-
Απ' τα συμφραζόμενα πάντως το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι η συντριπτική πλειοψηφία (και βάζω και τον εαυτό μου μέσα εννοείται), είναι φουλ στερημένοι από γκάζι και ξελυγώνονται με τα τέσλα και τα λοιπά ηλεκτρικά. Είναι λίγο πολύ οι ίδιοι που πριν 10 χρόνια εάν τους έλεγες "δώσε κάτι παραπάνω να πάρεις ένα τουρμπάκι 200 αλόγα", θα σου απαντούσαν "ελα μωρέ και που θα τα χρησιμοποιήσεις τα 200 άλογα?". Τώρα που με τα ίδια λεφτά παίρνουν 400+ που δεν καίνε, κάνουν πάρτυ.
Για τους έχοντες ζήσει με σοβαρά αυτοκίνητα πάντως δεν τρέχει και κάτι. Γρήγορα είναι τα ηλεκτρικά (προφανώς) αλλά το γρήγορο σε σοβαρή κατασκευή μετριέται τελειώς διαφορετικά από το κάνω ανοιγματάκια 60-100 ή 80-120.
-
εγω παντως πολλους χωροφυλακους ομως βλεπω σε εο, εκει στα αριστερα
αμα το εχεις απωθημενο ειναι κατι κλαμπακια υπογεια που μπορεις να το βγαλεις φθηνοτερα -
Ε αυτούς τους ξεκινάς με ένα αριστερό φλας, τους δίνεις το χρόνο τους και αν δεις ότι δε χαμπαριάζουν υπάρχει και το kick down και (δυστυχώς) προσπέραση από δεξία όταν το επιτρέψουν ασφαλώς οι συνθήκες.
-
@stefan147 said in TESLA FORUM:
Απ' τα συμφραζόμενα πάντως το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι η συντριπτική πλειοψηφία (και βάζω και τον εαυτό μου μέσα εννοείται), είναι φουλ στερημένοι από γκάζι και ξελυγώνονται με τα τέσλα και τα λοιπά ηλεκτρικά. Είναι λίγο πολύ οι ίδιοι που πριν 10 χρόνια εάν τους έλεγες "δώσε κάτι παραπάνω να πάρεις ένα τουρμπάκι 200 αλόγα", θα σου απαντούσαν "ελα μωρέ και που θα τα χρησιμοποιήσεις τα 200 άλογα?". Τώρα που με τα ίδια λεφτά παίρνουν 400+ που δεν καίνε, κάνουν πάρτυ.
Για τους έχοντες ζήσει με σοβαρά αυτοκίνητα πάντως δεν τρέχει και κάτι. Γρήγορα είναι τα ηλεκτρικά (προφανώς) αλλά το γρήγορο σε σοβαρή κατασκευή μετριέται τελειώς διαφορετικά από το κάνω ανοιγματάκια 60-100 ή 80-120.
Και σε πίστες δεν τα πάνε καθόλου άσχημα.
-
Γιατί να τα πάνε άσχημα? Δεν τους λείπει κάτι. Γαμάτα είναι. Εγώ εστίασα περισσότερο στο πως τα βλέπει και τα αντιλαμβάνεται ο κόσμος. Και δε μιλάω προφανώς για τους βλαμμένους τύπου facebook -Ηλεκτροκινηση στην Ελλάδα. Ευρύτερα.
-
Δεν νοείται κάποιος μέσος οδηγός ανά 2 δευτερόλεπτα να μην κοιτάζει τους καθρέφτες του και να μην υπολογίζει αν είναι στην αριστερή πότε πρέπει να κάνει δεξιά.
Εγώ πλέον έχω παραιτηθεί, ούτε φλας , ούτε φώτα ούτε κόρνες, προσπέρασμα όπως έρχομαι από δεξιά.
Και εκεί ξαφνικά ενώ είσαι σχεδόν δίπλα τους ω του θαύματος οι μισοί ξυπνάνε και καλά και βάζουν επίτηδες φλας να έρθουν πάνω σου...Γι'αυτό θέλω ένα Teslaki, φθηνά ακαριαία 400 άλογα να εξαφανίζομαι από όλους αυτούς τους πονηριδες.
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@chrisk6 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@chrisk6 said in TESLA FORUM:
Να εχεις 300-400-500 αλογα και να τρεμεις να το πατησεις μην καψεις καμια κιλοβατωρα παραπανω δηλαδη. Να το εχω και να ταξιδευω με 110 για να βγαλω 200-250χλμ με ασφαλεια και χωρις αγχος γιατι ακομα οι υποδομες ειναι ανυπαρκτες.
Να πεις σε μερικα χρονια να εχουμε παντου φορτιστες οπως τα βενζιναδικα και να εχω λυσει αυτο το θεμα ναι.
Τωρα πετυχαινεις κανεναν στον δρομο (ειδικα ΕΟ) παει με 110-120 αριστερη και αν του παιξεις φωτα επιταχυνει λιγακι (εχουμε και τοσα αλογατα τι μας παιζετε φωτα?) και σε 30 δευτερολεπτα εισαι ακομα πισω του και αναγκαζεται να μπει δεξια γιατι δεν ''μπορει'' να παει πανω απο 120...Αλλα ξερω...γιατι να παει καποιος πανω απο 120...?
Δεν τρεχουμε και στο Λε Μανς.Πόσο Νεάντερταλ πρέπει να είναι κάποιος για να παίζει τα φώτα σε προπορευόμενο όχημα που κινείται με 120 km/h ?
fun fact, ανεξάρτητα από το αυτοκίνητο που οδηγούσα (ακόμα στο πρώτο μου με τα 55 ημιαιμα πόνυ) φώτα μου παίζουν είτε κάτι θηριώδη Suv με φιμέ και συνοδεία είτε κάτι σαράβαλα που μόλις άλλαζες λωρίδα έχαναν το slipstreamΑυτο εχει να κανει με τον υπνο που απλα εχει κοιμηθει στην αριστερη λωριδα και μπορει να μην αλλαζει ποτε. Κανονικα δεν θα επρεπε να του παιξει φωτα ο αλλος...αλλα τι να κανεις να περασεις απο δεξια επειδη ο αλλος κοιμαται καθιστος?
Λέγεται ευγένεια, ακόμα και αν έχει ξεχαστεί ο προπορευόμενος οδηγός για ένα ολόκληρο δίλεπτο.
Ένα θα σου πω.
Πριν 20 χρόνια μετεφερα επειγόντως στο Ωνάσειο δικό μου πρόσωπο για να υποβληθεί σε μεταμόσχευση.
Στην διαδρομή, πέτυχα ένα αρχιδι το οποίο είχε μπαστακωθει στην αριστερή λωρίδα και δεν το κουνάνε από αυτή, παρόλα τα φώτα -αλαρμ και κόρνες που είχα αναμμένα.
Αντίθετα μου κουνούσε το χέρι επιδεικτικά......
Οπότε, πριν αρχίσουμε να κρίνουμε,ας σκεφτούμε την πιθανότητα να υπάρχει σοβαρός λόγος για να κινηθεί κάποιος σε απαγορευτικές ταχύτητες. -
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@chrisk6 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@chrisk6 said in TESLA FORUM:
Να εχεις 300-400-500 αλογα και να τρεμεις να το πατησεις μην καψεις καμια κιλοβατωρα παραπανω δηλαδη. Να το εχω και να ταξιδευω με 110 για να βγαλω 200-250χλμ με ασφαλεια και χωρις αγχος γιατι ακομα οι υποδομες ειναι ανυπαρκτες.
Να πεις σε μερικα χρονια να εχουμε παντου φορτιστες οπως τα βενζιναδικα και να εχω λυσει αυτο το θεμα ναι.
Τωρα πετυχαινεις κανεναν στον δρομο (ειδικα ΕΟ) παει με 110-120 αριστερη και αν του παιξεις φωτα επιταχυνει λιγακι (εχουμε και τοσα αλογατα τι μας παιζετε φωτα?) και σε 30 δευτερολεπτα εισαι ακομα πισω του και αναγκαζεται να μπει δεξια γιατι δεν ''μπορει'' να παει πανω απο 120...Αλλα ξερω...γιατι να παει καποιος πανω απο 120...?
Δεν τρεχουμε και στο Λε Μανς.Πόσο Νεάντερταλ πρέπει να είναι κάποιος για να παίζει τα φώτα σε προπορευόμενο όχημα που κινείται με 120 km/h ?
fun fact, ανεξάρτητα από το αυτοκίνητο που οδηγούσα (ακόμα στο πρώτο μου με τα 55 ημιαιμα πόνυ) φώτα μου παίζουν είτε κάτι θηριώδη Suv με φιμέ και συνοδεία είτε κάτι σαράβαλα που μόλις άλλαζες λωρίδα έχαναν το slipstreamΑυτο εχει να κανει με τον υπνο που απλα εχει κοιμηθει στην αριστερη λωριδα και μπορει να μην αλλαζει ποτε. Κανονικα δεν θα επρεπε να του παιξει φωτα ο αλλος...αλλα τι να κανεις να περασεις απο δεξια επειδη ο αλλος κοιμαται καθιστος?
Λέγεται ευγένεια, ακόμα και αν έχει ξεχαστεί ο προπορευόμενος οδηγός για ένα ολόκληρο δίλεπτο.
Ένα θα σου πω.
Πριν 20 χρόνια μετεφερα επειγόντως στο Ωνάσειο δικό μου πρόσωπο για να υποβληθεί σε μεταμόσχευση.
Στην διαδρομή, πέτυχα ένα αρχιδι το οποίο είχε μπαστακωθει στην αριστερή λωρίδα και δεν το κουνάνε από αυτή, παρόλα τα φώτα -αλαρμ και κόρνες που είχα αναμμένα.
Αντίθετα μου κουνούσε το χέρι επιδεικτικά......
Οπότε, πριν αρχίσουμε να κρίνουμε,ας σκεφτούμε την πιθανότητα να υπάρχει σοβαρός λόγος για να κινηθεί κάποιος σε απαγορευτικές ταχύτητες.Τώρα πιάνουμε τις εξαιρέσεις όπως στο θέμα με τα λογιστικά ή συζητάμε για τον κανόνα ;
Γιατί αν ο κανόνας είναι να κάνουμε σαν ουρακοτάγκοι πάμε σε αλλά μονοπάτια. -
Να διακόψω τα off topic για να αναφέρω μια δοκιμή 10 ηλεκτρικών στους -20. Ε, δεν πάει το μυαλό σας ποιο την είχε μεγαλύτερη.
https://www.drive.gr/news/tesla-model-3-ehei-tin-kalyteri-aytonomia-sto-poly-kryo
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Να διακόψω τα off topic για να αναφέρω μια δοκιμή 10 ηλεκτρικών στους -20. Ε, δεν πάει το μυαλό σας ποιο την είχε μεγαλύτερη.
https://www.drive.gr/news/tesla-model-3-ehei-tin-kalyteri-aytonomia-sto-poly-kryo
το λέει στο λινκ πριν το ανοίξεις
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Να διακόψω τα off topic για να αναφέρω μια δοκιμή 10 ηλεκτρικών στους -20. Ε, δεν πάει το μυαλό σας ποιο την είχε μεγαλύτερη.
https://www.drive.gr/news/tesla-model-3-ehei-tin-kalyteri-aytonomia-sto-poly-kryo
εγω θα σταθω σε αυτο, καθως το θεωρω πιο σημαντικο, για τη χωρα μας απο την αυτονομια στο κρυο.
"Δεν είναι μόνο η αυτονομία που έχει σημασία στο κρύο αλλά και το πόσο ακριβής αποδεικνύεται ο υπολογιστής του αυτοκινήτου."
Οποτε βαζω σε ταξιδι το navigation (δηλαδη παντα), πεφτει μεσα +/- 2%, αρκει να κινουμαι στα ορια ταχυτητων, διοτι βασει αυτων εχει κανει τους υπολογισμους. Ανεξαρτητα απο την υψομετρικη διαφορα προορισμου.
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Να διακόψω τα off topic για να αναφέρω μια δοκιμή 10 ηλεκτρικών στους -20. Ε, δεν πάει το μυαλό σας ποιο την είχε μεγαλύτερη.
https://www.drive.gr/news/tesla-model-3-ehei-tin-kalyteri-aytonomia-sto-poly-kryo
Δυσάρεστη έκπληξη το Hyundai Kona, που σταμάτησε να κινείται ενώ η μπαταρία ήταν στο 7%. Φανταστείτε να θεωρείτε ότι έχει ακόμα αρκετή μπαταρία για να φτάσετε στον προορισμό σας ή στον επόμενο φορτιστή, αλλά να μείνετε στα κρύα του λουτρού - πολύ κρύα στην προκειμένη περίπτωση.
δε φτανει που το νεο kona ειναι 10κ ακριβοτερο απο το απερχομενο ,η αυτονομια ιδια με πριν και ειναι οριακα 4αστερο στο euroncap ( για ενα point θα ηταν 3αστερο)
τα εκαναν μανταρα και στο ηλεκτρικο κομματι;;;;;;;;
κριμα γιατι η προηγουμενη γενια ηταν κορυφη στο range- efficiency και φθηνο σχετικα , εκείνο επασχε βεβαια απο χωρους
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@chrisk6 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@chrisk6 said in TESLA FORUM:
Να εχεις 300-400-500 αλογα και να τρεμεις να το πατησεις μην καψεις καμια κιλοβατωρα παραπανω δηλαδη. Να το εχω και να ταξιδευω με 110 για να βγαλω 200-250χλμ με ασφαλεια και χωρις αγχος γιατι ακομα οι υποδομες ειναι ανυπαρκτες.
Να πεις σε μερικα χρονια να εχουμε παντου φορτιστες οπως τα βενζιναδικα και να εχω λυσει αυτο το θεμα ναι.
Τωρα πετυχαινεις κανεναν στον δρομο (ειδικα ΕΟ) παει με 110-120 αριστερη και αν του παιξεις φωτα επιταχυνει λιγακι (εχουμε και τοσα αλογατα τι μας παιζετε φωτα?) και σε 30 δευτερολεπτα εισαι ακομα πισω του και αναγκαζεται να μπει δεξια γιατι δεν ''μπορει'' να παει πανω απο 120...Αλλα ξερω...γιατι να παει καποιος πανω απο 120...?
Δεν τρεχουμε και στο Λε Μανς.Πόσο Νεάντερταλ πρέπει να είναι κάποιος για να παίζει τα φώτα σε προπορευόμενο όχημα που κινείται με 120 km/h ?
fun fact, ανεξάρτητα από το αυτοκίνητο που οδηγούσα (ακόμα στο πρώτο μου με τα 55 ημιαιμα πόνυ) φώτα μου παίζουν είτε κάτι θηριώδη Suv με φιμέ και συνοδεία είτε κάτι σαράβαλα που μόλις άλλαζες λωρίδα έχαναν το slipstreamΑυτο εχει να κανει με τον υπνο που απλα εχει κοιμηθει στην αριστερη λωριδα και μπορει να μην αλλαζει ποτε. Κανονικα δεν θα επρεπε να του παιξει φωτα ο αλλος...αλλα τι να κανεις να περασεις απο δεξια επειδη ο αλλος κοιμαται καθιστος?
Λέγεται ευγένεια, ακόμα και αν έχει ξεχαστεί ο προπορευόμενος οδηγός για ένα ολόκληρο δίλεπτο.
Ένα θα σου πω.
Πριν 20 χρόνια μετεφερα επειγόντως στο Ωνάσειο δικό μου πρόσωπο για να υποβληθεί σε μεταμόσχευση.
Στην διαδρομή, πέτυχα ένα αρχιδι το οποίο είχε μπαστακωθει στην αριστερή λωρίδα και δεν το κουνάνε από αυτή, παρόλα τα φώτα -αλαρμ και κόρνες που είχα αναμμένα.
Αντίθετα μου κουνούσε το χέρι επιδεικτικά......
Οπότε, πριν αρχίσουμε να κρίνουμε,ας σκεφτούμε την πιθανότητα να υπάρχει σοβαρός λόγος για να κινηθεί κάποιος σε απαγορευτικές ταχύτητες.Τώρα πιάνουμε τις εξαιρέσεις όπως στο θέμα με τα λογιστικά ή συζητάμε για τον κανόνα ;
Γιατί αν ο κανόνας είναι να κάνουμε σαν ουρακοτάγκοι πάμε σε αλλά μονοπάτια.το ουσιωδες ειναι πως ουδεις εχει το δικαιωμα της αστυνομευσης πλην των οργανων της ταξης
και ειναι γαϊδουριά η διαρκης κινηση αριστερα 'γιατι ετσι' -
Το ουσιώδες είναι πως ουδείς έχει το δικαίωμα να τραμπουκίζει εκμαιευόντας ελεύθερο αεροδιάδρομο με τόσο πιεστικό τρόπο. Αλλά τρόπος που οδηγαμε είναι καθρέφτης της κοινωνίας μας
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
Το ουσιώδες είναι πως ουδείς έχει το δικαίωμα να τραμπουκίζει εκμαιευόντας ελεύθερο αεροδιάδρομο με τόσο πιεστικό τρόπο. Αλλά τρόπος που οδηγαμε είναι καθρέφτης της κοινωνίας μας
αστυνομος β'?
-
-
@gatoz said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@chrisk6 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@chrisk6 said in TESLA FORUM:
Να εχεις 300-400-500 αλογα και να τρεμεις να το πατησεις μην καψεις καμια κιλοβατωρα παραπανω δηλαδη. Να το εχω και να ταξιδευω με 110 για να βγαλω 200-250χλμ με ασφαλεια και χωρις αγχος γιατι ακομα οι υποδομες ειναι ανυπαρκτες.
Να πεις σε μερικα χρονια να εχουμε παντου φορτιστες οπως τα βενζιναδικα και να εχω λυσει αυτο το θεμα ναι.
Τωρα πετυχαινεις κανεναν στον δρομο (ειδικα ΕΟ) παει με 110-120 αριστερη και αν του παιξεις φωτα επιταχυνει λιγακι (εχουμε και τοσα αλογατα τι μας παιζετε φωτα?) και σε 30 δευτερολεπτα εισαι ακομα πισω του και αναγκαζεται να μπει δεξια γιατι δεν ''μπορει'' να παει πανω απο 120...Αλλα ξερω...γιατι να παει καποιος πανω απο 120...?
Δεν τρεχουμε και στο Λε Μανς.Πόσο Νεάντερταλ πρέπει να είναι κάποιος για να παίζει τα φώτα σε προπορευόμενο όχημα που κινείται με 120 km/h ?
fun fact, ανεξάρτητα από το αυτοκίνητο που οδηγούσα (ακόμα στο πρώτο μου με τα 55 ημιαιμα πόνυ) φώτα μου παίζουν είτε κάτι θηριώδη Suv με φιμέ και συνοδεία είτε κάτι σαράβαλα που μόλις άλλαζες λωρίδα έχαναν το slipstreamΑυτο εχει να κανει με τον υπνο που απλα εχει κοιμηθει στην αριστερη λωριδα και μπορει να μην αλλαζει ποτε. Κανονικα δεν θα επρεπε να του παιξει φωτα ο αλλος...αλλα τι να κανεις να περασεις απο δεξια επειδη ο αλλος κοιμαται καθιστος?
Λέγεται ευγένεια, ακόμα και αν έχει ξεχαστεί ο προπορευόμενος οδηγός για ένα ολόκληρο δίλεπτο.
Ένα θα σου πω.
Πριν 20 χρόνια μετεφερα επειγόντως στο Ωνάσειο δικό μου πρόσωπο για να υποβληθεί σε μεταμόσχευση.
Στην διαδρομή, πέτυχα ένα αρχιδι το οποίο είχε μπαστακωθει στην αριστερή λωρίδα και δεν το κουνάνε από αυτή, παρόλα τα φώτα -αλαρμ και κόρνες που είχα αναμμένα.
Αντίθετα μου κουνούσε το χέρι επιδεικτικά......
Οπότε, πριν αρχίσουμε να κρίνουμε,ας σκεφτούμε την πιθανότητα να υπάρχει σοβαρός λόγος για να κινηθεί κάποιος σε απαγορευτικές ταχύτητες.Τώρα πιάνουμε τις εξαιρέσεις όπως στο θέμα με τα λογιστικά ή συζητάμε για τον κανόνα ;
Γιατί αν ο κανόνας είναι να κάνουμε σαν ουρακοτάγκοι πάμε σε αλλά μονοπάτια.το ουσιωδες ειναι πως ουδεις εχει το δικαιωμα της αστυνομευσης πλην των οργανων της ταξης
και ειναι γαϊδουριά η διαρκης κινηση αριστερα 'γιατι ετσι'Δεν είναι μονο γαϊδουριά. Υπερτατη μ@λ@κί@ στον εγκέφαλο είναι
Για πολλά χρόνια το είχαν συνήθως αυτοί που οδηγούσαν MERC το πρόβλημα. μικρά τσουτσούνια, μεγαλη ηλικία και πολύ μεγάλη ιδέα για τον εαυτό τους ή συνδιασμός των προαναφερθέντων.
τωρα έχουν προστεθεί και άλλοι...............................
όταν έρχεται από πίσω άλλος κάνε στην άκρη. Δεν εξετάζουμε αν είναι νομιμος, αυτό να το κάνει η αστυνομία.
Η αριστερη λωρίδα είναι για προσπέραση, αν βρισκόμαστε σε αυτή και έρχεται αλλος με μεγαλύτερη ταχύτητα κάνουμε άκρη και τον αφήνουμε να προσπεράσει
Προφανώς και δεν μιλάω για τις περιπτώσεις που είναι τίγκα η εθνικη από μεγάλες εξόσους και με πολύ κίνηση. Εκει δεν ισχυουν τα παραπάνω. εκει όποιος ανοιγοκλείνει φώτα και θελει να κάνει προσπέραση ενώ εχει κίνηση είναι ο μ@λ@κ@ς
-
@cirus said in TESLA FORUM:
@gatoz said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@chrisk6 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@chrisk6 said in TESLA FORUM:
Να εχεις 300-400-500 αλογα και να τρεμεις να το πατησεις μην καψεις καμια κιλοβατωρα παραπανω δηλαδη. Να το εχω και να ταξιδευω με 110 για να βγαλω 200-250χλμ με ασφαλεια και χωρις αγχος γιατι ακομα οι υποδομες ειναι ανυπαρκτες.
Να πεις σε μερικα χρονια να εχουμε παντου φορτιστες οπως τα βενζιναδικα και να εχω λυσει αυτο το θεμα ναι.
Τωρα πετυχαινεις κανεναν στον δρομο (ειδικα ΕΟ) παει με 110-120 αριστερη και αν του παιξεις φωτα επιταχυνει λιγακι (εχουμε και τοσα αλογατα τι μας παιζετε φωτα?) και σε 30 δευτερολεπτα εισαι ακομα πισω του και αναγκαζεται να μπει δεξια γιατι δεν ''μπορει'' να παει πανω απο 120...Αλλα ξερω...γιατι να παει καποιος πανω απο 120...?
Δεν τρεχουμε και στο Λε Μανς.Πόσο Νεάντερταλ πρέπει να είναι κάποιος για να παίζει τα φώτα σε προπορευόμενο όχημα που κινείται με 120 km/h ?
fun fact, ανεξάρτητα από το αυτοκίνητο που οδηγούσα (ακόμα στο πρώτο μου με τα 55 ημιαιμα πόνυ) φώτα μου παίζουν είτε κάτι θηριώδη Suv με φιμέ και συνοδεία είτε κάτι σαράβαλα που μόλις άλλαζες λωρίδα έχαναν το slipstreamΑυτο εχει να κανει με τον υπνο που απλα εχει κοιμηθει στην αριστερη λωριδα και μπορει να μην αλλαζει ποτε. Κανονικα δεν θα επρεπε να του παιξει φωτα ο αλλος...αλλα τι να κανεις να περασεις απο δεξια επειδη ο αλλος κοιμαται καθιστος?
Λέγεται ευγένεια, ακόμα και αν έχει ξεχαστεί ο προπορευόμενος οδηγός για ένα ολόκληρο δίλεπτο.
Ένα θα σου πω.
Πριν 20 χρόνια μετεφερα επειγόντως στο Ωνάσειο δικό μου πρόσωπο για να υποβληθεί σε μεταμόσχευση.
Στην διαδρομή, πέτυχα ένα αρχιδι το οποίο είχε μπαστακωθει στην αριστερή λωρίδα και δεν το κουνάνε από αυτή, παρόλα τα φώτα -αλαρμ και κόρνες που είχα αναμμένα.
Αντίθετα μου κουνούσε το χέρι επιδεικτικά......
Οπότε, πριν αρχίσουμε να κρίνουμε,ας σκεφτούμε την πιθανότητα να υπάρχει σοβαρός λόγος για να κινηθεί κάποιος σε απαγορευτικές ταχύτητες.Τώρα πιάνουμε τις εξαιρέσεις όπως στο θέμα με τα λογιστικά ή συζητάμε για τον κανόνα ;
Γιατί αν ο κανόνας είναι να κάνουμε σαν ουρακοτάγκοι πάμε σε αλλά μονοπάτια.το ουσιωδες ειναι πως ουδεις εχει το δικαιωμα της αστυνομευσης πλην των οργανων της ταξης
και ειναι γαϊδουριά η διαρκης κινηση αριστερα 'γιατι ετσι'Δεν είναι μονο γαϊδουριά. Υπερτατη μ@λ@κί@ στον εγκέφαλο είναι
Για πολλά χρόνια το είχαν συνήθως αυτοί που οδηγούσαν MERC το πρόβλημα. μικρά τσουτσούνια, μεγαλη ηλικία και πολύ μεγάλη ιδέα για τον εαυτό τους ή συνδιασμός των προαναφερθέντων.
τωρα έχουν προστεθεί και άλλοι...............................
όταν έρχεται από πίσω άλλος κάνε στην άκρη. Δεν εξετάζουμε αν είναι νομιμος, αυτό να το κάνει η αστυνομία.
Η αριστερη λωρίδα είναι για προσπέραση, αν βρισκόμαστε σε αυτή και έρχεται αλλος με μεγαλύτερη ταχύτητα κάνουμε άκρη και τον αφήνουμε να προσπεράσει
Προφανώς και δεν μιλάω για τις περιπτώσεις που είναι τίγκα η εθνικη από μεγάλες εξόσους και με πολύ κίνηση. Εκει δεν ισχυουν τα παραπάνω. εκει όποιος ανοιγοκλείνει φώτα και θελει να κάνει προσπέραση ενώ εχει κίνηση είναι ο μ@λ@κ@ς
Δεν φτάνει που ο άνθρωπος κάθεται στην αριστερή και σας αναγκάζει να μην τρέχετε (1), να μην καίτε (2), να μην είστε παράνομοι (3) , ξαλαφρώνει και την τροχαία (4) αλλά εσείς γκρινιάζετε...αυτοί είστε ρε.
.
.
.
Όποιος παίζει φώτα για προσπέραση ενώ έχει κίνηση θέλει τα φώτα ομίχλης άναμμα και να κόψεις επίτηδες.
Είπαμε υπάρχουν μλκς και μλκς...
Ώρες ώρες θα ήθελα να ήμουν Ζητάς... -
Είπε κανείς ότι είναι σωστό να κάθεσαι στην αριστερή λουρίδα εκτός φάσης προσπέρασης ;
Μην γελιόμαστε, αυτός που έρχεται με διπλή ταχύτητα απο πίσω παίζοντας φωτα θέλει να σε πιέσει να μπεις όσο πιο γρήγορα μπορείς στη μεσαία για να περάσει γιατί είναι δικός του ο δρόμος βρε αδερφέ !Σινιάλο με φωτα για να μπει δεξιά, φωτα ομίχλης απο πίσω για Στράβωνα, πολύ μαγκιά βρε παίδες. Είστε γενικά τόσο μάγκες ή μόνο εκεί που δεν βλέπουν το πουλί σας;
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
Είπε κανείς ότι είναι σωστό να κάθεσαι στην αριστερή λουρίδα εκτός φάσης προσπέρασης ;
Μην γελιόμαστε, αυτός που έρχεται με διπλή ταχύτητα απο πίσω παίζοντας φωτα θέλει να σε πιέσει να μπεις όσο πιο γρήγορα μπορείς στη μεσαία για να περάσει γιατί είναι δικός του ο δρόμος βρε αδερφέ !Σινιάλο με φωτα για να μπει δεξιά, φωτα ομίχλης απο πίσω για Στράβωνα, πολύ μαγκιά βρε παίδες. Είστε γενικά τόσο μάγκες ή μόνο εκεί που δεν βλέπουν το πουλί σας;
δεν ηρθε ποτες η προαγωγη και παμε για αποστρατεια ε?
TESLA FORUM