Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUZUKI SX4 SCROSS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SUZUKI SX4 SCROSS
    • 1
    • 2
    • 329
    • 330
    • 331
    • 332
    • 333
    • 360
    • 361
    • 331 / 361
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    139
    7207
    252513
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tkin73 last edited by

      Απλά τώρα μου λείπει περισσότερο το σταρτ στοπ έτσι νιώθω.
      Ξέρετε αν μπαίνει; προφανώς με άλλη μπαταρία.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • antonakis
        antonakis last edited by

        Τι εννοείς σου λείπει το start stop, το έβγαλε με το πρόγραμμα;
        Σε βελτιωμένο μοτέρ εγώ θα το άφηνα εκτός πάντως.

        "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

        T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tkin73 @antonakis last edited by tkin73

          @antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:

          Τι εννοείς σου λείπει το start stop, το έβγαλε με το πρόγραμμα;
          Σε βελτιωμένο μοτέρ εγώ θα το άφηνα εκτός πάντως.

          Δεν είχα ποτέ. Είναι μοντέλο του 2014. Μετά από κάνα χρόνο το έβαλαν...τώρα όμως που πάει έτσι τρένο και γεμάτα μου λείπει το σβήσιμο του κινητήρα στο φανάρι...

          georgemit 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • antonakis
            antonakis last edited by

            Α οκ. Νόμιζα είχε από την αρχή.

            "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • georgemit
              georgemit @tkin73 last edited by georgemit

              @tkin73 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

              @antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:

              Τι εννοείς σου λείπει το start stop, το έβγαλε με το πρόγραμμα;
              Σε βελτιωμένο μοτέρ εγώ θα το άφηνα εκτός πάντως.

              Δεν είχα ποτέ. Είναι μοντέλο του 2014. Μετά από κάνα χρόνο το έβαλαν...τώρα όμως που πάει έτσι τρένο και γεμάτα μου λείπει το σβήσιμο του κινητήρα στο φανάρι...

              Σβήσε το μόνος σου.
              Παλιότερα το έδιναν και σαν συμβουλή για οικονομία ακόμα και στις διασταυρώσεις. 😀 😁
              Start stop ακόμα κι αν μπαίνει, δίχως mild hybrid θα στα σπάσει.

              i30 1.5 160 N line!

              T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                tkin73 @georgemit last edited by

                @georgemit said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                @tkin73 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                @antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                Τι εννοείς σου λείπει το start stop, το έβγαλε με το πρόγραμμα;
                Σε βελτιωμένο μοτέρ εγώ θα το άφηνα εκτός πάντως.

                Δεν είχα ποτέ. Είναι μοντέλο του 2014. Μετά από κάνα χρόνο το έβαλαν...τώρα όμως που πάει έτσι τρένο και γεμάτα μου λείπει το σβήσιμο του κινητήρα στο φανάρι...

                Σβήσε το μόνος σου.
                Παλιότερα το έδιναν και σαν συμβουλή για οικονομία ακόμα και στις διασταυρώσεις. 😀 😁
                Start stop ακόμα κι αν μπαίνει, δίχως mild hybrid θα στα σπάσει.

                Τι να σβήσω; δεν έχω λέμε...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • georgemit
                  georgemit last edited by

                  Αυτό λέμε κάνε το χειροκίνητα 😁

                  i30 1.5 160 N line!

                  T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tkin73 @georgemit last edited by

                    @georgemit said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                    Αυτό λέμε κάνε το χειροκίνητα 😁

                    A OK.... γιατί όχι....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • alexandros-k
                      alexandros-k last edited by

                      Για να μπει σταρτ στοπ θες κι άλλη μιζα
                      Ξεχνατο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        andya3 last edited by

                        Για το ss οι αυτοκινητοβιομηχανίες ισχυρίζονται ότι έχουν βάλει ενισχυμένα κουζινέτα στο στρόφαλο, για να αντέχει στους κραδασμούς κατά τις συνεχείς εκκινήσεις.Όποιος θέλει το πιστεύει.

                        Επίσης όποιος θέλει πιστεύει ότι δεν πειράζει να μαζεύεται το λάδι στο κάρτερ και να ξανανεβαίνει στη μηχανή σε κάθε σβήσε-άναψε.

                        Με το που μπαίνω στο αυτοκίνητο, 1η δουλειά να κλείσω το ss απ' το κουμπάκι.

                        Δε χάνεις τίποτα. Πόσο θα γλύτωνες από κατανάλωση?

                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                        S G 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                        • T
                          tkin73 last edited by

                          Δεν ξέρω μπορεί και τπτ ιδέα μου ίσως ήταν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by lap

                            Εμένα γράφει πόσο γλυτώνεις. Σε κάτι χιλιάδες χιλιόμετρα κάποια λίτρα. Βέβαια εξαρτάται από πόσο συχνά πέφτεις σε μποτιλιάρισμα

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • alexandros-k
                              alexandros-k last edited by

                              Τα καινουρια μοτερ μικρου κυβισμου δεν καινε πανω απο 1λτ σε μια ωρα στο ρελαντι . Δλδ και να σβησει για ενα λεπτο θα κερδισεις 16 ml , για κατι τετοιο μιλαμε

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spi_duster @andya3 last edited by

                                @andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                Για το ss οι αυτοκινητοβιομηχανίες ισχυρίζονται ότι έχουν βάλει ενισχυμένα κουζινέτα στο στρόφαλο, για να αντέχει στους κραδασμούς κατά τις συνεχείς εκκινήσεις.Όποιος θέλει το πιστεύει.

                                Επίσης όποιος θέλει πιστεύει ότι δεν πειράζει να μαζεύεται το λάδι στο κάρτερ και να ξανανεβαίνει στη μηχανή σε κάθε σβήσε-άναψε.

                                Με το που μπαίνω στο αυτοκίνητο, 1η δουλειά να κλείσω το ss απ' το κουμπάκι.

                                Δε χάνεις τίποτα. Πόσο θα γλύτωνες από κατανάλωση?

                                Ανεβηκες πολλους ποντους στην εκτιμηση μου. Πολλη μεγαλυτερη η φθορα ενος κινητηρα που ενω λειτουργει κανονικα, σταματα για δευτερολεπτα και αμεσως μετα επανεκινηται.

                                ....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  groover1972 Banned @andya3 last edited by

                                  @andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                  Για το ss οι αυτοκινητοβιομηχανίες ισχυρίζονται ότι έχουν βάλει ενισχυμένα κουζινέτα στο στρόφαλο, για να αντέχει στους κραδασμούς κατά τις συνεχείς εκκινήσεις.Όποιος θέλει το πιστεύει.

                                  Επίσης όποιος θέλει πιστεύει ότι δεν πειράζει να μαζεύεται το λάδι στο κάρτερ και να ξανανεβαίνει στη μηχανή σε κάθε σβήσε-άναψε.

                                  Με το που μπαίνω στο αυτοκίνητο, 1η δουλειά να κλείσω το ss απ' το κουμπάκι.

                                  Δε χάνεις τίποτα. Πόσο θα γλύτωνες από κατανάλωση?

                                  εκτός και αν έχεις ήπιο υβριδικό το οποίο παίρνει το ρόλο της μίζας και ούτε που ακούγεται. Κάτι ξέρουν και οι εταιρίες που έχουν χρόνια τμήματα έρευνας. Εγώ το ss (δεν ακούγεται καλά) το χρησιμοποιώ πάντοτε.

                                  A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    accentwizard last edited by

                                    Εγω οχι μονο το βγαζω off,αλλα εχω παρει και κουμπι που αντιστρεφει την λειτουργια του,δηλαδη ενω ειναι παντα on και με το εργοστασιακο κουμπι βγαινει off,με το νεο ξεκιναει απο off και ενεργοποιειται μονο αν το πατησω.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • A
                                      andya3 @groover1972 last edited by

                                      @groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                      @andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                      Για το ss οι αυτοκινητοβιομηχανίες ισχυρίζονται ότι έχουν βάλει ενισχυμένα κουζινέτα στο στρόφαλο, για να αντέχει στους κραδασμούς κατά τις συνεχείς εκκινήσεις.Όποιος θέλει το πιστεύει.

                                      Επίσης όποιος θέλει πιστεύει ότι δεν πειράζει να μαζεύεται το λάδι στο κάρτερ και να ξανανεβαίνει στη μηχανή σε κάθε σβήσε-άναψε.

                                      Με το που μπαίνω στο αυτοκίνητο, 1η δουλειά να κλείσω το ss απ' το κουμπάκι.

                                      Δε χάνεις τίποτα. Πόσο θα γλύτωνες από κατανάλωση?

                                      εκτός και αν έχεις ήπιο υβριδικό το οποίο παίρνει το ρόλο της μίζας και ούτε που ακούγεται. Κάτι ξέρουν και οι εταιρίες που έχουν χρόνια τμήματα έρευνας. Εγώ το ss (δεν ακούγεται καλά) το χρησιμοποιώ πάντοτε.

                                      Δεν έχω ασχοληθεί με το πως δουλεύει το ss στα mh. Λογικά αντί για τη μίζα γυρίζει το στρόφαλο ο ιμάντας του ηλεκτροκινητήρα. Σ' αυτή την περίπτωση μάλλον έχεις μειωμένους κραδασμούς στο στρόφαλο, οπότε δεν επιβαρύνεις πολύ τα κουζινέτα.

                                      Το θέμα όμως με το λάδι, που στεγνώνει συνέχεια ο κινητήρας όταν σβήνει το αυτοκίνητο, ούτε εδώ το γλυτώνεις.

                                      Στο T-Roc στο ρελαντί μου δείχνει κατανάλωση 0,5lt/h και 0,7lt/h με κλιματισμό αναμμένο. Για τέτοιες αστείες καταναλώσεις δε ρισκάρω να βάζω το ss.

                                      Άσε που και τα λεφτά που θα γλυτώσεις απ' το καύσιμο, θα τα δώσεις μετά για την πρόωρη αντικατάσταση της μπαταρίας. Θα την τελειώσεις σίγουρα πιο γρήγορα αν χρησιμοποιείς συνέχεια το ss.

                                      Τέλος πάντων, αυτά είναι προσωπικές επιλογές, ο καθένας κάνει όπως νομίζει με το αυτοκίνητό του. Προσωπικά δεν ακολουθώ τις οδηγίες του κατασκευαστή όταν δεν συμφωνώ. Δεν σκοπεύω π.χ. ν' αλλάξω λάδια στα 2 χρόνια που προτείνει η vw, αλλαγή ανά έτος και πολύ του είναι.

                                      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • npapanik
                                        npapanik last edited by

                                        Εδώ περιγράφω πως απενεργοποιείται μόνιμα: https://forum.4troxoi.gr/topic/57105/node-57105/905?page=46

                                        Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                                        Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • P
                                          panos_choulio last edited by

                                          Καλημέρα..Έχω εδώ και κάποιο καιρό, αρκετό θα έλεγα, αστάθεια στο ρελαντί όταν είναι κρύο...Έχω πάει σε αντιπροσωπεία, σε εξωτερικό μηχανικό κάνεις δεν μπορεί να βρει τι είναι..Έχω παρατηρήσει το ίδιο σε αρκετά vitara/s cross με τον 1.6 diesel..Το είχε κανείς από εδώ και αν ναι, βρήκε από τι προκαλείται??

                                          mastoras78 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • mastoras78
                                            mastoras78 @panos_choulio last edited by

                                            @panos_choulio said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                            Καλημέρα..Έχω εδώ και κάποιο καιρό, αρκετό θα έλεγα, αστάθεια στο ρελαντί όταν είναι κρύο...Έχω πάει σε αντιπροσωπεία, σε εξωτερικό μηχανικό κάνεις δεν μπορεί να βρει τι είναι..Έχω παρατηρήσει το ίδιο σε αρκετά vitara/s cross με τον 1.6 diesel..Το είχε κανείς από εδώ και αν ναι, βρήκε από τι προκαλείται??

                                            Κάνε μια αναζήτηση στο Vitaraclub.gr, όλο και κάποια αναφορά θα δεις.

                                            "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                            #tsekourato_ksevrakoma

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 329
                                            • 330
                                            • 331
                                            • 332
                                            • 333
                                            • 360
                                            • 361
                                            • 331 / 361
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr