-
Γιατί προτιμώ να αγοράζω το δικό μου αυτοκίνητο, δε μου αρέσουν οι new-age λύσεις. Δε θα το ένιωθα δικό μου αλλιώς και δε θα μπορούσα να το "πειράξω" αν ήθελα.
-
@ataim said in TESLA FORUM:
Παρόλα αυτά τα ev ως νέα τεχνολογία έρχονται να εξαλείψουν τα μειονεκτήματα των θερμικών, τους κραδασμούς, τον θόρυβο, την μυρωδιά, κλπ.
Για τους enthusiasts αυτά πάντως είναι features, όχι bugs. Τυγχάνει να είμαι και σε ένα forum για supercars και οι ιδιοτκήτες έχουν ξεσηκωθεί κατά των νέων περιορισμών στα decibels και πάνε και βάζουν εξατμίσεις ελευθέρας... Για να το πούμε πιο απλά, η ηλεκτροκίνηση ταιριάζει γάντι στην πελατεία της Rolls Royce (απαλή και αθόρυβη μετακίνηση), αλλά αηδιάζει την πελατεία της Ferrari. Θα μου πεις ότι εμείς εδώ μέσα δεν μπορούμε να πάρουμε ούτε τις ζάντες μιας Rolls, ή μιας Ferrari και δεν θα έχεις άδικο. Όμως αυτές οι τεχνολογίες θα φτάσουν κάποια στιγμή και σε πιο προσιτά αυτοκίνητα.
@ataim said in TESLA FORUM:
θα μπορείς κάποια στιγμή να κάνεις ένα 4wd dtift σε μια ανάβαση με το καθημερινό σου ev ακούγοντας μόνο τα ελαστικά.
Οι κατασκευαστές πάντως δεν συμφωνούν, που σημαίνει ότι η πελατεία τους δεν συμφωνεί (έχουν κάνει έρευνα αγοράς, ξέρουν τι κάνουν οι κατασκευαστές). Δες σε τι κόπο μπήκε η Hyundai, ώστε το Ioniq 5 N να έχει όχι μόνον ήχο, αλλά να προσομοιώνει και ψεύτικες αλλαγές ταχυτήτων (με στιγμιαία διακοπή στην παροχή ισχύος των ηλεκτροκινητήρων) και μάλιστα με στροφόμετρο να δείχνει ότι φτάνει τις 8000 ΣΑΛ (ενώ οι αληθινοί ηλεκτροκινητήρες του ανεβάζουν πολύ υψηλότερες στροφές)!!! Η δε Abarth βάζει ηχείο στο ηλεκτρικό 500, που εκπέμπει ήχο ΜΕΚ εξωτερικά, εκτός από τον εσωτερικό ήχο από τα ηχεία του ηχοσυστήματος. Είναι από ηχογράφηση του ήχου του θερμικού Abarth 500!
Edit: Είδα ότι μετά κι εσύ έγραψες για το Ioniq 5 N, αλλά είχα ήδη γράψει το ίδιο και θεώρησα κρίμα να το σβήσω.
@criuser said in TESLA FORUM:
δεν ασχολούμαι με την 518 που υπήρξε το όνειρο των ελλήνων
Μόνο που 518 δεν υπάρχει εδώ και δεκαετίες...
@lap said in TESLA FORUM:
Τα ηλεκτρικά βγάζουν φυσικό ήχο από τους ηλεκτροκινητηρες που ομοιάζει με αυτόν ενός διαστημοπλοίου. Μια χαρά είναι.
Τα διαστημόπλοια δεν κάνουν τέτοιους ήχους. Οι προωθητήρες τους είναι πυραυλοκινητήρες.
@ataim said in TESLA FORUM:
ενώ μια 488 ή ένα GT40 πόσοι στον κόσμο μπορούν να τα οδηγήσουν σβέλτα; Ελάχιστοι.
Με τα ηλεκτρονικά που έχουν πλέον τα σύγχρονα supercars, σχεδόν όλοι. Αν τα σβήσεις βέβαια, θα σε μαζεύουν από το χαντάκι...
@ataim said in TESLA FORUM:
Νομίζω ότι είσαι υπερβολικός κάνοντας πρόβλεψη για το τι θα συμβεί πενήντα χρόνια από σήμερα, φαντάζεσαι το 1950 να έλεγα σε κάποιον ότι θα έχουμε φορητες συσκευές που θα μπορούμε να κάνουμε βιντεοκλήσεις θα μου έλεγε με τίποτα.
Ναι, αλλά το 1950 νόμιζαν ότι στο 2000 θα είχαμε ιπτάμενα αυτοκίνητα... Η αυτοκίνηση δεν άλλαξε τόσο δραματικά από τότε. Ναι, τα σημερινά αυτοκίνητα είναι απείρως καλύτερα από ότι πριν από 70 χρόνια, αλλά είναι πάλι αυτοκίνητα. Δεν πετάνε και δεν τηλεμεταφέρονται, όπως πίστευαν τότε πως θα συμβεί στο άμεσο μέλλον. Ε το ίδιο προβλέπω ότι θα γίνει με τα ηλεκτρικά. Απλά βγαίνει η ΜΕΚ, αλλά κατά τα άλλα πάλι αυτοκίνητα θα είναι.
@diego1960 said in TESLA FORUM:
Δε γουστάρω να παίζω με την οθόνη και να αλλάζω από εκεί κατανομή δύναμης, ήχο κτλ
Ενώ γενικά συμφωνώ μαζί σου, δεν με χαλάει η δυνατότητα κατανομής δύναμης. Άλλωστε αυτό γίνεται και στα θερμικά (π.χ. Μ3 ή Yaris GR και παλίοτερα στα Evo και STi).
-
Σε άλλα νέα το rwd highland θα έχει λέει 66kwh και 25Κ στην κίνα. Αν έχει γούστο έρθει τίποτα τέτοιο προς τα εδώ κατεβάζουμε όλοι μπαλαντέζες από τα μπαλκόνια.
-
-
@ataim said in TESLA FORUM:
Σε άλλα νέα το rwd highland θα έχει λέει 66kwh και 25Κ στην κίνα. Αν έχει γούστο έρθει τίποτα τέτοιο προς τα εδώ κατεβάζουμε όλοι μπαλαντέζες από τα μπαλκόνια.
Αν μπεις στο κινεζικο σαιτ της τεσλα, θα δεις οτι το τωρινο M3 rwd κοστιζει εκει 231900 yuan, δηλαδη 29200 ευρω. Αμφιβαλλω κατα ποσο το καινουριο μοντελο θα ειναι φτηνοτερο, αλλα επισης καταλαβαινεις οτι δεν θα ερθει με τετοια τιμη στην ελλαδα. Αλλες οι τιμες εκει, αλλες εδω.
-
Γιατί αυτό με τα φίλτρα;
-
Το Υ έχει φίλτρα ΗΕΡΑ εκτός από τα φίλτρα καμπίνας, ότι δείχνει το βίντεο παρουσιάζεται και στο μανουαλ:
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@ataim said in TESLA FORUM:
Σε άλλα νέα το rwd highland θα έχει λέει 66kwh και 25Κ στην κίνα. Αν έχει γούστο έρθει τίποτα τέτοιο προς τα εδώ κατεβάζουμε όλοι μπαλαντέζες από τα μπαλκόνια.
Αν μπεις στο κινεζικο σαιτ της τεσλα, θα δεις οτι το τωρινο M3 rwd κοστιζει εκει 231900 yuan, δηλαδη 29200 ευρω. Αμφιβαλλω κατα ποσο το καινουριο μοντελο θα ειναι φτηνοτερο, αλλα επισης καταλαβαινεις οτι δεν θα ερθει με τετοια τιμη στην ελλαδα. Αλλες οι τιμες εκει, αλλες εδω.
Ναι, το ξέρω έχει άρθρα που λένε για 200κ yuan δηλαδή 25κ αυτό τελείως θεωρητικά σημαίνει με την επιδότηση κάτω από 30 τιμή εκκίνησης για εδώ, αν έρθει κάτι αντίστοιχο.
-
και που ειναι το προβλημα να ερθει κατω απο 30Κ εδω;
-
@pp said in TESLA FORUM:
Αναφέρουν στο FB ότι το κινούμαι ήλεκτρικα 2 έχει απορροφήσει όλα τα κονδύλια.
εχω την εντυπωση οτι αυτη η ειδηση αφορα μονο οσους αγοραζουν στο ονομα εταιρειας, αλλα ναι, ας το κοιταξει κανεις πριν προχωρησει σε αγορα. Θεωρητικα θα υπαρξει συνεχεια, ειτε με περισσοτερα κονδυλια ειτε με κινουμε ηλεκτρικα 3 αλλα ποτε κανεις δεν μπορει να ξερει.
-
Αν κοπεί η επιδότηση των ηλεκτρικών, θα ξαναπέσουν όλοι στα λίγα ντίζελ που υπάρχουν...
-
@criuser said in TESLA FORUM:
Αν κοπεί η επιδότηση των ηλεκτρικών, θα ξαναπέσουν όλοι στα λίγα ντίζελ που υπάρχουν...
Εκτός αν κόψουν και εκεί τις επιδοτήσεις
-
Εκεί οι επιδοτήσεις πιάνουν τόπο στον πληθωρισμό και στο ΑΕΠ...
-
@criuser said in TESLA FORUM:
Εκεί οι επιδοτήσεις πιάνουν τόπο στον πληθωρισμό και στο ΑΕΠ...
Και στους καρκινους
-
Έχουν πωληθεί γύρω στα 5κ ev άρα έχουν δώσει 40εκ μπορεί μαζί με τα υπόλοιπα όντως να εξαντλήθηκε το ποσο
-
Υπάρχουν δηλαδή στο νόμο ψιλά γράμματα "μέχρις εξαντλήσεως του μπάτζετ" ή απλά θα δώσουν επιπλέον χρήματα;
-
@piliourits said in TESLA FORUM:
Υπάρχουν δηλαδή στο νόμο ψιλά γράμματα "μέχρις εξαντλήσεως του μπάτζετ" ή απλά θα δώσουν επιπλέον χρήματα;
δεν ηταν ψιλα γραμματα. Το φεκ ανεφερε οτι υπηρχε συγκεκριμενο κονδυλι. Δεν ξερω αν υπηρχε αναφορα στον τροπο διαμοιρασμου στις διαφορες κατηγοριες οχηματων, οπως και επισης μεταξυ ιδιωτων και επιχειρησεων. Αυτην τη στιγμη φαινεται να εχει τελειωσει το κονδυλι που αφορα οχηματα τα οποια αιτουνται επιχειρησεις. Ιδιωτες συνεχιζουν να κανουν αιτηση κανονικα.
Επισης υπαρχει και καταληκτικη ημερομηνια 31/12/23 για το κινουμε ηλεκτρικα 2
-
Εδώ τα λέει όλα αναλυτικά.
https://cartalk.gr/telos-epidotiseis-ton-ilektrikon-aftokiniton-gia-nees-agores/Και για να είμαστε εντός θέματος, θεωρώ ότι ΜΟΝΟ η Tesla θα συνεχίσει να πουλάει χωρίς επιδότηση. Προφανώς όχι όσο σήμερα, αλλά οι άλλοι απλώς θα πατώσουν.
-
Μόλις διάβασα για μια φήμη ότι η επιδότηση στο κινούμαι ηλεκτρικά 3 θα ανέβει στα 10.000 ευρώ
Η φήμη λένε ξεκίνησε στο Tesla forum των 4Τ
-
@ataim said in TESLA FORUM:
Μόλις διάβασα για μια φήμη ότι η επιδότηση στο κινούμαι ηλεκτρικά 3 θα ανέβει στα 10.000 ευρώ
Η Ελλάδα πάντως έχει από τις μεγαλύτερες επιδοτήσεις σε ηλεκτρικά, αν θα πάει στα 10 δεν το πολυπιστεύω, αλλά να λέμε την αλήθεια, ειναι καλά τα 8 ως επιδότηση για την Κολομβία των βαλκανίων. Ωχ συγγνώμη, το Ellada εννοούσα.
TESLA FORUM