-
Brera φίλε δαγκωτο.
Μετά από 20 χρόνια θα είναι ακόμα ομορφη, στο λέω εγγυημένα
-
@cirus said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
Brera φίλε δαγκωτο.
Μετά από 20 χρόνια θα είναι ακόμα ομορφη, στο λέω εγγυημένα
Ααχημη ηταν, ασχημη θα ειναι και σε 20 χρονια. Απο τα χειρότερα σχέδια της Αλφα, απορώ ποιος το ενέκρινε!!
-
Η brera είναι κουκλάρα μέχρι να την οδηγήσεις, μετά σου περνάνε όλα τα ωραία συναισθήματα
-
@fanis75 said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
@cirus said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
Brera φίλε δαγκωτο.
Μετά από 20 χρόνια θα είναι ακόμα ομορφη, στο λέω εγγυημένα
Ααχημη ηταν, ασχημη θα ειναι και σε 20 χρονια. Απο τα χειρότερα σχέδια της Αλφα, απορώ ποιος το ενέκρινε!!
ανθρωποι που δεν παίρνουν toyota ή οταν αγοράζουν δεν τα λένε καριόλα
-
@mastoras78 said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
@stergiosgg said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
Πόσων χρονών είσαι άραγε;
17 χρόνια μεγαλύτερος από την ημέρα που έγραψε το post που έκανες quote...
Τρομερό.
Ο τύπος έκανε εγγραφή χθες, για να μπει να απαντήσει σε ένα θέμα μετά από 17 χρόνια με σκοπό να πει μια εξυπνάδα και να φύγει.
🤩 -
Άσχημη αυτή η κωλάρα;;;
Θα πέσει κεραυνός να μας κάψει!
-
Σίγουρα δεν είναι άσχημη η Brera, αλλά από την άλλη δεν έχει αισθητική κουπέ. Σε αναλογίες θυμίζει Scirocco, δηλαδή ένα πιο φαρδύ και χαμηλό χατσμπακ.
Η ένσταση πολλών είναι ότι της λείπει η κλασική αισθητική των κουπέ αμαξωμάτων, που είναι αμαξώματα τριών όγκων με σφηνοειδή γραμμή. Κλασικό παράδειγμα της κατηγορίας τα 406 και 407 κουπέ, τα οποία προσωπικά θεωρώ τα ωραιότερα κουπέ (εξαιρουμένων πανάκριβων αυτοκινήτων) της εποχής τους και από τα ωραιότερα όλων των εποχών. Αν τα βάλεις δίπλα σε μια Brera, δεν μπορείς παρά να αναγνωρίσεις τη σχεδιαστική υπεροχή τους. -
@harisma23 said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
Κλασικό παράδειγμα της κατηγορίας τα 406 και 407 κουπέ
Καλά αυτά τα σχεδίασε ο Pininfarina όχι κανένας Λουίτζι Παπαρδελας.
Βέβαια μετά σχεδίασε και το τραμ αλλά τι α κάνς α κατς α μαλως?
-
@vagkirk said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
Άσχημη αυτή η κωλάρα;;;
Εκτρωμα, οχι απλά ασχημη! Σαν πρησμένο χατσμπακ. Κουπε παντως δεν ειναι οπως πολυ σωστα λεει ο Χάρης.
-
Νεκρανάσταση. Υπήρξε για μία περίοδο κεντρικό θέμα (και των αστείων) του φόρουμ
-
Θα ξανακανω κι εγω μια νεκρανασταση, χρονια μετα οι Brerες εχουν ξεκινησει να ξανααγαπιουνται απο τον κοσμο, τελικα το design τους δεν γερασε ουτε μια μερα. Βγηκαν τρομερα αμαξια τοσο στην αξιοπιστια οσο και στο περπατημα τους. Τελικα δεν καναμε λαθος οταν την αγορασαμε το 06 και δεν την δωσαμε στα χρονια της κρισης. Το μονο αρνητικο της ηταν και ειναι ιδιαιτερα τωρα η πολυυυυυ ακριβη συντηρηση. Αλλα ουτε που με απασχολει. Ολοι εμεις οι ιδιοκτητες αυτων των αυτοκινητων ειμαστε 220 στην Ελλαδα.
Τρομερα αμαξια με 70% bespoke engineering, με εξαρτηματα που δε τα μοιραζεται με την 159, ειναι κατι ιδιαιτερο. Πολυ προσεγμενο αυτοκινητο.
Τα 15.000 ευρω που εχουμε δωσει απο την αγορα της σε συντηρηση και επισκευες χαλαλι. Αν θες Brera πληρωνεις Brera... -
@omikrositalofilos said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
Brera
15.000?? τι στο καλο άλλαξες ρε φίλε? μοτερ?
-
@dimitrioskosmas said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
15.000?? τι στο καλο άλλαξες ρε φίλε? μοτερ?
ΧΑΧΑΧΑ,
Απο το 2006 εως σημερα πολλα πραγματα, παντα ολα γνησια και κουτι. Οι τιμες καποιων αναταλλακτικων στα brera ειναι διαστημικες.
Π.χ. εξωτερικος καθρεπτης οδηγου (κολλησε η αναδιπλωση) 700ευρω.
Μερικες μερες, μοναδα ABS την τελευταια εκδοση με e-Q2 σαν αναβαθμιση και επειδη υπαρχει TSB για αυτο 1800 ευρω.
Μαλιστα οι περισσοτερες δουλειες εχου γινει DIY.
Τρομπα βενζινης 400, γρυλος οδηγους 350, ρουλεμαν τροχων 950 (και τα 4 γνησια AR απο SNR France). Πληρες σετ σινεμπλοκ ολων των πισω βραχιωνων, 2500 (διοτι οι υστερουντες εχουν υδραυλικα σινεπλοκ και δεν μπορεις να τα βρεις αν δεν αλλαξεις τους βραχιονες, εκαστος κανει 900 περιπου ευρω).
Μην συνεχισω καλυτερα.
Το αμαξι εχει 110.000km -
φτανει,θα πάθω εγκεφαλικο
-
@dimitrioskosmas said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
φτανει,θα πάθω εγκεφαλικο
χαχα ενα μικρο το παθαινω κι εγω φιλε μου οταν βλεπω την τιμη, αλλα τι να κανουμε, αλλοι βγαινουν και τα πινουνε εμεις τα χαριζουμε στο eper.
Τουλαχιστον το αμαξι ειναι σα να βγηκε εχτες απο το εργοστασιο, ετσι οπως πρεπει να ειναι ενα brera κατα την ταπεινη μου γνωμη. Φυσικα ετσι ειμαι σαν ανθρωπος για ολα μου τα αμαξια, ειτε ειναι η μικρη αλφα, ειτε το φιατακι ειτε η σκονταρα. Να μας εχει ο θεος καλα, να μπορουμε να τα εχουμε και να τα χαιρομαστε.
Ακομα και στην σημερινη τιμωρητικη ελληνικη πραγματικοτητα... -
@omikrositalofilos said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
Θα ξανακανω κι εγω μια νεκρανασταση, χρονια μετα οι Brerες εχουν ξεκινησει να ξανααγαπιουνται απο τον κοσμο, τελικα το design τους δεν γερασε ουτε μια μερα. Βγηκαν τρομερα αμαξια τοσο στην αξιοπιστια οσο και στο περπατημα τους. Τελικα δεν καναμε λαθος οταν την αγορασαμε το 06 και δεν την δωσαμε στα χρονια της κρισης. Το μονο αρνητικο της ηταν και ειναι ιδιαιτερα τωρα η πολυυυυυ ακριβη συντηρηση. Αλλα ουτε που με απασχολει. Ολοι εμεις οι ιδιοκτητες αυτων των αυτοκινητων ειμαστε 220 στην Ελλαδα.
Τρομερα αμαξια με 70% bespoke engineering, με εξαρτηματα που δε τα μοιραζεται με την 159, ειναι κατι ιδιαιτερο. Πολυ προσεγμενο αυτοκινητο.
Τα 15.000 ευρω που εχουμε δωσει απο την αγορα της σε συντηρηση και επισκευες χαλαλι. Αν θες Brera πληρωνεις Brera...Μπράβο που είσαι τόσο ψύχραιμος για ένα τόσο όμορφο και τόσο αδιάφορο οδηγικά αυτοκίνητο. Έφτασα πάρα πολύ κοντά στην αγορά το 2018 μέχρι... που την οδήγησα και έπαθα κατάθλιψη. Με αυτά που διαβάζω νιώθω ανακουφισμένος !
btw τα 15k € είναι χρήματα που δαπανάς για ριμπιλντ στον κινητήρα και βελτίωση σε boxster/cayman για να γίνει όπλο !Προσωπικά το 70% bespoke engineering μόνο ως αρνητικό μπορώ να το εκλάβω. Υπάρχει ακόμα φανοποιία ? Γιατι για την 159 έχουν σταματήσει πάρα πολλά (και οριτζιναλ και ρικάμπι κλπ)
είναι όμως κούκλα μέσα έξω
-
@red_monster said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
Μπράβο που είσαι τόσο ψύχραιμος για ένα τόσο όμορφο και τόσο αδιάφορο οδηγικά αυτοκίνητο.
Θα ελεγα οτι οδηγητικα αν ειναι ti ή πχ της βαλεις coilover γινεται διαμαντι. Εχει αυτο που λεμε weighted inputs, θελει σεβασμο, αν την σεβεσαι σου ανταποδιδει πληρως. Εχει τρομερα περιθωρια προσφυσης παρα πολυ γρηγορο τιμονι πολυ καλα ζυγισμενο, με τρομερη αισθηση και φορτιση στις στροφες. Αν την κρατησεις σταθερη βιδωνεται κατω. Εκει που δεν τα παει καλα ειναι στις βιαιες αλλαγες κατευθυνσης, ακομα και με coilover δυστυχως σπαει η μουρη της και εκει η γρηγορη κρεμαργιερα δεν βοηθαει. Φυσικα εγω δεν οδηγω ετσι, ειμαι πολυ γλυκος μαζι της και το αμαξι δεν χαζογλυστραει δεν σκιπαρει, δεν ψαχνεται. Ειναι εκει και ειναι κατω. Αν της μιλησεις ευγενικα μαλιστα ευκολα χαλαρωνει την ουρα της. Δεν ειναι οδηγητικα αδιαφορη, ειναι οτι θελει συγκεκριμενη οδηγηση και ανοιχτες εως μεσαιες στροφες. 1600kg αμαξι ειναι μην το ξεχνας.
@red_monster said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
Με αυτά που διαβάζω νιώθω ανακουφισμένος
Εγω σου λεω την αληθεια για το αμαξι πιστεψε με εχω οδηγησει πολλα αμαξια, ακριβα φτηνα σπορ και συμβατικα. Το Brera ειναι οπως πρεπει να ειναι. Ομοιως και το μοτορι της δεν ειναι σχεδιασμενο να ρεπριζαρει αλλα να απλωνει, αν την αφησεις να απλωσει μια 4η δεν ξερεις ποσο γρηγορα και ακοπα θα εχεις κανει το 60-160. Το αμαξι αυτο θελει να απλωνει δεν του αρεσει η σφικτη οδηγηση. Εγω δεν ειμαι σφικτος οδηγος. Αν εισαι σφικτος οδηγος δε θα σου αρεσει η αποδοση της ισχυος της.
@red_monster said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
btw τα 15k € είναι χρήματα που δαπανάς για ριμπιλντ στον κινητήρα και βελτίωση σε boxster/cayman για να γίνει όπλο !
Φιλε μου διαλεγω αυτοκινητα οχι με βαση τα νουμερα αλλα με βαση το πως με κανουν να νοιωθω στο σωμα μου στο μυαλο μου και στην ψυχη μου...
@red_monster said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
Προσωπικά το 70% bespoke engineering μόνο ως αρνητικό μπορώ να το εκλάβω. Υπάρχει ακόμα φανοποιία ? Γιατι για την 159 έχουν σταματήσει πάρα πολλά (και οριτζιναλ και ρικάμπι κλπ)
Φανοποιια για την Brera δεν υπαρχει τιποτα, ευκολα διαθεσιμο αν ομως θες να τα σκασεις τα βρισκεις ΟΛΑ. Προφυλακτηρες crash bar κλπ. Αλλα πρεπει να τα σκασεις, δηλαδη ο πισω προφυλακτηρας ανετα παει 2500 ευρω. Τα κρυσταλλα του δε ειναι απιστευτα ακριβα, παρμπριζ γνησιο 1500 ηλιοροφη 3000, λιγες ασφαλειες δεχονται να το ασφαλισουν με σωστο κεφαλαιο.
@red_monster said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
είναι όμως κούκλα μέσα έξω
Παντα κατι κερδιζεις παντα κατι χανεις
-
@omikrositalofilos said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
Θα ξανακανω κι εγω μια νεκρανασταση, χρονια μετα οι Brerες εχουν ξεκινησει να ξανααγαπιουνται απο τον κοσμο, τελικα το design τους δεν γερασε ουτε μια μερα. Βγηκαν τρομερα αμαξια τοσο στην αξιοπιστια οσο και στο περπατημα τους. Τελικα δεν καναμε λαθος οταν την αγορασαμε το 06 και δεν την δωσαμε στα χρονια της κρισης. Το μονο αρνητικο της ηταν και ειναι ιδιαιτερα τωρα η πολυυυυυ ακριβη συντηρηση. Αλλα ουτε που με απασχολει. Ολοι εμεις οι ιδιοκτητες αυτων των αυτοκινητων ειμαστε 220 στην Ελλαδα.
Τρομερα αμαξια με 70% bespoke engineering, με εξαρτηματα που δε τα μοιραζεται με την 159, ειναι κατι ιδιαιτερο. Πολυ προσεγμενο αυτοκινητο.
Τα 15.000 ευρω που εχουμε δωσει απο την αγορα της σε συντηρηση και επισκευες χαλαλι. Αν θες Brera πληρωνεις Brera...Μόνο εγώ βλέπω την ανακολουθία;
Και τρομερή αξιοπιστία και 15 χιλιάρικα για συντήρηση και επισκευές σε 19 χρόνια, πώς γίνεται να ισχύουν ταυτόχρονα; Δηλαδή αν η Brera δεν ήταν αξιόπιστη, πόσα θα πληρώνατε;Σε κάθε περίπτωση, αφού τη χαίρεστε, χαλάλι.
-
@harisma23 said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
Μόνο εγώ βλέπω την ανακολουθία;
Και τρομερή αξιοπιστία και 15 χιλιάρικα για συντήρηση και επισκευές σε 19 χρόνια, πώς γίνεται να ισχύουν ταυτόχρονα; Δηλαδή αν η Brera δεν ήταν αξιόπιστη, πόσα θα πληρώνατε;
Σε κάθε περίπτωση, αφού τη χαίρεστε, χαλάλιΚοιτα εγω να σου πω πως κρινω την αξιοπιστια.
Με 3 γνώμονες:- Αν το εξαρτημα αντεχει το design life του. Δηλαδη εχει ακολουθια του MTBF του.
- Αν η αστοχια ειναι αναμενόμενη και μπορεις με προληψη να την αποφυγεις.
- Αν η αστοχια δεν εχει καταστροφικες συνεπειες.
Στην περιπτωση του Brera και τα 3 αληθευουν. Τα εξαρτηματα αντεχουν οσο πρεπει ή και παραπανω. Η αστοχια ερχεται σιγα σιγα με πτωση της αποδοσης του εν λογω εξαρτηματος και δεν ξυπνας μια μερα με χαλασμενο. Ενω δεν εχει καταστροφικες συνεπειες του στυλ με αφηνει στον δρομο.
Για εμενα ετσι οριζεται η αξιοπιστια.
ΓΝΩΣΤΗ, ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΗ ΑΣΤΟΧΙΑ = ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ
Παραδειγμα το δυναμο. Εκανε μεγαλη ταλαντωση και δεν μπορουσε να σταθεροποιησει την ταση στα επιπεδα που ζηταγε το BCM. Δηλαδη ο ρυθμιστης τασης ειχε βγει εκτος προδιαγραφων και ο βρογχος αναδρασης του body computer δεν μπορουσε να τον ελεγξει. Το εβλεπες και το μετραγες επαιζε +-0.2V εντος του αποδεκτου ευρους για το BCM οποτε δεν εβγαλε σφαλμα αλλα αρκετο για να το δω εγω και να ενεργησω με εγκαιρη αντικατασταση του δυναμο. Οποτε ουτε καποιο ηλεκτρονικο συστημα κινδυνεψε, ουτε εγω εμεινα στον δρομο, ουτε τιποτα. Μου εδωσε τον χρονο να το φτιαξω.
Fun fact το design life του δυναμο ειναι 100.000km ή 10 ετη. Χαλασε στα 18ετη και 110.000km. (Δεν χαλασε ακριβως ισως να ειχε αλλες 5 ή 10 χιλιαδες πριν αστοχησει πληρως αλλα δεν υπηρχε λογος εφοσον το ειδα εγκαιρα να το ρισκαρω για 450ευρω).
-
@omikrositalofilos said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
@red_monster said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
Μπράβο που είσαι τόσο ψύχραιμος για ένα τόσο όμορφο και τόσο αδιάφορο οδηγικά αυτοκίνητο.
Θα ελεγα οτι οδηγητικα αν ειναι ti ή πχ της βαλεις coilover γινεται διαμαντι. Εχει αυτο που λεμε weighted inputs, θελει σεβασμο, αν την σεβεσαι σου ανταποδιδει πληρως. Εχει τρομερα περιθωρια προσφυσης παρα πολυ γρηγορο τιμονι πολυ καλα ζυγισμενο, με τρομερη αισθηση και φορτιση στις στροφες. Αν την κρατησεις σταθερη βιδωνεται κατω. Εκει που δεν τα παει καλα ειναι στις βιαιες αλλαγες κατευθυνσης, ακομα και με coilover δυστυχως σπαει η μουρη της και εκει η γρηγορη κρεμαργιερα δεν βοηθαει. Φυσικα εγω δεν οδηγω ετσι, ειμαι πολυ γλυκος μαζι της και το αμαξι δεν χαζογλυστραει δεν σκιπαρει, δεν ψαχνεται. Ειναι εκει και ειναι κατω. Αν της μιλησεις ευγενικα μαλιστα ευκολα χαλαρωνει την ουρα της. Δεν ειναι οδηγητικα αδιαφορη, ειναι οτι θελει συγκεκριμενη οδηγηση και ανοιχτες εως μεσαιες στροφες. 1600kg αμαξι ειναι μην το ξεχνας.
@red_monster said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
Με αυτά που διαβάζω νιώθω ανακουφισμένος
Εγω σου λεω την αληθεια για το αμαξι πιστεψε με εχω οδηγησει πολλα αμαξια, ακριβα φτηνα σπορ και συμβατικα. Το Brera ειναι οπως πρεπει να ειναι. Ομοιως και το μοτορι της δεν ειναι σχεδιασμενο να ρεπριζαρει αλλα να απλωνει, αν την αφησεις να απλωσει μια 4η δεν ξερεις ποσο γρηγορα και ακοπα θα εχεις κανει το 60-160. Το αμαξι αυτο θελει να απλωνει δεν του αρεσει η σφικτη οδηγηση. Εγω δεν ειμαι σφικτος οδηγος. Αν εισαι σφικτος οδηγος δε θα σου αρεσει η αποδοση της ισχυος της.
@red_monster said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
btw τα 15k € είναι χρήματα που δαπανάς για ριμπιλντ στον κινητήρα και βελτίωση σε boxster/cayman για να γίνει όπλο !
Φιλε μου διαλεγω αυτοκινητα οχι με βαση τα νουμερα αλλα με βαση το πως με κανουν να νοιωθω στο σωμα μου στο μυαλο μου και στην ψυχη μου...
@red_monster said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
Προσωπικά το 70% bespoke engineering μόνο ως αρνητικό μπορώ να το εκλάβω. Υπάρχει ακόμα φανοποιία ? Γιατι για την 159 έχουν σταματήσει πάρα πολλά (και οριτζιναλ και ρικάμπι κλπ)
Φανοποιια για την Brera δεν υπαρχει τιποτα, ευκολα διαθεσιμο αν ομως θες να τα σκασεις τα βρισκεις ΟΛΑ. Προφυλακτηρες crash bar κλπ. Αλλα πρεπει να τα σκασεις, δηλαδη ο πισω προφυλακτηρας ανετα παει 2500 ευρω. Τα κρυσταλλα του δε ειναι απιστευτα ακριβα, παρμπριζ γνησιο 1500 ηλιοροφη 3000, λιγες ασφαλειες δεχονται να το ασφαλισουν με σωστο κεφαλαιο.
@red_monster said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
είναι όμως κούκλα μέσα έξω
Παντα κατι κερδιζεις παντα κατι χανεις
Πολύ ωραία η απάντηση σου και χαίρομαι που έχεις διάθεση για κουβέντα και δεν οχυρώνεσαι πίσω από κλισέ και προκαταλήψεις. Δεν διαβάζεις κάθε μέρα πραγματικές ιστορίες συμβίωσης από κατόχους !
Το πρόβλημα είναι το βάρος και το μεταξόνιο. Σαν να ήταν αναποφάσιστοι ! Δεν είναι ούτε κοντό για να είναι νιμπλ ούτε μακρύ για να είναι gt οριεντιντ. Το δε μπροστινό, δράμα, ένα γρήγορο τιμόνι δεν φέρνει την άνοιξη. Αφού κατάφερε τον φανατικό αλφιστα, άνθρωπο που την είχε χρόνια γουολπειπερ να κάνει πίσω κάτι λέει
ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;