-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και με εικόνα και ήχο.
Δείτε live την φόρτιση των μπαταριών νέας τεχνολογίας
καταλαβαίνεις οτι το πολύ δύσκολο ΔΕΝ είναι να βγουν νεες τεχνολογίες και να υποστηρίζονται όλο και γρηγορότερες φορτισεις και όλο και καλύτερες μπαταρίες ετσι? Ολοι σπρωχνουν πολλα χρήματα , ΘΑ ΓΙΝΕΙ
Το δύσκολο είναι να τροφοδοτήσει η ΔΕΗ και το κράτος ένα απομακρυσμένο σημειο με τοσα KW.
Πόσα kw ???
-
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αν είσαι το παραπάνω και έχεις και ΤΕΣΛΑ είναι παραπάνω από επαρκεις
Συμφωνώ 100% με όλα όσα γράφεις!! Στέκομαι εδώ, γιατί για εμένα σήμερα στην Ελλάδα μόνο τα Τέσλα έχουν νόημα ώς ηλεκτρικά. Όλα τα άλλα, συγκρινόμενα με τα Τέσλα, είναι πανάκριβα και 10 χρόνια πίσω σε τεχνολογία. Άρα, στο δικό μου μυαλό πάντα, σήμερα ηλεκτρικό αμάξι = Τέσλα, τα άλλα απλά είναι ως μη γενόμενα.
οχι οχι δεν είναι ετσι γιατι ναι μεν συμφωνούμε στο θέμα των φορτιστών και στο ένα αμαξι για όλα που αυτή την στιγμη ΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΕΣΛΑ στην Ελλαδα τουλάχιστον
αλλά
Ηλεκτρικο Αυτοκίνητο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ το ενα για όλα (αρα και για ταξιδια)
Ηλεκτρικα στο πρώτο στάδιο της ηλεκτροκίνησης που είμαστε τωρα για μενα προσωπικά είναι τα μικρα αμαξακια για μέσα στην πόλη και τα microcars (με τελική 80-90 οχι οι ami βλακείες με 45). Το πρόβλημα εκεί (που εχει επιλυθει στα μεγαλύτερα TESLA είναι το κόστος)
Η τεσλα δεν υπάρχει ΚΑΝ εκει στο χάρτη αφού δεν ασχολείται με μικρά
Το ηλεκτρικο είναι ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ μπορεις να οδηγείς σε πόλη και με λογικές τιμές θα άξιζε να είχαν πολλοί δευτερο αμαξάκι περιορίζοντας καυσαέρια και έξοδα ειδικα αν συνδιάζεται με φωτοβολταικά
Σε μικρά και μεγάλα το κοινο μεγάλο πρόβλημα είναι να έχεις δικό σου παρκινγκ!!!
Διαβάζοντας αυτό, θυμηθήκα τώρα σχόλιο σε είδηση ότι στην Αμερική αρχίζει να κυκλοφορεί το Fiat 500e, με range γύρω στα 240 km και τιμή από 33000 $ προ επιδοτήσεων.
Και γράφει κάποιος, ότι πρέπει για 3ο αμάξι για να μπορώ να πηγαίνω τα παιδιά στο σχολείο και να πηγαίνω για ψώνια το απόγευμα και να μην χρησιμοποιώ τα μεγάλα αμάξια.Και εδώ θα διαβάζαμε σχόλια, ότι είναι το μανα εξ ουρανού της ηλεκτροκίνησης, άνετα μια οικογένεια με 2 παιδία το χρησιμοποιεί για όλες τις δουλειές και με λίγο προγραμματισμό μπορείς να πας από Μεθώνη σε Διδυμότειχο άνετα χωρίς πολλές καθυστερήσεις.
-
Άρα να μην πάρουμε tesla
-
Μέσα στο νοσοκομείο Σωτηρία έχουν βάλει 2 θέσεις φόρτισης ηλεκτρικών, σε ένα έρημο σημείο, νομίζω ΔΕΗ blue, όπου τις 4-5 φορές που πήγα δε φόρτιζε κανένας (και μάλλον ούτε πρόκειται). Καταπληκτικες επενδύσεις αυτές...
Μιλάμε για πραφιτΗ Ουγγαρία και BYD και CATL:
https://www.tovima.gr/print/autohub/stin-ouggaria-to-ergostasio-tis-byd-gia-ilektrika-aytokinita/
-
Εδώ εμείς διώχνουμε βιομηχανίες που έχουν ήδη παραγωγή στη χώρα μας και θέλουν να επενδύσουν στην ηλεκτροκίνηση.
Πραγματικά πρέπει να βιαστούμε και οι λαϊκιστές εχθροί της ηλεκτροκίνησης που ξεπροβάλλουν από τις τρύπες τους απλά να σκάσουν. Είναι ευκαιρία για την Ελλάδα να οργανώσει και να καταθέσει φακέλους προσκλήσεων σε διάφορες εταιρείες και καταξιωμένες βιομηχανίες του χώρου ώστε να μπούμε στον χάρτη της ευρωπαϊκής ηλεκτροκίνησης πριν γίνουν όλες οι μεγάλες επενδύσεις σε άλλες χώρες και κλείσει το παράθυρο ευκαιρίας.
Την άποψη μου την έχω γράψει αναλυτικά. Σύμπραξη δημοσίου ιδιωτών και δη μεγάλων ναυτιλιακών για την δημιουργία ενός οργανισμού που θα κατέθετει φακέλους με αρχή μέση τέλος προς όλες τις ενδιαφερόμενες βιομηχανίες του πλανήτη όπου θα τους δίνεται η προοπτική για μεταφορά πρώτων υλών, μεταποίηση, μεταφορά στις αγορές σε ανταγωνιστικές δυνατές και συγκεκριμένες κλειστές τιμές δεκαετίας.
Αν είναι να περιμένουμε από τους γραφειοκράτες των υπουργείων να περιμένουν παθητικά για να δώσουν απαντήσεις σε απλά θέματα που θέτουν οι ίδιοι οι επενδυτές,( δεν μιλάμε καν για να αναζητήσουν οι ίδιοι τους επενδυτές ) θα χάσουμε τις ευκαιρίες.
Το εθνικό μοντέλο ανάπτυξης πρέπει να αλλάξει διότι σε λίγο καιρό ούτε αγροτική περιοχή θα είμαστε ούτε τίποτα. Ξενοδοχεία και συνταξιούχοι της Ευρώπης θα έρχονται εδώ να τρώνε χωριάτικες σαλάτες και εμείς να νιώθουμε περήφανοι καθώς στάζει το λάδι από το στόμα τους.
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
με τη δυνατότητα της μπαταρίας να τη δεχτεί.
Για να μην το κάνουμε πιο πολύπλοκο, αναφέροντας υλικά και διατομές αγωγώνΔεν μιλάμε για διατομές αγωγών.
Διαβάζεις ποτέ το τι γράφουν οι άλλοι, έλεος.
Μιλάμε για την τεχνολογία της ίδια της μπαταρίας.
Δεν διαβάζεις ποτέ τι γράφουν οι άλλοι.
Μιλάμε για τις δυνατότητες των φορτιστων.
Και απαντάω.... υπάρχει και άλλος τρόπος για να πετύχεις γρήγορη φόρτιση από το να γεμίσεις με δυνατούς υπερφορτιστες των 1000 kwh και να αλλάξεις ολόκληρο το δίκτυο.Αυτός είναι η ίδια η αρχιτεκτονική και τεχνολογία υλικών του κελιού της μπαταρίας. Τα ιόντα λιθίου δεν είναι η ανώτερη μορφή φόρτισης. Υπάρχουν πολύ καλύτερες που πλέον με τις νέες τεχνοτροπίες σε νανοεπιπεδο είναι εξίσου αν όχι περισσότερο σταθερές.
-
Η αρχική ενθουσιώδης ανακοίνωση για παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα:
Η σφαλιάρα που φάγαμε χωρίς απάντηση από τον λαλίσταστο Άδωνι:
Όπως έγραψε ο Γκάτσος και μελοποίησε ο Ξαρχάκος:
" Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα......" -
Τι να τους κάνω τους Γερμανους ως επενδυτές ev ; Τους Κινέζους θέλω που ξέρουν από ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
-
Οι κινεζο-BYD-άδες προτίμησαν την «δημοκρατική» Ουγγαρία του Ορμπάν όπως οι υπόλοιποι προτιμούν τον «σουλτάνο» Ερντογάν. Τυχαίο σίγουρα.
Και άντε η Τουρκία έχει μεγάλο νεαρό πληθυσμό και έχει και αρκετή εμπειρία οι ούγγροι των 9,7 εκ. πόθεν?
-
Οι Ούγγροι έχουν βιομηχανικό παρελθόν τεχνογνωσίας και κουλτούρα σχεδιασμου και παραγωγής, απ την εποχή που στην Ελλάδα υπήρχαν τσιφλικάδες και κολίγοι.
Αρκεί μια βόλτα στη Βουδαπέστη και σύγκριση της με Αθήνα, ως προς το πως είναι και λειτουργεί μια πόλη.
Και σκέψου ότι οι Ουγγρικες εταιρείες κάνουν outsourcing την παραγωγή των προϊόντων χαμηλοτερης τεχνολογιας που σχεδιάζουν, σε Τσεχία και Σλοβακία για φθηνότερη ποιοτική παραγωγή ή σε μέρη σαν τη Τουρκία για τα φτηνιάρικα, ενώ έχουν επί δεκαετίες παραγωγή αυτοκινήτων στη χώρα τους.
Το προηγούμενο Σουζουκι μου που πωλουνταν και ως Φιατ παραγόταν στην Ουγγαρία.Είναι μακράν πιο προηγμένες τεχνολογικά και βιομηχανικά αυτές οι χώρες απ την Ελλάδα των τραχανοπλαγιάδων πολιτικών και "επιχειρηματιών" όσο κι αν μας πικραινει, είναι απλά κεντροευρωπαίοι οι άνθρωποι, με λίγο πιο χαλαρό λαηφστάηλ απ τους Σοημπλεδες.
-
Ενδιαφέρουσα "πτυχη" ...
Ναι μεν η ενσωμάτωση των μπαταριων σαν πλαίσιο δινει το πλεονέκτημα του χαμηλού κέντρου βάρους αλλά έχει και δυσάρεστες παρενέργειες.
Μπορεί βέβαια ηλεκτρικό από ηλεκτρικό να διαφέρει σε τέτοιες περιπτώσεις...
-
@fiverg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ναι μεν η ενσωμάτωση των μπαταριων σαν πλαίσιο δινει το πλεονέκτημα του χαμηλού κέντρου βάρους αλλά έχει και δυσάρεστες παρενέργειες.
Μπορεί βέβαια ηλεκτρικό από ηλεκτρικό να διαφέρει σε τέτοιες περιπτώσεις...
Εγώ πάλι δεν το καταλαβαίνω αυτό, και έχω ακούσει πολλές τέτοιες περιπτωσεις (οχι βέβαια σε αυτό το κόστος αλλά σε γενικές γραμμές ασύμφορο να φτιαχτεί), μηπως πιο πολύ παίζει αισχροκέρδια πλέον από τις εταιρίες? δεν γίνετια η αντικατάσταση της μπαταρίας να κάνει όσο το αυτοκίνητο.... δεν βγάζει λογική τουλάχιστον σε μένα με το φτωχό μου το μυαλό. Για τον παραπάνω λόγο διάβασα ασφαλιστικές εταιρίες στην Γερμανία δεν κάνουν μεικτή σε ηλεκτρικά, βλέπω γενικά έναν πόλεμο σίγά σιγά των διάφορων εταιριών στα ηλεκτρικά που δεν ξέρω που θα καταλήξει. Κύριος υπεύθυνος βέβαια είναι οι ίδιες εταιρίες πχ Tesla Hyundai Κτλ Που θα έπρεπε αυτό να το είχαν προβλέψει από τη μία, και από την άλλη μήπως, τα διαφυγόντα κέρδη από την συντήρηση τους γύρισαν μπούμπερανγκ και πλέον ψάχνουν τρόπος βελτίωσης εσόδων με αθέμιτες λογικές?
-
Έχω πρώτο ξάδερφο στο Μόντρεαλ του Κεμπέκ, δίνει 150 ντόλλαρς δύο φορές το χρόνο στο τοπικό λαστιχάδικο για να του αλλάξουν λάστιχα, χειμερινά-καλοκαιρινά σετ. Ήγουν 300 το χρόνο, στην τιμή αυτή του φυλάει και το δεύτερο σετ στην αποθήκη. Πάει για ένα τυπικό σέρβις στο Νισσάν του (2.500 κυβικά) και πληρώνει 1000 ντόλλαρς.Οι χρεώσεις εκεί είναι γενικά στα ύψη.
Μην πάτε μακρυά. 24.000 ευρώ αντικατάσταση μπαταρίας σε Ληφ ΜΚ1 στο Θεοχαράκη, όσο τα 3/4 της αξίας του καινούργιου αυτοκινήτου.
Είναι καλά? -
Είπαμε η ηλεκτροκίνηση σήμερα, είναι σαν τον Νεάντερνταλ...
Θα εξαφανιστεί από εντελώς νέες γενιές...
Οπότε μόνο λήζινγκ σήμερα...
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Είπαμε η ηλεκτροκίνηση σήμερα, είναι σαν τον Νεάντερνταλ...
Θα εξαφανιστεί από εντελώς νέες γενιές...
Οπότε μόνο λήζινγκ σήμερα...
Ή το ανάποδο, ενώ κυριαρχούν οι στιβαροί Νεάτερνταλ, σιγά σιγά εμφανίζεται κι από κάνας μεταλλαγμένος homo sapiens
-
Αν δεν κάνω λαθος ο σάπιενς δεν είναι μετάλλαξη. Είναι άλλο είδος.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αν δεν κάνω λαθος ο σάπιενς δεν είναι μετάλλαξη. Είναι άλλο είδος.
Το οποίο προέκυψε από άλλο γενεαλογικό δέντρο;
-
Αν τα θυμάμαι σωστά, ζούσαν παράλληλα τα δύο είδη ανθρώπων. Και έκαναν και μίξεις.
Αλλά δεν ήταν εξέλιξη το ένα του άλλου. Ήταν ο καθένας εξέλιξη του είδους του με μια κοινή καταγωγή.Γενικά ο όρος άνθρωπος δεν είχε μονάχα ένα είδος. Όπως υπάρχουν σήμερα λύκοι και σκυλιά που είναι άλλο είδος αλλά έχουν κοινή καταγωγή
Οι Νεάντερταλ δεν άντεχαν στις αρρωστιες και εξαφανίστηκαν.
Μάλιστα σήμερα πολλοί άνθρωποι έχουν γονίδια Νεάντερταλ λόγω της μίξης μεταξύ των δύο ειδών ανθρώπου που ζούσαν παράλληλα.
Το πιο ενδιαφέρον ειναι ότι υπήρχαν και άλλα είδη ανθρώπων.
-
@elteo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
...
Και άντε η Τουρκία έχει μεγάλο νεαρό πληθυσμό και έχει και αρκετή εμπειρία οι ούγγροι των 9,7 εκ. πόθεν?Ίσως γιατί έχει ήδη εγκατεστημένη βιομηχανία οχημάτων, ίσως γιατί έχει ήδη δίκτυο προμηθευτών εξαρτημάτων, ίσως γιατί είναι πιο κεντρικά στην Ευρώπη και μπορεί να τα στέλνει στα δυτικά πιο εύκολα, ίσως για όλους τους ίδιους λόγους που τα τελευταία 40 χρόνια όλες αυτές οι χώρες εκεί πέρα έχουν τέτοια εργοστάσια ενώ η Ελλάδα πουλάει γκρικ σουβλάκι και ήλιο.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης