-
@lap said in TESLA FORUM:
Αν θυμάμαι ορθώς 6,25 έτη είναι η απόσβεση παγίου ως αυτοκίνητο. Το θέμα είναι αν το δέχεται ο ΚΑΔ, και το είδος, και την αξία.
Πόσες φορές τα έχουμε πει λαπ? Θες να σε στείλω Σεπτέμβρη ?
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
Όταν και αν το πουλήσεις μετά την απόσβεση (στα ηλεκτρικά είναι στην διετία) θα σου μείνει το πάγιο και θα πληρώσεις το φόρο που αναλογεί από το έσοδο, big deal
επειδη αυτο το εχω ψαξει. Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι εχεις το δικαιωμα να γραψεις την αποσβεση στα 2 χρονια. Στο δινει δηλ ως πλεονεκτημα σε σχεση με τα θερμικα, αλλα δεν εισαι υποχρεωμενος να τοκανεις αυτο.
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@gatoz said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
Μεταπωλητική αξία σε ηλεκτρικά είναι γενικά χλωμό, έως πολύ χλωμό και μόνο η αγορά με λήζινγκ το σώζει.
Τώρα σε μικρά ηλεκτρικά που θα κάνουν κάτω από 20000 μετά την επιδότηση, εκεί στην 8ετία της εγγύησης της μπαταρίας, θα αρχίσει να λες τι είναι ο κάβουρας και τι το ζουμί του.
Σε διπλάσιες τιμές όμως τα πράγματα είναι αλλιώς.
Το λίζινγκ είναι παράλογα ακριβά πρέπει αν είναι τρελός κάποιος για να το προτιμήσει
Αν είναι εταιρεία όπως μας είπαν οι κάτοχοι, με 150 % έκπτωση από τον φόρο, δηλαδή 33 % από το τίμημα, μια χαρά είναι.
Αν είναι εταιρεία, στο τέλος της 4ετίας έχεις δώσει όσα θα δώσεις για αγορά. Μόνο που στην αγορά σου μένει και το αυτοκίνητο.
για αυτο και εγω ηθελα καποια στιγμη να κανω την κουβεντα με τον γατο. Εκτιμω την αποψη του, αλλα μου ειχε κανει εντυπωση που ελεγε οτι μονο το ληζινγκ αξιζει σε εταιρεια, εκτος αν εννοουσε εταιρεις με πολλα ατομα, οποτε εκει αλλαζει η κουβεντα
Έχει νόημα καθαρά cashflowικα (και αυτό με την προυπόθεση να είστε πολλοί οι μέτοχοι), στα υπόλοιπα είναι παράλογα περισσότερα τα λεφτά.
Έχω λύσει μαζί με την εταιρεία που μας ελέγχει άσκηση επί χάρτου με την αγορά vs leasing. Υπόψη ότι στην άσκηση υπολόγισα επιπλέον 5,6 k € (μικτή ασφάλεια, σέρβις και λάστιχα 4ετίας)το προβλημα ειναι οτι το παγιο, μενει σαν παγιο
αρα οταν το πουλησεις σαν πληρως αποσβεσμενο θα βαλεις στα κερδη το τιμημα που θα εισπραξεις. και θα φορολογηθεις για αυτο.
επιπλεον εχεις να αποδειξεις σε καθε ελεγχο το παραγωγικο του να εχεις τετοιου ειδους παγιο στην επιχειρηση - στο ληζ ειναι τπυ που δεν πεφτουν με τιποτε
εαν, που θα γινει, σου το ριξουν το εξοδο, θα κλαψεις πικρατα ληζ ειναι κατι σαν τραπεζες με επιτοκιο της ταξης του 5-7%
και μιλαω για το τμημα του μισθωματος που δεν αφορα εξοδολογιο αυτοκινητου αλλα χρηματοδοτησηΗ μακροχρόνια μίσθωση σύμφωνα με τα IFRS γράφεται στα βιβλία σου ως πάγιο. Αν ο έλεγχος δεν μπορεί να δικαιολήσει ως παραγωγικό στοιχείο ενεργητικού το πάγιο δεν θα μπορεί ούτε το leasing.
Όταν και αν το πουλήσεις μετά την απόσβεση (στα ηλεκτρικά είναι στην διετία) θα σου μείνει το πάγιο και θα πληρώσεις το φόρο που αναλογεί από το έσοδο, big dealτα τπυ δε θα σου τα ριξει
την αγορα ομως του παγιου θα τη ριξει αμεσως, ειναι το ευκολο θυμα, μην ξεχνας οτι απογραφεις το αυτοκινητο ως παγιο και θα πρεπει να εξηγησεις την παραγωγικοτητα του σαν ειχ
εαν πουληθει, ο φορος απο το εσοδο ειναι ολο φορολογητεο 22+5
με μαυρα δεν ασχολουμαι, να μην φαινονται δηλαδη καποια ποσα -
@gatoz said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@gatoz said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
Μεταπωλητική αξία σε ηλεκτρικά είναι γενικά χλωμό, έως πολύ χλωμό και μόνο η αγορά με λήζινγκ το σώζει.
Τώρα σε μικρά ηλεκτρικά που θα κάνουν κάτω από 20000 μετά την επιδότηση, εκεί στην 8ετία της εγγύησης της μπαταρίας, θα αρχίσει να λες τι είναι ο κάβουρας και τι το ζουμί του.
Σε διπλάσιες τιμές όμως τα πράγματα είναι αλλιώς.
Το λίζινγκ είναι παράλογα ακριβά πρέπει αν είναι τρελός κάποιος για να το προτιμήσει
Αν είναι εταιρεία όπως μας είπαν οι κάτοχοι, με 150 % έκπτωση από τον φόρο, δηλαδή 33 % από το τίμημα, μια χαρά είναι.
Αν είναι εταιρεία, στο τέλος της 4ετίας έχεις δώσει όσα θα δώσεις για αγορά. Μόνο που στην αγορά σου μένει και το αυτοκίνητο.
για αυτο και εγω ηθελα καποια στιγμη να κανω την κουβεντα με τον γατο. Εκτιμω την αποψη του, αλλα μου ειχε κανει εντυπωση που ελεγε οτι μονο το ληζινγκ αξιζει σε εταιρεια, εκτος αν εννοουσε εταιρεις με πολλα ατομα, οποτε εκει αλλαζει η κουβεντα
Έχει νόημα καθαρά cashflowικα (και αυτό με την προυπόθεση να είστε πολλοί οι μέτοχοι), στα υπόλοιπα είναι παράλογα περισσότερα τα λεφτά.
Έχω λύσει μαζί με την εταιρεία που μας ελέγχει άσκηση επί χάρτου με την αγορά vs leasing. Υπόψη ότι στην άσκηση υπολόγισα επιπλέον 5,6 k € (μικτή ασφάλεια, σέρβις και λάστιχα 4ετίας)το προβλημα ειναι οτι το παγιο, μενει σαν παγιο
αρα οταν το πουλησεις σαν πληρως αποσβεσμενο θα βαλεις στα κερδη το τιμημα που θα εισπραξεις. και θα φορολογηθεις για αυτο.
επιπλεον εχεις να αποδειξεις σε καθε ελεγχο το παραγωγικο του να εχεις τετοιου ειδους παγιο στην επιχειρηση - στο ληζ ειναι τπυ που δεν πεφτουν με τιποτε
εαν, που θα γινει, σου το ριξουν το εξοδο, θα κλαψεις πικρατα ληζ ειναι κατι σαν τραπεζες με επιτοκιο της ταξης του 5-7%
και μιλαω για το τμημα του μισθωματος που δεν αφορα εξοδολογιο αυτοκινητου αλλα χρηματοδοτησηΗ μακροχρόνια μίσθωση σύμφωνα με τα IFRS γράφεται στα βιβλία σου ως πάγιο. Αν ο έλεγχος δεν μπορεί να δικαιολήσει ως παραγωγικό στοιχείο ενεργητικού το πάγιο δεν θα μπορεί ούτε το leasing.
Όταν και αν το πουλήσεις μετά την απόσβεση (στα ηλεκτρικά είναι στην διετία) θα σου μείνει το πάγιο και θα πληρώσεις το φόρο που αναλογεί από το έσοδο, big dealτα τπυ δε θα σου τα ριξει
την αγορα ομως του παγιου θα τη ριξει αμεσως, ειναι το ευκολο θυμα, μην ξεχνας οτι απογραφεις το αυτοκινητο ως παγιο και θα πρεπει να εξηγησεις την παραγωγικοτητα του σαν ειχ
εαν πουληθει, ο φορος απο το εσοδο ειναι ολο φορολογητεο 22+5
με μαυρα δεν ασχολουμαι, να μην φαινονται δηλαδη καποια ποσαΑν έχεις κάποια πηγή για αυτό ευχαρίστως θα την διάβαζα, μέχρι τότε εκτός ότι διαφωνώ, δεν φαίνεται να έχει καμία λογική αυτό.
Ο έλεγχος από τις εκλεκτικές αρχές μπορεί να σου πετάξει έξω ότι αυτός κρίνει, όπως σου είπα σε μακροχρόνια μίσθωση το ΙΧ πρέπει να γραφτεί ως πάγιο.
Υπόψη ότι το ηλεκτρικό ΙΧ ανάλογης αξίας (δεν μιλάμε για ΦΙΧ ή pool car) είναι παροχή στον εργαζόμενο τουτέστιν ο εργαζόμενος πληρώνει φόρο για αυτή (και αυτό γιατί ο νομοθέτης δεν μπορεί να ξεχωρίσει πότε το χρησιμοποιείς για ιδίαν χρήση και πότε για την τέλεση του καθήκοντος) αλλά στα ηλεκτρικά ο φόρος μέχρι ΛΤΠΦ 40 k είναι μηδέν. -
@red_monster said in TESLA FORUM:
@gatoz said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@gatoz said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
Μεταπωλητική αξία σε ηλεκτρικά είναι γενικά χλωμό, έως πολύ χλωμό και μόνο η αγορά με λήζινγκ το σώζει.
Τώρα σε μικρά ηλεκτρικά που θα κάνουν κάτω από 20000 μετά την επιδότηση, εκεί στην 8ετία της εγγύησης της μπαταρίας, θα αρχίσει να λες τι είναι ο κάβουρας και τι το ζουμί του.
Σε διπλάσιες τιμές όμως τα πράγματα είναι αλλιώς.
Το λίζινγκ είναι παράλογα ακριβά πρέπει αν είναι τρελός κάποιος για να το προτιμήσει
Αν είναι εταιρεία όπως μας είπαν οι κάτοχοι, με 150 % έκπτωση από τον φόρο, δηλαδή 33 % από το τίμημα, μια χαρά είναι.
Αν είναι εταιρεία, στο τέλος της 4ετίας έχεις δώσει όσα θα δώσεις για αγορά. Μόνο που στην αγορά σου μένει και το αυτοκίνητο.
για αυτο και εγω ηθελα καποια στιγμη να κανω την κουβεντα με τον γατο. Εκτιμω την αποψη του, αλλα μου ειχε κανει εντυπωση που ελεγε οτι μονο το ληζινγκ αξιζει σε εταιρεια, εκτος αν εννοουσε εταιρεις με πολλα ατομα, οποτε εκει αλλαζει η κουβεντα
Έχει νόημα καθαρά cashflowικα (και αυτό με την προυπόθεση να είστε πολλοί οι μέτοχοι), στα υπόλοιπα είναι παράλογα περισσότερα τα λεφτά.
Έχω λύσει μαζί με την εταιρεία που μας ελέγχει άσκηση επί χάρτου με την αγορά vs leasing. Υπόψη ότι στην άσκηση υπολόγισα επιπλέον 5,6 k € (μικτή ασφάλεια, σέρβις και λάστιχα 4ετίας)το προβλημα ειναι οτι το παγιο, μενει σαν παγιο
αρα οταν το πουλησεις σαν πληρως αποσβεσμενο θα βαλεις στα κερδη το τιμημα που θα εισπραξεις. και θα φορολογηθεις για αυτο.
επιπλεον εχεις να αποδειξεις σε καθε ελεγχο το παραγωγικο του να εχεις τετοιου ειδους παγιο στην επιχειρηση - στο ληζ ειναι τπυ που δεν πεφτουν με τιποτε
εαν, που θα γινει, σου το ριξουν το εξοδο, θα κλαψεις πικρατα ληζ ειναι κατι σαν τραπεζες με επιτοκιο της ταξης του 5-7%
και μιλαω για το τμημα του μισθωματος που δεν αφορα εξοδολογιο αυτοκινητου αλλα χρηματοδοτησηΗ μακροχρόνια μίσθωση σύμφωνα με τα IFRS γράφεται στα βιβλία σου ως πάγιο. Αν ο έλεγχος δεν μπορεί να δικαιολήσει ως παραγωγικό στοιχείο ενεργητικού το πάγιο δεν θα μπορεί ούτε το leasing.
Όταν και αν το πουλήσεις μετά την απόσβεση (στα ηλεκτρικά είναι στην διετία) θα σου μείνει το πάγιο και θα πληρώσεις το φόρο που αναλογεί από το έσοδο, big dealτα τπυ δε θα σου τα ριξει
την αγορα ομως του παγιου θα τη ριξει αμεσως, ειναι το ευκολο θυμα, μην ξεχνας οτι απογραφεις το αυτοκινητο ως παγιο και θα πρεπει να εξηγησεις την παραγωγικοτητα του σαν ειχ
εαν πουληθει, ο φορος απο το εσοδο ειναι ολο φορολογητεο 22+5
με μαυρα δεν ασχολουμαι, να μην φαινονται δηλαδη καποια ποσαΑν έχεις κάποια πηγή για αυτό ευχαρίστως θα την διάβαζα, μέχρι τότε εκτός ότι διαφωνώ, δεν φαίνεται να έχει καμία λογική αυτό.
Υπόψη ότι το ηλεκτρικό ΙΧ ανάλογης αξίας (δεν μιλάμε για ΦΙΧ ή pool car) είναι παροχή στον εργαζόμενο τουτέστιν ο εργαζόμενος πληρώνει φόρο για αυτή (και αυτό γιατί ο νομοθέτης δεν μπορεί να ξεχωρίσει πότε το χρησιμοποιείς για ιδίαν χρήση και πότε για την τέλεση του καθήκοντος) αλλά στα ηλεκτρικά ο φόρος μέχρι ΛΤΠΦ 40 k είναι μηδέν.εχεις βρεθει σε ελεγχο?
το ξεκινημα ειναι στα παγια και τις αποσβεσεις τους
πρωτα τα αυτοκινητα και μετα τα ακινητα
ειδικα τα ειχ
ο εργαζομενος εαν ειναι φεβ ή ηλεκτρικο πρακτικα, ορια το λτπφ 40κ, δεν πληρωνει φορο -
Μου έχουν πει ότι η επιδότηση 8000 τέλος . Έχει μια παράταση κ λεφτά μόνο για ποδήλατα πατίνια?
Γνωρίζει κάτι κάποιος?
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@lap said in TESLA FORUM:
Αν θυμάμαι ορθώς 6,25 έτη είναι η απόσβεση παγίου ως αυτοκίνητο. Το θέμα είναι αν το δέχεται ο ΚΑΔ, και το είδος, και την αξία.
Πόσες φορές τα έχουμε πει λαπ? Θες να σε στείλω Σεπτέμβρη ?
Στα οχήματα σύμφωνα με τη φορολογικη βαση οι αναγνωρισμένες αποσβέσεις είναι 16,5%, εγώ θυμόμουν 16%.
-
@gatoz said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@gatoz said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@gatoz said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
Μεταπωλητική αξία σε ηλεκτρικά είναι γενικά χλωμό, έως πολύ χλωμό και μόνο η αγορά με λήζινγκ το σώζει.
Τώρα σε μικρά ηλεκτρικά που θα κάνουν κάτω από 20000 μετά την επιδότηση, εκεί στην 8ετία της εγγύησης της μπαταρίας, θα αρχίσει να λες τι είναι ο κάβουρας και τι το ζουμί του.
Σε διπλάσιες τιμές όμως τα πράγματα είναι αλλιώς.
Το λίζινγκ είναι παράλογα ακριβά πρέπει αν είναι τρελός κάποιος για να το προτιμήσει
Αν είναι εταιρεία όπως μας είπαν οι κάτοχοι, με 150 % έκπτωση από τον φόρο, δηλαδή 33 % από το τίμημα, μια χαρά είναι.
Αν είναι εταιρεία, στο τέλος της 4ετίας έχεις δώσει όσα θα δώσεις για αγορά. Μόνο που στην αγορά σου μένει και το αυτοκίνητο.
για αυτο και εγω ηθελα καποια στιγμη να κανω την κουβεντα με τον γατο. Εκτιμω την αποψη του, αλλα μου ειχε κανει εντυπωση που ελεγε οτι μονο το ληζινγκ αξιζει σε εταιρεια, εκτος αν εννοουσε εταιρεις με πολλα ατομα, οποτε εκει αλλαζει η κουβεντα
Έχει νόημα καθαρά cashflowικα (και αυτό με την προυπόθεση να είστε πολλοί οι μέτοχοι), στα υπόλοιπα είναι παράλογα περισσότερα τα λεφτά.
Έχω λύσει μαζί με την εταιρεία που μας ελέγχει άσκηση επί χάρτου με την αγορά vs leasing. Υπόψη ότι στην άσκηση υπολόγισα επιπλέον 5,6 k € (μικτή ασφάλεια, σέρβις και λάστιχα 4ετίας)το προβλημα ειναι οτι το παγιο, μενει σαν παγιο
αρα οταν το πουλησεις σαν πληρως αποσβεσμενο θα βαλεις στα κερδη το τιμημα που θα εισπραξεις. και θα φορολογηθεις για αυτο.
επιπλεον εχεις να αποδειξεις σε καθε ελεγχο το παραγωγικο του να εχεις τετοιου ειδους παγιο στην επιχειρηση - στο ληζ ειναι τπυ που δεν πεφτουν με τιποτε
εαν, που θα γινει, σου το ριξουν το εξοδο, θα κλαψεις πικρατα ληζ ειναι κατι σαν τραπεζες με επιτοκιο της ταξης του 5-7%
και μιλαω για το τμημα του μισθωματος που δεν αφορα εξοδολογιο αυτοκινητου αλλα χρηματοδοτησηΗ μακροχρόνια μίσθωση σύμφωνα με τα IFRS γράφεται στα βιβλία σου ως πάγιο. Αν ο έλεγχος δεν μπορεί να δικαιολήσει ως παραγωγικό στοιχείο ενεργητικού το πάγιο δεν θα μπορεί ούτε το leasing.
Όταν και αν το πουλήσεις μετά την απόσβεση (στα ηλεκτρικά είναι στην διετία) θα σου μείνει το πάγιο και θα πληρώσεις το φόρο που αναλογεί από το έσοδο, big dealτα τπυ δε θα σου τα ριξει
την αγορα ομως του παγιου θα τη ριξει αμεσως, ειναι το ευκολο θυμα, μην ξεχνας οτι απογραφεις το αυτοκινητο ως παγιο και θα πρεπει να εξηγησεις την παραγωγικοτητα του σαν ειχ
εαν πουληθει, ο φορος απο το εσοδο ειναι ολο φορολογητεο 22+5
με μαυρα δεν ασχολουμαι, να μην φαινονται δηλαδη καποια ποσαΑν έχεις κάποια πηγή για αυτό ευχαρίστως θα την διάβαζα, μέχρι τότε εκτός ότι διαφωνώ, δεν φαίνεται να έχει καμία λογική αυτό.
Υπόψη ότι το ηλεκτρικό ΙΧ ανάλογης αξίας (δεν μιλάμε για ΦΙΧ ή pool car) είναι παροχή στον εργαζόμενο τουτέστιν ο εργαζόμενος πληρώνει φόρο για αυτή (και αυτό γιατί ο νομοθέτης δεν μπορεί να ξεχωρίσει πότε το χρησιμοποιείς για ιδίαν χρήση και πότε για την τέλεση του καθήκοντος) αλλά στα ηλεκτρικά ο φόρος μέχρι ΛΤΠΦ 40 k είναι μηδέν.εχεις βρεθει σε ελεγχο?
το ξεκινημα ειναι στα παγια και τις αποσβεσεις τους
πρωτα τα αυτοκινητα και μετα τα ακινητα
ειδικα τα ειχ
ο εργαζομενος εαν ειναι φεβ ή ηλεκτρικο πρακτικα, ορια το λτπφ 40κ, δεν πληρωνει φοροΈχω βρεθεί ναι, ξεκινάει από τα πάγια και πετάει ότι θέλει. Λες να φτάσει στα ΤΠΥ και να έχει κουραστεί ? Η διαμονή στην Αράχωβα τα Χριστούγεννα (ενώ είσαι μελετητής πχ) και τα εξοδολόγια των 1.0 k € μηνιαίως λες να τα περάσουν επειδή δεν τα βρήκαν πρώτα?
Με το 22 +5 εννοείς φόρο εισοδήματος και φόρο μερίσματος ? -
@lap said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@lap said in TESLA FORUM:
Αν θυμάμαι ορθώς 6,25 έτη είναι η απόσβεση παγίου ως αυτοκίνητο. Το θέμα είναι αν το δέχεται ο ΚΑΔ, και το είδος, και την αξία.
Πόσες φορές τα έχουμε πει λαπ? Θες να σε στείλω Σεπτέμβρη ?
Στα οχήματα σύμφωνα με τη φορολογικη βαση οι αναγνωρισμένες αποσβέσεις είναι 16,5%, εγώ θυμόμουν 16%.
Διάβασες το λινκ που σου ανέβασα ?
-
@lap said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@gatoz said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
Μεταπωλητική αξία σε ηλεκτρικά είναι γενικά χλωμό, έως πολύ χλωμό και μόνο η αγορά με λήζινγκ το σώζει.
Τώρα σε μικρά ηλεκτρικά που θα κάνουν κάτω από 20000 μετά την επιδότηση, εκεί στην 8ετία της εγγύησης της μπαταρίας, θα αρχίσει να λες τι είναι ο κάβουρας και τι το ζουμί του.
Σε διπλάσιες τιμές όμως τα πράγματα είναι αλλιώς.
Το λίζινγκ είναι παράλογα ακριβά πρέπει αν είναι τρελός κάποιος για να το προτιμήσει
Αν είναι εταιρεία όπως μας είπαν οι κάτοχοι, με 150 % έκπτωση από τον φόρο, δηλαδή 33 % από το τίμημα, μια χαρά είναι.
Αν είναι εταιρεία, στο τέλος της 4ετίας έχεις δώσει όσα θα δώσεις για αγορά. Μόνο που στην αγορά σου μένει και το αυτοκίνητο.
για αυτο και εγω ηθελα καποια στιγμη να κανω την κουβεντα με τον γατο. Εκτιμω την αποψη του, αλλα μου ειχε κανει εντυπωση που ελεγε οτι μονο το ληζινγκ αξιζει σε εταιρεια, εκτος αν εννοουσε εταιρεις με πολλα ατομα, οποτε εκει αλλαζει η κουβεντα
Έχει νόημα καθαρά cashflowικα (και αυτό με την προυπόθεση να είστε πολλοί οι μέτοχοι), στα υπόλοιπα είναι παράλογα περισσότερα τα λεφτά.
Έχω λύσει μαζί με την εταιρεία που μας ελέγχει άσκηση επί χάρτου με την αγορά vs leasing. Υπόψη ότι στην άσκηση υπολόγισα επιπλέον 5,6 k € (μικτή ασφάλεια, σέρβις και λάστιχα 4ετίας)το προβλημα ειναι οτι το παγιο, μενει σαν παγιο
αρα οταν το πουλησεις σαν πληρως αποσβεσμενο θα βαλεις στα κερδη το τιμημα που θα εισπραξεις. και θα φορολογηθεις για αυτο.
επιπλεον εχεις να αποδειξεις σε καθε ελεγχο το παραγωγικο του να εχεις τετοιου ειδους παγιο στην επιχειρηση - στο ληζ ειναι τπυ που δεν πεφτουν με τιποτε
εαν, που θα γινει, σου το ριξουν το εξοδο, θα κλαψεις πικρατα ληζ ειναι κατι σαν τραπεζες με επιτοκιο της ταξης του 5-7%
και μιλαω για το τμημα του μισθωματος που δεν αφορα εξοδολογιο αυτοκινητου αλλα χρηματοδοτησηΗ μακροχρόνια μίσθωση σύμφωνα με τα IFRS γράφεται στα βιβλία σου ως πάγιο. Αν ο έλεγχος δεν μπορεί να δικαιολήσει ως παραγωγικό στοιχείο ενεργητικού το πάγιο δεν θα μπορεί ούτε το leasing.
Όταν και αν το πουλήσεις μετά την απόσβεση (στα ηλεκτρικά είναι στην διετία) θα σου μείνει το πάγιο και θα πληρώσεις το φόρο που αναλογεί από το έσοδο, big dealΣύμφωνα με τα ΔΠΧΑ στην χρηματοδότικη μίσθωση η εταιρία κάνει χρήση
Ναι ρε συ το ξέρω. Εγώ γενικά μιλάω ακόμα μια για αγορά ΕΙΧ από εταιρία.
Γενικά στο νήμα της ΤΕΣΛΑ ? Θες να σε αποκηρύξει ο Έλονας ?
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@lap said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@lap said in TESLA FORUM:
Αν θυμάμαι ορθώς 6,25 έτη είναι η απόσβεση παγίου ως αυτοκίνητο. Το θέμα είναι αν το δέχεται ο ΚΑΔ, και το είδος, και την αξία.
Πόσες φορές τα έχουμε πει λαπ? Θες να σε στείλω Σεπτέμβρη ?
Στα οχήματα σύμφωνα με τη φορολογικη βαση οι αναγνωρισμένες αποσβέσεις είναι 16,5%, εγώ θυμόμουν 16%.
Διάβασες το λινκ που σου ανέβασα ?
Ναι, το ξέρω. Εγώ μιλώ για τις περιπτώσεις αγοράς ως ΕΙΧ από εταιρία. Αναφέρθηκε και αυτό στην κουβέντα
-
Περίμενε έχεινκολλησει το κινητό.
-
Πολύ ωραίες οι τελευταίες συζητήσεις με επιχειρήματα ενθεν κακειθεν
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@gatoz said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@gatoz said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@gatoz said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
Μεταπωλητική αξία σε ηλεκτρικά είναι γενικά χλωμό, έως πολύ χλωμό και μόνο η αγορά με λήζινγκ το σώζει.
Τώρα σε μικρά ηλεκτρικά που θα κάνουν κάτω από 20000 μετά την επιδότηση, εκεί στην 8ετία της εγγύησης της μπαταρίας, θα αρχίσει να λες τι είναι ο κάβουρας και τι το ζουμί του.
Σε διπλάσιες τιμές όμως τα πράγματα είναι αλλιώς.
Το λίζινγκ είναι παράλογα ακριβά πρέπει αν είναι τρελός κάποιος για να το προτιμήσει
Αν είναι εταιρεία όπως μας είπαν οι κάτοχοι, με 150 % έκπτωση από τον φόρο, δηλαδή 33 % από το τίμημα, μια χαρά είναι.
Αν είναι εταιρεία, στο τέλος της 4ετίας έχεις δώσει όσα θα δώσεις για αγορά. Μόνο που στην αγορά σου μένει και το αυτοκίνητο.
για αυτο και εγω ηθελα καποια στιγμη να κανω την κουβεντα με τον γατο. Εκτιμω την αποψη του, αλλα μου ειχε κανει εντυπωση που ελεγε οτι μονο το ληζινγκ αξιζει σε εταιρεια, εκτος αν εννοουσε εταιρεις με πολλα ατομα, οποτε εκει αλλαζει η κουβεντα
Έχει νόημα καθαρά cashflowικα (και αυτό με την προυπόθεση να είστε πολλοί οι μέτοχοι), στα υπόλοιπα είναι παράλογα περισσότερα τα λεφτά.
Έχω λύσει μαζί με την εταιρεία που μας ελέγχει άσκηση επί χάρτου με την αγορά vs leasing. Υπόψη ότι στην άσκηση υπολόγισα επιπλέον 5,6 k € (μικτή ασφάλεια, σέρβις και λάστιχα 4ετίας)το προβλημα ειναι οτι το παγιο, μενει σαν παγιο
αρα οταν το πουλησεις σαν πληρως αποσβεσμενο θα βαλεις στα κερδη το τιμημα που θα εισπραξεις. και θα φορολογηθεις για αυτο.
επιπλεον εχεις να αποδειξεις σε καθε ελεγχο το παραγωγικο του να εχεις τετοιου ειδους παγιο στην επιχειρηση - στο ληζ ειναι τπυ που δεν πεφτουν με τιποτε
εαν, που θα γινει, σου το ριξουν το εξοδο, θα κλαψεις πικρατα ληζ ειναι κατι σαν τραπεζες με επιτοκιο της ταξης του 5-7%
και μιλαω για το τμημα του μισθωματος που δεν αφορα εξοδολογιο αυτοκινητου αλλα χρηματοδοτησηΗ μακροχρόνια μίσθωση σύμφωνα με τα IFRS γράφεται στα βιβλία σου ως πάγιο. Αν ο έλεγχος δεν μπορεί να δικαιολήσει ως παραγωγικό στοιχείο ενεργητικού το πάγιο δεν θα μπορεί ούτε το leasing.
Όταν και αν το πουλήσεις μετά την απόσβεση (στα ηλεκτρικά είναι στην διετία) θα σου μείνει το πάγιο και θα πληρώσεις το φόρο που αναλογεί από το έσοδο, big dealτα τπυ δε θα σου τα ριξει
την αγορα ομως του παγιου θα τη ριξει αμεσως, ειναι το ευκολο θυμα, μην ξεχνας οτι απογραφεις το αυτοκινητο ως παγιο και θα πρεπει να εξηγησεις την παραγωγικοτητα του σαν ειχ
εαν πουληθει, ο φορος απο το εσοδο ειναι ολο φορολογητεο 22+5
με μαυρα δεν ασχολουμαι, να μην φαινονται δηλαδη καποια ποσαΑν έχεις κάποια πηγή για αυτό ευχαρίστως θα την διάβαζα, μέχρι τότε εκτός ότι διαφωνώ, δεν φαίνεται να έχει καμία λογική αυτό.
Υπόψη ότι το ηλεκτρικό ΙΧ ανάλογης αξίας (δεν μιλάμε για ΦΙΧ ή pool car) είναι παροχή στον εργαζόμενο τουτέστιν ο εργαζόμενος πληρώνει φόρο για αυτή (και αυτό γιατί ο νομοθέτης δεν μπορεί να ξεχωρίσει πότε το χρησιμοποιείς για ιδίαν χρήση και πότε για την τέλεση του καθήκοντος) αλλά στα ηλεκτρικά ο φόρος μέχρι ΛΤΠΦ 40 k είναι μηδέν.εχεις βρεθει σε ελεγχο?
το ξεκινημα ειναι στα παγια και τις αποσβεσεις τους
πρωτα τα αυτοκινητα και μετα τα ακινητα
ειδικα τα ειχ
ο εργαζομενος εαν ειναι φεβ ή ηλεκτρικο πρακτικα, ορια το λτπφ 40κ, δεν πληρωνει φοροΈχω βρεθεί ναι, ξεκινάει από τα πάγια και πετάει ότι θέλει. Λες να φτάσει στα ΤΠΥ και να έχει κουραστεί ? Η διαμονή στην Αράχωβα τα Χριστούγεννα (ενώ είσαι μελετητής πχ) και τα εξοδολόγια των 1.0 k € μηνιαίως λες να τα περάσουν επειδή δεν τα βρήκαν πρώτα?
Με το 22 +5 εννοείς φόρο εισοδήματος και φόρο μερίσματος ?στα τπυ εχει θεμα με τα συμφωνητικα που εχεις καταθεσει και οτι πρεπει να δουλεψει ανα ετος
το αποφευγουν
μιλωντας για παλαιοτερες χρησεις που επιτρεποταν, οτιδηποτε τπυ εχει εξοφληση μεσω τραπεζικου μεσου φευγει με τη μια απο το ελενξις
στο παγιο εχει τα παντα συγκεντρωμενα και με ενα καταλογισμος σε εχει στειλει
το θεμα των ταξιδιων επισης φυσικα και πεφτει μια που το ανεφερες οταν δεν εχεις επισυναπτωμενη τη συμβαση-πωληση-εργο που το επεβαλε, τι σχεση εχει ομως, ειναι αλλη η μορφη του εξοδου -
Τώρα που ξεκόλλησε το κινητό...
Γενικά πάντως στις εταιρίες που χρησιμοποιούν IFRS εγγραφεται το πάγιο στο ενεργητικό ως πάγιο με δικαίωμα χρήσης.
Αυτό γίνεται διότι στα IFRS τα άυλα στοιχεία του ενεργητικού (δηλαδή το δικαίωμα) έχουν άλλους συντελεστές απόσβεσης φορολογικής βάσης.
Δεν προκύπτουν μεγάλες ή καθολου διαφορές μεταξύ λογιστικής και φορολογικής βάσης.
-
@dekouk said in TESLA FORUM:
Μου έχουν πει ότι η επιδότηση 8000 τέλος . Έχει μια παράταση κ λεφτά μόνο για ποδήλατα πατίνια?
Γνωρίζει κάτι κάποιος?
Άνοιξαν χθες πάλι οι αιτήσεις.
-
Άσχετο αλλά τελικά 16% ειναι η απόσβεση σύμφωνα με τη φορολογική βάση . Άρα καλά θυμώνουν.....
Συνεχίστε
-
https://www.car.gr/used-cars/tesla.html?category=15001&condition=used&crashed=f&make=13883&pg=1&sort=pra
εμποροι και ιδιωτεςhttps://www.car.gr/used-cars/tesla.html?category=15001&condition=used&crashed=f&make=13883&pg=1&sort=popularity
μονο απο ιδιωτεςεγω βλεπω βαρβατες τιμες στην Ελλαδα κραταει το Tesla και χωρις εδω την επιδοτηση και χωρις να λεμε τα παμπολλα χρηματα που γλιτωσαν απο βενζινες.
Η επιδοτηση μεχρι στιγμης λενε στο ΦΒ οτι μαλλον θα συνεχιστει, αλλα καποια στιγμη θα μειωθει η θα διακοπει. Αβεβαιοτητα αλλα μαλλον θετικη, λενε θα συνεχιστει ακομα -
-
@antonakis said in TESLA FORUM:
https://electrek.co/2024/01/16/tesla-cybertruck-160-miles-range-first-towing-test/
🤭
αν τραβάς model y μπορείς να πας πιο μακριά γιατί με ένα καλώδιο φορτίζεις ταυτόχρονα, άλλο ένα πλεονέκτημα των ηλεκτρικών!
TESLA FORUM