-
@storm said in Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]:
Δεν αφορούσε εσένα. Το αντίθετο. Ήταν μία καλή πάσα για να αστειευτώ και εγώ, αλλά θα ξεκίναγε πάλι η γνωστή ιστορία που διαδραματίζεται τα τελευταία χρόνια στο φόρουμ που εξωθεί μέλη είτε στην διαγραφή, είτε στην αποχώρηση.
Βρε storm , εμένα με έχεις μπλοκάρει;
Και κάθομαι και σου κάνω like και σε quoteάρω;Πως το βλέπουμε κάπου αυτό ρε παιδιά;
-
@vagkirk said in Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]:
Πως το βλέπουμε κάπου αυτό ρε παιδιά;
-
Στην Ελλάς του 2023 δυστυχώς πολλοί ακολουθούν τακτικές να το πω ύπουλες, πονηρές, δεν ξέρω πως να τις χαρακτηρίσω.
Περίπτωση: Το e-shop σε παραγγελίες βάζει τώρα μία χρέωση που τη λέει "Κόστος Εξυπηρέτησης". Ti εννοούν με αυτό;
Αν θέλουν ιδέες υπάρχουν: Κόστος Παραγγελίας, Κόστος Πλοήγησης στην ιστοσελίδα, Κόστος φωτογραφίας του προιόντος.
Περίπτωση: Στον Κωτσόβολο είδα ένα προιόν "Άμεσα Διαθέσιμο". Μόλις έκανα την παραγγελία και διάλεξα να πληρώσω ηλεκτρονικά, είδα το μήνυμα: "θα επικοινωνήσουμε με τον προμηθευτή αν το έχει στις κεντρικές αποθήκες". Πάμε καλά; Τι άμεσα διαθέσιμο είναι που το έχουν στον προμηθευτή και θα επικοινωνήσουν για να δούνε και και.....Ακύρωσα την παραγγελία. ΑΝ όμως το έβαζα με δόσεις; Θα φόρτωνα την κάρτα με άκυρες δόσεις και θα μειωνότανε άδικα το πιστωτικό μου υπόλοιπο.
Περίπτωση: Κάνω παραγγελία με δόσεις με πιστωτική και ενημερώνομαι από το ηλεκτρονικό κατάστημα (δε θέλω να πω όνομα) πως επειδή θα πληρώσω με δόσεις, θα έχω μία επιπλέον χρέωση 3μιση ευρώ. Αυτά δεν τα ζητάει η τράπεζα. Το μαγαζί έκρινε πως αν είναι να πληρώσω με δόσεις, θα πληρώσω 3μιση ευρώ....
Δεν έχω δει τέτοια καραγκιοζιλίκια από αγορές μου στο εξωτερικό. Βέβαια στο εξωτερικό υπάρχουν σοβαρά κράτη που φροντίζουν πολύ περισσότερο την προστασία του καταναλωτή.
Άλλο Ελληνικό τέχνασμα είναι (σε κάποια μαγαζιά) να σε βάζουν να πληρώσεις προμήθεια αν κάνεις αγορά μέσω paypal. -
@sarantism said in Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]:
Περίπτωση: Στον Κωτσόβολο είδα ένα προιόν "Άμεσα Διαθέσιμο". Μόλις έκανα την παραγγελία και διάλεξα να πληρώσω ηλεκτρονικά, είδα το μήνυμα: "θα επικοινωνήσουμε με τον προμηθευτή αν το έχει στις κεντρικές αποθήκες".
O Κώτσος ανέκαθεν ήταν υπόδειγμα ηλεκτρονικού καταστήματος προς αποφυγή.
Θυμάμαι μέρος από παραγγελία που πήρα 6 μήνες μετά την παραγγελία (ήταν δώρο οπότε περίμενα).Χρεώσεις για το paypal έχουν και εξωτερικοί μερικοί. Κυρίως όσοι έχουν πολλά case για refund στο paypal.
-
Το έχω πει πολλές φορές πως ο ιδιωτικός τομέας στην Ελλάδα είναι πολύ χειρότερος από το δημόσιο, τόσο σε επίπεδο εξυπηρέτησης όσο και στη γνωστή καραμέλα της «πολιτικής της εταιρείας».
Σήμερα πήγα να πάρω δυο ίδια κομοδίνα για τον γιο από αλυσίδα. Παίρνω ένα καρότσι γιατί ζύγιζαν γύρω στα 25 κιλά, πάω στο ταμείο να πληρώσω και μου ζητάει να βγάλω και τα δυο για να τα χτυπήσει. Πληρώνω, πάω να φύγω και πετάγεται η υπάλληλος «δεν μπορείτε να βγείτε με το καρότσι, πρέπει να τα πάρετε στα χέρια». Έτοιμος να αρχίσω τα μπινελικια, το καταλαβαίνει και πετάει το «αυτή είναι η πολιτική της εταιρείας». Της απάντησα ευγενικά πάντα, πως η πολιτική υπαγορεύεται από αυτόν που πληρώνει και όχι από αυτόν που τα παίρνει. Αν δεν περίμεναν 20 άτομα για ταμείο ακόμα εκεί θα ήμουν. Ευτυχώς για αυτούς μου τα έφεραν οι ίδιοι στην αποθήκη πίσω από το κτίριο και τα φόρτωσα στο αμάξι. -
Αυτό μου είχε τύχει στα λιτνλ παλιά. Μπήκα μέσα είδα ένα όμορφο μικρό καροτσάκι, του κάνω "τι γλυκουλι που είσαι εσύ;" και το πήρα
Το γέμισα μέχρι πάνω..... πάω ταμείο πληρώνω και πάω να το πάρω να βγω έξω να φορτώσω το αυτοκίνητό.
Μου λένε "δεν μπορείτε να το πάρετε το καρότσι διότι είναι μικρο"
"Θα του κρατάω το χέρι" λέω.
"Όχι κύριε δεν μπορείτε"
" Μα εγώ πήρα μια προίκα, πως θα τα μεταφέρω; "
"Κύριε δεν μπορείτε...."
"Εγώ θέλω να το πάρω και θα σας το επιστρέψω"
"ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊΤΕ"
Εντωμεταξυ ήταν ένας πίσω, που θύμωνε που καθυστερούσα, ήταν και ζορικος έτοιμος να παίξει ξύλο επειδή καθυστερούσε, ξέρετε από αυτούς που κοιτιουνται στα γυμναστήρια σε καθρέφτες.
Τελικά τα έβαλα σε έναν πάγκο που έχουν πίσω από τα ταμεία και έτρεχα να τα φορτώσω πάνω κάτω. Πήγα και παρακρα μακρυά ο βλάκας.
-
Σε παρομοια περιπτωση θα απαιτουσα την ακυρωση της συναλλαγης.
-
Δεν μου αρέσει (περισσότερο με προβληματίζει) που δεν έχω κάτι να μην μου αρέσει αυτόν τον καιρό. Ελπίζω να μην κρατήσει γιατί δεν είναι φυσιολογικό αυτό το πράγμα…
-
@kkostask said in Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]:
Το έχω πει πολλές φορές πως ο ιδιωτικός τομέας στην Ελλάδα είναι πολύ χειρότερος από το δημόσιο, τόσο σε επίπεδο εξυπηρέτησης όσο και στη γνωστή καραμέλα της «πολιτικής της εταιρείας».
Σήμερα πήγα να πάρω δυο ίδια κομοδίνα για τον γιο από αλυσίδα. Παίρνω ένα καρότσι γιατί ζύγιζαν γύρω στα 25 κιλά, πάω στο ταμείο να πληρώσω και μου ζητάει να βγάλω και τα δυο για να τα χτυπήσει. Πληρώνω, πάω να φύγω και πετάγεται η υπάλληλος «δεν μπορείτε να βγείτε με το καρότσι, πρέπει να τα πάρετε στα χέρια». Έτοιμος να αρχίσω τα μπινελικια, το καταλαβαίνει και πετάει το «αυτή είναι η πολιτική της εταιρείας». Της απάντησα ευγενικά πάντα, πως η πολιτική υπαγορεύεται από αυτόν που πληρώνει και όχι από αυτόν που τα παίρνει. Αν δεν περίμεναν 20 άτομα για ταμείο ακόμα εκεί θα ήμουν. Ευτυχώς για αυτούς μου τα έφεραν οι ίδιοι στην αποθήκη πίσω από το κτίριο και τα φόρτωσα στο αμάξι.κακώς εν έτει 2023 συγκρίνουμε δημοσιο με ιδιωτικο. το καθένα εχει τις παθογενειες του. δεν υπαρχει το τελειο. ΟΜΩΣ το δημοσιο επειδη δεν εχει ανταγωνισμο και ολοι ξερουμε την διαδικασια στελεχωσης των θεσεων οφειλε να ειναι πιο "προσεκτικο" στην αντιμετωπιση των "πελατων" του.
-
@gv2000 said in Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]:
@kkostask said in Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]:
Το έχω πει πολλές φορές πως ο ιδιωτικός τομέας στην Ελλάδα είναι πολύ χειρότερος από το δημόσιο, τόσο σε επίπεδο εξυπηρέτησης όσο και στη γνωστή καραμέλα της «πολιτικής της εταιρείας».
Σήμερα πήγα να πάρω δυο ίδια κομοδίνα για τον γιο από αλυσίδα. Παίρνω ένα καρότσι γιατί ζύγιζαν γύρω στα 25 κιλά, πάω στο ταμείο να πληρώσω και μου ζητάει να βγάλω και τα δυο για να τα χτυπήσει. Πληρώνω, πάω να φύγω και πετάγεται η υπάλληλος «δεν μπορείτε να βγείτε με το καρότσι, πρέπει να τα πάρετε στα χέρια». Έτοιμος να αρχίσω τα μπινελικια, το καταλαβαίνει και πετάει το «αυτή είναι η πολιτική της εταιρείας». Της απάντησα ευγενικά πάντα, πως η πολιτική υπαγορεύεται από αυτόν που πληρώνει και όχι από αυτόν που τα παίρνει. Αν δεν περίμεναν 20 άτομα για ταμείο ακόμα εκεί θα ήμουν. Ευτυχώς για αυτούς μου τα έφεραν οι ίδιοι στην αποθήκη πίσω από το κτίριο και τα φόρτωσα στο αμάξι.κακώς εν έτει 2023 συγκρίνουμε δημοσιο με ιδιωτικο. το καθένα εχει τις παθογενειες του. δεν υπαρχει το τελειο. ΟΜΩΣ το δημοσιο επειδη δεν εχει ανταγωνισμο και ολοι ξερουμε την διαδικασια στελεχωσης των θεσεων οφειλε να ειναι πιο "προσεκτικο" στην αντιμετωπιση των "πελατων" του.
Και τα δυο στελεχώνονται από Έλληνες πολίτες, όποτε εκεί πάει η σύγκριση. Όλοι αδιάφοροι, στα @ατους, πετάνε μια καραμέλα του στυλ «πολιτική της εταιρείας» ή «δικό σας πρόβλημα» και καθάρισαν. Σε τελική ανάλυση και τους δυο εμείς τους πληρώνουμε., έστω όμως το δημόσιο είναι υποχρεωτικό μέσω των φόρων.
-
@jamesd said in Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]:
Δεν μου αρέσει (περισσότερο με προβληματίζει) που δεν έχω κάτι να μην μου αρέσει αυτόν τον καιρό. Ελπίζω να μην κρατήσει γιατί δεν είναι φυσιολογικό αυτό το πράγμα…
45 στα 50?
Και εμένα μου αρέσουν πολλά άλλα no money no honey
-
Δηλαδή σου αρέσουν οι ψητές κατσαρίδες;
-
Ρε σταματήστε να ονοματίζετε βροχές και καταιγίδες και χιόνια τέλη Νοεμβρίου!!!!! Ήμαρτον!!!
Αλέξης, Μπετίνα και δε θυμάμαι τι άλλο λέει μας έρχεται , τέλη νοέμβρη, επιμένω....
Τηλεμαϊντανοί και αστέρες του ίντερνετ κατάντησαν οι μετεωρολόγοι .
-
Μισό να στείλει και το 112 μήνυμα save you souls.
-
@antonakis said in Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]:
Μισό να στείλει και το 112 μήνυμα save you souls.
-
@kkostask said in Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]:
Το έχω πει πολλές φορές πως ο ιδιωτικός τομέας στην Ελλάδα είναι πολύ χειρότερος από το δημόσιο, τόσο σε επίπεδο εξυπηρέτησης όσο και στη γνωστή καραμέλα της «πολιτικής της εταιρείας».
Σήμερα πήγα να πάρω δυο ίδια κομοδίνα για τον γιο από αλυσίδα. Παίρνω ένα καρότσι γιατί ζύγιζαν γύρω στα 25 κιλά, πάω στο ταμείο να πληρώσω και μου ζητάει να βγάλω και τα δυο για να τα χτυπήσει. Πληρώνω, πάω να φύγω και πετάγεται η υπάλληλος «δεν μπορείτε να βγείτε με το καρότσι, πρέπει να τα πάρετε στα χέρια». Έτοιμος να αρχίσω τα μπινελικια, το καταλαβαίνει και πετάει το «αυτή είναι η πολιτική της εταιρείας». Της απάντησα ευγενικά πάντα, πως η πολιτική υπαγορεύεται από αυτόν που πληρώνει και όχι από αυτόν που τα παίρνει. Αν δεν περίμεναν 20 άτομα για ταμείο ακόμα εκεί θα ήμουν. Ευτυχώς για αυτούς μου τα έφεραν οι ίδιοι στην αποθήκη πίσω από το κτίριο και τα φόρτωσα στο αμάξι.Κατά τη γνώμη μου χάλια είναι και τα δύο. Στις ιδιωτικές επιχειρήσεις ίσως βρεις το δίκιο σου αν τους κράξεις δημόσια. Ενώ στο δημόσιο και να τους κράξεις δημόσια, πέρα βρέχει.
Πρόσφατη εμπειρία με τα ΕΛΤΑ που μου φαίνεται ακόμη είναι δημόσια. Όποτε κάνω παραγγελία από Aliexpress με courier είναι στην ώρα της. Με ΕΛΤΑ καληνύχτα σας. Πήγα να παραπονεθώ και το φορτώσαν στο τελωνείο (δημόσιο και αυτό που με γνωστούς εκτελωνιστές περνάς αυτοκίνητα με ή καθόλου δασμό) πως φταίει. Τρεις μήνες το δέμα είναι στο τελωνείο. Πες μου πως θα το πάρω; Μου είπαν από τα ΕΛΤΑ πως αν ήταν θέμα δασμού θα επικοινωνούσε το τελωνείο μαζί μου.
Η Πολεοδομία, πόσο "καθαρή", δημοτική (δεν ανήκει στο δημόσιο η πολεοδομία, αλλά στον δήμο, ακόμη χειρότερα δηλαδή) υπηρεσία είναι;
Αυτή η κυβέρνηση που πρόσφατα βγήκε με 40%, όταν πρωτοβγήκε το πρώτο που έκανε ήταν να διαλύσει το Σώμα Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης. Μιλάμε για μια ανεξάρτητη αρχή που έκανε τη δουλειά της στο ακέραιο. Όμως στους κυβερνώντες δε συνέφερε αυτό....
Πάμε αλλού σε μία άλλη ανεξάρτηση αρχή. Η Αρχή Ελέγχου του Ανταγωνισμού. Κάνει τη δουλειά της;
Πάμε σε άλλη ανεξάρτητη αρχή: Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΑΔΗΣΥ). Εδώ είχαμε την κουμπαριά του Γιώργου Καταπόδη με τον υπουργό Ανάπτυξης Άδωνι Γεωργιάδη.
Επίσης το ίδιο άρθρο αναφέρει πως: "Ας μην ξεχνάμε ότι το υπουργείο Ανάπτυξης εποπτεύει και καθορίζει τη συγκεκριμένη Αρχή, η οποία με τη σειρά της παρακολουθεί και αξιολογεί την αποτελεσματικότητα των δράσεων στον τομέα των δημοσίων συμβάσεων και του υπουργείου Ανάπτυξης."
[https://www.newsbreak.gr/politiki/189287/oi-pragmatikoi-logoi-tis-koymparias-adoni-katapodi-kai-to-kryfo/](link url)
Είναι τα Ελληνικά κόλπα. Ανεξάρτητη Αρχή που.....εποπτεύεται!! Χώρια από την κουμπαριά για να είναι ακόμη ποιο ανεξάρτητη η αρχή.
Ιδιωτικός τομέας: ακούμε για αισχροκέρδεια σε πολλά προϊόντα.
Γνώμη μου: όταν ένα κράτος κυβερνιέται από κυβερνήσεις που κοιτάνε το πολιτικό κόστος και να μην τα σπάσουν με τα συμφέροντα που εξυπηρετούν, δημόσιος και ιδιωτικός τομέας θα είναι ξέφραγα αμπέλια. -
Δυο συμπληρωματικά παραδείγματα…..
Πρώτα για το δημόσιο…για πήγαινε να βγάλεις βεβαίωση ΤΑΠ στο δήμο…..ένα σκασμό χαρτιά για κάτι που φαίνεται εύκολα αν είναι πληρωμένο αλλά οι δήμοι δεν επικοινωνούν με τη ΔΕΗ για να το δούνε….
Ιδιώτης τώρα….νέα σύνδεση ρεύματος σε ιδιώτη πάροχο. Με παίρνουν εμένα τηλέφωνο για να μιλήσουν με τη σύζυγο στης οποίας το όνομα είναι η σύνδεση. Υπάρχει φυσικά συμβόλαιο, έχει γίνει και επαλήθευση στοιχείων μέσω μέιλ. Ήθελε ο υπάλληλος να ξανακάνει επαλήθευση κάποιων στοιχείων αλλά δεν ήθελε να ρωτήσει εμένα γιατί θα έπρεπε να μου κάνει η σύζυγος εξουσιοδότηση μέσω gov, να του τη στείλω και μετά να με ξαναπάρει τηλέφωνο για να με ρωτήσει αυτό που ήθελε να με ρωτήσει. Άκουσε τα μπινελίκια του γιατί ήμουν και σε επαγγελματικό ραντεβού και μετά μου λέει «οκ, θα καλέσουμε την ίδια»….. -
Αν ζούσε ο Τζίμης Πανούσης θα έλεγα πως ήταν αυτος στο τηλέφωνο και ότι σου έκανε φάρσα.
-
Να μην γκρινιάζουμε μόνο για τα χάλια μας υπάρχουν και χειροτερα!!
Μέτρο αεροδρομίου όχι αφρικανικής πόλης αλλά ευρωπαϊκής από τις πλούσιες κιόλας!
Καμμία σχέση με το δικό μας γυφτοι μακαρονάδες! -
"Έντιμη" αντιμετώπιση από τεράστια αλυσίδα ηλεκτρονικών. Βρίσκω την τηλεόραση που θέλω , στο σάιτ τη δείχνει ετοιμοπαράδοτη στο μαγαζί της πόλης μου, λέω , οκ, θα πεταχτώ από εκεί να την αγοράσω. Εξηγώ στην υπάλληλο , ποια θέλω , α ναι μου λέει , είναι το τελευταίο μας κομμάτι , το εκθεσιακό. Συγγνώμη της λέω , δηλαδή αν την είχα παραγγείλει ηλεκτρονικά, αυτή θα μου δίνατε; με πολύ φυσικό τρόπο ( δε μου φταίει τίποτα η υπάλληλος, ευγενέστατη ήταν) μου απαντά, ναι θα την κατεβάζαμε και θα την πακετάραμε! Έφυγα με άδεια χέρια....
Δεύτερη αντιμετώπιση, καμπίνα και αυτοκίνητο για σήμερα από Ηγουμενίτσα - Μπάρι βράδυ 12 θα έφευγε, ταξίδι επαγγελματικό , στην αρχή μου ήρθε μέηλ , ότι άκυρο θα φύγει αύριο από Πάτρα 10:30 . Φαντάστηκα ότι απλά θα έχανα την Κυριακή μου που υπολόγιζα να είμαι ελεύθερος στην Ιταλία. Λάθος φαντάστηκα, το καράβι δε θα φορτώσει Ηγουμενίτσα , πρέπει να πάω Πάτρα, μόνο εκεί θα φορτώσει. Δεν ενημερώθηκα στο μέηλ που έστειλαν , έπρεπε να μυρίζω τα νύχια μου , ευτυχώς πήρα τηλέφωνο, υποθέτω ότι αν έδενε Ηγουμενίτσα απλά δε θα του έβγαινε ο χρόνος για να γυρίσει Δευτέρα Ελλάδα. Θεωρητικά αν ήμουν νταλικέρης θα τους σκυλοέβριζα ( έξοδα να κατέβεις Πάτρα κ.λπ.), αλλά είπαμε ευγενής. Αν μου το κάνουν "ανοιχτό" το εισιτήριο ( πράγμα απίθανο με τις έως τώρα διαβουλεύσεις) , θα το ακυρώσω, αλλιώς Πάτρα.... Μπάχαλο , και σίγουρος ακόμα δεν είμαι πως θα φύγω, καθώς σου αφήνουν και ανοιχτό περιθώριο ότι μπορεί και να αλλάξει το πλάνο. Δεν έχω καταλάβει καν αν θα πληρώσω έξτρα για την καμπίνα και το αυτοκίνητο από Πάτρα !!!!
Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]