Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla Cross
    • 1
    • 2
    • 276
    • 277
    • 278
    • 279
    • 280
    • 530
    • 531
    • 278 / 531
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    242
    10616
    551962
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • gatoz
      gatoz @iceman7 last edited by gatoz

      @iceman7 said in Toyota Corolla Cross:

      @gatoz said in Toyota Corolla Cross:

      @bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:

      @iceman7 said in Toyota Corolla Cross:

      @bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:

      @a65 said in Toyota Corolla Cross:

      @bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:

      @a65 said in Toyota Corolla Cross:

      Μου αρέσει που θέλετε και διπλά ψαλίδια στην 1.8 CC,
      εδώ το YC με ψαλίδια το βγάλανε #tsampalefta.
      Μια χαρά είναι ο ημιάκαμπτος αλλά και σούστες να έχει άμα έχει μεγάλο info entertainment και καίει 4 λίτρα θα κάνει ουρές στις toyota.

      Πληροφοριακά το C-HR από το 2017 μέχρι σήμερα έχει διπλά ψαλίδια, ανεξαρτήτως κυβισμού.

      Όσο για τα σχόλια περί Suzuki κλπ., εδώ γελάμε...
      Πολύ θα ήθελαν τα Suzuki να φέρνουν έστω και λίγο στα Toyota...

      Υ.Γ. Κάτι "θεματάκια" με τα καινούρια über alles, super duper Mazda (προγραμματισμοί μονάδων, διαρροές ψυκτικού, παλιότερα κατανάλωση λαδιών), περνάνε στο "ντούκου" και δεν μιλάει κανείς ή μου φαίνεται;
      Μόνο με τα Toyota τρώγονται κάποιοι...

      Εσύ καλά τα λες και μαζί σου είμαι, αλλά στην Ελλάδα πουλάνε κάτι βιτον, σκαιβιου,, ζάντες πουλ μούρ κλπ
      Το c-hr πόσοι είδαν από κάτω τι έχει?
      Και για να μη γράφω άνευ αποδείξεων ιδού : https://www.car.gr/classifieds/cars/view/331953901-toyota-yaris-cross

      Μια χαρά αμαξάκι είναι. Αν εξαιρέσεις κάποια αξεσουάρ λίγο τραβηγμένα αισθητικά, που λογικά αφαιρούνται, το προτιμώ από κάποια άλλα που οι ιδιοκτήτες τους ή οι "μεσάζοντες" δεν έχουν ρίξει ούτε ευρώ και τα ζητάνε όσο θέλουν...

      Οχι και 37 για YC.... παπαδες να εχει πανω!

      Ό,τι πληρώνεις, παίρνεις...
      Κάθε πράγμα έχει τον αγοραστή του.

      ενα γιαρι 37 χηνες δεν εχει αγοραστη.... αλλο πραγμα ψαχνει

      Γκομενα μεσα από το car;
      Μιλας με γριφους γεροντα!

      ρε συ άις.... μαλακες ψαχνει #mono
      αλλωστε με γιαρι κανεις δεν εβγαλε γκομενα - ουτε θηλυκο σαλιγκαρι
      τουοτα ειναι τοπ αντικουκου γενικως, σαν τη γνωστη σκονη του στρατου ενα πραμα....

      #milf-a-man

      I V D 3 Replies Last reply Reply Quote 6
      • I
        iceman7 @gatoz last edited by iceman7

        @gatoz said in Toyota Corolla Cross:

        ρε συ άις.... μαλακες ψαχνει #mono
        αλλωστε με γιαρι κανεις δεν εβγαλε γκομενα - ουτε θηλυκο σαλιγκαρι
        τουοτα ειναι τοπ αντικουκου γενικως, σαν τη γνωστη σκονη του στρατου ενα πραμα....

        alt text

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nmsm2 last edited by nmsm2

          Πολύ ευρυγώνια η λήψη της μπροστινής κάμερας. Ανεβαίνοντας τη Χαρ. Τρικούπη πετάχτηκε ντελιβεράς από στενό, το cc διάβασε την πορεία του δίκυκλου στη συμβολή του στενού με την Χαρ. Τρικούπη, ενεργοποιήθηκε η ηχητική προειδοποίηση και μείωση ταχύτητας, κλάσματα πριν τη δική μου αντανακλαστική αντίδραση. Το σύστημα λειτουργεί άψογα, το διαπιστώνω τρίτη φορά.
          Όσο για το 1.8 που επίκειται ακόμη και με ημιάκαμπτο, εφόσον έχει τα ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια ασφαλείας που έχει το δίλιτρο, εάν έχει 30χιλ. τιμή εκκίνησης είναι πολύ πάνω από τον ανταγωνισμό για c suv full hybrid. Σημερινή κατανάλωση επιστρέφοντας από δουλειά1685637144748 (1).jpg
          Βιτάρα , όποιος θέλει κατσάβραχα είναι μια χαρά, και b suv πετρέλαια ή σκέτη βενζίνη (psa κα σια) στην ίδια τιμή και με ημιάκαμπτο είναι ανέκδοτο να συγκριθούν με cc ακόμη και 1.8. Βεβαια περί ορέξεως...
          Αν κάνουμε την αναγωγή 27 χιλ απόσταση εκ των οποίων το 70% απόσταση σε ev mode, οπότε με θερμικό κάλυψα περίπου 9 χιλιόμετρα , με κατανάλωση 4 λ., και έκαψα με clima ενεργό, συνολικά περίπου 1,5 λίτρα (3 ευρώ) κινούμενος επί 1 ώρα και 15 λεπτά. Αυτές τις τιμές μόνο με ηλεκτρικό μπορείς να τις ξεπεράσεις σε αυτοκίνητο 4,46 m.

          B 1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • B
            bill_hsd @nmsm2 last edited by

            @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

            Πολύ ευρυγώνια η λήψη της μπροστινής κάμερας. Ανεβαίνοντας τη Χαρ. Τρικούπη πετάχτηκε ντελιβεράς από στενό, το cc διάβασε την πορεία του δίκυκλου στη συμβολή του στενού με την Χαρ. Τρικούπη, ενεργοποιήθηκε η ηχητική προειδοποίηση και μείωση ταχύτητας, κλάσματα πριν τη δική μου αντανακλαστική αντίδραση. Το σύστημα λειτουργεί άψογα, το διαπιστώνω τρίτη φορά.
            Όσο για το 1.8 που επίκειται ακόμη και με ημιάκαμπτο, εφόσον έχει τα ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια ασφαλείας που έχει το δίλιτρο, εάν έχει 30χιλ. τιμή εκκίνησης είναι πολύ πάνω από τον ανταγωνισμό για c suv full hybrid. Σημερινή κατανάλωση επιστρέφοντας από δουλειά1685637144748 (1).jpg
            Βιτάρα , όποιος θέλει κατσάβραχα είναι μια χαρά, και b suv πετρέλαια ή σκέτη βενζίνη (psa κα σια) στην ίδια τιμή και με ημιάκαμπτο είναι ανέκδοτο να συγκριθούν με cc ακόμη και 1.8. Βεβαια περί ορέξεως...
            Αν κάνουμε την αναγωγή 27 χιλ απόσταση εκ των οποίων το 70% απόσταση σε ev mode, οπότε με θερμικό κάλυψα περίπου 9 χιλιόμετρα , με κατανάλωση 4 λ., και έκαψα με clima ενεργό, συνολικά περίπου 1,5 λίτρα (3 ευρώ) κινούμενος επί 1 ώρα και 15 λεπτά. Αυτές τις τιμές μόνο με ηλεκτρικό μπορείς να τις ξεπεράσεις σε αυτοκίνητο 4,46 m.

            Κηφισιά - Πειραιάς μέσω μποτιλιαρισμενου Κηφισού με C-HR 1.8 GR Sport (4,40 μήκος, 19ρες ζάντες).
            81% χρόνου ή 70% απόστασης full ηλεκτρικά.
            Αν δεν το πάταγα στο τέλος της διαδρομής, που άνοιξε λίγο ο δρόμος επειδή βιαζόμουν, θα μπορούσα να είμαι άνετα κάτω από τα 2,0 lt/100 km, το έχω κάνει επανειλημμένα.
            Screenshot_20230601_203319_MyT.jpg

            Αναρωτιέμαι πόσο πιο καθαρά/ήσυχα θα ήταν τα (περι)αστικά κέντρα, αν έστω και τα μισά αυτοκίνητα ήταν full υβριδικά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • I
              iceman7 last edited by

              Βασίλη κλέβεις εκκλησία στο συγκεκριμένο κομμάτι βέβαια. Είναι τόσο κατηφόρα που τετοιες καταναλώσεις τις πιάνεις άνετα με diesel (μου έχει τύχει με το κασκαι). Στην ανηφόρα που ζορίζονται να τα δω τα υβριδικά

              B 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • B
                bill_hsd @iceman7 last edited by

                @iceman7 said in Toyota Corolla Cross:

                Βασίλη κλέβεις εκκλησία στο συγκεκριμένο κομμάτι βέβαια. Είναι τόσο κατηφόρα που τετοιες καταναλώσεις τις πιάνεις άνετα με diesel (μου έχει τύχει με το κασκαι). Στην ανηφόρα που ζορίζονται να τα δω τα υβριδικά

                Δεν αντιλέγω ότι το ευνοεί το υβριδικό το ρολάρισμα στην κατηφόρα.
                Στην ανηφόρα μέχρι την παλιά Ρενώ είμαι άνετα στο 4, αν το ανοίξω λίγο από Αττική Οδό και πάνω μπορεί να φτάσει και 5.
                Πάντως μέση ετήσια κατανάλωση (με ταξίδια, όπου δεν το λυπάμαι) έχω στα 4,7.
                Σημερινή κατηφόρα-ανηφόρα Κηφισού στα 4,4 (βλ.Ιούνιος).
                Screenshot_20230601_215827_MyT.jpg
                Επαναλαμβάνω, C-HR 1.8 GR με 19ρες και γύρω στον 1,5 τόνο βάρος.
                Δεν συγκρίνω άνεση-ποιοτητα λειτουργίας του υβριδικού σε σχέση με ένα diesel (εξάλλου ποτέ δεν τα συμπάθησα).

                Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Chrisk6
                  Chrisk6 @bill_hsd last edited by

                  @bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:

                  @iceman7 said in Toyota Corolla Cross:

                  Βασίλη κλέβεις εκκλησία στο συγκεκριμένο κομμάτι βέβαια. Είναι τόσο κατηφόρα που τετοιες καταναλώσεις τις πιάνεις άνετα με diesel (μου έχει τύχει με το κασκαι). Στην ανηφόρα που ζορίζονται να τα δω τα υβριδικά

                  Δεν αντιλέγω ότι το ευνοεί το υβριδικό το ρολάρισμα στην κατηφόρα.
                  Στην ανηφόρα μέχρι την παλιά Ρενώ είμαι άνετα στο 4, αν το ανοίξω λίγο από Αττική Οδό και πάνω μπορεί να φτάσει και 5.
                  Πάντως μέση ετήσια κατανάλωση (με ταξίδια, όπου δεν το λυπάμαι) έχω στα 4,7.
                  Σημερινή κατηφόρα-ανηφόρα Κηφισού στα 4,4 (βλ.Ιούνιος).
                  Screenshot_20230601_215827_MyT.jpg
                  Επαναλαμβάνω, C-HR 1.8 GR με 19ρες και γύρω στον 1,5 τόνο βάρος.
                  Δεν συγκρίνω άνεση-ποιοτητα λειτουργίας του υβριδικού σε σχέση με ένα diesel (εξάλλου ποτέ δεν τα συμπάθησα).

                  Δηλαδή ανάβαση εκαψες 6.5?
                  Αν ήταν ίδιες διαδρομές κ στο κατέβα εκαψες 2.3.

                  Σε κάθε περίπτωση τα υβριδικά (φουλ) γι'αυτό δεν αγοράσθηκαν από τους ιδιοκτήτες? Για να μην καίνε μέσα στην πόλη που χρησιμοποιούνται. Αν ήταν να μην είχανε αυτές τις καταναλώσεις για ποιο λόγο να το αγόραζε κάποιος?

                  B 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • I
                    iceman7 last edited by

                    Τελικά φουλαρα απόψε εχοντας 60 περίπου χλμ range ακόμα. Η μανικα έσκασε στα 26,56 λίτρα.
                    Άρα για 665 χλμ έκαψε σύμφωνα με το Fuelly 4lt/100 km.
                    Ευτυχως έχει κάτι θετικό.
                    Και με παράθυρο ανοιχτό και μουσική πας ταπα (όταν δεν σε μαζευει αποτομα το γαμημενο το lane assist χωρίς να ακούς τσικι τσικι.

                    Τώρα που βρήκαμε και πατέντα για την πλαφονιέρα πίσω με 60 ευρουδάκια…

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • B
                      bill_hsd @Chrisk6 last edited by

                      @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

                      @bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:

                      @iceman7 said in Toyota Corolla Cross:

                      Βασίλη κλέβεις εκκλησία στο συγκεκριμένο κομμάτι βέβαια. Είναι τόσο κατηφόρα που τετοιες καταναλώσεις τις πιάνεις άνετα με diesel (μου έχει τύχει με το κασκαι). Στην ανηφόρα που ζορίζονται να τα δω τα υβριδικά

                      Δεν αντιλέγω ότι το ευνοεί το υβριδικό το ρολάρισμα στην κατηφόρα.
                      Στην ανηφόρα μέχρι την παλιά Ρενώ είμαι άνετα στο 4, αν το ανοίξω λίγο από Αττική Οδό και πάνω μπορεί να φτάσει και 5.
                      Πάντως μέση ετήσια κατανάλωση (με ταξίδια, όπου δεν το λυπάμαι) έχω στα 4,7.
                      Σημερινή κατηφόρα-ανηφόρα Κηφισού στα 4,4 (βλ.Ιούνιος).
                      Screenshot_20230601_215827_MyT.jpg
                      Επαναλαμβάνω, C-HR 1.8 GR με 19ρες και γύρω στον 1,5 τόνο βάρος.
                      Δεν συγκρίνω άνεση-ποιοτητα λειτουργίας του υβριδικού σε σχέση με ένα diesel (εξάλλου ποτέ δεν τα συμπάθησα).

                      Δηλαδή ανάβαση εκαψες 6.5?
                      Αν ήταν ίδιες διαδρομές κ στο κατέβα εκαψες 2.3.

                      Σε κάθε περίπτωση τα υβριδικά (φουλ) γι'αυτό δεν αγοράσθηκαν από τους ιδιοκτήτες? Για να μην καίνε μέσα στην πόλη που χρησιμοποιούνται. Αν ήταν να μην είχανε αυτές τις καταναλώσεις για ποιο λόγο να το αγόραζε κάποιος?

                      Στο κατέβασμα σήμερα έκαψα 2,7 με 88% του συνολικού χρόνου σε full ηλεκτρική λειτουργία.

                      Screenshot_20230601_222436_MyT.jpg

                      Όποιος ήταν σήμερα στον Κηφισό κατά τις 8 το πρωί, ξέρει ότι το μποτιλιάρισμα ήταν "μπετόν αρμέ" (1 ώρα και 3 λεπτά για 21 χλμ), ενώ μετά το ΙΚΕΑ που ανοίξε ο δρόμος, έτρεχα να προλάβω, γιατί είχα αργήσει.
                      Ένα συμβατικό βενζίνης θα ήταν στα 10-12 για πλάκα.

                      Το ανέβασμα δεν ήταν ενιαία διαδρομή (έκανα ενδιάμεση στάση), οπότε δεν έχει γίνει ενιαία καταγραφή της διαδρομής, ώστε να την αναρτησω, ενώ το απόγευμα έγιναν και 2 κοντινες διαδρομες των 2-3 χλμ γύρω απο την κατοικία μου.
                      Πάντως, η μέση ημερησία ήταν στα 4,4.

                      Υπάρχουν πολλοί και διάφοροι λόγοι για να αγοράσει κανείς ένα πλήρως υβριδικό (Toyota), τους έχουμε υπεραναλύσει κατά καιρούς.
                      Η οικονομία είναι ένας από αυτούς τους λόγους, αλλά όχι ασφαλώς ο μοναδικός ή ο σημαντικότερος (τουλάχιστον για εμένα).
                      Όπως εχω ξαναπεί, όπως τη βρίσκει ο καθενας...

                      Chrisk6 S k-m 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                      • I
                        iceman7 last edited by

                        Καλά οντως σήμερα γαμηθηκε το σύμπαν. 1 ώρα και 10 λεπτά για να κατέβω κέντρο μέσω Βεικου δυστυχώς.
                        Τρατζικ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Chrisk6
                          Chrisk6 @bill_hsd last edited by

                          @bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:

                          @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

                          @bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:

                          @iceman7 said in Toyota Corolla Cross:

                          Βασίλη κλέβεις εκκλησία στο συγκεκριμένο κομμάτι βέβαια. Είναι τόσο κατηφόρα που τετοιες καταναλώσεις τις πιάνεις άνετα με diesel (μου έχει τύχει με το κασκαι). Στην ανηφόρα που ζορίζονται να τα δω τα υβριδικά

                          Δεν αντιλέγω ότι το ευνοεί το υβριδικό το ρολάρισμα στην κατηφόρα.
                          Στην ανηφόρα μέχρι την παλιά Ρενώ είμαι άνετα στο 4, αν το ανοίξω λίγο από Αττική Οδό και πάνω μπορεί να φτάσει και 5.
                          Πάντως μέση ετήσια κατανάλωση (με ταξίδια, όπου δεν το λυπάμαι) έχω στα 4,7.
                          Σημερινή κατηφόρα-ανηφόρα Κηφισού στα 4,4 (βλ.Ιούνιος).
                          Screenshot_20230601_215827_MyT.jpg
                          Επαναλαμβάνω, C-HR 1.8 GR με 19ρες και γύρω στον 1,5 τόνο βάρος.
                          Δεν συγκρίνω άνεση-ποιοτητα λειτουργίας του υβριδικού σε σχέση με ένα diesel (εξάλλου ποτέ δεν τα συμπάθησα).

                          Δηλαδή ανάβαση εκαψες 6.5?
                          Αν ήταν ίδιες διαδρομές κ στο κατέβα εκαψες 2.3.

                          Σε κάθε περίπτωση τα υβριδικά (φουλ) γι'αυτό δεν αγοράσθηκαν από τους ιδιοκτήτες? Για να μην καίνε μέσα στην πόλη που χρησιμοποιούνται. Αν ήταν να μην είχανε αυτές τις καταναλώσεις για ποιο λόγο να το αγόραζε κάποιος?

                          Στο κατέβασμα σήμερα έκαψα 2,7 με 88% του συνολικού χρόνου σε full ηλεκτρική λειτουργία.

                          Screenshot_20230601_222436_MyT.jpg

                          Όποιος ήταν σήμερα στον Κηφισό κατά τις 8 το πρωί, ξέρει ότι το μποτιλιάρισμα ήταν "μπετόν αρμέ" (1 ώρα και 3 λεπτά για 21 χλμ), ενώ μετά το ΙΚΕΑ που ανοίξε ο δρόμος, έτρεχα να προλάβω, γιατί είχα αργήσει.
                          Ένα συμβατικό βενζίνης θα ήταν στα 10-12 για πλάκα.

                          Το ανέβασμα δεν ήταν ενιαία διαδρομή (έκανα ενδιάμεση στάση), οπότε δεν έχει γίνει ενιαία καταγραφή της διαδρομής, ώστε να την αναρτησω, ενώ το απόγευμα έγιναν και 2 κοντινες διαδρομες των 2-3 χλμ γύρω απο την κατοικία μου.
                          Πάντως, η μέση ημερησία ήταν στα 4,4.

                          Υπάρχουν πολλοί και διάφοροι λόγοι για να αγοράσει κανείς ένα πλήρως υβριδικό (Toyota), τους έχουμε υπεραναλύσει κατά καιρούς.
                          Η οικονομία είναι ένας από αυτούς τους λόγους, αλλά όχι ασφαλώς ο μοναδικός ή ο σημαντικότερος (τουλάχιστον για εμένα).
                          Όπως εχω ξαναπεί, όπως τη βρίσκει ο καθενας...

                          Προφανώς κ όπως την βρίσκει ο καθένας.
                          Προσωπικά αν με ένοιαζε καθαρά η κατανάλωση σίγουρα θα έπαιρνα φουλ υβριδικό. Τώρα αν κάποιος κάνει 40-50 χλμ την μέρα σε κίνηση τι άλλο να πάρει εκτός κ αν δεν πληρώνει για τα καύσιμα...
                          Εγώ θεωρώ ότι οι περισσότεροι στα Toyota το βασικό κριτήριο είναι η κατανάλωση συν ότι συνεπάγεται μετά( ιαπωνικό/αξιοπιστία/εγγύηση κλπ κλπ).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stefan147 @bill_hsd last edited by

                            @bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:

                            Όποιος ήταν σήμερα στον Κηφισό κατά τις 8 το πρωί, ξέρει ότι το μποτιλιάρισμα ήταν "μπετόν αρμέ" (1 ώρα και 3 λεπτά για 21 χλμ), ενώ μετά το ΙΚΕΑ που ανοίξε ο δρόμος, έτρεχα να προλάβω, γιατί είχα αργήσει.
                            Ένα συμβατικό βενζίνης θα ήταν στα 10-12 για πλάκα.

                            Ημουν εγω γιατι ειχα να προλαβω καραβι στις 9πμ.

                            20230601_084141.jpg

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • k-m
                              k-m @bill_hsd last edited by

                              @bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:

                              @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

                              @bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:

                              @iceman7 said in Toyota Corolla Cross:

                              Βασίλη κλέβεις εκκλησία στο συγκεκριμένο κομμάτι βέβαια. Είναι τόσο κατηφόρα που τετοιες καταναλώσεις τις πιάνεις άνετα με diesel (μου έχει τύχει με το κασκαι). Στην ανηφόρα που ζορίζονται να τα δω τα υβριδικά

                              Δεν αντιλέγω ότι το ευνοεί το υβριδικό το ρολάρισμα στην κατηφόρα.
                              Στην ανηφόρα μέχρι την παλιά Ρενώ είμαι άνετα στο 4, αν το ανοίξω λίγο από Αττική Οδό και πάνω μπορεί να φτάσει και 5.
                              Πάντως μέση ετήσια κατανάλωση (με ταξίδια, όπου δεν το λυπάμαι) έχω στα 4,7.
                              Σημερινή κατηφόρα-ανηφόρα Κηφισού στα 4,4 (βλ.Ιούνιος).
                              Screenshot_20230601_215827_MyT.jpg
                              Επαναλαμβάνω, C-HR 1.8 GR με 19ρες και γύρω στον 1,5 τόνο βάρος.
                              Δεν συγκρίνω άνεση-ποιοτητα λειτουργίας του υβριδικού σε σχέση με ένα diesel (εξάλλου ποτέ δεν τα συμπάθησα).

                              Δηλαδή ανάβαση εκαψες 6.5?
                              Αν ήταν ίδιες διαδρομές κ στο κατέβα εκαψες 2.3.

                              Σε κάθε περίπτωση τα υβριδικά (φουλ) γι'αυτό δεν αγοράσθηκαν από τους ιδιοκτήτες? Για να μην καίνε μέσα στην πόλη που χρησιμοποιούνται. Αν ήταν να μην είχανε αυτές τις καταναλώσεις για ποιο λόγο να το αγόραζε κάποιος?

                              Στο κατέβασμα σήμερα έκαψα 2,7 με 88% του συνολικού χρόνου σε full ηλεκτρική λειτουργία.

                              Screenshot_20230601_222436_MyT.jpg

                              Όποιος ήταν σήμερα στον Κηφισό κατά τις 8 το πρωί, ξέρει ότι το μποτιλιάρισμα ήταν "μπετόν αρμέ" (1 ώρα και 3 λεπτά για 21 χλμ), ενώ μετά το ΙΚΕΑ που ανοίξε ο δρόμος, έτρεχα να προλάβω, γιατί είχα αργήσει.
                              Ένα συμβατικό βενζίνης θα ήταν στα 10-12 για πλάκα.

                              Το ανέβασμα δεν ήταν ενιαία διαδρομή (έκανα ενδιάμεση στάση), οπότε δεν έχει γίνει ενιαία καταγραφή της διαδρομής, ώστε να την αναρτησω, ενώ το απόγευμα έγιναν και 2 κοντινες διαδρομες των 2-3 χλμ γύρω απο την κατοικία μου.
                              Πάντως, η μέση ημερησία ήταν στα 4,4.

                              Υπάρχουν πολλοί και διάφοροι λόγοι για να αγοράσει κανείς ένα πλήρως υβριδικό (Toyota), τους έχουμε υπεραναλύσει κατά καιρούς.
                              Η οικονομία είναι ένας από αυτούς τους λόγους, αλλά όχι ασφαλώς ο μοναδικός ή ο σημαντικότερος (τουλάχιστον για εμένα).
                              Όπως εχω ξαναπεί, όπως τη βρίσκει ο καθενας...

                              κοιτα με 21χλμ/ωρα , πας και με τα ποδια και καις και 0lt/100km 🙂

                              V 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                v_a @k-m last edited by

                                @k-m said in [Toyota Corolla Cross]

                                κοιτα με 21χλμ/ωρα , πας και με τα ποδια και καις και 0lt/100km 🙂

                                Πετυχημένο #not!
                                You know Athens ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • V
                                  v_a @gatoz last edited by

                                  @gatoz said in [Toyota Corolla]

                                  αλλωστε με γιαρι κανεις δεν εβγαλε γκομενα - ουτε θηλυκο σαλιγκαρι
                                  τουοτα ειναι τοπ αντικουκου γενικως, σαν τη γνωστη σκονη του στρατου ενα πραμα....

                                  Δεύτερο πετυχημένο, έχετε ρέντα απόψε #not!
                                  Εμείς οι τουοταιοι, δεν ριχνουμε γυναίκες με εξατμίσεις και σκαστρες. Έχουμε άλλους τρόπους, αλλά hybrid_εργαλεία να επηδηξουμε.

                                  gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dimitrioskosmas @gatoz last edited by

                                    @gatoz said in Toyota Corolla Cross:

                                    @iceman7 said in Toyota Corolla Cross:

                                    @gatoz said in Toyota Corolla Cross:

                                    @bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:

                                    @iceman7 said in Toyota Corolla Cross:

                                    @bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:

                                    @a65 said in Toyota Corolla Cross:

                                    @bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:

                                    @a65 said in Toyota Corolla Cross:

                                    Μου αρέσει που θέλετε και διπλά ψαλίδια στην 1.8 CC,
                                    εδώ το YC με ψαλίδια το βγάλανε #tsampalefta.
                                    Μια χαρά είναι ο ημιάκαμπτος αλλά και σούστες να έχει άμα έχει μεγάλο info entertainment και καίει 4 λίτρα θα κάνει ουρές στις toyota.

                                    Πληροφοριακά το C-HR από το 2017 μέχρι σήμερα έχει διπλά ψαλίδια, ανεξαρτήτως κυβισμού.

                                    Όσο για τα σχόλια περί Suzuki κλπ., εδώ γελάμε...
                                    Πολύ θα ήθελαν τα Suzuki να φέρνουν έστω και λίγο στα Toyota...

                                    Υ.Γ. Κάτι "θεματάκια" με τα καινούρια über alles, super duper Mazda (προγραμματισμοί μονάδων, διαρροές ψυκτικού, παλιότερα κατανάλωση λαδιών), περνάνε στο "ντούκου" και δεν μιλάει κανείς ή μου φαίνεται;
                                    Μόνο με τα Toyota τρώγονται κάποιοι...

                                    Εσύ καλά τα λες και μαζί σου είμαι, αλλά στην Ελλάδα πουλάνε κάτι βιτον, σκαιβιου,, ζάντες πουλ μούρ κλπ
                                    Το c-hr πόσοι είδαν από κάτω τι έχει?
                                    Και για να μη γράφω άνευ αποδείξεων ιδού : https://www.car.gr/classifieds/cars/view/331953901-toyota-yaris-cross

                                    Μια χαρά αμαξάκι είναι. Αν εξαιρέσεις κάποια αξεσουάρ λίγο τραβηγμένα αισθητικά, που λογικά αφαιρούνται, το προτιμώ από κάποια άλλα που οι ιδιοκτήτες τους ή οι "μεσάζοντες" δεν έχουν ρίξει ούτε ευρώ και τα ζητάνε όσο θέλουν...

                                    Οχι και 37 για YC.... παπαδες να εχει πανω!

                                    Ό,τι πληρώνεις, παίρνεις...
                                    Κάθε πράγμα έχει τον αγοραστή του.

                                    ενα γιαρι 37 χηνες δεν εχει αγοραστη.... αλλο πραγμα ψαχνει

                                    Γκομενα μεσα από το car;
                                    Μιλας με γριφους γεροντα!

                                    ρε συ άις.... μαλακες ψαχνει #mono
                                    αλλωστε με γιαρι κανεις δεν εβγαλε γκομενα - ουτε θηλυκο σαλιγκαρι
                                    τουοτα ειναι τοπ αντικουκου γενικως, σαν τη γνωστη σκονη του στρατου ενα πραμα....

                                    και με suzuki μια απο τα ίδια, εξαιρούνται τα GSXR

                                    gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      ss_76 @bill_hsd last edited by

                                      @bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:

                                      @a65 said in Toyota Corolla Cross:

                                      @bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:

                                      @a65 said in Toyota Corolla Cross:

                                      Μου αρέσει που θέλετε και διπλά ψαλίδια στην 1.8 CC,
                                      εδώ το YC με ψαλίδια το βγάλανε #tsampalefta.
                                      Μια χαρά είναι ο ημιάκαμπτος αλλά και σούστες να έχει άμα έχει μεγάλο info entertainment και καίει 4 λίτρα θα κάνει ουρές στις toyota.

                                      Πληροφοριακά το C-HR από το 2017 μέχρι σήμερα έχει διπλά ψαλίδια, ανεξαρτήτως κυβισμού.

                                      Όσο για τα σχόλια περί Suzuki κλπ., εδώ γελάμε...
                                      Πολύ θα ήθελαν τα Suzuki να φέρνουν έστω και λίγο στα Toyota...

                                      Υ.Γ. Κάτι "θεματάκια" με τα καινούρια über alles, super duper Mazda (προγραμματισμοί μονάδων, διαρροές ψυκτικού, παλιότερα κατανάλωση λαδιών), περνάνε στο "ντούκου" και δεν μιλάει κανείς ή μου φαίνεται;
                                      Μόνο με τα Toyota τρώγονται κάποιοι...

                                      Εσύ καλά τα λες και μαζί σου είμαι, αλλά στην Ελλάδα πουλάνε κάτι βιτον, σκαιβιου,, ζάντες πουλ μούρ κλπ
                                      Το c-hr πόσοι είδαν από κάτω τι έχει?
                                      Και για να μη γράφω άνευ αποδείξεων ιδού : https://www.car.gr/classifieds/cars/view/331953901-toyota-yaris-cross

                                      Μια χαρά αμαξάκι είναι. Αν εξαιρέσεις κάποια αξεσουάρ λίγο τραβηγμένα αισθητικά, που λογικά αφαιρούνται, το προτιμώ από κάποια άλλα που οι ιδιοκτήτες τους ή οι "μεσάζοντες" δεν έχουν ρίξει ούτε ευρώ και τα ζητάνε όσο θέλουν...

                                      Ο φωτισμός στο σαλόνι είναι από νταβέρνα 80's αλλά λάτρεψα την πέργκολα στους εξωτερικούς καθρέπτες!

                                      B 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • B
                                        bill_hsd @ss_76 last edited by

                                        @ss_76 said in Toyota Corolla Cross:

                                        @bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:

                                        @a65 said in Toyota Corolla Cross:

                                        @bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:

                                        @a65 said in Toyota Corolla Cross:

                                        Μου αρέσει που θέλετε και διπλά ψαλίδια στην 1.8 CC,
                                        εδώ το YC με ψαλίδια το βγάλανε #tsampalefta.
                                        Μια χαρά είναι ο ημιάκαμπτος αλλά και σούστες να έχει άμα έχει μεγάλο info entertainment και καίει 4 λίτρα θα κάνει ουρές στις toyota.

                                        Πληροφοριακά το C-HR από το 2017 μέχρι σήμερα έχει διπλά ψαλίδια, ανεξαρτήτως κυβισμού.

                                        Όσο για τα σχόλια περί Suzuki κλπ., εδώ γελάμε...
                                        Πολύ θα ήθελαν τα Suzuki να φέρνουν έστω και λίγο στα Toyota...

                                        Υ.Γ. Κάτι "θεματάκια" με τα καινούρια über alles, super duper Mazda (προγραμματισμοί μονάδων, διαρροές ψυκτικού, παλιότερα κατανάλωση λαδιών), περνάνε στο "ντούκου" και δεν μιλάει κανείς ή μου φαίνεται;
                                        Μόνο με τα Toyota τρώγονται κάποιοι...

                                        Εσύ καλά τα λες και μαζί σου είμαι, αλλά στην Ελλάδα πουλάνε κάτι βιτον, σκαιβιου,, ζάντες πουλ μούρ κλπ
                                        Το c-hr πόσοι είδαν από κάτω τι έχει?
                                        Και για να μη γράφω άνευ αποδείξεων ιδού : https://www.car.gr/classifieds/cars/view/331953901-toyota-yaris-cross

                                        Μια χαρά αμαξάκι είναι. Αν εξαιρέσεις κάποια αξεσουάρ λίγο τραβηγμένα αισθητικά, που λογικά αφαιρούνται, το προτιμώ από κάποια άλλα που οι ιδιοκτήτες τους ή οι "μεσάζοντες" δεν έχουν ρίξει ούτε ευρώ και τα ζητάνε όσο θέλουν...

                                        Ο φωτισμός στο σαλόνι είναι από νταβέρνα 80's αλλά λάτρεψα την πέργκολα στους εξωτερικούς καθρέπτες!

                                        Γούστα είναι αυτά...Όπως είπα, κάποια αξεσουάρ είναι λίγο τραβηγμένα αισθητικά, αλλά λογικά αφαιρούνται.

                                        Σημερινή κατάβαση Κηφισού με λογική κίνηση (για Κηφισό), προς επιβεβαίωση του ότι η κατανάλωση κατεβαίνει εύκολα κάτω από 2lt/100 km:

                                        Screenshot_20230602_092115_MyT.jpg

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • G
                                          gdelio last edited by

                                          Κλασσική περίπτωση έχω φορτώσει το αυτοκίνητο με αξεσουάρ... και θέλω και ο επομενος αγοραστής να τα πληρώσει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • gatoz
                                            gatoz @dimitrioskosmas last edited by

                                            @dimitrioskosmas said in Toyota Corolla Cross:

                                            @gatoz said in Toyota Corolla Cross:

                                            @iceman7 said in Toyota Corolla Cross:

                                            @gatoz said in Toyota Corolla Cross:

                                            @bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:

                                            @iceman7 said in Toyota Corolla Cross:

                                            @bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:

                                            @a65 said in Toyota Corolla Cross:

                                            @bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:

                                            @a65 said in Toyota Corolla Cross:

                                            Μου αρέσει που θέλετε και διπλά ψαλίδια στην 1.8 CC,
                                            εδώ το YC με ψαλίδια το βγάλανε #tsampalefta.
                                            Μια χαρά είναι ο ημιάκαμπτος αλλά και σούστες να έχει άμα έχει μεγάλο info entertainment και καίει 4 λίτρα θα κάνει ουρές στις toyota.

                                            Πληροφοριακά το C-HR από το 2017 μέχρι σήμερα έχει διπλά ψαλίδια, ανεξαρτήτως κυβισμού.

                                            Όσο για τα σχόλια περί Suzuki κλπ., εδώ γελάμε...
                                            Πολύ θα ήθελαν τα Suzuki να φέρνουν έστω και λίγο στα Toyota...

                                            Υ.Γ. Κάτι "θεματάκια" με τα καινούρια über alles, super duper Mazda (προγραμματισμοί μονάδων, διαρροές ψυκτικού, παλιότερα κατανάλωση λαδιών), περνάνε στο "ντούκου" και δεν μιλάει κανείς ή μου φαίνεται;
                                            Μόνο με τα Toyota τρώγονται κάποιοι...

                                            Εσύ καλά τα λες και μαζί σου είμαι, αλλά στην Ελλάδα πουλάνε κάτι βιτον, σκαιβιου,, ζάντες πουλ μούρ κλπ
                                            Το c-hr πόσοι είδαν από κάτω τι έχει?
                                            Και για να μη γράφω άνευ αποδείξεων ιδού : https://www.car.gr/classifieds/cars/view/331953901-toyota-yaris-cross

                                            Μια χαρά αμαξάκι είναι. Αν εξαιρέσεις κάποια αξεσουάρ λίγο τραβηγμένα αισθητικά, που λογικά αφαιρούνται, το προτιμώ από κάποια άλλα που οι ιδιοκτήτες τους ή οι "μεσάζοντες" δεν έχουν ρίξει ούτε ευρώ και τα ζητάνε όσο θέλουν...

                                            Οχι και 37 για YC.... παπαδες να εχει πανω!

                                            Ό,τι πληρώνεις, παίρνεις...
                                            Κάθε πράγμα έχει τον αγοραστή του.

                                            ενα γιαρι 37 χηνες δεν εχει αγοραστη.... αλλο πραγμα ψαχνει

                                            Γκομενα μεσα από το car;
                                            Μιλας με γριφους γεροντα!

                                            ρε συ άις.... μαλακες ψαχνει #mono
                                            αλλωστε με γιαρι κανεις δεν εβγαλε γκομενα - ουτε θηλυκο σαλιγκαρι
                                            τουοτα ειναι τοπ αντικουκου γενικως, σαν τη γνωστη σκονη του στρατου ενα πραμα....

                                            και με suzuki μια απο τα ίδια, εξαιρούνται τα GSXR

                                            ατυχησατε νεαρε μου....
                                            ο γατος και ο στολος μιλφαρων του σας διαβεβαιωνει δια το αντιθετον

                                            #milf-a-man

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 276
                                            • 277
                                            • 278
                                            • 279
                                            • 280
                                            • 530
                                            • 531
                                            • 278 / 531
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr