-
@cirus said in Citroen e-C3 2024:
@criuser said in Citroen e-C3 2024:
είναι δύσκολο να το καταλάβουν οι άλλοι
Αν είσαι από άλλο πλανήτη καταλαβαίνεις αμέσως την εργονομία τους η οποία είναι πάντα κορυφαία αρκεί να έχεις πλοκάμια και τριτο αυτί
Οταν κατάργησαν τους φυσικούς διακόπτες για τον κλιματισμό οι Γάλλοι, έγραφαν οι του ειδικού ρύπου ότι δεν ήταν εργονομικό. Τώρα που το έκαναν στην Χ1 είναι νέα τεχνολογία. Για αυτό οι Γάλλοι τα ξαναφέρνουν τώρα για να την σπάσουν στους αντιγραφείς.
@storm said in Citroen e-C3 2024:
Έλεγα να γράψω κάτι για το νέο C3 αλλά θα βγω offtopic...
Οπότε θα τα πω σε άλλο φόρουμ. Αυτά.
Γράψε να έχουμε κάτι να γράφουμε και εμείς πέραν της πολιτικής...
Δεν γράφει και ο Αντυ να τα χώνουμε στην Βάγκ, έχουν ησυχάσει και οι τογιοταίοι... -
Να γράψω;
Διαβάζω λοιπόν ότι στις 11/7/2024 θα παρουσιαστεί το νέο Panda το οποίο θα βασίζεται στην πλατφόρμα του C3, θα είναι και ηλεκτρικό και θερμικό και μάλιστα οι εκδόσεις των θερμικών θα έχουν τιμές κάτω από 15 χιλιάρικα και θα είναι ποιο χαμηλές από το C3. Το οποίο C3 το θερμικό θα ξεκινά από 15 χιλιάρικα...Μάλιστα διαβάζω ότι το 2024 θα είναι η χρονιά των μικρών αυτοκινήτων και αναμένεται και νέο μικρό θερμικό από την MG που θα ξεκινά και αυτό κάτω από 15 χιλιάρικα.... Κάτι διαβάζω και για Suzuki αλλά ποιος δίνει σημασία στον Ιάπωνα;
Που τα διαβάζω αυτά;
Εδώ: https://www.challenges.fr/automobile/une-fiat-panda-pas-chere-sur-la-base-de-la-citroen-c3-arrivera-en-2024_873127Φρέσκα κουλούρια, νόστιμα και με μπόλικο σουσάμι...
-
Εντάξει, δεν έχει κάτι παράξενο. Τα έχει γράψει ο μέτοχος καιρό τώρα.
-
Στο φόρουμ μπαίνω στα πεταχτά και διαβάζω ελάχιστα θέματα. Οπότε δεν ξέρω τι γράφει ο καθένας όλη την ημέρα εδώ μέσα. Τα διάβασα πριν λίγο και σκέφτηκα να τα αναφέρω.
-
Το ζουμί είναι στην τιμή. Αν έρθει εδώ σε αυτά τα λεφτά, μακάρι.
-
Αποκλείεται. Στην καλύτερη θα ξεκινά από 17 χιλιάρικα το C3 θερμικό.
Το Panda ίσως να ξεκινά από 16 χιλιάρικα.
Κάποια στιγμή θα πέσουν λίγο οι τιμές τους λόγω προσφορών, αλλά μέχρι εκεί.Εγώ που ανήκω στους οπαδούς των μικρών αυτοκινήτων πανηγυρίζω για κάθε έλευση μικρού αυτοκινήτου. Και αν έχει και στοιχεία crossover ακόμη καλύτερα.
Αυτό που με χαλάει είναι ότι κάνουν εκπτώσεις σε εξοπλισμό. Κάθε πέρυσι και καλύτερα.
-
@storm said in Citroen e-C3 2024:
Αυτό που με χαλάει είναι ότι κάνουν εκπτώσεις σε εξοπλισμό. Κάθε πέρυσι και καλύτερα.
Ανάλογα τι εξοπλισμό θες. Αν κάποιος κυνηγάει τα αστέρια του euroncap πάντως, από συστήματα ενεργητικής ασφάλειας τα νέα θα ειναι καλύτερα.
Δυστυχώς τα μικρά αυτοκίνητα μάλλον δεν πουλάνε πολύ... Ξέρω ανθρώπους με Matiz και Vivio που δεν ξέρουν τι να πάρουν πια.
-
@antonakis said in Citroen e-C3 2024:
Δυστυχώς τα μικρά αυτοκίνητα μάλλον δεν πουλάνε πολύ...
Δεν πουλάνε γιατί ειναι πανάκριβα. Ποιος θα δώσει €20.000 για i10 & Aygo!?!? Το μόνο νόημα ύπαρξης των μικρών είναι η χαμηλή τιμή. Εαν χαθεί και αυτό ποιος να τα πάρει. Προσωπικά θέλω όσο μεγαλύτερο αμάξι μπορώ, μακάρι να είχα λεφτά να κυκλοφορώ κάθε μέρα με 7αρα ή Ες κλας!!
-
@fanis75 said in Citroen e-C3 2024:
@antonakis said in Citroen e-C3 2024:
Δυστυχώς τα μικρά αυτοκίνητα μάλλον δεν πουλάνε πολύ...
Δεν πουλάνε γιατί ειναι πανάκριβα. Ποιος θα δώσει €20.000 για i10 & Aygo!?!? Το μόνο νόημα ύπαρξης των μικρών είναι η χαμηλή τιμή. Εαν χαθεί και αυτό ποιος να τα πάρει. Προσωπικά θέλω όσο μεγαλύτερο αμάξι μπορώ, μακάρι να είχα λεφτά να κυκλοφορώ κάθε μέρα με 7αρα ή Ες κλας!!
Συμφωνώ ότι είναι πανακριβα αλλα η υπαρξη των μικρών αυτοκινήτων ΔΕΝ ειναι μονο η χαμηλή τιμή
Ειναι γιατι υπάρχουν αγοραστες σαν εμένα που ΔΕΝ θελουμε καν τα μακρια αυτοκίνητα λόγω Αθηνας
Φυσικά συμφωνώ μαζι σου ότι αν είναι μικρό σαν i10 είναι κοροιδία το 18-19K που κάνει δεν το συζητώ
-
@fanis75 said in Citroen e-C3 2024:
@antonakis said in Citroen e-C3 2024:
Δυστυχώς τα μικρά αυτοκίνητα μάλλον δεν πουλάνε πολύ...
Δεν πουλάνε γιατί ειναι πανάκριβα. Ποιος θα δώσει €20.000 για i10 & Aygo!?!? Το μόνο νόημα ύπαρξης των μικρών είναι η χαμηλή τιμή. Εαν χαθεί και αυτό ποιος να τα πάρει. Προσωπικά θέλω όσο μεγαλύτερο αμάξι μπορώ, μακάρι να είχα λεφτά να κυκλοφορώ κάθε μέρα με 7αρα ή Ες κλας!!
Μα εσύ δεν κυκλοφορείς. Λες ότι έχεις άπλετο πάρκινγκ στο σπίτι σου, έχεις πάρκινγκ στην εργασία σου και κυρίως εργάζεσαι τηλεργασία.
Που κυκλοφορείς καθημερινά;
Πας σε πελάτες πέρα/δώθε μέσα στην Αττική;
Κουβαλάς επαγγελματικό εξοπλισμό ή όργανα μετρήσεων;
Ψάχνεις να βρεις να παρκάρεις στην Μάρνης στις 11 το πρωί στο κτίριο του ΟΤΕ; -
@cirus said in Citroen e-C3 2024:
Ειναι γιατι υπάρχουν αγοραστες σαν εμένα που ΔΕΝ θελουμε καν τα μακρια αυτοκίνητα λόγω Αθηνας
Είπαμε δεν μετράς...θες και χειροκίνητο!!
Εγω θέλω αμάξια Αμερικανιές, με τεράστια μούρη και πολλά κυβικά χωρίς λόγω, έτσι επειδή μπορούν. Θέλω μία Trans Am με 2 μέτρα μούρη και χώρους Σμαρτ...θέλω μπόλικα αμάξια....χαχαχα!! Τα μικρά δεν μου αρέσουν.
@storm said in Citroen e-C3 2024:
@fanis75 said in Citroen e-C3 2024:
@antonakis said in Citroen e-C3 2024:
Μα εσύ δεν κυκλοφορείς. Λες ότι έχεις άπλετο πάρκινγκ στο σπίτι σου, έχεις πάρκινγκ στην εργασία σου και κυρίως εργάζεσαι τηλεργασία.
Που κυκλοφορείς καθημερινά;
Πας σε πελάτες πέρα/δώθε μέσα στην Αττική;
Κουβαλάς επαγγελματικό εξοπλισμό ή όργανα μετρήσεων;
Ψάχνεις να βρεις να παρκάρεις στην Μάρνης στις 11 το πρωί στο κτίριο του ΟΤΕ;Αλήθεια είναι! Πάω γραφείο μερικές φορές το μήνα και σπίτι παρκάρω στον δρόμο, έχω χώρο. Πηγαίνω επίσης τον γιο στις διάφορες δραστηριότητες και επίσης εξόδους, εκδρομές κλπ. Και όχι δεν ψάχνω να παρκάρω στο κέντρο, είσης έχεις δίκιο, και όταν πάω κέντρο, πάντα σε πάρκινγκ, βαριέμαι να ψάχνω. Για αυτό είπα, εαν είχα την δυνατότητα (= δεν με νοιάζουν τα χρήματα) θα κυκλοφορούσα με 7αρα και θα πάρκαρα σε πάρκινγκ.
-
@fanis75 said in Citroen e-C3 2024:
@cirus said in Citroen e-C3 2024:
Ειναι γιατι υπάρχουν αγοραστες σαν εμένα που ΔΕΝ θελουμε καν τα μακρια αυτοκίνητα λόγω Αθηνας
Είπαμε δεν μετράς...θες και χειροκίνητο!!
Εγω θέλω αμάξια Αμερικανιές, με τεράστια μούρη και πολλά κυβικά χωρίς λόγω, έτσι επειδή μπορούν. Θέλω μία Trans Am με 2 μέτρα μούρη και χώρους Σμαρτ...θέλω μπόλικα αμάξια....χαχαχα!! Τα μικρά δεν μου αρέσουν.
ΔΕΝ εχει σχεση αν μαρέσουν
Προφανώς μου αρέσουν
ΑΝ εμενα στην αμερική με τεράστιους χώρους χαιρω πολύ θα έπαιρνα μια τρανςαμ και γω αλλά δεν...
Για αμάξι για όλες τις χρήσεις θελω το πολύ μέχρι 4,20 και πολύ είναι (manual αν είναι σπορ μόνο)
Για αμάξι μεσα στην πόλη θέλω το μικρότερο δυνατό και αυτόματο (όχι μανουαλ). Αν γίνεται και ηλεκτρικό ακόμα καλύτερα. Απλά δεν διαθέτω τα χρήματα να το πάρω ακόμα και βολεύομαι με κάτι αλλο υποδεεστερο. Οταν κάποια στιγμή μπορέσω ομως θα πάρω, μικρο αυτόματο και ηλεκτρικο και θα δώσω το μικρό diesel manual που έχω που είναι ο χαμάλης μου
-
Όποιος μπορεί να καλύψει τις ανάγκες του με μία μαούνα χωρίς να παρανομεί ή να κανιβαλίζει τους άλλους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων ας το κάνει. Δικαίωμά του.
Συνήθως όμως δεν συμβαίνει αυτό.
-
@criuser said in Citroen e-C3 2024:
Δεν γράφει και ο Αντυ να τα χώνουμε στην Βάγκ, έχουν ησυχάσει και οι τογιοταίοι...
Οι ΤΟΥΟΤΑιοι θα είδαν τον πρώτο ετήσιο μικτό μέσο όρο κατανάλωσης και με ταξίδια, τώρα που πέρασαν αρκετοί μήνες, και γι αυτό ησύχασαν ίσως
-
Ούτως η άλλως είναι πολύ χαμηλός.
-
Αναμένεται γύρω στα 4.30μ. μήκος και με έκδοση 7θεσιου.
Σίγουρα με τον ήπια υβριδικό των 136hp (όπως και στο 3008) και το ηλεκτρικό το περιμένουν με μεγαλύτερη μπαταρία από το νέο C3 (50kwh αντί 44).Y.Γ. Μέτοχοι,σας πρόλαβα! Θέλω τμήμα από το μέρισμα..
-
Στην αρχή νόμιζα ότι εσύ ήσουν ο μέτοχος...
Τι να γράψω τώρα για το Aircross; Σκέφτομαι μόνο ότι αντί να μικραίνουν τα αυτοκίνητα μεγαλώνουν περισσότερο και φουσκώνουν σαν μπαλόνια...
Κάποια μέρα θα σκάσουν από το πολύ φούσκωμα.
-
Πολύ όμορφο! Σιτροέν στα καλύτερα της!
-
Φτιάξτε καινούργια νήματα ωρε. Μπερδεύετε τους κατόχους.
-
Σε ότι video έχω δει είχε χειροκίνητο χειρόφρενο, αν ισχύει η Citroen οπισθοδρομεί, άσε που μετά ποιος ξέρει τι άλλο έχουμε να δούμε.
Citroen e-C3 2024