochimata-einai-pio-rypogona-apo-ta-symvatika/

              https://www.emissionsanalytics.com/news/gaining-traction-losing-tread

              Ναι, τα φρενα των ev αμολανε σωματιδια
              τα φρενα των ev που δεν χρησιμοποιουνται ποτε.👶

              ερευνα απο τα lidl

              Αυτό σκέφτηκα κι εγώ...
              Αλλά νομίζω εστιαζουν στα ελαστικά τις ροπές και το βάρος καθώς και στα υλικά τους.

              Mountains all around me, reaching out to heaven...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • antonakis
                antonakis last edited by antonakis

                Υπό κανονικές συνθήκες και όχι Νεάντερταλ οδηγού, τα ηλεκτρικά έχουν το μειονέκτημα του αυξημένου βάρους.
                Κατά πόσο το αντισταθμίζει το φρενάρισμα με ανάκτηση δεν γνωρίζω.

                ΑΛΛΆ, το ίδιο πρόβλημα έχουν και τα θερμικά και το κάνουμε αβαβά τόσα χρόνια.

                Moments before detonation...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • J
                  jammamon last edited by

                  Αν κραταμε τα αυτοκινητα μας 20 χρονια τοτε ειναι η μερα με τη νυχτα η διαφορα αναμεσα σε ηλεκτρικο και συμβατικο.

                  Αν τα κραταμε 4 χρονια τοτε προφανως και δεν θα χει διαφορα στις εκπομπες.

                  Για μενα οικολογος δεν μπορεις να εισαι αν αλλαζεις αμαξι συνεχεια, ειναι οτι χειροτερο.

                  piliourits L 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                  • piliourits
                    piliourits @jammamon last edited by

                    @jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    οικολογος δεν μπορεις να εισαι αν αλλαζεις αμαξι συνεχεια, ειναι οτι χειροτερο.

                    Αυτό ισχύει για οτιδήποτε, από το πόσα τρόφιμα αγοράζουμε για να ταΐσουμε το σκουπιδοτενεκε, μέχρι τα ρούχα, τα γκατζετάκια τις συσκευές τα οχήματα κι ακόμη περισσότερο ο,τι αναφέρεται στο "luxury living", γι αυτό δεν θα λυθεί ποτέ το πρόβλημα της υποβάθμισης του περιβάλλοντος υπό το τρέχον κοινωνικο-οικονομικό σύστημα, απλά η ζημιά θα συσσωρεύεται.
                    Μπορούμε ίσως να επιβραδυνουμε αυτή τη συσσώρευση αν είμαστε καταναλωτές με συνείδηση.

                    Mountains all around me, reaching out to heaven...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • S
                      super-t last edited by super-t

                      Αν κάτσει κάποιος να διαβάσει την αρχική πηγή και όχι το τρομπαρισμα του δημοσιογράφου θα δει στον τίτλο το

                      ... Pollution from tire wear now 1,850 times worse than exhaust emissions

                      Και αν κάτσει να διαβάσει όλο το κείμενο θα βρει ακριβώς μηδέν (0) αναφορές για το τι γίνεται με τα φρένα. Όλο το κείμενο είναι για τα λάστιχα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        lap last edited by lap

                        Έχει κάποιος ντίζελ suv με βάρος περί των 1600~1800 κιλά. Ρυπαίνει το σύμπαν όλο στις πολεις και γενικα και τον ενοχλούν τα λάστιχα από τα ev που ζυγίζουν το ίδιο με το suv του αλλά δεν εκπέμπουν τίποτα!
                        Χωρίς να υπολογίζει την δίκη του ρύπανση από τα δικά του λάστιχα!!!

                        Το σκεπτικό της έρευνας είναι η προτροπή του να φτιάξουν ελαφρια ev, όχι ότι τα θερμικά δεν ρυπαίνουν!!!!

                        Προφανως το πρώτο βήμα είναι να καταργηθούν τα suv! Ο λόγος που δεν έχουν επιτευχθεί τα όρια του co2 είναι η αύξηση πωλήσεων suv.

                        Γενικώς θεωρω τα επόμενα έτη θα έρθουν φορολογικές επιβαρύνσεις σε θερμικά suv

                        Ενώ τα suv οντως βολεύουν, δυστυχώς θα γίνουν αιτία και βάση για φορολογικά εσοδα

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lap @jammamon last edited by lap

                          @jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          Αν κραταμε τα αυτοκινητα μας 20 χρονια τοτε ειναι η μερα με τη νυχτα η διαφορα αναμεσα σε ηλεκτρικο και συμβατικο.

                          Αν τα κραταμε 4 χρονια τοτε προφανως και δεν θα χει διαφορα στις εκπομπες.

                          Για μενα οικολογος δεν μπορεις να εισαι αν αλλαζεις αμαξι συνεχεια, ειναι οτι χειροτερο.

                          Αυτό ίσχυε με τα σημερινά δεδομένα και αυτά πριν αιώνων! Της πρώτης και δεύτερης μετέπειτα βιομηχανικής επανάστασης! Αυτά είναι ιστορία άλλης εποχης

                          Πλέον η κυκλική οικονομία που σταδιακά στρέφονται όλα τα κράτη της γης δίνει άλλες προοπτικές! Πρέπει να αλλάζεις αυτοκίνητα διότι στην πλήρη εφαρμογή αυτής θα δίνεις εργασία σε δισεκατομμύρια ανθρώπους ενώ ΔΕΝ θα ρυπαίνεις το περιβάλλον! Αυτά πρέπει να είναι 100% ανακυκλώσιμα ενώ και η επεξεργασία αυτών να συμβαίνει με πράσινη ενέργεια

                          ![alt text](7c27863a-45b1-4501-bab0-8913e87dca93-image.png image url)

                          Το άλλο μοντέλο για να επιτύχει την ίδια περιβαλλοντική επίδοση απαιτεί δισεκατομμύρια ανθρώπους κάπου στη γη να ζουν στην φτώχεια και με ένα πιάτο φαγητό και ένα κοινόβιο να ναι ευτυχισμένοι, ώστε να μην καταναλώνουν πορους που χρησιμοποιούνται από τους υπόλοιπους, ενώ παράλληλα θα πρέπει να έχουν κοπιάσει για να αποκτήσουν μια υψηλη κατάρτιση ώστε να αποφέρουν στην οικονομία ένα σημαντικό δείκτη παραγωγικότητας και συνεπώς αναπτυξης της οικονομίας καθως και προστασίας του περιβάλλοντος!

                          Άλλο πραγμα οι δείκτες αναπτύξης ξεκινωντας από τος λάσπες και άλλο στην σημερινή εποχή! Είναι διαφορετικό το οικονομικό πλαίσιο αναφοράς

                          Δεν είμαστε όπως πριν αιώνα και βάλε δηλαδή 3 δις με τα 2 δις να ζουν στις λάσπες και σε 50 τμ 5-7 άτομα! Είμαστε 10 δις με αλλα ζητούμενα από την ζωή μας

                          Οποιος διαβάσει οικονομική ιστορία τα συμπεράσματα βγαίνουν αβίαστα!

                          https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/67/Linia_kontraŭ_Cirkulero.svg/2560px-Linia_kontraŭ_Cirkulero.svg.png

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jammamon last edited by

                            Το εργοστάσιο που δουλεύει με ΑΠΕ είναι καθαρή ενέργεια που θα μπορούσε να καταναλωθεί αλλού αντί για το τρίτο αυτοκίνητο κάποιου μέσα σε 10 χρόνια επειδή δεν τον νοιάζει τίποτα. Ομοίως και τα ανακυκλωμένα υλικά.

                            Το ίδιο ισχύει για το Bitcoin, για τους servers που τρέχουν το tiktok και όλα τα υπόλοιπα περιττά πράγματα που θέλουμε.
                            Μη παριστάνεις ότι όλες αυτές οι ποσότητες παρήχθησαν αποκλειστικά για αυτό το σκοπό και δεν θα υπήρχαν αλλιώς.

                            Όταν η Χ εταιρεία επενδύει σε μονάδες ΑΠΕ για τη βιομηχανία της, πρόκειται για γη, εξοπλισμό και κεφάλαιο που θα λείψουν από κάπου αλλού. Η γη είναι είδος εν ανεπαρκεία για τον κλάδο, όπως και ο χώρος στο δίκτυο.

                            Δεν χρειάζονται όμως μελέτες και αριθμοί για να μας τα πουν όλα αυτά. Ξέρουμε μέσα μας ακριβώς τι κάνουμε και γιατί.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Δεν ξέρεις μέσα σου διότι δεν έχεις όλα τα δεδομένα σε γνώση σου!
                              Απλουστευεις καταστάσεις και φαντάζεσαι!

                              Το επιχείρημα που χρησιμοποεις ονομάζεται κόστος ευκαιρίας. Αλλά αναφερεσαι στο κόστος αλλων.

                              Ας απλουστεύσουμε ένα παράδειγμα, φαντάσου πως από αύριο να μην χρειάζεται η κοινωνία την εργασία σου!

                              Η ενέργεια που καταναλώνεται για την εργασία σου θα καταναλωθεί από άλλον!
                              Δεν θα έχεις καθόλου έσοδα από την εργασία σου!
                              Συνεπώς δεν θα μπορείς να ζήσεις παρα μόνο σαν αγρίμι στα δάση!

                              Αν πεις να σε θρέψει το κράτος θα πρέπει να του προσφέρεις ένα υψηλό δείκτη παραγωγικότητας για να μην πτωχεύσει! Αν όμως η εργασία σου του είναι άχρηστη, πως θα μπορέσεις να επιβιώσει το κράτος με το να σε τρέφει; Θα καταρρεύσει οικονομικά!

                              Συνεπώς, πρέπει να βρούμε εναν τρόπο όπου η εργασία σου να αποφέρει στην κοινωνία κάτι και κατά συνέπεια και σε εσένα χωρίς να καταστρέψουμε το περιβάλλον κατά την επίτευξη αυτών.

                              Άρα το να φανταζόμαστε εμείς εδώ στη Δύση πως θα πρέπει να μειωθεί η παραγωγή σε μεγάλο βαθμό για να μην αλλάξουμε ιδεολογικά μυαλά, κάτι που οδηγεί σε φτώχεια δισεκατομμύρια ανθρώπους σε αλλά μέρη του πλανήτη, είναι έως και ελιτισμός. Για να μην αναφέρω τον παγκόσμιο πληθωρισμό που θα οδηγήσει σε ακραία φτώχεια το 80%-90% των ανθρώπων λόγω μειωμένης προσφοράς. Πήραμε άλλωστε μια γεύση στην πανδημία όπου έκλεισαν για 6 μήνες 5-10 εργοστάσια μικροτσίπ. Τα οποία εργοστάσια έχουν ξανανοίξει εδώ και 3 ετη και ακόμα η παγκόσμια οικονομία δεν μπορεί να συνέλθει.

                              Και όπου υπάρχει φτώχεια υπάρχει συντηρητικοποίηση και πόλεμος.

                              Τα κρυπτόνομισματα είναι μια μορφή προσόδου σε πρώτο βαθμό και όντως, είναι ενάντια στην οικονομία της παραγωγής. Σε δεύτερο βαθμό όμως, οδηγούν σε παραγωγή επεξεργαστών!

                              Δηλαδή σε δημιουργία εργοστασίων που τα χτίζουν εργάτες, σε πανεπιστήμια (που κάποιοι τα σχεδιάζουν και κάποιοι τα χτίζουν με μπετόν και σίδερα που κάποιοι άλλοι τα παράγουν κτλ κτλ) που διδάσκουν και παράγουν τους ηλεκτρονικούς μηχανικούς οι οποίοι σχεδιάζουν τα chips, και τα παράγουν σε μηχανήματα παραγωγής τα οποία καποιοι τα κατασκευάζουν και κάποιοι τα συντηρουν, όλοι αυτοί χρησιμοποιούν πρώτες ύλες που καποιοι παράγουν και ευελπιστούμε στο μέλλον από ανακύκλωση, οι οποίοι πληρώνονται απο λογιστήρια κτλ κτλ

                              Όλοι αυτοί έχουν σπίτια και οικογένειες και με την κατανάλωση τους συνεχιζουν να δίνουν εργασία στον εαυτό τους.

                              Ολα είναι θέμα ισορροπιών και ρυθμίσεων, όταν η γη καλύπτεται με κάποια φωτοβολταϊκά πάρκα μπορούν να δημιουργηθούν εγκατασταεις κάθετης αγροτικής παραγωγής με σταθερή και προστατευμένη παραγωγή που μπορούν να θρέψουν και να παράξουν πολλαπλάσιες ποσότητες.

                              Αν και πρόσφατα στο συγκεκριμένο θέμα λέγεται πως βρέθηκε λύση για χρήση και της γης ταυτόχρονα με τα φωτοβολταϊκά με τα δεύτερα να τοποθετούνται σε κάθετη διάταξη, ανάμεσα από τους διαδρόμους των χωραφιών.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • piliourits
                                piliourits last edited by

                                Λαπ, παλιά για να μπερδέψουν τη φαντασία με την πραγματικότητα, κατέφευγαν σε ναρκωτικά, φυσικά ή συνθετικά...
                                καταλαβαίνεις ότι αυτό που περιγράφεις είναι απλά ιδέα/θεωρία, που χρησιμοποιουν για να κρύψουν την κατάντια, και δεν έχει καμιά σχέση με την πραγματικότητα που ζούμε;

                                Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  Εδώ εσυ αναφέρεις ιδέες που οντως στην πράξη δεν λειτούργησαν πουθενά μέχρι σήμερα σε καμία κοινωνία σε αυτόν τον πλανητη. Ακόμα και όπου εμφανίστηκαν καλές προοπτικές ήταν όταν η πραξη ηταν διαφορετική από την ιδέα. Όταν κάτι δοκιμάζεται με καθε τρόπο ακόμα και με καθεστώτα και καταρρέει κάθε φορά, μάλλον δομικα πάσχει. Ασε λοιπόν και άλλους να ενημερώνονται και για άλλες θεωρίες, σύγχρονες που στηρίζονται σε επιστημονικά δεδομένα.

                                  Ο προηγούμενος αιώνας ήταν πολύ διδακτικός για την οικονομική και πολιτική επιστήμη. Ίσως το ίδιο σημαντικός με τηβ εποχή της Αναγέννησης. Τώρα ζούμε σε άλλον αιώνα. Μπορούμε να κρατήσουμε ότι λειτούργησε και να αλλάξουμε ότι οδηγεί σε λάθος πορείες και καταστάσεις.

                                  Μείνε λοιπόν στον αιώνα σου και μην κάνεις τα ίδια λάθη με ανθρώπους πριν 100-150 έτη. Αυτοί δεν ήξεραν το αποτέλεσμα. Τώρα η ιστορία μας το διδάσκει.

                                  Η κατάντια είναι κοινή σε όλον τον πλανήτη, σε όλες τις εποχες, δυστυχώς και σε όλα τα συστήματα. Η προσπάθεια των προοδευτικών ανθρώπων είναι να την μετριάσουν, στο μέτρο του δυνατού, όχι να την δημιουργήσουν

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dstou last edited by

                                    Η ετυμηγορία των φορουμιτών εισακούστηκε!
                                    10 σελίδες πριν:
                                    Η Τογιότα ναι έχει παραγγελίες και είναι κορυφή οικονομικά ΑΥΤΗ τη στιγμή , όμως είναι αλαζονική και κοντόφθαλμη
                                    Το κριμα για την τογιοτα ειναι οτι δεν κανει ουτε καν την παραμικρη προσπαθεια προς την ηλεκτροκινηση, ενω ειναι ηδη τοσο κοντα.
                                    Τα ιδια με την toyota εκανε και η Kodak.

                                    Σημερινά νέα: Κατόπιν ανάγνωσης των μεταφρασμένων ποστ των φορουμιτών από το ιαπωνικό ΔΣ:
                                    *Γιατί η Toyota θα εξαγοράσει την Panasonic

                                    Η Toyota προμηθεύεται σήμερα μπαταρίες για υβριδικά από την PEVE και από τους Ιάπωνες προμηθευτές Toyota Industries και Prime Planet Energy & Solutions (PPES), η οποία είναι μια άλλη κοινοπραξία Toyota-Pansonic. Η Toyota κατέχει το 51% της PPES και η Panasonic το 49%.
                                    Η Toyota προμηθεύεται τις μπαταρίες BEV από την PPES και από την κινεζική CATL.

                                    Η Toyota δήλωσε ότι η αγορά του μεριδίου της Panasonic στην PEVE θα πρέπει να ολοκληρωθεί στα τέλη Μαρτίου.*

                                    https://www.msn.com/el-gr/money/economy/γιατί-η-toyota-θα-εξαγοράσει-την-panasonic/ar-BB1jDl54?ocid=entnewsntp&pc=U531&cvid=a87faf5536a447f1a6948bbf12393e3f&ei=23

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      Εγώ το έχω ξαναγράψει. Θεωρώ πως η Toyota εφαρμόζει ένα στρατηγικό πλάνο παραπλάνησης του ανταγωνισμού με πολλές διφορούμενες και αντίθετες δηλώσεις.
                                      Σκοπός είναι να δημιουργήσει άγχος και σύγχυση στις αγορές κεφαλαίων και επενδύσεων ώστε να μειώσει τις προοπτικές των αντιπάλων της. Όταν είσαι ο γίγαντας ενός κλάδου ότι και αν λες επηρεάζει το σύνολο του κλάδου. Στους επενδυτές δημιουργούνται και δεύτερες σκέψεις.

                                      Και όλα αυτά μέχρι μία ημέρα να μας πει.....ΤΖΑ! Σας έχω την τάδε μπαταρία έτοιμη με πατέντα και φθηνοτερη από όλες τις άλλες. Όπως ακριβώς έκανε με τα υβριδικά αυτοκίνητα.

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        red_monster last edited by

                                        Οποίος νομίζει ότι τα ηλεκτρικά είναι δυο ηλεκτροκινητήρες και μια συστοιχία μπαταριών είναι μακριά νυχτωμένος

                                        piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • piliourits
                                          piliourits @red_monster last edited by

                                          @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          Οποίος νομίζει ότι τα ηλεκτρικά είναι δυο ηλεκτροκινητήρες και μια συστοιχία μπαταριών είναι μακριά νυχτωμένος

                                          Δεν αντιλέγω μεν, δεν θα ήταν ποιο χρήσιμη δε μια επεξήγηση, παρά ο χρησμός του μαντείου;

                                          Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            red_monster last edited by red_monster

                                            Το πάντρεμα όλων των συστημάτων είναι το ζητούμενο, τα Συστήματα Αυτόματου Έλεγχου, η διαχείριση των μοτέρ και των μπαταριών, της φόρτισης, το σασί και τα φέροντα στοιχεία κλπ κλπ

                                            Δεν το παιζω έξυπνος, είναι νομίζω προφανές ότι τα επιμέρους στοιχεία αγορασμένα απο την Κίνα δεν σου δίνουν ένα άρτιο προϊόν

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 566
                                            • 567
                                            • 568
                                            • 569
                                            • 570
                                            • 900
                                            • 901
                                            • 568 / 901
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr