-
@v_a said in Toyota Corolla Cross:
@gatoz said in [Toyota Corolla]
αλλωστε με γιαρι κανεις δεν εβγαλε γκομενα - ουτε θηλυκο σαλιγκαρι
τουοτα ειναι τοπ αντικουκου γενικως, σαν τη γνωστη σκονη του στρατου ενα πραμα....Δεύτερο πετυχημένο, έχετε ρέντα απόψε #not!
Εμείς οι τουοταιοι, δεν ριχνουμε γυναίκες με εξατμίσεις και σκαστρες. Έχουμε άλλους τρόπους, αλλά hybrid_εργαλεία να επηδηξουμε.ειμαι σιγουρος
ειδικα για τα hybrid_εργαλεία
με 1.81245667lt δεν εχετε αμαξι, ουροδοχο κυστη εχετε -
@k-m said in Toyota Corolla Cross:
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
Βασίλη κλέβεις εκκλησία στο συγκεκριμένο κομμάτι βέβαια. Είναι τόσο κατηφόρα που τετοιες καταναλώσεις τις πιάνεις άνετα με diesel (μου έχει τύχει με το κασκαι). Στην ανηφόρα που ζορίζονται να τα δω τα υβριδικά
Δεν αντιλέγω ότι το ευνοεί το υβριδικό το ρολάρισμα στην κατηφόρα.
Στην ανηφόρα μέχρι την παλιά Ρενώ είμαι άνετα στο 4, αν το ανοίξω λίγο από Αττική Οδό και πάνω μπορεί να φτάσει και 5.
Πάντως μέση ετήσια κατανάλωση (με ταξίδια, όπου δεν το λυπάμαι) έχω στα 4,7.
Σημερινή κατηφόρα-ανηφόρα Κηφισού στα 4,4 (βλ.Ιούνιος).
Επαναλαμβάνω, C-HR 1.8 GR με 19ρες και γύρω στον 1,5 τόνο βάρος.
Δεν συγκρίνω άνεση-ποιοτητα λειτουργίας του υβριδικού σε σχέση με ένα diesel (εξάλλου ποτέ δεν τα συμπάθησα).Δηλαδή ανάβαση εκαψες 6.5?
Αν ήταν ίδιες διαδρομές κ στο κατέβα εκαψες 2.3.Σε κάθε περίπτωση τα υβριδικά (φουλ) γι'αυτό δεν αγοράσθηκαν από τους ιδιοκτήτες? Για να μην καίνε μέσα στην πόλη που χρησιμοποιούνται. Αν ήταν να μην είχανε αυτές τις καταναλώσεις για ποιο λόγο να το αγόραζε κάποιος?
Στο κατέβασμα σήμερα έκαψα 2,7 με 88% του συνολικού χρόνου σε full ηλεκτρική λειτουργία.
Όποιος ήταν σήμερα στον Κηφισό κατά τις 8 το πρωί, ξέρει ότι το μποτιλιάρισμα ήταν "μπετόν αρμέ" (1 ώρα και 3 λεπτά για 21 χλμ), ενώ μετά το ΙΚΕΑ που ανοίξε ο δρόμος, έτρεχα να προλάβω, γιατί είχα αργήσει.
Ένα συμβατικό βενζίνης θα ήταν στα 10-12 για πλάκα.Το ανέβασμα δεν ήταν ενιαία διαδρομή (έκανα ενδιάμεση στάση), οπότε δεν έχει γίνει ενιαία καταγραφή της διαδρομής, ώστε να την αναρτησω, ενώ το απόγευμα έγιναν και 2 κοντινες διαδρομες των 2-3 χλμ γύρω απο την κατοικία μου.
Πάντως, η μέση ημερησία ήταν στα 4,4.Υπάρχουν πολλοί και διάφοροι λόγοι για να αγοράσει κανείς ένα πλήρως υβριδικό (Toyota), τους έχουμε υπεραναλύσει κατά καιρούς.
Η οικονομία είναι ένας από αυτούς τους λόγους, αλλά όχι ασφαλώς ο μοναδικός ή ο σημαντικότερος (τουλάχιστον για εμένα).
Όπως εχω ξαναπεί, όπως τη βρίσκει ο καθενας...κοιτα με 21χλμ/ωρα , πας και με τα ποδια και καις και 0lt/100km
Μπα...πιο ενεργοβόρα θα ήταν η διαδρομή με τα πόδια, άσε που σίγουρα οι εκπομπές CO² θα ήταν μεγαλύτερες...
-
Βγήκε και το 1.8 από 30200
-
Εκεί που έχουν πάει οι τιμές...μια χαρά τα 30κ για C SUV με 140 άλογα και κατανάλωση κάτω και απο diesel εντός πόλης.
Ποιός είναι ο ανταγωνισμός στα 30.000 ευρώ;
3008 με 130 άλογα EAT8 πόσο έχει;
Tiguan με 130 άλογα DSG πόσο;
Και χωρίς το πλεονέκτημα της υβριδικότητας φυσικά τα παραπάνω.Επίσης με τις τιμές της δίλιτρης να έχουν ξεφύγει - έβλεπα πριν λίγο με πόσο λανσαρίστικε τον Σεπτέμβριο...απίστευτη ευκαιρία ήταν- μια χαρά χωράει και η μικρή CC εμπορικά δίπλα της.
Κατά την άποψη μου μόνο στην βασική έκδοση , αν βλέπω καλά τα 2000 επιπλεόν που ζητά η Style για τις 18άρες ,το keyless , και τον εσωτερικό φωτισμό δεν είναι τόσο σημαντικά , αν και οι 18άρες είναι πανέμορφες και του ταιριάζουν πολύ.
EDIT: Τώρα το είδα ...Αναρτήσεις
Μπροστινές αναρτήσεις
Γόνατα Macpherson
Πίσω αναρτήσεις
Αντιστρεπτική δοκόςΛαλακία τους...όταν έχεις την corolla με την καλή ανάρτηση πίσω πρέπει το ίδιο να έχεις και στην CC!
-
είναι που περιμέναμε ότι θα έπεφταν οι τιμές!
και τελικά αυξήθηκαν... -
Σοβαρά τώρα ένα αμάξι που έχει χρόνο παράδοσης πάνω από 12 μήνες σταθερά πιστεύατε ότι θα έριχνε τιμές; για ποιο λόγο να μειώσει το κέρδος του όταν δεν προλαβαίνει να δώσει αμάξια;
Ευπρόσδεκτη η έκδοση 1.8 που γλιτώνει το χαράτσι του διλιτρου και το αυξημένο τεκμήριο στην τιμή βέβαια που πριν 8 μήνες έπαιρνες το διλιτρο με τα 197 και πολλαπλούς που τώρα τους χάνεις... στον δρόμο της Φορντ και η τογιοτα αύξηση τιμών με ταυτόχρονη μείωση εξοπλισμού... -
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
Σοβαρά τώρα ένα αμάξι που έχει χρόνο παράδοσης πάνω από 12 μήνες σταθερά πιστεύατε ότι θα έριχνε τιμές; για ποιο λόγο να μειώσει το κέρδος του όταν δεν προλαβαίνει να δώσει αμάξια;
ναι δεν έχεις άδικο
απλά σε άλλα αυτοκίνητα όμοιας κατηγορίας έπεσαν οι τιμές και μάλιστα αρκετά
οπότε "ελπίζαμε" θα έπρεπε να πω , όχι "περιμέναμε" -
@atrias said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
Σοβαρά τώρα ένα αμάξι που έχει χρόνο παράδοσης πάνω από 12 μήνες σταθερά πιστεύατε ότι θα έριχνε τιμές; για ποιο λόγο να μειώσει το κέρδος του όταν δεν προλαβαίνει να δώσει αμάξια;
ναι δεν έχεις άδικο
απλά σε άλλα αυτοκίνητα όμοιας κατηγορίας έπεσαν οι τιμές και μάλιστα αρκετά
οπότε "ελπίζαμε" θα έπρεπε να πω , όχι "περιμέναμε"Στα αμάξια που έπεσαν είχαν γίνει την τελευταία διετία αυξήσεις 8 και 10Κ. Πήραν πίσω την μισή αύξηση.
Η κκ μπήκε με καλή τιμή εκκίνησης με εμφανές κόψιμο ποιότητας όμως όχι σε κινητήρα και ανάρτηση αλλά σε ολα τα υπόλοιπα. Μετά πάτησε αυξήσεις ως 2Κ για να χωρέσει το 1.8.
Απαράδεκτη είναι η αφαίρεση των πολλαπλών στο 1.8 που υποβαθμίζει φανερά την οδική συμπεριφορά και άνεση του διλιτρου του οποίου ήταν εξαιρετική. Δλδ πας και κόβεις ένα από τα βασικά στοιχεία που άκουγε καλά λόγια το αμάξι!
Φυσικά στις δοκιμές στα δημοσιογραικα θα μιλούν ότι είναι μια η άλλη και όλα καλά...
Πρακτικά αν κάποιος δεν τον πειράζει το 440 πολύ που θα μείνει για τα επόμενα... 400 χρονια και δεν τον επηρεάζει το τεκμήριο δεν έχει λόγο να πάει στο 1.8 χάνει γκάζι και ανάρτηση... -
@atrias said in Toyota Corolla Cross:
απλά σε άλλα αυτοκίνητα όμοιας κατηγορίας έπεσαν οι τιμές και μάλιστα αρκετά
οπότε "ελπίζαμε" θα έπρεπε να πω , όχι "περιμέναμε"Τα αυτοκίνητα αυτά πωλούνταν κατά κύριο λόγο ως leasing, προφανώς σε διαφορετικές τιμές από τις τιμές λιανικής αγοράς, γι' αυτό και αναγκαστικά εξορθολογίστηκαν κάπως οι τιμές λιανικής, ώστε να τα αγοράσουν και οι ιδιώτες και να δουλέψει το afterasles των αντιπροσωπειών.
-
Θέλω συγκριτικό με hr-v, νομίζω ήρθε η ώρα.
-
Περίμενα καλύτερες επιδόσεις από το 1.8 Corolla Cross με την συνδυαστική ισχύ των 140 αλόγων.
Σε σύγκριση με το 1.8 C-HR με τη συνδυαστική ισχύ των 122 αλόγων, που έχει τον ίδιο βενζινοκινητήρα, το CC έχει διαφορά στο 0-100 μόλις 1 sec (10 αντί για 11), ίδια τελική ταχύτητα (170 km/h) και περιέργως λίγο παραπάνω ρύπους, άρα και λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση απο το C-HR, παρότι το CC έχει το 5ης γενιάς υβριδικό σύστημα.
Και ασφαλώς το υπάρχον 1.8 C-HR έχει διπλά ψαλίδια πίσω, αντί για ημιάκαμπτο.
Αν δεν παινέψουμε το σπίτι μας... -
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
Περίμενα καλύτερες επιδόσεις από το 1.8 Corolla Cross με την συνδυαστική ισχύ των 140 αλόγων.
Σε σύγκριση με το 1.8 C-HR με τη συνδυαστική ισχύ των 122 αλόγων, που έχει τον ίδιο βενζινοκινητήρα, το CC έχει διαφορά στο 0-100 μόλις 1 sec (10 αντί για 11), ίδια τελική ταχύτητα (170 km/h) και περιέργως λίγο παραπάνω ρύπους, άρα και λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση απο το C-HR, παρότι το CC έχει το 5ης γενιάς υβριδικό σύστημα.
Και ασφαλώς το υπάρχον 1.8 C-HR έχει διπλά ψαλίδια πίσω, αντί για ημιάκαμπτο.
Αν δεν παινέψουμε το σπίτι μας...'Οσον αφορά τους ρύπους και κατανάλωση,λογικό να έχει παραπάνω.Περισσότερο βάρος και μάλλον χειρότερη αεροδυvαμική η CC.
-
@dstou said in Toyota Corolla Cross:
Θέλω συγκριτικό με hr-v, νομίζω ήρθε η ώρα.
https://zeperfs.com/en/duel10922-9577.htm
Με την απλή κορολα 1.8 140 που είναι σίγουρα 80-100 ελαφρύτερη απο την κκ το χοντα είναι γρηγορότερο επίσης είναι πολύ ποιοτικότερο μέσα. Φυσικά είναι και ακριβότερο πολύ καθώς ξεκινά +6Κ πάνω!
-
@panormus772 said in Toyota Corolla Cross:
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
Περίμενα καλύτερες επιδόσεις από το 1.8 Corolla Cross με την συνδυαστική ισχύ των 140 αλόγων.
Σε σύγκριση με το 1.8 C-HR με τη συνδυαστική ισχύ των 122 αλόγων, που έχει τον ίδιο βενζινοκινητήρα, το CC έχει διαφορά στο 0-100 μόλις 1 sec (10 αντί για 11), ίδια τελική ταχύτητα (170 km/h) και περιέργως λίγο παραπάνω ρύπους, άρα και λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση απο το C-HR, παρότι το CC έχει το 5ης γενιάς υβριδικό σύστημα.
Και ασφαλώς το υπάρχον 1.8 C-HR έχει διπλά ψαλίδια πίσω, αντί για ημιάκαμπτο.
Αν δεν παινέψουμε το σπίτι μας...'Οσον αφορά τους ρύπους και κατανάλωση,λογικό να έχει παραπάνω.Περισσότερο βάρος και μάλλον χειρότερη αεροδυvαμική η CC.
Ίδιο πάτωμα, παρόμοιο βάρος έχουν CC και C-HR και το CC θα έπρεπε να επωφελείται από το 5ης γενιάς υβριδικό.
Επισης, αεροδυναμική 0,32 το CC, 0,33-0,34 το C-HR (ίσως το CC το ευνοεί αεροδυναμικά το κατά 5 cm μεγαλύτερο μήκος απο το C-HR).
Δεν ξέρω, μου προκαλεί απορία η λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση του CC. -
@dstou said in Toyota Corolla Cross:
Θέλω συγκριτικό με hr-v, νομίζω ήρθε η ώρα.
Πέραν του ότι έχει πάει "άπατο" εμπορικά το HR-V στην Ελλάδα, οπότε και δεν θα έχει εμπορικό ενδιαφέρον η συγκριτική δοκιμή, το HR-V είναι και αρκετά μικρότερο από το CC.
Θεωρώ πιο ενδιαφέρουσα μια συγκριτική δοκιμή μεταξύ CC και C-HR στις 1.8 εκδόσεις τους. -
Μου βγαλε την ψυχουλα μια βδομαδα η γιαπωνεζικη μλκ αλλα τελικα περασε το δικο μου. Εκτος του οτι εμεινε απο μπαταρια οσο εφτιαχνα τις διαφορες καλωδιωσεις, καποιος αμπαλος ειχε τη φαεινη να βαλει 3Α ασφαλεια για τα κουμπια του πανελ. Οποτε οταν επαιρνα ρευμα απο κει εκαιγε την ασφαλεια και νεκρωνε το συμπαν. Εχε χαρη που εβρεχε ολη μερα σημερα στην Παρο και ειχα απειρο χρονο για μπρεϊνστορμινγκ και τελικα δουλεψαν ολα οπως πρεπει.
Το κινητο τονιζει αρκετα την ενταση στην προσπαθεια του να φωτογραφισει στο απολυτο σκοταδι. Το τελικο αποτελεσμα ειναι οπως πρεπει και οπως ειναι το ambient lighting σε καθε σοβαρο, συγχρονο αυτοκινητο.
-
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
@dstou said in Toyota Corolla Cross:
Θέλω συγκριτικό με hr-v, νομίζω ήρθε η ώρα.
Πέραν του ότι έχει πάει "άπατο" εμπορικά το HR-V στην Ελλάδα, οπότε και δεν θα έχει εμπορικό ενδιαφέρον η συγκριτική δοκιμή, το HR-V είναι και αρκετά μικρότερο από το CC.
Θεωρώ πιο ενδιαφέρουσα μια συγκριτική δοκιμή μεταξύ CC και C-HR στις 1.8 εκδόσεις τους.Καλά σε πραγματικούς χώρους δεν είναι και τόσο μικρότερο μια χαρά ανταγωνιστικο είναι. Ακόμα και σε χώρους αποσκευών ξεχνάμε ότι το χοντα εκμεταλευεται τον χώρο κάτω από πίσω καθίσματα που παίρνει δύο σάκους.
-
Το HRV όσο ήταν στα 33-34.000 το ψιλοπάλευε με την CC. Tώρα, με τιμή +3.000 ευρώ το έχασε το παιχνίδι...
-
Πάντως για το νέο 1.8 με το κόψιμο των πολλαπλών και για κάποιον που δεν έχει θέμα με το χαμηλό κατοφλι αλλά θέλει τους χώρους η επιλογή του βαγκον που ναι μεν είναι 20εκ μακρύτερο αλλά σε αποζημιώνει σε αποσκευές λίγο καλύτερες επιδόσεις και μεγαλύτερο μεταξόνιο στην ίδια σχεδόν τιμη το οποίο διατηρεί την καλή ανάρτηση πίσω δείχνει καλύτερο ως επιλογή ίσως για κάποιους
-
Χωρίς διπλά πίσω τελικά ε; Κρίμα. Το ότι απο την άλλη έχει 12 μήνες παράδοση δεν είναι αποκλειστικά γιατί πουλάει. Παίζει ρόλο και ότι παράγεται σε ένα; μόνο εργοστάσιο. Οσο να ναι όλα μαγειρεμένα είναι για να μένουν ψηλά οι τιμές. Έχουμε δει ανά καιρούς και τα καρτέλ ανταλλακτικων... Τεσπα απο έμενα με αυτή την τιμή έφαγε άκυρο.
Toyota Corolla Cross