Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 66
    • 67
    • 68
    • 69
    • 70
    • 510
    • 511
    • 68 / 511
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    143
    10203
    294975
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      teo-mak last edited by

      Προς κατόχους.
      Το αυτοκίνητο παραδίδεται με φορτιστή φορητό και ανταπτορες διαφορετικών τύπων;

      N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        netgeo @teo-mak last edited by

        @teo-mak said in TESLA FORUM:

        Προς κατόχους.
        Το αυτοκίνητο παραδίδεται με φορτιστή φορητό και ανταπτορες διαφορετικών τύπων;

        Φορητό schuko στο βαλιτσάκι του και ένα καλώδιο Mennekes (Type 2) για φορτιστές AC που δεν έχουν δικό τους καλώδιο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • gtsartsal
          gtsartsal @fanis75 last edited by

          @fanis75 said in TESLA FORUM:

          @criuser said in TESLA FORUM:

          Πάντως αν πηγαίνω 2 φορές τον χρόνο, ένα ταξίδι σε ακτίνα 200-300 χλμ. και τον υπόλοιπο χρόνο ρημαδοφέρνω μόνος μου στο μποτιλιάρισμα της Αθήνας, ποιος ο λόγος να έχω ένα αμάξι 4,70 ?

          Για πολλούς λόγους, μερικοί εκ των οποιων:

          1. Γιατί είναι άνετο
          2. Γιατί σου (μου) αρέσουν τα μπόλικα αμάξια
          3. Γιατί μπορείς
          4. Γιατί ειναι άλλη ποιότητα μετακίνησης με μεγάλο αμάξι, άλλο να κυκλοφορείς με Σάξο και άλλο με ΧΜ 🙂
          5. Γιατί οι Αμερικάνοι που το κάνουν κάτι ξέρουν
          6. Γιατι όχι?

          Δηλαδή εαν μπορούσα να έχω S Class θα κυκλοφορούσα με Κορόλα!?!? Σε καμία περίπτωση...όσο πιο μεγάλο αμάξι μπορούσα να αγοράσω θα είχα!!

          Φάνη γιατί δεν πήρες σενταν και πήρες hatchback?

          H fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
          • H
            harisma23 @gtsartsal last edited by

            @gtsartsal said in TESLA FORUM:

            @fanis75 said in TESLA FORUM:

            @criuser said in TESLA FORUM:

            Πάντως αν πηγαίνω 2 φορές τον χρόνο, ένα ταξίδι σε ακτίνα 200-300 χλμ. και τον υπόλοιπο χρόνο ρημαδοφέρνω μόνος μου στο μποτιλιάρισμα της Αθήνας, ποιος ο λόγος να έχω ένα αμάξι 4,70 ?

            Για πολλούς λόγους, μερικοί εκ των οποιων:

            1. Γιατί είναι άνετο
            2. Γιατί σου (μου) αρέσουν τα μπόλικα αμάξια
            3. Γιατί μπορείς
            4. Γιατί ειναι άλλη ποιότητα μετακίνησης με μεγάλο αμάξι, άλλο να κυκλοφορείς με Σάξο και άλλο με ΧΜ 🙂
            5. Γιατί οι Αμερικάνοι που το κάνουν κάτι ξέρουν
            6. Γιατι όχι?

            Δηλαδή εαν μπορούσα να έχω S Class θα κυκλοφορούσα με Κορόλα!?!? Σε καμία περίπτωση...όσο πιο μεγάλο αμάξι μπορούσα να αγοράσω θα είχα!!

            Φάνη γιατί δεν πήρες σενταν και πήρες hatchback?

            Γιατί μάλλον δεν του χρειαζόταν, ώστε να πληρώσει το παραπάνω κόστος.
            Επίσης άλλο S-Class και άλλο Corolla! Ακόμη και ο μεγαλύτερος υπέρμαχος των hatchbacks που μπορεί να απεχθάνεται τα sedans, δε νομίζω ότι θα επέλεγε υβριδική Corolla αντί S-Class!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • fanis75
              fanis75 moderator @gtsartsal last edited by

              @gtsartsal said in TESLA FORUM:

              Φάνη γιατί δεν πήρες σενταν και πήρες hatchback?

              Γιατί δεν μου άρεσει τόσο, είναι πιο ακριβή, είχε χειρότερη μπαταρία, την έφτιαχναν τουρκία. Αλλά κυρίως λόγω αισθητικής....πολύ παπποδίστικη, σε αντίθεση π.χ. με την 3αρα ή το Τέσλα.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • L
                lap last edited by lap

                Youtube Video

                Άντε γειά. Ούτε σε ρεπριζ.

                Στο 1/3 της τιμής της Ferrari το Tesla.

                Εντυπωσιακή η ηχομόνωση των ελαστικών στο tesla, αγωνιστικη δηλαδή καμία ηχομόνωση στη Φερράρι για μείωση βάρους.

                Χειρότερα φρενα στο Τέσλα από τα 160-0 χλμ αλλά όχι υπερβολικά πολύ!

                Αααα ξέχασα το Τέσλα είναι οικογενειακή λιμουζίνα. Μετά την κόντρα πας και σπίτι σου κυριλέ και άνετα

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • D
                  dimsabas @lap last edited by

                  Όχι απλώς άνετα. Πρέπει να δοκιμάσεις την αερανάρτησή του. Το δε γκάζι είναι συγκλονιστικό.

                  https://cartalk.gr/

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Από χαζά βιντεάκια στο ιντερνετ, με άλλους οδηγούς, άγνωστη κατάσταση αυτοκινήτων, ελαστικών κλπ, δεν βγαίνει συμπέρασμα. Τα περιοδικά που μετράνε με ISO βγάζουν άλλα αποτελέσματα πάντως...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • gtsartsal
                      gtsartsal last edited by

                      Screenshot_2023-05-28-23-25-19-683_com.android.chrome.jpg

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        netgeo last edited by netgeo

                        Λιώνουν από τα G 🤦

                        @dettol τώρα μου έβγαλε το Park assist αλλά είναι unavailable λέει 😳

                        Νομίζω μετά από 1,000κλμ που έκανα το update...

                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dettol @netgeo last edited by

                          @netgeo said in TESLA FORUM:

                          @dettol τώρα μου έβγαλε το Park assist αλλά είναι unavailable λέει 😳

                          Νομίζω μετά από 1,000κλμ που έκανα το update...

                          ειναι συνεχως unavailable ή μονο οταν ξεκινας το αυτοκινητο; το εχω δει να το αναφερουν αυτο, αλλα ειναι συνηθως στην αρχη οταν ξεκινας το αυτοκινητο και αν σκαναροντας τον περιγυρο δει οτι εχει αλλαξει απο την εικονα που ειχε αποθηκευσει στη μνημη του.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            netgeo last edited by

                            Χθες το έβγαλε για πρώτη φορά, πριν δεν έδειχνε τίποτα.
                            Τώρα δείχνει τις γραμμούλες αλλά λέει unavailable...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_monster last edited by

                              Έχουμε καμία ενημέρωση για το model 3 rwd long range?
                              Θα είναι άραγε ξανά διαθέσιμο ;

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimsabas @red_monster last edited by

                                @red_monster said in TESLA FORUM:

                                Έχουμε καμία ενημέρωση για το model 3 rwd long range?
                                Θα είναι άραγε ξανά διαθέσιμο ;

                                Εμφανίστηκε σε κάποιες αγορές, όχι όμως στη δική μας.

                                https://cartalk.gr/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  Ώπα! Βγήκε τέτοια έκδοση;

                                  Αυτή μάλιστα! Αν είναι και φθηνότερη φυσικά

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dettol last edited by

                                    Για να πούμε και μερικά αρνητικά. Οι αναρτήσεις του Υ είναι πιο σκληρές από ότι αρμόζει σε αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας. Δεν είναι ότι κοπανάει αλλά δοκιμάζοντας το σε κάποιες, αντικειμενικά μεγάλες ανωμαλίες δρόμου, δεν το πέρασε ομαλά.
                                    Επίσης, το τιμόνι μοιάζει να στερείται ακρίβειας αν και δοκίμασα μόνο το comfort mode του steering.
                                    Από την άλλη, η τετρακίνηση είναι εξαιρετική. Το σταμάτησα στη μέση ράμπας μεγάλης κλίσης (την οποία με το κανονικό μου αυτοκίνητο την ανεβαίνω έχοντας πάρει φορά) μετά πάτησα λίγο γκαζάκι και την ανέβηκε χωρίς να πει κιχ.
                                    Άνετη θέση οδήγησης και ξεκούραστο σε ταξίδι. Έκανα 300χλμ χωρίς να κουραστώ εγώ ή οι επιβάτες μου.
                                    Μέχρι τα 120χλμ/ω δεν ακούς τίποτα από αεροδυναμικό τα θορυβους. Πάνω από 140 (έως 160 το πηγα) ακούς κάτι αλλά επουδενί δεν είναι ο θόρυβος που κυριαρχεί σε αλλά suv.
                                    Άνετη θέση οδήγησης και παραδόξως ευέλικτο παρα τα 4.75μ. Το πήγα Κυψέλη χωρίς να ζοριστω.

                                    Σε γενικές γραμμές πολύ καλή εμπειρία και καταλαβαίνω γιατί πουλάει σα ζεστό ψωμάκι.

                                    R 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • R
                                      red_monster @dettol last edited by

                                      @dettol said in TESLA FORUM:

                                      Για να πούμε και μερικά αρνητικά. Οι αναρτήσεις του Υ είναι πιο σκληρές από ότι αρμόζει σε αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας. Δεν είναι ότι κοπανάει αλλά δοκιμάζοντας το σε κάποιες, αντικειμενικά μεγάλες ανωμαλίες δρόμου, δεν το πέρασε ομαλά.
                                      Επίσης, το τιμόνι μοιάζει να στερείται ακρίβειας αν και δοκίμασα μόνο το comfort mode του steering.
                                      Από την άλλη, η τετρακίνηση είναι εξαιρετική. Το σταμάτησα στη μέση ράμπας μεγάλης κλίσης (την οποία με το κανονικό μου αυτοκίνητο την ανεβαίνω έχοντας πάρει φορά) μετά πάτησα λίγο γκαζάκι και την ανέβηκε χωρίς να πει κιχ.
                                      Άνετη θέση οδήγησης και ξεκούραστο σε ταξίδι. Έκανα 300χλμ χωρίς να κουραστώ εγώ ή οι επιβάτες μου.
                                      Μέχρι τα 120χλμ/ω δεν ακούς τίποτα από αεροδυναμικό τα θορυβους. Πάνω από 140 (έως 160 το πηγα) ακούς κάτι αλλά επουδενί δεν είναι ο θόρυβος που κυριαρχεί σε αλλά suv.
                                      Άνετη θέση οδήγησης και παραδόξως ευέλικτο παρα τα 4.75μ. Το πήγα Κυψέλη χωρίς να ζοριστω.

                                      Σε γενικές γραμμές πολύ καλή εμπειρία και καταλαβαίνω γιατί πουλάει σα ζεστό ψωμάκι.

                                      Πόση κατανάλωση είχες στο ταξίδι ;

                                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dettol @red_monster last edited by

                                        @red_monster said in TESLA FORUM:

                                        @dettol said in TESLA FORUM:

                                        Για να πούμε και μερικά αρνητικά. Οι αναρτήσεις του Υ είναι πιο σκληρές από ότι αρμόζει σε αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας. Δεν είναι ότι κοπανάει αλλά δοκιμάζοντας το σε κάποιες, αντικειμενικά μεγάλες ανωμαλίες δρόμου, δεν το πέρασε ομαλά.
                                        Επίσης, το τιμόνι μοιάζει να στερείται ακρίβειας αν και δοκίμασα μόνο το comfort mode του steering.
                                        Από την άλλη, η τετρακίνηση είναι εξαιρετική. Το σταμάτησα στη μέση ράμπας μεγάλης κλίσης (την οποία με το κανονικό μου αυτοκίνητο την ανεβαίνω έχοντας πάρει φορά) μετά πάτησα λίγο γκαζάκι και την ανέβηκε χωρίς να πει κιχ.
                                        Άνετη θέση οδήγησης και ξεκούραστο σε ταξίδι. Έκανα 300χλμ χωρίς να κουραστώ εγώ ή οι επιβάτες μου.
                                        Μέχρι τα 120χλμ/ω δεν ακούς τίποτα από αεροδυναμικό τα θορυβους. Πάνω από 140 (έως 160 το πηγα) ακούς κάτι αλλά επουδενί δεν είναι ο θόρυβος που κυριαρχεί σε αλλά suv.
                                        Άνετη θέση οδήγησης και παραδόξως ευέλικτο παρα τα 4.75μ. Το πήγα Κυψέλη χωρίς να ζοριστω.

                                        Σε γενικές γραμμές πολύ καλή εμπειρία και καταλαβαίνω γιατί πουλάει σα ζεστό ψωμάκι.

                                        Πόση κατανάλωση είχες στο ταξίδι ;

                                        Δεν συγκρατησα τα wh/km αλλα θυμαμαι οτι για 300χλμ καταναλωσα 35-38kwh (δηλ περιπου τη μση μπαταρια). Δεν πηγαινα ιδιαιτερα γρηγορα διοτι τα πρωτα 100χλμ του ταξιδιου ηταν επαρχιακοι δρομοι, οπου εκανα 5-6 πατηματα για να προσπερασω. Απο την κορινθο και μετα ειχε κινηση, οποτε και παλι δεν μπορουσα να παω με πανω απο 110χλμ ακομα και να ηθελα. Στα μεσαια 100χλμ κινηθηκα περιπου με 125km/h. 4 ατομα και ac στους 21C.
                                        Θα ελεγα οτι η καταναλωση κινηθηκε εκει που περιμενα, ισως και χαμηλοτερα. Αν νιωθει κανεις οτι ειναι οριακα στο ταξιδι απο εμβελεια, μπορει να χαμηλωσει λιγο την ταχυτητα, στα 110km/h (ναι ξερω, θα αρχισουν να κραζουν οι "νταλικερηδες" εδω).
                                        Τα range tests βγαζουν 360χλμ στα 130km/h (σταθερη ταχυτητα), αλλα ρεαλιστικα δυσκολο να κανεις ταξιδι οπου θα κινηθεις με αυτην τη σταθερη ταχυτητα για τοσο μεγαλο χρονικο διαστημα.
                                        Τεσπα, εμενα παντως καλυπτει τις αναγκες μου. Ακομα και στο ψευτοτριημερο αυτο παντως, ενω υπηρχε κινητικοτητα τοσο στην ΕΟ οσο και στους ΣΕΑ, στον ψαθοπυργο που ειδα, δεν ηταν γεματοι οι superchargers (50% πληροτητα και στις δυο φορτισεις, μια σε καθε κατευθυνση).
                                        Το σημαντικο παντως, σε ταξιδι, ειναι να διασφαλισεις οτι στον προορισμο σου μπορεις να φορτισεις, εστω και με σουκο. Επειδη δεν ηξερα ακριβως τι κατασταση θα εβρισκα στον προορισμο, εκατσα λιγο παραπανω στον ψαθοπυργο στο "πηγαινε" (25' αντι για τα 10' που μου προτεινε το abrp), ωστε να ειμαι σιγουρος οτι θα εφτανα πισω στον ψαθοπυργο στην επιστροφη, ακομα και αν δεν φορτιζα καθολου στον προορισμο μου.

                                        R 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • R
                                          red_monster @dettol last edited by red_monster

                                          @dettol said in TESLA FORUM:

                                          @red_monster said in TESLA FORUM:

                                          @dettol said in TESLA FORUM:

                                          Για να πούμε και μερικά αρνητικά. Οι αναρτήσεις του Υ είναι πιο σκληρές από ότι αρμόζει σε αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας. Δεν είναι ότι κοπανάει αλλά δοκιμάζοντας το σε κάποιες, αντικειμενικά μεγάλες ανωμαλίες δρόμου, δεν το πέρασε ομαλά.
                                          Επίσης, το τιμόνι μοιάζει να στερείται ακρίβειας αν και δοκίμασα μόνο το comfort mode του steering.
                                          Από την άλλη, η τετρακίνηση είναι εξαιρετική. Το σταμάτησα στη μέση ράμπας μεγάλης κλίσης (την οποία με το κανονικό μου αυτοκίνητο την ανεβαίνω έχοντας πάρει φορά) μετά πάτησα λίγο γκαζάκι και την ανέβηκε χωρίς να πει κιχ.
                                          Άνετη θέση οδήγησης και ξεκούραστο σε ταξίδι. Έκανα 300χλμ χωρίς να κουραστώ εγώ ή οι επιβάτες μου.
                                          Μέχρι τα 120χλμ/ω δεν ακούς τίποτα από αεροδυναμικό τα θορυβους. Πάνω από 140 (έως 160 το πηγα) ακούς κάτι αλλά επουδενί δεν είναι ο θόρυβος που κυριαρχεί σε αλλά suv.
                                          Άνετη θέση οδήγησης και παραδόξως ευέλικτο παρα τα 4.75μ. Το πήγα Κυψέλη χωρίς να ζοριστω.

                                          Σε γενικές γραμμές πολύ καλή εμπειρία και καταλαβαίνω γιατί πουλάει σα ζεστό ψωμάκι.

                                          Πόση κατανάλωση είχες στο ταξίδι ;

                                          Δεν συγκρατησα τα wh/km αλλα θυμαμαι οτι για 300χλμ καταναλωσα 35-38kwh (δηλ περιπου τη μση μπαταρια). Δεν πηγαινα ιδιαιτερα γρηγορα διοτι τα πρωτα 100χλμ του ταξιδιου ηταν επαρχιακοι δρομοι, οπου εκανα 5-6 πατηματα για να προσπερασω. Απο την κορινθο και μετα ειχε κινηση, οποτε και παλι δεν μπορουσα να παω με πανω απο 110χλμ ακομα και να ηθελα. Στα μεσαια 100χλμ κινηθηκα περιπου με 125km/h. 4 ατομα και ac στους 21C.
                                          Θα ελεγα οτι η καταναλωση κινηθηκε εκει που περιμενα, ισως και χαμηλοτερα. Αν νιωθει κανεις οτι ειναι οριακα στο ταξιδι απο εμβελεια, μπορει να χαμηλωσει λιγο την ταχυτητα, στα 110km/h (ναι ξερω, θα αρχισουν να κραζουν οι "νταλικερηδες" εδω).
                                          Τα range tests βγαζουν 360χλμ στα 130km/h (σταθερη ταχυτητα), αλλα ρεαλιστικα δυσκολο να κανεις ταξιδι οπου θα κινηθεις με αυτην τη σταθερη ταχυτητα για τοσο μεγαλο χρονικο διαστημα.
                                          Τεσπα, εμενα παντως καλυπτει τις αναγκες μου. Ακομα και στο ψευτοτριημερο αυτο παντως, ενω υπηρχε κινητικοτητα τοσο στην ΕΟ οσο και στους ΣΕΑ, στον ψαθοπυργο που ειδα, δεν ηταν γεματοι οι superchargers (50% πληροτητα και στις δυο φορτισεις, μια σε καθε κατευθυνση).
                                          Το σημαντικο παντως, σε ταξιδι, ειναι να διασφαλισεις οτι στον προορισμο σου μπορεις να φορτισεις, εστω και με σουκο. Επειδη δεν ηξερα ακριβως τι κατασταση θα εβρισκα στον προορισμο, εκατσα λιγο παραπανω στον ψαθοπυργο στο "πηγαινε" (25' αντι για τα 10' που μου προτεινε το abrp), ωστε να ειμαι σιγουρος οτι θα εφτανα πισω στον ψαθοπυργο στην επιστροφη, ακομα και αν δεν φορτιζα καθολου στον προορισμο μου.

                                          Τα 38kWh σε 300km ΕΟ είναι more than ok. Φαντάζομαι μιλάς για το lr και όχι για το performance γιατί τα παράπονα με την ανάρτηση γίνονται για το μεγάλο απο τα δυο.
                                          Περιμένουμε και άλλες εντυπώσεις, θενκς !

                                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            dettol @red_monster last edited by

                                            @red_monster said in TESLA FORUM:

                                            Τα 38kWh σε 300km ΕΟ είναι more than ok. Φαντάζομαι μιλάς για το lr και όχι για το performance γιατί τα παράπονα με την ανάρτηση γίνονται για το μεγάλο απο τα δυο.
                                            Περιμένουμε και άλλες εντυπώσεις, θενκς !

                                            Ναι, στο LR αναφερομαι. Δεν με ενδιαφερει ουτε το rwd, ουτε το performance. Αν θελεις ρωτα συγκεκριμενα πραγματα που εχεις ως αποριες στο μυαλο σου, διοτι εγω τα εγραψα αυτα συμπληρωματικα της εμπειριας μου του model 3, απο το οποιο εχει μικρες (αλλα σημαντικες για την περιπτωση χρησης μου) διαφορες. Αυτην τη φορα, κινηθηκα αρκετα βραδυ σε επαρχιακους δρομους και ειδα ποσο καλα φωτα εχει. Τα auto high beams του λειτουργουν αψογα και πραγματικα φωτιζουν τον κοσμο ολο. Να δουμε αν θα ξυπνησουν καποια στιγμη να ενεργοποιησουν και τη λειτουργια των matrix.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 70
                                            • 510
                                            • 511
                                            • 68 / 511
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr