-
-
Πω το florida.... Δεν το είχα δει από κοντα... Αλλά θυμάμαι πωςτο ειχα ψάξει
Είχε καλό κράτημα... Λες αυτό να κοστίζε 6Κ??? Και όχι το Koral???
Μου θύμιζε την citroen zx σε σχεδίαση
Και ιδιαίτερα για το florida έλεγαν τότε αρχές του 2000 πως ναι είναι ένα παλαιό αυτοκίνητο αλλά όχι και τόσο κακό, για παλιό.
-
Τρελό παιχνίδι.....
Προς το τέλος του βίντεο, δεν το λες καθόλου κακό στο κράτημα. Μικρές διορθώσεις στο τιμόνι και κρατάει.
-
Η στελαντις πάντως επενδύει στη Σερβία και θα παράγει ηλεκτρικά, νομίζω το νέο πάντα εκεί, στη θέση που ήταν το εργοστάσιο της Yugo. Δε ξέρω αν πήρε και τη μάρκα ως φίρμα για φθηνή εναλλακτική.
-
Από το χρονολογιο της Google...καλά πήγαμε και φέτος 600 ώρες οδήγηση...πότε θα τελειώσει αυτό το μαρτύριο???
-
-
Εγνατία Οδός: ΤΕΡΝΑ και Intrakat αναλαμβάνουν τη συντήρηση και λειτουργία της
https://www.autoblog.gr/2024/01/15/egnatia-odos-terna-kai-intrakat-analamvanoun-ti-syntirisi-kai-leitourgia-tis/ -
Άντε και θέλουν βάψιμο οι λωρίδες να δουλεύει το lane keep.
-
@antonakis said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Άντε και θέλουν βάψιμο οι λωρίδες να δουλεύει το lane keep.
Το κομμάτι Θεσ/νικη - Αλεξπολη έχει αφεθεί στην τύχη του. Σε κάποια σημεία η άσφαλτος και τα σκαμπανεβάσματα είναι έως και επικίνδυνα. Τρομάζω με τις αυξήσεις των διοδίων που θα ακολουθήσουν μιας και στην Ελλάδα έχουμε λεφτά για να τις πληρώνουμε.
-
Το ξέρω, το κάνω κι εγώ συχνά αυτό το κομμάτι. Μου κάνει εντύπωση κάθε φορά το όριο 130.
-
@elteo said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Εγνατία Οδός: ΤΕΡΝΑ και Intrakat αναλαμβάνουν τη συντήρηση και λειτουργία της
https://www.autoblog.gr/2024/01/15/egnatia-odos-terna-kai-intrakat-analamvanoun-ti-syntirisi-kai-leitourgia-tis/ -
-
Τα μόνα πραγματικά αντρικα αυτοκίνητα. Τα sedan.
-
-
@piliourits said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Δεν ήξερα για τον Δάβαρη οτί ήταν γαμπρός του κυρ-Χρόνη. Τίποτα δεν είναι τυχαίο!
-
Δεν ξέρω αλλά πρέπει να μιλήσουμε με ειλικρίνεια για τον "ελέφαντα στο δωμάτιο"
Σκέψου τον οδηγό σε κάποιο μπλόκο να προσπαθεί να "αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας"
-
@fanis75 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Δεν ήξερα για τον Δάβαρη οτί ήταν γαμπρός του κυρ-Χρόνη. Τίποτα δεν είναι τυχαίο!
Δεν το ήξερες; Μου κάνει εντύπωση ρε συ.
Γνωστό το ιστορικό του Δάβαρη. Βασικά άλλος ήταν ο λόγος που έπεσε η "αυτοκρατορία" Hyundai-KIA. Τα σύννεφα στον γάμο και το διαζύγιο... Κάπου εκεί ξεκίνησε η φαγωμάρα του Π(άνου) με την Ρ(ίτσα) και τελικά διαλύθηκε το brandname Π&Ρ Δάβαρη και φυσικά πέρασε στον Βασιλάκη-Μπακογιάννη και από τα σαλόνια η Κορέα βρέθηκε στα υπόγεια. -
@antonakis said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Το ξέρω, το κάνω κι εγώ συχνά αυτό το κομμάτι. Μου κάνει εντύπωση κάθε φορά το όριο 130.
Και δεν σου κάνουν εντύπωση τα 80 στην Αθηνών-Λαμίας;
-
@tgd said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@antonakis said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Το ξέρω, το κάνω κι εγώ συχνά αυτό το κομμάτι. Μου κάνει εντύπωση κάθε φορά το όριο 130.
Και δεν σου κάνουν εντύπωση τα 80 στην Αθηνών-Λαμίας;
Αυτά είναι σε σημεία κόμβων και πάρκινγκ τα περισσότερα και έχουν απόλυτη λογική.
Ασχέτως αν τα γράφουμε στα @@ μας. -
@storm said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Δεν το ήξερες; Μου κάνει εντύπωση ρε συ.
Γνωστό το ιστορικό του Δάβαρη. Βασικά άλλος ήταν ο λόγος που έπεσε η "αυτοκρατορία" Hyundai-KIA. Τα σύννεφα στον γάμο και το διαζύγιο... Κάπου εκεί ξεκίνησε η φαγωμάρα του Π(άνου) με την Ρ(ίτσα) και τελικά διαλύθηκε το brandname Π&Ρ Δάβαρη και φυσικά πέρασε στον Βασιλάκη-Μπακογιάννη και από τα σαλόνια η Κορέα βρέθηκε στα υπόγεια.Οχι δεν το ήξερα, μου είχε διαφύγει! Ούτε για το διαζύγιο ήξερα, μόνο θυμάμαι ότι τον είχαμε πελάτη στην τράπεζα και ξαφνικά πήγε στο NPL χαρτοφυλάκιο και ψάχνανε να δουν τι θα κάνουν.
Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!