Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 129
    • 130
    • 131
    • 132
    • 133
    • 558
    • 559
    • 131 / 559
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    152
    11164
    448504
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ataim
      ataim last edited by

      εγώ το θέλω rwd, steer by wire "αναβίωση" του gremlin

      https://www.hagerty.com/media/car-profiles/amc-gremlin-gaining-collector-car-legitimacy/

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        ChrisZ7 @jammamon last edited by

        @jammamon said in TESLA FORUM:

        Υπέροχα όλα αυτά, αλλά η μάρκα είναι στον πάτο της αξιοπιστίας και για να χεις πλήρη εικόνα του κόστους ενός Model 3 πρέπει να ξέρεις πόσο πάνε οι διάφορες πιθανές επισκευές. Αν είναι χρεώσεις τύπου BMW τότε τα 35.000 γίνονται άνετα 45 σε ορίζοντα δεκαετίας.

        Κατά τα άλλα συμφωνώ απόλυτα ότι σαν τιμή αγοράς σκίζει για αυτά που προσφέρει.

        Όντως έχει και τα αρνητικά του, όπως 1.200 ευρώ το χρόνο ασφάλεια, 15000 ευρώ τυχόν αλλαγή μπαταρίας, θα χάσει εύκολα την αξία του στο μέλλον, όσο πάει μειώνεται κι άλλο η τιμή του, δεν είναι στιβαρό έχει αστοχίες εξωτερικά κυρίως, μπορεί το infotainment να είναι ότι καλύτερο, αλλά όλα γίνονται μέσα από αυτό, οποτε αν χαλάσει όπως και θα γίνει κάποια στιγμή η επισκευή του θα είναι ακριβή, το άγχος για το που θα φορτίσεις σε ενα ταξίδι. Είναι πολλά τα αρνητικά τώρα που το σκέφτομαι θέλει δουλειά ακόμα.

        R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • elteo
          elteo last edited by elteo

          για γέλια....🤣 ρε φίλε κάτι τόσο οφθαλμοφανές δεν το είδε κανείς από το εργοστάσιο μέχρι την παράδοση???

          Η Tesla παρέδωσε ένα Model Y με άβαφο το εσωτερικό από τις πόρτες

          alt text

          Ο ιδιοκτήτης δημοσίευσε τις φωτογραφίες στο Reddit και άλλοι χρήστες ανέφεραν πως αντιμετώπισαν και αυτοί παρόμοια προβλήματα βαφής στα αυτοκίνητά τους, κάτι που σημαίνει πως το εν λόγω πρόβλημα είναι ένα ζήτημα ποιότητας στο βαφείο του εργοστασίου και όχι ένα μεμονωμένο περιστατικό.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • ataim
            ataim last edited by

            Για αυτό στο cybertruck δεν έχουν καθόλου βαφή....

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • fanis75
              fanis75 moderator @ChrisZ7 last edited by

              @chrisz7 said in TESLA FORUM:

              Μπορεί να μου πει κάποιος πως το καινούργιο Tesla model 3 με τόση τεχνολογία, premium ποιότητα (όλα τα υλικά μαλακά παντού) και τόση δύναμη είναι τόσο φθηνό σε σχέση με τα υπόλοιπα αμάξια; Ή μας δουλεύει ο ελον μάσκ και τα υλικά είναι μάπα και αναξιόπιστα ή μας δουλεύουν όλες οι αυτοβιομηχανίες

              Ειναι απλό (πέρα από το ότι ναι μας δουλεύουν οι άλλοι):

              1. Πριμιουμ ποιοτητα ΔΕΝ έχουν τα Τεσλα, ψιλό χάλια είναι.
              2. Κάθε Τεσλα πωλείται χωρίς κέρδος (μέχρι πρόσφατα πωλούνταν με ζημιά, δεν ξέρω εάν έχει αλλάξει), αφού το κέρδος βγαίνει από την πώληση δικαιωμάτων co2. Αντίθετα οι παραδοσιακοί κατασκευαστές όχι μόνο πουλάνε με μεγάλο κέρδος αλλά προσθέτουν και τα πρόστιμα από το co2 στις τιμές των αυτοκίνητων τους.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                DeLorean last edited by

                Εντάξει υπάρχουν ζητήματα ποιοτικού ελέγχου, είναι γνωστό, θέματα με τη βαφή, ευθυγράμμιση πάνελ κλπ. Ας με διορθώσουν οι κάτοχοι, νομιζω ότι στα Tesla δε γίνεται και PDI, τσεκάρει πράγματα ο αγοραστής κατά την παράδοση. Σε γενικές γραμμές η αίσθηση που έχω είναι ότι επιλύονται άμεσα και χωρίς πολλά πολλά, ζητήματα ποιοτικού ελέγχου νομίζω δεν εκλείπουν και από παραδοσιακούς κατασκευαστές.

                D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dettol @DeLorean last edited by

                  @delorean said in TESLA FORUM:

                  Ας με διορθώσουν οι κάτοχοι, νομιζω ότι στα Tesla δε γίνεται και PDI, τσεκάρει πράγματα ο αγοραστής κατά την παράδοση

                  δεν ισχυει, γινεται pdi

                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    DeLorean @dettol last edited by

                    @dettol said in TESLA FORUM:

                    @delorean said in TESLA FORUM:

                    Ας με διορθώσουν οι κάτοχοι, νομιζω ότι στα Tesla δε γίνεται και PDI, τσεκάρει πράγματα ο αγοραστής κατά την παράδοση

                    δεν ισχυει, γινεται pdi

                    Mea culpa

                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dettol @DeLorean last edited by fanis75

                      @delorean said in TESLA FORUM:

                      @dettol said in TESLA FORUM:

                      @delorean said in TESLA FORUM:

                      Ας με διορθώσουν οι κάτοχοι, νομιζω ότι στα Tesla δε γίνεται και PDI, τσεκάρει πράγματα ο αγοραστής κατά την παράδοση

                      δεν ισχυει, γινεται pdi

                      Mea culpa

                      Απλά το ανέφερα για να διορθώσω, χωρίς κακή πρόθεση. Δεν ξέρω τι κάνουν ούτε ποσο διεξοδικοί είναι 😁

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        teo-mak last edited by

                        Δεν ξέρω γιατί θεωρείται ότι η ποιότητα του εσωτερικού είναι χάλια.
                        Το model 3 είναι κλάσεις ανώτερο από το προηγούμενο (γερμανικό) που είχα .
                        Το Passat,ήταν για τα πανηγύρια σε θέμα συναρμογής και βαφής.
                        Τα αυτοκίνητα που έρχονται από το εργοστάσιο της Σαγκάης έχουν κορυφαία ποιότητα σε σχέση με τα αυτοκίνητα που έρχονται από το Fremont.

                        D fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 4
                        • D
                          dettol @teo-mak last edited by

                          @teo-mak said in TESLA FORUM:

                          Δεν ξέρω γιατί θεωρείται ότι η ποιότητα του εσωτερικού είναι χάλια.

                          γιατι ετσι λενε τα βιντεο στο youtube και επειδη εχει μονο οθονη και οχι αλλα μπλιμπλικια 🙂

                          σε πιο σοβαρο τονο, νομιζω εξαρταται με τι εχεις συνηθισει. Δεν ειχα bmw ουτε mercedes πριν, οποτε μου φαινεται μια χαρα και καλυτερο απο τα vag που ειχα πριν

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • L
                            lap last edited by

                            Τα Τέσλα έχουν τάμπλετ στο ταμπλό άρα...... είναι τάμπλετ με ρόδες!!!!

                            alt text

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            T 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • T
                              teo-mak @lap last edited by

                              @lap said in TESLA FORUM:

                              Τα Τέσλα έχουν τάμπλετ στο ταμπλό άρα...... είναι τάμπλετ με ρόδες!!!!

                              alt text

                              Ευτυχώς που δεν έχω αθηναϊκές πινακίδες!
                              😆

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ataim
                                ataim @fanis75 last edited by

                                @fanis75 said in TESLA FORUM:

                                @chrisz7 said in TESLA FORUM:

                                Μπορεί να μου πει κάποιος πως το καινούργιο Tesla model 3 με τόση τεχνολογία, premium ποιότητα (όλα τα υλικά μαλακά παντού) και τόση δύναμη είναι τόσο φθηνό σε σχέση με τα υπόλοιπα αμάξια; Ή μας δουλεύει ο ελον μάσκ και τα υλικά είναι μάπα και αναξιόπιστα ή μας δουλεύουν όλες οι αυτοβιομηχανίες

                                Ειναι απλό (πέρα από το ότι ναι μας δουλεύουν οι άλλοι):

                                1. Πριμιουμ ποιοτητα ΔΕΝ έχουν τα Τεσλα, ψιλό χάλια είναι.
                                2. Κάθε Τεσλα πωλείται χωρίς κέρδος ......

                                https://www.visualcapitalist.com/charted-teslas-unrivaled-profit-margins/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @teo-mak last edited by

                                  @teo-mak said in TESLA FORUM:

                                  Δεν ξέρω γιατί θεωρείται ότι η ποιότητα του εσωτερικού είναι χάλια.
                                  Το model 3 είναι κλάσεις ανώτερο από το προηγούμενο (γερμανικό) που είχα .
                                  Το Passat,ήταν για τα πανηγύρια σε θέμα συναρμογής

                                  Καλά τώρα και εσυ συγκρίνεις με αφού Βέροια που είναι γενικά για τα πανυγήρια!!

                                  Έχουμε θέματα τα τεσλα με επενδύσεις να ξεκολλάνε κλπ. Ποιοτικά είναι πολύ κάτω από μια 3αρα πχ ή μια σε κλάς, για αυτό λέω ότι δεν είναι πρίνοι. Αλλά και η τιμής τους είναι τσάμπα για αυτά που προσφέρουν!

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dimsabas last edited by

                                    Τα πρώτα Tesla είχαν όντως θέματα. Τώρα, είναι σε εξαιρετική κατάσταση. Ήμουν με Mercedes EQA (δημοσιογραφική) δίπλα σε Model Y και φορτίζαμε. Είχαμε κατέβει και περιεργαζόμασταν τα δύο μοντέλα. Το Tesla ήταν χαλάρα 2-3 κλάσεις πάνω σε ποιότητα. Καλά, η EQA βέβαια (και γενικότερα όλη η γκάμα GLA) δεν αξίζουν να λέγονται Mercedes.

                                    https://cartalk.gr/

                                    L B diego1960 3 Replies Last reply Reply Quote 6
                                    • L
                                      lap @dimsabas last edited by

                                      @dimsabas said in TESLA FORUM:

                                      και φορτίζαμε

                                      Έτσι δημόσια μπροστά σε όλους;

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • B
                                        bill_hsd @dimsabas last edited by bill_hsd

                                        @dimsabas said in TESLA FORUM:

                                        Τα πρώτα Tesla είχαν όντως θέματα. Τώρα, είναι σε εξαιρετική κατάσταση. Ήμουν με Mercedes EQA (δημοσιογραφική) δίπλα σε Model Y και φορτίζαμε. Είχαμε κατέβει και περιεργαζόμασταν τα δύο μοντέλα. Το Tesla ήταν χαλάρα 2-3 κλάσεις πάνω σε ποιότητα. Καλά, η EQA βέβαια (και γενικότερα όλη η γκάμα GLA) δεν αξίζουν να λέγονται Mercedes.

                                        Τις προάλλες μπήκα συνοδηγός σε εταιρικό A-Class diesel με 100.000km και το αυτοκίνητο έτριζε εν κινήσει σαν κουδουνίστρα. Δεν μιλάω δε για τους κραδασμούς και τον εν γένει θόρυβο από τον πετρελαιοκινητήρα.
                                        Όπως έχω ξαναγράψει πρόσφατα, για real Merc από (GL)C και πάνω και για real BMW από (Χ)3 και πάνω...
                                        Βέβαια, πολλοί "τσιμπάνε" με τις entry level "Αστεροπροπέλες" και τις πληρώνουν ως premium και στη συντήρηση... Όπως τη βρίσκει ο καθένας...

                                        realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • R
                                          red_monster @ChrisZ7 last edited by

                                          @chrisz7 said in TESLA FORUM:

                                          @jammamon said in TESLA FORUM:

                                          Υπέροχα όλα αυτά, αλλά η μάρκα είναι στον πάτο της αξιοπιστίας και για να χεις πλήρη εικόνα του κόστους ενός Model 3 πρέπει να ξέρεις πόσο πάνε οι διάφορες πιθανές επισκευές. Αν είναι χρεώσεις τύπου BMW τότε τα 35.000 γίνονται άνετα 45 σε ορίζοντα δεκαετίας.

                                          Κατά τα άλλα συμφωνώ απόλυτα ότι σαν τιμή αγοράς σκίζει για αυτά που προσφέρει.

                                          Όντως έχει και τα αρνητικά του, όπως 1.200 ευρώ το χρόνο ασφάλεια, 15000 ευρώ τυχόν αλλαγή μπαταρίας, θα χάσει εύκολα την αξία του στο μέλλον, όσο πάει μειώνεται κι άλλο η τιμή του, δεν είναι στιβαρό έχει αστοχίες εξωτερικά κυρίως, μπορεί το infotainment να είναι ότι καλύτερο, αλλά όλα γίνονται μέσα από αυτό, οποτε αν χαλάσει όπως και θα γίνει κάποια στιγμή η επισκευή του θα είναι ακριβή, το άγχος για το που θα φορτίσεις σε ενα ταξίδι. Είναι πολλά τα αρνητικά τώρα που το σκέφτομαι θέλει δουλειά ακόμα.

                                          Είσαι σίγουρος για τα 1.200 € της ασφαλείας ;
                                          Για μικτή ; Ασφαλιζόμενο κεφάλαιο ;

                                          C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • diego1960
                                            diego1960 @dimsabas last edited by diego1960

                                            @dimsabas said in TESLA FORUM:

                                            Τα πρώτα Tesla είχαν όντως θέματα. Τώρα, είναι σε εξαιρετική κατάσταση. Ήμουν με Mercedes EQA (δημοσιογραφική) δίπλα σε Model Y και φορτίζαμε. Είχαμε κατέβει και περιεργαζόμασταν τα δύο μοντέλα. Το Tesla ήταν χαλάρα 2-3 κλάσεις πάνω σε ποιότητα. Καλά, η EQA βέβαια (και γενικότερα όλη η γκάμα GLA) δεν αξίζουν να λέγονται Mercedes.

                                            Δημήτρη μου δεν είσαι και ο πιο αντικειμενικός σε θέματα Τέσλα έτσι δεν είναι; Να λέμε του στραβού το δίκιο.

                                            Θα συμφωνήσω οτι οι μικρές Merc δεν είναι ακριβώς Merc αλλά μέτρια αυτοκίνητα που απλά έχουν το τιμημένο αστέρι στη μάσκα, αλλά πχ. σε έναν ταπεινό άσσο περιμένω να δω πως θα σταθεί δίπλα ένα Tesla από τα 3 και τα Y. Είναι τόσο καλοβιδωμένα όλα που νομίζεις οτι είναι από γρανίτη. Έχει φυσικά κουμπιά ποιοτικά, όχι ένα πεταμένο τάμπλετ στο κέντρο και μιλάμε για εισαγωγικό φτηνό αυυτοκίνητο που δε στοιχίζει πάνω από 25-35 χιλιάρικα ανάλογα με τις εκδόσεις και τα πακέτα. Δε μιλάω για πιο ακριβά και μεγάλα μοντέλα της BMW γιατί απλά δεν υπάρχει σύγκριση με κανένα Τέσλα, εκεί κλέβουμε εκκλησία και η κουβέντα αναγκαστικά θα πάει στην τιμή και στο πόσο φτηνό βγαίνει το ηλεκτρικό αν φορτίζεις σπίτι, στα γκάζια κτλ.

                                            Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                                            D R H 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 129
                                            • 130
                                            • 131
                                            • 132
                                            • 133
                                            • 558
                                            • 559
                                            • 131 / 559
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr