-
@elteo said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
μην ξεχάσεις να πάρεις και ΑΑ μπαταρίες από το περίπτερο.
για τον ανηψιό σου είναι το τηλεκατευθυνόμενο?Θα το πάρω σε fresh lime να φωσφοριζει μη με πατήσει κάνα suv
-
Νομίζω είναι περί τα 2000 ευρώ η επιδότηση.
Επίσης δεν έχει αερόσακο.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ένα καθημερινό σενάριο κίνησης σε πόλη.
Με 16 ιντσες ζάντες και 116 άλογα άμεσα διαθέσιμα από πολύ χαμηλά λόγω της ηλεκτρικής ροπής και φυσικά αυτόματο.
Για να έχεις τη σωστή σύγκριση πρέπει να βρεις ένα 15 ετιας, 1.6 λίτρα γύρω στα 115-120 άλογα, με αυτόματο κιβώτιο, ανοιχτό clima,16 ιντσών ζάντες και παρόμοιο βάρος. Εάν δεν γράψεις άνω των 8,5-9 λίτρα/100 χλμ θα λες ψέματα. Εγώ από την εμπειρία μου το βλέπω γύρω στο 10-11 λίτρα/100 χλμ
Δεν υπάρχει καμία σύγκριση. Απλά δεν έχεις για να ή δεν θέλεις να αγοράσεις νέο αυτοκίνητο. Όλα τα άλλα είναι δικές σου υποθέσεις.
Οι φόροι λοιπόν που βάζει το κράτος στα παλιά μας αυτοκίνητα είναι ένα μέτρο κινήτρου για να αλλάξουμε τα αυτοκίνητα μας λόγω των ρύπων που εκπέμπουν.
Για παράδειγμα ένα αυτοκίνητο 15 ετών με τα ίδια χαρακτηριστικά κίνησης, ισούται με πολλαπλάσια hybrid yaris με φίλτρα μικροσωματιδιων και τόσο χαμηλή κατανάλωση! Δηλαδή περ από την τσέπη μας κάνει καλό και στην κοινωνία στην οποία ζούμε. Φαντάζομαι ενδιαφέρεσαι για την υγεία της κοινότητας στην οποία ζεις και θα ήθελες να αγοράσουν πιο πολλοί τέτοια οχήματα παρά να δοξάζουν τον ατομικισμό και το δικαίωμα στη ρύπανση, σωστά;
Ναι, γι'αυτο οσα ειναι προ του 2005 εχουν λιγοτερα τελη απ'οσα ειναι απο 2005 εως 2010, επειδη μολυνουν λιγοτερο τα σαραβαλα απ'τα euro 4-5.
Eπισης αν ενα μοντελο ειναι του 2009 παιζει να πληρωνει 3-4 φορες περισσοτερα απ'ο,τι αν ειναι το ιδιο ακριβως αμαξι αλλα του 2011.
Αστο το θεμα αυτο, τα τελη κυκλοφοριας στην Ελλαδα ειναι ξεκαθαρα χαρατσια χωρις την παραμικρη λογικη κι οσο για το δικαιωμα στη ρυπανση τα'χουμε ξαναπει, σε μια χωρα οπου η συντριπτικη πλειοψηφια του δημοσιου στολου της (λεωφορεια, πολλα περιπολικα σαραβαλα, στρατιωτικα τζιπς κλπ) αλλα και των επαγγελματιων (κιτρινη φυλη πρωτη και καλυτερη) εκπεμπουν χολερα καθημερινα χωρις τον παραμικρο ελεγχο και την παραμικρη μεριμνα να σταματησουν, ειναι γελοιοτητα να μου μιλας για τους ρυπους οχηματων euro 4-5 που μολυνουν πραγματικα ελαχιστα. Αρκει να εχουν λειτουργικους καταλυτες γιατι ουτε κι αυτο το ελεγχει κανεις περα απ'τα ΚΤΕΟ που στα μισα απ'αυτα αν δωσεις κανα 50αρικο εξτρα σου περνανε το σταγιερ για οικολογικο.Τελος παντων ας μην επαναλαμβανομαι. Ειμαστε σε μια μεταβατικη φαση οπου τα αυτοκινητα εχουν πλεον σοβαρα ελλειμματα ποιοτητας και ειναι φτιαγμανε πλεον για να'ναι πληρως αναλωσιμα και σε καμια δεκαετια να θελουν κυριολεκτικα πεταμα.
Αυτο ερχεται σε απολυτη αντιδιαστολη με τις δηθεν περιβαλλοντικες ανησυχιες των κυβερνησεων, αφου η συνεχης παραγωγη ειναι μακραν πιο ενεργοβορα κι επιβαρυντικη για το περιβαλλον απ'ο,τι θα συνεβαινε αν ειχαμε αυτοκινητα που να κρατουσαν για τουλαχιστον 20 χρονια, φυσικα χωρις να μολυνουν σοβαρα το περιβαλλον και με αυστηρους ελεγχους για την κατασταση τους ωστε να'ναι καλοσυντηρημενα κι ασφαλη. Οπως συνεβαινε μεχρι τα τελη του 80, ισως και λιγο αργοτερα, δηλαδη οπου τα σοβαρα αυτοκινητα φτιαχνονταν για να αντεχουν δεκαετιες. Τα αναλωσιμα αυτοκινητακια ομως σε οση αντιδιαστολη κι αν ερχονται με το οικολογικο αφηγημα σε αλλη τοση αρμονια ερχονται με το συστημα του υπερκαταναλωτισμου και των υπερκερδων του συστηματος που εχουμε. Τα υπολοιπα κατ'εμε ειναι ιστοριες γι'αγριους.Μακαρι να'χαμε φτηνα αυτοκινητα με πολυ χαμηλο κοστος κινησης, να μη μολυνουν και να ειναι κι αξιοποστα για δεκαετιες. Παω στοιχημα ομως οτι το μονο που ισως εχουμε ειναι καπως λιγοτερη ρυπανση (για να δικαιολογηθει το ολο αφηφημα) αλλα με το κοστος σε ολα τα υπολοιπα στο Θεο και διαρκεια καμια δεκαετια το πολυ. Οποιος λοιπον εχει να δινει καμια 40αρια χιλιαδες ανα δεκαετια στις βιομηχανιες, να τα χαιρεται. Σε τριτοκοσμικες παντως χωρες σαν τη δικη μας οσοι τα εχουν ειναι μια μειοψηφια. Και γι'αυτο και θα κυκλοφορουν και σε 20 χρονια αυτοκινητα που ειναι ηδη 10-15 ετων και χωρις κανεναν περιβαλλοντικο "ενδοιασμο" κιολας.
-
Κατά την άποψη μου θεωρώ πως εχεις κάπως παλαιολιθικές οπτικές περί παραγωγής και δημιουργίας πλούτου.
Διάβασε αυτό το λινκ:
https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/el/ip_20_420
Ενώ για την ενέργεια που θα απαιτηθεί για αυτό υπάρχουν πολτικες για χρήση των ΑΠΕ.
Τα οχήματα μας θα έχουν ανακυκλώσιμα υλικά. Το μοντέλου του καλού ποιοτικού αυτοκινήτου που αντέχει λόγω ποιοτικών πρώτων υλων εν τέλη είναι και περιβαλλοντικά επιζήμιο αλλά και οικονομικά μη λειτουργικό.
Το μοντέλο που σκιαγραφείς με τα παλιά ποιοτικά οχήματα,..πτώχευσε.
Εν ολίγοις κοιτάς τον κόσμο με γυαλιά της δεύτερης βιομηχανικής επανάστασης ενώ εμείς μπαίνουμε στην τέταρτη.
-
Βάλε τα γυαλιά του Λαπ, να τα βλέπεις όλα γύρω Τάξη & ΑΛΦΑΔΙΑ...
Το αφήγημα το έχουμε πιστέψει όλοι, ότι θα αγοράζουμε συνέχεια πράγματα και μετά απο λίγο θα τα πετάμε, 7 φορες περισσότερα απ ότι μας είναι απαραίτητα, αλλά επειδη φτιάχνονται σε κάποιο τριτοκοσμικο μπουρδελο (λίγο χειρότερο απο το δικό μας) από φουκαράδες, με ανακυκλώσιμα υλικά και ενέργεια από μηχανές ΑΠΕ, δεν "βλαπτουμε τον πλανήτη" που υπάρχει δισεκατομμύρια χρόνια πριν και μετά από το ανθρώπινο είδος, κι αυτό το πράγμα το λέμε "Ανάπτυξη" και είναι αυτοσκοπός της ύπαρξής μας.
Αγοράζω, άρα υπάρχω. -
Σήμερα υπάρχουν δύο κατηγορίες αγοραστών.
Αυτοί του λήζινγκ.
Εκεί ηλεκτρικά με 150 % απόσβεση, φεβ με 130 % απόσβεση και μικρά ντίζελ ή υβριδικά βενζίνης για πωλητές.
Η άλλη κατηγορία των ιδιοκτητών, για μένα πρέπει να παίζει άμυνα.
Δηλαδή να δίνει όσο λιγότερα λεφτά μπορεί, ανάλογα με τις ανάγκες του και τις οικονομικές του δυνατότητες, τόσο ως αγορά, όσο και ως κυκλοφορία και να έχει μεγάλες εγγυήσεις.
Μετά από 1-2-3 χρόνια η αγορά μπορεί να είναι διαφορετική.
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Βάλε τα γυαλιά του Λαπ, να τα βλέπεις όλα γύρω Τάξη & ΑΛΦΑΔΙΑ...
Το αφήγημα το έχουμε πιστέψει όλοι, ό,τι θα αγοράζουμε συνέχεια πράγματα και μετά απο λίγο θα τα πετάμε, 7 φορες περισσότερα απ ότι μας είναι απαραίτητα, αλλά επειδη φτιάχνονται σε κάποιο τριτοκοσμικο μπουρδελο (λίγο χειρότερο απο το δικό μας) από φουκαράδες, με ανακυκλώσιμα υλικά και ενέργεια από μηχανές ΑΠΕ, δεν "βλαπτουμε τον πλανήτη" που υπάρχει δισεκατομμύρια χρόνια πριν και μετά από το ανθρώπινο είδος, κι αυτό το πράγμα το λέμε "Ανάπτυξη" και είναι αυτοσκοπός της ύπαρξής μας.
Αγοράζω, άρα υπάρχω.Λέω μπούρδες άρα υπάρχω.
Το τι θα αγοράζεις είναι δικό σου θέμα και θέμα παιδείας της κοινωνίας. Σε αυτό συμφωνώ
Εάν δεν παρήγαγε η οικονομία θα έτρωγες το σκατό ως παξιμάδι.Το θέμα που συζητούμε είναι πως όταν θα παράγουμε θα παράγουμε με άλλον τρόπο και άλλα πρότυπα ,φιλικά προς το περιβάλλον με σκοπο από μηδενικό έως και αρνητικό ισοζύγιο όσον αφορά τους ρύπους του θερμοκηπίου!!!
Ρε πηλιουριτη κάνε μια αυτοκριτική, εάν γνωρίζεις από ιστορία και διαβάζεις έστω και βιβλία προπαγάνδας θα διαπιστώσεις ότι μέσα σε 8-9 έτη το μοντέλο που μας λες κατέρρευσε. Και αναγκαστικά τέθηκε σε εφαρμογή μοντέλο συνεχούς παραγωγής μπας και σωθεί τίποτα από την οικονομία.
-
Αφού ο γάιδαρος πετάει, γιατί να μην το αναγνωρίσουμε και να παραμένουμε οπισθοδρομικοι;
-
Η ιστορία έδειξε ότι δεν πετάει. Όποιος ζει σε άλλον πλανήτη λέει ότι θέλει.
-
Kι η vw καλά πάει ...
https://www.newmoney.gr/aftokinito/tha-gini-o-omilos-volkswagen-i-epomeni-nokia/ -
Σας το λέω είχαν τον ύπνο του δικαίου. Άσχετοι αναλυτές.
Εάν δεν είχε επενδύσει η toytoa την Ευρώπη κατασκευάζοντας εδώ τα υβριδικά της, θα χαθεί η βιομηχανία αυτοκινήτων στην Ευρώπη
-
Τα ποστ-κοσμήματα του driver-m πρέπει να τα διατηρούμε κάπως σε ξεχωριστό τόπικ μήπως και ανοίξουν τα μάτια κανενός αφελή και αδαή και ξεφύγει από την πρασινο-παπάτζα που μας σερβίρουν ωστε να κονομήσει το νέο tech-lobby αντί για τους πετρελαιάδες. Για αυτό γίνονται όλα, όχι γιατί απέκτησαν ξαφνικά οι κυβερνήσεις "ενδιαφέρον για το περιβάλλον". Θέλουν απλά να πασάρουν καινούργιο εμπόρευμα το οποίο το ντύνουν με οικολογικό μανδύα.
-
Παντού υπάρχει ένας.... τώρα έγιναν δύο.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Παντού υπάρχει ένας.... τώρα έγιναν δύο.
Με τόσα που βλέπουμε καθημερινά θα γίνουν περισσότεροι αυτοί που θα αμφισβητούν τις καλές προθέσεις των κυβερνήσεων, και ίσως να έχουν δίκαιο σε πολλά
-
Άλλο πράγμα η στρατηγική κατεύθυνση αλλο η κάθε κυβέρνηση που έρχεται και φεύγει. Η κριτική τους είναι στην γενική κατεύθυνση. Οι άνθρωποι ζουν σε άλλον αιώνα.
-
@diego1960 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τα ποστ-κοσμήματα του driver-m πρέπει να τα διατηρούμε κάπως σε ξεχωριστό τόπικ μήπως και ανοίξουν τα μάτια κανενός αφελή και αδαή και ξεφύγει από την πρασινο-παπάτζα που μας σερβίρουν ωστε να κονομήσει το νέο tech-lobby αντί για τους πετρελαιάδες. Για αυτό γίνονται όλα, όχι γιατί απέκτησαν ξαφνικά οι κυβερνήσεις "ενδιαφέρον για το περιβάλλον". Θέλουν απλά να πασάρουν καινούργιο εμπόρευμα το οποίο το ντύνουν με οικολογικό μανδύα.
Το 10 % του παγκόσμιου CO2 θα σώσει τον κόσμο γιατί σε βάθος 20 ετίας δεν θα κυκλοφορούν πια αμάξια που καταναλώνουν βενζίνη (σε Ευρώπη, Αμερική, Κίνα)...
-
Από τους λαϊκιστές δεν θα μας σώσει τίποτα. Αυτοί επιβιώνουν ανά τους αιώνες ως είδος.
Θα εφευρίσκουν οι λαϊκιστές και αρνητές κάθε λογής δικαιολογία στηριζόμενοι σε πολτικες φιλοσοφίες, ενδομυχες σκέψεις και φοβίες, ανείπωτα οικονομικά συμφέροντα κτλ για να σταματήσουν την προσπάθεια σε ένα βιωσιμοτερο παραγωγικό μοντέλο.
10% από τα τροχοφόρα, 30-40 από τις μονώσεις και αντλίες θερμότητας. Άλλο ένα 20% από τη μείωση των ρύπων των πλοιων και αεροπλάνων κτλ
Αθροιστικά όλα μαζί θα συμβάλουν ωστε η ανθρωπότητα να προσπαθήσει να καλμάρει το κλίμα. Να μπορεί το οικοσύστημα να απορροφήσει μέσα από την λειτουργία του όλες αυτές τις εκπομπές.
Το πρώτο στοίχημα να διατηρήσει τη μέση θερμοκρασία το έχασε. Τώρα πάμε στο επόμενο να προσπαθήσει να το διατηρήσει στο +1,5 βαθμούς κελσίου το οποίο σημαίνει πως θα ζήσουμε με ακραία φαινόμενα συχνά πυκνά.
Αν χαθεί και αυτό, τότε πάμε στους +3-5 βαθμούς. Τότε άντε γεια.Οι επόμενες γενιές ρε θα σας κρίνουν με αυτα που λέτε.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Οι επόμενες γενιές ρε θα σας κρίνουν με αυτα που λέτε.
Ποιες επόμενες γενιές... εμείς θα τα προλάβουμε
-
@antonakis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Οι επόμενες γενιές ρε θα σας κρίνουν με αυτα που λέτε.
Ποιες επόμενες γενιές... εμείς θα τα προλάβουμε
Πραγματικά όσο ατομικισμό και αν έχει κανείς μέσα του μια δεύτερη σκέψη την κάνει μετά από αυτό το ρεπορτάζ.
Τα πράγματα δεν εξελίσσονται γραμμικά ούτε καν εκθετικά. Συντελείται μια άμεση στροφή του κλίματος. Σαν να αντιδρά και να έχει ένα είδος νοημοσύνης.
Οι εξελίξεις αυτές, αν συνεχιστούν και εν τέλη όλα αυτά δεν είναι απλα ένα γκλιτς του κλίματος στην γραμμική του πορεία, θα αλλάξουν πάρα πολλά σε παγκόσμιο επίπεδο. Θα αλλάξουν τα πάντα.
-
@vagnar said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@diego1960 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τα ποστ-κοσμήματα του driver-m πρέπει να τα διατηρούμε κάπως σε ξεχωριστό τόπικ μήπως και ανοίξουν τα μάτια κανενός αφελή και αδαή και ξεφύγει από την πρασινο-παπάτζα που μας σερβίρουν ωστε να κονομήσει το νέο tech-lobby αντί για τους πετρελαιάδες. Για αυτό γίνονται όλα, όχι γιατί απέκτησαν ξαφνικά οι κυβερνήσεις "ενδιαφέρον για το περιβάλλον". Θέλουν απλά να πασάρουν καινούργιο εμπόρευμα το οποίο το ντύνουν με οικολογικό μανδύα.
Το 10 % του παγκόσμιου CO2 θα σώσει τον κόσμο γιατί σε βάθος 20 ετίας δεν θα κυκλοφορούν πια αμάξια που καταναλώνουν βενζίνη (σε Ευρώπη, Αμερική, Κίνα)...
Που να μας πούν συγκεκριμένα πόσο τοις εκατό επιβαρύνουν το C02 παγκοσμίως τα Euro 6d-temp της Ευρώπης, το ποσοστό θα είναι φάση 1% αλλά τα παίρνει και αυτά μαζί το κύμα υστερίας από τους εμμονικούς της "πράσινης ανάπτυξης" και τα βούρλα που τους ακολουθούν.
Εδώ να μου πείς πιστεύουν ακόμα οτι με τα τροχήλατα τάμπλετ θα σώσουν τον πλανήτη, ειλικρινά είμαστε καταδικασμένοι όσο δεν καταλαβαίνουν ούτε τα βασικά. Κάποιοι έχουν καλές προθέσεις βέβαια αλλά they lack the analytical skills που λένε και στο χωριό μου για να καταλάβουν το παραμύθι. Πιστεύουν επίσης σε συνεχώς μεγαλύτερη ανάπτυξη αλλά....πράσινη και κάτι τέτοια, μιλάμε για θρησκευτική σέκτα του πράσινου "Θεού".
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά