Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    LANCIA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. LANCIA FORUM
    • 1
    • 2
    • 72
    • 73
    • 74
    • 75
    • 76
    • 74 / 76
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    24
    1511
    9835
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tsimisde last edited by

      Πάντως, είναι απίστευτο το πώς έχουν ξεφύγει οι τιμές. Ξεκάθαρα έχουν εξελιχθεί τα αυτοκίνητα επομένως, πληρώνουμε αυτή την εξέλιξη αλλά, σκεφτείτε ότι κάποτε, το 2004 συγκεκριμένα που ψάχναμε για αυτοκίνητο, το Υ κόστιζε 12500€, αντίστοιχα και το επόμενο μοντέλο που υπάρχει μέχρι τώρα. Είναι τρελό πάντως ότι αυτό το μοντέλο, έχει πάρει 10000€ καπέλο μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια και πλέον για ένα αμάξι της μικρής κατηγορίας να πρέπει να δώσεις πάνω από 20000....

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        Green Power last edited by

        @tsimisde το παράλογο είναι να βλέπεις αυτοκίνητα με ίδιο ακριβώς εξοπλισμό ή και λιγότερο να κοστίζουν ξαφνικά μέσα σε 3 χρόνια από 5 έως και 8 χιλιάδες περισσότερα. Μιλάμε για το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο ούτε καν facelift και νέους κινητήρες.

        Προσωπική άποψη καθαρά για μικρό αυτοκίνητο μέχρι 22000 το πολύ από εκεί και πέρα πληρώνεις υπεραξία.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • P
          panormus772 last edited by panormus772

          https://www.newsauto.gr/news/nea-diarroi-gia-ti-lancia-ypsilon/

          Kαι για να μην αδικήσουμε και τον δικό μας dimsabas

          https://www.drive.gr/news/nea-montela-kosmos/epiteloys-blepoyme-ti-nea-lancia-ypsilon-horis-kamoyflaz

          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • fanis75
            fanis75 moderator @panormus772 last edited by fanis75

            @panormus772 said in LANCIA FORUM:

            https://www.newsauto.gr/news/nea-diarroi-gia-ti-lancia-ypsilon/

            Οπως έχω ξαναπεί, πέθανε μαζί με την Άλφα. Μπροστά ειναι σαν πιο μοντέρνο Σιτροέν (Σε Τριο για την αρκίβεια) με αυτά τα φώτα και μέσα απλά θα παίξουν με τις οθόνες, πόσες, ποιές και που θα τις βάλουν. Άλλο ένα Πεζώ με διαφορετικό σήμα....να δούμε πόσες παραλλαγές του 208 θα έχουμε (Κόρσα, Λάντσια, Άλφα, Σιτροέ....καλά θα πάει!!).

            ΥΓ: Πίσω τα φώτα μάλλον είναι από ΜίΤο....χαχαχα!!

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • C
              civil357 last edited by

              Όμορφη είναι αλλά εγώ αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι με τη lancia πλέον ενεργή ( δε ξέρω πόσα μοντέλα ετοιμάζουν βέβαια) ποιος ο ρόλος της ds. Εκτός και αν σου λέει ότι η λάντσια θα πουλήσει σε καμιά Ιταλία και τα πέριξ και όπου έχει εξαφανιστεί θα πουλάει η ds , πολύ αισιόδοξο σενάριο , βέβαια...

              Δηλαδή τι να την κάνει την ds , πόσο διαφοροποίηση να υπάρχει πια σε αυτή τη γκάμα παρόμοιων μοντέλων; Άντε και θα της δώσει την πιο εξελιγμένη ανάρτηση με τα δύο αμορτισερ ( που πέρνει και η citroen) , άντε και πιο μαλακά καναπεδάτα καθίσματα , ε τι άλλο πόσοι ρόμβοι και περίεργα σχέδια για να διαφοροποιηθεί κάπως....

              fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • antonakis
                antonakis last edited by

                Κοιτάω το Υ μπρος πίσω, λέω όμορφο.
                Κοιτάω από το πλάι και βλέπω ένα 208 στις καμπύλες της οροφής.

                "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • cirus
                  cirus last edited by cirus

                  οτι θα ήταν αλλο ενα 208, corsa αφου βασιζεται στο ιδιο πάτωμα το ξέραμε. Σε σχεδιαση μπρος πισω παίρνει άριστα 10 μαρέσει πάρα πολύ.

                  Το θεμα είναι αν θα διαφοροποιείται σε οδηγηση, τι νεο θα φέρει σε σχεση με τα αδερφακια του όπως και την τιμολογιση της. Αναμενουμε να δουμε.

                  Αν πάντως βάλουν τιμη πολύ ψηλά ουσιαστικά θα το θάψουν

                  Συμφωνώ και με τον @civil357 είναι πολύ δύσκολο να βρούν κάποιο ρόλο για την lancia χωρίς να επηρεάζει αλλη αδερφη μάρκα του ομιλου οπως αναφέρθηκε η DS

                  Citroen φτηνη με ανεση
                  Fiat τρεντυ φτηνη - abarth add sport
                  Alfa Romeo Σπορτιφ Premium
                  Jeep εκτός δρόμου
                  Peugeot πολυ design ημιpremium
                  DS πολυτέλεια premium
                  Opel τρεντυ ακριβούλα
                  Maserati premium sport μονο πολυ ακριβα αμάξια
                  RAM-CHRYSLER-DODGE για αμερική μόνο με ελάχιστες εξαιρέσεις

                  Η Lancia τι ρολο θα βαράει? ηδη και οι υπάρχουσες μπαινουν λίγο η μία στα χωράφια της άλλης

                  αν τελικα είναι και αυτή premium πολυτελής το μόνο σενάριο είναι να βγάζει μικρά πολυτελή και η DS μονο πιο μεγάλα πολυτελη ωστε να μην μπαίνουν η μία στα χωράφια της άλλης

                  Cirus the virus

                  antonakis realzeus 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    civil357 last edited by

                    Εγώ δεν μπορώ να φανταστώ καμία διαφοροποίηση εκτός ίσως του πιο εξεζητημένου σχεδίου στη ds.
                    Η οποία ds μου φάνταζε εξαρχής αποτυχημένη ως κίνηση η ανεξαρτητοποίηση της και ενάντια στην ίδια την ιστορία της citroen. Λες και δεν πουλούσε η citroen ταυτόχρονα 2cv και ds ή c1 και c6 . Δηθενιά για τη δηθενιά μου φαντάζει η ανεξαρτητοποίηση της και όσο μαζεύεται πριμιοσύνη στο γκρουπ τόσο αυξάνεται αυτή.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @civil357 last edited by

                      @civil357 said in LANCIA FORUM:

                      Δηλαδή τι να την κάνει την ds , πόσο διαφοροποίηση να υπάρχει πια σε αυτή τη γκάμα παρόμοιων μοντέλων; Άντε και θα της δώσει την πιο εξελιγμένη ανάρτηση με τα δύο αμορτισερ ( που πέρνει και η citroen) , άντε και πιο μαλακά καναπεδάτα καθίσματα , ε τι άλλο πόσοι ρόμβοι και περίεργα σχέδια για να διαφοροποιηθεί κάπως....

                      Σωστό αυτό. από την άλλη δεν κοστίζει κάτι, απλά αλλάζουν σήματα και πιάνουν συνολικά μεγαλύτερο ποσοστό της αγοράς.

                      @antonakis said in LANCIA FORUM:

                      Κοιτάω το Υ μπρος πίσω, λέω όμορφο.
                      Κοιτάω από το πλάι και βλέπω ένα 208 στις καμπύλες της οροφής.

                      Ίδιο με το 208 είναι στο προφίλ.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • antonakis
                        antonakis @cirus last edited by

                        @cirus said in LANCIA FORUM:

                        οτι θα ήταν αλλο ενα 208, corsa αφου βασιζεται στο ιδιο πάτωμα το ξέραμε. Σε σχεδιαση μπρος πισω παίρνει άριστα 10 μαρέσει πάρα πολύ.

                        Σωστά, αλλά πχ το Corsa δε μου το θυμίζει το ίδιο στο προφίλ.

                        "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

                        cirus fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                        • cirus
                          cirus @antonakis last edited by

                          @antonakis said in LANCIA FORUM:

                          @cirus said in LANCIA FORUM:

                          οτι θα ήταν αλλο ενα 208, corsa αφου βασιζεται στο ιδιο πάτωμα το ξέραμε. Σε σχεδιαση μπρος πισω παίρνει άριστα 10 μαρέσει πάρα πολύ.
                          

                          Σωστά, αλλά πχ το Corsa δε μου το θυμίζει το ίδιο στο προφίλ.

                          Εμένα και μπροστά ακόμα μου τα θυμίζει και τα 2 ποσο μάλλον στο προφιλ.

                          Ομως για μένα είναι παρα πολύ όμορφο μπρος πισω οπότε το παραβλέπω.

                          Cirus the virus

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by lap

                            Τους κινητήρες τους μέσα.....αλλιώς θα ήταν υποψήφιο και για εμένα.

                            Από την άλλη με ρούχα από τα Λίντλ που ντύνομαι, θα πρέπει να αλλάξω γούστα για να οδηγώ τόσο κομψο αυτοκίνητο

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @antonakis last edited by

                              @antonakis said in LANCIA FORUM:

                              Σωστά, αλλά πχ το Corsa δε μου το θυμίζει το ίδιο στο προφίλ.

                              Εμένα ίδια μου φαίνονται κόρσα και 208 και τουτο από το προφίλ. Ίδια κοψιά ειναι.

                              Αλλά γενικά από Γαλλόχρεπα μένω μακριά (εκτός εαν ληζ), οπότε δεν με απασχολεί, δεν είναι στα αυτοκίνητα που θα αγόραζα. Το επόμενο είπα θα είναι χούβερ και από χούβερ σήμερα μόνο Τέσλα ή Πόρσε και επειδή υπάλληλος, μένουμε στα Τέσλα.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tsimisde last edited by

                                Σε ότι αφορά το θέμα του branding, θεωρώ ότι η Lancia είναι περισσότερο εδραιωμένη ως premium μάρκα στη συνείδηση του κοινού. Φερ' ειπείν, η Alfa νομίζω κυρίως σπορτίφ θεωρείται, όχι τόσο premium, τώρα από Giulia και έπειτα έχει μπει στα premium σαλόνια. Oι Γάλλοι, μπορεί να φημίζονται για την κομψότητα τους και να θεωρούνται η επιτομή του στυλ (όπως και οι Ιταλοί), έχω την εντύπωση όμως ότι δεν το έχουν δείξει αρκετά με τα αυτοκίνητα τους και αυτό έρχεται να κάνει η DS. Είναι μια ανερχόμενη φίρμα στο χώρο, άσχετα που ήδη τις αδερφές Γαλλικές μάρκες τις γνωρίζουμε χρόνια τώρα.

                                Στα της Lancia τώρα, νομίζω δίνεται περισσότερη έμφαση στο κομμάτι της πολυτέλειας καθώς, πριν αποσυρθεί από το προσκήνιο, το είχε χάσει, με εκείνα τα rebadged Chrysler, είχε χάσει τη μοναδικότητα της. Κάποιος θα πει ότι ακόμα και τώρα έχει χάσει τη μοναδικότητα της, όταν έχει στοιχεία από άλλες μάρκες του ομίλου, από την άλλη βέβαια, χρόνια τώρα κάτι αντίστοιχο κάνει και το VW Group, ίσως εκεί είναι πιο ξεκάθαρη η τοποθέτηση των μαρκών αλλά, ίσως κι εκεί περιπλέκονται λίγο τα πράγματα.

                                Απλά εν προκειμένω, η DS απευθύνεται σε ένα συγκεκριμένο κοινό ενώ η Lancia με το Υ, νομίζω ότι είναι πιο δεκτική και σε ένα ευρύτερο κοινό. Στην αντίστοιχη κατηγορία, μου διαφεύγει το γεγονός αν έχει η DS εκπροσώπηση, νομίζω μόνο κάτι σε στυλ crossover επομένως, η Υ απευθύνεται σε όσους θέλουν μια πιο λουσατη αίσθηση, όχι όμως σε ένα υπερυψωμένο αμάξωμα. Και επίσης, η Lancia προσφέρει και μια πιο σπορτίφ χροιά, δεν εστιάζει μόνο στην πολυτέλεια. Λεπτές οι γραμμές αλλά, διακριτές, τιμολογιακα πιστεύω θα είναι πιο εμφανείς....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • realzeus
                                  realzeus @cirus last edited by

                                  @cirus said in LANCIA FORUM:

                                  Maserati premium sport μονο πολυ ακριβα αμάξια

                                  Luxury, όχι premium. 😉

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • P
                                    panormus772 last edited by

                                    Youtube Video

                                    Youtube Video

                                    Στις αντιπροσωπείες (Ευρώπη) από τέλη Μαϊου-Ιούνιο,αργότερα μέσα στο 2024 και τα mild υβριδικά

                                    40.000 (!) το EV σ'αυτή την top έκδοση

                                    27-29000 για τις mild hybrid.Κάποια στιγμή θα βγει και EV HF με ~240hp

                                    O Napolitano είπε πως θα βγουν αρχικά άλλα δύο μοντέλα α) το 2026 η Gamma (4.70m,μάλλον SUV) και β) η Delta αργότερα.

                                    fanis75 T T 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator @panormus772 last edited by

                                      @panormus772 said in LANCIA FORUM:

                                      40.000 (!) το EV σ'αυτή την top έκδοση

                                      R.I.P....xaxa!!

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • J
                                        jammamon last edited by

                                        Ποιες αντιπροσωπειες;😄

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • T
                                          tsimisde @panormus772 last edited by tsimisde

                                          @panormus772 said in LANCIA FORUM:

                                          Youtube Video

                                          Youtube Video

                                          Στις αντιπροσωπείες (Ευρώπη) από τέλη Μαϊου-Ιούνιο,αργότερα μέσα στο 2024 και τα mild υβριδικά

                                          40.000 (!) το EV σ'αυτή την top έκδοση

                                          27-29000 για τις mild hybrid.Κάποια στιγμή θα βγει και EV HF με ~240hp

                                          O Napolitano είπε πως θα βγουν αρχικά άλλα δύο μοντέλα α) το 2026 η Gamma (4.70m,μάλλον SUV) και β) η Delta αργότερα.

                                          Κοντά στα 30000€ το mild hybrid? Καλά σαράντα να τους πείτε.... Είπαμε να είναι πολυτελές αλλά εντάξει, το παραεκαναν, από κει που έπαιζε στα 13000€ περίπου, πήρε τώρα 15 χιλιάρικα καπέλο. Με λιγότερα χρήματα, παίρνει κάποιος ένα Juke που είναι πιο πολύ αυτοκίνητο, κρίμα Lancia, αυτοπυροβολάνε το πόδι τους με αυτό, σουπερμινι και να πηγαίνει στα 30000€, έχουν τρελαθεί. Στα ίδια λεφτά παίρνει κάποιος το ομόσταβλο ηλεκτρικό Avenger, να μη μιλήσω για τα 40000€ που θέλει για το ηλεκτρικό, άλλος έχει φύγει καρφί για Tesla μεριά. Για ένα rebadged 208/C3/Corsa, υπερβολικά πολλά τα χρήματα....

                                          Για εταιρεία που είχε αποσυρθεί από το προσκήνιο, πιστεύω θα έπρεπε να είναι πιο ανταγωνιστική η προσέγγιση τους, ναι μεν τοποθετείται προς το άνω άκρο της κατηγορίας αλλά και πάλι, αν δεν έχει θεμελιωθεί αντίστοιχα η μάρκα, είναι πολύ μεγάλο το ρίσκο. Άρα αν η Lancia πήγε εκεί, δεν θα με εκπλήξει αν η Fiat αποκτήσει ως απαρχή των τιμών τα 15000€ τουλάχιστον. Οι Ιταλοί, πολύ φοβάμαι ότι κάνουν χαρακίρι....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • cirus
                                            cirus last edited by

                                            Δυστηχως είναι ηλίθιοι. Θα πατώσει αν μπει στα 30K υπάρχουν πολύ καλύτερα αμάξια σε αυτο το range τιμής

                                            Cirus the virus

                                            W 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 72
                                            • 73
                                            • 74
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 74 / 76
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr