-
Μια σημαντική παράμετρος που πρέπει να λαμβάνετε υπόψιν είναι το προφίλ του χρήστη, άλλη χρήση και συντήρηση κάνει ένας 70άρης συνταξιούχος σε ένα οικογενειακό ιαπωνικό η γερμανικό μεσαίας ή μεγάλης κατηγορίας που το βγάζει κάθε ΣΚ και πάει με 90 στο εξοχικό του και άλλη χρήση και συντήρηση κάνει ένας 25άρης με ένα γαλικό χοτ χατσμπακ που κινείται μέσα τον αστικό ιστό και το ''σπάει'' από φανάρι σε φανάρι, προσωπικά είχα έξι γαλλικά (από 2 ανά κατασκευαστή) που δεν με άφησαν ποτέ στο δρόμο, αντίθετα αυτό συνέβει με mercedes w203
-
Εγώ να σας πω πάντως ότι , ότι Opel έχει περάσει από την οικογένεια ( ευρύτερη) έχει βγάλει μικρές ή μεγάλες βλάβες στη διάρκεια της ζωής του.
Η απάντηση άλλων κατόχων ή μηχανικών ήταν ΠΆΝΤΑ "ε ναι βγάζουν αυτή τη βλάβη τα συγκεκριμένα"...Και μιλάμε εποχές προ γαλλικής σκανδάλης... Τότε που ήταν γερμανική ποιότητα.
Astra G & H, Corsa C & D & E, Zafira A -
Το προφίλ χρήσης παίζει σίγουρα τεράστιο ρόλο. Ο μέσος ρομά που γυρίζει με το ασυντήρητο αγροτικό με πρώτη δευτέρα-συνέχεια στους δρόμους και μαζεύει παλιοσίδερα και η καρότσα κάποιες φορές λυγίζει από το βάρος, ή με όλη τη φαμίλια πάνω, συν την οικοσκευή από το ένα άκρο της χώρας στο άλλο και έχει 500.000 χλμ. στο οδόμετρο, φαντάζεστε να είχε κάτι λιγότερο αξιόπιστο από αυτό που συνήθως είχε/έχει?
Π.χ. ένα Φίατ Φιορίνο ή Στράντα, ένα Πεζώ 504, ένα Πόλσκι 125p, ένα Σκόντα Φελίτσια, ένα Morris Marina, ένα Seat pick-up? -
Ο συγκεκριμένος έχει δωρεάν ανταλλακτικά ότι χρειαστεί. Οπότε δεν τον νοιάζει.
-
@antonakis said in Πότε θεωρείται ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο;:
Εγώ να σας πω πάντως ότι , ότι Opel έχει περάσει από την οικογένεια ( ευρύτερη) έχει βγάλει μικρές ή μεγάλες βλάβες στη διάρκεια της ζωής του.
Η απάντηση άλλων κατόχων ή μηχανικών ήταν ΠΆΝΤΑ "ε ναι βγάζουν αυτή τη βλάβη τα συγκεκριμένα"...Και μιλάμε εποχές προ γαλλικής σκανδάλης... Τότε που ήταν γερμανική ποιότητα.
Astra G & H, Corsa C & D & E, Zafira AΩς απάντηση σε αυτό, θα μεταφέρω την τοποθέτηση του μάστορα στον οποίον εμπιστευόμαστε τα αυτοκίνητα μας. Έχει πει ότι ακόμα και δώρο να μου το κάνουνε, μακριά από Opel και ναι, προφανώς και μιλούσε για την περίοδο πριν την ενοποίηση με τον όμιλο Stellantis και είναι πολλά χρόνια στο χώρο ο συγκεκριμένος, δεν έχει δει και λίγα.
Επομένως, αξιόπιστο θεωρείται και το όχημα το οποίο δεν ζητάει τίποτα παραπάνω πέρα από τα τυπικά, ενδεχομένως ούτε και αυτά, βενζίνη και μόνο. Βέβαια, μου κάνει εντύπωση το παράδειγμα του προαναφερθέντα μεταξύ C1 και Aygo, ενώ είναι το ίδιο αυτοκίνητο στην ουσία, να υπάρχει διαφορά μεταξύ τους αν και, έχω την εντύπωση ότι το Aygo είναι ελαφρώς προγενέστερο στο λανσάρισμα συνεπώς, ενδεχομένως να υιοθέτησε όλες τις "παιδικές ασθένειες". Βέβαια, για να είμαστε ειλικρινείς, από τα όσα έχω στα υπόψιν από άτομα στον περίγυρο μου, η Citroen έχει προοδεύσει στο ζήτημα της αξιοπιστίας, ειδικά μετά το λανσάρισμα του πρώτου C3. Όσοι έχουν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, όπως επίσης και τις επόμενες γενιές του, δεν είχαν αντιμετωπίσει κάποιο ζήτημα.
Και γενικά, είμαι της άποψης ότι πλέον, έχουν καταρριφθεί στεγανά για το τι θεωρείται αξιόπιστο και αναξιόπιστο, πιστεύω ότι Ιταλοί (τουλάχιστον για Fiat & Lancia που έχω εμπειρία, μπορώ να το επαληθεύσω) και Γάλλοι (με κάποιες επιφυλάξεις αλλά, πιστεύω ότι Citroen & Peugeot αλλά κυρίως η Citroen, ότι έχουν προοδεύσει). Βέβαια, έχουν υπάρξει περιπτώσεις όπου πάλαι ποτέ κραταιους στην αξιοπιστία (VW αλλά ακόμα και Toyota), έχουν υπάρξει ολισθηματα επομένως, νομίζω ότι ακόμα και τώρα βασιζόμαστε σε στερεότυπα παλαιότερων εποχών ενώ, σαφώς και έχουν αλλάξει τα δεδομένα....
-
@antonakis said in Πότε θεωρείται ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο;:
Ο συγκεκριμένος έχει δωρεάν ανταλλακτικά ότι χρειαστεί. Οπότε δεν τον νοιάζει.
Μην σου πω και ολόκληρα τροπέτα...
-
Φυσικά και γίνεται. Που είναι το παράδοξο? Στο ίδιο εργοστάσιο κατασκευαζόταν?
-
Ομολογώ ότι δεν το γνώριζα, υπέθετα βέβαια ότι εφόσον πρόκειται για το ίδιο αυτοκίνητο στην ουσία, ότι κατασκευάζονται στο ίδιο εργοστάσιο. Βέβαια, εδώ προκύπτει και το εξής παράδοξο, μπορεί να πρόκειται κάποιο αυτοκίνητο στην ουσία να είναι ίδιο με κάποια άλλα (πχ Golf με Α3 η Leon, Punto με Ypsilon, Micra με Clio), σε θέμα αξιοπιστίας όμως, διαφέρουν πολλές φορές. Πώς εξηγείται αυτό;
Μπορεί η βάση να είναι ίδια, πιθανόν όμως, οφείλεται στα επιμέρους τα οποία διαχωρίζουν την μια εταιρεία από την άλλη, κάποια εταιρεία να χρησιμοποιεί καλύτερα εξαρτήματα, κάποια εταιρεία να επενδύει σε άλλα σημεία του αυτοκινήτου, κάποια σε άλλα, για παράδειγμα, έχω την εντύπωση ότι το Α3 φερ' ειπείν, θεωρείται πιο αξιόπιστο από το Golf. Βέβαια, το Golf έχει πουλήσει πολλά περισσότερα κομμάτια συνεπώς, αυξάνονται οι πιθανότητες να έχει βγει προβληματικό σε περισσότερο κόσμο ενώ το Α3, όσο να 'ναι έχει πουλήσει λιγότερα συνεπώς, είναι μικρότερο και το κοινό που μπορεί να έχει αντιμετωπίσει θέμα. Επίσης, πιστεύω ότι εφόσον το Α3 είναι ακριβότερο, είναι και πιο προσεγμένο, προκειμένου να δικαιολογήσει και τη διαφορά τιμής με το Golf.
Άρα, το ακριβότερο, δείχνει ότι μπορεί το αυτοκίνητο να είναι πιο αξιόπιστο; Θεωρητικά, όσο πιο ακριβοπληρωμένο είναι ένα αυτοκίνητο, τόσο ανεβαίνουν και οι ανάλογες απαιτήσεις. Διαφορετικά αντιμετωπίζει κάποιος τα προβλήματα σε αυτοκίνητο που έχει χρυσοπληρώσει για καλό και διαφορετικά κάποιος που έχει πληρώσει λιγότερα αν και ο τελευταίος, πιθανόν βασίζεται στο ότι εφόσον είναι φθηνή η κτήση του αυτοκινήτου, εξίσου φθηνή θα είναι και η συμβίωση αν και, πιθανόν να μην ισχύει πάντα, απλά είναι μια ιδέα που κυριαρχεί στο μάρκετινγκ, ότι ακριβότερο = καλύτερο, όχι ότι ισχύει πάντα βέβαια....
-
@megane98hp said in Πότε θεωρείται ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο;:
Φυσικά και γίνεται. Που είναι το παράδοξο? Στο ίδιο εργοστάσιο κατασκευαζόταν?
Nαι. Και ειναι τα ιδια αυτοκινητα ακριβως οπως και το 107. Οποτε εκ των πραγματων δεν μπορει να λες οτι το c1 ειναι αξιοπιστο και το aygo οχι.
Εγω παλι για το συγκεκριμενο τριο γνωριζω οτι ειναι πολυ αξιοπιστο αλλα μιλαμε για εντελως απλοικα αυτοκινητα (ο οδηγος δεν εχει καν διακοπτη για να ανεβοκατεβασει το τζαμι του συνοδηγου) με οχι ιδιαιτερα καλη τιμη αγορας, οποτε αυτο τους ελειπε να μην ειναι τουλαχιστον αξιοπιστα. -
Aygo, C1, 107 ωραία μικρά και απλά αυτοκινητάκια ιδανικά για αστικές περιοχές. Λείπουν από τις γκάμες των κατασκευαστών τέτοια αυτοκίνητα για να υπάρχει και κάποιος ανταγωνισμός.
-
@driver-m said in Πότε θεωρείται ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο;:
@megane98hp said in Πότε θεωρείται ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο;:
Φυσικά και γίνεται. Που είναι το παράδοξο? Στο ίδιο εργοστάσιο κατασκευαζόταν?
Nαι. Και ειναι τα ιδια αυτοκινητα ακριβως οπως και το 107. Οποτε εκ των πραγματων δεν μπορει να λες οτι το c1 ειναι αξιοπιστο και το aygo οχι.
Εγω παλι για το συγκεκριμενο τριο γνωριζω οτι ειναι πολυ αξιοπιστο αλλα μιλαμε για εντελως απλοικα αυτοκινητα (ο οδηγος δεν εχει καν διακοπτη για να ανεβοκατεβασει το τζαμι του συνοδηγου) με οχι ιδιαιτερα καλη τιμη αγορας, οποτε αυτο τους ελειπε να μην ειναι τουλαχιστον αξιοπιστα.Φυσικά και μπορώ να το λέω. Αυτά τα αμάξια τα έχω ζήσει σε μεγάλους αριθμούς για μεγάλο χρονικό διάστημα και είδα με τα μάτια μου τι προβλήματα έβγαζαν. Για το 107 δεν έχω άποψη. Μου λες ότι είμαι τυφλός ή γράφω ψέματα?
-
Μήπως είχαν τον ίδιο κινητήρα και το γαλλικό παρουσίαζε προβλήματα στα ηλεκτρολογικά τα οποία οι Ιάπωνες μπορεί να ήταν περισσότερο προσεκτικοί.
-
@sarantism said in Πότε θεωρείται ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο;:
Μήπως είχαν τον ίδιο κινητήρα και το γαλλικό παρουσίαζε προβλήματα στα ηλεκτρολογικά τα οποία οι Ιάπωνες μπορεί να ήταν περισσότερο προσεκτικοί.
νομίζω το ανάποδο έχει αναφέρει ο φίλος.
Πιο αξιόπιστο το c1. -
@gtsartsal said in Πότε θεωρείται ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο;:
@sarantism said in Πότε θεωρείται ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο;:
Μήπως είχαν τον ίδιο κινητήρα και το γαλλικό παρουσίαζε προβλήματα στα ηλεκτρολογικά τα οποία οι Ιάπωνες μπορεί να ήταν περισσότερο προσεκτικοί.
νομίζω το ανάποδο έχει αναφέρει ο φίλος.
Πιο αξιόπιστο το c1.Όταν ο φίλος @gtsartsal λέει νομίζω, σημαίνει ότι κάτι είναι σίγουρο...
Στον ιππόδρομο, αυτό λέγεται γκανιάν...
-
@antoniokon said in Πότε θεωρείται ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο;:
@gtsartsal said in Πότε θεωρείται ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο;:
@sarantism said in Πότε θεωρείται ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο;:
Μήπως είχαν τον ίδιο κινητήρα και το γαλλικό παρουσίαζε προβλήματα στα ηλεκτρολογικά τα οποία οι Ιάπωνες μπορεί να ήταν περισσότερο προσεκτικοί.
νομίζω το ανάποδο έχει αναφέρει ο φίλος.
Πιο αξιόπιστο το c1.Όταν ο φίλος @gtsartsal λέει νομίζω, σημαίνει ότι κάτι είναι σίγουρο...
Στον ιππόδρομο, αυτό λέγεται γκανιάν...
Γκανιαν στην αξιοπιστία είναι η κορολλαρα μου.
Δυστυχώς στοίχημα που παίζω συνήθως παίρνω τα αρχιδιαν 🥴
-
Ενα άλλο θέμα στην αξιοπιστία είναι πέρα από τις βλάβες που δεν σε αφήνουν στον δρόμο, να παρουσιάζει πολλές βλαβές που σε αφήνουν. Αν οι απλές βλάβες κάπως καταπίνονται, το να σε αφήνει πιστεύω ότι ειναι καθαρή red flag για μη αγορά-πώληση.
-
@megane98hp said in Πότε θεωρείται ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο;:
@driver-m said in Πότε θεωρείται ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο;:
@megane98hp said in Πότε θεωρείται ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο;:
Φυσικά και γίνεται. Που είναι το παράδοξο? Στο ίδιο εργοστάσιο κατασκευαζόταν?
Nαι. Και ειναι τα ιδια αυτοκινητα ακριβως οπως και το 107. Οποτε εκ των πραγματων δεν μπορει να λες οτι το c1 ειναι αξιοπιστο και το aygo οχι.
Εγω παλι για το συγκεκριμενο τριο γνωριζω οτι ειναι πολυ αξιοπιστο αλλα μιλαμε για εντελως απλοικα αυτοκινητα (ο οδηγος δεν εχει καν διακοπτη για να ανεβοκατεβασει το τζαμι του συνοδηγου) με οχι ιδιαιτερα καλη τιμη αγορας, οποτε αυτο τους ελειπε να μην ειναι τουλαχιστον αξιοπιστα.Φυσικά και μπορώ να το λέω. Αυτά τα αμάξια τα έχω ζήσει σε μεγάλους αριθμούς για μεγάλο χρονικό διάστημα και είδα με τα μάτια μου τι προβλήματα έβγαζαν. Για το 107 δεν έχω άποψη. Μου λες ότι είμαι τυφλός ή γράφω ψέματα?
Σου λεω οτι απλα ετυχε.
Προκειται για το ιδιο ακριβως αυτοκινητο που φτιαχνοταν και στο ιδιο εργοστασιο. Και οι 3 εκδοχες του δεν εχουν καμια διαφορα σε τιποτα περα απ'τον εξωτερικο σχεδιασμο. -
@driver-m said in Πότε θεωρείται ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο;:
@megane98hp said in Πότε θεωρείται ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο;:
@driver-m said in Πότε θεωρείται ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο;:
@megane98hp said in Πότε θεωρείται ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο;:
Φυσικά και γίνεται. Που είναι το παράδοξο? Στο ίδιο εργοστάσιο κατασκευαζόταν?
Nαι. Και ειναι τα ιδια αυτοκινητα ακριβως οπως και το 107. Οποτε εκ των πραγματων δεν μπορει να λες οτι το c1 ειναι αξιοπιστο και το aygo οχι.
Εγω παλι για το συγκεκριμενο τριο γνωριζω οτι ειναι πολυ αξιοπιστο αλλα μιλαμε για εντελως απλοικα αυτοκινητα (ο οδηγος δεν εχει καν διακοπτη για να ανεβοκατεβασει το τζαμι του συνοδηγου) με οχι ιδιαιτερα καλη τιμη αγορας, οποτε αυτο τους ελειπε να μην ειναι τουλαχιστον αξιοπιστα.Φυσικά και μπορώ να το λέω. Αυτά τα αμάξια τα έχω ζήσει σε μεγάλους αριθμούς για μεγάλο χρονικό διάστημα και είδα με τα μάτια μου τι προβλήματα έβγαζαν. Για το 107 δεν έχω άποψη. Μου λες ότι είμαι τυφλός ή γράφω ψέματα?
Σου λεω οτι απλα ετυχε.
Προκειται για το ιδιο ακριβως αυτοκινητο που φτιαχνοταν και στο ιδιο εργοστασιο. Και οι 3 εκδοχες του δεν εχουν καμια διαφορα σε τιποτα περα απ'τον εξωτερικο σχεδιασμο.Αλίμονο, είπα εγώ ότι έγινε εσκεμμένα? Αυτά τα βιώματα έχω απο συγκεκριμένα αυτοκίνητα. Τι να κάνω να πω ότι δεν τα έχω?
-
@atrias said in Πότε θεωρείται ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο;:
δες κι εδώ μια ματιά
Ρε φίλε, με το συμπάθειο, μην βάζεις link από το σκατοφόρουμ με τους χειρότερους αγάμητους admins!
Tώρα, για την περιβόητη «αθανασία» των ιαπωνικών και ειδικά της τογιότα, έχουμε πει πολλές φορές, πως αυτό οφείλεται και στο ότι συνήθως είναι απλά αυτοκίνητα χωρίς «παλαβές» ηλεκτρονικές ευκολίες (πλακέτες άνεσης κλπ) συν το ότι οι τογιοταίοι είμαστε κωλόγεροι που πάμε συντηρητικά χαχα!
Συνάδελφος, που ο αδελφός του έχει avensis, και είναι και ψείρας, σε κάποια σχετική κουβέντα μου λέει.. «το τι βλάβες έχει βγάλει...»!
Ντράπηκα να τον ρωτήσω λεπτομέρειες. -
Όταν είναι το πολύ 10 ετών.
Πότε θεωρείται ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο;