Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 398
    • 399
    • 400
    • 401
    • 402
    • 897
    • 898
    • 400 / 898
    Περί αυτοκίνησης
    161
    17944
    408072
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • diego1960
      diego1960 last edited by diego1960

      Ψηλέ 132 άλογα έχω σε 975 κιλά. Δεν καταλαβαίνω τι θες τα παραπάνω σε ελαφρύ διθέσιο, ήδη το αυτοκίνητο είναι αρκούντως γρήγορο και πάνω από όλα διασκεδαστικό σε βαθμό που ηλεκτρικά διπλάσιας και τριπλάσιας αξίας αμφιβάλλω αν φτάνουν, βασικά αμφισβητώ ευθέως οτι μπορεί να φτάσουν. Από εκεί και πέρα έχω περάσει το στάδιο του δημοτικού που μετράγαμε ιπποδυνάμεις στα Υπερατού εφόσον κάνουμε με ασφάλεια (και κaύλα εννοείται) τις δουλειές μας. Τις καλημέρες μου!

      Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

      H R 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • H
        harisma23 @diego1960 last edited by harisma23

        @diego1960
        Δηλαδή αν μπορούσες να πάρεις το δίλιτρο, δεν θα το έπαιρνες γιατί η χρυσή τομή είναι τα 132 άλογα του 1.5, ε;
        Και βεβαίως δεν παίζουμε με χαρτάκια Υπερατού, αλλά είναι περίεργο όταν άνθρωποι που θεωρούν εαυτόν petrolhead σαν κι εσένα, βάζουν αυθαίρετα όρια ιπποδύναμης για να καλυφθούν, κάνοντας "κρεμαστάρια" τις πολύ μεγάλες, απόλυτα ομαλές σε παροχή, ιπποδυνάμεις των ηλεκτρικών.
        Εγώ πάντως δεν ξέρω κανένα petrolhead που να μίσησε την παραπάνω δύναμη...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • diego1960
          diego1960 last edited by

          ΠΡΟΦΑΝΩΣ θα έπαιρνα το δίλιτρο ρε harisma, αλλά το 1.5 είναι μια χαρά και κάτι παραπάνω για τη χρήση του και την ασφαλή και διασκεδαστική οδήγηση! Αν έβγαινε και Flyin' Miata με 4λιτρο V8 ακόμα καλύτερα δεν το συζητώ, μόνο και μόνο για τον ήχο θα το έπαιρνα αν είχα τη δυνατότητα. Πάντως 38-39Κ για το δίλιτρο (αν θυμάμαι) είναι μάλλον πολλά αν και ανεβαίνει επίπεδο εξοπλισμού, δεν είμαι σίγουρος οτι αξίζει αυτή η διαφορά.
          Από εκεί και πέρα, αυτό που λέω ΓΙΑ ΜΕΝΑ ειναι οτι αν το Miata βγεί σε επόμενη γενιά ηλεκτρικό με "άμεση ροπή και απόλυτα ομαλή παροχή", με 300-350 άλογα + 200 κιλά βάρος θα ήταν για πέταμα. Δε θα είχε τίποτα από τα ωραία old school χαρακτηριστικά του τωρινού, δλδ χαμηλό βάρος, αλλαγή ταχυτήτων και ήχο. Αν εσένα σου κάνει πάσο, εμένα δε μου αρέσει αυτή η τροπή της αυτοκίνησης. Aν μπορούσα δε θα είχα καν οθόνη μέσα στο δικό μου προσωπικά, μόνο αναλογικά όργανα μπροστά, κουμπιά για κλιματισμό και that's it, δε χρειάζεται κάτι άλλο ένα τέτοιο αυτοκίνητο.

          Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • argyn
            argyn last edited by argyn

            Για το 99% των γκαζόκαβλων που ξέρω το αποτελεσματικότερο και ταχύτερο αμάξι που οι ίδιοι πλήρωσαν για να έχουν στην κατηγορία των βολτάδικων με κάτω των 4 κιλών ανά ίππο, ΔΕΝ ήταν το απολαυστικότερο οδηγικά αλλά ούτε και εκείνο με το οποίο θα επέλεγαν να συμβιώσουν επι μακρόν.

            Θα είχε ενδιαφέρον πάντως να κάνει κανείς μια ανθολόγηση από τις πίπες που δημοσιεύουν εταιρίες και παπαγαλάκια αυτή την περίοδο για τα ηλεκτρικά. Ειδικά μάλιστα οι και καλά ψαγμένοι που θέλουν να πουλήσουν τα ηλεκτρικά σε περισσότερο υποψιασμένο κοινό - ενθουσιώδεις οδηγούς, γκαζόκαβλους, χεράδες (πραγματικούς ή κατά φαντασίαν) κτλ.

            πχ Γράφει ο άλλος για "κοφτερό τιμόνι" και προτοποθέτηση στην είσοδο αναφερόμενος σε μια οικογενειακή μαούνα 2+ τόνων για να τη βγάλει με το στανιό σπορτίφ. Ο τύπος που δεν μπορεί να ξεχωρίσει το κοφτερό τιμόνι από την κοντή κρεμαγιέρα και που δεν καταλαβαίνει ότι αυτά που νιώθει οφείλονται κατά 50% στο τι διαβάζουν οι χαμηλοπρόφιλες φλούδες που φοράει για λάστιχα και που θα σταβώσουν και θα βγάλουν βυζιά στην πρώτη επαφή τους με επαρχιακό στοφιλίκι και άθλιο ασφαλτοτάπητα. Οι τύποι που ψάχνουνε να βρούνε body roll και μεταφορές βάρους στις παρατεταμένες και όχι στις κλειστές αντίρροπες.

            R monman2 2 Replies Last reply Reply Quote 1
            • R
              red_monster @diego1960 last edited by

              @diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Ψηλέ 132 άλογα έχω σε 975 κιλά.

              "Tι ωραίο που είναι το marketing όμως! Αντί να μας πουν "θα επιστρέψετε πίσω στη δεκαετία του '90 με ιπποδυνάμεις 45 και 65 άλογα για να βγουν τα κουκιά "

              😂

              C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                red_monster @argyn last edited by

                @argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
                Οι τύποι που ψάχνουνε να βρούνε body roll και μεταφορές βάρους στις παρατεταμένες και όχι στις κλειστές αντίρροπες.

                Τι θες να πεις στην τελευταία σου πρόταση ?

                argyn 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • argyn
                  argyn @red_monster last edited by

                  @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
                  Οι τύποι που ψάχνουνε να βρούνε body roll και μεταφορές βάρους στις παρατεταμένες και όχι στις κλειστές αντίρροπες.

                  Τι θες να πεις στην τελευταία σου πρόταση ?

                  Ότι είτε το δούλεμα και το προμόσιον πάει σύννεφο είτε ότι η ασχετοσύνη των ηλεκτρολάγνων παπαγαλακιών σπάει κόκαλα.

                  R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • monman2
                    monman2 @argyn last edited by monman2

                    @argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    οι και καλά ψαγμένοι ...

                    πχ Γράφει ο άλλος για "κοφτερό τιμόνι"... Ο τύπος που δεν μπορεί να ξεχωρίσει το κοφτερό τιμόνι από την κοντή κρεμαγιέρα

                    και εγω που δεν είμαι ψαγμένος ξέρω πως τα κοφτερά ,με πληροφόρηση τιμόνια είναι αυτά που επίτηδες δεν εχουν γεροδεμένη κατασκευή 😊 ασε που βάζουν την πιο μικρή υδραυλική αντλία που μπορούν να βρουν για να το νοιώθεις να σπαρταράει ...
                    προτιμώ τα υπερδιαστασιολογημένα , τα over-engineering που δεν σε βομβαρδίζουν με άχρηστες πληροφορίες και δεν σε κουράζουν

                    και που δεν καταλαβαίνει ότι αυτά που νιώθει οφείλονται κατά 50% στο τι διαβάζουν οι χαμηλοπρόφιλες φλούδες που φοράει για λάστιχα και που θα σταβώσουν και θα βγάλουν βυζιά στην πρώτη επαφή τους με επαρχιακό στοφιλίκι και άθλιο ασφαλτοτάπητα.

                    Το μεγαλύτερο κακό στην αυτοκίνηση το έκανε η BMW εκτός απο το αίσχος ,τον μαύρο ουρανό απο τα τελη του ΄80 αρχές ΄90 έπεισε με την βοήθεια των ειδικών -που ξέρουν - οτι ενα οικογενειακό τετράπορτο με 100 άλογα πρέπει να εχει σφικτή ανάρτηση χαμηλοπρόφιλα λάστιχα και ταμπελάκι Μ...

                    Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • R
                      red_monster @argyn last edited by

                      @argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
                      Οι τύποι που ψάχνουνε να βρούνε body roll και μεταφορές βάρους στις παρατεταμένες και όχι στις κλειστές αντίρροπες.

                      Τι θες να πεις στην τελευταία σου πρόταση ?

                      Ότι είτε το δούλεμα και το προμόσιον πάει σύννεφο είτε ότι η ασχετοσύνη των ηλεκτρολάγνων παπαγαλακιών σπάει κόκαλα.

                      Καλέ μου άνθρωπε, ένας τίμιος απόφοιτος γενικού παρακαλώ λυκείου είμαι και δεν καταλαβαίνω τι λένε οι επιστήμονες και οι αριθμοί !
                      Πρώτη φορά ακούω την έκφραση κλειστές αντίρροπες, τι πάει να πει ??

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • argyn
                        argyn last edited by

                        Παει να πει, παραδειγματικά, ότι αφού εξαφανίστηκαν από τον ειδικό τύπο οι συστηματικες ανεξάρτητες μετρήσεις, οι δοκιμές σε πίστα και κάμποσα ακόμα, πλέον, ακόμα και στις δοκιμές δρόμου, τα συμπεράσματα δεν βγαίνουν με το να οδηγήσει κανείς πχ σε στροφιλίκια με διαδοχικές κλειστές αντίρροπες στροφές ή με το να πέσει στα φρένα σε παρατεταμένες καμπές ώστε να δώσει χώρο για να αναπτυχθούν τα φαινόμενα μεταφοράς βάρους και να καταγράψει τις επιπτώσεις στην δυναμική συμπεριφορά του - κατά 100δες κιλά βαρύτερου του θερμικού ομολόγου του - ηλεκτρικού αμαξιού που δοκιμάζει.

                        Όπως πολύ καλά ειπώθηκε άλλου αυτοί δεν είναι δημοσιογράφοι αλλά ινφλουενσερς - και μάλιστα χορηγούμενοι θα πρόσθετα.

                        R 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lap last edited by lap

                          Ξεχνάτε ένα βασικό. Το έξτρα βάρος είναι λίγα εκ από το έδαφος και ανάμεσα από τους δύο άξονες. Αυτό αλλάζει όλη τη γεωμετρία.
                          Εσείς κρίνετε το έξτρα βάρος και την μεταφορά του στις αναπτυσσόμενες δυνάμεις στα πρότυπα των κέντρων βάρους των θερμικών που είναι δεκάδες εκατοστά υψηλότερα από τα ηλεκτρικά και σε άλλα σημεία του αμαξώματος.

                          Η πράξη το δείχνει, μια χαρά πάνε και στις πίστες και στους δρόμους. Στο φρενάρισμα έχουν θέμα λόγω εξτρα βάρους για αυτό με φοράνε μεγαλύτερα φρένα

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          ntinaras argyn 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                          • ntinaras
                            ntinaras @lap last edited by

                            @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            Ξεχνάτε ένα βασικό. Το έξτρα βάρος είναι λίγα εκ από το έδαφος και ανά μέσα από τους δύο άξονες. Αυτό αλλάζει όλη τη γεωμετρία.
                            Εσείς κρίνετε το έξτρα βάρος και την μεταφορά του στις αναπτυσσόμενες δυνάμεις στα πρότυπα των κέντρων βάρους των θερμικών που είναι δεκάδες εκατοστά υψηλότερα από τα θερμικά και σε άλλα σημεία του αμαξώματος.

                            Η πράξη το δείχνει, μια χαρά πάνε και στις πίστες και στους δρόμους. Στο φρενάρισμα έχουν θέμα λόγω εξτρα βάρους για αυτό με φοράνε μεγαλύτερα φρένα

                            Δεν φορανε καν μεγαλυτερα φρενα γιατι δεν τα χρειαζονται, φρεναρουν με τον κινητηρα φορτιζοντας και τις μπαταριες

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_monster @argyn last edited by red_monster

                              @argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Παει να πει, παραδειγματικά, ότι αφού εξαφανίστηκαν από τον ειδικό τύπο οι συστηματικες ανεξάρτητες μετρήσεις, οι δοκιμές σε πίστα και κάμποσα ακόμα, πλέον, ακόμα και στις δοκιμές δρόμου, τα συμπεράσματα δεν βγαίνουν με το να οδηγήσει κανείς πχ σε στροφιλίκια με διαδοχικές κλειστές αντίρροπες στροφές ή με το να πέσει στα φρένα σε παρατεταμένες καμπές ώστε να δώσει χώρο για να αναπτυχθούν τα φαινόμενα μεταφοράς βάρους και να καταγράψει τις επιπτώσεις στην δυναμική συμπεριφορά του - κατά 100δες κιλά βαρύτερου του θερμικού ομολόγου του - ηλεκτρικού αμαξιού που δοκιμάζει.

                              Όπως πολύ καλά ειπώθηκε άλλου αυτοί δεν είναι δημοσιογράφοι αλλά ινφλουενσερς - και μάλιστα χορηγούμενοι θα πρόσθετα.

                              Μήπως εννοείς αντίστροφες, γιατί το αντίρροπες που χρησιμοποιείς δεν φαίνεται να βγάζει νόημα.

                              Για να μιλήσεις για δυναμική, το πρώτο που πρέπει να γνωρίζεις είναι η θέση του κέντρου βάρους & του κέντρου ελαστικής στροφής. Όσο μικρότερη η μεταξύ τους απόσταση, τόσο μικρότερη η αναπτυσσόμενη ροπή και τόσο μικρότερες οι εντάσεις και οι τάσεις της κατασκευής. Κοντολογίς, όλες οι περιγραφές για τις επιπτώσεις της δυναμικής συμπεριφοράς είναι αισθαντικές περιγραφές από τσοΜπαναρέους δημοσιογράφους 🕵

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                criuser @red_monster last edited by

                                @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Ψηλέ 132 άλογα έχω σε 975 κιλά.

                                "Tι ωραίο που είναι το marketing όμως! Αντί να μας πουν "θα επιστρέψετε πίσω στη δεκαετία του '90 με ιπποδυνάμεις 45 και 65 άλογα για να βγουν τα κουκιά "

                                😂

                                Βλέπω γκόλφ θα είχες τότε...

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  panormus772 last edited by panormus772

                                  Απ'ότι διάβασα σ' ένα ιταλικό άρθρο, οι Γάλλοι -ο Μακρόν βασικά- σκέφθηκαν έναν επιπλέον τρόπο (μετά τα e-fuels και τα βιοκαύσιμα των Γερμανών κι Ιταλών) για να αντισταθούν στην επέλαση αμερικάνικων και -κυρίως- κινέζικων BEV στη γηραιά ήπειρο και να προστατεύσουν τις βιομηχανίες τους.
                                  Βλέποντας πως 40% των γαλλικών επιδοτήσεων για αγορά ηλεκτρικού πάνε σε κινέζικες μάρκες,σχεδιάζουν να βάλουν κριτήρια για επιδότηση, π.χ. να ισχύει μόνο για τα "ντόπια" ηλεκτρικά. Κι επειδή δεν μπορούν να επιβάλουν επίσημα καθεστώς "κλειστής αγοράς" με βάση τους κανόνες του διεθνούς εμπορίου,υπάρχουν σκέψεις να γίνει εμμέσως με αυστηρά όρια για το περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα που αφήνει κάθε αμάξι σε όλο τον κύκλο ζωής του,από την παραγωγή του. Δηλαδή, π.χ. οι μπαταρίες του πρέπει να κατασκευάζονται χρησιμοποιώντας όσο περισσότερο ΑΠΕ γίνεται,αλλιώς θα χάνει τα κρατικά bonus.Κάτι το οποίο φέρνει σε δύσκολη θέση τους Κινέζους που χρησιμοποιούν για παραγωγή ενέργειας 60% προϊόντα άνθρακα κι έτσι θα αποκλειστούν από επιδοτήσεις αγοράς σε ευρωπαϊκό έδαφος.
                                  "Δεν θέλω η Ευρώπη να στηρίζει μπαταρίες που δεν παράγονται στην Ευρώπη,αφού αμερικανοί και κινέζοι δεν στηρίζουν τις ευρωπαϊκές μπαταρίες",είπε.

                                  Επίσης, ο Μακρόν είχε συνάντηση και με τον Ήλωνα στη Γαλλία,λίγο πριν το forum στις Βερσαλλίες με τίτλο "Choose France" με 400 επιχειρηματίες από όλο τον κόσμο για επενδύσεις στη Γαλλία, ύψους 13 δις euro.Κι αυτό για να πείσουν τον Elon να ανοίξει το 2ο εργοστάσιο παραγωγής Tesla (μετά από αυτό της Γερμανίας).
                                  Το άρθρο καταλήγει,πως η αλλαγή στην λειτουργία της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας έχει ξεκινήσει κι είναι μη αναστρέψιμη,όσο κι αν προσπαθούν οι ευρωπαίοι να φρενάρουν το ρυθμό της.
                                  Κι ο φόβος των Ιταλών είναι πως η Γερμανία κι η Γαλλία παίρνουν μέτρα για να μην μείνουν στην "απ'έξω", η δική τους χώρα μένει πίσω.Προτείνουν να αμυνθούν κι αυτοί στρεφόμενοι σ'ένα κινεζικό προϊον,που θα έχει και δυνατότητες μεγάλης παραγωγής στην Ιταλία.Αναφέρουν ως ημιτελή προσπάθεια την κινέζικη Geely που τo 2012 είχε εξαγοράσει το Termini Imerese της Fiat,αλλά τελικά δεν προχώρησε γιατί οι κινέζοι θεώρησαν πως η ιταλική κυβέρνηση δεν τους παραχώρησε ικανές εγγυήσεις κι αναρωτιούνται αν τώρα ωρίμασαν οι συνθήκες για κάτι καλύτερο...

                                  Υ.Γ. Το άρθρο είναι του 4ruote,αλλά μου το έστειλαν ως mail χωρίς link.Μπορώ να το κάνω κοπυ-παστε ☺ για όποιον θέλει να το διαβάσει και στα ιταλικά.

                                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • D
                                    dettol @panormus772 last edited by

                                    @panormus772 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    Απ'ότι διάβασα σ' ένα ιταλικό άρθρο, οι Γάλλοι -ο Μακρόν βασικά- σκέφθηκαν έναν επιπλέον τρόπο (μετά τα e-fuels και τα βιοκαύσιμα των Γερμανών κι Ιταλών) για να αντισταθούν στην επέλαση αμερικάνικων και -κυρίως- κινέζικων BEV στη γηραιά ήπειρο και να προστατεύσουν τις βιομηχανίες τους.
                                    Βλέποντας πως 40% των γαλλικών επιδοτήσεων για αγορά ηλεκτρικού πάνε σε κινέζικες μάρκες,σχεδιάζουν να βάλουν κριτήρια για επιδότηση, π.χ. να ισχύει μόνο για τα "ντόπια" ηλεκτρικά. Κι επειδή δεν μπορούν να επιβάλουν επίσημα καθεστώς "κλειστής αγοράς" με βάση τους κανόνες του διεθνούς εμπορίου,υπάρχουν σκέψεις να γίνει εμμέσως με αυστηρά όρια για το περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα που αφήνει κάθε αμάξι σε όλο τον κύκλο ζωής του,από την παραγωγή του. Δηλαδή, π.χ. οι μπαταρίες του πρέπει να κατασκευάζονται χρησιμοποιώντας όσο περισσότερο ΑΠΕ γίνεται,αλλιώς θα χάνει τα κρατικά bonus.Κάτι το οποίο φέρνει σε δύσκολη θέση τους Κινέζους που χρησιμοποιούν για παραγωγή ενέργειας 60% προϊόντα άνθρακα κι έτσι θα αποκλειστούν από επιδοτήσεις αγοράς σε ευρωπαϊκό έδαφος.
                                    "Δεν θέλω η Ευρώπη να στηρίζει μπαταρίες που δεν παράγονται στην Ευρώπη,αφού αμερικανοί και κινέζοι δεν στηρίζουν τις ευρωπαϊκές μπαταρίες",είπε.

                                    Επίσης, ο Μακρόν είχε συνάντηση και με τον Ήλωνα στη Γαλλία,λίγο πριν το forum στις Βερσαλλίες με τίτλο "Choose France" με 400 επιχειρηματίες από όλο τον κόσμο για επενδύσεις στη Γαλλία, ύψους 13 δις euro.Κι αυτό για να πείσουν τον Elon να ανοίξει το 2ο εργοστάσιο παραγωγής Tesla (μετά από αυτό της Γερμανίας).
                                    Το άρθρο καταλήγει,πως η αλλαγή στην λειτουργία της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας έχει ξεκινήσει κι είναι μη αναστρέψιμη,όσο κι αν προσπαθούν οι ευρωπαίοι να φρενάρουν το ρυθμό της.
                                    Κι ο φόβος των Ιταλών είναι πως η Γερμανία κι η Γαλλία παίρνουν μέτρα για να μην μείνουν στην "απ'έξω", η δική τους χώρα μένει πίσω.Προτείνουν να αμυνθούν κι αυτοί στρεφόμενοι σ'ένα κινεζικό προϊον,που θα έχει και δυνατότητες μεγάλης παραγωγής στην Ιταλία.Αναφέρουν ως ημιτελή προσπάθεια την κινέζικη Geely που τo 2012 είχε εξαγοράσει το Termini Imerese της Fiat,αλλά τελικά δεν προχώρησε γιατί οι κινέζοι θεώρησαν πως η ιταλική κυβέρνηση δεν τους παραχώρησε ικανές εγγυήσεις κι αναρωτιούνται αν τώρα ωρίμασαν οι συνθήκες για κάτι καλύτερο...

                                    Υ.Γ. Το άρθρο είναι του 4ruote,αλλά μου το έστειλαν ως mail χωρίς link.Μπορώ να το κάνω κοπυ-παστε ☺ για όποιον θέλει να το διαβάσει και στα ιταλικά.

                                    μετα το αμερικανικο IRA (και τις πριμοδοτησεις που δινει στις αμερικανικες εταιρειες ηλεκτροκινησης), αλλα και τους γεωπολιτικους προβληματισμους απο την συμπεριφορα της ρωσιας,νομοτελειακα θα συνεβαινε κατι τετοιο και απο τα ευρωπαικα κρατη.

                                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dublin @dettol last edited by

                                      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @panormus772 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      Απ'ότι διάβασα σ' ένα ιταλικό άρθρο, οι Γάλλοι -ο Μακρόν βασικά- σκέφθηκαν έναν επιπλέον τρόπο (μετά τα e-fuels και τα βιοκαύσιμα των Γερμανών κι Ιταλών) για να αντισταθούν στην επέλαση αμερικάνικων και -κυρίως- κινέζικων BEV στη γηραιά ήπειρο και να προστατεύσουν τις βιομηχανίες τους.
                                      Βλέποντας πως 40% των γαλλικών επιδοτήσεων για αγορά ηλεκτρικού πάνε σε κινέζικες μάρκες,σχεδιάζουν να βάλουν κριτήρια για επιδότηση, π.χ. να ισχύει μόνο για τα "ντόπια" ηλεκτρικά. Κι επειδή δεν μπορούν να επιβάλουν επίσημα καθεστώς "κλειστής αγοράς" με βάση τους κανόνες του διεθνούς εμπορίου,υπάρχουν σκέψεις να γίνει εμμέσως με αυστηρά όρια για το περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα που αφήνει κάθε αμάξι σε όλο τον κύκλο ζωής του,από την παραγωγή του. Δηλαδή, π.χ. οι μπαταρίες του πρέπει να κατασκευάζονται χρησιμοποιώντας όσο περισσότερο ΑΠΕ γίνεται,αλλιώς θα χάνει τα κρατικά bonus.Κάτι το οποίο φέρνει σε δύσκολη θέση τους Κινέζους που χρησιμοποιούν για παραγωγή ενέργειας 60% προϊόντα άνθρακα κι έτσι θα αποκλειστούν από επιδοτήσεις αγοράς σε ευρωπαϊκό έδαφος.
                                      "Δεν θέλω η Ευρώπη να στηρίζει μπαταρίες που δεν παράγονται στην Ευρώπη,αφού αμερικανοί και κινέζοι δεν στηρίζουν τις ευρωπαϊκές μπαταρίες",είπε.

                                      Επίσης, ο Μακρόν είχε συνάντηση και με τον Ήλωνα στη Γαλλία,λίγο πριν το forum στις Βερσαλλίες με τίτλο "Choose France" με 400 επιχειρηματίες από όλο τον κόσμο για επενδύσεις στη Γαλλία, ύψους 13 δις euro.Κι αυτό για να πείσουν τον Elon να ανοίξει το 2ο εργοστάσιο παραγωγής Tesla (μετά από αυτό της Γερμανίας).
                                      Το άρθρο καταλήγει,πως η αλλαγή στην λειτουργία της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας έχει ξεκινήσει κι είναι μη αναστρέψιμη,όσο κι αν προσπαθούν οι ευρωπαίοι να φρενάρουν το ρυθμό της.
                                      Κι ο φόβος των Ιταλών είναι πως η Γερμανία κι η Γαλλία παίρνουν μέτρα για να μην μείνουν στην "απ'έξω", η δική τους χώρα μένει πίσω.Προτείνουν να αμυνθούν κι αυτοί στρεφόμενοι σ'ένα κινεζικό προϊον,που θα έχει και δυνατότητες μεγάλης παραγωγής στην Ιταλία.Αναφέρουν ως ημιτελή προσπάθεια την κινέζικη Geely που τo 2012 είχε εξαγοράσει το Termini Imerese της Fiat,αλλά τελικά δεν προχώρησε γιατί οι κινέζοι θεώρησαν πως η ιταλική κυβέρνηση δεν τους παραχώρησε ικανές εγγυήσεις κι αναρωτιούνται αν τώρα ωρίμασαν οι συνθήκες για κάτι καλύτερο...

                                      Υ.Γ. Το άρθρο είναι του 4ruote,αλλά μου το έστειλαν ως mail χωρίς link.Μπορώ να το κάνω κοπυ-παστε ☺ για όποιον θέλει να το διαβάσει και στα ιταλικά.

                                      μετα το αμερικανικο IRA (και τις πριμοδοτησεις που δινει στις αμερικανικες εταιρειες ηλεκτροκινησης), αλλα και τους γεωπολιτικους προβληματισμους απο την συμπεριφορα της ρωσιας,νομοτελειακα θα συνεβαινε κατι τετοιο και απο τα ευρωπαικα κρατη.

                                      Η οποία Ρωσία υπέγραψε νέες συμφωνίες με την Κίνα χθες-προχθες.. δηλαδή πρακτικά μία χώρα που εμπλέκεται πολεμικά με τον δυτικό κόσμο - που καλώς ή κακώς, ανήκουμε.

                                      Θα έλεγα ότι πρέπει να είμαστε πιο αυστηροί με την Κίνα και να διαλέξει με ποιους είναι.. φθηνές πρώτες ύλες από Ρωσία ή εμπορικές σχέσεις με τον δυτικό κόσμο..

                                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        dettol @dublin last edited by

                                        @dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @panormus772 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Απ'ότι διάβασα σ' ένα ιταλικό άρθρο, οι Γάλλοι -ο Μακρόν βασικά- σκέφθηκαν έναν επιπλέον τρόπο (μετά τα e-fuels και τα βιοκαύσιμα των Γερμανών κι Ιταλών) για να αντισταθούν στην επέλαση αμερικάνικων και -κυρίως- κινέζικων BEV στη γηραιά ήπειρο και να προστατεύσουν τις βιομηχανίες τους.
                                        Βλέποντας πως 40% των γαλλικών επιδοτήσεων για αγορά ηλεκτρικού πάνε σε κινέζικες μάρκες,σχεδιάζουν να βάλουν κριτήρια για επιδότηση, π.χ. να ισχύει μόνο για τα "ντόπια" ηλεκτρικά. Κι επειδή δεν μπορούν να επιβάλουν επίσημα καθεστώς "κλειστής αγοράς" με βάση τους κανόνες του διεθνούς εμπορίου,υπάρχουν σκέψεις να γίνει εμμέσως με αυστηρά όρια για το περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα που αφήνει κάθε αμάξι σε όλο τον κύκλο ζωής του,από την παραγωγή του. Δηλαδή, π.χ. οι μπαταρίες του πρέπει να κατασκευάζονται χρησιμοποιώντας όσο περισσότερο ΑΠΕ γίνεται,αλλιώς θα χάνει τα κρατικά bonus.Κάτι το οποίο φέρνει σε δύσκολη θέση τους Κινέζους που χρησιμοποιούν για παραγωγή ενέργειας 60% προϊόντα άνθρακα κι έτσι θα αποκλειστούν από επιδοτήσεις αγοράς σε ευρωπαϊκό έδαφος.
                                        "Δεν θέλω η Ευρώπη να στηρίζει μπαταρίες που δεν παράγονται στην Ευρώπη,αφού αμερικανοί και κινέζοι δεν στηρίζουν τις ευρωπαϊκές μπαταρίες",είπε.

                                        Επίσης, ο Μακρόν είχε συνάντηση και με τον Ήλωνα στη Γαλλία,λίγο πριν το forum στις Βερσαλλίες με τίτλο "Choose France" με 400 επιχειρηματίες από όλο τον κόσμο για επενδύσεις στη Γαλλία, ύψους 13 δις euro.Κι αυτό για να πείσουν τον Elon να ανοίξει το 2ο εργοστάσιο παραγωγής Tesla (μετά από αυτό της Γερμανίας).
                                        Το άρθρο καταλήγει,πως η αλλαγή στην λειτουργία της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας έχει ξεκινήσει κι είναι μη αναστρέψιμη,όσο κι αν προσπαθούν οι ευρωπαίοι να φρενάρουν το ρυθμό της.
                                        Κι ο φόβος των Ιταλών είναι πως η Γερμανία κι η Γαλλία παίρνουν μέτρα για να μην μείνουν στην "απ'έξω", η δική τους χώρα μένει πίσω.Προτείνουν να αμυνθούν κι αυτοί στρεφόμενοι σ'ένα κινεζικό προϊον,που θα έχει και δυνατότητες μεγάλης παραγωγής στην Ιταλία.Αναφέρουν ως ημιτελή προσπάθεια την κινέζικη Geely που τo 2012 είχε εξαγοράσει το Termini Imerese της Fiat,αλλά τελικά δεν προχώρησε γιατί οι κινέζοι θεώρησαν πως η ιταλική κυβέρνηση δεν τους παραχώρησε ικανές εγγυήσεις κι αναρωτιούνται αν τώρα ωρίμασαν οι συνθήκες για κάτι καλύτερο...

                                        Υ.Γ. Το άρθρο είναι του 4ruote,αλλά μου το έστειλαν ως mail χωρίς link.Μπορώ να το κάνω κοπυ-παστε ☺ για όποιον θέλει να το διαβάσει και στα ιταλικά.

                                        μετα το αμερικανικο IRA (και τις πριμοδοτησεις που δινει στις αμερικανικες εταιρειες ηλεκτροκινησης), αλλα και τους γεωπολιτικους προβληματισμους απο την συμπεριφορα της ρωσιας,νομοτελειακα θα συνεβαινε κατι τετοιο και απο τα ευρωπαικα κρατη.

                                        Η οποία Ρωσία υπέγραψε νέες συμφωνίες με την Κίνα χθες-προχθες.. δηλαδή πρακτικά μία χώρα που εμπλέκεται πολεμικά με τον δυτικό κόσμο - που καλώς ή κακώς, ανήκουμε.

                                        Θα έλεγα ότι πρέπει να είμαστε πιο αυστηροί με την Κίνα και να διαλέξει με ποιους είναι.. φθηνές πρώτες ύλες από Ρωσία ή εμπορικές σχέσεις με τον δυτικό κόσμο..

                                        δεν υπαρχουν πλεον τετοιοι διαχωρισμοι. Παμε για multipolar κοσμο, αρεσει-δεν αρεσει στη δυση (στην οποια ανηκουμε).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • argyn
                                          argyn @lap last edited by argyn

                                          @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          Ξεχνάτε ένα βασικό. Το έξτρα βάρος είναι λίγα εκ από το έδαφος και ανάμεσα από τους δύο άξονες. Αυτό αλλάζει όλη τη γεωμετρία.
                                          Εσείς κρίνετε το έξτρα βάρος και την μεταφορά του στις αναπτυσσόμενες δυνάμεις στα πρότυπα των κέντρων βάρους των θερμικών που είναι δεκάδες εκατοστά υψηλότερα από τα ηλεκτρικά και σε άλλα σημεία του αμαξώματος.

                                          Η πράξη το δείχνει, μια χαρά πάνε και στις πίστες και στους δρόμους. Στο φρενάρισμα έχουν θέμα λόγω εξτρα βάρους για αυτό με φοράνε μεγαλύτερα φρένα

                                          Νοίκιασε το βασικό πισωκίνητο Model 3 ρε συ λάπ που το βρίσκεις εύκολα, για μια μέρα έστω, κάντο μια βόλτα, και άσε τα θεωρητικά περί κέντρων βάρους, κατανομής μαζών και κέντρων περιστροφής. Είναι τόσο απλό - με το που θα στρίψεις στο πρώτο στενό θα καταλάβεις ΑΜΕΣΑ και το βάρος του και το κοπάνημα στις λακούβες ... και μετά θα αναρωτηθείς ευλόγως όπως ο καθένας απροκατάλυπτος παρατηρητής: Μας δουλεύουνε, τα παίρνουνε, είναι παντελώς ηλίθιοι ή ο φανμποιζμός καλά κρατεί? Μιλάμε για ένα αμάξι συνολικού όγκου, ποιότητας κατασκευής και χώρων επιπέδου Skoda Octavia αλλά 400+ κιλά βαρύτερο που τα μισά παπαγαλάκια προσπαθούν να μας πείσουν ότι είναι το ιδανικό οικογενειακό όχημα ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ και τα άλλα μισά ότι το μόνο που του λείπει είναι το badge του M-Division.

                                          H 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Youtube Video

                                            Εδώ το βαρύ Τέσλα με έξτρα βάρος 5 επιβάτες και αποσκευές

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            argyn 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 398
                                            • 399
                                            • 400
                                            • 401
                                            • 402
                                            • 897
                                            • 898
                                            • 400 / 898
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr