-
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
XEV YoYo, από την Σπανός ΑΕ από 12.990.
που το βλέπω αυτό? στείλε πληροφορίες γιατι η τιμή που είδα εγώ είναι για 17!!!
To είδα στο FB των 4Tρ. Αλλά ειναι με την επιδότηση τα 13.000, οπότε καλά λες για 17.000. My Bad....μετά το είδα.
αυτη η χαζομαρα με τον αστερισκο και την αναγραφη τιμων μετα επιδοτησης, πρεπει να σταματησει. Αν θελουν να γραφουν τιμες μετα επιδοτησης, να τους κανουμε εκχωρηση του δικαιωματος μας και να αιτουνται εκεινοι την επιδοτηση.
Οχι κυριε μου, θα βαζεις στην τιμη τα χρηματα που μου ζητας να σου ΠΛΗΡΩΣΩ. -
Το πήρε ένας στη γειτονιά, εμφανίσιμο είναι δε μπορώ να πω.
-
Είδα ένα τέτοιο στον δρόμο. Πολύ ψεύτικο. Δεν θα ήθελα να είμαι εκεί μέσα όταν με πάρει σβάρνα κάποιο από τα χιλιάδες SUV που κυκλοφορούν Αθήνα.
-
-
Σε ποιους απευθύνεται αυτό το ηλεκτρικό αυτοκινητάκι;
Θα ήθελα να δω πως ζει κάποιος που αγοράζει ένα τέτοιο ηλεκτρικό αυτοκινητάκι.
-
Πάντως, ο γείτονάς μου μια δύο Mercedes E-Class, μια 3άρα, ένα Superb κι ένα Model 3 Performance, θέλει να αγοράσει κι ένα Ami για παιχνίδι.
-
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πάντως, ο γείτονάς μου μια δύο Mercedes E-Class, μια 3άρα, ένα Superb κι ένα Model 3 Performance, θέλει να αγοράσει κι ένα Ami για παιχνίδι.
ΜΑ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙΣ;;;;;;;;
-
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σε ποιους απευθύνεται αυτό το ηλεκτρικό αυτοκινητάκι;
Θα ήθελα να δω πως ζει κάποιος που αγοράζει ένα τέτοιο ηλεκτρικό αυτοκινητάκι.
Θα σου πω πως ζω εγώ, που πιστεύω είμαι στον μέσο όρο, ίσως λίγο καλύτερα:
- Σπίτι με δικιά μου θέση πάρκινγκ με δυνατότητα να έχω ρεύμα
- 100-150χλμ την εβδομάδα, μόνο στην πόλη κυρίως μόνος μου και κάποιες φορές με τον γιό μου.
- Υπάρχουν 2 αυτοκίνητα στην οικογένεια, οπότε υπάρχει κανονικό αμάξι για βόλτες ΣΚ και ταξίδια.
Οπότε ένα τέτοιο, θα μου ήταν ταμάμ (στα μισά λεφτά όμως!) για να πηγαινοέρχομαι δουλειά, σουπερ μαρκετ, τον γιο στις δραστηριότητες κλπ. Με μια φόρτιση την εβδομάδα περίπου.
Τώρα πχ για τον κολλητό μου που κάνει 80χλμ την ημέρα να πάει γραφείο και αφήνει τα 2 παιδιά σχολείο, δεν κάνει παρόλο που έχει φορτιστή και στο σπίτι και στο γραφείο.
-
Γούστο του και καπέλο του , αλλά τι τα θέλει 3 θερμικά ψιλο παρομοίων διαστάσεων σεντάν ; συλλογή κάνει;
Να έχει ένα σεντάν , ένα κουπέ και ένα τετρακίνητο να το καταλάβω.... Είπαμε , δικά του τα λεφτά ότι θέλει τα κάνει.
-
Και μετά λέμε γιατί έχουμε πήξει στο αυτοκίνητο στην Αθήνα.....
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πάντως, ο γείτονάς μου μια δύο Mercedes E-Class, μια 3άρα, ένα Superb κι ένα Model 3 Performance, θέλει να αγοράσει κι ένα Ami για παιχνίδι.
ΜΑ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙΣ;;;;;;;;
Απέναντι από την Automarin!
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σε ποιους απευθύνεται αυτό το ηλεκτρικό αυτοκινητάκι;
Θα ήθελα να δω πως ζει κάποιος που αγοράζει ένα τέτοιο ηλεκτρικό αυτοκινητάκι.
Θα σου πω πως ζω εγώ, που πιστεύω είμαι στον μέσο όρο, ίσως λίγο καλύτερα:
- Σπίτι με δικιά μου θέση πάρκινγκ με δυνατότητα να έχω ρεύμα
- 100-150χλμ την εβδομάδα, μόνο στην πόλη κυρίως μόνος μου και κάποιες φορές με τον γιό μου.
- Υπάρχουν 2 αυτοκίνητα στην οικογένεια, οπότε υπάρχει κανονικό αμάξι για βόλτες ΣΚ και ταξίδια.
Οπότε ένα τέτοιο, θα μου ήταν ταμάμ (στα μισά λεφτά όμως!) για να πηγαινοέρχομαι δουλειά, σουπερ μαρκετ, τον γιο στις δραστηριότητες κλπ. Με μια φόρτιση την εβδομάδα περίπου.
Τώρα πχ για τον κολλητό μου που κάνει 80χλμ την ημέρα να πάει γραφείο και αφήνει τα 2 παιδιά σχολείο, δεν κάνει παρόλο που έχει φορτιστή και στο σπίτι και στο γραφείο.
Αυτός είναι ο μέσος όρος;
Ω ρε παίχτη. Στο πάτο του βαρελιού βρίσκομαι.
Εγώ νόμιζα ότι στην Ελλάδα λίγοι ζούνε έτσι. -
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σε ποιους απευθύνεται αυτό το ηλεκτρικό αυτοκινητάκι;
Θα ήθελα να δω πως ζει κάποιος που αγοράζει ένα τέτοιο ηλεκτρικό αυτοκινητάκι.
Θα σου πω πως ζω εγώ, που πιστεύω είμαι στον μέσο όρο, ίσως λίγο καλύτερα:
- Σπίτι με δικιά μου θέση πάρκινγκ με δυνατότητα να έχω ρεύμα
- 100-150χλμ την εβδομάδα, μόνο στην πόλη κυρίως μόνος μου και κάποιες φορές με τον γιό μου.
- Υπάρχουν 2 αυτοκίνητα στην οικογένεια, οπότε υπάρχει κανονικό αμάξι για βόλτες ΣΚ και ταξίδια.
Οπότε ένα τέτοιο, θα μου ήταν ταμάμ (στα μισά λεφτά όμως!) για να πηγαινοέρχομαι δουλειά, σουπερ μαρκετ, τον γιο στις δραστηριότητες κλπ. Με μια φόρτιση την εβδομάδα περίπου.
Τώρα πχ για τον κολλητό μου που κάνει 80χλμ την ημέρα να πάει γραφείο και αφήνει τα 2 παιδιά σχολείο, δεν κάνει παρόλο που έχει φορτιστή και στο σπίτι και στο γραφείο.
Αυτός είναι ο μέσος όρος;
Ω ρε παίχτη. Στο πάτο του βαρελιού βρίσκομαι.
Εγώ νόμιζα ότι στην Ελλάδα λίγοι ζούνε έτσι.ασε τη μουρμουρα και ελα για μασα....
κοντα σου θα ειμαστε....άιντε, σηκω
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πάντως, ο γείτονάς μου μια δύο Mercedes E-Class, μια 3άρα, ένα Superb κι ένα Model 3 Performance, θέλει να αγοράσει κι ένα Ami για παιχνίδι.
ΜΑ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙΣ;;;;;;;;
πίσω από το ελικοδρόμιο του γείτονα.
-
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αυτός είναι ο μέσος όρος;
Ω ρε παίχτη. Στο πάτο του βαρελιού βρίσκομαι.
Εγώ νόμιζα ότι στην Ελλάδα λίγοι ζούνε έτσι.Ενα διαμέρισμα με θέση στάθμευσης έχει πολύς κόσμος πλέον. Ειδικά σε περιοχές όπως Γέρακας, Παλήνη, Γλυκά Νερά, Βριλήσσια κλπ. είναι στάνταρ. Τώρα όταν έμενα κέντρο σε πολυκατοικία του '70, ναι δεν είχα τέτοια κόλπα....αλλά και πάλι στο κέντρο το αμάξι το χρησιμοποιούσα 1 φορά την εβδομάδα και άν!
-
@gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σε ποιους απευθύνεται αυτό το ηλεκτρικό αυτοκινητάκι;
Θα ήθελα να δω πως ζει κάποιος που αγοράζει ένα τέτοιο ηλεκτρικό αυτοκινητάκι.
Θα σου πω πως ζω εγώ, που πιστεύω είμαι στον μέσο όρο, ίσως λίγο καλύτερα:
- Σπίτι με δικιά μου θέση πάρκινγκ με δυνατότητα να έχω ρεύμα
- 100-150χλμ την εβδομάδα, μόνο στην πόλη κυρίως μόνος μου και κάποιες φορές με τον γιό μου.
- Υπάρχουν 2 αυτοκίνητα στην οικογένεια, οπότε υπάρχει κανονικό αμάξι για βόλτες ΣΚ και ταξίδια.
Οπότε ένα τέτοιο, θα μου ήταν ταμάμ (στα μισά λεφτά όμως!) για να πηγαινοέρχομαι δουλειά, σουπερ μαρκετ, τον γιο στις δραστηριότητες κλπ. Με μια φόρτιση την εβδομάδα περίπου.
Τώρα πχ για τον κολλητό μου που κάνει 80χλμ την ημέρα να πάει γραφείο και αφήνει τα 2 παιδιά σχολείο, δεν κάνει παρόλο που έχει φορτιστή και στο σπίτι και στο γραφείο.
Αυτός είναι ο μέσος όρος;
Ω ρε παίχτη. Στο πάτο του βαρελιού βρίσκομαι.
Εγώ νόμιζα ότι στην Ελλάδα λίγοι ζούνε έτσι.ασε τη μουρμουρα και ελα για μασα....
κοντα σου θα ειμαστε....άιντε, σηκω
Αυτά είναι για σας τους νέους που έχετε ενέργεια και διάθεση για ξενύχτια.
Εγώ σε λίγο παίρνω τα χάπια μου, βάζω τις αλοιφές μου για τα προβλήματα υγείας που έχω και πέφτω για ύπνο. Αύριο 4.30 το πρωί ξύπνημα για δουλειές στο σπίτι και 7.30 στο Νταχάου και ξανά κάθε μέρα τα ίδια και τα ίδια... Επόμενη στάση ... θυμαράκια.
-
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σε ποιους απευθύνεται αυτό το ηλεκτρικό αυτοκινητάκι;
Θα ήθελα να δω πως ζει κάποιος που αγοράζει ένα τέτοιο ηλεκτρικό αυτοκινητάκι.
Θα σου πω πως ζω εγώ, που πιστεύω είμαι στον μέσο όρο, ίσως λίγο καλύτερα:
- Σπίτι με δικιά μου θέση πάρκινγκ με δυνατότητα να έχω ρεύμα
- 100-150χλμ την εβδομάδα, μόνο στην πόλη κυρίως μόνος μου και κάποιες φορές με τον γιό μου.
- Υπάρχουν 2 αυτοκίνητα στην οικογένεια, οπότε υπάρχει κανονικό αμάξι για βόλτες ΣΚ και ταξίδια.
Οπότε ένα τέτοιο, θα μου ήταν ταμάμ (στα μισά λεφτά όμως!) για να πηγαινοέρχομαι δουλειά, σουπερ μαρκετ, τον γιο στις δραστηριότητες κλπ. Με μια φόρτιση την εβδομάδα περίπου.
Τώρα πχ για τον κολλητό μου που κάνει 80χλμ την ημέρα να πάει γραφείο και αφήνει τα 2 παιδιά σχολείο, δεν κάνει παρόλο που έχει φορτιστή και στο σπίτι και στο γραφείο.
Αυτός είναι ο μέσος όρος;
Ω ρε παίχτη. Στο πάτο του βαρελιού βρίσκομαι.
Εγώ νόμιζα ότι στην Ελλάδα λίγοι ζούνε έτσι.ασε τη μουρμουρα και ελα για μασα....
κοντα σου θα ειμαστε....άιντε, σηκω
Αυτά είναι για σας τους νέους που έχετε ενέργεια και διάθεση για ξενύχτια.
Εγώ σε λίγο παίρνω τα χάπια μου, βάζω τις αλοιφές μου για τα προβλήματα υγείας που έχω και πέφτω για ύπνο. Αύριο 4.30 το πρωί ξύπνημα για δουλειές στο σπίτι και 7.30 στο Νταχάου και ξανά κάθε μέρα τα ίδια και τα ίδια... Επόμενη στάση ... θυμαράκια.
ελα ρε storm μη τα παρουσιάζεις όλα μαύρα και άραχνα.
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αυτός είναι ο μέσος όρος;
Ω ρε παίχτη. Στο πάτο του βαρελιού βρίσκομαι.
Εγώ νόμιζα ότι στην Ελλάδα λίγοι ζούνε έτσι.Ενα διαμέρισμα με θέση στάθμευσης έχει πολύς κόσμος πλέον. Ειδικά σε περιοχές όπως Γέρακας, Παλήνη, Γλυκά Νερά, Βριλήσσια κλπ. είναι στάνταρ. Τώρα όταν έμενα κέντρο σε πολυκατοικία του '70, ναι δεν είχα τέτοια κόλπα....αλλά και πάλι στο κέντρο το αμάξι το χρησιμοποιούσα 1 φορά την εβδομάδα και άν!
Αυτά είναι φίλε μου. Μια χαρά...
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σε ποιους απευθύνεται αυτό το ηλεκτρικό αυτοκινητάκι;
Θα ήθελα να δω πως ζει κάποιος που αγοράζει ένα τέτοιο ηλεκτρικό αυτοκινητάκι.
Θα σου πω πως ζω εγώ, που πιστεύω είμαι στον μέσο όρο, ίσως λίγο καλύτερα:
- Σπίτι με δικιά μου θέση πάρκινγκ με δυνατότητα να έχω ρεύμα
- 100-150χλμ την εβδομάδα, μόνο στην πόλη κυρίως μόνος μου και κάποιες φορές με τον γιό μου.
- Υπάρχουν 2 αυτοκίνητα στην οικογένεια, οπότε υπάρχει κανονικό αμάξι για βόλτες ΣΚ και ταξίδια.
Οπότε ένα τέτοιο, θα μου ήταν ταμάμ (στα μισά λεφτά όμως!) για να πηγαινοέρχομαι δουλειά, σουπερ μαρκετ, τον γιο στις δραστηριότητες κλπ. Με μια φόρτιση την εβδομάδα περίπου.
Τώρα πχ για τον κολλητό μου που κάνει 80χλμ την ημέρα να πάει γραφείο και αφήνει τα 2 παιδιά σχολείο, δεν κάνει παρόλο που έχει φορτιστή και στο σπίτι και στο γραφείο.
Αυτός είναι ο μέσος όρος;
Ω ρε παίχτη. Στο πάτο του βαρελιού βρίσκομαι.
Εγώ νόμιζα ότι στην Ελλάδα λίγοι ζούνε έτσι.ασε τη μουρμουρα και ελα για μασα....
κοντα σου θα ειμαστε....άιντε, σηκω
Αυτά είναι για σας τους νέους που έχετε ενέργεια και διάθεση για ξενύχτια.
Εγώ σε λίγο παίρνω τα χάπια μου, βάζω τις αλοιφές μου για τα προβλήματα υγείας που έχω και πέφτω για ύπνο. Αύριο 4.30 το πρωί ξύπνημα για δουλειές στο σπίτι και 7.30 στο Νταχάου και ξανά κάθε μέρα τα ίδια και τα ίδια... Επόμενη στάση ... θυμαράκια.
ελα ρε storm μη τα παρουσιάζεις όλα μαύρα και άραχνα.
Δίκιο έχεις. Προσπαθώ να απέχω όσο μπορώ από το φόρουμ για να μην χαλάω το κλίμα.
Αλλά κάθομαι για λίγο να ξεκουραστώ, χαζεύω στο ίντερνετ τα νέα της ημέρας, μπαίνω και στο φόρουμ, παρασύρομαι και γράφω.Τέλος πάντων.
Κάποια στιγμή θα αποχωρήσω οριστικά, οπότε μια χαρά όλα.Καλό σας βράδυ.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης