-
Και πως υπαρχουν τοσα βιντεο στο σωληνα που δειχνουν τα Τ με 130 να καταναλωνουν 22-23kwh? Βεβαια εδω κλειστο κλιματιστικο κατι που λογικα δεν το κανει κανενας.
Πολυ θα ηθελα καποιος κατοχος οταν βγει στην ΕΟ να βαλει CC στα 130 και να μας πει τι καταναλωση ειχε μετα απο 100 χλμ. -
@chrisk6 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Βεβαια εδω κλειστο κλιματιστικο κατι που λογικα δεν το κανει κανενας.
- Γιατί να έχει κάποιος ανοιχτό κλιμαστισμό τον χειμώνα?
- Ο Θωμάς αναφέρει ότι στα 130χαω ο κλιματισμός επηρεάζει ελάχιστα την αυτονομία, στις χαμηλές ταχύτητες κάνει μεγάλη διαφορά.
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@chrisk6 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Βεβαια εδω κλειστο κλιματιστικο κατι που λογικα δεν το κανει κανενας.
- Γιατί να έχει κάποιος ανοιχτό κλιμαστισμό τον χειμώνα?
- Ο Θωμάς αναφέρει ότι στα 130χαω ο κλιματισμός επηρεάζει ελάχιστα την αυτονομία, στις χαμηλές ταχύτητες κάνει μεγάλη διαφορά.
Εκανε δοκιμες με 30 βαθμους εξωτερικη και ειχε κλειστο το κλιμα?
Επισης οι περισσοτεροι ανοιχτο δεν το εχουν? Μονο καλοριφερ αφηνετε?
Επισης αφου δεν εχει διαφορα γιατι να μην το εχεις ανοιχτο?Εχεις δει θεωρω βιντεο στο σωληνα με καταναλωσεις ετσι? Βλεπεις συχνα αυτο το 18?
Ρωταω απλα ενημερωτικα. -
@chrisk6 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εκανε δοκιμες με 30 βαθμους εξωτερικη και ειχε κλειστο το κλιμα?
Επισης οι περισσοτεροι ανοιχτο δεν το εχουν? Μονο καλοριφερ αφηνετε?
Επισης αφου δεν εχει διαφορα γιατι να μην το εχεις ανοιχτο?Εχεις δει θεωρω βιντεο στο σωληνα με καταναλωσεις ετσι? Βλεπεις συχνα αυτο το 18?
Ρωταω απλα ενημερωτικα.Για 11 βαθμούς θερμοκρασία έλεγε ο Θωμάς, δεν ξέρω λεπτομέρειες.
Δεν ξέρω τι κάνουν οι περισσότεροι, εγώ στο κρύο έχω θέρμανση και κλιματισμό μόνο εαν έχουν θολώσει τα τζάμια.
Δεν ξέρω γιατί δνε το είχε ανοιχτό, δεν ήμουν παρόν στις δοκιμές.Οχι δεν έχω δει βίντεο με καταναλώσει στο γιουτιουμπ, γιατί δεν με απασχολεί το θέμα - λεφτά δεν έχω για Τέσλα, εαν είχα δεν θα το σκεφτόμουν ούτε 1"!!
-
@chrisk6 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και πως υπαρχουν τοσα βιντεο στο σωληνα που δειχνουν τα Τ με 130 να καταναλωνουν 22-23kwh? Βεβαια εδω κλειστο κλιματιστικο κατι που λογικα δεν το κανει κανενας.
Πολυ θα ηθελα καποιος κατοχος οταν βγει στην ΕΟ να βαλει CC στα 130 και να μας πει τι καταναλωση ειχε μετα απο 100 χλμ.Τόσο καταναλώνει το m3 performance με ταχύτητες γύρω στα 140-150
-
@jamesd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πάντως δεν ανακάλυψε τον τροχό η tesla, στα 130 πρώτο λόγο έχει αεροδυναμική, στα μέχρι 90 οι διαφορές από κάποια bmw και VW είναι αμελητέες. Με άλλα λόγια, μπράβο για το αεροδυναμικό σχήμα του model 3 το οποίο θα μπορούσε να είναι και μικρότερο για να παρκάρει πουθενά, αλλά μέχρι εκει.
οχι δεν ανακαλυψε τον τροχο, αλλα
α. στα 130 οντως παιζει μεγαλο ρολο η αεροδυναμικη. Εκει που εχει κανει ομως, τεραστια μαγκια ομως ειναι στις χαμηλες ταχυτητες και το ποσο αποδοτικα αλλα και ευχαριστα δουλευει το regen. Επισης, αν δεις εχει τα καλυτερα νουμερα και στην "χαμηλη" ταχυτητα (90km/h) οπου η αεροδυναμικη δεν διαδραματιζει ρολο.β. τα εχουμε πει για το μεγεθος. Δεν σχεδιασε αυτοκινητα για την ευρωπαικη (ποσο μαλλον την αθηναικη) αγορα. Για τους αμερικανους τα σχεδιασε και απλα τα πουλαει και στους υπολοιπους.
-
@chrisk6 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και πως υπαρχουν τοσα βιντεο στο σωληνα που δειχνουν τα Τ με 130 να καταναλωνουν 22-23kwh? Βεβαια εδω κλειστο κλιματιστικο κατι που λογικα δεν το κανει κανενας.
Πολυ θα ηθελα καποιος κατοχος οταν βγει στην ΕΟ να βαλει CC στα 130 και να μας πει τι καταναλωση ειχε μετα απο 100 χλμ.Το Υ καιει τοσο στα 130km/h, το 3αρι ειναι πολυ πιο χαμηλα. Εχω παντα ανοικτο τον κλιματισμο και οντως, αν οι θερμοκρασιες δεν ειναι υπερβολικες, δεν εχει σημαντικη διαφορα. Περιμενω να δω και το καλοκαιρι πως θα ειναι.
Αντικειμενικα ειναι δυσκολο το να κανεις σωστο τεστ καταναλωσης, διοτι πρεπει να βρεις διαδρομη χωρις υψομετρικη διαφορα. Ακομα και μικρες κλισεις επηρεαζουν αρκετα το αποτελεσμα. Αν σκεφτεις να κανεις κυκλικη διαδρομη, ωστε να αντισταθμιστουν οι υψομετρικες διαφορες στα δυο legs, τοτε μπλεκεις παλι, διοτι θα ριξεις την καταναλωση λογω του regen, οταν χαμηλωσεις ταχυτητα για να κανεις την αναστροφη σου.
Προς το παρον, πιστευω αυτους που τα εχουν κανει ηδη αυτα τα τεστ, καθως βλεπω οτι δεν απεχουν απο την δικη μου πραγματικοτητα -
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@chrisk6 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εκανε δοκιμες με 30 βαθμους εξωτερικη και ειχε κλειστο το κλιμα?
Επισης οι περισσοτεροι ανοιχτο δεν το εχουν? Μονο καλοριφερ αφηνετε?
Επισης αφου δεν εχει διαφορα γιατι να μην το εχεις ανοιχτο?Εχεις δει θεωρω βιντεο στο σωληνα με καταναλωσεις ετσι? Βλεπεις συχνα αυτο το 18?
Ρωταω απλα ενημερωτικα.Για 11 βαθμούς θερμοκρασία έλεγε ο Θωμάς, δεν ξέρω λεπτομέρειες.
Δεν ξέρω τι κάνουν οι περισσότεροι, εγώ στο κρύο έχω θέρμανση και κλιματισμό μόνο εαν έχουν θολώσει τα τζάμια.
Δεν ξέρω γιατί δνε το είχε ανοιχτό, δεν ήμουν παρόν στις δοκιμές.Οχι δεν έχω δει βίντεο με καταναλώσει στο γιουτιουμπ, γιατί δεν με απασχολεί το θέμα - λεφτά δεν έχω για Τέσλα, εαν είχα δεν θα το σκεφτόμουν ούτε 1"!!
Δεν ειπα πως πρεπει να το αγορασεις για να επεξεργαστεις αν αυτα που σου δηλωνει καποιος ειναι αληθη η οχι.
Οι θερμοκρασιες αναφερονται σε ολα τα τεστ που εκανε και εχουν μεγαλες διαφορες.
Καλο ειναι να ψαχνομαστε και να μην θεωρουμε οτι μας πασαρουν οτι ισχυει κιολας.@teo-mak said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@chrisk6 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και πως υπαρχουν τοσα βιντεο στο σωληνα που δειχνουν τα Τ με 130 να καταναλωνουν 22-23kwh? Βεβαια εδω κλειστο κλιματιστικο κατι που λογικα δεν το κανει κανενας.
Πολυ θα ηθελα καποιος κατοχος οταν βγει στην ΕΟ να βαλει CC στα 130 και να μας πει τι καταναλωση ειχε μετα απο 100 χλμ.Τόσο καταναλώνει το m3 performance με ταχύτητες γύρω στα 140-150
Εντυπωσιακο θεωρω.
Λογικα το εχεις κανει για να το αναφερεις?
Γι αυτο ρωτησα και εγω αν οντως ισχυει γιατι αλλα εβλεπα σε βιντεο.@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@chrisk6 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και πως υπαρχουν τοσα βιντεο στο σωληνα που δειχνουν τα Τ με 130 να καταναλωνουν 22-23kwh? Βεβαια εδω κλειστο κλιματιστικο κατι που λογικα δεν το κανει κανενας.
Πολυ θα ηθελα καποιος κατοχος οταν βγει στην ΕΟ να βαλει CC στα 130 και να μας πει τι καταναλωση ειχε μετα απο 100 χλμ.Το Υ καιει τοσο στα 130km/h, το 3αρι ειναι πολυ πιο χαμηλα. Εχω παντα ανοικτο τον κλιματισμο και οντως, αν οι θερμοκρασιες δεν ειναι υπερβολικες, δεν εχει σημαντικη διαφορα. Περιμενω να δω και το καλοκαιρι πως θα ειναι.
Αντικειμενικα ειναι δυσκολο το να κανεις σωστο τεστ καταναλωσης, διοτι πρεπει να βρεις διαδρομη χωρις υψομετρικη διαφορα. Ακομα και μικρες κλισεις επηρεαζουν αρκετα το αποτελεσμα. Αν σκεφτεις να κανεις κυκλικη διαδρομη, ωστε να αντισταθμιστουν οι υψομετρικες διαφορες στα δυο legs, τοτε μπλεκεις παλι, διοτι θα ριξεις την καταναλωση λογω του regen, οταν χαμηλωσεις ταχυτητα για να κανεις την αναστροφη σου.
Προς το παρον, πιστευω αυτους που τα εχουν κανει ηδη αυτα τα τεστ, καθως βλεπω οτι δεν απεχουν απο την δικη μου πραγματικοτηταΕπιπεδη επιφανεια δεν γινεται να βρουμε ειδικα εδω Ελλαδα.
Μιλαμε να ξεκινησεις απο Αθηνα να πας Πατρα (πχ) και να εισαι με 130 συνεχεια.
Αν θα δειξει 18. Προφανως και παιζει ρολο το υψομετρικο.
Εγω καθαρα ενημερωτικα απο κατοχους ηθελα να μαθω γιατι συνηθως αυτα που διαβαζουμε δεν τα λες τοσο αληθη...δυστυχως και πολλους και διαφορους λογους. -
@chrisk6 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@chrisk6 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Βεβαια εδω κλειστο κλιματιστικο κατι που λογικα δεν το κανει κανενας.
- Γιατί να έχει κάποιος ανοιχτό κλιμαστισμό τον χειμώνα?
- Ο Θωμάς αναφέρει ότι στα 130χαω ο κλιματισμός επηρεάζει ελάχιστα την αυτονομία, στις χαμηλές ταχύτητες κάνει μεγάλη διαφορά.
Εκανε δοκιμες με 30 βαθμους εξωτερικη και ειχε κλειστο το κλιμα?
Επισης οι περισσοτεροι ανοιχτο δεν το εχουν? Μονο καλοριφερ αφηνετε?
Επισης αφου δεν εχει διαφορα γιατι να μην το εχεις ανοιχτο?Εχεις δει θεωρω βιντεο στο σωληνα με καταναλωσεις ετσι? Βλεπεις συχνα αυτο το 18?
Ρωταω απλα ενημερωτικα.Δεν έχω δει ποτέ τόσο μεγάλα νούμερα σε ταξίδι με τα όρια ταχύτητας.
Έχει μεγάλη σημασία η θερμομόνωση του οχήματος, στα νέα μοντέλα με τα διπλά τζάμια η ψύξη/θέρμανση δουλεύει στο ρελαντί -
@chrisk6 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@chrisk6 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εκανε δοκιμες με 30 βαθμους εξωτερικη και ειχε κλειστο το κλιμα?
Επισης οι περισσοτεροι ανοιχτο δεν το εχουν? Μονο καλοριφερ αφηνετε?
Επισης αφου δεν εχει διαφορα γιατι να μην το εχεις ανοιχτο?Εχεις δει θεωρω βιντεο στο σωληνα με καταναλωσεις ετσι? Βλεπεις συχνα αυτο το 18?
Ρωταω απλα ενημερωτικα.Για 11 βαθμούς θερμοκρασία έλεγε ο Θωμάς, δεν ξέρω λεπτομέρειες.
Δεν ξέρω τι κάνουν οι περισσότεροι, εγώ στο κρύο έχω θέρμανση και κλιματισμό μόνο εαν έχουν θολώσει τα τζάμια.
Δεν ξέρω γιατί δνε το είχε ανοιχτό, δεν ήμουν παρόν στις δοκιμές.Οχι δεν έχω δει βίντεο με καταναλώσει στο γιουτιουμπ, γιατί δεν με απασχολεί το θέμα - λεφτά δεν έχω για Τέσλα, εαν είχα δεν θα το σκεφτόμουν ούτε 1"!!
Δεν ειπα πως πρεπει να το αγορασεις για να επεξεργαστεις αν αυτα που σου δηλωνει καποιος ειναι αληθη η οχι.
Οι θερμοκρασιες αναφερονται σε ολα τα τεστ που εκανε και εχουν μεγαλες διαφορες.
Καλο ειναι να ψαχνομαστε και να μην θεωρουμε οτι μας πασαρουν οτι ισχυει κιολας.@teo-mak said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@chrisk6 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και πως υπαρχουν τοσα βιντεο στο σωληνα που δειχνουν τα Τ με 130 να καταναλωνουν 22-23kwh? Βεβαια εδω κλειστο κλιματιστικο κατι που λογικα δεν το κανει κανενας.
Πολυ θα ηθελα καποιος κατοχος οταν βγει στην ΕΟ να βαλει CC στα 130 και να μας πει τι καταναλωση ειχε μετα απο 100 χλμ.Τόσο καταναλώνει το m3 performance με ταχύτητες γύρω στα 140-150
Εντυπωσιακο θεωρω.
Λογικα το εχεις κανει για να το αναφερεις?
Γι αυτο ρωτησα και εγω αν οντως ισχυει γιατι αλλα εβλεπα σε βιντεο.@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@chrisk6 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και πως υπαρχουν τοσα βιντεο στο σωληνα που δειχνουν τα Τ με 130 να καταναλωνουν 22-23kwh? Βεβαια εδω κλειστο κλιματιστικο κατι που λογικα δεν το κανει κανενας.
Πολυ θα ηθελα καποιος κατοχος οταν βγει στην ΕΟ να βαλει CC στα 130 και να μας πει τι καταναλωση ειχε μετα απο 100 χλμ.Το Υ καιει τοσο στα 130km/h, το 3αρι ειναι πολυ πιο χαμηλα. Εχω παντα ανοικτο τον κλιματισμο και οντως, αν οι θερμοκρασιες δεν ειναι υπερβολικες, δεν εχει σημαντικη διαφορα. Περιμενω να δω και το καλοκαιρι πως θα ειναι.
Αντικειμενικα ειναι δυσκολο το να κανεις σωστο τεστ καταναλωσης, διοτι πρεπει να βρεις διαδρομη χωρις υψομετρικη διαφορα. Ακομα και μικρες κλισεις επηρεαζουν αρκετα το αποτελεσμα. Αν σκεφτεις να κανεις κυκλικη διαδρομη, ωστε να αντισταθμιστουν οι υψομετρικες διαφορες στα δυο legs, τοτε μπλεκεις παλι, διοτι θα ριξεις την καταναλωση λογω του regen, οταν χαμηλωσεις ταχυτητα για να κανεις την αναστροφη σου.
Προς το παρον, πιστευω αυτους που τα εχουν κανει ηδη αυτα τα τεστ, καθως βλεπω οτι δεν απεχουν απο την δικη μου πραγματικοτηταΕπιπεδη επιφανεια δεν γινεται να βρουμε ειδικα εδω Ελλαδα.
Μιλαμε να ξεκινησεις απο Αθηνα να πας Πατρα (πχ) και να εισαι με 130 συνεχεια.
Αν θα δειξει 18. Προφανως και παιζει ρολο το υψομετρικο.
Εγω καθαρα ενημερωτικα απο κατοχους ηθελα να μαθω γιατι συνηθως αυτα που διαβαζουμε δεν τα λες τοσο αληθη...δυστυχως και πολλους και διαφορους λογους.Αν είμαι με τα όρια ζήτημα να δω 14,5 kWh/100 km.
To κινούμαι με τα όριο έχει τεράστια διαφορά με το "διατηρώ μέση ωριαία ταχύτητα 130 km/h σε ταξίδι" -
Αν είμαι με τα όρια ζήτημα να δω 14,5 kWh/100 km.
To κινούμαι με τα όριο έχει τεράστια διαφορά με το "διατηρώ μέση ωριαία ταχύτητα 130 km/h σε ταξίδι"Προφανως τα 130 μωτ θελουν 140+ ολη την ωρα για να βγουν.
Εγω απλα εννοω να βγεις Αφιδνες να κουμπωσεις 130 και μετα απο 100 χλμ ποσο θα εχει καταναλωσει. Σιγουρα καπου θα κοψεις καπου ειπαμε.
Περιμενω να κανω μια βολτα με ενα Υ οσονουπω να το δω και απο μεσα. -
@chrisk6 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αν είμαι με τα όρια ζήτημα να δω 14,5 kWh/100 km.
To κινούμαι με τα όριο έχει τεράστια διαφορά με το "διατηρώ μέση ωριαία ταχύτητα 130 km/h σε ταξίδι"Προφανως τα 130 μωτ θελουν 140+ ολη την ωρα για να βγουν.
Εγω απλα εννοω να βγεις Αφιδνες να κουμπωσεις 130 και μετα απο 100 χλμ ποσο θα εχει καταναλωσει. Σιγουρα καπου θα κοψεις καπου ειπαμε.
Περιμενω να κανω μια βολτα με ενα Υ οσονουπω να το δω και απο μεσα.Κάπου θα κόψεις, κάπου θα έχει διόδια κάπου το ένα και κάπου το άλλο και άκρη δεν βγάζεις. Με ταξίδι εντός ορίων τα νούμερα είναι ευμενέστερα από ότι βλέπεις στην λίστα.
Όποιος είναι να το αγοράσει θα το κάνει, μην περιμένετε συνεχείς ψυχομαλάξεις για να νιώσετε ασφάλεια, δεν υπάρχει σωστό και λάθος ! -
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@chrisk6 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αν είμαι με τα όρια ζήτημα να δω 14,5 kWh/100 km.
To κινούμαι με τα όριο έχει τεράστια διαφορά με το "διατηρώ μέση ωριαία ταχύτητα 130 km/h σε ταξίδι"Προφανως τα 130 μωτ θελουν 140+ ολη την ωρα για να βγουν.
Εγω απλα εννοω να βγεις Αφιδνες να κουμπωσεις 130 και μετα απο 100 χλμ ποσο θα εχει καταναλωσει. Σιγουρα καπου θα κοψεις καπου ειπαμε.
Περιμενω να κανω μια βολτα με ενα Υ οσονουπω να το δω και απο μεσα.Κάπου θα κόψεις, κάπου θα έχει διόδια κάπου το ένα και κάπου το άλλο και άκρη δεν βγάζεις. Με ταξίδι εντός ορίων τα νούμερα είναι ευμενέστερα από ότι βλέπεις στην λίστα.
Όποιος είναι να το αγοράσει θα το κάνει, μην περιμένετε συνεχείς ψυχομαλάξεις για να νιώσετε ασφάλεια, δεν υπάρχει σωστό και λάθος !Εγω δεν περιμενω κατι .
Απλα ρωταω για ενημερωση ωστε να δω ποσο αληθη ειναι αυτα που αναφερονται η οχι.
Ειναι διαφορετικο να σου πουλαει καποιος ενα αντικειμενο με χ προδιαγραφες και εν τελει να βλεπεις αλλα πραγματα. Ασχετως αν θα το παρεις η οχι λογικα πρεπει να ξερεις. -
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@chrisk6 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Βεβαια εδω κλειστο κλιματιστικο κατι που λογικα δεν το κανει κανενας.
- Γιατί να έχει κάποιος ανοιχτό κλιμαστισμό τον χειμώνα?
- Ο Θωμάς αναφέρει ότι στα 130χαω ο κλιματισμός επηρεάζει ελάχιστα την αυτονομία, στις χαμηλές ταχύτητες κάνει μεγάλη διαφορά.
Αυτο γιατι ο κλιματισμος καιει kw ανα ωρα και οχι ανα χλμ
Οποτε σε μεγαλα ταξιδια θα σου σου μειωσει κατα πολυ λιγοτερο την ποσοστιαια αυτονομια. -
@chrisk6 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@chrisk6 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αν είμαι με τα όρια ζήτημα να δω 14,5 kWh/100 km.
To κινούμαι με τα όριο έχει τεράστια διαφορά με το "διατηρώ μέση ωριαία ταχύτητα 130 km/h σε ταξίδι"Προφανως τα 130 μωτ θελουν 140+ ολη την ωρα για να βγουν.
Εγω απλα εννοω να βγεις Αφιδνες να κουμπωσεις 130 και μετα απο 100 χλμ ποσο θα εχει καταναλωσει. Σιγουρα καπου θα κοψεις καπου ειπαμε.
Περιμενω να κανω μια βολτα με ενα Υ οσονουπω να το δω και απο μεσα.Κάπου θα κόψεις, κάπου θα έχει διόδια κάπου το ένα και κάπου το άλλο και άκρη δεν βγάζεις. Με ταξίδι εντός ορίων τα νούμερα είναι ευμενέστερα από ότι βλέπεις στην λίστα.
Όποιος είναι να το αγοράσει θα το κάνει, μην περιμένετε συνεχείς ψυχομαλάξεις για να νιώσετε ασφάλεια, δεν υπάρχει σωστό και λάθος !Εγω δεν περιμενω κατι .
Απλα ρωταω για ενημερωση ωστε να δω ποσο αληθη ειναι αυτα που αναφερονται η οχι.
Ειναι διαφορετικο να σου πουλαει καποιος ενα αντικειμενο με χ προδιαγραφες και εν τελει να βλεπεις αλλα πραγματα. Ασχετως αν θα το παρεις η οχι λογικα πρεπει να ξερεις.τα νουμερα wltp και αυτα που λενε οι κατασκευαστες, μην τα πιστευεις. Δεν τα πιστευαμε ουτε στα θερμικα, δεν τα πιστευουμε ουτε στα ηλεκτρικα.
Τα reviews πραγματικων χρηστων οπως απο τη σχολη οδηγων ή πχ του bjorn τα πιστευουμε.Πρακτικα, οι τιμες καταναλωσης που θα δεις θα ειναι μικροτερες, διοτι οπως ειπε ο redmonster, δεν πηγαινει κανενας με 130 ακατεβατα. Με την παραμικρη επιβραδυνση, κανεις regen και οχι μονο ριχνει καταναλωση αλλα ανακτας κομματι της ενεργειας.
Απο την αλλη ομως, για να ειμαστε και ρεαλιστες, επειδη ζουμε στην ελλαδα και επειδη δεν γνωριζουμε τι θα αντιμετωπισουμε στον φορτιστη (εκτος αν ειναι tesla supercharger), δεν το πηγαινουμε στο οριο της εμβελειας.
-
ενδιαφέρον έχει αυτό το διάγραμμα, ίσως να μην ισχύει ακριβώς, αλλά δείχνει ότι στις υψηλές ταχύτητες το lr "χάνει" την μεγάλη διαφορά σε range που έχει από τα υπόλοιπα, ειδικά το S φαίνεται να έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την κίνηση σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου.
-
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εντωμεταξυ η καταπτυστη VW, η ντροπή της αυτοκίνησης έχει τα δεύτερα καλύτερα νούμερα (id3 & id7) μετά την Tesla.
ποτε δεν ξέρεις αν τα μαγειρέψανε πάλι όπως στο dieselgate
-
XEV YoYo, από την Σπανός ΑΕ από 12.990.
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
XEV YoYo, από την Σπανός ΑΕ από 12.990.
που το βλέπω αυτό? στείλε πληροφορίες γιατι η τιμή που είδα εγώ είναι για 17!!!
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
XEV YoYo, από την Σπανός ΑΕ από 12.990.
που το βλέπω αυτό? στείλε πληροφορίες γιατι η τιμή που είδα εγώ είναι για 17!!!
To είδα στο FB των 4Tρ. Αλλά ειναι με την επιδότηση τα 13.000, οπότε καλά λες για 17.000. My Bad....μετά το είδα.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης