-
@tkin73 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@cirus said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
https://www.tesla.com/el_gr/modely/design#overview
Τα γάμησε όλα ο Έλονας !
43 k το MODEL Y & 50 k το MODEL Y LRπραγματικα με αυτές τις τιμές σε κάνει να αισθανεσαι μ@λ@κ@ς που πήρες κάτι άλλο στην κατηγορία!!!!
Και κάνει ακόμα περισσοτερο να αισθανονται μ@λ@κ3ς οσοι το αγόρασαν με τιμές 10000ευρώ+ πάνω
Προσωπικά δεν θα είχα κανένα θέμα, όπως δεν θα είχαν ανα έπαιρνα το macbook m2 και σε 6 μήνες έπεφτε κανα 400άρη. Σκοπός είναι να μπορεί να τα αγοράσει ο κόσμος.
και ομως υπαρχει πολυς κοσμος που σκεφτεται ακριβως αναποδα. Θελει να ξεχωρίζει με την επιλογη του και να μην μπορει ο αλλος να χαρει αυτο που χαιρεται ο ιδιος.
εκεινο που καταλαβαίνω εγω είναι να μην θες το αμαξι σου να γινει σουπα μεχρι εκει...οχι ομως να πεφτεις σε μελαγχολια επειδη το πηρε και ο γειτονας...
οχι μόνο
είναι ότι πέφτει πολύ αμεσα και η μεταπωλητική του αξία
Γενικά με αυτό (μεταπωλητικη αξια) παγκοσμίως υπάρχει γκρινια στους ιδιοκτήτες tesla
Ευτυχης οι νέοι κάτοχοι που το παίρνουν πολύ καλή τιμή και αισθάνονται ριγμένοι αυτοι που το πλήρωσαν παραπάνω πριν 1 μηνα πχ
-
Μεταπωλητική αξία σε ηλεκτρικά είναι γενικά χλωμό, έως πολύ χλωμό και μόνο η αγορά με λήζινγκ το σώζει.
Τώρα σε μικρά ηλεκτρικά που θα κάνουν κάτω από 20000 μετά την επιδότηση, εκεί στην 8ετία της εγγύησης της μπαταρίας, θα αρχίσει να λες τι είναι ο κάβουρας και τι το ζουμί του.
Σε διπλάσιες τιμές όμως τα πράγματα είναι αλλιώς.
-
- Τα ΙΧ δεν είναι επένδυση
- Αν νομίζεις ότι σε χαρακτηρίζουν 4 ρόδες θες άλλου είδους βοήθεια (γενικά το λέω όχι για εσένα προφανώς)
Η τεσλα είναι μαζικός κατασκευαστης, δεν είναι πρίμιουμ κατασκευαστής. Όποιος αγόρασε τεσλα και νομίζει ότι αγόρασε πόρσε κλπ κάτι δεν κατάλαβε εξαρχής
-
@cirus said in TESLA FORUM:
@tkin73 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@cirus said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
https://www.tesla.com/el_gr/modely/design#overview
Τα γάμησε όλα ο Έλονας !
43 k το MODEL Y & 50 k το MODEL Y LRπραγματικα με αυτές τις τιμές σε κάνει να αισθανεσαι μ@λ@κ@ς που πήρες κάτι άλλο στην κατηγορία!!!!
Και κάνει ακόμα περισσοτερο να αισθανονται μ@λ@κ3ς οσοι το αγόρασαν με τιμές 10000ευρώ+ πάνω
Προσωπικά δεν θα είχα κανένα θέμα, όπως δεν θα είχαν ανα έπαιρνα το macbook m2 και σε 6 μήνες έπεφτε κανα 400άρη. Σκοπός είναι να μπορεί να τα αγοράσει ο κόσμος.
και ομως υπαρχει πολυς κοσμος που σκεφτεται ακριβως αναποδα. Θελει να ξεχωρίζει με την επιλογη του και να μην μπορει ο αλλος να χαρει αυτο που χαιρεται ο ιδιος.
εκεινο που καταλαβαίνω εγω είναι να μην θες το αμαξι σου να γινει σουπα μεχρι εκει...οχι ομως να πεφτεις σε μελαγχολια επειδη το πηρε και ο γειτονας...
οχι μόνο
είναι ότι πέφτει πολύ αμεσα και η μεταπωλητική του αξία
Γενικά με αυτό (μεταπωλητικη αξια) παγκοσμίως υπάρχει γκρινια στους ιδιοκτήτες tesla
Ευτυχης οι νέοι κάτοχοι που το παίρνουν πολύ καλή τιμή και αισθάνονται ριγμένοι αυτοι που το πλήρωσαν παραπάνω πριν 1 μηνα πχ
αυτο που πολλοι δεν εχουν καταλαβει, ειναι οτι ο μασκ θελει τα τεσλα να ειναι vw beetle και οχι premium. Απλα, λογω τεχνολογιας και κοστους, δεν μπορει να εχουν τιμη 20κ. Οταν μπορεσει να φτασει εκει την τιμη, θα το κανει και δεν θα την κρατησει τεχνητα υψηλα
-
@criuser said in TESLA FORUM:
Μεταπωλητική αξία σε ηλεκτρικά είναι γενικά χλωμό, έως πολύ χλωμό και μόνο η αγορά με λήζινγκ το σώζει.
Τώρα σε μικρά ηλεκτρικά που θα κάνουν κάτω από 20000 μετά την επιδότηση, εκεί στην 8ετία της εγγύησης της μπαταρίας, θα αρχίσει να λες τι είναι ο κάβουρας και τι το ζουμί του.
Σε διπλάσιες τιμές όμως τα πράγματα είναι αλλιώς.
Το λίζινγκ είναι παράλογα ακριβά πρέπει αν είναι τρελός κάποιος για να το προτιμήσει
-
Παιδια συμφωνώ ΠΟΤΕ δεν ήταν premium
και όλα τα αυτοκίνητα χάνουν σε αξία ποσο μάλλον τα ηλεκτρικα
ΟΜΩΣ εχουν ενα δίκιο
χανουν πολύ γρηγορότερα αξία από οτιδήπωτε αλλο:
Δεν το λέω για σας αλλά γενικά σε πάρα πολλους ιδιοκτήτες αυτό τους πείραξε.
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
- Τα ΙΧ δεν είναι επένδυση
- Αν νομίζεις ότι σε χαρακτηρίζουν 4 ρόδες θες άλλου είδους βοήθεια (γενικά το λέω όχι για εσένα προφανώς)
Η τεσλα είναι μαζικός κατασκευαστης, δεν είναι πρίμιουμ κατασκευαστής. Όποιος αγόρασε τεσλα και νομίζει ότι αγόρασε πόρσε κλπ κάτι δεν κατάλαβε εξαρχής
Επένδυση δεν είναι, αλλά αυτά που λες, τα έλεγαν κάποτε για την Σιτροέν και τον Συγγελίδη που έκανε εκπτώσεις.
Για τα κλειδιά και τα υπόλοιπα είναι γνωστή η άποψη μου και δεν μπαίνω σε τέτοιες λογικές.
Αλλά όπως και να το κάνουμε η λιανική για τα 30-40-50000 δεν είναι ίδια για τα 12-15-20000. Η πρώτη περίπτωση είναι ζόρικη και σοβαρή αγορά, η δεύτερη έχει πολύ μικρότερο ρίσκο.
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
Μεταπωλητική αξία σε ηλεκτρικά είναι γενικά χλωμό, έως πολύ χλωμό και μόνο η αγορά με λήζινγκ το σώζει.
Τώρα σε μικρά ηλεκτρικά που θα κάνουν κάτω από 20000 μετά την επιδότηση, εκεί στην 8ετία της εγγύησης της μπαταρίας, θα αρχίσει να λες τι είναι ο κάβουρας και τι το ζουμί του.
Σε διπλάσιες τιμές όμως τα πράγματα είναι αλλιώς.
Το λίζινγκ είναι παράλογα ακριβά πρέπει αν είναι τρελός κάποιος για να το προτιμήσει
Αν είναι εταιρεία όπως μας είπαν οι κάτοχοι, με 150 % έκπτωση από τον φόρο, δηλαδή 33 % από το τίμημα, μια χαρά είναι.
-
@criuser said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
Μεταπωλητική αξία σε ηλεκτρικά είναι γενικά χλωμό, έως πολύ χλωμό και μόνο η αγορά με λήζινγκ το σώζει.
Τώρα σε μικρά ηλεκτρικά που θα κάνουν κάτω από 20000 μετά την επιδότηση, εκεί στην 8ετία της εγγύησης της μπαταρίας, θα αρχίσει να λες τι είναι ο κάβουρας και τι το ζουμί του.
Σε διπλάσιες τιμές όμως τα πράγματα είναι αλλιώς.
Το λίζινγκ είναι παράλογα ακριβά πρέπει αν είναι τρελός κάποιος για να το προτιμήσει
Αν είναι εταιρεία όπως μας είπαν οι κάτοχοι, με 150 % έκπτωση από τον φόρο, δηλαδή 33 % από το τίμημα, μια χαρά είναι.
Αν είναι εταιρεία, στο τέλος της 4ετίας έχεις δώσει όσα θα δώσεις για αγορά. Μόνο που στην αγορά σου μένει και το αυτοκίνητο.
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
Μεταπωλητική αξία σε ηλεκτρικά είναι γενικά χλωμό, έως πολύ χλωμό και μόνο η αγορά με λήζινγκ το σώζει.
Τώρα σε μικρά ηλεκτρικά που θα κάνουν κάτω από 20000 μετά την επιδότηση, εκεί στην 8ετία της εγγύησης της μπαταρίας, θα αρχίσει να λες τι είναι ο κάβουρας και τι το ζουμί του.
Σε διπλάσιες τιμές όμως τα πράγματα είναι αλλιώς.
Το λίζινγκ είναι παράλογα ακριβά πρέπει αν είναι τρελός κάποιος για να το προτιμήσει
Αν είναι εταιρεία όπως μας είπαν οι κάτοχοι, με 150 % έκπτωση από τον φόρο, δηλαδή 33 % από το τίμημα, μια χαρά είναι.
Αν είναι εταιρεία, στο τέλος της 4ετίας έχεις δώσει όσα θα δώσεις για αγορά. Μόνο που στην αγορά σου μένει και το αυτοκίνητο.
για αυτο και εγω ηθελα καποια στιγμη να κανω την κουβεντα με τον γατο. Εκτιμω την αποψη του, αλλα μου ειχε κανει εντυπωση που ελεγε οτι μονο το ληζινγκ αξιζει σε εταιρεια, εκτος αν εννοουσε εταιρεις με πολλα ατομα, οποτε εκει αλλαζει η κουβεντα
-
Δεν το έχω ψάξει για το συγκεκριμένο.
Νομίζω ο ντετόλ το έχει αναλύσει ότι το αγόρασε πολύ φτηνότερα έτσι, για την 4ετία.
-
@criuser said in TESLA FORUM:
Δεν το έχω ψάξει για το συγκεκριμένο.
Νομίζω ο ντετόλ το έχει αναλύσει ότι το αγόρασε πολύ φτηνότερα έτσι, για την 4ετία.
πληρωσα οτι πληρωνουν ολοι. Απλα με τα φορομπονους, θα βγει τελικα αρκετα φτηνοτερο. Απο τα 55 που εδωσα, το ειχα υπολογισει γυρω στα 30-32
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
Μεταπωλητική αξία σε ηλεκτρικά είναι γενικά χλωμό, έως πολύ χλωμό και μόνο η αγορά με λήζινγκ το σώζει.
Τώρα σε μικρά ηλεκτρικά που θα κάνουν κάτω από 20000 μετά την επιδότηση, εκεί στην 8ετία της εγγύησης της μπαταρίας, θα αρχίσει να λες τι είναι ο κάβουρας και τι το ζουμί του.
Σε διπλάσιες τιμές όμως τα πράγματα είναι αλλιώς.
Το λίζινγκ είναι παράλογα ακριβά πρέπει αν είναι τρελός κάποιος για να το προτιμήσει
Αν είναι εταιρεία όπως μας είπαν οι κάτοχοι, με 150 % έκπτωση από τον φόρο, δηλαδή 33 % από το τίμημα, μια χαρά είναι.
Αν είναι εταιρεία, στο τέλος της 4ετίας έχεις δώσει όσα θα δώσεις για αγορά. Μόνο που στην αγορά σου μένει και το αυτοκίνητο.
για αυτο και εγω ηθελα καποια στιγμη να κανω την κουβεντα με τον γατο. Εκτιμω την αποψη του, αλλα μου ειχε κανει εντυπωση που ελεγε οτι μονο το ληζινγκ αξιζει σε εταιρεια, εκτος αν εννοουσε εταιρεις με πολλα ατομα, οποτε εκει αλλαζει η κουβεντα
Έχει νόημα καθαρά cashflowικα (και αυτό με την προυπόθεση να είστε πολλοί οι μέτοχοι), στα υπόλοιπα είναι παράλογα περισσότερα τα λεφτά.
Έχω λύσει μαζί με την εταιρεία που μας ελέγχει άσκηση επί χάρτου με την αγορά vs leasing. Υπόψη ότι στην άσκηση υπολόγισα επιπλέον 5,6 k € (μικτή ασφάλεια, σέρβις και λάστιχα 4ετίας) -
Υπάρχει πλέον ανταγωνιστής σε ηλεκτρικό στη τεσλα; Υποθέτω τίποτα .....Κοιτώ τιμές του 2008 e και είναι η βασική του στα 42. Ποιος "παλαβός" θα το προτιμήσει , εκτός αν υπάρχει προφανής ανάγκη για μικρότερο όγκο, οπότε εκεί πάσο.....
Σε αντίστοιχο θερμικό παράδειγμα θα ήταν να είχε ίδια τιμή το 2008 ακτιβ με τα 100 άλογα με μία Macan με 300 άλογα ( θα μου πείς δε βγήκε μακάν μόνο πισωκίνητη, ή η ποιότητα της μακάν είναι καλύτερη του Υ , ο.κ. χάρην ευκολίας....).
Προσωπικά μόνο έτσι μπορώ να καταλάβω το χάος των τιμών που έχουν διαμορφωθεί..... -
@red_monster said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
Μεταπωλητική αξία σε ηλεκτρικά είναι γενικά χλωμό, έως πολύ χλωμό και μόνο η αγορά με λήζινγκ το σώζει.
Τώρα σε μικρά ηλεκτρικά που θα κάνουν κάτω από 20000 μετά την επιδότηση, εκεί στην 8ετία της εγγύησης της μπαταρίας, θα αρχίσει να λες τι είναι ο κάβουρας και τι το ζουμί του.
Σε διπλάσιες τιμές όμως τα πράγματα είναι αλλιώς.
Το λίζινγκ είναι παράλογα ακριβά πρέπει αν είναι τρελός κάποιος για να το προτιμήσει
Αν είναι εταιρεία όπως μας είπαν οι κάτοχοι, με 150 % έκπτωση από τον φόρο, δηλαδή 33 % από το τίμημα, μια χαρά είναι.
Αν είναι εταιρεία, στο τέλος της 4ετίας έχεις δώσει όσα θα δώσεις για αγορά. Μόνο που στην αγορά σου μένει και το αυτοκίνητο.
για αυτο και εγω ηθελα καποια στιγμη να κανω την κουβεντα με τον γατο. Εκτιμω την αποψη του, αλλα μου ειχε κανει εντυπωση που ελεγε οτι μονο το ληζινγκ αξιζει σε εταιρεια, εκτος αν εννοουσε εταιρεις με πολλα ατομα, οποτε εκει αλλαζει η κουβεντα
Έχει νόημα καθαρά cashflowικα (και αυτό με την προυπόθεση να είστε πολλοί οι μέτοχοι), στα υπόλοιπα είναι παράλογα περισσότερα τα λεφτά.
Έχω λύσει μαζί με την εταιρεία που μας ελέγχει άσκηση επί χάρτου με την αγορά vs leasing. Υπόψη ότι στην άσκηση υπολόγισα επιπλέον 5,6 k € (μικτή ασφάλεια, σέρβις και λάστιχα 4ετίας)το προβλημα ειναι οτι το παγιο, μενει σαν παγιο
αρα οταν το πουλησεις σαν πληρως αποσβεσμενο θα βαλεις στα κερδη το τιμημα που θα εισπραξεις. και θα φορολογηθεις για αυτο.
επιπλεον εχεις να αποδειξεις σε καθε ελεγχο το παραγωγικο του να εχεις τετοιου ειδους παγιο στην επιχειρηση - στο ληζ ειναι τπυ που δεν πεφτουν με τιποτε
εαν, που θα γινει, σου το ριξουν το εξοδο, θα κλαψεις πικρατα ληζ ειναι κατι σαν τραπεζες με επιτοκιο της ταξης του 5-7%
και μιλαω για το τμημα του μισθωματος που δεν αφορα εξοδολογιο αυτοκινητου αλλα χρηματοδοτηση -
@criuser said in TESLA FORUM:
Δεν το έχω ψάξει για το συγκεκριμένο.
Νομίζω ο ντετόλ το έχει αναλύσει ότι το αγόρασε πολύ φτηνότερα έτσι, για την 4ετία.
Τα σκάς μπροστά και τα παίρνεις πίσω σε βάθος 3 ετίας (απόσβεση παγίου σε δυο λογιστικές χρήσεις).
Για αυτό είπα ότι είναι θέμα χρηματοροών και ταμείου εταιρείας, γιατί αν θες 10 οχήματα για pool cars χρειάζεσαι μεγάλο κεφάλαιο ή υψηλό επιτόκιο. -
Αν θυμάμαι ορθώς 6,25 έτη είναι η απόσβεση παγίου ως αυτοκίνητο. Το θέμα είναι αν το δέχεται ο ΚΑΔ, και το είδος, και την αξία.
-
@civil357 said in TESLA FORUM:
Υπάρχει πλέον ανταγωνιστής σε ηλεκτρικό στη τεσλα; Υποθέτω τίποτα .....Κοιτώ τιμές του 2008 e και είναι η βασική του στα 42. Ποιος "παλαβός" θα το προτιμήσει , εκτός αν υπάρχει προφανής ανάγκη για μικρότερο όγκο, οπότε εκεί πάσο.....
Mονο τα MG. Τα Ευρωπαϊκά ηλεκτρικά ειναι για τα μπάζα, εκτός των Porsche και κάτι τις λιγότερo οι BMW. Σήμερα που μιλάμε, ηλεκτρικό = Τέσλα, τόσο απλά. Για τους έχοντες και Taycan που ειναι ίσως το καλύτεορ αυτοκίνητο που κυκλοφορεί σήμερα παγκοσμίως.
-
@gatoz said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
Μεταπωλητική αξία σε ηλεκτρικά είναι γενικά χλωμό, έως πολύ χλωμό και μόνο η αγορά με λήζινγκ το σώζει.
Τώρα σε μικρά ηλεκτρικά που θα κάνουν κάτω από 20000 μετά την επιδότηση, εκεί στην 8ετία της εγγύησης της μπαταρίας, θα αρχίσει να λες τι είναι ο κάβουρας και τι το ζουμί του.
Σε διπλάσιες τιμές όμως τα πράγματα είναι αλλιώς.
Το λίζινγκ είναι παράλογα ακριβά πρέπει αν είναι τρελός κάποιος για να το προτιμήσει
Αν είναι εταιρεία όπως μας είπαν οι κάτοχοι, με 150 % έκπτωση από τον φόρο, δηλαδή 33 % από το τίμημα, μια χαρά είναι.
Αν είναι εταιρεία, στο τέλος της 4ετίας έχεις δώσει όσα θα δώσεις για αγορά. Μόνο που στην αγορά σου μένει και το αυτοκίνητο.
για αυτο και εγω ηθελα καποια στιγμη να κανω την κουβεντα με τον γατο. Εκτιμω την αποψη του, αλλα μου ειχε κανει εντυπωση που ελεγε οτι μονο το ληζινγκ αξιζει σε εταιρεια, εκτος αν εννοουσε εταιρεις με πολλα ατομα, οποτε εκει αλλαζει η κουβεντα
Έχει νόημα καθαρά cashflowικα (και αυτό με την προυπόθεση να είστε πολλοί οι μέτοχοι), στα υπόλοιπα είναι παράλογα περισσότερα τα λεφτά.
Έχω λύσει μαζί με την εταιρεία που μας ελέγχει άσκηση επί χάρτου με την αγορά vs leasing. Υπόψη ότι στην άσκηση υπολόγισα επιπλέον 5,6 k € (μικτή ασφάλεια, σέρβις και λάστιχα 4ετίας)το προβλημα ειναι οτι το παγιο, μενει σαν παγιο
αρα οταν το πουλησεις σαν πληρως αποσβεσμενο θα βαλεις στα κερδη το τιμημα που θα εισπραξεις. και θα φορολογηθεις για αυτο.
επιπλεον εχεις να αποδειξεις σε καθε ελεγχο το παραγωγικο του να εχεις τετοιου ειδους παγιο στην επιχειρηση - στο ληζ ειναι τπυ που δεν πεφτουν με τιποτε
εαν, που θα γινει, σου το ριξουν το εξοδο, θα κλαψεις πικρατα ληζ ειναι κατι σαν τραπεζες με επιτοκιο της ταξης του 5-7%
και μιλαω για το τμημα του μισθωματος που δεν αφορα εξοδολογιο αυτοκινητου αλλα χρηματοδοτησηγια το θεμα της πωλησης, ναι ειναι κατι που το εχω υποψιν μου. Θεωρω οτι μετα απο 5-6 χρονια, που θα εχει ολοκληρωθει η αποσβεση, θα μπορω να το πουλησω σε συγγενικο προσωπο και να φυγει απο την εταιρεια (με πολυ μειωμενη τιμη.
Για το θεμα του ελεγχου, εκει πραγματικα δεν εχω εικονα. Δηλ δεν ξερω αν προσεχουν περισσοτερο τις αγορες σε σχεση με τα leasing. Ο λογιστης μου παντως, αν και ειναι αρκετα συντηρητικος, δεν με απετρεψε σε αυτο το θεμα. Μου ειπε παντως, οτι σε περιπτωση ελεγχου, υπαρχει παντα η πιθανοτητα να απορριφθει οποιοδηποτε εξοδο.Τωρα καταλαβα την λογικη σου παντως.
-
@gatoz said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
Μεταπωλητική αξία σε ηλεκτρικά είναι γενικά χλωμό, έως πολύ χλωμό και μόνο η αγορά με λήζινγκ το σώζει.
Τώρα σε μικρά ηλεκτρικά που θα κάνουν κάτω από 20000 μετά την επιδότηση, εκεί στην 8ετία της εγγύησης της μπαταρίας, θα αρχίσει να λες τι είναι ο κάβουρας και τι το ζουμί του.
Σε διπλάσιες τιμές όμως τα πράγματα είναι αλλιώς.
Το λίζινγκ είναι παράλογα ακριβά πρέπει αν είναι τρελός κάποιος για να το προτιμήσει
Αν είναι εταιρεία όπως μας είπαν οι κάτοχοι, με 150 % έκπτωση από τον φόρο, δηλαδή 33 % από το τίμημα, μια χαρά είναι.
Αν είναι εταιρεία, στο τέλος της 4ετίας έχεις δώσει όσα θα δώσεις για αγορά. Μόνο που στην αγορά σου μένει και το αυτοκίνητο.
για αυτο και εγω ηθελα καποια στιγμη να κανω την κουβεντα με τον γατο. Εκτιμω την αποψη του, αλλα μου ειχε κανει εντυπωση που ελεγε οτι μονο το ληζινγκ αξιζει σε εταιρεια, εκτος αν εννοουσε εταιρεις με πολλα ατομα, οποτε εκει αλλαζει η κουβεντα
Έχει νόημα καθαρά cashflowικα (και αυτό με την προυπόθεση να είστε πολλοί οι μέτοχοι), στα υπόλοιπα είναι παράλογα περισσότερα τα λεφτά.
Έχω λύσει μαζί με την εταιρεία που μας ελέγχει άσκηση επί χάρτου με την αγορά vs leasing. Υπόψη ότι στην άσκηση υπολόγισα επιπλέον 5,6 k € (μικτή ασφάλεια, σέρβις και λάστιχα 4ετίας)το προβλημα ειναι οτι το παγιο, μενει σαν παγιο
αρα οταν το πουλησεις σαν πληρως αποσβεσμενο θα βαλεις στα κερδη το τιμημα που θα εισπραξεις. και θα φορολογηθεις για αυτο.
επιπλεον εχεις να αποδειξεις σε καθε ελεγχο το παραγωγικο του να εχεις τετοιου ειδους παγιο στην επιχειρηση - στο ληζ ειναι τπυ που δεν πεφτουν με τιποτε
εαν, που θα γινει, σου το ριξουν το εξοδο, θα κλαψεις πικρατα ληζ ειναι κατι σαν τραπεζες με επιτοκιο της ταξης του 5-7%
και μιλαω για το τμημα του μισθωματος που δεν αφορα εξοδολογιο αυτοκινητου αλλα χρηματοδοτησηΗ μακροχρόνια μίσθωση σύμφωνα με τα IFRS γράφεται στα βιβλία σου ως πάγιο. Αν ο έλεγχος δεν μπορεί να δικαιολήσει ως παραγωγικό στοιχείο ενεργητικού το πάγιο δεν θα μπορεί ούτε το leasing.
Όταν και αν το πουλήσεις μετά την απόσβεση (στα ηλεκτρικά είναι στην διετία) θα σου μείνει το πάγιο και θα πληρώσεις το φόρο που αναλογεί από το έσοδο, big deal
TESLA FORUM