-
ΔΕΝ μπορει να παραξει αρκετα model 2 αυτη τη στιγμη. Το 2 θα πουλαει περισσοτερο απο ολα τα υπολοιπα μοντελα μαζι. Δεν μπορει να εχει τωρα τετοιο ογκο παραγωγης.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@tkin73 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@tkin73 said in TESLA FORUM:
υπαρχει κάτοχος στο φορουμ το Υ να μας πει εντυπώσεις?
εντυπωσεις για ποιο πραγμα;
για το αμαξι?
ψαξε τα ποστ μου αρχες οκτωβριου οταν το ειχα παραλαβει και μεσα στον ιουνιο οταν ειχα νοικιασει 3αρι και Υ (πριν ριξω την παραγγελια).
Οτι απορια προκυψει, με ρωτας. Y LR εχωΕυχαριστώ. Σε διάβασα.
Εθνική με 120-130 πόσο καίει;
Από τριγμούς σου έχει εμφανίσει κάτι; τι αμάξι είχες πριν αν επιτρέπεται; -
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@argyn said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@argyn said in TESLA FORUM:
@tkin73 said in TESLA FORUM:
Για το θεμα των δολιοφθορων μου είπε οτι τα τεσλα δεν τα πλησιαζουν γιατι ξερουν οτι εχουν καμερες παντου που καταγραφουν και ειπε για περιστατικο που ηρθε πελατισσα που τις εσπασαν πισω τζαμι μαλλον γιατι ηταν φιμε για να δουν μηπως ειχε κατι μεσα και κατεγραψαν οι καμερες ολο το περιστατικο και επιασε μεχρι και την πινακιδα του τυπου που κατεβηκε απο το αμαξι για να σπασει το τζαμι και τον τσακωσαν ( προφανως θα τον αφησαν μετα αλλα αυτο είναι αλλη κουβεντα).
Σε ενημέρωσε ο γκασμάς ότι παίζει το SENTRY να καταναλώνει κανένα 10% της μπαταρίας ανά 24ώρο? Αν δεν στο είπε και του ξαναμιλήσεις να τον ρωτήσεις ...
Το sentry καταναλώνει ενέργεια όσο του δίνεις ερεθίσματα για να δουλεύει.
Π.χ. αν το έχεις παρκαρισμένο σε πολυσύχναστο δρόμο, αυτό θα γράφει συνεχώς " συμβάντα " .Και όχι δεν υπάρχει περίπτωση να καταναλώσει 10%μπαταρια.
Συντονιστείτε μεταξύ σας οι προμότερες γιατί ορισμένοι είστε εκτός γραμμής. Ενδεικτικά:
Οκ.
Πάω στο σέρβις γιατί το δικό μου καταναλώνει λιγότερο.Το άρθρο σε δικαιώνει. Αναφέρει ότι θα φάει ως 7% (στα μοντέλα με μεγάλη μπαταρία, πχ την 100άρα του Plaid) και ως 14% στα μικρά (Y SR+). Οπότε αν δεν έχεις τη μικρή μπαταρία και δεν το παρκάρεις επίτηδες πάνω στην πλατεία Συντάγματος, ώστε να καταγράφει ασταμάτητα, είναι πολύ φυσιολογικό να μην σου κάψει πάνω από το 1-2-3% κατά τη διάρκεια της νύχτας, που σου καταναλώνει τώρα.
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@argyn said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@argyn said in TESLA FORUM:
@tkin73 said in TESLA FORUM:
Για το θεμα των δολιοφθορων μου είπε οτι τα τεσλα δεν τα πλησιαζουν γιατι ξερουν οτι εχουν καμερες παντου που καταγραφουν και ειπε για περιστατικο που ηρθε πελατισσα που τις εσπασαν πισω τζαμι μαλλον γιατι ηταν φιμε για να δουν μηπως ειχε κατι μεσα και κατεγραψαν οι καμερες ολο το περιστατικο και επιασε μεχρι και την πινακιδα του τυπου που κατεβηκε απο το αμαξι για να σπασει το τζαμι και τον τσακωσαν ( προφανως θα τον αφησαν μετα αλλα αυτο είναι αλλη κουβεντα).
Σε ενημέρωσε ο γκασμάς ότι παίζει το SENTRY να καταναλώνει κανένα 10% της μπαταρίας ανά 24ώρο? Αν δεν στο είπε και του ξαναμιλήσεις να τον ρωτήσεις ...
Το sentry καταναλώνει ενέργεια όσο του δίνεις ερεθίσματα για να δουλεύει.
Π.χ. αν το έχεις παρκαρισμένο σε πολυσύχναστο δρόμο, αυτό θα γράφει συνεχώς " συμβάντα " .Και όχι δεν υπάρχει περίπτωση να καταναλώσει 10%μπαταρια.
Συντονιστείτε μεταξύ σας οι προμότερες γιατί ορισμένοι είστε εκτός γραμμής. Ενδεικτικά:
Υπάρχει αυτή την στιγμή στο εμπόριο ανταγωνιστικό σύστημα που να καταναλώνει λιγότερο ? Γιατί αν δεν υπάρχει και δεν καταναλώνει λιγότερο πως τεκμαίρεται ότι δεν είναι αποδοτικό ?
Σκοπός του σχολίου ήταν η ανάδειξη της σκόπιμης παραπλάνησης από τον γκασμά πωλητή του δυνητικού αγοραστή μεσω της απόκρυψης της επιβάρυνσης που προκαλεί στην μπαταρία του αυτοκινήτου η ενεργοποίηση του sentry. Επιβάρυνση που κάλλιστα κάνει την διαφορά μεταξύ του «φτάνω ή δεν φτάνω σπίτι μου χωρίς φόρτιση» αν το αφήσω ενεργό στο πάρκινγκ του αεροδρόμιου σε ολιγοήμερο ταξίδι - συνεπώς είναι ουσιώδης παράμετρος για τον αγοραστή που ο γκασμας όφειλε να αναφέρει.
-
@spiros-0 said in TESLA FORUM:
ΔΕΝ μπορει να παραξει αρκετα model 2 αυτη τη στιγμη. Το 2 θα πουλαει περισσοτερο απο ολα τα υπολοιπα μοντελα μαζι. Δεν μπορει να εχει τωρα τετοιο ογκο παραγωγης.
Νομίζω ότι κάνα δυο χρόνια πριν κάναμε αυτή τη κουβέντα. Πως όσο καλό και να είναι ένα αυτοκίνητο, λίγες εταιρείες έχουν τεράστιες δυνατότητες μαζικής παραγωγής. Κι ίσως εκεί είναι που παίζουν μπάλα οι Κινέζοι μόνοι τους...
Πιο πιθανό είναι η Τέσλα να γίνει η Apple της ηλεκτροκίνησης, δηλαδή να κρατήσει ένα μικρότερο μερίδιο της αγοράς που θα πουλάει τα πιο ψαγμένα και "ανώτερα" οχήματα, παρά να είναι η κυρίαρχη σε πωλήσεις (κι ας φαίνεται έτσι τώρα που δεν έχει ακόμη αντιπάλους).
-
Ρε παιδιά, γιατί να γίνονται εικασίες για ζητήματα που έχει αναλύσει ο ίδιος ο CEO; Και που έχει αναλύσει πολλές φορές εδώ μέσα ο Monman; Η Tesla χρησιμοποιεί την τρέχουσα κερδοφορία της για να χτίσει καινούρια εργοστάσια ώστε να μπορέσει να παράξει τα μικρότερα μοντέλα που θα της επιτρέψουν την παγκόσμια κυριαρχία.
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Ρε παιδιά, γιατί να γίνονται εικασίες για ζητήματα που έχει αναλύσει ο ίδιος ο CEO; Και που έχει αναλύσει πολλές φορές εδώ μέσα ο Monman; Η Tesla χρησιμοποιεί την τρέχουσα κερδοφορία της για να χτίσει καινούρια εργοστάσια ώστε να μπορέσει να παράξει τα μικρότερα μοντέλα που θα της επιτρέψουν την παγκόσμια κυριαρχία.
και αυτο ακριβως κανει εως σημερα. Ξεκινησε απο λιγα και πολυ ακριβα μοντελα και περναει σταδιακα σε πιο φθηνα και με πιο μεγαλο ογκο.
προφανως αυτο θελει χρονια για να γινει, ακομη και αν εχεις "απειρα" λεφτα.
-
@tkin73 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@tkin73 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@tkin73 said in TESLA FORUM:
υπαρχει κάτοχος στο φορουμ το Υ να μας πει εντυπώσεις?
εντυπωσεις για ποιο πραγμα;
για το αμαξι?
ψαξε τα ποστ μου αρχες οκτωβριου οταν το ειχα παραλαβει και μεσα στον ιουνιο οταν ειχα νοικιασει 3αρι και Υ (πριν ριξω την παραγγελια).
Οτι απορια προκυψει, με ρωτας. Y LR εχωΕυχαριστώ. Σε διάβασα.
Εθνική με 120-130 πόσο καίει;
Από τριγμούς σου έχει εμφανίσει κάτι; τι αμάξι είχες πριν αν επιτρέπεται;περιπου 20kwh/100km (ή 200wh/km οπως γραφει την καταναλωση η τεσλα), αλλα αυτο κατα μεσο ορο, διοτι η παραμικρη κλιση ειτε προς ανηφορα ειτε κατηφορα αλλαζει αρκετα τα δεδομενα.
Τριγμους ειχα σε ενα απροσδιοριστο σημειο χοντρικα στο ταμπλο πισω απο το τιμονι. Το πηγα 2 φορες στο σερβις, την πρωτη φορα δεν το πετυχαν (δηλ εκαναν δουλεια αλλα δεν αντιμετωπιστηκε), την δευτερη το ελυσαν.
Το προηγουμενο μου αυτοκινητο ηταν ενα tiguan 2019 1.5 dsg -
@argyn said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@argyn said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@argyn said in TESLA FORUM:
@tkin73 said in TESLA FORUM:
Για το θεμα των δολιοφθορων μου είπε οτι τα τεσλα δεν τα πλησιαζουν γιατι ξερουν οτι εχουν καμερες παντου που καταγραφουν και ειπε για περιστατικο που ηρθε πελατισσα που τις εσπασαν πισω τζαμι μαλλον γιατι ηταν φιμε για να δουν μηπως ειχε κατι μεσα και κατεγραψαν οι καμερες ολο το περιστατικο και επιασε μεχρι και την πινακιδα του τυπου που κατεβηκε απο το αμαξι για να σπασει το τζαμι και τον τσακωσαν ( προφανως θα τον αφησαν μετα αλλα αυτο είναι αλλη κουβεντα).
Σε ενημέρωσε ο γκασμάς ότι παίζει το SENTRY να καταναλώνει κανένα 10% της μπαταρίας ανά 24ώρο? Αν δεν στο είπε και του ξαναμιλήσεις να τον ρωτήσεις ...
Το sentry καταναλώνει ενέργεια όσο του δίνεις ερεθίσματα για να δουλεύει.
Π.χ. αν το έχεις παρκαρισμένο σε πολυσύχναστο δρόμο, αυτό θα γράφει συνεχώς " συμβάντα " .Και όχι δεν υπάρχει περίπτωση να καταναλώσει 10%μπαταρια.
Συντονιστείτε μεταξύ σας οι προμότερες γιατί ορισμένοι είστε εκτός γραμμής. Ενδεικτικά:
Υπάρχει αυτή την στιγμή στο εμπόριο ανταγωνιστικό σύστημα που να καταναλώνει λιγότερο ? Γιατί αν δεν υπάρχει και δεν καταναλώνει λιγότερο πως τεκμαίρεται ότι δεν είναι αποδοτικό ?
Σκοπός του σχολίου ήταν η ανάδειξη της σκόπιμης παραπλάνησης από τον γκασμά πωλητή του δυνητικού αγοραστή μεσω της απόκρυψης της επιβάρυνσης που προκαλεί στην μπαταρία του αυτοκινήτου η ενεργοποίηση του sentry. Επιβάρυνση που κάλλιστα κάνει την διαφορά μεταξύ του «φτάνω ή δεν φτάνω σπίτι μου χωρίς φόρτιση» αν το αφήσω ενεργό στο πάρκινγκ του αεροδρόμιου σε ολιγοήμερο ταξίδι - συνεπώς είναι ουσιώδης παράμετρος για τον αγοραστή που ο γκασμας όφειλε να αναφέρει.
Σε ένα 5’ τηλεφώνημα ;
-
@argyn said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@argyn said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@argyn said in TESLA FORUM:
@tkin73 said in TESLA FORUM:
Για το θεμα των δολιοφθορων μου είπε οτι τα τεσλα δεν τα πλησιαζουν γιατι ξερουν οτι εχουν καμερες παντου που καταγραφουν και ειπε για περιστατικο που ηρθε πελατισσα που τις εσπασαν πισω τζαμι μαλλον γιατι ηταν φιμε για να δουν μηπως ειχε κατι μεσα και κατεγραψαν οι καμερες ολο το περιστατικο και επιασε μεχρι και την πινακιδα του τυπου που κατεβηκε απο το αμαξι για να σπασει το τζαμι και τον τσακωσαν ( προφανως θα τον αφησαν μετα αλλα αυτο είναι αλλη κουβεντα).
Σε ενημέρωσε ο γκασμάς ότι παίζει το SENTRY να καταναλώνει κανένα 10% της μπαταρίας ανά 24ώρο? Αν δεν στο είπε και του ξαναμιλήσεις να τον ρωτήσεις ...
Το sentry καταναλώνει ενέργεια όσο του δίνεις ερεθίσματα για να δουλεύει.
Π.χ. αν το έχεις παρκαρισμένο σε πολυσύχναστο δρόμο, αυτό θα γράφει συνεχώς " συμβάντα " .Και όχι δεν υπάρχει περίπτωση να καταναλώσει 10%μπαταρια.
Συντονιστείτε μεταξύ σας οι προμότερες γιατί ορισμένοι είστε εκτός γραμμής. Ενδεικτικά:
Υπάρχει αυτή την στιγμή στο εμπόριο ανταγωνιστικό σύστημα που να καταναλώνει λιγότερο ? Γιατί αν δεν υπάρχει και δεν καταναλώνει λιγότερο πως τεκμαίρεται ότι δεν είναι αποδοτικό ?
Σκοπός του σχολίου ήταν η ανάδειξη της σκόπιμης παραπλάνησης από τον γκασμά πωλητή του δυνητικού αγοραστή μεσω της απόκρυψης της επιβάρυνσης που προκαλεί στην μπαταρία του αυτοκινήτου η ενεργοποίηση του sentry. Επιβάρυνση που κάλλιστα κάνει την διαφορά μεταξύ του «φτάνω ή δεν φτάνω σπίτι μου χωρίς φόρτιση» αν το αφήσω ενεργό στο πάρκινγκ του αεροδρόμιου σε ολιγοήμερο ταξίδι - συνεπώς είναι ουσιώδης παράμετρος για τον αγοραστή που ο γκασμας όφειλε να αναφέρει.
ειτε θα ειναι γκασμας ειτε θα ειναι απατεωνας. Δεν γινεται και τα δυο
Αποψη μου, οτι ειναι γκασμας -
must, για μενα.
επισης ετοιμαζουν κανονικο μοχλο για τα φλας μετα την μαλακια της τεσλα να τον καταργησει. -
@red_monster said in TESLA FORUM:
@argyn said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@argyn said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@argyn said in TESLA FORUM:
@tkin73 said in TESLA FORUM:
Για το θεμα των δολιοφθορων μου είπε οτι τα τεσλα δεν τα πλησιαζουν γιατι ξερουν οτι εχουν καμερες παντου που καταγραφουν και ειπε για περιστατικο που ηρθε πελατισσα που τις εσπασαν πισω τζαμι μαλλον γιατι ηταν φιμε για να δουν μηπως ειχε κατι μεσα και κατεγραψαν οι καμερες ολο το περιστατικο και επιασε μεχρι και την πινακιδα του τυπου που κατεβηκε απο το αμαξι για να σπασει το τζαμι και τον τσακωσαν ( προφανως θα τον αφησαν μετα αλλα αυτο είναι αλλη κουβεντα).
Σε ενημέρωσε ο γκασμάς ότι παίζει το SENTRY να καταναλώνει κανένα 10% της μπαταρίας ανά 24ώρο? Αν δεν στο είπε και του ξαναμιλήσεις να τον ρωτήσεις ...
Το sentry καταναλώνει ενέργεια όσο του δίνεις ερεθίσματα για να δουλεύει.
Π.χ. αν το έχεις παρκαρισμένο σε πολυσύχναστο δρόμο, αυτό θα γράφει συνεχώς " συμβάντα " .Και όχι δεν υπάρχει περίπτωση να καταναλώσει 10%μπαταρια.
Συντονιστείτε μεταξύ σας οι προμότερες γιατί ορισμένοι είστε εκτός γραμμής. Ενδεικτικά:
Υπάρχει αυτή την στιγμή στο εμπόριο ανταγωνιστικό σύστημα που να καταναλώνει λιγότερο ? Γιατί αν δεν υπάρχει και δεν καταναλώνει λιγότερο πως τεκμαίρεται ότι δεν είναι αποδοτικό ?
Σκοπός του σχολίου ήταν η ανάδειξη της σκόπιμης παραπλάνησης από τον γκασμά πωλητή του δυνητικού αγοραστή μεσω της απόκρυψης της επιβάρυνσης που προκαλεί στην μπαταρία του αυτοκινήτου η ενεργοποίηση του sentry. Επιβάρυνση που κάλλιστα κάνει την διαφορά μεταξύ του «φτάνω ή δεν φτάνω σπίτι μου χωρίς φόρτιση» αν το αφήσω ενεργό στο πάρκινγκ του αεροδρόμιου σε ολιγοήμερο ταξίδι - συνεπώς είναι ουσιώδης παράμετρος για τον αγοραστή που ο γκασμας όφειλε να αναφέρει.
Σε ένα 5’ τηλεφώνημα ;
Εντάξει νομίζω έχεις δίκιο. Ήταν τηλέφωνο που με πήρε να μου πει ότι η ώρα που είχα επιλέξει δεν ισχύει για Θεσσαλονίκη και πρέπει να αλλάξει και εκεί ξεκίνησε η κουβέντα.
Θα σου πει και κάποιος είναι αυτονόητο ότι οι καμερες παρακολούθησης τρώνε μπαταρία, τώρα φυσικά όπως το θέσατε εδώ με το 3-10% είναι πιο σοβαρό.
Από το κινητό σου βλέπεις την εναπομεινουσα μπαταρία ενώ είναι σβηστό;
Αν ναι είναι η πραγματική ή όταν το ανάβεις βγάζει κάνει επαναυπολογισμο; -
@tkin73 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@argyn said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@argyn said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@argyn said in TESLA FORUM:
@tkin73 said in TESLA FORUM:
Για το θεμα των δολιοφθορων μου είπε οτι τα τεσλα δεν τα πλησιαζουν γιατι ξερουν οτι εχουν καμερες παντου που καταγραφουν και ειπε για περιστατικο που ηρθε πελατισσα που τις εσπασαν πισω τζαμι μαλλον γιατι ηταν φιμε για να δουν μηπως ειχε κατι μεσα και κατεγραψαν οι καμερες ολο το περιστατικο και επιασε μεχρι και την πινακιδα του τυπου που κατεβηκε απο το αμαξι για να σπασει το τζαμι και τον τσακωσαν ( προφανως θα τον αφησαν μετα αλλα αυτο είναι αλλη κουβεντα).
Σε ενημέρωσε ο γκασμάς ότι παίζει το SENTRY να καταναλώνει κανένα 10% της μπαταρίας ανά 24ώρο? Αν δεν στο είπε και του ξαναμιλήσεις να τον ρωτήσεις ...
Το sentry καταναλώνει ενέργεια όσο του δίνεις ερεθίσματα για να δουλεύει.
Π.χ. αν το έχεις παρκαρισμένο σε πολυσύχναστο δρόμο, αυτό θα γράφει συνεχώς " συμβάντα " .Και όχι δεν υπάρχει περίπτωση να καταναλώσει 10%μπαταρια.
Συντονιστείτε μεταξύ σας οι προμότερες γιατί ορισμένοι είστε εκτός γραμμής. Ενδεικτικά:
Υπάρχει αυτή την στιγμή στο εμπόριο ανταγωνιστικό σύστημα που να καταναλώνει λιγότερο ? Γιατί αν δεν υπάρχει και δεν καταναλώνει λιγότερο πως τεκμαίρεται ότι δεν είναι αποδοτικό ?
Σκοπός του σχολίου ήταν η ανάδειξη της σκόπιμης παραπλάνησης από τον γκασμά πωλητή του δυνητικού αγοραστή μεσω της απόκρυψης της επιβάρυνσης που προκαλεί στην μπαταρία του αυτοκινήτου η ενεργοποίηση του sentry. Επιβάρυνση που κάλλιστα κάνει την διαφορά μεταξύ του «φτάνω ή δεν φτάνω σπίτι μου χωρίς φόρτιση» αν το αφήσω ενεργό στο πάρκινγκ του αεροδρόμιου σε ολιγοήμερο ταξίδι - συνεπώς είναι ουσιώδης παράμετρος για τον αγοραστή που ο γκασμας όφειλε να αναφέρει.
Σε ένα 5’ τηλεφώνημα ;
Εντάξει νομίζω έχεις δίκιο. Ήταν τηλέφωνο που με πήρε να μου πει ότι η ώρα που είχα επιλέξει δεν ισχύει για Θεσσαλονίκη και πρέπει να αλλάξει και εκεί ξεκίνησε η κουβέντα.
Θα σου πει και κάποιος είναι αυτονόητο ότι οι καμερες παρακολούθησης τρώνε μπαταρία, τώρα φυσικά όπως το θέσατε εδώ με το 3-10% είναι πιο σοβαρό.
Από το κινητό σου βλέπεις την εναπομεινουσα μπαταρία ενώ είναι σβηστό;
Αν ναι είναι η πραγματική ή όταν το ανάβεις βγάζει κάνει επαναυπολογισμο;οταν δεν δουλευει κατι στο αυτοκινητο (πχ sentry mode) μπαινει σε sleep για να ελαχιστοποιησει τις απωλειες ενεργειας. Με το που ανοιξεις το app σου δειχνει το πραγματικο ποσοστο μπαταριας. Γενικα σε sleep mode δεν χανει πολυ ενεργεια. Να χασει 1% στο 12ωρο; στο 24ωρο; Δεν εχω κατσει ποτε να το ψαξω αυτο.
-
Όταν ανοίγει το app του τηλεφώνου, το αυτοκίνητο ξυπνά και δείχνει την κατάσταση της μπαταρίας αλλά και την θερμοκρασία του σαλονιού καθώς και την γεωγραφική θέση που βρίσκεται.
Όσο παίζεις με αυτό, αλλά και με live feed με τις κάμερες η κατανάλωση είναι αυξημένη.
Τις πρώτες μέρες που έπαιζα συνεχώς η κατανάλωση ήταν τις τάξης 3-4% την ημέρα. -
@spiros-0 said in TESLA FORUM:
must, για μενα.
επισης ετοιμαζουν κανονικο μοχλο για τα φλας μετα την μαλακια της τεσλα να τον καταργησει.Τα πιο γρήγορα απο ότι νομίζεις
-
Εντάξει απλό είναι... Μόνο 130 συντομεύσεις σε ένα μοχλό... Τι να πω αν λειτουργεί χωρίς προβλήματα δείχνει απίστευτο.
Πρακτικά παίρνεις όλη την παραμετροποίηση της οθόνης σε ένα περιστροφικο διακόπτη.... -
@spiros-0 said in TESLA FORUM:
must, για μενα.
επισης ετοιμαζουν κανονικο μοχλο για τα φλας μετα την μαλακια της τεσλα να τον καταργησει.θα ηθελα 1-2 απο τις λειτουργιες του, αλλα γενικα δεν καταλαβαινω τη χρησιμοτητα. Λατρευω το interface του αυτοκινητου για την απλοτητα του και δεν βρισκω τον λογο να εισαγω κατι τοσο πολυπλοκο. Αυτα ομως ειναι περισσοτερο θεμα προσωπικων προτιμησεων οποτε ο καθενας κανει οτι νομιζει.
-
Τα κουμπάκια στο τιμόνι δεν κάνουν τίποτα;
Δεν μπαίνουν στα μενού και υπομενού της οθόνης και από εκεί να έχεις κύλιση στις διάφορες επιλογές χωρίς να πάρεις τα χέρια σου από το τιμόνι; -
@vagkirk said in TESLA FORUM:
Τα κουμπάκια στο τιμόνι δεν κάνουν τίποτα;
Δεν μπαίνουν στα μενού και υπομενού της οθόνης και από εκεί να έχεις κύλιση στις διάφορες επιλογές χωρίς να πάρεις τα χέρια σου από το τιμόνι;Όχι, τι έχουμε 1939 ;
-
@vagkirk said in TESLA FORUM:
Τα κουμπάκια στο τιμόνι δεν κάνουν τίποτα;
Δεν μπαίνουν στα μενού και υπομενού της οθόνης και από εκεί να έχεις κύλιση στις διάφορες επιλογές χωρίς να πάρεις τα χέρια σου από το τιμόνι;απαξ και εχεις προσαρμοσει το αμαξι οπως το θελεις, δεν χρειαζεται καν να ακουμπησεις την οθονη, παρα μονο για ασχοληθεις με τη μουσικη ή να βαλεις καποιον προορισμο στο navigation. Προορισμο βαζεις πριν ξεκινησεις να οδηγας και καλο ειναι να κανεις και το ιδιο με τη μουσικη/ραδιοφωνο/podcast/audiobook. Οποτε πρακτικα, δεν βαζεις χερι στην οθονη
TESLA FORUM