-
Εγώ πάντως ελπίζω στη δεκαετία να έχει μειωθεί ο φόρος πολυτελείας, καθώς όλο και λιγότεροι έχουν αγοράσει 2λιτρα.
Αν ήμουν στο υπουργείο θα τον είχα αντικαταστήσει ήδη με φόρο στους ίππους.
Στους πραγματικούς ίππους.
-
εσυ ολα τα ξερεις.. εγω πάλι το μαζντα των 41Κ το 2007 με τα 500/μηνα το κινουσα καθε μερα με αυτο πηγαινα δουλεια , σουπερ, ταξιδια και γουσταρα οταν το πατουσα και το χαιρόμουν...
-
@nmsm2 said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
Και αυτοί που γουστάρουν και δεν έχουν τα φράγκα και το αγοράζουν τελικά δεν κινούν το αυτοκίνητο (κινούν το δεύτερο το παλιό...) γιατί καίει μέσα στη πόλη και φθείρεται, δεν κάνει ταξίδια γιατί δεν βγαίνει λόγω κόστους, τρέμει μήπως πάθει καμιά ζημία διότι στα καινούργια κάτω από 2.000 ευρώ δεν υπάρχει ζημία και δεν έχει μεικτή διότι κοστίζει στις επώνυμες 1000 ευρώ ετησίως και στις μη επώνυμες ένα 600αρι, έχει κόψει τις ταβέρνες και τις εξόδους διότι πλέον έχει αυτοκίνητο που γουστάρει και τελικά ζήσαμε εμείς καλά και αυτός καλύτερα...
Όποιος γουστάρει έτσι την ζωή του του βγάζω το καπέλο, ας πάρει και το audi to etron και ας μην τρωνΤο οτι εσυ το πιστευεις αυτο το πραγμα δεν σημαινει οτι συμβαινει στον απολυτο βαθμο.
Εχει να κανει και με τον ανθρωπο και τον προγραμματισμο του.
Δεν ειναι ολοι γιολο... -
Να σημειωθεί ότι το CX-30 έχει κατανάλωση +-7lt/100km όταν ένα renegade κυμαίνεται >10lt/100km.
Άρα 3lt X 10000 χλμ ετησίως Χ 1,90€ τιμή βενζίνης = 570€διαφορά κατανάλωσης μειον 440 ευρώ φόρος πολυτελείας όφελος 130€
Βεβαίως δεν είναι τα πάντα αριθμοί
Εαν κάποιος ικανοποιείται πλήρως από ένα CX-5 ή κάποιο άλλο μεγάλο σε κυβισμό όχημα δεν θα ασχοληθεί με ΦΠ. -
Νομίζω οτί το ρίχνετε στον καταναλωτή ενώ δεν θα έπρεπε. Πριν 5 χρόνια όλα αυτά σε αυτή την τιμή θα ίσχυαν, πλέον ένα μεγάλο οικογενειακό αυτοκίνητο ξεκινά απο τις 30, το οτι υπάρχει ακρίβεια ακόμη και στο ημισκληρο κασέρι με 16 ευρώ το κιλό μεσο όρο το αγνοείται.
Όσοι έχουν στην άκρη 40 χιλιάρικα για αυτοκίνητο να τα δώσουν κασέρι στην σήμερον ημέρα και ξεκινούν οικογένεια αρα στα 35 - 45 έτη περιπου σίγουρα έχουν μεγάλη προίκα ή μπαμπά με μεγάλο πορτοφόλι, ή ο ένας έχει προλάβει να καβατζωθεί στο δημόσιο οποτε έχει σίγουρο εισόδημα. Φυσικά υπάρχουν και οι αυτοδημιούργητοι που έχουν καταφέρει να χτίσουν μια καριέρα σζτον ιδιωτικό τομέα και έχουν καλό μισθό αλλά πολλοί λίγοι.Αυτός ο φόρος ειναι απο την χούντα και δεν θα έπρεπε να υφίσταται, οχι γιατι είναι απο την χούντα αλλα γιατί δεν έχει καμία λογική, οπότε καμια λογική δεν έχει και η φορολόγιση ανα ίππο
Οι υπόλοιποι δεν πάυουν να έχουν τις ίδιες ανάγκες, και πλέον τα 30 χιλιάρικα δεν είναι πολύτέλεια αλλα το ημίσκληρο κασέρι είναι...
-
Κάθε άνθρωπος έχει τις ανάγκες και τις δυνατότητες του.
Μην βάζετε κουτάκια.
Ο φόρος πολυτελείας είναι φόρος που ενοχλεί πλέον λίγους, αλλά πολιτικά γουστάρει σε πολλούς.
Οπότε θα τον βλέπετε εκεί για πάντα.
Και κάτι τελευταίο.
Αγοράζεις δίλιτρο ? Ξεχνάς την μεταπώληση για 10 χρόνια, μέχρι να τελειώσει ο φόρος και να πέσει το τεκμήριο στα 4400.
Τα ζήσαμε όσοι είχαμε δίλιτρα και τα πληρώσαμε.
Οσοι σκέφτεστε ότι θα την γλυτώσετε απλά εθελοτυφλείτε...
-
Αν δεν τελειωσει η δωρεαν (πανευρωπαικα) οδικη βοηθεια (για 15 χρονια) απο την Μazda εγω δεν το πουλαω...
Εγω πως μεγαλωσα σε Mazda για 23 χρονια...ετσι και τα παιδια μου.Το μονο σιγουρο ειναι οτι θα δουλευει και δεν θα μας κρεμασει ποτε και πουθενα.
-
@gtsartsal said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
Εγώ πάντως ελπίζω στη δεκαετία να έχει μειωθεί ο φόρος πολυτελείας, καθώς όλο και λιγότεροι έχουν αγοράσει 2λιτρα.
Αν ήμουν στο υπουργείο θα τον είχα αντικαταστήσει ήδη με φόρο στους ίππους.
Στους πραγματικούς ίππους.
Ούτε αυτό, στην τιμή λιανικής είναι το σωστό
Άλλο πράγμα 50Κ με 200 άλογα και άλλο με 25Κ
-
@ss_76 said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
Να σημειωθεί ότι το CX-30 έχει κατανάλωση +-7lt/100km όταν ένα renegade κυμαίνεται >10lt/100km.
Άρα 3lt X 10000 χλμ ετησίως Χ 1,90€ τιμή βενζίνης = 570€διαφορά κατανάλωσης μειον 440 ευρώ φόρος πολυτελείας όφελος 130€
Βεβαίως δεν είναι τα πάντα αριθμοί
Εαν κάποιος ικανοποιείται πλήρως από ένα CX-5 ή κάποιο άλλο μεγάλο σε κυβισμό όχημα δεν θα ασχοληθεί με ΦΠ.- , - , Χ , = ....
για αμαξια των +30Κ μιλαμε αυτά είναι για τους φτωχους που είναι με το τεφτερι 3 στο λαδι 3 στο ξυδι....
- , - , Χ , = ....
-
H ζωη ειναι μικρη για να κανουμε παντα αυτο που "πρεπει"
Ποτε ποτε καλο ειναι να κανουμε κι αυτο που γουσταρουμε -
ιδανικα είναι να εχεις 50Κ στην ακρη για αμαξι μεγαλο, 25Κ για αμαξι για τα ψωνια , 30Κ για ανακαινιση μια του σπιτιου μια του εξοχικου επειδη όμως στην ελλαδα ζουμε αυτα τα λεφτα δεν υπαρχουν για την πλειοψηφια , και επειδη παραλληλα λεμε ότι ανηκουμε και στην δυση , η δυση μας προσφερει πιστωτικα ιδρυματα που αν και με αρκετα μεγαλυτερο επιτοκιο απο οτι εξω ( ποσο να σας δώσει και ο μητσοτακης ? τι αλλο να κανει? ασε που τωρα θα τα βαλει και με τις πολυεθνικες για παρτη μας!!) σου προσφερει πολλα απο αυτα που ονειρευεσαι χωρις να κοιτας σαν φτωχος συγγενης πισω απο την κουρτινα την ζωη των αλλων...
Προσωπικα αν δεν ειχα πλαστικο χρημα δεν θα είχα ουτε το μισο απο το λαιφ σταιλ μου...εκμεταλευομαι το πλαστικο χρημα πολλα πολλα χρονια τωρα εχοντας πληρωσει ουτε 100 ευρω σε τοκους ( και αυτα απο εκπροσθεσμες πληρωμες που ξεχασα).
Με την αγορα αμαξια βεβαια εχω πληρώσει πολλα χιλιαρικα σε τοκους ... -
@lap said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
@gtsartsal said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
Εγώ πάντως ελπίζω στη δεκαετία να έχει μειωθεί ο φόρος πολυτελείας, καθώς όλο και λιγότεροι έχουν αγοράσει 2λιτρα.
Αν ήμουν στο υπουργείο θα τον είχα αντικαταστήσει ήδη με φόρο στους ίππους.
Στους πραγματικούς ίππους.
Ούτε αυτό, στην τιμή λιανικής είναι το σωστό
Άλλο πράγμα 50Κ με 200 άλογα και άλλο με 25Κ
Ναι αλλά δεν πιάνει πολλούς έτσι...
Είπαμε έσοδα και κοινωνική πολιτική στα μαύρα...
-
@tkin73 said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
@ss_76 said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
Να σημειωθεί ότι το CX-30 έχει κατανάλωση +-7lt/100km όταν ένα renegade κυμαίνεται >10lt/100km.
Άρα 3lt X 10000 χλμ ετησίως Χ 1,90€ τιμή βενζίνης = 570€διαφορά κατανάλωσης μειον 440 ευρώ φόρος πολυτελείας όφελος 130€
Βεβαίως δεν είναι τα πάντα αριθμοί
Εαν κάποιος ικανοποιείται πλήρως από ένα CX-5 ή κάποιο άλλο μεγάλο σε κυβισμό όχημα δεν θα ασχοληθεί με ΦΠ.- , - , Χ , = ....
για αμαξια των +30Κ μιλαμε αυτά είναι για τους φτωχους που είναι με το τεφτερι 3 στο λαδι 3 στο ξυδι....
Thumbs up
- , - , Χ , = ....
-
@alexandros-k said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
H ζωη ειναι μικρη για να κανουμε παντα αυτο που "πρεπει"
Ποτε ποτε καλο ειναι να κανουμε κι αυτο που γουσταρουμεσυνηθως το 'αυτο που γουσταρουμε' εχει μετα eauction.gr
ειδικα οταν υπαρχουν υποχρεωσεις
-
@gatoz said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
@alexandros-k said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
H ζωη ειναι μικρη για να κανουμε παντα αυτο που "πρεπει"
Ποτε ποτε καλο ειναι να κανουμε κι αυτο που γουσταρουμεσυνηθως το 'αυτο που γουσταρουμε' εχει μετα eauction.gr
ειδικα οταν υπαρχουν υποχρεωσεις
Λες και θα τα παρεις μαζι σου ? Αστα να τα παρουν
Ενταξει ολα με λιγο μετρο. Δεν χρειαζεται να φτανουμε στα ακρα
-
@alexandros-k said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
H ζωη ειναι μικρη για να κανουμε παντα αυτο που "πρεπει"
Ποτε ποτε καλο ειναι να κανουμε κι αυτο που γουσταρουμεE NAI ρε συ
Φυσικα ως επι το πλείστον να κάνουμε αυτό που πρέπει
αλλά μια στο τόσο να κάνουμε αυτό που γουστάρουμε (στο μέτρο που μπορούμε)
+1000000000000
-
@cirus said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
@alexandros-k said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
H ζωη ειναι μικρη για να κανουμε παντα αυτο που "πρεπει"
Ποτε ποτε καλο ειναι να κανουμε κι αυτο που γουσταρουμεE NAI ρε συ
Φυσικα ως επι το πλείστον να κάνουμε αυτό που πρέπει
αλλά μια στο τόσο να κάνουμε αυτό που γουστάρουμε (στο μέτρο που μπορούμε)
+1000000000000
αστο, δεντοχεις
οπως και εγω
...και δεν βαζω στον αλεξ λάικ...
χαχαχα -
@gtsartsal said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
Εγώ πάντως ελπίζω στη δεκαετία να έχει μειωθεί ο φόρος πολυτελείας, καθώς όλο και λιγότεροι έχουν αγοράσει 2λιτρα.
Αν ήμουν στο υπουργείο θα τον είχα αντικαταστήσει ήδη με φόρο στους ίππους.
Στους πραγματικούς ίππους.
Στο βάρος αφού το βάρος προκαλεί ζημιές στο δρόμο. Και έτσι θα πληρώσουν και τα ηλεκτρικά όπως πρέπει αντί να προκαλούνται στρεβλώσεις στην "ελεύθερη αγορά" την οποία ευαγγελίζεται πχ. η κυβέρνηση η ίδια.
Οι ίπποι δεν έχουν κανένα νόημα να φορολογούνται, όπως και τα κυβικά.
-
Αυτό στα τέλη κυκλοφορίας όχι στην αγορά. Σωστή ιδέα.
-
@diego1960 said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
@gtsartsal said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):
Εγώ πάντως ελπίζω στη δεκαετία να έχει μειωθεί ο φόρος πολυτελείας, καθώς όλο και λιγότεροι έχουν αγοράσει 2λιτρα.
Αν ήμουν στο υπουργείο θα τον είχα αντικαταστήσει ήδη με φόρο στους ίππους.
Στους πραγματικούς ίππους.
Στο βάρος αφού το βάρος προκαλεί ζημιές στο δρόμο. Και έτσι θα πληρώσουν και τα ηλεκτρικά όπως πρέπει αντί να προκαλούνται στρεβλώσεις στην "ελεύθερη αγορά" όπως ευαγγελίζεται πχ. η κυβέρνηση η ίδια.
Η Ολλανδια νομιζω το κανει ετσι
Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5)