-
Και όλα αυτά τα λες για το περίπτερο της Mazda?
-
This post is deleted! -
Εγώ; Ως γενική τοποθέτηση για ατμόσφαιρα vs turbo. Από εκεί και πέρα MX-5 ND3 έχω και το λέω γκαραντί οτι θα ήταν πολύ λιγότερο διασκεδαστικό αν ήταν τουρμπάκι αντί για ατμοσφαιρικό. Όλη η κaύλα είναι να ακούς τον κινητήρα στις 5-6 χιλιάδες στροφές, εκεί που τα τουρμπάκια...ασθμαίνουν.
-
@gtsartsal said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
@mastoras78 said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
Τέσπα επειδή δεν έχω χρόνο να περιμένω να πούμε τα εξής απλά.. Πέρα από την μέγιστη ροπη/ιπποδύναμη κιλά ανα ίππο σε Χ στροφές ανα ώρα, παίζει ρόλο η κλιμάκωση του κιβωτίου, πόσες φοράδες είναι πραγματικές κτλ κτλ.
Πάμε παρακάτω. Συνήθως με τα αμάξια σε καθημερινή μετακίνηση και ειδικά τα commuters οικογενειακά δεν τα σπάμε στα φανάρια σε 0 100.. Αυτό που πραγματικά μετράει σε κανονικές συνθήκες είναι οι ρεπριζ όταν ζητήσεις προσπέραση . Και ενα ignis που είχα δύο τρεις μέρες κάποτε και δεν θέλω να ξαναεχω επαφή μαζί του, στα χαρτιά είχε τούμπανο 0 100 και τελικές. Στην καθημερινότητα ήταν κλασσικός ατουρμπος και άπουλος ΤΑΦΟΣ.
Άρα κοιτάμε σε ενα διάγραμμα ιπποδύναμης πόσα άλογα έχουμε πχ στις 2000-4000 στροφές. Αυτό μετράει.. Σε κάθε άλλη περίπτωση θες και επιπλέον χρόνο για κατέβασμα σχέσης ώστε να μπεις στο οφελιμο φάσμα λειτουργίας του κινητήρα.
Ιδού ενα πραγματικό παραδείγμα καθημερινότητας και γιατί το ατμοσφαιρικό μαζδα δυστυχώς δεν είναι τόσο σβέλτο όσο νομίζουν κάποιοι. Όχι πως δεν είναι αξιοπρεπές βέβαια..
Δεν έχουν μεγάλη διαφορά στους ίππους.
165 και 150 με μεγαλύτερη ροπή το Tiguan.Επίσης, και στις επιταχυνσεις δεν υπάρχει η διαφορά που αποτυπώνεται....
Αν είναι να επιταχύνω από τα 60 δεν θα το κάνω με 4η αλλά με τρίτη, από τα 80 όχι με με 5η αλλά 4η μπορεί και τρίτη, οπότε οι διαφορές θα είναι μικρότερες.
Στο 80 -120 με τη βέλτιστη επιλογή στη σχέση είναι ισοδύναμα...
Ατμοσφαιρικά=στροφαρισμα ψηλά με μια ταχύτητα κάτω
Το 80-180 το είδατε;
26.5 δευτερόλεπτα;;;;;
εξωπραγματικό!
Πετσωμα (το) , φανταστείτε σενάριο σε είσοδο ΕΟ ή μετά από διόδια, 26.5" σημαίνει δεν με βλέπει στον ορίζοντα το κάθε τρικυλινδρο τουρμπάκι και ντιζελοματρακαδες.Στην καθημερινότητα φυσικά και οι τυποποιημένες ρεπριζ με συγκεκριμένη σχέση στο κιβώτιο είναι υπέρ του τούρμπο με παρόμοια ή 10% λιγότερη ιπποδύναμη αλλά στην πραγματικότητα ένα γρήγορο προσπέρασμα αν χρειαστεί με το ατμοσφαιρικό θα γίνει με κατέβασμα 2 σχέσεων το πολύ , δεν είναι και κάτι τραγικό, άσε που αν δεν κάνω λάθος το να πιέζεις πολύ με χαμηλές στροφές το τούρμπο κάνει και κακό στον κινητήρα.
Επίσης για να λέμε και το δίκαιο, στην σύγκριση αυτή είναι το 4Χ4 Tiguan που είναι πολύ βαρύ, το απλό TSI λογικά θα ήταν πολύ πιο κοντά στα ανοίγματα.
Να θυμίσω πως η κουβέντα ξεκίνησε από υπερβολές του τύπου πως το ατμοσφαιρικό Mazda δεν μπορεί να ανέβει μια ανηφόρα ή είναι χειρότερο ακόμη και από χιλιαρια turbo ή μικρά diesel λόγω ροπής, αυτό νομίζω πως καταρρίπτεται παταγωδώς.
-
@diego1960 said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
Εγώ; Ως γενική τοποθέτηση για ατμόσφαιρα vs turbo. Από εκεί και πέρα MX-5 ND3 έχω και το λέω γκαραντί οτι θα ήταν πολύ λιγότερο διασκεδαστικό αν ήταν τουρμπάκι αντί για ατμοσφαιρικό. Όλη η κaύλα είναι να ακούς τον κινητήρα στις 5-6 χιλιάδες στροφές, εκεί που τα τουρμπάκια...ασθμαίνουν.
Χουριανοι.........χουριανοι...... Συμφωνώ με τον diego!!!!!!
Σε αυτό έχει δίκιο, ιδιαίτερα αν έχεις mazda με ωριαία κιβώτιο.
Εντάξει δεν συμφωνώ και πάλι με την απόλυτη προσέγγιση που έχει και σε αυτό το θέμα, όπως και σε όλα όσα σχολιάζει, πως όποιος δεν ξέρει να οδηγεί να πάρει τουρμπάκια, διότι ξέρω παλικάρια που θα ήθελαν να τον συναντήσουν στην πίστα να του δείξουν πως οδηγούν οι άντρες.....
-
@diego1960 said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
Εγώ; Ως γενική τοποθέτηση για ατμόσφαιρα vs turbo. Από εκεί και πέρα MX-5 ND3 έχω και το λέω γκαραντί οτι θα ήταν πολύ λιγότερο διασκεδαστικό αν ήταν τουρμπάκι αντί για ατμοσφαιρικό. Όλη η κaύλα είναι να ακούς τον κινητήρα στις 5-6 χιλιάδες στροφές, εκεί που τα τουρμπάκια...ασθμαίνουν.
Μπερδεύεις διαφορετικά πράγματα. Είναι άλλο να στροφαρει ένα S 2000 και άλλο ένα ατμοσφαιρικό οικογενειακό αυτοκίνητο. Το ένα είναι διθέσιο δίλιτρο και φτιαγμένο να κάνει αυτά που κάνει. Όταν όμως έχεις να κάνεις με οικογενειακό αυτοκίνητο φορτωμένο με τρία μικρά παιδιά και δύο ενήλικες, άλλη όρεξη δεν είχα να ψάχνω τις ροπές και να αλλάζω ταχύτητες λες και έχω μοτοσυκλέτα. Στο μεταξύ τα κεφάλια μέσα να κουνιούνται μπρος πίσω και να έχουμε δράματα. Οικογενειακό αυτοκίνητο φορτωμένο θέλεις ροπές και δύναμη στις χαμηλομεσαιες. Καθημερινό αυτοκίνητο είναι. Το ότι σώζεται κάπως είναι ακριβώς λόγω του διλιτρου κινητήρα. Είπαμε δεν υπάρχει υποκατάστατο για τα κυβικά αλλά όταν δεν γίνεται θέλεις σαλιγκαρι. Μπορεί λίγο να αργήσει στα πολύ χαμηλά να φουσκώσει αλλά μετά έφυγες. Διαφορετικά μιλάμε για κλάμα. 21 κιλά ροπή σε οικογενειακό, last year. Εδώ μας έχουν ζαλίσει με τις ροπές στα επαναφορτιζόμενα τώρα θα συζητάμε για ατμό. Την ατμόσφαιρα τέλος όσο και να την σκαλίζεις άλογα θα πάρεις ροπές μάλλον όχι.
Τέλος το Μου Χου που έχεις είναι άλλη φάση. Είναι για τέτοια εποχή που έχει ζέστη ακόμη, ο ήλιος δεν καίει, να κατεβάζεις την κουκούλα, να ρολαρεις χαλαρά, να κάνεις τη βόλτα στην παραλιακή και μετά στη Γλυφάδα στο Baron για καφέ. Τι τα θες τα πολλά γκάζια. Μια χαρά είσαι. -
@racefun1971 said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
21 κιλά ροπή σε οικογενειακό, last year.
Οχι απλά οικογενειακό τύπου hatchback (που είναι μια χαρά προφανώς η ροπή που λες) αλλά για οικογενειακό περίπτερο σουβ 1600 κιλών που όταν φορτωθεί φτάνει στους 2 τόνους.
-
Καλημέρα παπατζήηη αχαχαχαχα
https://zeperfs.com/en/duel8060-6766.htm
Επίσης..
https://www.whatcar.com/mazda/cx-5/estate/used-review/n947
The diesel is a compelling choice, because it has a good amount of shove low down in the rev range (unlike the petrols) and the best fuel economy of any CX-5s. However, the 2.0-litre petrol isn't bad on fuel and, when driven smoothly, it's a decent engine. As we mentioned on the first page, the problems (noise and lack of grunt) arise more so when you're in a rush.
Γράφτε κι άλλα.. Τσάμπα είναι
-
@mastoras78 said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
Καλημέρα παπατζήηη αχαχαχαχα
https://zeperfs.com/en/duel8060-6766.htm
Επίσης..
https://www.whatcar.com/mazda/cx-5/estate/used-review/n947
The diesel is a compelling choice, because it has a good amount of shove low down in the rev range (unlike the petrols) and the best fuel economy of any CX-5s. However, the 2.0-litre petrol isn't bad on fuel and, when driven smoothly, it's a decent engine. As we mentioned on the first page, the problems (noise and lack of grunt) arise more so when you're in a rush.
Γράφτε κι άλλα.. Τσάμπα είναι
Τωρα το χαλασες τελείως....
Με τον θορυβο της τρατας, ουτε η γυναικα θα θέλει ούτε εγώ θα μπορώ
Θα έχει χαλάσει όλη η ατμόσφαιρα
-
Φτηνές δικαιολογίες παραδοχής της πραγματικότητας
-
@mastoras78 said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
Φτηνές δικαιολογίες παραδοχής της πραγματικότητας
Φτηνό είναι το πετρελαιο... Αλλα έχω αναφέρει πολλάκις οτι δεν μπορώ το γουρου γουρ...
-
Γουρου γουρου γουρου στην πλατεία Κουμουνδούρου
-
@racefun1971 said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
@diego1960 said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
Εγώ; Ως γενική τοποθέτηση για ατμόσφαιρα vs turbo. Από εκεί και πέρα MX-5 ND3 έχω και το λέω γκαραντί οτι θα ήταν πολύ λιγότερο διασκεδαστικό αν ήταν τουρμπάκι αντί για ατμοσφαιρικό. Όλη η κaύλα είναι να ακούς τον κινητήρα στις 5-6 χιλιάδες στροφές, εκεί που τα τουρμπάκια...ασθμαίνουν.
Μπερδεύεις διαφορετικά πράγματα. Είναι άλλο να στροφαρει ένα S 2000 και άλλο ένα ατμοσφαιρικό οικογενειακό αυτοκίνητο. Το ένα είναι διθέσιο δίλιτρο και φτιαγμένο να κάνει αυτά που κάνει. Όταν όμως έχεις να κάνεις με οικογενειακό αυτοκίνητο φορτωμένο με τρία μικρά παιδιά και δύο ενήλικες, άλλη όρεξη δεν είχα να ψάχνω τις ροπές και να αλλάζω ταχύτητες λες και έχω μοτοσυκλέτα. Στο μεταξύ τα κεφάλια μέσα να κουνιούνται μπρος πίσω και να έχουμε δράματα. Οικογενειακό αυτοκίνητο φορτωμένο θέλεις ροπές και δύναμη στις χαμηλομεσαιες. Καθημερινό αυτοκίνητο είναι. Το ότι σώζεται κάπως είναι ακριβώς λόγω του διλιτρου κινητήρα. Είπαμε δεν υπάρχει υποκατάστατο για τα κυβικά αλλά όταν δεν γίνεται θέλεις σαλιγκαρι. Μπορεί λίγο να αργήσει στα πολύ χαμηλά να φουσκώσει αλλά μετά έφυγες. Διαφορετικά μιλάμε για κλάμα. 21 κιλά ροπή σε οικογενειακό, last year. Εδώ μας έχουν ζαλίσει με τις ροπές στα επαναφορτιζόμενα τώρα θα συζητάμε για ατμό. Την ατμόσφαιρα τέλος όσο και να την σκαλίζεις άλογα θα πάρεις ροπές μάλλον όχι.
Τέλος το Μου Χου που έχεις είναι άλλη φάση. Είναι για τέτοια εποχή που έχει ζέστη ακόμη, ο ήλιος δεν καίει, να κατεβάζεις την κουκούλα, να ρολαρεις χαλαρά, να κάνεις τη βόλτα στην παραλιακή και μετά στη Γλυφάδα στο Baron για καφέ. Τι τα θες τα πολλά γκάζια. Μια χαρά είσαι.Έχεις οδηγήσει κάπιο συγχρονο mazda και τα γραφεις αυτα ?Γιατι στη καθημερινή οδήγηση πχ που επιμένεις είναι καλύτερο απο το δίλιτρο turbo που είχα πριν.Ειδικά στις χαμηλές στροφές εχει πολύ αμεσότερη απόκριση.πολύ ευχαριστο στη καθημερινότητα.
Καλά αυτα που γράφεις για το MX5 επίσης εκτός πραγματικότητας. -
Τα test drive ειναι δωρεαν παιδια...οσοι θελετε πατε και το δοκιμαζετε.
Μετα ετοιμαστειτε για αγορες... -
#mikrotsoutsounoi_xeiters
μιλανε ολοι και μαζι καποιοι που εχουν φαγκ, τουοτα ή γαλλοτρατες
-
@kostis20 said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
@racefun1971 said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
@diego1960 said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
Εγώ; Ως γενική τοποθέτηση για ατμόσφαιρα vs turbo. Από εκεί και πέρα MX-5 ND3 έχω και το λέω γκαραντί οτι θα ήταν πολύ λιγότερο διασκεδαστικό αν ήταν τουρμπάκι αντί για ατμοσφαιρικό. Όλη η κaύλα είναι να ακούς τον κινητήρα στις 5-6 χιλιάδες στροφές, εκεί που τα τουρμπάκια...ασθμαίνουν.
Μπερδεύεις διαφορετικά πράγματα. Είναι άλλο να στροφαρει ένα S 2000 και άλλο ένα ατμοσφαιρικό οικογενειακό αυτοκίνητο. Το ένα είναι διθέσιο δίλιτρο και φτιαγμένο να κάνει αυτά που κάνει. Όταν όμως έχεις να κάνεις με οικογενειακό αυτοκίνητο φορτωμένο με τρία μικρά παιδιά και δύο ενήλικες, άλλη όρεξη δεν είχα να ψάχνω τις ροπές και να αλλάζω ταχύτητες λες και έχω μοτοσυκλέτα. Στο μεταξύ τα κεφάλια μέσα να κουνιούνται μπρος πίσω και να έχουμε δράματα. Οικογενειακό αυτοκίνητο φορτωμένο θέλεις ροπές και δύναμη στις χαμηλομεσαιες. Καθημερινό αυτοκίνητο είναι. Το ότι σώζεται κάπως είναι ακριβώς λόγω του διλιτρου κινητήρα. Είπαμε δεν υπάρχει υποκατάστατο για τα κυβικά αλλά όταν δεν γίνεται θέλεις σαλιγκαρι. Μπορεί λίγο να αργήσει στα πολύ χαμηλά να φουσκώσει αλλά μετά έφυγες. Διαφορετικά μιλάμε για κλάμα. 21 κιλά ροπή σε οικογενειακό, last year. Εδώ μας έχουν ζαλίσει με τις ροπές στα επαναφορτιζόμενα τώρα θα συζητάμε για ατμό. Την ατμόσφαιρα τέλος όσο και να την σκαλίζεις άλογα θα πάρεις ροπές μάλλον όχι.
Τέλος το Μου Χου που έχεις είναι άλλη φάση. Είναι για τέτοια εποχή που έχει ζέστη ακόμη, ο ήλιος δεν καίει, να κατεβάζεις την κουκούλα, να ρολαρεις χαλαρά, να κάνεις τη βόλτα στην παραλιακή και μετά στη Γλυφάδα στο Baron για καφέ. Τι τα θες τα πολλά γκάζια. Μια χαρά είσαι.Έχεις οδηγήσει κάπιο συγχρονο mazda και τα γραφεις αυτα ?Γιατι στη καθημερινή οδήγηση πχ που επιμένεις είναι καλύτερο απο το δίλιτρο turbo που είχα πριν.Ειδικά στις χαμηλές στροφές εχει πολύ αμεσότερη απόκριση.πολύ ευχαριστο στη καθημερινότητα.
Καλά αυτα που γράφεις για το MX5 επίσης εκτός πραγματικότητας.Έχοντας πρότερη εμπειρία από όλους τους συνδυασμούς τεχνολογιών/βάρους που έχουν αναφερθεί παραπάνω (MX-5 ΝΒ 1.8 & CR-V 2.0 αυτόματο), έχω να σας πω τα εξής:
Στο βαρύ CR-V την έλλειψη ροπής χαμηλά την έσωνε το αυτόματο που κατέβαζε σχέση(εις) όταν το πόδι μου το απαιτούσε ή η κλίση του δρόμου ήταν μεγάλη. Το μόνο μειονέκτημα ήταν ο αυξημένος θόρυβος. Φυσικά αν είχα χειροκίνητο τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά (κουραστικά).
Αναφορικά με το MX-5, πρόσφατα - εντελώς τυχαία - αναριωτόμουν πως θα ήταν με τον κινητήρα του Swift. Ειλικρινά παιδιά, νομίζω ότι θα ήταν πολύ μα πολύ καλύτερο. Σε συνδυασμό με αυτόν τον κορυφαίο επιλογέα θα ήταν - κατά την γνώμη μου - όνειρο. Φανταστείτε στο ND με τον 1,5 με 152Nm να είχες έναν 1,4 με 235Nm. Ας έχανα στο στροφάρισμα, η διαφορά στην αίσθηση είτε οδηγείς νορμάλ είτε σπορτίφ είναι τεράστια!
-
Το εβγαλε η Fiat με τον 1,4 τουρμπο της ....
Ποιο προτιμαει ο καθενας....κολοκυθοπιτα -
Μ αυτά και μ αυτά μας έχετε καταγκ@υλώσει πάντως, κι έχω παρκάρει κάνα δυο τέτοια κι είμαι έτοιμος για τηλέφωνο κι εισιτήρια:
Το υπόδειγμα του τι θα έπρεπε να θεωρείται οικογενειακό αυτοκίνητο...
-
@gatoz said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
#mikrotsoutsounoi_xeiters
μιλανε ολοι και μαζι καποιοι που εχουν φαγκ, τουοτα ή γαλλοτρατες
-
@jeronimo-g said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαστε Οικογένεια πλέον με τρια μικρα παιδιά
4 , 3 & 1 έτους & κοιτάζουμε για αγορά Καινούριου για χρηση 90% εκτος πόλης , ενώ υπαρχει προς το παρόν ενα μικρο πόλης για τις καθημερινες αναγκες το οποίο φυσικά θα μείνει & αυτό .Ως κεφάλαιο ΔΕΝ θέλουμε να διαθεσουμε πανω απο 30Κ & πιστεύω από ΟΛΗ την αγορά το μόνο σε
D μεγεθος που δεν τα υπερβαίνει είναι το CX5 το οποίο στην βασική απλή έκδοση των 165ps με Manual κιβώτιο (που προτιμω απο τα αυτοματα γενικα ) και εισαγωγικο εξοπλισμό
βγαίνει στα 27Κ καινούριο ή 30 στην αμεσως πιο πανω εκδοση εξοπλισμού που δεν ξερω αν μας χρειαζεται κιόλας ( -3000€ τριτεκνια στο cx5 ) .
Τιμές 30 + 33 χωρις τριτεκνιαΠερίπου Ίδια τιμη π.χ. βγαίνει το Qasquai που είναι
1 κατηγορία κάτω + με θέματα αξιοπιστιας οπως διαβαζω γαλλικων παρενεργειών.Toyota Rav4 αν και το σκεφτηκα.και το είδα στην εκδοση των 175ps του 2λιτρου νομιζω τωρα ξεφυγαν οι τιμές , το 2.5 δεν το ακουμπάω + εχει αρχισει να δειχνει τα χρονια του (εσωτερικό πολυ απλό για την κατηγορία)
Ως 2η επιλογή πήγα έκανα test drive & το
Nissan Xtrail 1.5 με τα 163ps αυτόματο (ελαφρως μεγαλυτερο σε μέγεθος)
το οποίο όμως πάρα τις -4000€ που τρεχει τώρα η εταιρεία & τα -5.000 της τριτεκνιας βγαινει στα 34 χιλιαρικα , σημαντική διαφορά 7.000€ απο το Mazda.
Kia Sportage κι αυτο καπου στα 30 βγαίνει με πιο σημαντικό τα 5 χρόνια δωρεαν σέρβις αλλά μου φαίνεται ποιοτικά αρκετά κατω απο το CX5 , οπως και το Tucson λιγο ακομα πιο φτηνό.Σημαντικό η αξιοπιστία - η υπερδεκαετης αξιοπιστια - οι χωροι
Τι θα περνατε εσείς με τα παραπανω κριτήρια αναμεσα στα Ιαπωνικα & Κορεάτικα
& τι πιστευετε - ξέρετε κυριως για το CX5 Συνολικά ως αυτοκίνητο ?Υ.Γ. Γαλλικά - γερμανικά και λοιπά ευρωπαϊκά τα αποκλείω εξαρχής .
Να στε καλά Ευχαριστώ
Μήπως να επιστρέψουμε on topic;
Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5)