-
Αν πιστέψουμε τα νούμερα , το 1990 υπήρχαν περίπου 160 εκατομμύρια αυτοκίνητα στην Ευρώπη και το 2020 γύρω στα 230 εκατομμύρια. Άραγε να έχει σχέση με την αύξηση που λέμε;
-
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Έχουμε πάνω από το 50% της παγκόσμιας κατανάλωσης σε μετακινήσεις/θέρμανση-ψύξη/παραγωγή ενέργειας. Αυτά μπορούν με τις τρέχουσες τεχνολογίες να βγουν εκτός του κύκλου του άνθρακα. Πρέπει να γίνουν αλλαγές οι οποίες η ανθρωπότητα φαίνεται ανίκανη να αντιμετωπίσει, το αστείο είναι ότι τα έργα που έχουν υλοποιηθεί από την βιομηχανική επανάσταση και έπειτα είναι πραγματικά φαραωνικά*, η χωροθέτηση όμως πάρκων ΑΠΕ και δικτύου φόρτισης στις πόλεις φαντάζει αδύνατο project.
*Rigs εξόρυξης ορυκτών, αυτοκινητόδρομοι-γέφυρες-τούνελ, διυλιστήρια, αγωγοί φυσικού αερίου-πετρελαίου, δεξαμενόπλοια, κλπ.
-
@ataim said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Έχουμε πάνω από το 50% της παγκόσμιας κατανάλωσης σε μετακινήσεις/θέρμανση-ψύξη/παραγωγή ενέργειας. Αυτά μπορούν με τις τρέχουσες τεχνολογίες να βγουν εκτός του κύκλου του άνθρακα. Πρέπει να γίνουν αλλαγές οι οποίες η ανθρωπότητα φαίνεται ανίκανη να αντιμετωπίσει, το αστείο είναι ότι τα έργα που έχουν υλοποιηθεί από την βιομηχανική επανάσταση και έπειτα είναι πραγματικά φαραωνικά*, η χωροθέτηση όμως πάρκων ΑΠΕ και δικτύου φόρτισης στις πόλεις φαντάζει αδύνατο project.
*Rigs εξόρυξης ορυκτών, αυτοκινητόδρομοι-γέφυρες-τούνελ, διυλιστήρια, αγωγοί φυσικού αερίου-πετρελαίου, δεξαμενόπλοια, κλπ.
Το υπόλοιπο 50 % που είναι;
-
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αν πιστέψουμε τα νούμερα , το 1990 υπήρχαν περίπου 160 εκατομμύρια αυτοκίνητα στην Ευρώπη και το 2020 γύρω στα 230 εκατομμύρια. Άραγε να έχει σχέση με την αύξηση που λέμε;
Έλα ρε σοβαρά;;;
Ότι ακριβώς σου έγραψα πιο πάνω ως επιχείρημα στην χαζομάρα που έγραψες διαιρώντας την παγκόσμια εκπομπή ρύπων δια αυτήν των οχημάτων χωρίς να εξετάσεις οτιδήποτε άλλο όπως την κατανομή των οχημάτων, και εσύ με ειρωνεύεσαι πως δεν χρειάζεται πηγή διότι δεν θα συμφωνώ εγώ, συμφώνησαν και οι άσχετοι, και τώρα αναρωτιέσαι αν αυξήθηκε ο πληθυσμός της Ευρώπης ο οποίο προφανώς ως Ευρωπαίοι μπορούν να αγοράσουν οχήματα. Δηλαδή ψάχνεις για έναν συντελεστή βαρύτητας που θα εξηγεί το γράφημα πιο πάνω.
Λοιπόν, ναι αυξήθηκε
Αλλά ταυτόχρονα λόγω του πληθυσμού αυξήθηκαν και οι υπόλοιπες ανάγκες οι οποίες οδηγούν και σε αυξημένη παραγωγή των υπολοίπων κλάδων, οι οποίοι δεν ακολουθούν την ίδια αύξηση των ρύπων.
Γιατί συμβαίνει αυτό;
https://ec.europa.eu/eurostat/web/products-eurostat-news/w/edn-20230711-1
-
@johnny-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Επιδοτήσεις ηλεκτρικών γιοκ στη Γερμανία πλέον
Το βίντεο δεν το είδα λόγω έλλειψης χρόνου, αλλά θεωρώ δεδομένο ότι όπου υπάρχουν τέτοιες επιδοτήσεις, κάποια στιγμή θα σταματήσουν. Αυτά τα μέτρα είναι προσωρινά και με ημερομηνία λήξης.
Το θέμα είναι τουλάχιστον στην Ελλάδα δεν βλέπω να περπατά και πολύ αυτή η προσπάθεια μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση. Προφανώς επειδή κάποιοι ελάχιστοι αγοράζουν (ή τους τα δίνουν), αυτό δεν σημαίνει ότι κάτι έχει πετύχει και αφορά την συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών.
-
-
@fiverg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν είναι ωραίο να παρεμβαίνω σε συζητήσεις άλλων αλλά νομίζω ότι μόνο αυτό δεν σου έγραψε. Τώρα πως κατάλαβες εσύ κάτι τέτοιο και έκανες και διάλεξη περί μαρξισμού...
Κάθε Δευτέρα Τετάρτη Παρασκευή μας λέει πόσο κορόιδα είμαστε που εκφράζουμε την συμπάθεια μας στο tesla και οτι είμαστε θιασώτες του καπιταλιστικού συστήματος επειδή μας αρέσουν κάποια από τα χαρακτηριστικά του προϊόντος ενώ αυτός με την bmw του δεν είναι.
Γενικότερα δεν ήθελα να κάνω καμιά διάλεξη, και αυτό δεν είναι διάλεξη, απλή επεξήγηση κάποιων βασικών εννοιών ειναι που ένας αριστερός υποτίθεται τις γνωρίζει απ' έξω, αλλα μας έχει πρήξει του πόσο αριστερός είναι αυτός και πόσο κορόιδα οι άλλο, ενώ στην πράξη χρηματοδοτεί την πεμπτουσία του συστήματος που αντιπαθεί.
Ενώ μπορεί να κάνει την ίδια δουλειά και με άλλα αυτοκίνητα ,προτιμά για την εξυπηρέτηση της προσωπικής του ανάγκης το καλυτερο δυνατό σε κάθε τομέα, ότι δηλαδή προτάσει η καταναλωτική καπιταλιστική οικονομία, η οποία όπως περιέγραψα με την επεξήγηση των εννοιών εδράζεται στην προστιθέμενη αξία που αυτή ενισχύει τις δομές του συστήματος
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fiverg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν είναι ωραίο να παρεμβαίνω σε συζητήσεις άλλων αλλά νομίζω ότι μόνο αυτό δεν σου έγραψε. Τώρα πως κατάλαβες εσύ κάτι τέτοιο και έκανες και διάλεξη περί μαρξισμού...
Κάθε Δευτέρα Τετάρτη Παρασκευή μας λέει πόσο κορόιδα είμαστε που εκφράζουμε την συμπάθεια μας στο tesla και οτι είμαστε θιασώτες του καπιταλιστικού συστήματος επειδή μας αρέσουν κάποια από τα χαρακτηριστικά του προϊόντος ενώ αυτός με την bmw του δεν είναι.
Γενικότερα δεν ήθελα να κάνω καμιά διάλεξη, και αυτό δεν είναι διάλεξη, απλή επεξήγηση κάποιων βασικών εννοιών ειναι που ένας αριστερός υποτίθεται τις γνωρίζει απ' έξω, αλλα μας έχει πρήξει του πόσο αριστερός είναι αυτός και πόσο κορόιδα οι άλλο, ενώ στην πράξη χρηματοδοτεί την πεμπτουσία του συστήματος που αντιπαθεί.
σου εγραψε πουθενά ότι είναι αριστερός; άλλο να σου λέει κάποιος ότι η ηλεκτροκίνηση όπως εκφράζεται τώρα είναι άλλο ένα καταναλωτικό gadget που πόρρω απέχει από τις βασικές αρχές της "οικολογίας", άλλο να είναι αριστερός.
Τέλος πάντων, ας μην γράφω για άλλους...ΥΓ: Κι εμένα μου αρέσει το Tesla 3 σαν αμάξι, δεν θα πω όμως ποτέ ότι το σκέφτηκα ως "οικολόγος".
-
Ναι ρε συ, δεν μας διαβάζεις;;;
Καργα φουλ...
Για ποιον δίνουμε παραστάσεις κάθε Δευτέρα, Τετάρτη Παρασκευή;;
Μόνοι μας παίζουμε;;;
-
@fiverg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
: Κι εμένα μου αρέσει το Tesla 3 σαν αμάξι, δεν θα πω όμως ποτέ ότι το σκέφτηκα ως "οικολόγος"
Μα σαν αυτοκίνητο το συγκρίνουμε και κυρίως τα πάγια έξοδα του.
Είναι πολύ πιο οικολογικό αλλά αυτό έχουμε να το αναφέρουμε κάνα 6μηνο. Κυρίως ασχολούμαστε με το αυτοκίνητο ως αυτοκίνητο και με τα πάγια και δυναμικά έξοδα του ως επιβάρυνση κατά τη χρήση του.
Στον αντίποδα τα επιχειρήματα των φίλων μας είναι ο ελον, το διεθνές σύστημα, το καπιταλιστικό σύστημα, οι στρέβλωση μςε τις επιδοτήσεις κτλ κτλ
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και τα ηλεκτρικα υπερκερδη προσφερουν στις εταιρειες τους
Εκτός από την Τέσλα σε όλους τους άλλους τους βάζουν μέσα.
Αλλά γιατί επιμένουν;
Διότι υπάρχει ένα mandatory, μέσω μιας μορφής κεντρικού σχεδιασμού που τους επιβάλει χρονοδιάγραμμα για την υιοθέτηση μιας τεχνολογίας
Και γιατί τους το επιβάλει;;
Για λόγους οικολογικούς και προστασίας του περιβάλλοντος και του πολιτισμού των ανθρώπων;
Υπάρχει προστιθέμενη αξία σε όλο αυτό;
Ναι εφόσον καταφέρουν να αποφέρουν κέρδη δηλαδή μια προστιθεμενη αξία όπως η Τέσλα, διότι αυτό είναι η πεμπτουσία του συστήματος στο οποίο ζούμε.
Άρα, τα ev εξυπηρετούν δύο βασικές συνθήκες.
- Προστασία του περιβάλλοντος
- Προστιθέμενη αξία.
Εμείς για ποιο πράγμα μιλάμε;;;;
Για το περιβάλλονΕσύ τι κατηγορείς;;
Την υψηλή προστιθέμενη αξία των ev οχημάτων
Πως την κατηγορείς;;;
Προτείνοντας bmw e330
Άντε καληνύχτα!
Θα προτεινα trampant και gaz και τετοια θα ειχα κιολας (τις συγχρονες εκδοχες τους προφανως) με ευχαριστηση αλλα το συστημα που τα παρηγε δεν υπαρχει πλεον. Οποτε μεταξυ απατεωνων προτιμαω τη bmw που εχει και μια ιστορια χρονων και σε αγωνες και εκτος απο τα ρημαδια ενος νεοπλουτου μεγαλομανη γιαπη με ρατσιστικες αντιληψεις.
Οσο για το οτι τα ηλεκτρικα βαζουν μεσα το κεφαλαιο, γελανε μεχρι και οι ανεμογεννητριες των κατακαμενων εκτασεων του ελλαδισταν μαζι με ολες τις βουνοκορφες που εχουν εγκατασταθει προς οφελος των απατεωνων που τις λυμαινονται οπως λυμαινονται τα παντα στον καπιταλισμο.
Αντε καλημερα.
-
Ευκαιρία της Ελλάδας να μπει στον χάρτη της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, εκμετάλλευομενη την στρατηγική της θέση.
Αλλά....αν το ψάξετε, θα χτυπιεστε από τα νεύρα σας. Οι άνθρωποι ήθελα;ν να κάνουν στην Ελλάδα την μονάδα αυτή και περιμένουν 1,5-2 έτη να πάρουν απαντήσεις λόγω γραφιοκρατιας.
Και στη Γαλλία σε 2 μήνες τους τα έχουν όλα έτοιμα και τους χρηματοδοτούν.Άλλη μια φορά αυτό το κράτος χάνει τεράστιες ευκαιρίες
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Άλλη μια φορά αυτό το κράτος χάνει τεράστιες ευκαιρίες
Δεν χανει, γιατι απλα ΔΕΝ ενδιαφερεται!! Μονο εαν πεσει μίζα.
-
Δεν ξέρω, πραγματικά κάτι κηφήνες γραφειοκρατες πρέπει να ξηλωθούν χθες.
Ένα mega factory μπαταριών αυτοκινήτων στην Ελλάδα θα έφερνε και την ίδια την μονάδα συναρμολόγησης δίπλα σε αυτό.
Η Ελλάδα θα αποκτούσε σταδιακά βαριά βιομηχανία.
Θα έπαιρνε πρώτες ύλες από την Ασία, θα κατασκεύαζε μπαταρίες και αυτοκίνητα και μετά θα εξήγαγε σε Βαλκάνια, Ευρώπη, βόρεια Αφρική, κτλ
Είναι Η ΕΥΚΑΙΡΊΑ του αιώνα που έρχεται. Τώρα που μπαίνουμε σε άλλη τεχνολογία και οι ανταγωνιστικές χώρες δεν την διαθέτουν να κλείσεις με στρατηγικές κινήσεις την εγκατάσταση νέων εργοστασίων εδώ, όπου μετά θα κλείσουν τον δρόμο για τις μετέπειτα επενδυσεις σε άλλες χώρες.
Όταν η κεντρική Ευρώπη έχει μείνει σε εργοστάσια θερμικών αυτοκινήτων είναι η μεγαλύτερη ευκαιρια να επενδύσουμε στην επόμενη γενιά από τώρα.
Δεν ξέρω, πρέπει να το πάρει προσωπικά πάνω της η κυβέρνηση ως μια ξεχωριστή περίπτωση.
-
@fiverg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αν πράγματι στοχεύαμε στο περιβάλλον θα βλέπαμε προσπάθεια ενίσχυσης πωλήσεων μικρών καθημερινών EV αυτοκινήτων πόλης. Αντ' αυτού επιδοτούνται "ανώτερες μορφές αυτοκίνησης" εκατοντάδων ίππων με στόχο το "περιβάλλον" (και καλά). Ευτυχώς αυτός ο παραλογισμός φαίνεται να φτάνει στο τέλος του σιγά σιγά. Ας δεχτούμε απλά ότι κάποιος έπρεπε να πληρώσει το κόστος ώστε να αναπτυχθούν οι τεχνολογίες αυτές και να μπορέσουν να περάσουν σε μικρά και πιο καθημερινά οχήματα, σε φορτηγά, λεωφορεία κλπ. μην πάμε όμως να βαφτίσουμε "οικολογικό" το cybertruck επειδή δεν κινείται με hemi v8 επειδή είναι (ίσως;) οικολογικότερο από ένα αντίστοιχο Dodge.
Και όμως οι τεχνολογίες που έχει πάνω του το cybertrunk δεν θα μπορούσαν να περάσουν σήμερα ως κόστος σε απλά καθημερινά αυτοκίνητα.
Η απόσβεση αυτών θα τα κατεβάσει και στα πιο απλά καθημερινά.
Ήδη το model 2 με 25Κ όπως λένε θα έχει τεχνολογιες που πριν 12 έτη δεν τις είχε ουτε το model s των 100Κ
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν ξέρω, πρέπει να το πάρει προσωπικά πάνω της η κυβέρνηση ως μια ξεχωριστή περίπτωση.
Παραείσαι ρομαντικός Λαπ. Να στο πω ξανά: ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ!! Χέστηκαν για την χώρα και εμάς, μόνο η κονόμα τους νοιάζει, είναι τόσο απλό! Για αυτό δεν θα γίνει ποτέ τίποτα στην Ελλάδα, απλά θα μας αγοράζουν σιγά σιγά οι ξένοι και θα είμαστε οι σερβιτόροι τους, απλά πράγματα.
-
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και τα ηλεκτρικα υπερκερδη προσφερουν στις εταιρειες τους
Εκτός από την Τέσλα σε όλους τους άλλους τους βάζουν μέσα.
Αλλά γιατί επιμένουν;
Διότι υπάρχει ένα mandatory, μέσω μιας μορφής κεντρικού σχεδιασμού που τους επιβάλει χρονοδιάγραμμα για την υιοθέτηση μιας τεχνολογίας
Και γιατί τους το επιβάλει;;
Για λόγους οικολογικούς και προστασίας του περιβάλλοντος και του πολιτισμού των ανθρώπων;
Υπάρχει προστιθέμενη αξία σε όλο αυτό;
Ναι εφόσον καταφέρουν να αποφέρουν κέρδη δηλαδή μια προστιθεμενη αξία όπως η Τέσλα, διότι αυτό είναι η πεμπτουσία του συστήματος στο οποίο ζούμε.
Άρα, τα ev εξυπηρετούν δύο βασικές συνθήκες.
- Προστασία του περιβάλλοντος
- Προστιθέμενη αξία.
Εμείς για ποιο πράγμα μιλάμε;;;;
Για το περιβάλλονΕσύ τι κατηγορείς;;
Την υψηλή προστιθέμενη αξία των ev οχημάτων
Πως την κατηγορείς;;;
Προτείνοντας bmw e330
Άντε καληνύχτα!
Θα προτεινα trampant και gaz και τετοια θα ειχα κιολας (τις συγχρονες εκδοχες τους προφανως) με ευχαριστηση αλλα το συστημα που τα παρηγε δεν υπαρχει πλεον. Οποτε μεταξυ απατεωνων προτιμαω τη bmw που εχει και μια ιστορια χρονων και σε αγωνες και εκτος απο τα ρημαδια ενος νεοπλουτου μεγαλομανη γιαπη με ρατσιστικες αντιληψεις.
Οσο για το οτι τα ηλεκτρικα βαζουν μεσα το κεφαλαιο, γελανε μεχρι και οι ανεμογεννητριες των κατακαμενων εκτασεων του ελλαδισταν μαζι με ολες τις βουνοκορφες που εχουν εγκατασταθει προς οφελος των απατεωνων που τις λυμαινονται οπως λυμαινονται τα παντα στον καπιταλισμο.
Αντε καλημερα.
Γιατί είναι απατεώνες;
Όταν μάλιστα η bmw προσπαθεί να τους ανταγωνιστεί ;;;
Τι σχέση έχει ο ιδιοκτήτης και μεγαλομέτοχος της εταιρίας με το ιδιο το αυτοκίνητο ως προϊόν;;;
Γνωρίζεις την βαυαρική οικονομική σχολή και την σχέση της με την αυστριακή οικονομική πολιτική αντίληψη;;;
Σε αυτό το οικονομικό μοντέλο, της αυστριακής σχολής λειτουργεί και η BMW Είναι δυνατόν να την αξιολογήσουμε εμείς ως οδηγοί αυτό ως αυτοκίνητο με βάση αυτό το κριτήριο;
Μάλλον για εσένα και για τους ομοίους σου, ειναι.Ενημερώσου για το τι πρεσβεύουν οι οικονομικες σχολές κάτω από τις οποίες λειτουργούν αυτές οι εταιρείες και τι απόψεις έχουν και πες μας εσύ ως αριστερός αν συμφωνείς.
Προφανώς εαν είχες επιλογή σε ένα αλλο σύστημα δεν θα οδηγούσες τίποτα από όσα λες. Θα τα θεωρούσες κουβάδες. Θα ήσουν ο τύπος που θα έψαχνε στην μαύρη αγορά για δυτικά προϊόντα γιατί πάνω από όλα για εσένα υπέρτατη επιλογή είναι το υψηλότερο όφελος που θα λαμβάνεις εσύ προσωπικά και όχι τα προϊόντα που παράγονται με την έννοια της προστιθέμενης αξίας όπως περιγράφει ο μαρξισμός.
Το έχω ξαναπεί, διάφορα τέτοια τσιτατα και χαζες ατάκες που γράφονται στα κοινωνικά δίκτυα εξυπηρετούν το σύστημα που υποτίθεται κρίνουν. Αυτοί που τα γράφουν δεν αντιλαμβάνονται τι πράττουν, καταστρέφουν με τις χαζομάρες τους το όνομα αυτών που πρεσβεύουν.
Άντε καλησπέρα!!!
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν ξέρω, πραγματικά κάτι κηφήνες γραφειοκρατες πρέπει να ξηλωθούν χθες.
Χθες πήρανε 46% αύξηση στο μισθό τους αυτοί που λες.
-
Παντού κηφήνες, άπειροι σύμβουλοι και δεν μπορούν να δουν την ευκαιρία του από το πουθενά να μπούμε στον παγκόσμιο χάρτη παραγωγής αυτοκινήτων ev.
Οκ, το δημοσίευμα θα είναι ένας μοχλός πίεσης της εταιρίας χρεώνοντας πολιτικό κόστος στην κυβέρνηση. Τέτοια δημοσιεύματα δεν γίνονται χωρίς κάποιον λόγο.
Αλλά η ουσία πέρα από όλα αυτά είναι μια. Η Ελλάδα έχει ευκαιρία από το πουθενά να κάνει ένα βήμα μπροστά προς την σωστή κατεύθυνση.
Πόσο μάλλον να χτιστεί το εργοστάσιο σε περιοχή με μεγάλη ανεργία.Δηλαδή έλεος!!!!
Μου ανέβηκε η πίεση με τους πα@@@ρες που μπλέξαμε.
-
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ataim said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Έχουμε πάνω από το 50% της παγκόσμιας κατανάλωσης σε μετακινήσεις/θέρμανση-ψύξη/παραγωγή ενέργειας. Αυτά μπορούν με τις τρέχουσες τεχνολογίες να βγουν εκτός του κύκλου του άνθρακα. Πρέπει να γίνουν αλλαγές οι οποίες η ανθρωπότητα φαίνεται ανίκανη να αντιμετωπίσει, το αστείο είναι ότι τα έργα που έχουν υλοποιηθεί από την βιομηχανική επανάσταση και έπειτα είναι πραγματικά φαραωνικά*, η χωροθέτηση όμως πάρκων ΑΠΕ και δικτύου φόρτισης στις πόλεις φαντάζει αδύνατο project.
*Rigs εξόρυξης ορυκτών, αυτοκινητόδρομοι-γέφυρες-τούνελ, διυλιστήρια, αγωγοί φυσικού αερίου-πετρελαίου, δεξαμενόπλοια, κλπ.
Το υπόλοιπο 50 % που είναι;
Καλλιέργειες, Βιομηχανία-Βιοτεχνίες, Κατασκευαστικός τομέας.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης