-
Ήδη αρκετοί μηχανικοί αυτοκινήτων (μιλάμε για σοβαρά σέρβις) στην Θεσσαλονίκη κάνουν εκπαίδευση πάνω στα ηλεκτρικά για να βγάλουν και τα επίσημα χαρτιά και θα μπορούν να κάνουν αντικαταστάσεις κυψελών-μπαταριών.
-
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Υπάρχει, ίσως, και μια άλλη εναλλακτική, αλλά θα κάνει χρόνια να την δούμε, και αν.Να κατασκευάζονται από φασονατζήδες και ανεξσρτητους, μπαταρίες παντός τύπου και εφαρμογής, σε προσιτότερες τιμές και κυρίως με σταθερή διαθεσιμότητα.
Έχει ψιλοαρχίσει αυτό που λες αλλά χωρίς προσιτότερες τιμές. Μια εταιρεία στην Αυστραλία που κάνει αυτή τη δουλειά είπε "γιατί να πουλήσουμε πολύ χαμηλότερα από τη Nissan;"
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://insurify.com/car-insurance/knowledge/tesla-battery-replacement-cost/
12.900 ευρώ ξεκινά λέει εδώ για την μπαταρία του model 3
To 12.900 απο που προκυπτει? Μας εκανες και την τωρινη ισοτιμια του ευρω με το δολλαριο?
Μηπως και τα iphones που κοστιζουν 1200 δολλαρια στην αμερικη κοστιζουν 1100 ευρω εδω λογω της ισοτιμιας με τη λογικη του παραλογου σου?
Ο,τι ειναι σε δολλαρια, ιδιως οταν μιλαμε για αμερικανικη εταιρεια, ειναι τουλαχιστον το ιδιο και σε ευρω και στο ελλαδισταν με τους αυξημενους φορους στα παντα εναντι των ΗΠΑ τα 16.000 δολλαρια (ή 14.000 που παρεθεσες εσυ) για πλακα γινονται 20.000 ευρω.
Τα υπολοιπα ειναι παπατζιδικα μαθηματικα σαν αυτα που παραθετεις μονιμα για να κανεις τη νυχτα μερα.
Αντε πες μας τωρα οτι το μεσο βενζινοκινητο καιει 15 λιτρα ανα 100χλμ και η βενζινη εχει 2,40 (οπως ειχε περσι) ενω η μπαταρια στα τεσλα αλλαζει με κανα 5χιλιαρο για να μας βγαλεις οτι αν εχουμε τεσλα 3 στα 10 χρονια θα εχουμε κερδισει 50.000 ευρω σε σχεση με το να ειχαμε υβριδικο yaris. Aν αγορασουμε και καμια βιλα στην εξοχη και δωσουμε και καμια 100στη χιλιαδες για φωτοβολταικα παιζει και να μας πληρωνουν κιολας για να καθομαστε, αλλιως θα μας τα τρωνε οι πετρελαιαδες τη στιγμη που ο αγιος Ελον μπαινει και μεσα κιολας για να μας βοηθησει ο καημενος.
Ετσι κι αλλιως ο ορισμος της παπατζας εισαι, εδω μας λες οτι αμαξι με 380.000 χλμ θα γινει του κουτιου επειδη θα αλλαξεις μια μπαταρια (παιζει να εχει διαλυθει πληρως το ρημαδοτεσλα με την ποιοτητα που'χει εντωμεταξυ οχι στα 380.000 χλμ αλλα στα μισα απ'αυτα) οποτε σε λιγο θα μας τα πεις κι αυτα ειμαι βεβαιος.Λοιπόν άκου τυπε μου καλέ. Καμάρι της bmw!!!!
Σου παρέθεσα τα στοιχεία στην κουβέντα. Σου έβαλα τιμές και από Αμερική και από Αυστραλία. Στην Αυστραλία μάλιστα γίνεται αναφορά σε τιμολόγιο με όλα τα έξοδα αντικατάστασης για μια μπαταρία LFP εκτός εγγύησης. Αυτά στα βάζω για να έχουμε μια τάξη μεγέθους πάνω στην οποία θα κάνουμε υπολογισμούς. Δεν σου αρέσουν! Οκ!
Σου ζητώ λοιπόν να βάλεις τις δικές σου πηγές με το κόστος αντικατάστασης της μπαταρίας για το αυτοκίνητο που συζητούμε. Tesla model 3 με LFP μπαταρία
Και άλλες φορές με κατηγορείς χωρίς να βάζεις τις πηγές που επικαλείσαι.Παραβλέπεις το γεγονός ότι μια μπαταρία προς αλλαγή μπορεί να πωληθεί ως υλικά, και να μειώσει το τελικό κόστος της νέας. Αλλά πέρα από αυτό δες τις τιμές στην περίπτωση Αυστραλίας. Δεν μπόρεσα να βρω για την Ελλάδα.
Παρόλα αυτά, και πάλι με την μεγαλύτερη τιμή που υπολογίζεις που απευθύνεται λογικά στο model s, η διαφορά υπέρ του ηλεκτρικού είναι στα 10.500€!!! Στα 200.000 χλμ.
Τέλος, και πάλι παραποιείς τα γραφόμενα μου, ως άλλος προπαγναδιστης, ενώ εγώ συγκρίνω tesla model 3 με 300 άλογα με ένα αντίστοιχο κλασικό D segment με 180-200-250.
Απάντησε μου στο εξής απλό χωρίς τις άλλες μπούρδες που γράφεις.
Βάλε κάτω τα κόστη ενός θερμικού με μέση κατανάλωση βενζίνης περί τα 10 λίτρα/100 χλμ, για παράδειγμα μιας BMW 330i.
Και 0,30-0,35€/kwh για 16kwh/100χλμ κατανάλωση του model 3.
Και υπολόγισε για 300.000 χλμ ποια τα κόστη κίνησης των δύο οχημάτων.
Οι lfp μπαταρίες όπως λέει το εργοστάσιο περνούν κατά πολύ τα 300.000 χλμ, ( το υπολογίζουν στα 480.000 χλμ) αλλά εσύ πες τόσα.
Μετά αφαίρεσε γύρω στα 12Κ €... Άντε ακόμα και 20Κ μιας και φαγωθηκες για την μπαταρία και πες μας χοντρικά πόσα ευρώ βγάζεις διαφορά;
Τα νούμερα μιλάνε μόνα τους. Δεν χρειάζεται να πούμε περισσότερα!
Εσύ βρίσκεις ορθό να δίνεις δεκάδες χιλιάρικα παραπανω σε πετρελαϊκά συμφέροντα για ένα υποδεέστερο σε κάθε τομέα αυτοκίνητο (πλην του χρόνου ανεφοδιασμού σε κάποιο ταξίδι) γιατι δεν είσαι κορόιδο.
Εγώ με την διαφορά αυτή θα προτιμούσα να έκανα ολική ανακαίνιση σε ένα σπίτι ή να αγόραζα δεύτερο Tesla συν φυσικά την αλλαγή μπαταρίας στο πρώτο, από το να τα δίνω σε βενζινάδικαΟ καθένας με την οπτική του.
Eγω εχω ενα διλιτρο αυτοκινητο 15 χρονων με καταναλωση στα ταξιδια (γιατι για εκει ειναι τετοια αυτοκινητα) 7,5 λιτρα με ταχυτητες 120-130 χλμ και κοστος 200 ευρω κατα μεσο ορο το χρονο για σερβις και το αμαξι μου αν γουσταρω το κραταω αλλα τοσα χρονια και παλι θα ταξιδευω σαν ανθρωπος κι οχι με 100χλμ μηπως και φτασω μεχρι την Πατρα οπως μ'ενα τεσλα το οποιο μετα τα 8 χρονια που ληγει η εγγυηση της μπαταριας ειναι ζητημα χρονου να παει για πεταμα γιατι θα θελει 20 χιλιαρικα για να συνεχισει να κουνιεται. Αν ειχα κι ενα υβριδικο γισ την πολη τοτε την οικονομια αυτη δεν την εφτανε το Τεσλα ουτε κι ανεμογεννητρια να ειχα βαλει στο μπαλκονι μου.
Για τις μπαταριες σου εβαλα λινκ με κοστος 16.000 δολλαρια που ξαναλεω οτι στην Ελλαδα θα ειναι μετα βεβαιοτητας 20κ ευρω. Ο αλλος φιλος ειπε για το leaf οτι ο Θεοχαρακης ζηταει 24κ. Παντως τα 9 χιλιαρικα που γραφετε καποιοι ειναι εξ'ολοκληρου ατοπα. Μπορει στο μελλον να κανουν οντως τοσο, αυτο κανεις δεν το ξερει, τωρα παντως ειναι τουλαχιστον τα διπλασια που κανουν τ'αυτοκινητα αυτα να εχουν ξεκαθαρα εναν περιορισμενο κυκλο ζωης που τα μεκ ποτε δεν ειχαν.
Οποτε εν κατακλειδι εγω κανεναν δεν κανω πλουσιο περα απ'το κρατος και τα υπερογκα τελη κυκλοφοριας που με βαζει να πληρωνω ενω στα ηλεκτρικα προσφερει μεχρι και δωρεαν παρκινγκ γιατι υπαρχει μια ξεκαθαρη στρεβλωση της αγορας προς οφελος τους αφου ειδαλλως δεν θα ασχολουταν κανεις με μαουνες 2,5 τονων που δε φτανουν ουτε μεχρι τη Λαρισα κα στη δεκαετια ειτε τα πετας ειτε τα ξαναπληρωνεις κατα 50%+ του κοστους αγορας τους για να μην πανε στα σκουπιδια.
Οταν οι μπαταριες φτασουν να κοστιζουν το πολυ το 10% της αξιας του αυτοκινητου, εχουν αυτονομια τουλαχιστον 500χλμ με μεσες ταχυτητες ανω των 110-120χλμ και φορτιζουν το πολυ σε κανα τεταρτο τοτε τα ξαναλεμε και τοτε μπορει να λεω αλλα πραγματα κι εγω.
Ως τοτε γελαει ο κοσμος. -
@polioan said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ήδη αρκετοί μηχανικοί αυτοκινήτων (μιλάμε για σοβαρά σέρβις) στην Θεσσαλονίκη κάνουν εκπαίδευση πάνω στα ηλεκτρικά για να βγάλουν και τα επίσημα χαρτιά και θα μπορούν να κάνουν αντικαταστάσεις κυψελών-μπαταριών.
οταν γινει αυτο και αν δεν το υπερχρεωνουν θα είναι εξαιρετικο
-
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αν κάποιος είναι έξυπνος, απλά πάει και φέρνει Nissan Leaf του 2022 με 18.500 ευρώ από Γερμανία και καθάρισε. Μιλάμε για τρελή αξία και απόσβεση!
Αν ενδιαφερεται αποκλειστικα για αστικη χρηση και αν μπορεσει να εξασφαλισει οτι η μπαταρια ειναι οκ, τοτε ειναι οντως μια καλη επιλογη! Επισης βλεπω αρκετα συχνα πλεον ταξι leaf, οποτε θελω να πιστευω οτι θα υπαρξει ακρη με ανταλλακτικα και μπαταριες αν υπαρχει στο μελλον προβλημα.
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
ρεωνουν θα είναι εξαιρετι
Μακάρι να μην φτάσουν σε σημείο να υπερχρεώνουν, αλλά σίγουρα θα είναι πιο βατό από το να αλλάζεις έναν ολόκληρο "πάκο'' μπαταρίες. Θα φανεί στην πορεία...
Από ότι αναφέρεται ακόμα και από τους ¨καθηγητές¨ θα αρχίσουν τις αδειοδοτήσεις από τα τέλη του 2024. -
@polioan said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
ρεωνουν θα είναι εξαιρετι
Μακάρι να μην φτάσουν σε σημείο να υπερχρεώνουν, αλλά σίγουρα θα είναι πιο βατό από το να αλλάζεις έναν ολόκληρο "πάκο'' μπαταρίες. Θα φανεί στην πορεία...
Από ότι αναφέρεται ακόμα και από τους ¨καθηγητές¨ θα αρχίσουν τις αδειοδοτήσεις από τα τέλη του 2024.πιο λιγο θα είναι και δεν περιμενω να είναι το κοστος αναλογα του ποσοστου που κάνει ολοκληρη. Τα εργατικα είναι λογικο να τα πληρωνεις.
Ομως αν αλλαξουν λιγες ελατωματικες κυψελες (η πως τα λένε δεν είμαι και ειδικός) και κοστιζει το μισο κόστος ολοκληρης της συστοιχιας μπαταριών πχ ε δεν θα είναι κλεψια? θα είναι ασχετως που θα πληρωσεις τα μισα από να τα άλλαζες όλα
αυτος είναι ο φόβος μου μονο σε αυτό
-
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://insurify.com/car-insurance/knowledge/tesla-battery-replacement-cost/
12.900 ευρώ ξεκινά λέει εδώ για την μπαταρία του model 3
To 12.900 απο που προκυπτει? Μας εκανες και την τωρινη ισοτιμια του ευρω με το δολλαριο?
Μηπως και τα iphones που κοστιζουν 1200 δολλαρια στην αμερικη κοστιζουν 1100 ευρω εδω λογω της ισοτιμιας με τη λογικη του παραλογου σου?
Ο,τι ειναι σε δολλαρια, ιδιως οταν μιλαμε για αμερικανικη εταιρεια, ειναι τουλαχιστον το ιδιο και σε ευρω και στο ελλαδισταν με τους αυξημενους φορους στα παντα εναντι των ΗΠΑ τα 16.000 δολλαρια (ή 14.000 που παρεθεσες εσυ) για πλακα γινονται 20.000 ευρω.
Τα υπολοιπα ειναι παπατζιδικα μαθηματικα σαν αυτα που παραθετεις μονιμα για να κανεις τη νυχτα μερα.
Αντε πες μας τωρα οτι το μεσο βενζινοκινητο καιει 15 λιτρα ανα 100χλμ και η βενζινη εχει 2,40 (οπως ειχε περσι) ενω η μπαταρια στα τεσλα αλλαζει με κανα 5χιλιαρο για να μας βγαλεις οτι αν εχουμε τεσλα 3 στα 10 χρονια θα εχουμε κερδισει 50.000 ευρω σε σχεση με το να ειχαμε υβριδικο yaris. Aν αγορασουμε και καμια βιλα στην εξοχη και δωσουμε και καμια 100στη χιλιαδες για φωτοβολταικα παιζει και να μας πληρωνουν κιολας για να καθομαστε, αλλιως θα μας τα τρωνε οι πετρελαιαδες τη στιγμη που ο αγιος Ελον μπαινει και μεσα κιολας για να μας βοηθησει ο καημενος.
Ετσι κι αλλιως ο ορισμος της παπατζας εισαι, εδω μας λες οτι αμαξι με 380.000 χλμ θα γινει του κουτιου επειδη θα αλλαξεις μια μπαταρια (παιζει να εχει διαλυθει πληρως το ρημαδοτεσλα με την ποιοτητα που'χει εντωμεταξυ οχι στα 380.000 χλμ αλλα στα μισα απ'αυτα) οποτε σε λιγο θα μας τα πεις κι αυτα ειμαι βεβαιος.Λοιπόν άκου τυπε μου καλέ. Καμάρι της bmw!!!!
Σου παρέθεσα τα στοιχεία στην κουβέντα. Σου έβαλα τιμές και από Αμερική και από Αυστραλία. Στην Αυστραλία μάλιστα γίνεται αναφορά σε τιμολόγιο με όλα τα έξοδα αντικατάστασης για μια μπαταρία LFP εκτός εγγύησης. Αυτά στα βάζω για να έχουμε μια τάξη μεγέθους πάνω στην οποία θα κάνουμε υπολογισμούς. Δεν σου αρέσουν! Οκ!
Σου ζητώ λοιπόν να βάλεις τις δικές σου πηγές με το κόστος αντικατάστασης της μπαταρίας για το αυτοκίνητο που συζητούμε. Tesla model 3 με LFP μπαταρία
Και άλλες φορές με κατηγορείς χωρίς να βάζεις τις πηγές που επικαλείσαι.Παραβλέπεις το γεγονός ότι μια μπαταρία προς αλλαγή μπορεί να πωληθεί ως υλικά, και να μειώσει το τελικό κόστος της νέας. Αλλά πέρα από αυτό δες τις τιμές στην περίπτωση Αυστραλίας. Δεν μπόρεσα να βρω για την Ελλάδα.
Παρόλα αυτά, και πάλι με την μεγαλύτερη τιμή που υπολογίζεις που απευθύνεται λογικά στο model s, η διαφορά υπέρ του ηλεκτρικού είναι στα 10.500€!!! Στα 200.000 χλμ.
Τέλος, και πάλι παραποιείς τα γραφόμενα μου, ως άλλος προπαγναδιστης, ενώ εγώ συγκρίνω tesla model 3 με 300 άλογα με ένα αντίστοιχο κλασικό D segment με 180-200-250.
Απάντησε μου στο εξής απλό χωρίς τις άλλες μπούρδες που γράφεις.
Βάλε κάτω τα κόστη ενός θερμικού με μέση κατανάλωση βενζίνης περί τα 10 λίτρα/100 χλμ, για παράδειγμα μιας BMW 330i.
Και 0,30-0,35€/kwh για 16kwh/100χλμ κατανάλωση του model 3.
Και υπολόγισε για 300.000 χλμ ποια τα κόστη κίνησης των δύο οχημάτων.
Οι lfp μπαταρίες όπως λέει το εργοστάσιο περνούν κατά πολύ τα 300.000 χλμ, ( το υπολογίζουν στα 480.000 χλμ) αλλά εσύ πες τόσα.
Μετά αφαίρεσε γύρω στα 12Κ €... Άντε ακόμα και 20Κ μιας και φαγωθηκες για την μπαταρία και πες μας χοντρικά πόσα ευρώ βγάζεις διαφορά;
Τα νούμερα μιλάνε μόνα τους. Δεν χρειάζεται να πούμε περισσότερα!
Εσύ βρίσκεις ορθό να δίνεις δεκάδες χιλιάρικα παραπανω σε πετρελαϊκά συμφέροντα για ένα υποδεέστερο σε κάθε τομέα αυτοκίνητο (πλην του χρόνου ανεφοδιασμού σε κάποιο ταξίδι) γιατι δεν είσαι κορόιδο.
Εγώ με την διαφορά αυτή θα προτιμούσα να έκανα ολική ανακαίνιση σε ένα σπίτι ή να αγόραζα δεύτερο Tesla συν φυσικά την αλλαγή μπαταρίας στο πρώτο, από το να τα δίνω σε βενζινάδικαΟ καθένας με την οπτική του.
Eγω εχω ενα διλιτρο αυτοκινητο 15 χρονων με καταναλωση στα ταξιδια (γιατι για εκει ειναι τετοια αυτοκινητα) 7,5 λιτρα με ταχυτητες 120-130 χλμ και κοστος 200 ευρω κατα μεσο ορο το χρονο για σερβις και το αμαξι μου αν γουσταρω το κραταω αλλα τοσα χρονια και παλι θα ταξιδευω σαν ανθρωπος κι οχι με 100χλμ μηπως και φτασω μεχρι την Πατρα οπως μ'ενα τεσλα το οποιο μετα τα 8 χρονια που ληγει η εγγυηση της μπαταριας ειναι ζητημα χρονου να παει για πεταμα γιατι θα θελει 20 χιλιαρικα για να συνεχισει να κουνιεται. Αν ειχα κι ενα υβριδικο γισ την πολη τοτε την οικονομια αυτη δεν την εφτανε το Τεσλα ουτε κι ανεμογεννητρια να ειχα βαλει στο μπαλκονι μου.
Μιλάμε για μέση κατανάλωση. Οπου μέση σημαίνει 33%πολη, 33% επαρχιακο και 33% εθνική
Ειδάλλως και το Τέσλα ως ηλεκτρικό μέσα στην πόλη έχει μικρότερη κατανάλωση. Εμείς όμως υπολογίζουμε μέση..
Και πάλι συγκρίνεις ένα αυτοκίνητο με 150 άλογα με ένα άλλο με σχεδόν 300 άλογα.Ρε φίλε απορώ με εσένα. Ρε συ μετά τα 8 χρόνια με 150.000 χλμ έχεις πληρωσει διπλάσιο κόστος απο μια μπαταρία σε καύσιμο και χαίρεσαι.
Πελατακι του διεθνούς ιμπεριαλισμού είσαι... Ο χρήσιμος του.
Πως ξέρεις ότι θα χαλάσει η μπαταρία μόλις λήξει η εγγύηση;; Είσαι στα ερευνητικά κέντρα των εταιριών που κατασκευάζουν μπαταρίες. Τα στατιστικά που μας ανακοινώνουν είναι συνωμοσίες;;;;;
Για τις μπαταριες σου εβαλα λινκ με κοστος 16.000 δολλαρια που ξαναλεω οτι στην Ελλαδα θα ειναι μετα βεβαιοτητας 20κ ευρω. Ο αλλος φιλος ειπε για το leaf οτι ο Θεοχαρακης ζηταει 24κ.
Ποιο λινκ δεν το κατάλαβα; Τι λινκ έβαλες;;;;
Παντως τα 9 χιλιαρικα που γραφετε καποιοι ειναι εξ'ολοκληρου ατοπα. Μπορει στο μελλον να κανουν οντως τοσο, αυτο κανεις δεν το ξερει, τωρα παντως ειναι τουλαχιστον τα διπλασια που κανουν τ'αυτοκινητα αυτα να εχουν ξεκαθαρα εναν περιορισμενο κυκλο ζωης που τα μεκ ποτε δεν ειχαν.
Οποτε εν κατακλειδι εγω κανεναν δεν κανω πλουσιο περα απ'το κρατος και τα υπερογκα τελη κυκλοφοριας που με βαζει να πληρωνω ενω στα ηλεκτρικα προσφερει μεχρι και δωρεαν παρκινγκ γιατι υπαρχει μια ξεκαθαρη στρεβλωση της αγορας προς οφελος τους αφου ειδαλλως δεν θα ασχολουταν κανεις με μαουνες 2,5 τονων που δε φτανουν ουτε μεχρι τη Λαρισα κα στη δεκαετια ειτε τα πετας ειτε τα ξαναπληρωνεις κατα 50%+ του κοστους αγορας τους για να μην πανε στα σκουπιδια.
ενώ τις bmw τις κρατάς ως τέρας αξιόπιστιας.
Οταν οι μπαταριες φτασουν να κοστιζουν το πολυ το 10% της αξιας του αυτοκινητου, εχουν αυτονομια τουλαχιστον 500χλμ με μεσες ταχυτητες ανω των 110-120χλμ και φορτιζουν το πολυ σε κανα τεταρτο τοτε τα ξαναλεμε και τοτε μπορει να λεω αλλα πραγματα κι εγω.
Μάλλον δεν διαβάζεις το τι ποσταρουμε. Δες το πινάκακι με τα κόστη μιας μπαταρίας
Ως τοτε γελαει ο κοσμος.
Το θέμα είναι ποιος γελάει. Από χαζοχαρουμενα φυντανια έχει γεμίσει ο τόπος.
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@polioan said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
ρεωνουν θα είναι εξαιρετι
Μακάρι να μην φτάσουν σε σημείο να υπερχρεώνουν, αλλά σίγουρα θα είναι πιο βατό από το να αλλάζεις έναν ολόκληρο "πάκο'' μπαταρίες. Θα φανεί στην πορεία...
Από ότι αναφέρεται ακόμα και από τους ¨καθηγητές¨ θα αρχίσουν τις αδειοδοτήσεις από τα τέλη του 2024.πιο λιγο θα είναι και δεν περιμενω να είναι το κοστος αναλογα του ποσοστου που κάνει ολοκληρη. Τα εργατικα είναι λογικο να τα πληρωνεις.
Ομως αν αλλαξουν λιγες ελατωματικες κυψελες (η πως τα λένε δεν είμαι και ειδικός) και κοστιζει το μισο κόστος ολοκληρης της συστοιχιας μπαταριών πχ ε δεν θα είναι κλεψια? θα είναι ασχετως που θα πληρωσεις τα μισα από να τα άλλαζες όλα
αυτος είναι ο φόβος μου μονο σε αυτό
Συμφωνώ απόλυτα με την λογική σου. Αυτόν τον φόβο έχω και εγώ.
Καινούρια τεχνολογία και απροετοίμαστοι όλοι στην Ελλάδα. Πάντα το καινούριο είναι επίφοβο...
Θα φανεί στην συνέχεια. Αλλά στην αρχή ακόμα και οι αλλαγές των συστοιχιών θα είναι ακριβές, επίτηδες! Μόλις σκάσουν πολλοί μύτη και θα γίνεται ως πιο κοινή διαδικασία, μπορεί να είναι πιο ανθρώπινα... -
Ρε σεις μπορεί να πάμε σε swap με leasing. Χεστηκες αν θα χαλάσει.
Η nio προσφέρει τέτοια εξυπηρέτηση
-
@polioan said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@polioan said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
ρεωνουν θα είναι εξαιρετι
Μακάρι να μην φτάσουν σε σημείο να υπερχρεώνουν, αλλά σίγουρα θα είναι πιο βατό από το να αλλάζεις έναν ολόκληρο "πάκο'' μπαταρίες. Θα φανεί στην πορεία...
Από ότι αναφέρεται ακόμα και από τους ¨καθηγητές¨ θα αρχίσουν τις αδειοδοτήσεις από τα τέλη του 2024.πιο λιγο θα είναι και δεν περιμενω να είναι το κοστος αναλογα του ποσοστου που κάνει ολοκληρη. Τα εργατικα είναι λογικο να τα πληρωνεις.
Ομως αν αλλαξουν λιγες ελατωματικες κυψελες (η πως τα λένε δεν είμαι και ειδικός) και κοστιζει το μισο κόστος ολοκληρης της συστοιχιας μπαταριών πχ ε δεν θα είναι κλεψια? θα είναι ασχετως που θα πληρωσεις τα μισα από να τα άλλαζες όλα
αυτος είναι ο φόβος μου μονο σε αυτό
Συμφωνώ απόλυτα με την λογική σου. Αυτόν τον φόβο έχω και εγώ.
Καινούρια τεχνολογία και απροετοίμαστοι όλοι στην Ελλάδα. Πάντα το καινούριο είναι επίφοβο...
Θα φανεί στην συνέχεια. Αλλά στην αρχή ακόμα και οι αλλαγές των συστοιχιών θα είναι ακριβές, επίτηδες! Μόλις σκάσουν πολλοί μύτη και θα γίνεται ως πιο κοινή διαδικασία, μπορεί να είναι πιο ανθρώπινα...Εικοσι χρονια πουλανε υβριδικα στην Ελλαδα και βρεθηκε "τεχνικος" που κατεστρεψε το Ινβερτερ σε καινουργιο αυτοκινητο, οκ το αμαξι φτιαχτηκε χωρις αλλα δραματα, αλλα ο ανθρωπος εμεινε καποιον καιρο χωρις το αμαξι του, ταλαιπωρηθηκε αρκετα και εχει και ενα ερωτηματικο ποσο καλη δουλεια κανανε στην αντικατασταση.
Μιλαμε τωρα για ηλεκτρικα, τι μπορει να παει στραβα και τι στραβο μπορουν να σου κανουν οι πιτσιρικαδες των συνεργειων.
Μονο ληζινγκ γιατι εχεις το κεφαλι σου ησυχο, κοστιζει μεν αλλα εχεις το κεφαλι σου ησυχο σε μειωσεις τιμων, απαξιωση λογω παλαιοτητας τεχνολογιας, κλπ
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ομως αν αλλαξουν λιγες ελατωματικες κυψελες (η πως τα λένε δεν είμαι και ειδικός) και κοστιζει το μισο κόστος ολοκληρης της συστοιχιας μπαταριών πχ ε δεν θα είναι κλεψια? θα είναι ασχετως που θα πληρωσεις τα μισα από να τα άλλαζες όλα
-
@panick-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μιλαμε τωρα για ηλεκτρικα, τι μπορει να παει στραβα και τι στραβο μπορουν να σου κανουν οι πιτσιρικαδες των συνεργειων.
Πολλά!!!
Γενικά τα ηλεκτρικά θέλουν ειδική πιστοποίηση και έχει σοβαρή εκπαίδευση.
Από κάθε κάθετη μονάδα στέλνουν για επιμόρφωση στα εργοστάσια αυτούς που είναι τσακάλια και γενικότερα στροφαρει ο εγκέφαλος τους, όχι τον κάθε πιτσιρικά.
Και τα εργοστάσια έχουν συγκεκριμένα κριτήρια για την επιλογή αυτών που θα επιμορφωσουν. -
"Η τεχνολογία μπαταριών της Ample θα διατίθεται στους πελάτες EV μέσω συνδρομητικής υπηρεσίας. Αυτή η προσέγγιση δύναται να μειώσει το αρχικό συνολικό κόστος του οχήματος – καθώς στην τιμή του θα μπορεί να μην συμπεριλαμβάνεται το κόστος της μπαταρίας – και θα επιτρέψει στον πελάτη να επωφεληθεί από το να έχει πάντα την πιο πρόσφατη τεχνολογία μπαταριών, αυξάνοντας, εφόσον το χρειάζεται, την αυτονομία και τη διάρκεια ζωής του ηλεκτρικού του οχήματος."
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@panick-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μιλαμε τωρα για ηλεκτρικα, τι μπορει να παει στραβα και τι στραβο μπορουν να σου κανουν οι πιτσιρικαδες των συνεργειων.
Πολλά!!!
Γενικά τα ηλεκτρικά θέλουν ειδική πιστοποίηση και έχει σοβαρή εκπαίδευση.
Από κάθε κάθετη μονάδα στέλνουν για επιμόρφωση στα εργοστάσια αυτούς που είναι τσακάλια και γενικότερα στροφαρει ο εγκέφαλος τους, όχι τον κάθε πιτσιρικά.
Και τα εργοστάσια έχουν συγκεκριμένα κριτήρια για την επιλογή αυτών που θα επιμορφωσουν.Έχει η καρέντα τσακάλια ?
-
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@panick-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μιλαμε τωρα για ηλεκτρικα, τι μπορει να παει στραβα και τι στραβο μπορουν να σου κανουν οι πιτσιρικαδες των συνεργειων.
Πολλά!!!
Γενικά τα ηλεκτρικά θέλουν ειδική πιστοποίηση και έχει σοβαρή εκπαίδευση.
Από κάθε κάθετη μονάδα στέλνουν για επιμόρφωση στα εργοστάσια αυτούς που είναι τσακάλια και γενικότερα στροφαρει ο εγκέφαλος τους, όχι τον κάθε πιτσιρικά.
Και τα εργοστάσια έχουν συγκεκριμένα κριτήρια για την επιλογή αυτών που θα επιμορφωσουν.Έχει η καρέντα τσακάλια ?
η καρέντα έχει φανοποιεία, όχι συνεργείο.
-
Λες και δεν ξέρουμε ότι, όπως και οι προδιαγραφές ασφαλείας επιβάλλουν, τα battery packs θα είναι ερμητικά κλειστά και θα ανοίγουν μόνο με τροχό και σέγα...
Και μετά θα βάλεις το επισκευασμενο με ρητίνη pack μέσα στο όχημα που θα μεταφέρει την οικογένεια σου για να κάνεις οικονομία, ενώ έχεις πληρώσει αρχικά καμιά 50αρα ευρα...
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://www.visualcapitalist.com/visualized-how-much-do-ev-batteries-cost/
Αξιοπιστη πολυ φαινεται η πηγη.
Ακομα κι αυτο που παρεθεσες προηγουμενως ελεγε για 14.000 δολλαρια σε τεσλα 3 κι εδω μας λεει 12 για το πολυ ακριβοτερο s. Ενταξει πειστηκαμε.
Mαλλον θα ειναι σαν τα 140 ευρω που εγραφε ο καταλογος της bmw οτι κανει η μπαταρια για το αμαξι μου και το εξουσιοδοτημενο μου ζητησε 320, τοσο αξιοπιστη κοστολογηση. -
Ένα είναι το σίγουρο: ότι αυτό που βλέπουμε είναι το κόστος αντικατάστασης.
Είναι είτε το εργοστασιακό, είτε το λιανικής.. Όταν αγοράζεις ανταλλακτικό οι τιμές είναι ανεβασμένες. -
Η απάτη των ηλεκτρικών για τον ανυποψίαστο αγοραστή:
"Έχεις ένα αμάξι που γράφει πολύ καλά 0-100χαω, είναι πολύ μεγάλο και άνετο για τα μέτρα της Ελλάδας (D-Segment), έχει αξιόλογη αυτονομία και είναι φτηνό"
4 θέσεις, 4 (δυνητικά) ψέμματα:
-
Συχνά τα ηλεκτρικά έχουν μεν καλό 0-100χαω όμως στις ρεπρίζ και στις τελικές τους σέρνονται. Το ότι ένα ηλεκτρικό αμάξι έχει καλύτερη εκκίνηση δεν σημαίνει απαραιτήτως ότι είναι καλύτερο στα προσπεράσματα στην εθνική από ένα θερμικό χαμηλότερης ιπποδύναμης.
-
Η αγορά ενός D-Segment και ο γενικότερος γιγαντισμός των ηλεκτρικών είναι παρα-προϊόν ανάγκης λόγω μεγέθους/όγκου/βάρους/κατανομών μαζών ώστε να μην καταβαραθρωθεί η αυτονομία τους. Στην Ελλάδα των 3-μελών οικογενειών (και άν ...), των μποτιλιαρισμάτων, της στριμοκωλίασης και του "κάνω 15 λεπτά να βρώ να παρκάρω" το μέγεθος επιλογής είναι συχνότατα τα C-Segment και μικρότερα για την πλειονότητα του πληθυσμού.
-
Δεν έχει αξιόλογη αυτονομία γενικώς και αορίστως - μπορεί να έχει αξιόλογη αυτονομία εντός πόλης - εφόσον κάποιος κινείται ΧΩΡΙΣ να αξιοποιεί τις επιδόσεις βάσει των οποίων διαφημίζεται. Επίσης η πραγματική αυτονομία υπό ρεαλιστικές συνθήκες είναι ΕΞ ΑΡΧΗΣ (δηλαδή ανεξαρτήτως πόσο κανείς το τρέχει) 20-30% κάτω από την μέση WLTP ονομαστική διότι κανείς λογικός οικογενειάρχης δεν μπορεί να θεωρήσει ως αξιοποιήσιμο εύρος μπαταρίας, εκτός αν είναι ψυχοπαθής, το 1% έως 100% (λόγω καθυστέρησης φόρτισης ψηλά και ρεζέρβας ασφαλείας χαμηλά).
-
Όχι δεν είναι απαραιτήτως φτηνό αν συνυπολογίσει κανείς κόστη ελαστικών, κόστη επισκευών, κόστη ρεύματος εκτός οικιακής φόρτισης, την δεδομένη άθλια αξιοπιστία των ηλεκτρικών (που οδηγεί σε αυξημένα κόστη και ταλαιπωρία μετακίνησης ακόμα και όταν επισκευάζονται εντός εγγύησης) και την επικείμενη απαξίωση (μείωση αξίας μεταπώλησης) λόγω γρήγορης τεχνολογικής προόδου στον τομέα ΕΑΝ κάποιος το συγκρίνει με ένα σύγχρονο υβριδικό που καλύπτει τις ανάγκες του (οι οποίες μπορεί να μην επιβάλλουν ούτε ένα υπερ-μεγέθες αμάξι αλλά ούτε και γρήγορα 0-100χαω).
-
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης