-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
.
Να ρωτήσω πόσοι αλλάζετε αμορτισέρ, ελατήρια, βάσεις αμορτισέρ, συνεμπλοκ σε αυτοκίνητα με 150Κ χιλιόμετρα; το ξέρετε ότι είναι απαραίτητα;
Όταν φτάσει τόσα χιλιόμετρα ο μεσος Έλληνας το δίνει στο παιδί του και παίρνει καινούργιο για πάρτη του.
-
@antonmone said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Δεν υπάρχουν κανόνες και σίγουρα δεν είναι ολα έτσι όπως τα λέτε.Εγώ με αυτοκίνητο 1.8 ατμοσφαιρικό που έκλεισε 13 χρόνια και 320.000 χλμ που κάνει σίγουρα 3.500 χλμ το μήνα,ακόμα πληρώνω μόνο σέρβις και αναλώσιμα.
Δεν μας ειπες μοντελο. Μισα τα λες
-
Α. Και @lap αν τους πεις για διάρκεια ζωής καταλύτη ε; Γέλιο.
-
Για τους καταλύτες δεν ξέρω ρε παιδιά, τους ελέγχεις με το ΚΤΕΟ.
Το σκέφτομαι συχνά πυκνά.
Εμένα μια περίοδο ένα παλαιό αυτοκίνητο που οδηγούσα βελτιωνόταν ανά ΚΤΕΟ, εστω ελάχιστα. Όχι μόνο ήταν κάτω από τα ανώτατα όρια του κατασκευαστή αλλά μερικές φορές και καλύτερα από τα κατώτερα!!!. Έβαζα πάντα καλές βενζίνες με πρόσθετα.Ούτε σκουριά άκουγαν, χτυπώντας τους ούτε έβγαζε ντουμάνια. Ίσως διότι κάποιες φορές το έφτανα σε κόφτες και καθάριζαν.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Για τους καταλύτες δεν ξέρω ρε παιδιά, τους ελέγχεις με το ΚΤΕΟ.
Το ποιο;
Δεν ξέρω τι γίνεται με τα μικροσωματίδια, στην πορεία της ζωής τους, αλλά οι καταλύτες είχαν χρόνο/απόσταση ζωής.Εγώ μόνο μια φορά άλλαξα καταλύτη, κι αυτό επειδή τον κοπάνησα και βούλωσε.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Να ρωτήσω πόσοι αλλάζετε αμορτισέρ, ελατήρια, βάσεις αμορτισέρ, συνεμπλοκ σε αυτοκίνητα με 150Κ χιλιόμετρα; το ξέρετε ότι είναι απαραίτητα;
Εγώ. Το θέμα ανάρτηση είναι το χούι μου.
-
Για τα μικροσωματίδια δεν υπάρχει φίλτρο στα παλιά αυτοκίνητα. Τα ρουφάμε όλοι μας.
Για τον καταλύτη πόσες φορές είχα ρωτησει στον έλεγχο καυσαερίων αν θα πρέπει να τον αλλάξω και μου τους έβγαζαν άψογους.
-Βρε παιδιά έφτασε τα χιλιόμετρα του θέλει αλλαγή,
-όχι μια χαρά είναι.
-
@alexandros-k said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@antonmone said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Δεν υπάρχουν κανόνες και σίγουρα δεν είναι ολα έτσι όπως τα λέτε.Εγώ με αυτοκίνητο 1.8 ατμοσφαιρικό που έκλεισε 13 χρόνια και 320.000 χλμ που κάνει σίγουρα 3.500 χλμ το μήνα,ακόμα πληρώνω μόνο σέρβις και αναλώσιμα.
Δεν μας ειπες μοντελο. Μισα τα λες
Mitsubishi τι άλλο;
-
This post is deleted! -
@antonmone said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@alexandros-k said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@antonmone said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Δεν υπάρχουν κανόνες και σίγουρα δεν είναι ολα έτσι όπως τα λέτε.Εγώ με αυτοκίνητο 1.8 ατμοσφαιρικό που έκλεισε 13 χρόνια και 320.000 χλμ που κάνει σίγουρα 3.500 χλμ το μήνα,ακόμα πληρώνω μόνο σέρβις και αναλώσιμα.
Δεν μας ειπες μοντελο. Μισα τα λες
Mitsubishi τι άλλο;
Αυτά τα απωθημένα μερικών με τις τραγουδίστριες είναι βαριά ας πούμε
-
@antonakis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
.
Να ρωτήσω πόσοι αλλάζετε αμορτισέρ, ελατήρια, βάσεις αμορτισέρ, συνεμπλοκ σε αυτοκίνητα με 150Κ χιλιόμετρα; το ξέρετε ότι είναι απαραίτητα;
Όταν φτάσει τόσα χιλιόμετρα ο μεσος Έλληνας το δίνει στο παιδί του και παίρνει καινούργιο για πάρτη του.
Στην Ελλαδα ο μεσος ορος του στολου ειναι 17 ετη με πανω απο 250.000 χλμ οποτε σιγουρα δεν ισχυει αυτο που λες.
Στη Γερμανια ισως, αν κι εκει τα 150.000 χλμ τα κανουν σε 4-5 χρονια το πολυ αλλα ειναι εντελως διαφορετικα τα δεδομενα μ'εδω.
Και αμορτισερ δεν αλλαζεις με τα χιλιομετρα αλλα με την κατασταση τους, το ιδιο και δισκοπλατο κλπ. Δεν ειναι το ιδιο να κινεισαι σε εθνικο δικτυο κατα 80% πχ με το να κινεισαι σε επαρχιακους δρομους ή αστικους γεματους λακουβες. Στην πρωτη περιπτωση μια σοβαρη αναρτηση βγαζει σιγουρα πανω απο 150κ, στη δευτερη ισως να εχει διαλυθει και πριν τα 100κ.
Και σιγα και το τρελο κοστος εντωμεταξυ, οσο θελει μια αλλαγη λαδιων και φιλτρων σε εξουσιοδοτημενο (μη χαθει και η 5ετης εγγυηση!) κανει η αλλαγη αμορτισερ για την πλειοψηφια των μικρων αυτοκινητων πολης (250-300 ευρω χοντρικα).Ενα καλοσυντηρημενο αυτοκινητο 10-15 ετων με 150-200κ χλμ ουτε σοβαρες βλαβες βγαζει, ουτε υστερει σε τιποτα ουσιαστικο (συμπεριλαμβανομενης και της ασφαλειας) σε σχεση με τα σημερινα ενω σε καποιους τομεις οδηγικα καθαρα μπορει και να υπερτερει (αισθηση τιμονιου, πιθανοτατα στησιμο αφου παλαιοτερα περισσοτερα καθημερινα αυτοκινητα ειχαν πολλαπλους συνδεσμους απο σημερα κλπ) με βασικοτερο μειονεκτημα την καταναλωση (που και παλι σε σχεση με μη φουλ υβριδικα δεν εχει καμια σοβαρη διαφορα) και τα καραγκιοζιλικια του ελληνικου κρατους με δυσαναλογα τελη κυκλοφοριας κλπ.
Προφανως κι ο καθενας αγοραζει ο,τι θελει, απλα δεν χρειαζεται να θεοποιουμε τους συγχρονους κουβαδες μονο και μονο επειδη δωσαμε 20+ χιλιαρικα για ενα supermini 100 αλογων με βασικο πλεονεκτημα οτι καταναλωνει κανα 1,5 λιτρο κατω στα 100χλμ σε σχεση μ'εναν κουβα 15 ετων (που κοστιζε 13 χιλιαρικα) κι εχει κι ενα adaptive cruise control και οι οποιοι σε 10 χρονια, αν υποθεσουμε οτι λειτουργουν ακομα (γιατι με 3κυλινδρους τουρμπατους 1000 κυβικων αμφιβαλλω παρα πολυ αν βγαζουν 10 χρονια ζωης ή στα hybrid αν η μπαταρια θα λειτουργει μεχρι τοτε ή θα θες κανα δεκαχιλιαρο για αλλαγη) θα ειναι εντελως ξεπερασμενα. -
Συγχώρεσε με άλλα ολο το ποστ σου πέρα από τα σωστά στοιχεία περί παλαιού στόλου είναι γεμάτο στερεότυπα και δογματισμούς που εφευρίσκεις χωρίς να έχεις αγοράσει νέο αυτοκίνητο και να έχεις ιδία εμπειρία.
Στο yaris full hybrid το κόστος της μπαταρίας ειναι 1600 ευρώ για ολόκληρη τη μπαταρία. Αν και δεν αλλάζουν όλη την μπαταρία αλλά υπομερη αυτής, και αυτα που έχουν θέμα. Θες να βάλουμε και εργατικά και ολόκληρη νέα μπαταρία στα € 2Κ , αντε να το κάνουμε. Μια τέτοια αλλαγή θα ερχόταν μετά τα 180Κ-200Κ χλμ.
Το όφελος στο κόστος κίνησης συγκριτικά με ένα αυτοκίνητο 15 ετιας ανα 100Κ χλμ σε αστική και περιαστική χρήση είναι €10-12-16Κ με κόστος λίτρου σχεδόν τα 2 ευρώ!
Έχεις κατανοήσει τα μεγέθη για τα οποία συζητούμε;
Το αριθμητικό παράδειγμα που έγραψα υπολογίζοντας έναν τυπικό γραμμικό βαθμό αποσβεσης και μια υπολειμματική αξια σύμφωνα με τις τιμές της αγοράς, το διάβασες πιο πάνω; Τι κατάλαβες;
-
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@antonakis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
.
Να ρωτήσω πόσοι αλλάζετε αμορτισέρ, ελατήρια, βάσεις αμορτισέρ, συνεμπλοκ σε αυτοκίνητα με 150Κ χιλιόμετρα; το ξέρετε ότι είναι απαραίτητα;
Όταν φτάσει τόσα χιλιόμετρα ο μεσος Έλληνας το δίνει στο παιδί του και παίρνει καινούργιο για πάρτη του.
Στην Ελλαδα ο μεσος ορος του στολου ειναι 17 ετη με πανω απο 250.000 χλμ οποτε σιγουρα δεν ισχυει αυτο που λες.
Στη Γερμανια ισως, αν κι εκει τα 150.000 χλμ τα κανουν σε 4-5 χρονια το πολυ αλλα ειναι εντελως διαφορετικα τα δεδομενα μ'εδω.
Και αμορτισερ δεν αλλαζεις με τα χιλιομετρα αλλα με την κατασταση τους, το ιδιο και δισκοπλατο κλπ. Δεν ειναι το ιδιο να κινεισαι σε εθνικο δικτυο κατα 80% πχ με το να κινεισαι σε επαρχιακους δρομους ή αστικους γεματους λακουβες. Στην πρωτη περιπτωση μια σοβαρη αναρτηση βγαζει σιγουρα πανω απο 150κ, στη δευτερη ισως να εχει διαλυθει και πριν τα 100κ.
Και σιγα και το τρελο κοστος εντωμεταξυ, οσο θελει μια αλλαγη λαδιων και φιλτρων σε εξουσιοδοτημενο (μη χαθει και η 5ετης εγγυηση!) κανει η αλλαγη αμορτισερ για την πλειοψηφια των μικρων αυτοκινητων πολης (250-300 ευρω χοντρικα).Ενα καλοσυντηρημενο αυτοκινητο 10-15 ετων με 150-200κ χλμ ουτε σοβαρες βλαβες βγαζει, ουτε υστερει σε τιποτα ουσιαστικο (συμπεριλαμβανομενης και της ασφαλειας) σε σχεση με τα σημερινα ενω σε καποιους τομεις οδηγικα καθαρα μπορει και να υπερτερει (αισθηση τιμονιου, πιθανοτατα στησιμο αφου παλαιοτερα περισσοτερα καθημερινα αυτοκινητα ειχαν πολλαπλους συνδεσμους απο σημερα κλπ) με βασικοτερο μειονεκτημα την καταναλωση (που και παλι σε σχεση με μη φουλ υβριδικα δεν εχει καμια σοβαρη διαφορα) και τα καραγκιοζιλικια του ελληνικου κρατους με δυσαναλογα τελη κυκλοφοριας κλπ.
Προφανως κι ο καθενας αγοραζει ο,τι θελει, απλα δεν χρειαζεται να θεοποιουμε τους συγχρονους κουβαδες μονο και μονο επειδη δωσαμε 20+ χιλιαρικα για ενα supermini 100 αλογων με βασικο πλεονεκτημα οτι καταναλωνει κανα 1,5 λιτρο κατω στα 100χλμ σε σχεση μ'εναν κουβα 15 ετων (που κοστιζε 13 χιλιαρικα) κι εχει κι ενα adaptive cruise control και οι οποιοι σε 10 χρονια, αν υποθεσουμε οτι λειτουργουν ακομα (γιατι με 3κυλινδρους τουρμπατους 1000 κυβικων αμφιβαλλω παρα πολυ αν βγαζουν 10 χρονια ζωης ή στα hybrid αν η μπαταρια θα λειτουργει μεχρι τοτε ή θα θες κανα δεκαχιλιαρο για αλλαγη) θα ειναι εντελως ξεπερασμενα.ένα θα σου πω: το καινούριο είναι καινούριο . και -
-
Ένα καθημερινό σενάριο κίνησης σε πόλη.
Με 16 ιντσες ζάντες και 116 άλογα άμεσα διαθέσιμα από πολύ χαμηλά λόγω της ηλεκτρικής ροπής και φυσικά αυτόματο.
Για να έχεις τη σωστή σύγκριση πρέπει να βρεις ένα 15 ετιας, 1.6 λίτρα γύρω στα 115-120 άλογα, με αυτόματο κιβώτιο, ανοιχτό clima,16 ιντσών ζάντες και παρόμοιο βάρος. Εάν δεν γράψεις άνω των 8,5-9 λίτρα/100 χλμ θα λες ψέματα. Εγώ από την εμπειρία μου το βλέπω γύρω στο 10-11 λίτρα/100 χλμ
Δεν υπάρχει καμία σύγκριση. Απλά δεν έχεις για να ή δεν θέλεις να αγοράσεις νέο αυτοκίνητο. Όλα τα άλλα είναι δικές σου υποθέσεις.
Οι φόροι λοιπόν που βάζει το κράτος στα παλιά μας αυτοκίνητα είναι ένα μέτρο κινήτρου για να αλλάξουμε τα αυτοκίνητα μας λόγω των ρύπων που εκπέμπουν.
Για παράδειγμα ένα αυτοκίνητο 15 ετών με τα ίδια χαρακτηριστικά κίνησης, ισούται με πολλαπλάσια hybrid yaris με φίλτρα μικροσωματιδιων και τόσο χαμηλή κατανάλωση! Δηλαδή περ από την τσέπη μας κάνει καλό και στην κοινωνία στην οποία ζούμε. Φαντάζομαι ενδιαφέρεσαι για την υγεία της κοινότητας στην οποία ζεις και θα ήθελες να αγοράσουν πιο πολλοί τέτοια οχήματα παρά να δοξάζουν τον ατομικισμό και το δικαίωμα στη ρύπανση, σωστά;
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@antonmone said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@alexandros-k said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@antonmone said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Δεν υπάρχουν κανόνες και σίγουρα δεν είναι ολα έτσι όπως τα λέτε.Εγώ με αυτοκίνητο 1.8 ατμοσφαιρικό που έκλεισε 13 χρόνια και 320.000 χλμ που κάνει σίγουρα 3.500 χλμ το μήνα,ακόμα πληρώνω μόνο σέρβις και αναλώσιμα.
Δεν μας ειπες μοντελο. Μισα τα λες
Mitsubishi τι άλλο;
Αυτά τα απωθημένα μερικών με τις τραγουδίστριες είναι βαριά ας πούμε
-
Μήτσος + Βισση
Του Μήτσου η Βίσση κτλ -
Σταματήστε επιτέλους.
Δεν ξέρω ποιο χρώμα να διαλέξω -
@v_a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Σταματήστε επιτέλους.
Δεν ξέρω ποιο χρώμα να διαλέξωΔεν είναι φθηνά. Έχεις δει τιμή;
-
16 νομίζω. Απλά έχω μπερδευτεί με την επιδότηση σε αυτά, πως υπολογίζεται
-
μην ξεχάσεις να πάρεις και ΑΑ μπαταρίες από το περίπτερο.
για τον ανηψιό σου είναι το τηλεκατευθυνόμενο?
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά