Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FORD KUGA 2020
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FORD KUGA 2020
    • 1
    • 2
    • 45
    • 46
    • 47
    • 48
    • 49
    • 53
    • 54
    • 47 / 54
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    70
    1072
    35534
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      harisma23 last edited by

      Οι περισσότεροι έχετε δώσει πολύ παραπάνω σημασία στην αξία των πολλαπλών και την απαξία του ημιάκαμπτου.
      Μιλάω ως κάτοχος αυτοκινήτου με την πρώτη ανάρτηση.

      S 1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • L
        lap last edited by lap

        Εμείς ως κάτοχοι αυτοκινήτου με την δεύτερη. 1-1

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stefan147 @harisma23 last edited by

          @harisma23 said in FORD KUGA 2020:

          Οι περισσότεροι έχετε δώσει πολύ παραπάνω σημασία στην αξία των πολλαπλών και την απαξία του ημιάκαμπτου.
          Μιλάω ως κάτοχος αυτοκινήτου με την πρώτη ανάρτηση.

          Οχι δα. Δοξα το θεο εχουν περασει απ ολα απ τα χερια μας. Η υπεροχη της ανεξαρτητης ειναι δεδομενη. Καλος κι ο ημιακαμπτος αλλα τον παραβλεπω σε κανα Megane RS. Σε οτιδηποτε αλλο ειναι γυφτια οταν μιλαμε για αμαξια των 50Κ+.

          D H 2 Replies Last reply Reply Quote 0
          • D
            dimitrioskosmas @stefan147 last edited by

            @stefan147 said in FORD KUGA 2020:

            @harisma23 said in FORD KUGA 2020:

            Οι περισσότεροι έχετε δώσει πολύ παραπάνω σημασία στην αξία των πολλαπλών και την απαξία του ημιάκαμπτου.
            Μιλάω ως κάτοχος αυτοκινήτου με την πρώτη ανάρτηση.

            Οχι δα. Δοξα το θεο εχουν περασει απ ολα απ τα χερια μας. Η υπεροχη της ανεξαρτητης ειναι δεδομενη. Καλος κι ο ημιακαμπτος αλλα τον παραβλεπω σε κανα Megane RS. Σε οτιδηποτε αλλο ειναι γυφτια οταν μιλαμε για αμαξια των 50Κ+.

            σωστος. σε αυτα τα λεφτα ουτε σε μεγκανε

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              harisma23 @stefan147 last edited by harisma23

              @stefan147 said in FORD KUGA 2020:

              Οχι δα. Δοξα το θεο εχουν περασει απ ολα απ τα χερια μας. Η υπεροχη της ανεξαρτητης ειναι δεδομενη. Καλος κι ο ημιακαμπτος αλλα τον παραβλεπω σε κανα Megane RS. Σε οτιδηποτε αλλο ειναι γυφτια οταν μιλαμε για αμαξια των 50Κ+.

              Αυτό που λέω εγώ είναι ότι η καλή ρύθμιση της ανάρτησης είναι σημαντικότερη από την αρχιτεκτονική της (όταν μιλάμε για σύγκριση πολλαπλών και ημιάκαμπτου). Αποδεδειγμένα! Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα ανέφερες εσύ.

              realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • S
                stefan147 last edited by

                Συμφωνω απολυτα. Μιας και ειμαστε στο θεμα του Κουγκα ομως, θυμιζω οτι αυτο παρουσιαστηκε με ανεξαρτητη και μαλιστα αλουμινενια ψαλιδια μπρος-πισω. Αυτα δυστυχως αναγραφονται ακομα σε ολα τα επισημα εντυπα. Ε ειναι λιγο δυσπεπτο τωρα να τρως την υποδεεστερη λυση στη μαπα και παραλληλα 4-5 χιλιαρικα αυξηση τιμης.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • realzeus
                  realzeus @harisma23 last edited by realzeus

                  @harisma23 said in FORD KUGA 2020:

                  @stefan147 said in FORD KUGA 2020:

                  Οχι δα. Δοξα το θεο εχουν περασει απ ολα απ τα χερια μας. Η υπεροχη της ανεξαρτητης ειναι δεδομενη. Καλος κι ο ημιακαμπτος αλλα τον παραβλεπω σε κανα Megane RS. Σε οτιδηποτε αλλο ειναι γυφτια οταν μιλαμε για αμαξια των 50Κ+.

                  Αυτό που λέω εγώ είναι ότι η καλή ρύθμιση της ανάρτησης είναι σημαντικότερη από την αρχιτεκτονική της (όταν μιλάμε για σύγκριση πολλαπλών και ημιάκαμπτου). Αποδεδειγμένα! Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα ανέφερες εσύ.

                  Πολύ σωστά. Έχω πάψει να ασχολούμαι με τυπολογίες (ανεξάρτητη πίσω ή ταμπούρα κλπ), και ενδιαφέρομαι μόνο πως συμπεριφέρεται στον δρόμο και στις μετρήσεις!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nmsm2 last edited by

                    Η υλοποίηση ανεξάρτητης είναι ακριβή λύση μειώνει χώρο αποσκευών κ αποφεύγεται πλέον από τις εταιρείες λόγω κοστους. Διαφορά υπάρχει με ημιακαμπτο κ αρκετά αισθητή ιδίως σε σαμαρακι κ κακοτεχνίες εγκάρσιες σε περίπτωση ταυτόχρονης μικρής διόρθωσης πορειας.

                    H realzeus 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      harisma23 @nmsm2 last edited by harisma23

                      @nmsm2 said in FORD KUGA 2020:

                      Η υλοποίηση ανεξάρτητης είναι ακριβή λύση μειώνει χώρο αποσκευών κ αποφεύγεται πλέον από τις εταιρείες λόγω κοστους. Διαφορά υπάρχει με ημιακαμπτο κ αρκετά αισθητή ιδίως σε σαμαρακι κ κακοτεχνίες εγκάρσιες σε περίπτωση ταυτόχρονης μικρής διόρθωσης πορειας.

                      Σωστή η υπενθύμιση της θεωρίας, όμως είναι γνωστή. Και η πράξη δείχνει αυτό που έγραψα πιο πάνω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • realzeus
                        realzeus @nmsm2 last edited by

                        @nmsm2 said in FORD KUGA 2020:

                        Η υλοποίηση ανεξάρτητης είναι ακριβή λύση μειώνει χώρο αποσκευών κ αποφεύγεται πλέον από τις εταιρείες λόγω κοστους. Διαφορά υπάρχει με ημιακαμπτο κ αρκετά αισθητή ιδίως σε σαμαρακι κ κακοτεχνίες εγκάρσιες σε περίπτωση ταυτόχρονης μικρής διόρθωσης πορειας.

                        Ελάχιστη είναι η διαφορά: https://www.drive.gr/test-drives/sygkrinoyme/pollaploi-syndesmoi-vs-imiakamptoy-oli-i-alitheia

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nmsm2 last edited by

                          Οι ελάχιστες αυτες διαφορές στο στήσιμο του αυτοκινήτου κάνουν συνήθως τη διαφορά. Παράδειγμα που έχει τύχει αρκετές φορές με ημιακαμπτο, μπαίνεις σε ελαφρα στροφή περνάς την ίδια στιγμή πάνω από ανωμαλία εδάφους με τον ένα τροχό που βρίσκεται στην άκρη του οδοστρωματος, όπως σαμαρακι από ρίζα δεντρου κλπ τότε ο πίσω άξονας κ η ουρά του αυτοκινήτου σε τρομάζει στη συμπεριφορά του γιατί αναπηδά ξερα κ λόγω των νόμων φυσικής αισθάνεσαι την ουρά να φεύγει. Αυτό με ανεξάρτητη δεν θα το αισθανθεις

                          fanis75 realzeus 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                          • fanis75
                            fanis75 moderator @nmsm2 last edited by

                            @nmsm2 said in FORD KUGA 2020:

                            τότε ο πίσω άξονας κ η ουρά του αυτοκινήτου σε τρομάζει στη συμπεριφορά του γιατί αναπηδά ξερα κ λόγω των νόμων φυσικής αισθάνεσαι την ουρά να φεύγει. Αυτό με ανεξάρτητη δεν θα το αισθανθεις

                            Μην το λές!! Να δεις το Μίνι (λόγω κοντού μεταξονίου) πως έφευγε σε τέτοιες καταστάσεις, πολύ περισσότερο από αυτό που έχω τώρα με ημιάκαμπτο. Επίσης να δεις η Ζ4 που έκανε κάτι τέτοια, πριν αλλάξω ανάρτηση - ήταν τότε που η bmw εβγαε άθλιες αναρτήσεις, είχε πάθει μαλάκινση στο στήσιμο των αμαξιών της.

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nmsm2 last edited by

                              Σίγουρα παίζει ρόλο το μεταξόνιο κ το στήσιμο. Η μονομερής απόσβεση της ανωμαλίας στην ανεξάρτητη ομως βοηθά στην απομείωση της αίσθησης του αναπηδηματος. Σε κάθε περίπτωση είναι ζήτημα επιλογής τι διεκδικεί ο καθένας κατά την αγορά κ ποια σημασία δίνει σε λίτρα στο χώρο αποσκευών, ακριβότερη ανάρτηση, πλαστικά κλπ

                              F 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • F
                                famas @nmsm2 last edited by

                                @nmsm2 said in FORD KUGA 2020:

                                Σίγουρα παίζει ρόλο το μεταξόνιο κ το στήσιμο. Η μονομερής απόσβεση της ανωμαλίας στην ανεξάρτητη ομως βοηθά στην απομείωση της αίσθησης του αναπηδηματος.

                                Αν η υπεροχή της ανεξάρτητης ανάρτησης εξαντλείται σε τέτοιες καταστάσεις, τότε δεν είναι κακός συμβιβασμός ο ημιάκαμπτος. Συνήθως οι ανωμαλίες βρίσκονται σε όλο το πλάτος του δρόμου, οπότε προσωπικά δεν παρατήρησα κάποια διαφορά μεταξύ ανεξάρτητης και ημιάκαμπτου. Αλλά αυτή είναι η δική μου εμπειρία.

                                https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus @nmsm2 last edited by

                                  @nmsm2 said in FORD KUGA 2020:

                                  Οι ελάχιστες αυτες διαφορές στο στήσιμο του αυτοκινήτου κάνουν συνήθως τη διαφορά. Παράδειγμα που έχει τύχει αρκετές φορές με ημιακαμπτο, μπαίνεις σε ελαφρα στροφή περνάς την ίδια στιγμή πάνω από ανωμαλία εδάφους με τον ένα τροχό που βρίσκεται στην άκρη του οδοστρωματος, όπως σαμαρακι από ρίζα δεντρου κλπ τότε ο πίσω άξονας κ η ουρά του αυτοκινήτου σε τρομάζει στη συμπεριφορά του γιατί αναπηδά ξερα κ λόγω των νόμων φυσικής αισθάνεσαι την ουρά να φεύγει. Αυτό με ανεξάρτητη δεν θα το αισθανθεις

                                  Θέμα γενικότερου στησίματος είναι. Δεν λέω ότι δεν βοηθάει η ανεξάρτητη, αλλά μπορεί ένα καλοστημένο με ημιάκαμπτο να είναι καλύτερο στον δρόμο από έναν κακοστημένο με πολλαπλούς.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    antonmone last edited by

                                    Θα αναφερθώ μόνο στην άνεση και στην αντίληψη των κακοτεχνιών στους πίσω επιβατες στα δικα μου,το ένα σεντάν με 18αρες και πολλαπλούς,το άλλο suv με 17αρες χωρίς.Όσο και αν φανεί παράξενο υπάρχει μικρό αλλά υπαρκτό πλεονέκτημα του σεντάν σε αυτόν τον τομέα,μικρό μεν αλλά αντιληπτό.
                                    Προφανώς δεν γίνεται σύγκριση σε άλλον τομέα ,θα ήταν άτοπη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      sabas_thess last edited by sabas_thess

                                      Τίμιο κατά την ταπεινή άποψη, σύμφωνα με τον ανταγωνισμό και τις επικρατούσες τιμές.

                                      https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/aytes_einai_oi_times_tou_neou_ford_kuga_stin_ellada_pinakas-7828616/?fbclid=IwAR03-bmXSgxrCEmztulZ5-LMcNX01AL0yjnAP24bVeljb43_zHQpYVfy7sg

                                      "I am what you made me", D.V.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • monman2
                                        monman2 last edited by monman2

                                        40 χρόνια πριν οι μηχανικοί της mercedes
                                        https://www.tedgum.pl/en/40-years-of-the-mercedes-190/

                                        Λίγα χρόνια μετά τα Cray είχαν πάρει φωτιά δουλεύοντας για την ΝΙΣΣΑΝ για να σχεδιάσουν την τέλεια ανάρτηση

                                        8f5fd203-36ec-4b4b-9c11-fd1617cee83a-image.png
                                        https://www.spannerhead.com/wp-content/uploads/2013/04/300ZX_Broch_2.jpg

                                        και φτάσαμε το 2024 να λέμε το yaris GR scania λόγω του ιδιαίτερου ταμπλό και την ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση χωρίς λόγω ύπαρξης

                                        Σας εύχομαι και ιδιαίτερα στον @realzeus ταμπούρα και μπροστά ! Αχάριστοι....

                                        @stefan147 ακύρωσε !

                                        Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                        Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • S
                                          stefan147 last edited by stefan147

                                          Εχει συμπαθητικες αλλαγες η ST-line X που εχω εγω, με βασικοτερες το sync 4 και τη μεγαλυτερη οθονη. Η 8αρα που εχει το δικο μου ειναι οριακη για 2024 που θες εκταση για μπολικη πληροφορια. Και οι μνημες στα καθισματα (ή καθισμα) ειναι ωραια προσθηκη γιατι ηλεκτρικο καθισμα χωρις μνημη ειναι λιγο δωρον αδωρον.

                                          Τα συν 20 αλογα και οι επεμβασεις για να γινει πιο σπιρτοζικο δε μου λενε κατι απο τη στιγμη που η μπαταρια εμεινε στα 14.4. Το θεμα ηταν να ανεβαινε σε χωρητικοτητα και η μπαταρια για να βγαζουμε 100χλμ ηλεκτρικα απο 50-70 που βγαζουμε τωρα.

                                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • P
                                            panormus772 last edited by

                                            Πολύ ωραίο θα ήταν το Kuga,αν δεν είχε 2.500 κ.εκ.

                                            Όπερ σημαίνει 1.729 ευρώ κεφαλικό φόρο στο ελληνικό κράτος κάθε χρόνο..

                                            Επομένως για την Ελλάδα, αξίζει το 1.5,που μπορεί να έχει τον "μικρό" 1500άρη,αλλά με 33-34χιλιάρικα παίρνεις αμάξι σε τιμές που άλλοι πουλάνε b segment και b-suv

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 47 / 54
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr