-
@ataim said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@katafractos17 said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
Στο 2λιτρο, ακόμη και αν είναι PHEV, τον φόρο πολυτελείας δεν τον γλυτώνεις, σωστά;
θα καταργηθεί από στιγμή σε στιγμή, μαζί με το τέλος επιτηδεύματος και άλλους φόρους
Χαχαχα...
Εφόσον πιθανόν δεν τον γλυτώνεις, τότε από εμένα Mazda al the way και ας είναι μόνο με μπεντζίνα.
-
@ataim said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@katafractos17 said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
Στο 2λιτρο, ακόμη και αν είναι PHEV, τον φόρο πολυτελείας δεν τον γλυτώνεις, σωστά;
θα καταργηθεί από στιγμή σε στιγμή, μαζί με το τέλος επιτηδεύματος και άλλους φόρους
Φημολογείται ότι από το 2025 θα μειωθούν κατά 30% τα τεκμήρια και αντίστοιχα 30% ο φόρος πολυτελείας, ο οποίος προκύπτει ποσοστιαία (5%) επί του τεκμηρίου.
Ενδεχομένως η μείωση, όπως φημολογείται επίσης, να μην ισχύσει για όλους (π.χ. μπορεί να εξαιρεθούν από τη μείωση οι ελεύθεροι επαγγελματίες). -
@ataim said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@alexandros-k said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
Εμαθα δινουν και δωρα αν παραγγειλεις ενα CHR !!!!
Φεσι ή φερετζε . Οτι προτιμαει ο καθενας
Για αυτό είναι και τόσο φθηνό, γιατί η τουρκία είναι έτοιμη για δντ
Δεν το θεωρώ πλέον φτηνό.
Ενδεικτικά, αν δεν κανω λάθος, η έκδοση C-LUB έχει πάρει αυξηση περιπου 4000 € με παρόμοιο εξοπλισμό, σε σχέση με το τωρινό C-HR.
Βέβαια, αντικειμενικά με βάση την τεχνολογία, οικονομία, αξιοπιστία,εγγυήσεις κλπ., αλλά και τις τιμές του (όποιου) ανταγωνισμού, θεωρώ οτι παραμένει value fοr money. -
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@ataim said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@katafractos17 said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
Στο 2λιτρο, ακόμη και αν είναι PHEV, τον φόρο πολυτελείας δεν τον γλυτώνεις, σωστά;
θα καταργηθεί από στιγμή σε στιγμή, μαζί με το τέλος επιτηδεύματος και άλλους φόρους
Φημολογείται ότι από το 2025 θα μειωθούν κατά 30% τα τεκμήρια και αντίστοιχα 30% ο φόρος πολυτελείας, ο οποίος προκύπτει ποσοστιαία (5%) επί του τεκμηρίου.
Ενδεχομένως η μείωση, όπως φημολογείται επίσης, να μην ισχύσει για όλους (π.χ. μπορεί να εξαιρεθούν από τη μείωση οι ελεύθεροι επαγγελματίες).Ήταν προεκλογική δέσμευση της κυβέρνησης πριν από 5 έτη η κατάργηση των τεκμηρίων, και πάλι είπαν το ίδιο παραμύθι και όπως βλέπετε τίποτα δεν γίνεται. Το πιο αστείο όμως είναι οτι τα έσοδα είναι τεράστια καθώς σχεδόν το 1/3 των μισθωτών και συνταξιούχων φορολογούνται μέσω τεκμηρίων, δηλαδή τα τεκμήρια δεν αρμέγουν εταιρείες ή ΕΕ αλλά τους υπολοίπους.
Παρόλα αυτά η αγορά δίλιτρου phev καθώς έχει έκπτωση στο τέλος ταξινόμησης και πολύ καλή οικονομία αν υπάρχει σημείο φόρτισης συνεπάγεται αποφυγή έμμεσης φορολογίας, κάπου κερδίζεις κάπου χάνεις. -
Ερωτήσεις για όσους τα έχουν οδηγήσει ή για όσους γνωρίζουν:
-
Από θέμα υβριδικού κινητήρα ποιον θεωρείτε καλύτερο, ομαλότερο, οικονομικότερο, αποδοτικότερο, whatever, μιας και έχουν την ίδια ιπποδύναμη. Τον 1.8 της Toyota ή τον 1.6 της Hyundai;
-
Επίσης η ίδια ερώτηση και από θέμα κιβωτίου.
-
-
Σαφώς τη Τογιότα ειναι πιο αποδοτικό σύνολο και πιο δοκιμασμένο με μόνο μειονέκτημα (που έχει μειωθεί πολύ) το βουητό του e-CVT (εμένα δεν με ενοχλεί που έχω μάθει να το οδηγώ σωστά). Επίσης δεν τα συγκρίνω σε θέμα αξιοπιστίας, το σύστημα της Τογιότα και ειδικά το πλανητικό κιβώτιο είναι άσπαστο.
Όπως σωστά λέει και ένας φίλος μου που δεν έχει Τογιότα: "Απο ολο τον συρφετο των οχηματων μονο την Τουοτα εμπιστευομαι στα υβριδικα."
-
@nasosto said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
Ερωτήσεις για όσους τα έχουν οδηγήσει ή για όσους γνωρίζουν:
-
Από θέμα υβριδικού κινητήρα ποιον θεωρείτε καλύτερο, ομαλότερο, οικονομικότερο, αποδοτικότερο, whatever, μιας και έχουν την ίδια ιπποδύναμη. Τον 1.8 της Toyota ή τον 1.6 της Hyundai;
-
Επίσης η ίδια ερώτηση και από θέμα κιβωτίου.
Αναφορικά με το κιβώτιο, όπως ανέφερε και ο @fanis75 το κιβώτιο της Toyota είναι άσπαστο. Αναφορικά με την Hyundai σε ποιό μοντέλο αναφέρεσαι; To Tucson HEV έχει αυτόματο με μετατροπέα ροπής που λογικά είναι αξιόπιστο, ενώ το Kona HEV έχει DCT που σίγουρα είναι αρκετά πιο ευαίσθητο.
-
-
@fanis75 said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
Σαφώς τη Τογιότα ειναι πιο αποδοτικό σύνολο και πιο δοκιμασμένο με μόνο μειονέκτημα (που έχει μειωθεί πολύ) το βουητό του e-CVT (εμένα δεν με ενοχλεί που έχω μάθει να το οδηγώ σωστά). Επίσης δεν τα συγκρίνω σε θέμα αξιοπιστίας, το σύστημα της Τογιότα και ειδικά το πλανητικό κιβώτιο είναι άσπαστο.
Όπως σωστά λέει και ένας φίλος μου που δεν έχει Τογιότα: "Απο ολο τον συρφετο των οχηματων μονο την Τουοτα εμπιστευομαι στα υβριδικα."
25 χρονια εμπειρια στα υβριδικα, 1997 prius
-
@npapanik said in [Toyota C-HR 2023 (NEO)]
Αναφορικά με το κιβώτιο, όπως ανέφερε και ο @fanis75 το κιβώτιο της Toyota είναι άσπαστο. Αναφορικά με την Hyundai σε ποιό μοντέλο αναφέρεσαι; To Tucson HEV έχει αυτόματο με μετατροπέα ροπής που λογικά είναι αξιόπιστο, ενώ το Kona HEV έχει DCT που σίγουρα είναι αρκετά πιο ευαίσθητο.
Για το Kona HEV η αναφορά.
-
Και το i30 DCT έχει αλλά δεν έχουν ακουστεί και πολλά για αυτό.
-
Πάντως τα υβριδικά hyundai με dct ξεκινούν από στάση με το ηλεκτρικό μοτέρ και ανοιχτούς τους συμπλέκτες. Έτσι δεν υπάρχει η πιο συνηθισμένη φθορά στα dct, που εμφανίζεται με το μποτιλιάρισμα, την εκκίνηση από στάση ή την στάθμευση.
-
Την πρώτη προσπάθεια στην παραπάνω διάταξη την είχε κάνει η Honda με ένα dct της Luk. Ξεκινάει με ρεύμα και το ενδιαφέρον ήταν ότι επειδή είχε δύο σχέσεις Online ο θερμικός μπορούσε να σπρώχνει με άλλη σχέση και το μοτερ με άλλη ταυτόχρονα. Πολύ εντυπωσιακό στην θεωρία αλλά μετά από 500 ανακλήσεις πήγε σκουπίδια και έβαλαν παντού dual motor διάταξη.
Δυστυχώς τα dct οι κατασκευαστές φαίνεται ότι δεν έχουν καταφέρει να τα λειτουργήσουν όπως πρέπει, με εξαίρεση βέβαια τις σπορ εφαρμογές όπου είναι απαραίτητα για λόγους επιδόσεων
Για τον 1.8 αυτός είναι αρχαίος κανονικά αν ήταν σύγχρονος θα έπρεπε να βγάζει 130 άλογα και όχι 100 που σημαίνει ότι θα είχαμε γύρω στα 170 combined για το 1.8
-
Ψάχνοντας είδα κι αυτό από τον Παναγιώτη Τριανταφυλλίδη του gocar:
https://www.gocar.gr/test-drives/test/43673,Dokimh_Hyundai_Kona_Hybrid.htmlΜύλος...
-
@ataim said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
Δυστυχώς τα dct οι κατασκευαστές φαίνεται ότι δεν έχουν καταφέρει να τα λειτουργήσουν όπως πρέπει,
Δεν ειναι θεμα κατασκευαστών αλλά εγγενών μειονεκτημάτων και προβλημάτων των μπουρδοκιβωτίων. Ενα χειροκινητο ειναι με 2 συμπλέκτες για πιο γρηγορες αλλαγες, αλλα μια βλακεία που μας φόρτωσε η κατάπτυστη.
-
Εγώ οδήγησα το Hyundai Kona Hybrid στην αντιπροσωπεία της Συγγρού, πολύ εξυπηρετικοί οι πωλητές.
Το πρόβλημα στο συγκεκριμένο παιδιά είναι ότι στο default πρόγραμμα ECO απλά ΔΕΝ τραβάει το αμάξι, ένιωθα οτι οδηγούσα 80 αλόγα αυτοκίνητο είναι πραγματικά τάφος και επικίνδυνο σε ανοιχτό δρόμο να πας με το ECO, 0-100 μπορεί και να εχει 14 δευτερόλεπτα, τουλάχιστον σε αίσθηση. Οταν έβαλα το Sport το αμάξι ξύπνησε, αλλα ξύπνησε και η κατανάλωση που έγραψε 8.1 και σχεδόν πάντα ο κινητήρας ηταν ανοιχτός.
Το 1.8 κινητηρα της Τουοτα το εχω οδηγήσει αρκετα στην καινουργια Corolla στην Toyota Polis κηφησιας, οποίος ενδιαφέρεται εκει να παει καθως το οδηγας ΜΟΝΟΣ σου, έτσι οπως επρεπε να γινεται παντού. Εννοείται αρκετά πιο γρήγορος και σε αίσθηση και παντού σε σχέση με ΚΟΝΑ! Πιστεύω πως το CHR παρόλο το αυξημενο βαρος θα ειναι πιο οικονομικό και πιο γρήγορο απο ΚΟΝΑ 100%
Τωρα θα οδηγώ για μια εβδομαδα το Honda HRV ADVANCE HYBRID και οφείλω να ομολογήσω οτι παρόλο που δεν το ειχα στην λιστα μου το αμαξι τα έχει ολα!
Χώρους, κατανάλωση, ποιοτητα εσωτερικού, επιδόσεις.. Ειναι ενα ολοκληρωμένο αυτοκινητο θεωρώ περισσότερο απο τα άλλα 2 σαν ανταγωνιστές αλλα... εχει και μειονεκτήματα.Αναλυω τα υπερ και τα κατα καθως ειμαι και υποψήφιος αγοραστής.
Hyundai KONA Hybrid.
Υπερ:
Tο πιο φθηνο απο ολα, και με αρκετα δωρα και στην Disticitive και στην Nline εκδοση.
Οι μεγαλυτεροι χωροι συνολικα στις πισω θέσεις και στο πορτπαγκαζ
Πολύ καλη ηχομόνωση, εμεινα εκπληκτος ειδικα για Hyundai και πολυ καλή ποιότητα κύλισης με τις 18αρες και την ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση
Κατα
Επιδόσεις, σιγουρά ειναι το πιο αργό απο ολα
Ποιοτητα εσωτερικού επιεικώς μέτρια, εργονομικά θεματα πχ οι διακοπτες αλλαγής ECO σε SPORT τεντώνεσαι να τους αλλαξεις και δεν βλέπεις την αλλαγη ταχύτητας απο D σε R, πρέπει να σκύψειςHonda HRV Advance Hybrid
Υπερ:
Αρκετα καλη ποιότητα εσωτερικού στην Advance έκδοση με διχρωμιες μέσα το τονιζω
Εργονομικό όσο δεν παει, οι διακόπτες και το infotainment menu ειναι παιχνιδακι το εμαθα σε 10 λεπταΟι χωροι του ειναι πολυ καλοι, magic seats, πισω απο την θεση μου (1.87) παίζω μπάλα, και το πορτπαγκαζ αν και ειναι απο τα μικρότερα της κατηγορίας ειναι ορθογώνιο και εκμεταλλεύσιμο 100%
Επιδόσεις πολυ καλές (σε σχεση με ΚΟΝΑ) τραβάει αρκετά καλά εως τα 140 που το πήγα
Καλες καταναλώσεις οταν το μαθεις, μια βολτα στο ECO απο Νεα Ιωνια μέχρι Καλαμακι απο Κηφισό 3.8/100 και στο γύρισμα απο Αττική οδό (επιασα και 140) 5.2/100
Κατα
Αρκετά θορυβώδης εσωτερικά, ειδικά σε επιταχύνσεις και πάνω απο τα 90.Ο κινητηρας σε full επιτάχυνση ακούγεται ίσως πιο πολυ και απο την προηγουμένη Corolla 122hp.
Ποιότητα κύλισης και ανάρτησης σιγουρα κατώτερη απο Kona, με τις 18αρες αναπηδούσε αρκετα σε εγκάρσιες και δυστυχώς ειχα και διάφορους ηχούς απο τα πισω καθισματα σε καθε λακκούβα, σαν ελατηριο εκαναν
Σε εξωτερική εμφάνιση ειναι το πιο ουδετερο-αδιαφορο απο τα 3, σε λευκο με μαυρη διχρωμια στην οροφή στους καθρεφτες και εσωτερικα βλεπετε αλλα εχει και 38000 σε αυτη την έκδοση
Toyota CHR 2024
Υπερ:
Θεωρώ ικανοποιητικές επιδόσεις, συμφωνα και με τον ανταγωνισμό και απο οτι εχω δει απο τον 1,8 140 hp στην CorollaΘεωρώ καλύτερες καταναλώσεις απο τους ανταγωνιστες του.
Θεωρώ καλύτερη ποιότητα εσωτερικού ειδικά απο Κona
Θεωρω τον καλυτερο σχεδιασμό εξωτερικά και απο τα 3 σύμφωνα με οσα εχουμε δει
Θεωρω καλη ποιότητα κύλισης/ηχομόνωσης ειδικα σε σχεση με Honda
Κατα
Τελικη τιμη του και εξηγω. Πιστευα οτι η εκδοση C-lub ειναι οτι πρεπε για εμενα και με 33900 ξεμπερδεύω (δεν με νοιάζουν ηλεκτρικά/θερμαινόμενα καθίσματα πορτπαγκαζ και φανφαρες) και ταυτόχρονα γινόταν το πιο value και απο τα 3 αλλα! Η κυριά Toyota μας δουλεύει καθώς η έκδοση C-lub ΔΕΝ εχει τα μπροστινά LED που έχετε δει σε ΟΛΑ τα διαφημιστικά βίντεο μέχρι τώρα, αλλα αντιθέτως εχει κατι πετσοκομμένα που αλλαζουν ολη την εικονα του αυτοκίνητου. (κατι αντίστοιχο με την βασικη Corolla Cross που σε αναγκάζει να πας στην Style θες δεν θες)
Ετσι για εμενα που πρέπει αναγκαστικά να παω στην CHIC για να πάρω τα full LED ετσιθελικα μου βάζουν και τις 19αρες (αν ειναι δυνατόν σε υβριδικό με 140 αλογα) και ολα τα αλλα ηλεκτρικα φρου φρου που για εμενα ειναι άχρηστα και η τιμη διαμορφώνεται στις 36.400,00 € κάνοντας το πια πανάκριβο (πιο ακριβο και απο την Toyota Corolla Cross Style 2.0)!!!Οι χώροι του θα είναι ΣΙΓΟΥΡΑ απο τους χειρότερους της κατηγορίας, με πληροφοριες απο οτι οι πισω θέσεις και ο χωρος αποσκευών θα μείνουν σχεδον ίδιοι και απαραλαχτοι με το προηγουμενο μοντέλο γιαυτο στην Toyota δεν εχουν πει τπτ ακόμα και περιμένουν παραγγελίες!!!
Η ποιότητα εσωτερικού στις πισω θέσεις θα ειναι η χειρότερη απο τους ανταγωστες του (full πλαστικουρα) χωρίς καν κεντρικό υποβραχιονιο λες και ειναι Sport κουπε και κλιματισμό (μιλαμε για C-SUV)
Η κλειστοφοβία και η μαυρίλα στις πισω θέσεις ειναι ίσως και deal braker για οικογένειες με παιδιά, στο καινούργιο φαινεται λιγο καλυτερα απο το παλιό αλλα μπροστά θα εχει μερα και πισω σκοτάδι
Μάλιστα ειχα και ενημέρωση οτι δεν παιρνεις το CHR για οικογενειακό!!! Δηλ το παίρνεις για στυλ...Οι χωροι θα ειναι και αυτοι οι χειροτεροι του ανταγωνισμου ειδικα στις πισω θεσεις αλλα για εμενα και στο πορτπαγκαζ που θα δηλωνει πχ 390 λιτρα, αλλα εκμεταλευσιμα το Honda θα εχει σιγουρα παραπανω
Συμπερασμα... Μυλος
-
Τι φώτα θα έχει δηλαδή;
Πάντως είδα το corolla cross με τα full led και με τη μάσκα με τα νίκελ και ήταν φουλ εντυπωσιακό. Τόσο καιρό έβλεπα το βασικό και προχθές είδα πρώτη φορά την έκδοση με τα full led
-
-
Πφφφφ σιγά τα αυγά.
Για εμένα πάνε στην c lub. Με τα λεφτά που θα γλυτώσεις βάλε κάνα έξτρα ωραίο συνδιασμό χρωμάτων και πάνε κάντο κεραμική επίστρωση και άντε γεια.
-
@lap said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
Πφφφφ σιγά τα αυγά.
Για εμένα πάνε στην c lub. Με τα λεφτά που θα γλυτώσεις βάλε κάνα έξτρα ωραίο συνδιασμό χρωμάτων και πάνε κάντο κεραμική επίστρωση και άντε γεια.
δεν μπαινουν αυτα που δειχνεις στην 1.8.
αυτο που δειχνεις κοστιζει 40.000+
πληρωνεις 34000 ευρω καινουργιο αμαξι και δεν εχεις τα full led, οκ ουτε η Mercedes -
Δεν μπαίνει η διχρωμία στο c lub;;
Full led είναι αυτά που έχει. Απλώς όχι τα σούπερ ουαου.
Full led σημαίνει πορείας και μεγάλη σκάλα με led.
Toyota C-HR 2023