Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Fiesta 2017
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Fiesta 2017
    • 1
    • 2
    • 145
    • 146
    • 147
    • 148
    • 149
    • 150
    • 147 / 150
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    53
    2995
    72118
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • cirus
      cirus @realzeus last edited by cirus

      @realzeus said in Ford Fiesta 2017:

      Ο Γάτος πρέπει να σας τρολλάρει, δεν εξηγείται αλλιώς...

      οντως δεν εξηγείται

      να έλεγα ότι τόνιζε τα μειον του αυτοκινήτου οκ να τα δεκτώ. Ολα έχουν μείον.

      Αντιθέτως τα μεγάλα πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου τα παρουσιάζει σαν μειωνεκτήματα !!οπότε μάλλον τρολλάρει

      Cirus the virus

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        strom last edited by

        This post is deleted!
        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • L
          lap last edited by

          Told ya

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • cirus
            cirus last edited by cirus

            Καλά μας πείσατε και οι 3

            Επίσης strom τον ιμάντα στο λάδι δεν τον βάζει μονο η FORD δεν είναι πατεντα δική της το κάνουν και άλλοι

            και δεν χρειαζεται να λυθεί όλο το μοτερ. Χρειάζεται να γίνει οτι ακριβώς γίνεται στα αμάξια που έχουν καδένα. Μηπως και αυτα είναι για γέλια??

            Ο εμβαπτισμένος σε λάδι ιμάντας, εφευρέθηκε το 2007 και βραβεύτηκε για την καινοτομία το 2009

            Δημιουργώντας έναν ιμάντα ικανό να λειτουργεί στο εσωτερικό του κινητήρα (περιοχή που λιπαίνεται), καταφερε να συνδυάσει τα καλύτερα στοιχεία των δύο τεχνολογιών, διατηρώντας τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η καδένα από πλευράς συμπαγούς αρχιτεκτονικής του κινητήρα και προσθέτοντας συμπληρωματικά τα πλεονεκτήματα της μετάδοσης με ιμάντα.

            Why are belts in oil used?

            Timing belts that run in oil replace the timing chains in the engine and are used to synchronize the camshaft and crankshaft. One decisive advantage of the BIO compared to chain drives is their 30% lower friction losses – and this is also noticeable in the fuel consumption and CO2 emissions of the vehicle. BIOs are made of rubber, so when they contact the metal, they produce a lot less noise than a rattling chain drive. However, one issue can really harm all drive mechanisms that run on oil: impurities in the oil and engine.

            τα πλαστικά είναι το μόνο που βρίσκω ότι έχετε επαφη με την πραγματικότητα. Τα υπόλοιπα είναι παραμύθια δικά σας

            Cirus the virus

            S A 2 Replies Last reply Reply Quote 1
            • S
              strom @cirus last edited by

              This post is deleted!
              cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                antoniokon @cirus last edited by

                @cirus said in Ford Fiesta 2017:

                Καλά μας πείσατε και οι 3

                Επίσης storm τον ιμάντα στο λάδι δεν τον βάζει μονο η FORD δεν είναι πατεντα δική της το κάνουν και άλλοι

                και δεν χρειαζεται να λυθεί όλο το μοτερ. Χρειάζεται να γίνει οτι ακριβώς γίνεται στα αμάξια που έχουν καδένα. Μηπως και αυτα είναι για γέλια??

                Ο εμβαπτισμένος σε λάδι ιμάντας, εφευρέθηκε το 2007 και βραβεύτηκε για την καινοτομία το 2009

                Πολλοί μπερδεύονται...

                Το σχόλιο το έκανε ο strom και όχι ο storm...🤠

                cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • cirus
                  cirus @strom last edited by cirus

                  @strom said in Ford Fiesta 2017:

                  @cirus said in Ford Fiesta 2017:

                  Καλά μας πείσατε και οι 3

                  Επίσης storm τον ιμάντα στο λάδι δεν τον βάζει μονο η FORD δεν είναι πατεντα δική της το κάνουν και άλλοι

                  και δεν χρειαζεται να λυθεί όλο το μοτερ. Χρειάζεται να γίνει οτι ακριβώς γίνεται στα αμάξια που έχουν καδένα. Μηπως και αυτα είναι για γέλια??

                  Ο εμβαπτισμένος σε λάδι ιμάντας, εφευρέθηκε το 2007 και βραβεύτηκε για την καινοτομία το 2009

                  Δημιουργώντας έναν ιμάντα ικανό να λειτουργεί στο εσωτερικό του κινητήρα (περιοχή που λιπαίνεται), καταφερε να συνδυάσει τα καλύτερα στοιχεία των δύο τεχνολογιών, διατηρώντας τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η καδένα από πλευράς συμπαγούς αρχιτεκτονικής του κινητήρα και προσθέτοντας συμπληρωματικά τα πλεονεκτήματα της μετάδοσης με ιμάντα.

                  Why are belts in oil used?

                  Timing belts that run in oil replace the timing chains in the engine and are used to synchronize the camshaft and crankshaft. One decisive advantage of the BIO compared to chain drives is their 30% lower friction losses – and this is also noticeable in the fuel consumption and CO2 emissions of the vehicle. BIOs are made of rubber, so when they contact the metal, they produce a lot less noise than a rattling chain drive. However, one issue can really harm all drive mechanisms that run on oil: impurities in the oil and engine.

                  τα πλαστικά είναι το μόνο που βρίσκω ότι έχετε επαφη με την πραγματικότητα. Τα υπόλοιπα είναι παραμύθια δικά σας

                  Φίλε μου δεν θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση με κανέναν. Τη γνώμη μου λέω, δεν κατάλαβα γιατί μου λές ότι λέω παραμύθια? Είμαι κάτοχος του fiesta παρεπιπτόντως!!!!, οπότε έχω και πιο ολοκληρωμένη εικόνα μετά από δεκάδες χιλιάδες χλμ.

                  Την γνώμη σου να την λες ετσι πρέπει. και γω την δική μου επίσης

                  Οταν χρησιμόποιείς εσυ την λέξη παραμύθια είναι οκ

                  Οταν την χρησιμοποιώ εγώ σε πειράζει???

                  Cirus the virus

                  S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • cirus
                    cirus @antoniokon last edited by cirus

                    @antoniokon said in Ford Fiesta 2017:

                    @cirus said in Ford Fiesta 2017:

                    Καλά μας πείσατε και οι 3

                    Επίσης storm τον ιμάντα στο λάδι δεν τον βάζει μονο η FORD δεν είναι πατεντα δική της το κάνουν και άλλοι

                    και δεν χρειαζεται να λυθεί όλο το μοτερ. Χρειάζεται να γίνει οτι ακριβώς γίνεται στα αμάξια που έχουν καδένα. Μηπως και αυτα είναι για γέλια??

                    Ο εμβαπτισμένος σε λάδι ιμάντας, εφευρέθηκε το 2007 και βραβεύτηκε για την καινοτομία το 2009

                    Πολλοί μπερδεύονται...

                    Το σχόλιο το έκανε ο strom και όχι ο storm...🤠

                    όντως και γω το ίδιο νόμιζα. Το έκανα edit

                    Cirus the virus

                    storm 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      strom @cirus last edited by

                      This post is deleted!
                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • cirus
                        cirus @strom last edited by cirus

                        @strom said in Ford Fiesta 2017:

                        @cirus said in Ford Fiesta 2017:

                        @strom said in Ford Fiesta 2017:

                        @cirus said in Ford Fiesta 2017:

                        Καλά μας πείσατε και οι 3

                        Επίσης storm τον ιμάντα στο λάδι δεν τον βάζει μονο η FORD δεν είναι πατεντα δική της το κάνουν και άλλοι

                        και δεν χρειαζεται να λυθεί όλο το μοτερ. Χρειάζεται να γίνει οτι ακριβώς γίνεται στα αμάξια που έχουν καδένα. Μηπως και αυτα είναι για γέλια??

                        Ο εμβαπτισμένος σε λάδι ιμάντας, εφευρέθηκε το 2007 και βραβεύτηκε για την καινοτομία το 2009

                        Δημιουργώντας έναν ιμάντα ικανό να λειτουργεί στο εσωτερικό του κινητήρα (περιοχή που λιπαίνεται), καταφερε να συνδυάσει τα καλύτερα στοιχεία των δύο τεχνολογιών, διατηρώντας τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η καδένα από πλευράς συμπαγούς αρχιτεκτονικής του κινητήρα και προσθέτοντας συμπληρωματικά τα πλεονεκτήματα της μετάδοσης με ιμάντα.

                        Why are belts in oil used?

                        Timing belts that run in oil replace the timing chains in the engine and are used to synchronize the camshaft and crankshaft. One decisive advantage of the BIO compared to chain drives is their 30% lower friction losses – and this is also noticeable in the fuel consumption and CO2 emissions of the vehicle. BIOs are made of rubber, so when they contact the metal, they produce a lot less noise than a rattling chain drive. However, one issue can really harm all drive mechanisms that run on oil: impurities in the oil and engine.

                        τα πλαστικά είναι το μόνο που βρίσκω ότι έχετε επαφη με την πραγματικότητα. Τα υπόλοιπα είναι παραμύθια δικά σας

                        Φίλε μου δεν θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση με κανέναν. Τη γνώμη μου λέω, δεν κατάλαβα γιατί μου λές ότι λέω παραμύθια? Είμαι κάτοχος του fiesta παρεπιπτόντως!!!!, οπότε έχω και πιο ολοκληρωμένη εικόνα μετά από δεκάδες χιλιάδες χλμ.

                        Την γνώμη σου να την λες ετσι πρέπει. και γω την δική μου επίσης

                        Οταν χρησιμόποιείς εσυ την λέξη παραμύθια είναι οκ

                        Οταν την χρησιμοποιώ εγώ σε πειράζει???

                        Φίλε μου δεν είπα ότι είπα ότι κανένας λέει παραμύθια. Όταν τη χρησιμοποίησα, εννοούσα κάτι διαφορετικό, νομίζω όλοι καταλαβαίνουν. Ο καθένας έχει τη γνώμη του στο forum (εδώ χαρακτήριζονται κάγκουρες άνθρωποι που έχουν οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο), απλά τυχαίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση να έχω το αυτοκίνητο!

                        είπες "Αυτό είναι όλο το παραμύθι για το fiesta"

                        και εξήγησα γιατι δεν είναι παραμύθι και γιατι θεωρώ το αντίθετο παραμύθι

                        Είπες ότι ο ιμάντας μέσα στο λάδι της ford είναι για γέλια

                        και εξήγησα οτι δεν είναι πατέντα της Ford και γιατί δεν είναι για γέλια αλλά μια τεχνολογία με σημαντικά πλεονεκτήματα

                        Επείδή είσαι κάτοχος δεν σημαίνει ότι σε ότι λες εχεις δίκιο. Ξέρω πάρα πολλούς κάτοχους που λένε τα αντίθετα με σένα.

                        Επίσης έχω κάθε δικαίωμα να αντιπαραθέσω την δική μου γνώμη γιατι δεν είναι όπως τα λες

                        Δεν σε προσέβαλα πουθενα ούτε θα το κάνω. Οπως δεν το κάνω σε κανέναν. Διαφωνούμε (οχι μόνο με σενα) και απλά γράφω τεκμηριωμένα όπου μπορώ γιατι διαφωνώ.

                        Δεν σου κάνω επίθεση πουθενα.

                        και αν δεν χρησιμοποιούσες την λέξη παραμύθια για ότι ισχυριζόμαστε δεν θα την χρησιμοποιούσα και γω. Αφου την χρησιμοποίησες όμως , το έκανα και γω. Δεν νομίζω ότι είναι κάτι κακό

                        Cirus the virus

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vdx last edited by

                          Όσο πάει γίνεται και χειρότερο.
                          "Fiesta ηλεκτρικό σε πλατφόρμα VW"
                          https://www.autoblog.gr/2023/07/12/to-ford-fiesta-isos-epanelthei-stin-agora-os-ilektriko-se-platforma-tis-vw/

                          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • cirus
                            cirus @vdx last edited by

                            @vdx said in Ford Fiesta 2017:

                            Όσο πάει γίνεται και χειρότερο.
                            "Fiesta ηλεκτρικό σε πλατφόρμα VW"
                            https://www.autoblog.gr/2023/07/12/to-ford-fiesta-isos-epanelthei-stin-agora-os-ilektriko-se-platforma-tis-vw/

                            ε καλά η FORD είναι γνωστό ότι έχει συνάψει συμφωνία με την VW έως το 2030.

                            Ολα της τα νεα ηλεκτρικα της μοντελα στα πατώματα της VW θα πατάνε

                            Τωρα αν το αντιστοιχο μικρό κατηγορίας 2 θα το ονομάσει fiesta ή siesta ή kombosta λίγη σημασία έχει

                            VW id θα είναι το πάτωμα που θα βασίζεται αυτό είναι σίγουρο

                            Cirus the virus

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • storm
                              storm @cirus last edited by

                              @cirus said in Ford Fiesta 2017:

                              @antoniokon said in Ford Fiesta 2017:

                              @cirus said in Ford Fiesta 2017:

                              Καλά μας πείσατε και οι 3

                              Επίσης storm τον ιμάντα στο λάδι δεν τον βάζει μονο η FORD δεν είναι πατεντα δική της το κάνουν και άλλοι

                              και δεν χρειαζεται να λυθεί όλο το μοτερ. Χρειάζεται να γίνει οτι ακριβώς γίνεται στα αμάξια που έχουν καδένα. Μηπως και αυτα είναι για γέλια??

                              Ο εμβαπτισμένος σε λάδι ιμάντας, εφευρέθηκε το 2007 και βραβεύτηκε για την καινοτομία το 2009

                              Πολλοί μπερδεύονται...

                              Το σχόλιο το έκανε ο strom και όχι ο storm...🤠

                              όντως και γω το ίδιο νόμιζα. Το έκανα edit

                              Εγώ είμαι ο Storm και ποτέ δεν θα έγραφα για Σουζούκια σε θέματα της Ford... 😁 😀

                              Το Fiesta προφανώς είναι αυτοκίνητο πρότυπο στην κατηγορία του. Το μόνο που θα μπορούσα να γράψω ως μείον είναι οι χώροι του. Αυτό μόνο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • S
                                spi_duster last edited by

                                A γεια σου βρε στορμ. Αυτο και την μετρια αξιοπιστια και ποιοτητα του μπορω να τα δεχτω. Στα υπολοιπα που εχουν γραφτει ειναι για ξυσιμο της κεφαλης.

                                ....

                                cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • cirus
                                  cirus @spi_duster last edited by

                                  Εγώ είμαι ο Storm και ποτέ δεν θα έγραφα για Σουζούκια σε θέματα της Ford... 😁 😀

                                  Το Fiesta προφανώς είναι αυτοκίνητο πρότυπο στην κατηγορία του. Το μόνο που θα μπορούσα να γράψω ως μείον είναι οι χώροι του. Αυτό μόνο.

                                  @spi_duster said in Ford Fiesta 2017:

                                  A γεια σου βρε στορμ. Αυτο και την μετρια αξιοπιστια και ποιοτητα του μπορω να τα δεχτω. Στα υπολοιπα που εχουν γραφτει ειναι για ξυσιμο της κεφαλης.

                                  Ε ναι αυτά είναι τα μειονεκτηματα του σαν αμάξι. Τα είπατε όλα

                                  Cirus the virus

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • G
                                    giveway last edited by giveway

                                    Να διακόψω λίγο τις συγκρίσεις με το Baleno και να ζητήσω τη γνώμη σας. Κάτοχος Fiesta του 19, με 8 χρόνια εγγύηση, όλα καλά και όλα τέλεια μέχρι πέρσι που άρχισε να ρίχνει στροφές χωρίς λόγο, να σβήνει και να μην ξανά ανάβει. Μετά από 1 μήνα στην αντιπροσωπεία, έγινε αλλαγή ενός αισθητήρα στροφάλου και το αμάξι δούλεψε για 6-7 μήνες απροβλημάτιστα μέχρι τον Ιούλιο που παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα. Ξανά αντιπροσωπεία, τώρα ήταν λέει ο καταλύτης, έγινε η αλλαγή, αλλά το πρόβλημα παραμένει. Το αυτοκίνητο ακόμα στην αντιπροσωπεία και μετά από ένα σωρό δικαιολογίες που δε στέκουν, μου είπαν μετά από δυο μήνες ότι στην ουσία δεν ξέρουν ποιο είναι το πρόβλημα και ότι μιλάνε με το εργοστάσιο που αργεί να απαντήσει και τέτοιες ιστορίες για αγρίους. Από ότι φαίνεται θα τραβήξει πολύ ακόμα η ιστορία.

                                    Η ερώτηση μου είναι τι μπορώ να κάνω ως καταναλωτής;

                                    fanis75 D G 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator @giveway last edited by

                                      @giveway said in Ford Fiesta 2017:

                                      Η ερώτηση μου είναι τι μπορώ να κάνω ως καταναλωτής;

                                      Η μόνη λύση (εκτός από υπομονή) είναι να κινηθείς νομικά μήπως και κουνηθούν να το φτιαξουν πιο γρήγορα και επίσης μήπως πάρεις κάποιο αυτοκίνητο αντικατάστασης. Εαν δεν μπορούν να το φτιάξουν, ίσως γίνενεται αναστροφή πώλησης ή αντικατάσταση, δεν το γνωρίζω - ένας καλός δικηγόρος θα στα πει σωστά και νομικά.

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        dimitrioskosmas @giveway last edited by

                                        @giveway said in Ford Fiesta 2017:

                                        Το αυτοκίνητο ακόμα στην αντιπροσωπεία και μετά από ένα σωρό δικαιολογίες που δε στέκουν, μου είπαν μετά από δυο μήνες ότι στην ουσία δεν ξέρουν π

                                        Φίλε έχεις μπλέξει με άσχετους και ανίκανους. εφόσον έχεις ακόμα εγγύηση στη θέση σου θα δοκίμαζα σε άλλο εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Αυτοί θα σου αλλάξουν το μισό αυτοκίνητο και η βλάβη θα παραμένει

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • gtsartsal
                                          gtsartsal last edited by

                                          Τι κινητήρα έχει το αυτοκίνητο σου;
                                          Βενζίνη ή πετρέλαιο;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            groover1972 @giveway last edited by

                                            @giveway said in Ford Fiesta 2017:

                                            Να διακόψω λίγο τις συγκρίσεις με το Baleno και να ζητήσω τη γνώμη σας. Κάτοχος Fiesta του 19, με 8 χρόνια εγγύηση, όλα καλά και όλα τέλεια μέχρι πέρσι που άρχισε να ρίχνει στροφές χωρίς λόγο, να σβήνει και να μην ξανά ανάβει. Μετά από 1 μήνα στην αντιπροσωπεία, έγινε αλλαγή ενός αισθητήρα στροφάλου και το αμάξι δούλεψε για 6-7 μήνες απροβλημάτιστα μέχρι τον Ιούλιο που παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα. Ξανά αντιπροσωπεία, τώρα ήταν λέει ο καταλύτης, έγινε η αλλαγή, αλλά το πρόβλημα παραμένει. Το αυτοκίνητο ακόμα στην αντιπροσωπεία και μετά από ένα σωρό δικαιολογίες που δε στέκουν, μου είπαν μετά από δυο μήνες ότι στην ουσία δεν ξέρουν ποιο είναι το πρόβλημα και ότι μιλάνε με το εργοστάσιο που αργεί να απαντήσει και τέτοιες ιστορίες για αγρίους. Από ότι φαίνεται θα τραβήξει πολύ ακόμα η ιστορία.

                                            > Η ερώτηση μου είναι τι μπορώ να κάνω ως καταναλωτής;

                                            Μπορείς να πάρεις και δεύτερη γνώμη σε άλλο συνεργείο ή να αντιπροσωπεία. Κάλεσε την οδική, φόρτωσε το και πήγαινε σε άλλο.

                                            Μπορείς βέβαια να το πουλήσεις και να πάρεις ένα Suzuki (ή το YC του Ice) 😆 🤣 😂 😹

                                            Καλή επιτυχία με την Ford εύχομαι

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 145
                                            • 146
                                            • 147
                                            • 148
                                            • 149
                                            • 150
                                            • 147 / 150
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr